DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

102 Pages « < 10 11 12 13 14 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier

klaus
post 6 Jul 2005, 13:03
Post #331


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




1. Si eu si rdesign ne-am batutu gura degeaba cand am sustinut ca de vina este esapamentul... Oricum, e bine ca a inceput lumea sa inteleaga.
2. Antifon termorezistent NU EXISTA (cel putin la noi) si eu personal nu am auzit sau vazut vreo modalitate de genul asta de insonorizare a catalizatorului sau a tobei. Antifonul are rolul de a rigidiza suportul, si are la baza bitumul sau asfaltul, care au prostul obicei sa se topeasca la temperaturi. Este avertisment negru pe alb peste tot a nu se da tobele si catalizatorul cu vopsele, fie ele si termorezistente. Vorbim totusi de temperaturi de 300-400-600 grade C.
3. Legat de esapament, se pare totusi ca versiuna de fabrica este un raport optim costuri/rezultat. Inlocuirea cu esapamente mai prospere si mai mari nu a dat rezultate deosebite. De altfel esapamentul isi face oarecum datoria (nu se aude tare la iesire...), insa s-ar putea ca problema sa fie si de la numarul de site, modul de realizare, testarea rezonantei camerei de expasniune (toba intermediara). Sunt multi factori de influenta.
Insa cel mai important factor de influenta, fara doar si poate, este insonorizarea deficitara. Cred ca nu ati mers cu loganul meu, ca atunci v-ati fi schimbat parerea despre ce trebuie insonorizat. Sunt modalitati suficient de simple si care incumba infinit mai putine riscuri. Asta ca sa zburde zburda, zburda egoul meu pe aici pe tarla. cool.gif


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mario1980
post 6 Jul 2005, 17:01
Post #332


Membru autentic


Group: Members
Posts: 437
Joined: 8 April 05
From: Iasi




Buun, macar o parte a problemei mele a fost rezolvata. Am insistat pe antifoniul pentru esapament, pentru ca dupa ce-am cautat pe net, citisem pe un alt forum de un tip care cauta vopsea termoizolanta, sa-si vopseasca nu numai tobele dar chiar galeria de evacuare,si i s-a raspuns ca se gaseste asa ceva parca la Carrefour (sper ca am scris bine). Totusi am vazut cind eram mai mititel, parca la un Nissan Sunny, teava de legatura (atit mi-a ramas in minte) acoperita cu un strat gros de antifoniu, ca il zgiriase intr-un fier ceva. Deci, macar in sufletul meu, o raza de speranta...
Multumesc, Kaus. Nu la al tau m-am referit...
Acum, ramine de vazut daca are vre-un efect modificarea masei catalizatorului, eventual a tobei mici, dar asta este detul de usor de facut. Daca nu o face nimeni pina atunci, o voi face eu intr-un viitor destul de indepartat.


--------------------
Dacia Logan dci Preference 2006 - SV ?? ???
Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rdesign
post 6 Jul 2005, 20:04
Post #333


