Greva la DACIA, greva de avertisment
![]() ![]() ![]() |
Greva la DACIA, greva de avertisment
paul_damian |
![]()
Post
#541
|
![]() Membru mult Group: Members Posts: 644 Joined: 21 April 04 From: Medias, Romania ![]() |
|
--------------------
Dacia
Sandero
Stepway, 2021 Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999 Ex Dacia 1100, 1969 |
|
diesel2002 |
![]()
Post
#542
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 252 Joined: 9 February 04 From: Galati ![]() |
La greu. Nu stiu cum se face dar sunt firme care sunt bune cu angajatii si au parte numai de puturosi si sunt firme naspa care umbla numai cu prostii si au angajati super.
|
--------------------
Toyota Auris
1,6 dual VVT-i, 124cp - 2007
...si un amarat de Logan..adica doua..si un Guster
|
|
LC_TM |
![]()
Post
#543
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 27 September 06 ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 10 Apr 2008, 09:39) Pentru a primi o recompensa primul pas trebuie facut de angajat. Nu am intalnit asa ceva pana acum ![]() ![]() Astea-s balade! Scuza-ma,dar am lucrat peste program,am terminat mereu inainte de termen,am oferit mereu suport,eram mereu de gasit,dadeam solutii la problemele altora,ii tineam la curent cu stadiul in care ma aflu,am inceput lucrul pe proiect cu macar o luna inainte decat se credea ca am nevoie sa fiu pregatit,am tinut si training-uri pentru angajatii noi si vechi la un anumit tool,am facut mai mult decat s-a propus(la cererea lor am facut in plus ptr ca terminasem mai repede) si am fost recompensat cu fix pix(deh...avantul tineretii sa arati ca sti si poti).A se citi cu minciuni si promisiuni ca voi fi avansat de la 1 ianuarie,ca apoi sa vina sa imi spuna ca oamenii de la resurse umane au decis ca nu se poate sa fiu avansat decat peste inca 3 luni si abia atunci sa imi creasca si mie salariu. In conditiile in care aveam 2 ani vechime si destule responsabilitati,iar oamenii noi veneau pe aproape acelasi salariu cu mine(minus cateve milioane). Intradevar am fost recompensat ![]() ![]() ![]() This post has been edited by LC_TM: 10 Apr 2008, 12:01 |
--------------------
Nissan/ex. Dacia
Terrano II 2.7TDi/Logan
2004/2005 Ambition 1.6MPI
- TM-XX-XXX
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#544
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Si ai plecat de la ei. Aia nu e o conducere buna deci ... Relativ, pentru ca o conducere buna trebuie sa faca maximul de bani. Dar de obicei asta se face si prin fidelizarea angajatilor. Astfel spus sa le dea minimul de bani necesar pentru a nu pleaca in alta parte.
This post has been edited by ssilviu: 10 Apr 2008, 12:03 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
LC_TM |
![]()
Post
#545
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 27 September 06 ![]() |
Tocmai asta vroiam sa subliniez,conducere buna in Romania nu gasesti atata timp cat sefimea e recompensata pentru rezultatele financiare foarte bune.Insa nu am vazut niciodata sa fie recompensati angajatii aia de jos.
Se face intrunire...gata,va felicitam pentru munca depusa,asta ca sa vedeti ca ne pasa de voi,dar maririle salariale le primeste sefimea si nu ala de jos. Fidelizarea nu se face in Romania,s-a ajuns la un nivel in care in Timisoara marile companii aveau/au intelegere intre ele sa nu plateasca prea mult ca sa nu le plece angajatii si nu se gandeau sa le dea mariri ca sa nu le plece,mai degraba faceau intelegere cu ceilalti ![]() This post has been edited by LC_TM: 10 Apr 2008, 12:06 |
--------------------
Nissan/ex. Dacia
Terrano II 2.7TDi/Logan
2004/2005 Ambition 1.6MPI
- TM-XX-XXX
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#546
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Continuati asa ca sa putem inchide acest topic
![]() ![]() ![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
marss41 |
![]()
Post
#547
|
Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 20 November 06 From: Oradea ![]() |
o madalitate de calcul zic eu relativ corecta a salariului care sa tina cont si de pretul de vanzare a produsului ar fi urmatoarea:
Pret Renault Megane (se fabrica in Franta) 11680 EUR Pret Dacia Logan (fabricat in Romania) 6180 EUR Preturile sunt fara TVA si am luat in calcul pe cat s-a putut masini cam la acelas nivel de dotare corespunzator clasei sale.Preturile trebuie sa cuprinda toate cheltuielile legate de manopera si materiale folosite la fabricare profitul firmei ,etc......da? Bun 6180 Eur reprezinta cam 52 % din 11680 EUR. Nu stiu cat are salarul un francez care lucreaza la Renault dar sa zicem ca ia in mana 1000 de Eur.Atunci un muncitor din romania care lucreaza in grupul renault la dacia ar trebui sa aiba 1000 Eur x 52% = 520 EUR in mana . Nu zic ca este cel mai elaborat model de calcul dar oricum tine cont cam de toti factori si se realizeaza doar cu cateva numere.Si in general lucrurile simple sunt cel mai clar de inteles si de explicat........ ma rog ,pentru cine vrea sa explice si cine vrea sa inteleaga....... |
--------------------
RENAULT
LAGUNA II
2002 ,1,9 DCI 120 CP
- BH11...
