DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

20 Pages « < 17 18 19 20 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Greva la DACIA, greva de avertisment

paul_damian
post 10 Apr 2008, 11:44
Post #541


Membru mult


Group: Members
Posts: 644
Joined: 21 April 04
From: Medias, Romania




QUOTE(tribunul @ 10 Apr 2008, 11:36)
Crezi ca acolo unde firma observa si recompenseaza eforturile angajatilor, mai sunt angajatii nepasatori?
*



DA!!! Ne este tipic!


--------------------
Dacia Sandero Stepway, 2021
Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999
Ex Dacia 1100, 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel2002
post 10 Apr 2008, 11:52
Post #542


Membru autentic


Group: Members
Posts: 252
Joined: 9 February 04
From: Galati




La greu. Nu stiu cum se face dar sunt firme care sunt bune cu angajatii si au parte numai de puturosi si sunt firme naspa care umbla numai cu prostii si au angajati super.


--------------------
Toyota Auris 1,6 dual VVT-i, 124cp - 2007 ...si un amarat de Logan..adica doua..si un Guster
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LC_TM
post 10 Apr 2008, 11:57
Post #543


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 27 September 06




QUOTE(ssilviu @ 10 Apr 2008, 09:39)
Pentru a primi o recompensa primul pas trebuie facut de angajat. Nu am intalnit asa ceva pana acum wink.gif O conducere buna stie sa recompenseze angajatul, iar un angajat bun stie atunci cand nu se poate realiza acest lucru din cauze obiective  wink.gif Cele doua impreuna rar le intalnesti in Romania.
*



Astea-s balade! Scuza-ma,dar am lucrat peste program,am terminat mereu inainte de termen,am oferit mereu suport,eram mereu de gasit,dadeam solutii la problemele altora,ii tineam la curent cu stadiul in care ma aflu,am inceput lucrul pe proiect cu macar o luna inainte decat se credea ca am nevoie sa fiu pregatit,am tinut si training-uri pentru angajatii noi si vechi la un anumit tool,am facut mai mult decat s-a propus(la cererea lor am facut in plus ptr ca terminasem mai repede) si am fost recompensat cu fix pix(deh...avantul tineretii sa arati ca sti si poti).A se citi cu minciuni si promisiuni ca voi fi avansat de la 1 ianuarie,ca apoi sa vina sa imi spuna ca oamenii de la resurse umane au decis ca nu se poate sa fiu avansat decat peste inca 3 luni si abia atunci sa imi creasca si mie salariu. In conditiile in care aveam 2 ani vechime si destule responsabilitati,iar oamenii noi veneau pe aproape acelasi salariu cu mine(minus cateve milioane).
Intradevar am fost recompensat radmasa.gif ,unde naiba ai pomenit tu asemenea conducere? Sa te recompenseze pentru efortul depus cand toti vor ieftin ieftin ieftin ieftin si profit(da-l in ma-sa de angajat,ala mic nu conteaza ce a facut,dar conducerea e mereu recompensata pentru rezultatele financiare obtinute,cum sunt obtinute rezultatele alea?Pe munca aluia mic de jos de care nu le pasa si nu dau un scuipat pe el ph34r.gif )...? wacko.gif

This post has been edited by LC_TM: 10 Apr 2008, 12:01


--------------------
Nissan/ex. Dacia Terrano II 2.7TDi/Logan 2004/2005 Ambition 1.6MPI - TM-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 10 Apr 2008, 12:00
Post #544


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Si ai plecat de la ei. Aia nu e o conducere buna deci ... Relativ, pentru ca o conducere buna trebuie sa faca maximul de bani. Dar de obicei asta se face si prin fidelizarea angajatilor. Astfel spus sa le dea minimul de bani necesar pentru a nu pleaca in alta parte.

