Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
![]() ![]() ![]() |
Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
IRONICK |
![]()
Post
#1621
|
||
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
||
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|||
Kruger |
![]()
Post
#1622
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Subscriu.
|
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
IRONICK |
![]()
Post
#1623
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Desi nu am atins toate locurile unde se poate reduce zgomotul pe Logan, momentan al meu nu mai este deranjant. In ultimele saptamani am mai ascultat cum se aude in cele de fabrica si este jale. Am constatat ca daca nu il insonorizam, facea aripi de mult (fiecare cu pasaricile lui). Eu nu am bagat bani multi in insonorizare, dar daca Dacia mai cheltuia inca 200Euro in insonorizare, dadea rusinica la masini mult mai scumpe.
26 Nov 2008, 23:21: QUOTE(Ciochy @ 26 Nov 2008, 12:51) am vazut la tine IRONICK mai sus, dar daca zici ca nu are efect atunci na ... eu ma refeream la banda adeziva, nu la fonominThis post has been edited by IRONICK: 26 Nov 2008, 23:21 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1624
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Zilele trecute am apucat sa fac o comparatie intre MCV-ul de 1.6 16v al unei colege de serviciu si berlina mea ph2 1.4. Pot spune ca am ramas cu un gust amar in privinta zgomotului din habitaclu, chiar daca recent mi-am pus blanita de capota si pe peretele antifoc (preluate de la dezmembrari contra sumei de 50+20 lei). De la pornire se constata ca in MCV sunt aproape zero vibratii comparativ cu berlina mea. Apoi, teava de esapament la mine tremura si pufaie, la celalalt nu prea. Stiu ca la MCV cutia este actionata prin cabluri, decupland o parte din vibratiile transmise, dar parca la mine prea mare e zgomotul din habitaclu, ma refer la cel de frecventa joasa. O fi avand esapamentul construit in alt fel? Parca nici rezonanta la 2000rpm nu prea o are, sau e mult mai mica. Ce alte deosebiri ar fi intre aceste 2 modele?
|
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
YRX |
![]()
Post
#1625
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai, in primul rand este diferenta de...motoare. 16V-ul are un alt zgomot de functionare, nu se compara nici cu 1.4 nici cu 1.6. Apoi este intr-adevar cutia cu transmisie pe cablu care nu vibreaza si nu in ultimul rand caroseria diferita. Daca vrei sa vezi rezultatele insonorizarii compara cu o masina identica cu a ta.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Lostboy |
![]()
Post
#1626
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
QUOTE(dia_ph2 @ 3 Dec 2008, 08:03) ........ Pot spune ca am ramas cu un gust amar in privinta zgomotului din habitaclu, chiar daca recent mi-am pus blanita de capota si pe peretele antifoc (preluate de la dezmembrari contra sumei de 50+20 lei)..... O să auzi alte zgomote acum, zgomote care înainte nu le auzeai. |
--------------------
.
.
.
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1627
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Dupa ce-am pus blanitele, nu am sesizat o reducere a zgomotului care sa merite efortul. Adica la mine suna si inainte mai gros, ceva de genul unui esapament mai sport - da , cam asta e diferenta - zici ca a mea e modificata. Zgomotul in spectrul frecventelor medii-inalte este diferit intre cele 2 masini si este in favoarea berlinei de 1.4, care este mai silentioasa. Deci, subliniez: in spectrul frecventelor joase (gen esapament), a mea e mai zgomotoasa, la alte frecvente in schimb este mai silentioasa.
Am uitat sa adaug ca am lipit si folie bituminoasa dublu adeziva pe peretele antifoc, inainte sa pun blanita (nu pe tot, doar pe unde am ajuns desfacand filtrul de aer, in cateva straturi). In schimb la interior nu am gasit inca timpul necesar. LE Poate am eu o problema cu esapamentul? Ramane sa gasesc pe cineva cu care sa compar... |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
Victorine |
![]()
Post
#1628
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Poate cineva să facă o recomandare pentru a lipi pâsla pe tablă respectiv pe material plastic (fețele interioare ale ușilor)? Mă refer la un silicon, ceva care să permită aplicarea în șnururi și eventual și o dezlipire cât mai curată în cazul în care e nevoie. Dar care să țină bine chiar și la lipirea pe capota motor, "cu capul în jos", pentru cine cunoaște.