Membru


Group: Members
Posts: 159
Joined: 25 December 04
From: Craiova




@mario 1980 - Lasa esapamentul asa cum este. Prietenii stiu de ce.
Daca urmaresti de mai mult timp forumul asta, observai ca de fiecare data cand Klaus a facut o afirmatie, a facut-o in cunostinta de cauza si nu s-a hazardat sa spuna prostii, doar ca sa se afle in treaba.
In cazul ce se dezbate aici,din nou el e bine informat si, in lumea actuala, cine detine informatia este lider.
El stie despre esapamentul pe care eu l-am schimbat integral, facut la Borla.L-am informat telefonic chiar in ziua in care l-am facut, dupa ce am parcurs cu masina cam 150 km si i-am spus impresiile mele cat mai obiectiv posibil.
Numai cuvinte de lauda despre cei de la Borla, modul de lucru, profesionalism, calitate a executiei etc., dar nici ei nu sunt vrajitori.
Eu nu le-am cerut esapament de fuga ci unul silentios. Nu am vrut diametre mai mari la teava si tobe sport, iar ei au facut tot posibilul .
Au pastrat diametrul tevii, dar cu perete mai gros decat cel original, ca sa nu vibreze, au montat prin sudura flexibil Bosal - tipul triplustratificat - au confectionat detenta (toba intermediara) tip stadion, dubla ca marime, si amortizor de zgomot (toba finala) cu 25%volum mai mare. Tobele sunt captusite pe interior cu vata metalica si minerala.
Repet o lucrare exceptionala, executata in permanenta in fata mea. Nu are rost sa mai comentez asupra calitatii materialelor si executiei.
Finalul este ca am castigat cateva procente de zgomot mai mic, atentie, dupa schimbarea intregului esapament cu unul complet nou, net superior calitativ.
Concluzia finala - sub aspectul zgomotului - esapamentul de fabrica este optimul compromis. Orice castig de comfort acustic este minim si se face cu efort mare si cheltuiala pe masura.

Acum referitor la "copilaria" de a antifona esapamentul, cat antifon vrei sa dai tu pe tobe, daca ale mele sunt pline integral cu cu vata minerala, cu rezultatul expus.

Off topic : Ii sfatuiesc pe cei care doresc sa obtina performanta sa apeleze la un esapament nou, direct flow, de tipul expus. Personal, desi nu am urmarit performanta, ci silentiozitatea, am sesizat ca motorul trage mai bine si - stupoare - am consumul mai mic, cam cu 0,5 litri la suta.
Celor care insa le vine sa modifice esapamentul pentru confort acustic, stati potoliti, aveti un esapament bun asa cum este.

This post has been edited by rdesign: 6 Jul 2005, 20:06


--------------------
dacia logan - DJ 2810
Am facut atat de multe in viata incat nu stiu daca o sa ies la pensie popa sau medic ginecolog!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
osirus
post 6 Jul 2005, 21:35
Post #334


Milionar de week-end


Group: Banned
Posts: 501
Joined: 17 November 04
From: Salajan





Cred ca e cam costisitoare inlocuirea intregului traseu de evacuare cu toate ca asa cum il descrii tu are un zgomot mai redus.Daca se mai adauga la asta si o izolare fonica corespunzatoare(ceva in genul lui Klaus.....eu unul am mers cu masina lui si nu am sesizat nici un zgomot suspect sau mare)atunci masina va fi super silentioasa!Dar pentru un cost cit mai redus si o eficienta crescuta,eu unul cred ca numai varianta izolarii fonice e ideala!Cind o sa termin si eu(mai am podeaua)izolarea,o sa va zic si eu cum stau cu zgomotele.Deja se simte o diferenta fata de inainte dupa ce am izolat plafonul,usile si portbagajul.


--------------------
Dacia/Skoda Logan ambition - Octavia L&K
vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju s-o petarda buna rau sa-i dau jos ambalaju
................"Fac sport extrem cu dacia/Cu ochii inchisi o calc/I-mi place senzatia!"...............
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 7 Jul 2005, 00:23
Post #335


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




azi am izolat plafonul si podeaua... am folosit 3 role de aluband, una de 20 cm si 2 de 15 cm latime, si izopren aluminizat, un sul luat din brico.

timp demontat+montat plafon= juma' de ora

timp demontat+montat mocheta interioara(aici trebuie date scaunele jos, consola, etc)= 90 min.

timp aplicare aluband+izopren pe plafon=2 ore
timp aplicare aluband pe podea= 4 ore (am mai stat la cite o bere ca a fost prea cald azi.)



nu am pus aluband-ul pina sub bord, am vrut sa vad mai intii daca da rezultate izolarea podelei si a tunelului central. vreau sa spun ca rezultatele sunt mai mult decit satisfacatoare, s-a redus la tacere zgomtul transmisiei, s-a redus considerabil zgo,otul motorului, dar saptamina viitoare voi aplica aluband pina sub bord, iar sub mocheta voi aplica niste pisla. urmeaza usile , unde voi insista pe spate, deoarece vreau sa montez difuzoare, ca la meganeII. daca doreste cineva poze, explicatii, etc. va ajut cu mare placere.

multumesc inaintasilor mei (se cunosc ei) pentru sfaturile utile pe care le-au dat pe forum, ca altfel stateam 2 zile sa fac treaba asta...

