Masinile non euro nu mai au voie din 2010, cum ii pacalim sa pastram batranele dacii?
![]() ![]() ![]() |
Masinile non euro nu mai au voie din 2010, cum ii pacalim sa pastram batranele dacii?
Sorin_18 |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|||
argon |
![]()
Post
#92
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
adica alea pe carburatie sunt superioare dpdv al calitatii?
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Alexu7 |
![]()
Post
#93
|
![]() zân Group: Members Posts: 1.695 Joined: 20 February 07 From: Europa ![]() |
|
--------------------
DACIA POPnituita
1310 L
1998
- B6 incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
|
|
argon |
![]()
Post
#94
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
La scarbici conduc vreo 3, aleator, toate din 2000-2001, deci de la inceputuri, si au minim 150 000 km, forjate la greu, si sistemul de injectie nu a facut probleme, uneori , destul de rar ,mai ramane la 1300 rpm la ralanti, dar isi revin singure, cel putin sistemul de injectie Bosch e fiabil. In rest probleme specifice Daciilor.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
dar aveti idee pe la ce pret se vinde una pe injectie??
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
Bulldog |
![]()
Post
#96
|
![]() "Nembru" Group: Members Posts: 566 Joined: 6 February 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
NU imi poate raspunde cineva la intrebare va rog? De ce daciile dinainte de 1996? Ca pana la daciile pe injectie nu s-au facut modificari semnificative impotriva poluarii.
|
--------------------
Bicicleta,
RATUC,
Taxi Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
|
|
argon |
![]()
Post
#97
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
intreaba ziaristii de 2 lei care au facut articolul.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
daciafan |
![]()
Post
#98
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
zvonuri fratilor zvonuri
se teme moliceanu sa nu aducem 1 milion de masini non euro |
--------------------
/
/
/
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
poate ne`a moliceanu a gresit ,poate el vroia sa spuna ca nu se mai imatriculeaza masinile non-euro,nu ca nu mai au voie sa circule
11 Apr 2008, 08:54: QUOTE(Bulldog @ 10 Apr 2008, 23:39) NU imi poate raspunde cineva la intrebare va rog? De ce daciile dinainte de 1996? Ca pana la daciile pe injectie nu s-au facut modificari semnificative impotriva poluarii. pei pe vremea aia nu eram in UE,deci nu interesa pe nimeni acest subiect....si daca nu gresesc moliceanu are si actiuni la un producator de automobile,gresesc?? This post has been edited by Sorin_18: 11 Apr 2008, 08:54 |
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
HellRaiser |
![]()
Post
#100
|
![]() Oameni suntem, printre animale traim! Group: Members Posts: 87 Joined: 2 January 08 From: Bucuresti; Titan City ![]() |
Nu imi vine sa cred ca inca se mai discuta porcaria asta. Si culmea, inca mai apar colegi de forum care fie cred in totalitate, fie incep sa isi faca griji.
![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B - 72 - *** ---===*** Inca astept un raspuns concret*De ce doar pe amenzile mele scrie pretul corect ? ***===---
|
|
psihoursu |
![]()
Post
#101
|
![]() posesor de Bugatti 1310 Group: Members Posts: 139 Joined: 15 August 07 ![]() |
nu au cum sa interzica masinile non euro din 2010. Au zis si la tv ca in rom sunt 75% masini non euro si ca dak le-ar interzice am deveni o tara de biciclisti. Nu va dati seama ce iures ar iesi daca ar nu ar mai da voie sa se circule cu masinile non euro. Dupa mine or sa puno o taxa extrem de mare pe care nu ar putea toata lumea sa o plateasca si o sa renuntam noi a daci
|
--------------------
dacia
1310/
1997
- B 04 MOC
|
|
autom |
![]()
Post
#102
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
QUOTE(psihoursu @ 12 Apr 2008, 09:19) nu au cum sa interzica masinile non euro din 2010. Au zis si la tv ca in rom sunt 75% masini non euro si ca dak le-ar interzice am deveni o tara de biciclisti. Si nu ar vinde astia benzina si nu ar mai avea guvernul banii pentru asigurarile sociale. |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
Grasu-1300 |
![]()
Post
#103
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 24 March 08 From: Piatra-Neamt ![]() |
Am vazut mai demult ,la televizor, pe cineva ,parca din Pitesti, care a montat un motor electric pe o NOVA si a aratato la televizor. Tot in aceeasi perioada au aparut ,tot la televizor, si cei din Timisoara care au facut LASTUNUL. Au prezentat un Lastun, luat de la cineva din TImisoara si l-au echipat cu un motor electric conceput parca de ei. Atunci nu prea m-a interesat , dar acum chiar ar trebui sa luam in calcul si varianta unui motor electric , de ce nu chiar sa-l montam de daciile noastre vechi si sa le umflam buza celor cu taxa auto sau cu ideea de a scoate din circulatie noneuro.
