DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> e nehalita, bea benzina ca o vaca, sa o imping sa nu consum....

brigada_diverse
post 3 Apr 2008, 20:19
Post #1


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




dragi tovarasi
am urmatoarea problema:
pun 4 l de benzina fara plumb de la petrom....
cred ca mai aveam un pic in rezervor
am facut aprox 25 km...i-a halit toti....mi s-a orpit motoru inainte sa il opresc eu....asta da noroc....
sa spun ca mai statea la ralanti in trafic...nu mult
stil de mers....puturos subturat(schimbat la 2000) cu unele momente cand o duceam la 3000)

deci..cam 5 litri(sa zicem ca ar fi ramas ceva pe fund..desi nu a ramas....ma rog..+ evaporari, etc)


am verificat asa: returu: suflu, se aude in rezervor, se creaza presiune daca il tin astupat capacu de la rezervor
tachetii au fost reglati la 0,2 toti cu lera
jiglorul principal de 135 a fost inlocuit cu unul de 132(se vede clar ca e mai mic)
pornita dimineata cu soc, tinut un pic..30sec , apoi impins si tinuta inca 30 sec turata la 2000 , apoi cam 1 min la ralanti(pana sterg geamuri, etc)
am facut cateva drumuri scurte..de 3km(vreo 4 dastea), cateva mai lungi, de 6 km
o roata merge infranata(stanga spate) dar merge miscata cu mana, mai greu dar merge
la vale cu frana de motor rar..mai mult cu ambreiajul apasat...
ralantiul il avea la 1400....deh..greseala mea, ca il pusesem la 900 la rece(asta doar pt ultimii 15 km)
avansul un pic mai mare decat il avea....pt o pornire mai usoara....si inainte pornea bine..dar acum parca un pic mai bine
vacumaticul...merge cu motorul oprit.....trag, misca platina....in funcitonare, la ralanti, daca scot furtunul si astup gaura la carb merge la fel
in mers turat, daca scot furtunul sia sup gaura, la fel...nicio schimabre vizibila
termostat de 89 grade
furtunul de benzina trece pe langa furtunul de apa calda gros..benzina e un pic calduta...f putin
servofrana cam praf.....ca daca apas pedala incepe si merge neregulat
in carb supapele cu bila lucreaza bine
are o aprindere electronica(s-a prezentat schema acum scurt timp de un membru de forum)...parca merge mai frumos cu aprindere, mai ales la rece
bujii caramiziu deschis la electrozi

ce sa ii mai fac? niste sfaturi va rog, ca e al naibii de scumpa benzina...si alocatiile mici sad.gif


3 Apr 2008, 20:19:
apropo..tzava de esapament de dinaintea tobei finala are o gaura groasa cat degetul mic

This post has been edited by cristitranca: 3 Apr 2008, 20:19


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 3 Apr 2008, 20:21
Post #2


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




sigur nu ai vreo pierdere?vreun furtun fisurat,rezervor spart...


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 3 Apr 2008, 20:24
Post #3


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




nu e nicaieri benzina pe jos..furtunele sunt ok.....
sa bag sticla la motor prinsa de cablul de la ambreiaj?(sa ii verific consumu..cat merg cu o sticla de 2 litri)

sugestii ceva?

3 Apr 2008, 20:50:
nu ma ajuta si pe mine nimeni? sad.gif

This post has been edited by cristitranca: 3 Apr 2008, 20:50


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 3 Apr 2008, 20:51
Post #4


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Nu mi se pare un consum exagerat, în condițiile descrise...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 3 Apr 2008, 20:57
Post #5


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




5l in 25 km? la un mers bosorogesc?
sa punem altfel problema..cum sa scad consumul?


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 3 Apr 2008, 21:25
Post #6


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




1. Repari roata.
2. Eviți drumurile scurte, cu motorul rece. Un drum de 6 km nu e un drum lung.
3. Nu mai mergi "puturos", subturat, că nu e deloc economic.
4. Reglezi ralantiul.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 3 Apr 2008, 21:31
Post #7


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




mersul subturat nu e economic? la 1000 turatii in a 4-a la 30 la ora nu e economic?
ms pt informatie biggrin.gif..acu stiu sa nu mai umblu asa

rtalantiu il reglez
drumurile scurte sunt necesare..mtooru il incalzesc pana ajunge la prima linie la caldura
roata blocata influenteaza mult?