This post has been edited by Dsign: 7 Jul 2005, 00:34


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kostyq
post 7 Jul 2005, 01:22
Post #336


President


Group: Members
Posts: 45
Joined: 22 April 05




Cel mai bine ar fi sa faci un topic nou la tutoriale cu tot cu poze si explicatii. Cred ca ar fi multi curiosi sa afle toata povestea. Si eu vreau sa ma apuc de chestia asta cum ajunge masina. Asteptam finalul cu pasla si usile....."si Fat-Frumos pleca calare pe Loganul sau si degeaba urla zmeul ca si-l antifonase bine" laugh.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 7 Jul 2005, 09:18
Post #337


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Eu recomand lui dsign sa puna si pe zona pedalierului pana sub bord, ca o sa aiba si mai mult efect. De asemnea sa puna peste tot, inclusiv in jurul gaurii aleia de trece axul volan prin pedalier (eu acolo nu prea sunt de acord cu solutia aia de trecere insonoirzata cu burete, dar n-ai ce-i face. Treaba o sa fie suficient de naspa daca nu dai plansa de bord jos, dar te asigur eu ca se poate. Doar ca mie mi-a luat 1 ora ca sa pun la pasager, si cca 1,5 ore ca sa pun la sofer.
De asemnea, eu cred ca o sa trec la etapa a doua, adica al doilea strat, ca am vazut ca se vorbeste prin tarile cu apa calda de o crestere importanta a eficientei insonorizarii (totusi, asa cu un strat rezultatele sunt suficeint de satisfacatoare, ceea ce vreau eu sa fac cu al doilea strat tine mai mult de bibileala). Si cred ca am sa inlocuiec pasla pe care am montat-o, care nu da rezultate exceptionale, cu mocheta cauciucata, pusa cu cauciucul in sus, vreo 2 straturi.
Recomandarea mea personala este totusi de 2 straturi de aluband pe tunelul median si in imediata lui vecinatate.
In usi eu recomand montara unor straturi pe tabla exterioara, oarece straturi pe tabla interioara, si montara unui burete de saltele (se gaseste la magazinele de tapiterie in diverse grosimi si suficient de ieftin - vreo 15 RON 2mp de grosime 2-3 cm) intre plasticul interior si tabla usii, pentru a elimina din vibratiile boxei (recomand cu ocazia asta si montarea unei folii antiumezeala pe usa - se gaseste plastic la metru, sau asa cum am facut eu, dintr-un sac de plastic taiat (ca la DSN ca sa fie mai clar), pentru a nu sta buretele ala imbibat cu apa.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 7 Jul 2005, 09:43
Post #338


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




am o mare problema (de fapt mai multe): cum fac sa pun aluband pe pedalier pina sub bord, dau pisla aia jos? ca mie mi se pare cam subreda ... cred ca pe tunelul median ar mai merge un strat de aluband, insa pe podea merge bine si pisla. Si asa, aseara nu mai stiam sa conduc, turam motorul ca la balamuc fiindca nu-l auzeam laugh.gif

ce ai facut la doapele de parafina (alea ovale, nu stiu exact cum le zice) eu am taiat de jur imprejurul lor, dar nu am dezlipit aluband-ul de acolo, am facut doar asa un semn...

worship.gif domnule Klaus worship.gif


edit: in usile din spate nu cred ca merge bagat burete asa cum zici , fiindca vreau sa pun difuzoare acolo. desi cred ca pot decupa buretele in jurul difuzorului... vreau sa montez difuzorul in zona "cotierei"... ce zici, merge?