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#548
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Din ce am vazut prin presa (in sensul ca nu s-a spus nimic despre asa ceva), asta cu venitul lui Ghosn la Pitesti pare sa fie iar o tiribomba aruncata de grevisti in genul celei cu "noi avem cu ce sa ne intretinem pentru ca primim bani de la fratii sindicalisti din Franta"
This post has been edited by ssilviu: 10 Apr 2008, 13:30 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
IRONICK |
![]()
Post
#549
|
![]() - Group: Members Posts: 22.605 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Lasa-i mai ca merita.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#550
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(marss41 @ 10 Apr 2008, 14:12) Nu zic ca este cel mai elaborat model de calcul dar oricum tine cont cam de toti factori si se realizeaza doar cu cateva numere. A, daaaaaa Clar! Eu zic sa reiei exemplul pentru Fiat Albea si Ferrari Enzo. Ca tot din acelasi grup fac parte. Sa-mi zici la ce concluzie ajungi ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
ionutctn |
![]()
Post
#551
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
@marss41
Din punct de vedere economic calculul este total gresit. De ce? Simplu. In orice industrie totalul cheltuielilor unei companii trebuie sa nu depaseasca un procent (planificat) din cifra de afaceri sau cum ii mai spune valoarea vanzarilor. Exista niste indicatori de randament in functie de care se stabileste procentul acela. Din procentul acela de cheltuieli totale, cheltuielile cu personalul trebuie sa fie iar un anumit procent. Asa se face planificare in companiile mari. Exista industrii (inclusiv financiare, IT etc.) unde resursa umana conteaza mai mult sau nu. In functie de industria in care activeaza societatea respectiva procentul de cheltuieli cu personalul este mai mare sau mai mic. @LC_TM Intotdeauna personalul din conducere (cazul general) a fost platit in functie de performante/proiecte implementate/realizari/plan atins sau depasit. In alta ordine de idei, sefii pot fi trasi la raspundere sau maturati in caz de un anumit proiect nu este implementat sau performantele nu sunt la inaltimea planificata. In schimb angajatul de rand nu va pati nimic in caz de obiectivele nu sunt realizate, pe cand seful este zburat. Asa ca hai sa spunem adevarurile pana la capat. This post has been edited by ionutctn: 10 Apr 2008, 14:03 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
marss41 |
![]()
Post
#552
|
Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 20 November 06 From: Oradea ![]() |
ok ionutctn ,
sa fie total gresit ce am zis eu , dar macar este ceva masurabil ...... stiu si eu cam cum se ajunge la un pret al produsului si cate chestii se iau in calcul .......da nu despre asta era vorba .... ce despre cam cat ar trebui sa fie salarul unui muncitor de la mioveni ...... eu am facut acel calcul prin comparare ceva de genul 1+1 = 2 ceea ce este destul de clar...... pe cand tu nu ai facut decat sa insirui niste criterii de calcul cu personalul dar nu ai reusit sa dai nici o valoare cam cat ar putea sa fie salarul. Pe de alta parte cand am luat ca baza de calcul pretul autoturismelor ,cred ca esti de acord ca acestea cuprind toti coeficientii si criteriile care stau la baza stabiliri pretului final ........ asa ca in final tinand cont chiar de ce ai spus tu....... este total corect calculul (poate nu chiar economic da inginereste cam este) |
--------------------
RENAULT
LAGUNA II
2002 ,1,9 DCI 120 CP
- BH11...