This post has been edited by ssilviu: 10 Apr 2008, 12:03


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LC_TM
post 10 Apr 2008, 12:04
Post #545


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 27 September 06




Tocmai asta vroiam sa subliniez,conducere buna in Romania nu gasesti atata timp cat sefimea e recompensata pentru rezultatele financiare foarte bune.Insa nu am vazut niciodata sa fie recompensati angajatii aia de jos.
Se face intrunire...gata,va felicitam pentru munca depusa,asta ca sa vedeti ca ne pasa de voi,dar maririle salariale le primeste sefimea si nu ala de jos.
Fidelizarea nu se face in Romania,s-a ajuns la un nivel in care in Timisoara marile companii aveau/au intelegere intre ele sa nu plateasca prea mult ca sa nu le plece angajatii si nu se gandeau sa le dea mariri ca sa nu le plece,mai degraba faceau intelegere cu ceilalti wink.gif .

This post has been edited by LC_TM: 10 Apr 2008, 12:06


--------------------
Nissan/ex. Dacia Terrano II 2.7TDi/Logan 2004/2005 Ambition 1.6MPI - TM-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 10 Apr 2008, 12:04
Post #546


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Continuati asa ca sa putem inchide acest topic sad.gif sad.gif sad.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marss41
post 10 Apr 2008, 13:12
Post #547


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 20 November 06
From: Oradea




o madalitate de calcul zic eu relativ corecta a salariului care sa tina cont si de pretul de vanzare a produsului ar fi urmatoarea:
Pret Renault Megane (se fabrica in Franta) 11680 EUR
Pret Dacia Logan (fabricat in Romania) 6180 EUR
Preturile sunt fara TVA si am luat in calcul pe cat s-a putut masini cam la acelas nivel de dotare corespunzator clasei sale.Preturile trebuie sa cuprinda toate cheltuielile legate de manopera si materiale folosite la fabricare profitul firmei ,etc......da?
Bun 6180 Eur reprezinta cam 52 % din 11680 EUR.
Nu stiu cat are salarul un francez care lucreaza la Renault dar sa zicem ca ia in mana 1000 de Eur.Atunci un muncitor din romania care lucreaza in grupul renault la dacia ar trebui sa aiba 1000 Eur x 52% = 520 EUR in mana .
Nu zic ca este cel mai elaborat model de calcul dar oricum tine cont cam de toti factori si se realizeaza doar cu cateva numere.Si in general lucrurile simple sunt cel mai clar de inteles si de explicat........ ma rog ,pentru cine vrea sa explice si cine vrea sa inteleaga.......


--------------------
RENAULT LAGUNA II 2002 ,1,9 DCI 120 CP - BH11...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 10 Apr 2008, 13:29
Post #548


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Din ce am vazut prin presa (in sensul ca nu s-a spus nimic despre asa ceva), asta cu venitul lui Ghosn la Pitesti pare sa fie iar o tiribomba aruncata de grevisti in genul celei cu "noi avem cu ce sa ne intretinem pentru ca primim bani de la fratii sindicalisti din Franta"

This post has been edited by ssilviu: 10 Apr 2008, 13:30


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 10 Apr 2008, 13:30
Post #549


-


Group: Members
Posts: 22.605
Joined: 19 April 05
From: Romania




Lasa-i mai ca merita.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 10 Apr 2008, 13:36
Post #550


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(marss41 @ 10 Apr 2008, 14:12)
Nu zic ca este cel mai elaborat model de calcul dar oricum tine cont cam de toti factori si se realizeaza doar cu cateva numere.

A, daaaaaa Clar!
Eu zic sa reiei exemplul pentru Fiat Albea si Ferrari Enzo. Ca tot din acelasi grup fac parte. Sa-mi zici la ce concluzie ajungi icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 10 Apr 2008, 13:53
Post #551


