Noua Dacia Sandero - ce parere aveti?, Impresii "la cald" - puncte tari, puncte slabe
![]() ![]() ![]() |
Noua Dacia Sandero - ce parere aveti?, Impresii "la cald" - puncte tari, puncte slabe
Alexu7 |
![]()
Post
#301
|
![]() zân Group: Members Posts: 1.695 Joined: 20 February 07 From: Europa ![]() |
|
--------------------
DACIA POPnituita
1310 L
1998
- B6 incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
|
|
klaus |
![]()
Post
#302
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pedala de abreiaj de plastic e o treaba de securitate.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
shoby |
![]()
Post
#303
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 6 February 08 ![]() |
|
--------------------
Skoda
Octavia Tour
2007 1.9 TDI
|
|
Stefan |
![]()
Post
#304
|
![]() Quite opinionated Group: Members Posts: 1.449 Joined: 18 January 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
doua clipuri noi de pe youtube:
1 testu mai mult sa ne uitam la el, ca nu inteleg nimic din ce zice tanti aia (si ce voce enervanta are); este vreun minut de reclame la inceput, puteti sa treceti peste. 2 chip tuning pe sandero, pacat ca nu sunt mai multe detalii. This post has been edited by dbcooper: 30 Mar 2008, 12:47 |
--------------------
Volkswagen
Golf 7 Variant
1,4 TSI 2013
|
|
K-gula |
![]()
Post
#305
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 15 March 08 From: Brasov ![]() |
Ei bine si eu am vazut deja in BV un logan pick-up (era a celor de la raliuri cu nush ce asistenta) dar nici in show room nu a aparut .. cat despre sandero mie mi sa spus un singur lucru .... teoretic din iunie incep comenzile (dupa ce se vor afla preturile) dar livrarile abea din toamna, tot de la sf verii va incepe si comercializarea pick-upului. Si ... sa fim seriosi ... cred ca va fi o majoarare bunicica pe piata interna la toata gama dacia ... iar sanderoul nu cred ca va incepe de la 5000 Euroi asa cum sa zis atata timp cat golanul incepe de la 6200.
P.S. nu exista 2 brasovuri dar eu cu masinuata asta noua schimb la 2500 rpm si merg mai mult ziua si evit aglomeratiile si consumu e acelasi pe care l-am mentionat. Am deja 1070 Km si nu am alimentat decat de 2 ori si inca mai am mult si bine. Daca vrei sa mai discutam o sa ma vezi in trafic BV 08 KED, ca daca mai vb aici de altele precum consum si logan ... o sa bata vantu a Off-topic |
--------------------
Dacia
Logan ABS+, 1.4MPI
11.03.2008
- BV-08-KED
|
|
radian |
![]()
Post
#306
|
![]() gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama... Group: Members Posts: 1.273 Joined: 17 January 05 From: petrosani ![]() |
|
--------------------
dacia logan
ambition
2005
- HD 06 LDM
|
|
obsedat |
![]()
Post
#307
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 30 August 05 ![]() |
Poza cu Logan SUV. Scuze de offtopic.
http://www.ziare.com/_files/Image/news/281...4_dacia_suv.jpg |
--------------------
dacia
1310 berlina
- vn 02 emj
|
|
Lostboy |
![]()
Post
#308
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
QUOTE(obsedat @ 2 Apr 2008, 11:03) Pe care ai luat-o de pe topicul logan crossover și ai pus-o pe topicul sandero. |
--------------------
.
.
.
|
|
fizzo |
![]()
Post
#309
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 2 July 05 ![]() |
Am mai zis-o si simt nevoia sa ma repet
![]() Sunt posesor de Logan dar daca Dacia/Renault nu "lucreaza" la urmatoarele aspecte: - calitatea tablariei -calitatea protectiei anti-corozive -calitatea vopselei -calitatea unor componente mecanice -calitatea service-urilor Atunci imi pare rau de ei dar nu ma vor avea din nou de client. Sa aveti bafta! |
--------------------
Dacia
Logan Preference 1.4
- B-43-BGJ I might look stupid, but when i look around, i still have hope.