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
Lostboy |
![]()
Post
#1629
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
În postarea lui Ironick de aici precizează de modalitatea de lipire pe plastic. Poate ”merge” și pe metal.
Nu am avut timp să încerc, dar dacă o să încerci te rog să ne spui și nouă rezultatele. This post has been edited by Lostboy: 9 Dec 2008, 11:57 |
--------------------
.
.
.
|
|
Victorine |
![]()
Post
#1630
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Profitand de temperaturile pozitive din Timisoara, astazi mi-am facut de lucru si am facut ultimele operatiuni de insonorizare. Mai mult de atata nu cred ca mai fac.
Aseara am dat jos fetele usilor (am devenit expert, pe intuneric, nu cred ca mi-a luat mai mult de jumatate de ora la toate 4) le-am adus in casa, sters de praf pe interior, lipit power tape peste locasurile de prindere a bradutilor. (La fel am facut si pe tabla portierelor, dupa pontul oferit de IRONIK). Le-am curatat de praf in ideea ca o sa lipesc pasla, dar pana la urma n-am mai lipit-o, ceea ce a facut toata treaba mult mai curata si am terminat ceva mai curand decat ma asteptam. Apropos, pentru lipit pregatisem Bison Kit, adeziv de contact universal luat la cutie de 750 mL cu vreo 17 lei (de la Praktiker, deci cam scump). In prealabil am cumparat coli de pasla de aici .Ei ii spun vata polimerizata armata - amestec de fibre textile cu rasina fenolica. Practic este exact ce se gaseste la noi sub padingurile de polistiren. Am croit pasla asa cum se vede din pozeDSCF3449.JPG ( Size: 626.34k ) Number of downloads: 1713 ,DSCF3451.JPG ( Size: 647.53k ) Number of downloads: 1820 o placa ajungand la fix pentru o portiera fata + una spate. Deci doua placi pentru portiere si inca doua pentru pedalier sofer +pasager. Astea din urma le-am adaugat sub mocheta pe care o montasem deja asa cum am aratat intr-un post cu ceva timp in urma. Am incercat sa merg cat mai sus sub bord si de asemenea am ridicat pasla pe tunelul central. Pentru ca am demontat doar scaunele fata ridicand mocheta masinii fara sa demontez si ornamentul franei de mana, scrumiera, butoane geamuri spate, n-am mai pus si deasupra pe tunel. Oricum n-ar mai fi mers pentru ca aveam deja 2 straturi de folie bituminoasa aluminizata si 10mm PEE. Am incercat sa izolez cat mai bine zona de trecere a coloanei de directie prin pedalier. Acolo fiind o adancitura cred ca am 4-5 straturi de paslaDSCF3454.JPG ( Size: 596.24k ) Number of downloads: 1849 . Pentru ca tot ansamblul 2-3 straturi folie bituminoasa Al + 10mm pasla + cca 8mm mocheta cauciucata au ridicat semnificativ podeaua in zona pedalelor am fost nevoit asa cum ma asteptam sa tai din capatul superior al placii de polistiren. Apoi am demontat insonorizantul de pe plansa de bord si am adaugat inca doua straturi de pasla, croite chiar putin mai mari decat cel original DSCF3458.JPG ( Size: 555.24k ) Number of downloads: 1787 ,DSCF3459.JPG ( Size: 542.23k ) Number of downloads: 1713 avand insa grija ca nici unele sa nu stanjeneasca in vreun fel cursa pedalelor. La sfarsit am taiat (ingustat) mocheta originala a masinii la margine cu cca 15mm de-a lungul chederului de usa, pentru ca se ridicase prea mult si statea urat. Am atasat din nou bagheta aceea alba de plastic de care era prinsa cu capse si care o impiedica sa iasa de sub cheder. Asta am facut-o cosand cu ata neagra rezistenta prin urmele lasate de capse in bagheta de plastic. Nu se vede nimic, aproape ca e mai frumos decat inainte... ![]() Ce-am mai facut?... cam atat, bag pozele si ma duc sa ma frec cu peria de sarma pe maini ca de la frig si efor mi s-a crapat pielea pe degete si in plus sunt toate tumefiate de la foarfeca si indesat, tras, etc. Abia astept sa fac o proba pe seara. This post has been edited by Victorine: 13 Dec 2008, 15:01 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
GBi |
![]()
Post
#1631
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 12 August 06 ![]() |
super lucrat
![]() |
--------------------
Daciaaa
Golan :))
KissFM 1.6 08 / ex. Laureate 1.4 04 Tot ce e bun tre' sa dispara !