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




@marss41
Din punct de vedere economic calculul este total gresit. De ce? Simplu. In orice industrie totalul cheltuielilor unei companii trebuie sa nu depaseasca un procent (planificat) din cifra de afaceri sau cum ii mai spune valoarea vanzarilor. Exista niste indicatori de randament in functie de care se stabileste procentul acela. Din procentul acela de cheltuieli totale, cheltuielile cu personalul trebuie sa fie iar un anumit procent. Asa se face planificare in companiile mari. Exista industrii (inclusiv financiare, IT etc.) unde resursa umana conteaza mai mult sau nu. In functie de industria in care activeaza societatea respectiva procentul de cheltuieli cu personalul este mai mare sau mai mic.
@LC_TM
Intotdeauna personalul din conducere (cazul general) a fost platit in functie de performante/proiecte implementate/realizari/plan atins sau depasit. In alta ordine de idei, sefii pot fi trasi la raspundere sau maturati in caz de un anumit proiect nu este implementat sau performantele nu sunt la inaltimea planificata. In schimb angajatul de rand nu va pati nimic in caz de obiectivele nu sunt realizate, pe cand seful este zburat. Asa ca hai sa spunem adevarurile pana la capat.

This post has been edited by ionutctn: 10 Apr 2008, 14:03


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marss41
post 10 Apr 2008, 14:14
Post #552


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 20 November 06
From: Oradea




ok ionutctn ,
sa fie total gresit ce am zis eu , dar macar este ceva masurabil ...... stiu si eu cam cum se ajunge la un pret al produsului si cate chestii se iau in calcul .......da nu despre asta era vorba .... ce despre cam cat ar trebui sa fie salarul unui muncitor de la mioveni ...... eu am facut acel calcul prin comparare ceva de genul 1+1 = 2 ceea ce este destul de clar...... pe cand tu nu ai facut decat sa insirui niste criterii de calcul cu personalul dar nu ai reusit sa dai nici o valoare cam cat ar putea sa fie salarul.
Pe de alta parte cand am luat ca baza de calcul pretul autoturismelor ,cred ca esti de acord ca acestea cuprind toti coeficientii si criteriile care stau la baza stabiliri pretului final ........ asa ca in final tinand cont chiar de ce ai spus tu....... este total corect calculul (poate nu chiar economic da inginereste cam este)


--------------------
RENAULT LAGUNA II 2002 ,1,9 DCI 120 CP - BH11...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LC_TM
post 10 Apr 2008, 14:18
Post #553


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 27 September 06




QUOTE(ionutctn @ 10 Apr 2008, 11:53)
@LC_TM
Intotdeauna personalul din conducere (cazul general) a fost platit in functie de performante/proiecte implementate/realizari/plan atins sau depasit. In alta ordine de idei, sefii pot fi trasi la raspundere sau maturati in caz de un anumit proiect nu este implementat sau performantele nu sunt la inaltimea planificata. In schimb angajatul de rand nu va pati nimic in caz de obiectivele nu sunt realizate, pe cand seful este zburat. Asa ca hai sa spunem adevarurile pana la capat.
*


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
Sa sti,asa e...am ascuns treaba asta. wacko.gif
Ai lucrat in companii mari? Ai vazut tu cu ochii tai ca nu pateste ala mic nimic? Las-o moarta,daca nu sti mai bine te abtii. Eu vb de la sefi de grup(care au in subordine mai multe echipe) in sus. Si da...proiecte au picat,au iesit ca dracu,s-au pierdut clienti importanti si foarte mari(vb aici de un grup auto bavarez ca sa fie mai pe limba ta),culmea ca nu a fost dat afara nici un sef,a naibi treaba ca erau mereu avansati. Mai bine nu vorbi daca nu sti!
Ai fost in situatia de a face totul bine,iar la evaluare sa iti arunce in fata...stii...nu esti un "team player" nu discuti cu colegii,nu te adaptezi? Motiv ptr care ti se da o marire mai mica si te face sa te simti de cacao,dar deh...asta e si scopul ca sa nu ai pretentii. Las-o mai moale,ok?

Salutari!

This post has been edited by LC_TM: 10 Apr 2008, 14:30


--------------------
Nissan/ex. Dacia Terrano II 2.7TDi/Logan 2004/2005 Ambition 1.6MPI - TM-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 10 Apr 2008, 14:23
Post #554


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(marss41 @ 10 Apr 2008, 15:14)
dar nu ai reusit sa dai nici o valoare cam cat ar putea sa fie salarul.