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 3 Apr 2008, 21:35
Post #8


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




la oltcit iarna dac amergi 1-2km ai consum de petrolier biggrin.gif


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GARFIELD 87
post 3 Apr 2008, 21:43
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 6 May 07
From: ploiesti




numai merge bosorogeste si vezi dupa aia cum sta treaba smile.gif


--------------------
dacia 1410 8 valve 1998 - ph 00 aby
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexu7
post 3 Apr 2008, 22:15
Post #10


zân


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 20 February 07
From: Europa




cristi ai rezolvat ceva?
si la mine papa cam mult dry.gif
o fi posedata, cei drept, trebuie sa umblu putin la rotile fata..dar sa se incalzeasca parca merg infranate putin rolleyes.gif




ps: si eu m-am gandit sa merg cu bidonu de 2 litri sub capota sa vad cat ma duce laugh.gif


ps: fac drumuri scurte si dese in fiecare zi unsure.gif

This post has been edited by Alexu7: 3 Apr 2008, 22:16


--------------------
DACIA POPnituita 1310 L 1998 - B6
incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GARFIELD 87
post 3 Apr 2008, 22:20
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 6 May 07
From: ploiesti




este cam periculos sa mergi asa , parerea mea


--------------------
dacia 1410 8 valve 1998 - ph 00 aby
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexu7
post 3 Apr 2008, 22:23
Post #12


zân


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 20 February 07
From: Europa




merge ma cu un bidon e 2 litri, pe jumate, ar trebui sa mergi 10 km pe putin icon_mrgreen.gif


--------------------
DACIA POPnituita 1310 L 1998 - B6
incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GARFIELD 87
post 3 Apr 2008, 22:30
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 6 May 07
From: ploiesti




ar trebui! radmasa.gif


--------------------
dacia 1410 8 valve 1998 - ph 00 aby
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 3 Apr 2008, 22:53
Post #14


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




hmmmm da de ce folosesti fara plumb cand din cate stiu eu se foloseste numai cu plumb.......consumul de benzina din cate stiu depinde de cat de bine reglat e carburatorul.....cat despre incercatul cu bidonul iti zic pe pielea mea ca mai repede ti-o papa din bidon decat din rezervor am mers la bidon in jur de 1000 de km si imi papa peste 10 la suta apoi la rezervor imi lua 7-8 la suta .......si am mai patit o data ceva am mers cred ca 10 km cu 3L, o benzina proasta de la un peco mai de la tara ...mai e si benzina de vina la consum cateodata ......ce pot sa-ti zic umbla pe la carburator fa-i un carbotest sa fi mai sigur..bafta


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GARFIELD 87
post 3 Apr 2008, 23:19
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 6 May 07
From: ploiesti




pai da ce mai este benzina cu plumb??


--------------------
dacia 1410 8 valve 1998 - ph 00 aby
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Apr 2008, 08:25
Post #16


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(vallyyy @ 3 Apr 2008, 22:53)
hmmmm da de ce folosesti fara plumb cand din cate stiu eu se foloseste numai cu plumb......
*



consuma mai putin daca ii bagi FP decat eco premium, am probabt eu chestia asta. Cu plumb oricum nu mai gasesti niciunde.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitu2002
post 4 Apr 2008, 09:43
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 30 June 07
From: onesti




argon are dreptate la mine consumul este pe undeva pe la 6,7 cu benzina fp cu eco premium cam 7,5 Poti sa verifici returul la pompa de benzina garnitura si membrana pompei si nivelul uleiului Pe linga jigleru cu cioc sa nu picure benzina sau la rece daca picura de undeva (filtru carbului pompa de repriza )in tavita de sub carb ; eventual schimba jigleru principal ala cu bila din cnc si verifica deschidera clapetei de soc Frutunele de legatura intre rezervor si conducte pot fii fisurate fara sa curga benzina pe loc dar poate sa picure in timpul rularii de la hopuri sau trepidatii patit (ma rog la mine era invers tragea aer si se oprea masina in citeva minute dupa un hop wacko.gif )
Verifica avansul vacumatic pate nu lucra cum trebuie unsure.gif in rest spor la 053.gif

This post has been edited by mitu2002: 4 Apr 2008, 09:59


--------------------
pescariador amator Megane 2 1.6 -16v 2006 - BC 06 AMX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 4 Apr 2008, 09:49
Post #18


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




o fi asa nu pot sa va contrazic ,da mie imi place mai mult cum merge pe premium si mi l-au recomandat mai multi ca fiind pentru carburatie


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 4 Apr 2008, 10:09
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




stie cineva daca avansul influenteaza consumul ?