|
|
LC_TM |
![]()
Post
#553
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 27 September 06 ![]() |
QUOTE(ionutctn @ 10 Apr 2008, 11:53) @LC_TM Intotdeauna personalul din conducere (cazul general) a fost platit in functie de performante/proiecte implementate/realizari/plan atins sau depasit. In alta ordine de idei, sefii pot fi trasi la raspundere sau maturati in caz de un anumit proiect nu este implementat sau performantele nu sunt la inaltimea planificata. In schimb angajatul de rand nu va pati nimic in caz de obiectivele nu sunt realizate, pe cand seful este zburat. Asa ca hai sa spunem adevarurile pana la capat. ![]() ![]() ![]() Sa sti,asa e...am ascuns treaba asta. ![]() Ai lucrat in companii mari? Ai vazut tu cu ochii tai ca nu pateste ala mic nimic? Las-o moarta,daca nu sti mai bine te abtii. Eu vb de la sefi de grup(care au in subordine mai multe echipe) in sus. Si da...proiecte au picat,au iesit ca dracu,s-au pierdut clienti importanti si foarte mari(vb aici de un grup auto bavarez ca sa fie mai pe limba ta),culmea ca nu a fost dat afara nici un sef,a naibi treaba ca erau mereu avansati. Mai bine nu vorbi daca nu sti! Ai fost in situatia de a face totul bine,iar la evaluare sa iti arunce in fata...stii...nu esti un "team player" nu discuti cu colegii,nu te adaptezi? Motiv ptr care ti se da o marire mai mica si te face sa te simti de cacao,dar deh...asta e si scopul ca sa nu ai pretentii. Las-o mai moale,ok? Salutari! This post has been edited by LC_TM: 10 Apr 2008, 14:30 |
--------------------
Nissan/ex. Dacia
Terrano II 2.7TDi/Logan
2004/2005 Ambition 1.6MPI
- TM-XX-XXX
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#554
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(marss41 @ 10 Apr 2008, 15:14) dar nu ai reusit sa dai nici o valoare cam cat ar putea sa fie salarul. Pai nimeni nu poate da o valoare, nici macar aproximativa. Sunt prea multe necunoscute pentru ca noi macar sa ne dam cu parerea apoximativa. QUOTE(marss41 @ 10 Apr 2008, 15:14) De asta inginerii sunt angajati ca ingineri iar economistii ca economisti. Oricum, plin de bule topicul asta ![]() This post has been edited by ssilviu: 10 Apr 2008, 14:24 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
marss41 |
![]()
Post
#555
|
Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 20 November 06 From: Oradea ![]() |
ssilviu,
am reluat calculul si am ajuns la concluzia ca tu citesti numai din doua in doua randuri......cand vei avea o putere mai mare de concentrare mai citeste odata ce am scris si poate reusesti sa citesti si ce masini am luat in calcul...... din cadrul grupului renault ........sorry da cu aia de la fiat nu am tangenta ![]() 10 Apr 2008, 16:30: ,,Pai nimeni nu poate da o valoare, nici macar aproximativa. Sunt prea multe necunoscute pentru ca noi macar sa ne dam cu parerea apoximativa. " si atunci pana la urma rezulta ca salariile angajatilor se stabilesc dupa ureche, sau dupa cum e vremea ....... ,,De asta inginerii sunt angajati ca ingineri iar economistii ca economisti,, si de asta e economia romaniei asa cum este............. This post has been edited by marss41: 10 Apr 2008, 14:30 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA II
2002 ,1,9 DCI 120 CP
- BH11...
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#556
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Necunoscute pentru noi, ce de pe forum ... Pfff
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
ionutctn |
![]()
Post
#557
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
@LC_TM
Domnu' sef, asta se poate numi un atac direct dar ma abtin de la comentarii si iti raspund civilizat. Spre informarea ta si a tuturor de pe aici de pe forum sa stii ca lucrez la cea mai mare companie din tara asta in industria in care activeaza. Cred ca este pe locul 1 si in lume in industria in care activeaza daca nu ma insel. This post has been edited by ionutctn: 10 Apr 2008, 14:35 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
marss41 |
![]()
Post
#558
|
Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 20 November 06 From: Oradea ![]() |
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA II
2002 ,1,9 DCI 120 CP
- BH11...
|
|
LC_TM |
![]()
Post
#559
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 27 September 06 ![]() |
Ma bucur ptr tine,ai vazut tu dat afara vreun sef ca s-a pierdut un client important?