Pai nimeni nu poate da o valoare, nici macar aproximativa. Sunt prea multe necunoscute pentru ca noi macar sa ne dam cu parerea apoximativa.

QUOTE(marss41 @ 10 Apr 2008, 15:14)
este total corect calculul (poate nu chiar economic da inginereste cam este)
*



De asta inginerii sunt angajati ca ingineri iar economistii ca economisti. Oricum, plin de bule topicul asta icon_mrgreen.gif

This post has been edited by ssilviu: 10 Apr 2008, 14:24


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marss41
post 10 Apr 2008, 14:23
Post #555


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 20 November 06
From: Oradea




ssilviu,

am reluat calculul si am ajuns la concluzia ca tu citesti numai din doua in doua randuri......cand vei avea o putere mai mare de concentrare mai citeste odata ce am scris si poate reusesti sa citesti si ce masini am luat in calcul...... din cadrul grupului renault ........sorry da cu aia de la fiat nu am tangenta 168.gif

10 Apr 2008, 16:30:
,,Pai nimeni nu poate da o valoare, nici macar aproximativa. Sunt prea multe necunoscute pentru ca noi macar sa ne dam cu parerea apoximativa. "

si atunci pana la urma rezulta ca salariile angajatilor se stabilesc dupa ureche, sau dupa cum e vremea .......


,,De asta inginerii sunt angajati ca ingineri iar economistii ca economisti,,



si de asta e economia romaniei asa cum este.............

This post has been edited by marss41: 10 Apr 2008, 14:30


--------------------
RENAULT LAGUNA II 2002 ,1,9 DCI 120 CP - BH11...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 10 Apr 2008, 14:32
Post #556


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Necunoscute pentru noi, ce de pe forum ... Pfff rolleyes.gif


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 10 Apr 2008, 14:33
Post #557


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




@LC_TM
Domnu' sef, asta se poate numi un atac direct dar ma abtin de la comentarii si iti raspund civilizat. Spre informarea ta si a tuturor de pe aici de pe forum sa stii ca lucrez la cea mai mare companie din tara asta in industria in care activeaza. Cred ca este pe locul 1 si in lume in industria in care activeaza daca nu ma insel.

This post has been edited by ionutctn: 10 Apr 2008, 14:35


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marss41
post 10 Apr 2008, 14:36
Post #558


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 20 November 06
From: Oradea




bla bla bla.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA II 2002 ,1,9 DCI 120 CP - BH11...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LC_TM
post 10 Apr 2008, 14:42
Post #559


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 27 September 06




Ma bucur ptr tine,ai vazut tu dat afara vreun sef ca s-a pierdut un client important?
Din partea mea sa imi faci si report,dar cand contrazici aiurea...mi se pare normal sa devin un pic agresiv ptr ca vad ca nu prea intelegi cum sta treaba cu managementul si muncitorul de jos.
Vrei sa discutam si treaba de la alta firma automotive din Sibiu? Cum au fost angajati pe salarii frumoase si dupa 6luni le-au taiat 50% din ele? A fost managementul afecatat? NU! Culmea ca doar aia de jos au fost afectati.
Pica proiectul,mare tam tam,pierdem clientul X,sefii sunt aceeiasi,ba chiar unii avansati. Pica al 2-lea client important,pica proiecte dupa proiecte,dar sefii sunt aceeiasi,nu sunt penalizati,stau bine merci si il freaca pe ala mic de jos ca nu a facut treaba buna. Aia care pleaca sunt angajatii mai vechi fara functii de conducere,cand merg in vizita vad tot mai putini din cei vechi,in curand nu mai am de ce sa mai merg.
Eu pana acuma nu am auzit de 1 sef de grup,departament,etc. sa fie dat afara pentru ca au picat multe proiecte.

Tu nu cumva esti ceva manager? Ca deja stau si ma intreb de ce faci scandal cand iti spun cateva cazuri reale in care sefii nu au fost dati afara.