|
|
Danut75 |
![]()
Post
#310
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 29 January 08 ![]() |
Salutare la toata lumea. Eu sunt nou pe aici. Daca Dacia respecta cresterea calitativa inregistrata intre modelele scoase de cand a fost infiata de Renault, atunci Sandero ar fi pentru mine o solutie foarte buna. Ca si intretinere nu cred ca o sa existe rival pe piata noastra. MCV-ul pe care il conduc este de la firma unde lucrez si are 40000 km. facuti in 17 luni in proportie de 90% in Bucuresti si nu am schimbat nimic la el. A aparut o singura problema : vibreaza ceva in bord la 2400 de ture indiferent de treapta in care sunt. Sper sa o rezolv la revizia de 45k. Sper sa intre in portbagajul lui Sandero un carucior de bebel si inca diverse chestii aferente unei plimbari prin parc cu detinatorul caruciorului. Mi se pare ok si ca design ( mici semne de ? am la partea din spate, dar o sa evit sa o privesc din unghiul ala
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV 1,6
2006 Preferance
|
|
Stefan |
![]()
Post
#311
|
![]() Quite opinionated Group: Members Posts: 1.449 Joined: 18 January 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(Danut75 @ 4 Apr 2008, 15:21) ![]() LE: am gasit pe forum-dacia.com datele tehnice ale motorizarilor de pe sandero. parca nu erau cunoscute pana acum. anyway sper ca sunt reale: LLE: acum am vazut ca scrie si deasupra faptul ca sunt provizorii, nu oficiale. This post has been edited by dbcooper: 4 Apr 2008, 18:44 Attached thumbnail(s) moteur_915.jpg ( Size: 96.83k ) Number of downloads: 361 |
--------------------
Volkswagen
Golf 7 Variant
1,4 TSI 2013
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#312
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Si motorul ala de 1.4 consuma 9.6l/100km in oras?
|
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
Stefan |
![]()
Post
#313
|
![]() Quite opinionated Group: Members Posts: 1.449 Joined: 18 January 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(dbcooper @ 23 Mar 2008, 00:30) cine are acces la revista autoplus din franta, o vede si o cumpara, poate ar putea sa scaneze articolul si sa-l posteze pe daciaclub va rog. ![]() de articolul ala cu testul auto plus de la geneva tot n-am dat, dar.. in editia de saptamana asta AutoPlus Franta are un test cu Renault Sandero, pe care il atasez. O sa incerc sa si traduc mai tarziu sau sa fac un rezumat. Cand o sa am timp. Sau poate se ofera altcineva care stie franceza bine. sursa: sandero.forum-dacia.com Edit: prima parte a traducerii: (scuzati eventualele greseli, franceza e a doua limba straina studiata asa ca nu-s expert) Test Sandero Sa nu ne incredem in rombul ce troneaza pe grila din fata. Acest Renault este de fapt o Dacie. Din considerente de marketing s-a luat decizia vanzarii in acest fel pe piata braziliana, unde marca frantuzeasca incearca sa-si faca loc sub soare cu modele ce au un raport pret/calitate imbatabil. In Europa Occidentala, nou venita va iesi de sub acoperire pentru a ataca fara ascunzisuri. Cu o lungime de 4.02 metri va provoca marile citadine ca Fiat Grande Punto, Renault Clio 3 si de asemenea Skoda Fabia. Secretul sau? Un pret mai mic cu aproximativ 30-40 %. Unii vor spune ca trebuie sa fie o pacaleala (cursa). Dar nu o vor gasi la capitolul spatiu interior, care este la inaltimea rivalelor. Masina are intr-adevar o bancheta destul de mare pentru trei ocupanti si un portbagaj adecvat pentru cei mai buni din clasa. Finisarea nu lasa loc de surprize neplacute. Stim ca pentru a respecta conditia unui pret scazut, marca romaneasca trebuie sa apeleze la materiale simple. In ciuda acestui fapt, ambianta la bord, cu culori luminoase, ramane placuta. Dar eram nerabdatori sa testam Sandero la rulare. Sub capota sa se gaseste motorul de 1.6 litri MPI de pe Logan. Potrivit estimarilor noastre, consumul sau mediu este sub 8 litri/100 km. El profita de scaderea in greutate a masinii, si de o buna etajare a vitezelor care asigura atingerea unor persormante suficiente in toate situatiile intalnite, inclusiv atunci cand masina se afla in sarcina. Insonorizarea modesta nu joaca in favoarea sa in fata competitorilor mai „spalati” ![]() In ciuda acestui fapt, Sandero nu