|
|
Victorine |
![]()
Post
#1632
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Asaaaa.... deci e inca putin mai bine. Am mers vreo 20 de km in seara asta cu treaba si fiind mai liber prin oras am mers si intins deci am simtit si efectul asupra zgomotului de rulaj, si la turarea motorului, si prin balti si prin gropile lui Ciuhandu.
Efectul asupra sunetului (muzica) e fara indoiala pozitiv, chiar daca nu cine stie ce evident. Am uitat sa spun ca am eliminat si niste greierasi captusind ornamentele de plastic ale stalpilor A cu pasla. Practic acum nu mai am greierasi in habitaclu ![]() ![]() Deci pot sa ma declar multumit. Eventual o sa mai fac o blana de capota daca imi ajunge placa de pasla, ca latime. Sau poate o sa umplu doar alveolele cu pasla lipita cu powertape si peste un strat de finisaj dupa modelul lui design cu care a deschis acest topic. Pentru ca odata ce vine caldura (ianuarie ![]() Apropos de asta, simt nevoia sa multumesc in acest punct tuturor care ne-au impartasit din experienta lor in ceea ce priveste sursele de zgomot in habitaclu (merci IRONIK pentru harti, care ne-au ajutat sa nu ne risipim energia in mod inutil), solutiile de insonorizare prin utilizarea materialelor care reduc vibratiile tablei, fonoabsorbante si reflectoare, idei de materiale, etc. Imi vin acum in minte rapid, pentru ca n-am mai recitit topicul de mult design, IRONIK, Klaus, Dragosmanea si mai sunt si altii. A se vedea si topicul cu zgomote si scartaieli, aer conditionat zgomotos, etc. Toate cele bune! |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1633
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Victorine @ 13 Dec 2008, 21:50) precis ma apuca iarasi pofta de bricolaj nici o problema, mai stiu destule locuri unde se pot face imbunatatiri ![]() |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Victorine |
![]()
Post
#1634
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Pai ca sa nu ma spetesc degeaba, ce dau ca sa-mi zici si mie unde sa actionez? Hai, fii de treaba ca pana acuma am urmat sfaturile si mi-a prins bine
![]() As zice ca cel mai notabil efect se simte asupra zgomotului de rulaj (gume de iarna zgomotoase, drumuri de beton sau gropi). Nu s-a redus cine stie ce sunetul motorului (sau poate am uitat eu cum era inainte...), insa parca nu mai aud asa tare rontaitul ala de la ambreiaj si parca imi vine sa schimb undeva mai aproape de 3000 de unde inainte schimbam putin peste 2500. Usile se inchid mai frumos, nu mai e troncaneala aia de tabla cu plastic si cand blochez usile se aude mai incet, chestie care chiar e foarte satisfacatoare ca ma fderanja sunetul ala de conserva cand blocam usile... Deci una peste alta multumit, astept alte recomandari de la proprietarii de know-how ![]() |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1635
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Victorine @ 13 Dec 2008, 14:59) In prealabil am cumparat coli de pasla de aici .Ei ii spun vata polimerizata armata - amestec de fibre textile cu rasina fenolica. Practic este exact ce se gaseste la noi sub padingurile de polistiren. Spune si pretul ... |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Victorine |
![]()
Post
#1636
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Pai pretul a fost foarte bun dupa parerea mea, practic CEA MAI BUNA investitie in sensul asta de pana acum. Si anume 17,5 mp cu 77,10 lei + 300 de lei curieratul. Insa e vorba de placi "armate" (polimerizate) de 10 mm grosime si oarecum compactate (600g/mp), nu doar coli subtiri de pasla. Au fost si foarte rapizi. E drept ca am dat de trei ori telefon ca sa fiu sigur ca se leaga lucrurile, adica sa elimin timpii morti (cu alte cuvinte sa-i zoresc, dar nu s-au suparat). Nu stiu daca omul de legatura urmareste forumul, dar merita multumiri