LE: Din partea mea puteti sa dati reputatie negativa cata vreti,atata timp cat nu aveti tupeu sa va semnati si sa argumentati calumea cele spuse de mine nu are nici un sens reputatia pe care o primesc! biggrin.gif

This post has been edited by LC_TM: 10 Apr 2008, 15:22


--------------------
Nissan/ex. Dacia Terrano II 2.7TDi/Logan 2004/2005 Ambition 1.6MPI - TM-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 10 Apr 2008, 15:24
Post #560


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




@LC_TM
Nu cred ca are relevanta ce functie are fiecare dintre noi la firma la care lucreaza. Fie ca esti angajat de rand, vreun sef serviciu, sef departament sau eu mai stiu ce. Daca avem idei preconcepute ca unii au gandire de sef, nu ajungem nicaieri. Desigur, raspunderea fiecaruia depinde de functia pe care o ocupa. Important este sa existe intelegere fundamentata pe niste lucruri clare. Dar nici sa cadem in latura cealalta ca are mereu cineva ceva cu noi.


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LC_TM
post 10 Apr 2008, 15:35
Post #561


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 27 September 06




Ionut,problema e ca nu eram singurul,toti pateam exact la fel. Si toti vedeam aceleasi magarii si manarii facute de management. S-au facut "meeting-uri" si nu s-a rezolvat nimic. Absolut nimic nu a fost rezolvat si tot noua ni s-au aruncat chestii ca ar trebui sa le multumim lor ca vin si investesc in Romania si ca lucram cu tehnologie de ultima generatie doar din cauza lor. Ca si cum angajatii sunt obligati sa le pupe lor talpile. Drept urmare toti care au facut 2-3 ani au plecat din firma,mai sunt cativa(3-4 din vreo 12-13 cati am fost) care nu vor sa schimbe jobul,dar cu timpul vor pleca si ei.
Nu am nici o idee preconceputa,dar stiu cum lucreaza managementul si ce porcarii fac,am avut destule discutii cu ei. Le-am spus cu vreo 8 luni inainte ca nu sunt multumit de salariul meu. Ce decizie s-a luat? Pai nu am mai fost trimis dincolo sa discutam despre proiect,a trebuit sa ma chinui prin telefon si prin email-uri,apoi mi s-au promis tot felul de chestii,iar cand am cerut socoteala ca am fost mintit...toti faceau pe nevinovatii si aruncau pisica in ograda celor de la resurse umane.
Eu zic ca si managementul are o vina in toata treaba asta,iar cand sunt singurii pe piata sau au intelegeri cu ceilalti iti dicteaza ei pretul pentru care lucrezi si nu mai dicteaza piata nimic.
Asta se intampla acuma si la Dacia,conducerea dicteaza pretul,sunt singurii in zona,deci mi se pare normal ca oamenii sa faca o greva pentru a-si cere drepturile.
Eu unul nu am mai suportat bataia de joc si am plecat,dar nu toti pot sa plece asa simplu. O relocare intr-un alt oras te costa destul de mult,nu toate firmele deconteaza treaba asta.

This post has been edited by LC_TM: 10 Apr 2008, 15:37


--------------------
Nissan/ex. Dacia Terrano II 2.7TDi/Logan 2004/2005 Ambition 1.6MPI - TM-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 10 Apr 2008, 15:44
Post #562


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




LC_TM
De acord cu tine. Eu cand am plecat de la ultimul loc de munca inainte de asta, am plecat pentru ca nu mai eram multumit. Raspunsul din partea lor: atat plateste firma la care lucrezi pentru postul asta. Daca nu iti convine, du-te in alta parte. O mare minciuna. Erau mai multi care se angajasera in aceeasi perioada cu mine si la ora la care imi cerusem drepturile, aia aveau mai putine lucrari decat mine si erau mult mai bine platiti ca mine. M-a deranjat minciuna. Pentru altii se putea, pentru mine nu. Asa ca i-am lasat cu ochii in soare si m-am dus la mai bine bineinteles. Asta se cheama un management defectuos.
Cand nu mai exista intelegere, te duci in alta parte, nu mai cauti atat intelegere. Ca astia te prostesc in fata.

