Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
![]() ![]() ![]() |
Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
collinro2 |
![]()
Post
#361
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 457 Joined: 22 August 04 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane 2.2
2006 1,5dCi 80CP
- IS-05-GP? We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
|
|||
alx |
![]()
Post
#362
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.001 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
face cineva chestiile astea contra-cost? se aude, dsign?
|
--------------------
Mitsubishi
Outlander 1
2.0 benzina
- varies Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet... |
|
onobeka |
![]()
Post
#363
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 11 July 05 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
- bvxxxxx
|
|
collinro2 |
![]()
Post
#364
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 457 Joined: 22 August 04 From: Iasi ![]() |
Pentru ca observ ca in acest topic se cam aduna toate posturile legate de insonorizare/izolare termica, scriu si eu aici; azi am facut izolatia peretelui antifoc dinspre compartimentul motor. Am facut sandwich cu burete izopren aluminizat de 0.5cm si pisla de 1cm, pe care le-am lipit cu prenadez. Am facut trei bucati, ca un puzzle; una bagata in dreapta peretelui (dreapta masinii, stinga celui ce se uita dinspre fata), in spatele prinderii amortizorului, alta centrala si ultima pina in spatele servofrinei. Am decupat pe ici pe colo buretele si pisla ca sa intre fest in contact cu peretele, pe linga conductele de calorifer si partial pe linga cele de aer conditionat. Fixarea de perete am facut-o cu fisii de aluband iar sus am fixat cu chestiile alea doua ce tin un cablu, probabil de reglat farurile. Alea se scot usor, prin desfiletare pur si simplu.
Rezultat subiectiv: atenuarea foarte mica, aproapte insesizabila, a zgomotului motorului in habitaclu. Bine ca nu m-am chinuit prea mult: cam o ora. |
--------------------
renault
megane 2.2
2006 1,5dCi 80CP
- IS-05-GP? We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
|
|
klaus |
![]()
Post
#365
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pai nu-ti zisei ca asta cu peretele antifoc e la bibileli? Mult mai bine prinde o insonorizare a pedalierului si a podelei. Crede-ma!...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
collinro2 |
![]()
Post
#366
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 457 Joined: 22 August 04 From: Iasi ![]() |
Asa e, dar trebuia sa imi fac datoria fata de biata masina, mai ales ca aveam burete cu al, ce era prea mic pentru a-l folosi la cupola.
|
--------------------
renault
megane 2.2
2006 1,5dCi 80CP
- IS-05-GP? We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
|
|
Dsign |
![]()
Post
#367
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
vin si eu cu o intrebare: a facut cineva manevra la usi? as dori sa stiu cam cit aluband este necesar pentru ambele panouri ale fiecarei usi... in fine, daca nu a facut nimeni, ma apuc eu si am sa va spun...
as fi vrut sa stiu ca sa nu cumpar aluband in prostie. |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
klaus |
![]()
Post
#368
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pt. fata exterioara nu intra asa mult, dar la pardalnica aia de fata interioara intra mult (pe fata exterioara deja exista niste folii bituminoase cu rol antivibratie, cam mici ce-i drept dar exista).
Ochiometric iti estimez 1,5 - 2 role de aluband grosime de 20 (mai mult spre 2, totul e sa nu depaseasca) |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Dsign |
![]()
Post
#369
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
sa inteleg ca sunt ceva imbunatatiri, macar dpdv muzical...