se face de rusine in privinta confortului amortizarii. Urmand aceeasi filosofie a Loganului, Sandero adopta o garda la sol mare care trece de gropi si denivelari cu usurinta. Balansul caroseriei nu este exagerat, chiar daca un Renault Clio sau Peugeot 207 sunt mai rigide pe sosea. Comportamentul rutier merita la fel de multe laude: neutru si sigur fara a fi agil sau sportiv. In ceea ce priveste franarea, versiunea noastra de test nu avea ABS sau asistenta la franarea de urgenta. Modelele comercializate in Franta le vor avea pe amandoua, lucru care ne face mai increzatori in comportamentul masinii. Facand aceasta specificare din urma, Sandero se incadreaza in standardele europene. Pentru acest pret, nu poate fi cerut mai mult. Partea a doua: Comparativ Logan/Sandero Cele doua masini impart majoritatea componentelor. In schimb retusarile inteligente ii confera lui Sandero o personalitate accentuata. Practic, Sandero a fost obtinut prin taierea a 23 de centimetri din Logan. El devine astfel mai manevrabil in oras. Portbagajul sau este mai mic cu 40%, dar ramane totusi foarte mare in aceasta categorie a citadinelor. Si mai presus de toate el devine mai usor de folosit datorita schimbului capotei clasice cu un hayon cu maner interior si stergator. Bancheta fixa a fost abandonata pentru una rabatabila si fractionabila. Locurile din spate sunt cu foarte putin mai mici decat cele din Logan (maxim 3 cm). Noua plansa de bord integreaza intr-um mod simplu ajustarea pe inaltime a volanului, butoane rotunjite si o finisare mai luminoasa. Fetele de usa renunta la manerul turnat pentru o solutie mai rafinata. Noile setari ale suspensiei si ampatamentul cu 4 cm mai mic se simt putin la volan. Conducerea lui Sandero 1.6 MPI este apropiata de cea a Loganului. Diferentele sunt in detalii: ruliu mai mic, suspensia spate un pic mai mobila la schimbarile bruste de directie. O impresie ce va trebui confirmata de versiunea europeana. La noi (adica la ei, le french) diferenta fata de Logan o va face AFU si cateva sute de euro in plus (de ceeeeee? Of viata). Verdictul Se va lasa cu sange! Sandero tinteste cu precizie noile generatii de citadine, pe care le ataca din fata cu un nou design modern, si o usurinta in utilizare rafinata (pfuai, ce exprimare, aproape ca aia cu „diamantu’ slefuit). Primele teste realizate in Brazilia ne-au confirmat-o: comportamentul sau rutier este apropiat de cel al Loganului, o dovada a seriozitatii. Amatorii condusului sportiv si al interiorului confortabil (in sensul de foarte chic si confortabil, nu pot traduce altfel) vor prefera Renault Clio. Dar asta poate cu greu sa justifice diferenta mare de pret. (Hurray DACIA). Ca un plus, Sandero va beneficia de aceleasi motoare 1.5dci din familia Renault. Disputa in familie la orizont... Killar de Clio? Clio va fi prima victima a lui Sandero: gabaritele lor sunt asemanatoare, dar nu si preturile. In Franta, Sandero va umbla pe caile batatorite ale lui Clio. Cei doi veri isi disputa aceeasi portile de placinta. Asta in timp ce nou venita costa mai putin cu 5000 de euro. O adevarata durere de cap pentru dealeri care vor trebui sa gaseasca noi argumente in favoarea Clio. Echiparea Daciei este mai slaba (vezi tabelul)? Desigur, dar diferenta de pret lasa loc unei marje pentru a adauga optionale si nimic esential nu lipseste atunci cand tragem linie. Finisarea Clio ului, comportamentul rutier si motorul 1.2 TCE pot face diferenta? Desigur, dar e o diferenta scumpa. This post has been edited by dbcooper: 4 Apr 2008, 23:24 Attached thumbnail(s) 1.jpg ( Size: 168.51k ) Number of downloads: 302 2.jpg ( Size: 195.29k ) Number of downloads: 231 3.jpg ( Size: 121.54k ) Number of downloads: 313 4.jpg ( Size: 145.78k ) Number of downloads: 272 5.jpg ( Size: 194.26k ) Number of downloads: 184 6.jpg ( Size: 248.22k ) Number of downloads: 145 |
--------------------
Volkswagen
Golf 7 Variant
1,4 TSI 2013
|
|
ionut_raluca |
![]()
Post
#314
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 20 January 08 ![]() |
ARATA BINISOR ,DAR CRED CA URMATOAREA ACHIZITIE A MEA VA FI UN TUCSON. LOGANUL ARE MULTE PUNCTE SLABE, IAR LA SIGURANTA IN CAZ DE ACCIDENT........1 DIN 10. TUCSONUL ARE 7 AIR BAG-URI, NU 2!