This post has been edited by Dsign: 7 Jul 2005, 09:47


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 7 Jul 2005, 10:28
Post #339


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Pasla aia cu cauciuc e suficient de rezistenta, stai linistit. desfaci "capacele" care o tin (prin desurubare) si tragi de ea fara probleme. Mai greu cu tinutul ei, ca are tendinta de a reveni la loc.
Doapele de parafina, avand in vedere experienta mea anterioara de pe DSN unde nu am umblat deloc la ele in aproape 3 ani, le-am acoperit fara remuscari.
Ref. la difuzoare: daca vrei sa le prinzi de tabla, trebuie sa vezi daca trece macaraua cu geamul.
Daca vrei sa le prinzi de plasticul cotierei, parerea mea ca e cam subred pentru asa ceva (dar loc in el este gramada, ca nu are padding ca la sofer)


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alecs_TGA
post 7 Jul 2005, 14:18
Post #340


Membru autentic


Group: Members
Posts: 778
Joined: 31 January 05




dsign niste poze??? am gasit la brico store pasla de pus pe sub parchet de 5,5 mm grosime la pretul de 60.000 lei mp!! ce parere aveti??
scrie pe ea ca e pt izolatii fonice, izolatii termice?? ce grosime are pasla folosita de tine (voi)??


--------------------
Dacia LOGAN Laureate - XXX
BUCURESTI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 7 Jul 2005, 14:32
Post #341


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Pasla de pus sub parchet?
Nu burete sau polistiren extrudat?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alecs_TGA
post 7 Jul 2005, 19:08
Post #342


Membru autentic


Group: Members
Posts: 778
Joined: 31 January 05




din cate am vazut eu in poza din revista era PASLA si arata a fi presata!! adica erau panouri!!


--------------------
Dacia LOGAN Laureate - XXX
BUCURESTI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 7 Jul 2005, 21:04
Post #343


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




despre difuri in usile spate: am sa le montez pe tabla, dar cu niste inele de lemn ca distantiere, tocmai sa nu ating geamul...totul e sa desfac usa sa vad ce e acolo si... sa iau difurile biggrin.gif

poze o sa pun miine


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
osirus
post 7 Jul 2005, 21:54
Post #344


Milionar de week-end


Group: Banned
Posts: 501
Joined: 17 November 04
From: Salajan





Mai e cam subtire ce ai vazut tu.Eu pentru podea am de ~3 cm(klaus a vazut-o)si parca tot as fi vrut mai groasa,dar nu am gasit!


--------------------
Dacia/Skoda Logan ambition - Octavia L&K
vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju s-o petarda buna rau sa-i dau jos ambalaju
................"Fac sport extrem cu dacia/Cu ochii inchisi o calc/I-mi place senzatia!"...............
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rdesign
post 7 Jul 2005, 21:59
Post #345


Membru


Group: Members
Posts: 159
Joined: 25 December 04
From: Craiova




QUOTE(osirus @ 7 Jul 2005, 21:54)
Mai e cam subtire ce ai vazut tu.Eu pentru podea am de ~3 cm(klaus a vazut-o)si parca tot as fi vrut mai groasa,dar nu am gasit!
*



Importanta este si densitatea paslei.


--------------------
dacia logan - DJ 2810
Am facut atat de multe in viata incat nu stiu daca o sa ies la pensie popa sau medic ginecolog!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
osirus
post 7 Jul 2005, 22:08
Post #346


Milionar de week-end


Group: Banned
Posts: 501
Joined: 17 November 04
From: Salajan




Normal biggrin.gif !Dar ce am laut eu,are o densitate buna(e mai densa ca cea care e puna la nuca schimbatorului).
ps.ai rezolvat problema?