Nu am maiauzit nimic despre cei care au prezentat motoarele electrice, dar as fi interesat sa iau legatura cu ei sa ma lamureasca ce ar implica sa montez un astfel de motor pe dacie. |
--------------------
dacia
1300
1973
- NT 01 PKW
|
|
Alexu7 |
![]()
Post
#104
|
![]() zân Group: Members Posts: 1.695 Joined: 20 February 07 From: Europa ![]() |
probabil ca ar costa mai mult decat ai lua pe masina daca ai duce-o la casat.
asaca nu prea se merita ![]() |
--------------------
DACIA POPnituita
1310 L
1998
- B6 incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Daca tot investesti intr-un motor electric mai bine il pui pe o masina.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
a citit cineva articolul din libertatea de marti legat de masinile non euro ?daca da va rog sa imi spuneti si mie despre ce este vorba eu nu am apucat sa il citesc:((
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
argon |
![]()
Post
#107
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
zicea ca se interzic mai repede, chiar de anul asta, ai grija pe unde circuli, ca s-ar putea sa ramai fara masina
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Ionescu |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 275 Joined: 24 January 06 From: Romania ![]() |
Off-topic: va rog frumos nu mai citati stiri din Libertatea... sunt groaznici rau!
![]() La subiect: Grasu, de ce nu? Dintr-o masina de spalat si un motor de frigider poate ar iesi ceva.... ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Duster
2014, Benzina & GPL, 2x4, 1598cc, 73kW=105CP Traficul in Romania e Infern: Intra toti si scapa cine poate...
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#109
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
in concluzie stirea are scop politic sa inteleg , sa isi scoata unii un castig....
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
psihoursu |
![]()
Post
#110
|
![]() posesor de Bugatti 1310 Group: Members Posts: 139 Joined: 15 August 07 ![]() |
tu inca nu te-ai prins ca toate legile se dau pentru bunastarea celor cu bani si a conducatorilor
|
--------------------
dacia
1310/
1997
- B 04 MOC
|
|
argon |
![]()
Post
#111
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
ce legi bai nene, lasa legile in cazul asta, aici e vorba de un simplu zvon.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
psihoursu |
![]()
Post
#113
|
![]() posesor de Bugatti 1310 Group: Members Posts: 139 Joined: 15 August 07 ![]() |
nu inteleg dc atata faceti atata iures pentru un zvon din ziar. Dak le-ar interzice cred ca in mare parte ne-ar face un bine. La o masina sh platesti reparatii si piese + nervi si la o masina noua platesti rate
|
--------------------
dacia
1310/
1997
- B 04 MOC
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#114
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Vorba unuia: prefer sa platesc rate la o masina noua decat reparatii la aia veche. In al doilea caz, reparatiile mai si imobilizeaza masinile.
|
--------------------
.
.
.