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Apr 2008, 10:10
Post #20


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




da, stie.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 4 Apr 2008, 10:11
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




da?pei poate este amabil si imi spune si mie cateva informatii


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 4 Apr 2008, 10:16
Post #22


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




2litrii=10km rezulta un consum de 20%!!! deci NU ar trebui!!!
pui o sticla de un litru si ar trebiu sa mergi la drum intins cam 13-14 km!
asta ar trebui sa fie consumul unei dacii! si cum a zis cineva mai sus evita drumurile scurte gen 2-3 km cu motorul rece.si vin si eu cu un argument la treba cu diferenta de consum dintre benzine.asa e am mers cu o benzina nu stiu de care era ,era incolora(am primit-o de la un prieten) 5 litrii=50km drum intins,mers batraneste(80-90kmh).cu alta benzina iar nu stiu de care 2,5 litrii=22km pe ORAS!!!deci e adevarat treaba cu benzina.mai multe despre benzina nu pot sa va zic pentru ca merg 99% pe gpl tongue.gif
si inca ceva:imi consuma inainte gaz pe oras 16-18% 022.gif ,mi-a reglat culbutorii,ia lasat mai largi(intradevar tacane)dar consumul pe oras a scazut la 10-11%:parerea mea e ca conteaza si culbutorii la consumul masinii.


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hacker
post 4 Apr 2008, 10:53
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




QUOTE
e linga jigleru cu cioc sa nu picure benzina sau la rece daca picura de undeva (filtru carbului pompa de repriza )in tavita de sub carb


Mie imi pica ceva benzina pe acolo, dar asta la rece.

Ce trebuie schimbat??


--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexu7
post 4 Apr 2008, 11:41
Post #24


zân


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 20 February 07
From: Europa




QUOTE(baranga @ 4 Apr 2008, 10:16)
2litrii=10km rezulta un consum de 20%!!! deci NU ar trebui!!!

*


bidonu ala de 2 litri pe jumate sa fie, am zis, deci 10% n-ar fi chiar un dezastru total, avand in vedere, porniri la rece, aglomeratie cacalau, drumuri scurte si desee wink.gif


--------------------
DACIA POPnituita 1310 L 1998 - B6
incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitu2002
post 4 Apr 2008, 11:42
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 30 June 07
From: onesti




la jiglerul cu cioc se schimba saibele de sub el sau se mai pune una daca are numai una la pompita de repriza schimba membrana cu arc ca aia are si rol de garnitura de etansare la mine unul din suruburi mergea in gol si picura la rece o picatura la 3-4 secunde inlocuit cu unul mai subtire si o piulita pe partea cealalta...deci solutii se gasesc la mai la toate problemele Spor 053.gif
10% iarna e absolut normal in oras pt o dacie un 8,5-9 vara iar e normal parerea mea ,deci ......... sofer2.gif

This post has been edited by mitu2002: 4 Apr 2008, 11:47


--------------------
pescariador amator Megane 2 1.6 -16v 2006 - BC 06 AMX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexu7
post 4 Apr 2008, 11:47
Post #26


zân


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 20 February 07
From: Europa




pai iarna a cam trecut unsure.gif
insa frig tot este, iar cu vremea asta de 2 bani nu prea iti vine sa bijuterestila masina happy.gif


--------------------
DACIA POPnituita 1310 L 1998 - B6
incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidius max
post 4 Apr 2008, 11:55
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 21 December 07
From: Iasi




mitu 2002:
la mine unul din suruburi mergea in gol si picura la rece o picatura la 3-4 secunde inlocuit cu unul mai subtire si o piulita pe partea cealalta

mitu imi dai si mie cateva amanunte despre operatiunea asta? Am si eu aceeasi problema si nu stiu cum sa o rezolv (am si pus o intrebare pe aici in sensul asta). Ai dat gaura cu bormasina? Sau cum? Multumesc.

Ma scuzati de off-topic smile.gif


--------------------
Dacia 1300 1980
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hacker
post 4 Apr 2008, 11:55
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




Mitu2002 mie imi picura cand motorul nu e pornit si accelerez.Cand motorul e pornit, indiferent daca e rece sau nu, nu picura.
Pica nu mai cand accelerez cu motorul oprit.


--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 4 Apr 2008, 12:07
Post #29


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




scuze ca am inteles gresit faza cu sticla.era prea dimineata wink.gif


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitu2002
post 4 Apr 2008, 12:16
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 30 June 07
From: onesti




nu am dat gaura pt ca este iar surubul pus este mai subtire decit originalul si mai lung cred 090.gif ca originalul era metric 10 iar cel pus de mine metric 12+piulita aferenta nu am cum sa pun o poza dar incerc o schema in paint in 5 min
Sper sa intelegeti ce am incercat sa desenez (nu le am cu desenul tehnic sint ing de sistem blush.gif )

This post has been edited by mitu2002: 4 Apr 2008, 12:59

Attached File(s)
Attached File  pompa_repriza.bmp ( 1.11mb ) Number of downloads: 70


--------------------
pescariador amator Megane 2 1.6 -16v 2006 - BC 06 AMX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th May 2025 - 11:21
Forum Renault