This post has been edited by osirus: 7 Jul 2005, 22:09


--------------------
Dacia/Skoda Logan ambition - Octavia L&K
vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju s-o petarda buna rau sa-i dau jos ambalaju
................"Fac sport extrem cu dacia/Cu ochii inchisi o calc/I-mi place senzatia!"...............
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 8 Jul 2005, 10:13
Post #347


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




klaus, spuneai undeva ceva de insonorizarea bordului. m-am gindit si eu la asa ceva, dar ma cam sperie plansa aia asa mare, nu-mi prea vine sa o dau jos... cam ce solutii ar fi? pisla sau aluband sau ambele?

citeva poze cu aluband-ul si cu podeaua masinii mele in timpul lucrului.


ps: nu era terminat inca, peste tunelul central au mai venit apoi niste bucati intregi de aluband. peste rezervor nu am pus inca.
pps: ignorati cirpa de la schimbator, are si ea un rol anume in tot procesul asta de antifonare... smile.gif

This post has been edited by Dsign: 8 Jul 2005, 10:23

Attached thumbnail(s)
Picture_003.jpg ( Size: 398.78k ) Number of downloads: 11172
Picture_004.jpg ( Size: 312.26k ) Number of downloads: 9812
Picture_008.jpg ( Size: 374.79k ) Number of downloads: 10783
Picture_011.jpg ( Size: 458.03k ) Number of downloads: 7532
Picture_012.jpg ( Size: 481.15k ) Number of downloads: 9648


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lungan
post 8 Jul 2005, 13:10
Post #348


Membru autentic


Group: Members
Posts: 961
Joined: 28 May 05
From: Focsani




Vreau si eu sa-mi izolez podeaua, si nu stiu ce materiale sa folosesc. As pune o pasla de vreo 2 cm grosime. Oare nu e prea subtire stratul izolant aplicat de Dsign?? Din poze mie nu mi se pare a avea mai mult de 5 mm.
Am tot citit ce s-a folosit pentru izolare si toata lumea zice ca a obtinut rezultate bune. Chiar nu stiu ce sa folosesc. D-le Klaus, poate ma ajutati cu un sfat ... smile.gif. Multumesc anticipat.


--------------------
M3 - Kia Sportage - Fiesta ST-Line Hybrid 2021
Drive carefully!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiya
post 8 Jul 2005, 23:36
Post #349


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 12 June 05
From: Bucuresti




Imi poti spune si mie cat aluband ai luat pentru podea? Eventual si un pret.
Merci.


--------------------
Dacia Logan 2007 ABS PLUS dci - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Codrin
post 9 Jul 2005, 19:41
Post #350


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.364
Joined: 7 January 05
From: Bucuresti




2 role de 20cm si una de 10cm latime ajung. estimativ 1.700.000


--------------------
Mazda . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 10 Jul 2005, 15:07
Post #351


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




s-a facut operatiunea in we la unul din membrii acestui forum. Asa cum a zis kar'mac, am folosit 2 role aluband de 20 cm si un ade 10 cm, pt plafon si pt podea. pe podea au fost aplicate 2 straturi in zona tunelului central.

peste aluband am asezat pisla de 2 cm grosime si a trebuit sa ajustez polistirenul de sub pedala de acceleratie.

pret aluband: aprox 1 700 000
pret pisla (2mx 1.5 m) : 500 000
izopren: aprox 150 000


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ghost
post 10 Jul 2005, 23:50
Post #352


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 10 March 05




Ai folosit foehn industrial pentru aplicarea alu-band?


--------------------
Dacia Logan Preference 1.6 - -
"Vae Victus!"
"You should take help when offered. But I found that help offered when not needed is usually no help at all..."
Kain
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Codrin
post 11 Jul 2005, 00:01
Post #353


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.364
Joined: 7 January 05
From: Bucuresti




nu s-a folosit foehn. alubandul are adeziv pe o parte, se dezlipeste folia protectoare si se aplica.


--------------------
Mazda . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
collinro2
post 11 Jul 2005, 07:41
Post #354


Membru autentic


Group: Members
Posts: 457
Joined: 22 August 04
From: Iasi




Poate ne spune proprietarul pislei de 2cm grosime cum se comporta acustic masina acuma. Ar fi interesant.

Si cred ca mult mai interesant ar fi o masurare obiectiva a nivelului de zgomot in habitaclu inainte si dupa insonorizarea podelei. Cu un decibelmetru sau cum naiba se cheama un aparat din asta. Asa am scapa de aprecierile pur subiective gen "s-a diminuat zgomotul cu 15, 20 sau 30%".