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#115
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
liviu05 |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru din Brasov Group: Members Posts: 316 Joined: 7 May 05 From: brasov ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 15 Mar 2008, 14:53) Da, dar orice dacie cu carburatie poate respecta normele de la omologarea ei si, daca ar respecta acele norme, (adica s-ar regla pentru obtinerea compromisului dintre performantele optime si consumul scazut), nu ar fi cine stie ce probleme. Pentru normele euro 4, eu unu' le cam vad praf in ochi, intrucat la o masina euro 4 trebuie sa strivesc mult mai mult acceleratia decat la o masina euro 2 pentru a obtine aceleasi performante, de aici rezulta un consum sporit si gaze nearse aruncate pe esapament, caci eu intr-o depasire periculoasa ma pot gandi la orice, numai la poluare nu. Trecerea de la euro 2 la euro 3, respectiv 4, la acelasi motor, nu se poate face decat prin rescrierea mapei de injectie, pentru una mai restrictiva, ce va duce la un motor mai lenes, ce merge cu un amestec mai sarac, ca sa "iasa gazele" la ITP, in practica insa, lucrurile stau putin altfel. Daca era sa fie versiunea euro 4 buna din start, o facea direct fabricantul la proiectarea motorului, nu dupa 10 ani de la lansarea lui. Iar motorul de pe logan a fost proiectat prin 1994, prima versiune cu catalizator a acestui motor ar fi poluat mai putin decat cel euro 4 de acum. Normele de poluare nu inseamna doar CO2, caci nu doar el polueaza. CO2-ul e rezultatul arderii, un CO2 mai mic poate insemna insuficient oxigen, deci amestec bogat. Ori o proportie de 14.7 parti aer la o parte benzina (corespunzatoare unei tensiuni pe lambda de 0.45) pentru o ardere optima, nu o poate schimba nimeni, cu orice rescriere de ECU. Doar prin proiectarea unui nou motor, mai performant, din aliaje mai bune, etc, va putea intruni conditiile euro 4, nu prin rescrierea softului de injectie la unul vechi. Daca motorul va consuma mai mult dupa trecerea la normele euro 4 (cand el inainte era euro 3), atunci putem spune ca el in realitate polueaza mai mult decat polua inainte cu euro 3. Eu unul sunt de parere ca un motor pe injectie multipunct, proiectat pentru pierderi cat mai mici de energie, cu sonda lambda si un catalizator generos (care sa nu fure din puterea motorului), e incredientul suficient pentru obtinerea compromisului dintre performante si noxe. Restul sunt gatuieli, care chinuie respectivul motor. Un alt subiect de discutie ar fi kilometrii pe care ii parcurge anual o masina, intrucat noxele SE ACUMULEAZA in atmosfera. O dacie, cu carburatia si aprinderea oricat de dereglate ar fi ele, care ruleaza 5 mii de km anual, va dauna mult mai putin mediului decat un SUV care parcurge 20 de mii de km anual. FOARTE CORECT ceea ce ai postat! Daca imi amintesc bine, la calculul preliminar al motorului, se determina volumul de aer necesar arderii benzinei in mod optim! Deci, daca nu schimbam combustibilul mare lucru nu viom realiza in eliminarea compusilor cu carbon! Pe scurt, la o anumita capacitate, vom avea o anumita cantitate de compusi de carbon, al care nu se poate intervenii major prin electronica de gestionare a amestecului! Masuri de depoluare eficiente ar fi reducerea capacitatii cilindrice si concomitent, masuri de reducere a puterii prin calcule ele componentelor in miscare, ale lubrifiantilor si ale formelor camerei de ardere si a compresiei. Si nu in ultimil rand, catalizatoarelor eventual filtre de particule, filtre de aer, si cat mai putina energie pierduta prin anexe! |
--------------------
DACIA /Citroen
1300/ Xsara
1978(1989)2003
- BV05PAI
|
|
IsNa |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
Nu-i mai simplu sa cititi normele de care se vorbeste pt. a intelege care sunt gazele poluante vizate si cu cat sunt reduse la fiecare norma, decat sa scrieti pagini de balarii incercand sa demonstrati ca un E5 poleaza mai mult ca si un non-euro?
|
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
argon |
![]()
Post
#118
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
la asa stire, asa pagini cu balarii...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
liviu05 |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru din Brasov Group: Members Posts: 316 Joined: 7 May 05 From: brasov ![]() |
QUOTE(IsNa @ 23 Apr 2008, 13:55) Nu-i mai simplu sa cititi normele de care se vorbeste pt. a intelege care sunt gazele poluante vizate si cu cat sunt reduse la fiecare norma, decat sa scrieti pagini de balarii incercand sa demonstrati ca un E5 poleaza mai mult ca si un non-euro? Nu ne poti indruma tu unde gasim cifrele care personalizeaza aceste norme?Adica ceva concret, valori absolute, CIFRE comparate etc? Eu am cautat aceste norme si sincer, nu am reusit sa gasesc cifre! |
--------------------
DACIA /Citroen
1300/ Xsara
1978(1989)2003
- BV05PAI
|
|
IsNa |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
Cu permisiunea lui argon:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1338007 Sau: http://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards Interesant de notat e ca normele stabilesc cantitate de substante poluante per km, indiferent de marimea masinii. Deci, un VW Polo Euro4 emana acceasi cantitate din gazele vizate ca si un BMW X5 Euro4. Doar emisiile de CO2 sunt mai mici, ele fiind in relatie directa cu cantitatea de combustibil ars. This post has been edited by IsNa: 24 Apr 2008, 12:05 |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 03:38 |