![]() Apropos, am facut ceva sapaturi ca sa gasesc produsul respectiv ![]() ![]() Na, acuma zi tu nește zone fierbinti, d'alea cu roșu pe hărțile tale ![]() This post has been edited by Victorine: 15 Dec 2008, 19:19 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1637
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Mare parte din zgomotul si vibratiile motorului sunt transmise prin timoneria pe tija.
Am mers asa: - cu Logan 1.4, Sandero 1.6/8v, Symbol 1.4/8v toate cu timonerie pe tija - rezultatul: imediat ce pornesti motorul, simti lucrul asta - cu MCV 1.6/16v, Symbol 1.4/16v - vibratii in habitaclu care tind catre zero; dar astea au timonerie pe cabluri - Toyota Land Cruiser cutie automata si maneta suplimentara pentru diferential: se balangane maneta aia de zici ca nu e adevarat; dar sigur nu e prinsa solidar la caroserie, deci rezultatul zero vibratii. Treaba cu timoneria pe cablu sau tija se mai observa si pe drumuri cu denivelari (adica majoritatea...), unde timoneria pe tija transmite in habitaclu o rezonanta joasa si neplacuta. De modificat timoneria nu prea se poate vorbi (in sensul schimbarii actionarii de pe tija pe cabluri), singura solutie ramasa fiind decuplarea elastica de caroserie. Pentru cei interesati, e nevoie sa desfaceti 5 suruburi pentru a studia problema |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
Victorine |
![]()
Post
#1638
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Nu o sa fac modificari la nici un elemnent de directie sau transmisie, in primul rand pentru ca n-ar fi safe si apoi ma depaseste. NU merita nici un castig privind insonorizarea. De altfel as putea spune ca acum sunt chiar multumit, doar ca nu am stare si as mai face ceva, de aceea ziceam ca astept recomandari. O sa refac blana de capota pe care am dat-o jos nefiind multumit de solutia aleasa. De data asta cu pasla.
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1639
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Oricate solutii de insonorizare ati aplica (aluband, dynamat, pasla, mocheta, etc.), zgomotul motoarelor K7J si K9M nu se va atenua semnificativ, pentru ca sunt cuplate la cutiile JH1 respectiv JH3 cu actionare pe tija, solidara cu caroseria, rezultand vibratii. De astea nu puteti scapa decat umbland la cauza, nu la efect.
|
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
Victorine |
![]()
Post
#1640
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
OK
![]() |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1641
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(dia_ph2 @ 16 Dec 2008, 07:59) Pentru cei interesati, e nevoie sa desfaceti 5 suruburi pentru a studia problema Pentru cei interesati s-au luat masuri de mult. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1642
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Am citit topicul asta din scoarta in scoarta (mai demult), dar nu-mi amintesc de cineva care sa fi modificat sistemul de prindere al timoneriei de caroserie (in speta bucata aia de plastic in care este prins manerul schimbatorului de viteza).
|
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1643
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
l-ai citit degeaba, vibratile se filtreaza pe tija ...