This post has been edited by ionutctn: 10 Apr 2008, 15:47


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LC_TM
post 10 Apr 2008, 15:48
Post #563


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 27 September 06




Pai se vede si la Dacia acelasi management defectuos,doar ca oamenii astia nu au aceleasi posibilitati pe care le-am avut noi. wink.gif
De aia ma lasa masca multe afirmatii pro Dacia si contra grevei,ptr ca am fost in situatia aia,dar neavand sindicat...sa facem greva,ne-am bagat picioarele multi si am plecat. Fluctuatia de personal nu e benefica,asta nu inteleg nici cei din conducere si nici cei care o sustin pe topic.
Sunt constient ca maririle dau peste cap calculele lor,dar daca stau bine sa ma gandesc si pe mine ma afecteaza orice crestere de pret si imi da si mie peste cap calculele smile.gif .
Se pot gasi solutii in greva asta,numai sa se negocieze cum trebuie,550 RON net dintr-un sut nu vor primi,asta ii e clar la toata lumea,dar se pot stabili indexari pe la 6 luni de 20%,apoi sa se mentina indexari cu inflatia tot la 3 luni. Dar nimeni nu discuta asemenea chestii. Conducerea vrea sa le bage o indexare X,oamenii nu vor,si pe buna dreptate...dupa situatia asta nu vor mai vedea mariri mult timp,iar conducerea va aduce mereu in discutie marirea primita atunci 250+94+90 brut parca.

This post has been edited by LC_TM: 10 Apr 2008, 15:53


--------------------
Nissan/ex. Dacia Terrano II 2.7TDi/Logan 2004/2005 Ambition 1.6MPI - TM-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 10 Apr 2008, 15:56
Post #564


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




No' bun ... cand apar noutati sa spuneti ca sa-l mai deschidem eventual.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BOG
post 11 Apr 2008, 10:33
Post #565


Riders on the Storm


Group: Moderatori
Posts: 1.364
Joined: 16 August 05
From: Bucuresti/Botosani




Sindicaliștii de la Dacia decid dacă întrerup greva, după oferta de joi noapte a patronatului

„Roboțeii“ de la Dacia rămân setați pe grevă

Pentru ca au intervenit ceva schimbari am redeschis topicul.....il las o vreme asa...cam 7 posturi..... icon_mrgreen.gif


--------------------
Reno M 2.1/CD 2005/1.6 16 V - B xx BOG
Ce este adevarul?, a aruncat sfidator Pilat din Pont, dar nu a asteptat raspunsul! (Bacon)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
just_dci
post 11 Apr 2008, 12:21
Post #566


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 11 October 06




si pe la euronews zice ceva de greva de la dacia

This post has been edited by just_dci: 11 Apr 2008, 12:22


--------------------
Dacia Logan DCI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragosholban
post 11 Apr 2008, 12:30
Post #567


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 2 June 05
From: Iasi




S-a terminat greva!


--------------------
Dacia Nova GT - IS-99-FBI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adielec
post 11 Apr 2008, 12:32
Post #568


go Clio


Group: Members
Posts: 96
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




Sigur? Cine mai confirma?


--------------------
Renault Clio 2001 1.2 16V - BZ-06-MHR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ruiz
post 11 Apr 2008, 12:36
Post #569


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 11 October 05




S-a terminat intr-adevar. s-a dat un comunicat pe aceasta tema.


--------------------
Renault Megane Sedan 2005
Megane II Sedan 1,6 115CP 2005
Confort Expression - Beige Angora
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 11 Apr 2008, 12:36
Post #570


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




la ora 13 s-a reluat lucrul aici

124.gif victorie.gif

This post has been edited by daciafan: 11 Apr 2008, 13:22


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
20 Pages « < 17 18 19 20 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th June 2025 - 12:30
Forum Renault