|
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
collinro2 |
![]()
Post
#370
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 457 Joined: 22 August 04 From: Iasi ![]() |
Am facut si eu simbata miscarea cu alubandul pe podea. Am fost curios si m-am uitat la ceas din cind in cind: demontarea interiorului pina la tabla podelei a durat 35 de minute. Incheierea activitatii: dupa 3 ore. Nu m-a ajutat nimeni, dar e vital a avea sculele necesare, prezentate pe larg aici pe forum. Am reusit sa nu stric torxul la suruburile de la scaune, pentru ca am luat de la un vecin de garaj o cheie torx parca facuta pentru suruburile alea, atasata cu o tubulara la o cheie cu clichet. Citeva observatii, poate utile pentru cei ce vor sa se apuce:
- atentie cind scoateti scaunele din masina: sinele pot zgiria plasticul portierei, ce este foarte, foarte moale, chiar daca e facut de Faurecia! Eu m-am ales cu doua zgirieturi discrete, pe care imi bat capul acuma cum sa le acopar. Si inainte de a scoate scaunele, scoateti tetierele, ca altfel sunteti ca intr-un film cu Mister Bean!!! - tot cind scoateti scaunele, nu le apucati de minerul ala ce foloseste la culisarea lor inainte-inapoi, ci de scaunul propriu-zis; daca se apuca de miner, mecanismul se declanseaza si aluneca o sina sau alta, astfel incit, cind le puneti inapoi, poate intrati in panica pentru ca nu se mai potrivesc cu gaurile din podea. Se remediaza usor problema, adica, cu scaunul introdus in masina, se ridica minerul cu o mina si cu cealalta se manevreaza sina buclucasa pina culiseaza pe suport si se aliniaza cu gaurile din podea. Dar nu va spun ce groaza am avut pina m-am prins! - sa nu uitati sa scoateti la vedere mufele pentru bricheta si reglare geamuri, dupa ce ati repus mocheta. Ca asa am patit eu: pus mocheta, montat plasticuri frina de mina, si consola aia de la schimbator, iar mufele, ia-le de unde nu-s! Evident ca erau sub mocheta, dar au trebuit demontate toate plasticele ca sa le scot. - sa nu faceti vreo criza de nervi (cum am facut eu) cind manevrati burduful schimbatorului. In urma crizei, nu se mai aseza corect in gaura lui din consola. De ce? Simplu, ca era rupt inelul de plastic in partea inferioara. L-am lipit cu "Picatura". Rezultat subiectiv: merita! |
--------------------
renault
megane 2.2
2006 1,5dCi 80CP
- IS-05-GP? We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
|
|
Anakin |
![]()
Post
#371
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti/Vitan ![]() |
Inafara de aluband,ai mai pus ceva?Cum se aude acum in comparatie cu zgomotul de dinainte? |
--------------------
Dacia
Logan cameleon
- B 51 ATO Forta sa fie cu voi
|
|
collinro2 |
![]()
Post
#372
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 457 Joined: 22 August 04 From: Iasi ![]() |
In afara de aluband, pe care l-am pus la pasager pina sus sub bord, peste insonorizantul de la pedalier al masinii, eu mai am folie de parchet de 4mm grosime in doua straturi pusa la sofer si pasager. Pisla am pus sub scaune si in spate, inclusiv peste tunelul central (in spate). Iar aluband am pus doua straturi pe tunelul central. Parerea mea este ca merita; frecventele inalte sunt atenuate bine, in sensul ca nu mai este deloc deranjant zgomotul la 3000-3500 rpm. In trafic, nu se prea aude motorul. La stop, trebuie sa fiu atent sa nu imi las piciorul pe acceleratie! Am patit-o de citeva ori, cu masina oprita la stop, cind ma uit din intimplare la turometru vad ca aveam vreo 3000 rpm si nu auzeam nimic. Calcasem acceleratia din greseala...La drum, la 90-100km/h, zgomotul de rulare (vint/pneuri) il depaseste binisor pe cel al motorului si esapamentului. De fapt, zgomotul de rulare devine deranjant acuma, fiind cam singurul care se aude.
|
--------------------
renault
megane 2.2
2006 1,5dCi 80CP
- IS-05-GP? We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
|
|
Anakin |
![]()
Post
#373
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti/Vitan ![]() |
Zgomotul de rulare e mare si asa(am oprit motorul sa vad ce zgomote se aud la viteza mare<100-120>)si asta e cel mai deranjant la care se mai adauga si cel al motorului la turatii de peste 3500rpm. Ai pus alubandul peste insonorizantul de pe pedalier ![]() |
--------------------
Dacia
Logan cameleon
- B 51 ATO Forta sa fie cu voi
|
|
klaus |
![]()
Post
#374
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pai poate l-a pus... pe sub insonorizant, si anume direct pe tabla...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
collinro2 |
![]()
Post
#375
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 457 Joined: 22 August 04 From: Iasi ![]() |
Am pus pe dedesubt. Si eu zic sa nu mai faci experiente din asta sinucigase cu opritul motorului la 100 la ora ca sa auzi zgomotul de rulare; ca atunci nu mai ai servofrina, nu mai ai servodirectie si nici ABS (daca e cazul).