This post has been edited by collinro2: 11 Jul 2005, 07:47


--------------------
renault megane 2.2 2006 1,5dCi 80CP - IS-05-GP?
We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fion98
post 11 Jul 2005, 07:59
Post #355


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 9 September 03
From: Bucuresti




O influenta benefica este dar nu as putea spune cu siguranta cu cat a scazut nivelul zgomotului in habitaclu. Pentru asta pun la dispozitia masina celui care vrea sa masoare nivelul zgomotului. In paralel poate masura si la o masina neantifonata, dupa care se trag concluziile de rigoare.

Ceea ce am observat insa (intrucat este diferenta mare) este izolarea termica a plafonului (strat de aluband _ folie izoprenica). Acum la treapta 1 se face muuuuuult mai repede racoare inauntru si se poate merge lejer doar pe aceasta treapta. Inainte foloseam treapta 2 (si ocazional 3) a ventilatorului.

Multumesc pe aceasta cale lui Dan (Dsign) wink.gif


--------------------
Dacia LOGAN - IL-xx-DIO
--
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
onobeka
post 11 Jul 2005, 08:45
Post #356


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 11 July 05




Salut. Ma intereseaza si pe mine aluband-ul. Stiu de mai mult timp de existenta lui insa nu reusesc sa-l gasesc in brasov. Din cate stiu este folie de aluminiu cu strat de bitum. Trebuie sa fie numai bun pentru izolarea usilor si eliminarea vibratiilor din tabla. Ma intereseaza pentru instalatia de sunet.

Va rog sa ma ajutati.:

Unde as putea gasi?
Care este scopul initial al acestui produs? sa stiu sa intreb/caut la magazin/stand specific.


Ce am gasit in bricostore: banda de 4cm x 10m bituminoasa, insa fara folia de aluminiu ~50 RON, insa asta ce ati folosit voi mi se pare o idee mult mai buna.

Multumesc.


--------------------
dacia 1310 - bvxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gabi
post 11 Jul 2005, 10:07
Post #357


Preacuvincios moderator


Group: Members
Posts: 591
Joined: 25 July 03
From: Bucuresti




@onobeka: daca citeai mai sus vedeai ca aluband-ul este de la firma Denbraven .


--------------------
Renault Megane 2 bicorp 2004 - 1.5 dci Conf Exp - XXXXXXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 11 Jul 2005, 10:28
Post #358


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




In sensul ca au ditamai reprezentanta in brasov. (Brasov: Str. Zambilelor, nr. 6, Tel / Fax.: +40(268) 317.820; E-mail: denbravenbv@xnet.ro).

Pt. collinro2: Ca proprietar de pasla ( biggrin.gif ) as putea zice ca pasla nu a facut mare fasaiala. Folia bituminoasa a facut toti banii... De aceea sunt acum la stadiul de analiza strat 2 de folie + mocheta pe cauciuc 2 straturi, cu cauciucul in sus. Oricum, la stadiul actual zgomotul s-a redus absolut multumitor.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
onobeka
post 11 Jul 2005, 13:58
Post #359


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 11 July 05




Ok, multumesc de info baietzi. O sa trec pe la reprezentanta sa vad. Sper sa vanda si la bucata. De obicei se mira cand vine vorba de un material de constructie folosit in alt scop cand vrei sa cumperi la bucata smile.gif.

Am incercat sa le scriu email insa nu mai e valida adresa.

Ati folosit folia si pentru boxe? Mie pentru asta imi trebuie, pentru ca imi vibreaza panourile la bass mai puternic. Din ce imi dau seama din pozele lui dsign aluband arata exact da dynamat-ul si este mult mai ieftin.


--------------------
dacia 1310 - bvxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 11 Jul 2005, 15:25
Post #360


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




pai este exact acelasi lucru ca si dynamatul... este foarte bun pentru difuzoare.


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
102 Pages « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th June 2025 - 14:10
Forum Renault