This post has been edited by IRONICK: 16 Dec 2008, 11:56 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
klaus |
![]()
Post
#1644
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Si umbla un zvonac prin targ ca la loganele pe cablu (in special diesel pe taxiuri) se cam rup capetele cablurilor (plastic cam prost)... Motiv pt care trebuiesc oleaca schimbate cablurile de actionare. In cazul optimist de la 250 ron in sus.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1645
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
http://www.daciaclub.ro/Antifonare-capota-...-p1025461.html#
N-am citit chiar degeaba... In linkul de mai sus se vede cum Ironick a atasat o greutate pe tija, ca un fel de batator acustic. Eu ma gandeam SI la o decuplare cu ceva cauciuc a bucatii aceleia de plastic care se vede foarte bine in poza. Cauciuc intre caroserie si plastic plus mansoane de cauciuc la fiecare surub. Despre timoneria pe cabluri la Logan am 2 pareri, una buna - filtreaza foarte bine vibratiile dinspre motor, alta proasta - iti da impresia de timonerie de plastic, usor imprecisa (cel putin asa mi s-a parut la Mcv) |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1646
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Nu te opreste nimeni sa incerci varianta propusa de tine.
This post has been edited by IRONICK: 16 Dec 2008, 14:57 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
juristul2000 |
![]()
Post
#1647
|
![]() "Membru 20 cm record" Group: Members Posts: 793 Joined: 6 October 05 From: Oradea ![]() |
Am facut rost de blana de diesel.Intrebare, ce braduti merg acolo cei de tapiterie sau tipul acela cum se gaseste la carenajul de sub masina?Merci
|
--------------------
logan
dacia
Laurate 2005
- AR-07-RZV 20% warn permanent!!!
decat sa...... mai bine nu!!!! NU, da spaga!!! |
|
Victorine |
![]()
Post
#1648
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Pai e vorba de blana de capota sau de asta din poza pentru peretele anti-foc?20062007_001_.jpg ( Size: 127.89k )
Number of downloads: 800
Asta din urma nu se prinde cu braduti, ci cu niste ”clipsuri” dinastea:20062007_002_.jpg ( Size: 78.59k ) Number of downloads: 600 cred ca cele cu tesitura aia se insurubeaza mai usor cu mana. Dar din fabrica parca vine cu din-alea ca ciupercutele. Uite o alta poza pusa de un coleg: montat.JPG ( Size: 146.65k ) Number of downloads: 682 This post has been edited by Victorine: 18 Dec 2008, 08:57 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1649
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(juristul2000 @ 18 Dec 2008, 07:36) Intrebare, ce braduti merg acolo cei de tapiterie sau tipul acela cum se gaseste la carenajul de sub masina? Cumperi din piata, naturali sau artificiali. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1650
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Vreau sa subliniez ca o parte din zgomotul motorului in accelerare vine din solutia low-cost de bureti aplicati la trecerea intre habitaclu si compartiment motor a diverselor componente (tevi, cabluri). Pentru cei pasionati de blanite (cum am fost si eu), nu se reduce mai deloc zgomotul, sau cel putin insuficient incat sa merite costul.
Eu vad asa: -blanita de capota nu merita sub nicio forma, -blanita de pe peretele antifoc - asa si asa (dublata de aluband) -podea si tunel cu aluband si pasla sau mocheta - merita (dar nu pt turatii pana in 2500-3000) -izolare gauri de trecere - nu am facut inca, dar sper sa atenueze zgomotul de accelerare (acel harjait discret; incercati sa ascultati in spatele unei usi de termopan intredeschise) -decuplare legatura rigida intre capacul ce sustine tija schimbatorului de viteze si caroserie, cu ceva material cauciucat - la fel, nu am apucat inca, dar sper sa aibe cel mai mare efect de reducere a zgomotului si vibratiilor in habitaclu, inclusiv la ralanti |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 19:15 |