|
--------------------
renault
megane 2.2
2006 1,5dCi 80CP
- IS-05-GP? We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
|
|
Dsign |
![]()
Post
#376
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
eu am zis mai la deal ca nu am stiut sa plec de pe loc de vreo citeva ori, pina m-am obisnuit. aceleasi observatii le am si eu: zgomot rulare ridicat, desi eu am antifon cauciucat pe dedesubt. urmeraza sa insonorizez usile.
intrebare: pt usi e necesar ca sa lipesc alubandul cu un feon industrial? ca am observat ca se cam dezlipeste daca nu e prins cu ceva pe deasupra. |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
klaus |
![]()
Post
#377
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Mai, folositi si voi o rola din aia de tapet (eu am luat-o din praktiker - 55.000 ROL, 5,5 RON), ca e eficienta rau... Mai degraba e eficienta bine... Si nu e necesar sa lipesti cu "suflanta industriala cu aer cald" (imi place cum suna...), poti sa le lasi olecuta la soare.
Mi s-a mai plans un coforumist astazi de treaba cu dezlipitul, insa la mine aplicand cu rola de tapet, nu am aceste probleme. La mana si carpa nu prea iese chiar cum trebuie, ca nu este forta de apasare suficienta. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Anakin |
![]()
Post
#378
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti/Vitan ![]() |
QUOTE(collinro2 @ 21 Jul 2005, 23:11) cu opritul motorului la 100 la ora ca nu mai ai servofrina, nu mai ai servodirectie si nici ABS (daca e cazul). Servofrina ai suficienta cit sa apesi fara probleme pe pedala,servodirectia nici nu mai e necesara la viteze mai mari de 50 km/h,asa ca nu asta e problema.Alubandul ala se lipeste foarte bine pe tabla daca e lasat ~30 min la soare si presat cu ceva mai dur....cum zice si Klaus.Cel putin la usi e mai dificil daca nu e lipit corespunzator. |
--------------------
Dacia
Logan cameleon
- B 51 ATO Forta sa fie cu voi
|
|
Codrin |
![]()
Post
#379
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
la mine era stricata floarea din start, dar nu faceti ca mine:
DSCI0007.JPG ( Size: 310.64k ) Number of downloads: 1900 se gasesc separat de cumparat? separat am pus izopren si in spatele banchetei 11.JPG ( Size: 366.67k ) Number of downloads: 2103 |
--------------------
Mazda
.
.
|
|
Anakin |
![]()
Post
#380
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti/Vitan ![]() |
Am facut si eu operatiunea de aplicare aluband si pisla pe podea.Sincer nu vad mare imbunatatire in reducerea zgomotelor decit foarte putin.Nu stiu cum de nu mai auziti voi motorul sau alte zgomote ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan cameleon
- B 51 ATO Forta sa fie cu voi
|
|
moshu_59 |
![]()
Post
#381
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 21 May 05 ![]() |
Am citit cam tot ce s-a scris pe tema insonorizarii pe acest topic, in opinia mea, in general idei bune. Exista sceptici care pun la indoiala efiacitatea chederului la capota in atenuarea zgomotului, ii sfatuiesc sa ciupeasca o coarda de chitara sa-i asculte zgomotul urmand sa repete experienta cu o bucatica de cauciuc in contact cu coarda- concluziile le vor trage singuri, iar fenomenul fizic e inutil sa-l explic. Cine se teme de supraincalzirea compartimentului motor ca efect al montarii chederului \ blanii capota o face nejustificat, traseul aerului prin compartimentul motor neavand nici o legatura cu capota (in mers nici nu este posibila o circulatie de aer dinspre motor spre exteriorul capotei datorita presiunii mai ridicate la exterior, iar un eventual flux de aer in sens invers este total nesemnificatv in raport cu cel intrat prin grila fata).
|
--------------------
Dacia
Logan
- VS 04 LCC
|
|
eStatic |
![]()
Post
#382
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 11 October 04 ![]() |
Este care din Cluj care are chef sa se apuce de o insonorizare (pe Logan) podea + usi? Ca singur imi e putin groaza...