Din partea mea sa imi faci si report,dar cand contrazici aiurea...mi se pare normal sa devin un pic agresiv ptr ca vad ca nu prea intelegi cum sta treaba cu managementul si muncitorul de jos. Vrei sa discutam si treaba de la alta firma automotive din Sibiu? Cum au fost angajati pe salarii frumoase si dupa 6luni le-au taiat 50% din ele? A fost managementul afecatat? NU! Culmea ca doar aia de jos au fost afectati. Pica proiectul,mare tam tam,pierdem clientul X,sefii sunt aceeiasi,ba chiar unii avansati. Pica al 2-lea client important,pica proiecte dupa proiecte,dar sefii sunt aceeiasi,nu sunt penalizati,stau bine merci si il freaca pe ala mic de jos ca nu a facut treaba buna. Aia care pleaca sunt angajatii mai vechi fara functii de conducere,cand merg in vizita vad tot mai putini din cei vechi,in curand nu mai am de ce sa mai merg. Eu pana acuma nu am auzit de 1 sef de grup,departament,etc. sa fie dat afara pentru ca au picat multe proiecte. Tu nu cumva esti ceva manager? Ca deja stau si ma intreb de ce faci scandal cand iti spun cateva cazuri reale in care sefii nu au fost dati afara. LE: Din partea mea puteti sa dati reputatie negativa cata vreti,atata timp cat nu aveti tupeu sa va semnati si sa argumentati calumea cele spuse de mine nu are nici un sens reputatia pe care o primesc! ![]() This post has been edited by LC_TM: 10 Apr 2008, 15:22 |
--------------------
Nissan/ex. Dacia
Terrano II 2.7TDi/Logan
2004/2005 Ambition 1.6MPI
- TM-XX-XXX
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#560
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
@LC_TM
Nu cred ca are relevanta ce functie are fiecare dintre noi la firma la care lucreaza. Fie ca esti angajat de rand, vreun sef serviciu, sef departament sau eu mai stiu ce. Daca avem idei preconcepute ca unii au gandire de sef, nu ajungem nicaieri. Desigur, raspunderea fiecaruia depinde de functia pe care o ocupa. Important este sa existe intelegere fundamentata pe niste lucruri clare. Dar nici sa cadem in latura cealalta ca are mereu cineva ceva cu noi. |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
LC_TM |
![]()
Post
#561
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 27 September 06 ![]() |
Ionut,problema e ca nu eram singurul,toti pateam exact la fel. Si toti vedeam aceleasi magarii si manarii facute de management. S-au facut "meeting-uri" si nu s-a rezolvat nimic. Absolut nimic nu a fost rezolvat si tot noua ni s-au aruncat chestii ca ar trebui sa le multumim lor ca vin si investesc in Romania si ca lucram cu tehnologie de ultima generatie doar din cauza lor. Ca si cum angajatii sunt obligati sa le pupe lor talpile. Drept urmare toti care au facut 2-3 ani au plecat din firma,mai sunt cativa(3-4 din vreo 12-13 cati am fost) care nu vor sa schimbe jobul,dar cu timpul vor pleca si ei.
Nu am nici o idee preconceputa,dar stiu cum lucreaza managementul si ce porcarii fac,am avut destule discutii cu ei. Le-am spus cu vreo 8 luni inainte ca nu sunt multumit de salariul meu. Ce decizie s-a luat? Pai nu am mai fost trimis dincolo sa discutam despre proiect,a trebuit sa ma chinui prin telefon si prin email-uri,apoi mi s-au promis tot felul de chestii,iar cand am cerut socoteala ca am fost mintit...toti faceau pe nevinovatii si aruncau pisica in ograda celor de la resurse umane. Eu zic ca si managementul are o vina in toata treaba asta,iar cand sunt singurii pe piata sau au intelegeri cu ceilalti iti dicteaza ei pretul pentru care lucrezi si nu mai dicteaza piata nimic. Asta se intampla acuma si la Dacia,conducerea dicteaza pretul,sunt singurii in zona,deci mi se pare normal ca oamenii sa faca o greva pentru a-si cere drepturile. Eu unul nu am mai suportat bataia de joc si am plecat,dar nu toti pot sa plece asa simplu. O relocare intr-un alt oras te costa destul de mult,nu toate firmele deconteaza treaba asta. This post has been edited by LC_TM: 10 Apr 2008, 15:37 |
--------------------
Nissan/ex. Dacia
Terrano II 2.7TDi/Logan
2004/2005 Ambition 1.6MPI
- TM-XX-XXX
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#562
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
LC_TM
De acord cu tine. Eu cand am plecat de la ultimul loc de munca inainte de asta, am plecat pentru ca nu mai eram multumit. Raspunsul din partea lor: atat plateste firma la care lucrezi pentru postul asta. Daca nu iti convine, du-te in alta parte. O mare minciuna. Erau mai multi care se angajasera in aceeasi perioada cu mine si la ora la care imi cerusem drepturile, aia aveau mai putine lucrari decat mine si erau mult mai bine platiti ca mine. M-a deranjat minciuna. Pentru altii se putea, pentru mine nu. Asa ca i-am lasat cu ochii in soare si m-am dus la mai bine bineinteles. Asta se cheama un management defectuos. Cand nu mai exista intelegere, te duci in alta parte, nu mai cauti atat intelegere. Ca astia te prostesc in fata. This post has been edited by ionutctn: 10 Apr 2008, 15:47 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
LC_TM |
![]()
Post
#563
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 27 September 06 ![]() |
Pai se vede si la Dacia acelasi management defectuos,doar ca oamenii astia nu au aceleasi posibilitati pe care le-am avut noi.