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preferance
|
|
Alexu7 |
![]()
Post
#315
|
![]() zân Group: Members Posts: 1.695 Joined: 20 February 07 From: Europa ![]() |
tucsonul incepe de undeva de pe la 16.480 Eur cu TVA, deci nu se pune problema comparatiei doar daca esti sadic/ă.
Loganul poate avea si 4 airbaguri asa ca nu te mai scăpa pe tine ![]() This post has been edited by Alexu7: 5 Apr 2008, 09:31 |
--------------------
DACIA POPnituita
1310 L
1998
- B6 incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
|
|
Merced |
![]()
Post
#316
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.278 Joined: 24 June 07 ![]() |
Am azi ocazia sa dau o tura cu un Sandero dCi din cate am inteles. Nu cred ca voi fi si la volan, dar o sa va spun o parere mai dezvoltata pe seara, eventual niste poze facute cu telefonu'...
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Stefan |
![]()
Post
#317
|
![]() Quite opinionated Group: Members Posts: 1.449 Joined: 18 January 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
da am inteles ca au inceput sa le dea pe la jurnaristi si bloggeri sa le testeze. am si eu o promisiune din asta de la cineva. sa vedem daca se tine de cuvant.
![]() |
--------------------
Volkswagen
Golf 7 Variant
1,4 TSI 2013
|
|
Merced |
![]()
Post
#318
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.278 Joined: 24 June 07 ![]() |
Hai ca a fost mai scurt drumul decat credeam. O invarteala mica printre blocuri, si nici macar n-am condus. Nu ca as fi pierdut ceva, n-avea servodirectie si volanu' mergea pe loc cam ca la rabla din semnatura.
E vorba de o varianta care cica o sa costa 6000 de iepuroi, diesel-ul de 70 de cai si in rest "coaja". In ea spatiul fata de Logan se cam mentine. "Cam" inseamna ca la picioare in spate nu mai e la fel. Bancheta in cazul modelului de fata nu se rabata 1/3 si 2/3 ci doar toata. Are bineinteles frumosul" maner de tip nou la usa: Image019.jpg ( Size: 210.2k ) Number of downloads: 251 Interiorul destul de spartan nu m-a deranjat in mod deosebit, pentru o varianta de buget era ok. Tapiseria scaunelor era un model nou si cam ciudat, n-am apucat sa-i mai trag poze, dar am mari dubii ca e la fel de rezistenta in timp ca cea veche, si nici mai frumos nu mi s-a parut modelul, ba chiar cam urat. Trecand peste, volanul arata chiar binisor: Image021.jpg ( Size: 233.01k ) Number of downloads: 289 Portbagajul mi se pare mic. E mai mare decat alte masini din clasa asta, dar eu care cand plec la mare/munte cu cortul iau dupa mine gratar, scaune, balarii, nu m-as descurca prea usor cu el. Si chiar eu ziceam de mentalitatea de roman pe la inceputul topicului. Bine, pentru doua-trei drumuri d-astea pe an as gasi eu o solutie, dar pentru persoane care obisnuiesc sa care cu ea diverse, clar nu merge. Mi-am adus aminte de o discutie cu sistemul de retinere a rotii de rezerva si am pus o poza cu "surubul" din interior: Image025.jpg ( Size: 154.36k ) Number of downloads: 254 Per total in 5 kilometri cat am mers in ea pot spune ca m-a dezamagit crunt un singur lucru: hayon-ul facea zgomot. Si masina avea 280 km. Nu neaparat troncanit, ci intra cumva in rezonanta, la anumite turatii ale motorului sau doar pe drumuri mai proaste, n-am putut sa-mi dau seama intr-un drum asa scurt prea bine de unde provine problema. Oricum imi pare rau ca n-am fotografiat, fie si cu telefonul modul in care e "amortizat" acest hayon, daca intelegeti la ce ma refer: doi "nasturi" de cauciuc si cam atat. Alta dezamagire a fost bineinteles antifonarea motorului care cel putin in cazul motorului dCi e mai mult degeaba. Daca mergi mai sportiv cu ea te vei simti ca in Subaru. ![]() Si e saltata de spate rau si asta, ca Loganu, fapt ce nu da chiar bine. Mai atasez si restul de poze, din nefericire a inceput ploaia si a trebuit sa plec. Poate mai revin pe parcurs cu poze si impresii, poate vine "sursa" si cu o varianta mai scumpa, eventual