![]() |
--------------------
Dacia
Logan Ambition RT
|
|
klaus |
![]()
Post
#383
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Anakin @ 24 Jul 2005, 10:13) Am facut si eu operatiunea de aplicare aluband si pisla pe podea.Sincer nu vad mare imbunatatire in reducerea zgomotelor decit foarte putin.Nu stiu cum de nu mai auziti voi motorul sau alte zgomote ![]() ![]() Daca iti spun ca la mine se cunoastea... Nu zic, o fi si efectul cioara (orice cioara-si lauda puiul ![]() Pe cuvant de onoare ca la mine a avut efect! ![]() |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
collinro2 |
![]()
Post
#384
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 457 Joined: 22 August 04 From: Iasi ![]() |
Poate domnul Anakin Skywalker are alte sisteme de referinta in ceea ce priveste aprecierea reducerii zgomotului. Nu e nici o suparare.
|
--------------------
renault
megane 2.2
2006 1,5dCi 80CP
- IS-05-GP? We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
|
|
Anakin |
![]()
Post
#385
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti/Vitan ![]() |
Poate,dar eu unul nu sunt asa exigent in ceea ce priveste zgomotul.Nu ma deranjeaza acum si nici inainte.Am pus aluband cit am putut pe sub izolatia aia de sub bord.Si pe tunelul central la fel(chiar am reusit si sub calorifer).Unde am pus aluband am pus si pisla(la pedalierul fata chiar 3 straturi ca sa unplu golul lasat de padinguri).Cum am mai spus,cind am plecat prima oara cu ea,citiva km,parca nu se mai auzea nimic din ce era inainte,dar dupa aceea zgomotul a revenit
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan cameleon
- B 51 ATO Forta sa fie cu voi
|
|
modream |
![]()
Post
#386
|
Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Stie careva daca prin targ a aparut blana capota de la modelul diesel ?
si daca da, cat costa? |
--------------------
Logan
Opel Astra H
1.9 cdti 190 CP
- B-94-MMT
|
|
cibo |
![]()
Post
#387
|
![]() Sorin Group: Members Posts: 195 Joined: 12 May 05 From: Campina / Brasov ![]() |
Parerea mea e ca blana pentru modelul Diesel va aparea dupa lansarea masinii. Asta daca vrei ceva original ca poate ca or fi aparut deja dar sigur nu sunt marca Dacia!
![]() |
--------------------
Renault; Opel
clio3 1.5 dci 85CP; Corsa C 1.3 cdti 70CP
2007 Dynamique; 2005
- PH10;01ALD
|
|
ssh |
![]()
Post
#388
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 23 August 05 ![]() |
Salutare!
Vreau si eu sa-mi pun aluband in interior (podea, plafon si in spate), si as avea cateva intrebari: 1. Peste acest aluband ati mai pus ceva, de ex pasla? Pot sa pun decat aluband? (este esentiala acea pasla)? Transpira tabla? 2. Ce scule imi trebuie pt a demonta plafoniera, mocheta si mai ales partile din spate de la luneta unde e stopul de frana? ... ca nu imi dau seama in ce sunt prinse. Va multumesc! |
--------------------
Dacia
Logan
- B77BUG
|
|
Codrin |
![]()
Post
#389
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Pasla e mai mult 'bonus', daca pui doar aluband e de ajuns.
Pentru tot ce tine de demontat, iti recomand un set de chei torx complet. Gasesti in Metro la cam 100.000 lei. Mocheta e prinsa in fata cu niste braduti negri, cred ca 2 la sofer, 2 la pasager. In spate sunt 3 braduti gri sub luneta si inca vreo 2 in spatele banchetei. Pentru braduti ia o furculita de gratar, te ajuta mult. |
--------------------
Mazda
.
.
|
|
ssh |
![]()
Post
#390
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 23 August 05 ![]() |
QUOTE(Codrin @ 23 Aug 2005, 17:51) Pasla e mai mult 'bonus', daca pui doar aluband e de ajuns. Pentru tot ce tine de demontat, iti recomand un set de chei torx complet. Gasesti in Metro la cam 100.000 lei. Mocheta e prinsa in fata cu niste braduti negri, cred ca 2 la sofer, 2 la pasager. In spate sunt 3 braduti gri sub luneta si inca vreo 2 in spatele banchetei. Pentru braduti ia o furculita de gratar, te ajuta mult. Sa inteleg ca acei braduti se desfac prin rasucire... nu? Butoanele de pe consola centrala: reglaj oglinzi, blocare geamuri spate si cele pt deschiderea geamurilor din spate cum se desfac? Tot am citit pe aici despre fenomenul de "transpirare" a tablei care ar duce spre ruginire in cazul in care se pune aluband... ce parere aveti despre asta? |
--------------------
Dacia
Logan
- B77BUG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th June 2025 - 18:40 |