![]() De aia ma lasa masca multe afirmatii pro Dacia si contra grevei,ptr ca am fost in situatia aia,dar neavand sindicat...sa facem greva,ne-am bagat picioarele multi si am plecat. Fluctuatia de personal nu e benefica,asta nu inteleg nici cei din conducere si nici cei care o sustin pe topic. Sunt constient ca maririle dau peste cap calculele lor,dar daca stau bine sa ma gandesc si pe mine ma afecteaza orice crestere de pret si imi da si mie peste cap calculele ![]() Se pot gasi solutii in greva asta,numai sa se negocieze cum trebuie,550 RON net dintr-un sut nu vor primi,asta ii e clar la toata lumea,dar se pot stabili indexari pe la 6 luni de 20%,apoi sa se mentina indexari cu inflatia tot la 3 luni. Dar nimeni nu discuta asemenea chestii. Conducerea vrea sa le bage o indexare X,oamenii nu vor,si pe buna dreptate...dupa situatia asta nu vor mai vedea mariri mult timp,iar conducerea va aduce mereu in discutie marirea primita atunci 250+94+90 brut parca. This post has been edited by LC_TM: 10 Apr 2008, 15:53 |
--------------------
Nissan/ex. Dacia
Terrano II 2.7TDi/Logan
2004/2005 Ambition 1.6MPI
- TM-XX-XXX
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#564
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
No' bun ... cand apar noutati sa spuneti ca sa-l mai deschidem eventual.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
BOG |
![]()
Post
#565
|
![]() Riders on the Storm Group: Moderatori Posts: 1.364 Joined: 16 August 05 From: Bucuresti/Botosani ![]() |
Sindicaliștii de la Dacia decid dacă întrerup greva, după oferta de joi noapte a patronatului
„Roboțeii“ de la Dacia rămân setați pe grevă Pentru ca au intervenit ceva schimbari am redeschis topicul.....il las o vreme asa...cam 7 posturi..... ![]() |
--------------------
Reno
M 2.1/CD
2005/1.6 16 V
- B xx BOG Ce este adevarul?, a aruncat sfidator Pilat din Pont, dar nu a asteptat raspunsul! (Bacon)
|
|
just_dci |
![]()
Post
#566
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 11 October 06 ![]() |
si pe la euronews zice ceva de greva de la dacia
This post has been edited by just_dci: 11 Apr 2008, 12:22 |
--------------------
Dacia
Logan DCI
2006
|
|
dragosholban |
![]()
Post
#567
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 2 June 05 From: Iasi ![]() |
S-a terminat greva!
|
--------------------
Dacia
Nova GT
- IS-99-FBI
|
|
Adielec |
![]()
Post
#568
|
go Clio Group: Members Posts: 96 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Sigur? Cine mai confirma?
|
--------------------
Renault
Clio
2001 1.2 16V
- BZ-06-MHR
|
|
Ruiz |
![]()
Post
#569
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 11 October 05 ![]() |
S-a terminat intr-adevar. s-a dat un comunicat pe aceasta tema.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
2005 Megane II Sedan 1,6 115CP 2005
Confort Expression - Beige Angora |
|
daciafan |
![]()
Post
#570
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
|
--------------------
/
/
/
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2025 - 12:30 |