una cu motor pe benzina. Image029.jpg ( Size: 198.92k ) Number of downloads: 319 Image023.jpg ( Size: 197.4k ) Number of downloads: 261 Image026.jpg ( Size: 263.23k ) Number of downloads: 240 Image027.jpg ( Size: 200.06k ) Number of downloads: 259 *Scuzati calitatea pozelor, si unghiurile dubioase. Sper sa ma revansez pe viitor cu niste poze facute cu un aparat, aparat care mi-a lipsit. Cat despre impresii, sunt ale mele si nu vreau sa iasa discutii din punctul asta de vedere. E o prezentare succinta din partea unei persoane obisnuite. Or sa fie destule review-uri pe viitor din partea oamenilor specializati, poate se vor schimba pana atunci niste lucruri in bine, cum ar fi problema cu hayon-ul. |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Alexu7 |
![]()
Post
#319
|
![]() zân Group: Members Posts: 1.695 Joined: 20 February 07 From: Europa ![]() |
Goog Job
![]() de asemenea cifra aia "6" parca ma gadila la urechi ![]() |
--------------------
DACIA POPnituita
1310 L
1998
- B6 incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#320
|
![]() - Group: Members Posts: 22.597 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Tot eu, carcotasul de serviciu.
Image027a.jpg ( Size: 791.89k ) Number of downloads: 309 Se observa diferenta, da? La salon mai scump, acasa la fel de ieftin ... |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Alexu7 |
![]()
Post
#321
|
![]() zân Group: Members Posts: 1.695 Joined: 20 February 07 From: Europa ![]() |
acasa-s de cauciuc..?
la salon de ce erau..ca parca au alta nuanta ![]() |
--------------------
DACIA POPnituita
1310 L
1998
- B6 incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#322
|
![]() - Group: Members Posts: 22.597 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
baga un ochi spre apa calda ....
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Alexu7 |
![]()
Post
#323
|
![]() zân Group: Members Posts: 1.695 Joined: 20 February 07 From: Europa ![]() |
ca mai lipseste un surubel doua?
![]() This post has been edited by Alexu7: 5 Apr 2008, 15:41 |
--------------------
DACIA POPnituita
1310 L
1998
- B6 incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
|
|
Merced |
![]()
Post
#324
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.278 Joined: 24 June 07 ![]() |
Doar nu va asteptati la altceva...
![]() ![]() This post has been edited by Merced: 5 Apr 2008, 17:02 |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Stefan |
![]()
Post
#325
|
![]() Quite opinionated Group: Members Posts: 1.449 Joined: 18 January 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
pai era oarecum de asteptat. ne-au luat ochii cu maneru ala de pe interior.
|
--------------------
Volkswagen
Golf 7 Variant
1,4 TSI 2013
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#326
|
![]() - Group: Members Posts: 22.597 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Merced @ 5 Apr 2008, 17:01) Vad ca nu va mira zgomotul produs de hayon, si eu care credeam ca o sa iasa discutii aprinse pe tema asta Sa zicem ca unii stiau ... |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Merced |
![]()
Post
#327
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.278 Joined: 24 June 07 ![]() |
Asteptam posesorii de DSN-uri care in 7 ani n-au auzit vreodata un zgomot provenind de la hayon.
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#328
|
![]() - Group: Members Posts: 22.597 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Nu, nu din cauza asta.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#329
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Stai ca imediat apar ...
![]() |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
Merced |
![]()
Post
#330
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.278 Joined: 24 June 07 ![]() |
Daca avea 100.000km n-as fi comentat, dar la 280 km parca nu pot accepta.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st May 2025 - 10:22 |