DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Întârzierea totală a CFR Călători anul trecut a, fost de 5 ani

IRONICK
post 28 Feb 2012, 15:33
Post #1


-


Group: Members
Posts: 22.725
Joined: 19 April 05
From: Romania




Chinezii construiesc în Bulgaria trei linii de cale ferată de mare viteză. Șef CFR SA: “Și noi suntem supărați”

Viteza medie a trenurilor de călători este de 45 de km/h. Întârzierea totală a CFR Călători anul trecut a fost estimată la peste cinci ani. Un director CFR SA: "Și noi suntem supărați. Suntem conștienți că situația e așa cum e..., dar ăștia sunt banii".


Economic
Încrederea în economia zonei euro a crescut peste așteptări în februarie15:00
România a redeschis marți emisiunea de obligațiuni în dolari pe piața din SUA14:58
Guvernul a simplificat prin ordonanță de urgență unele proceduri de lucru la nivelul firmelor pentru a opri sancțiunea CE14:13
GDF SUEZ Energy: Gazele importate prin Arad-Szeged sunt mai ieftine decât cele rusești13:44
Guvernul a aprobat semnarea Tratatului de guvernanță fiscală UE. România va trebui să limiteze deficitul bugetar și datoria publică12:55



Chinezii construiesc în Bulgaria trei linii de cale ferată de mare viteză. Șef CFR SA: “Și noi suntem supărați” (Imagine: Razvan Chirita/Mediafax Foto)


În timp ce Bulgaria ar putea avea până la finele lui 2013 trei linii de cale ferată pe care trenurile vor putea merge cu viteze de peste 200 de km/h, construite de chinezi, în România nu sunt bani nici măcar pentru studiul care trebuie să determine unde ar trebui construită o astfel de linie și cât ar putea costa. Anunțată cu mare fast încă de la finele lui 2007, linia de mare viteză dintre Constanța și Arad, evaluată la până la 15 miliarde de euro, care ar fi continuat până la Budapesta, nu se află în momentul de față nici măcar pe hârtie.

"În momentul de față căutăm finanțare pentru studiul de fezabilitate. Este o cifră de ordinul milioanelor de euro. E un proiect ambițios date fiind condițiile economice actuale, respectiv finanțarea de care beneficiază CFR SA", a declarat pentru gândul Emanoil Culda, director general adjunct tehnic al CFR SA, compania care administrează infrastructura de cale ferată din România. "Cel mai probabil linia va lega partea de Vest a țării cu cea de Est, respectiv pe ruta Arad-Constanța. În mod normal, la șes, costul de construcție ar putea fi de circa 10 milioane de euro", a adăugat el. Distanța dintre Constanța și Arad, pe cale ferată, este de circa 820 de kilometri, ceea ce ar însemna că proiectul va costa cel puțin 8,2 miliarde de euro.


http://www.mediafax.ro/economic/chinezii-c...uparati-7965957

This post has been edited by IRONICK: 28 Feb 2012, 15:34


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 28 Feb 2012, 15:37
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




daca ala e suparat clientii ce dreaq sa mai spuna ?


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 28 Feb 2012, 15:38
Post #3


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Care clienti?


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannyY
post 28 Feb 2012, 15:46
Post #4


Marele plictisit


Group: Members
Posts: 1.696
Joined: 5 May 09




Clientii sa zica mersi ca i-au plimbat prin zapada fara sa le ceara bani in plus!


--------------------
Opel/Honda/Opel Astra G/Civic 4D/Corsa E 2004/2015/2019 - 0T04```
Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolidu
post 28 Feb 2012, 16:31
Post #5


Pai daca n-am ?!


Group: Members
Posts: 2.068
Joined: 1 July 06
From: Medgidalas




Toti arunca cu noroi cand e vorba de CFR ca e murdar in tren, ca sunt intarzieri de 7 deceni ca merge trenul incet etc. nimeni nu se gandeste ca pentru ca acel tren sa circule in "spatele" lui sunt o gramada de oameni ca contribuie la asta si oameni care sunt platiti de toata jena, conditii de munca sub orice critica si cel mai indignant e ca toata raspunderea este pe spatele lor. Practic trenul circula pe spatele nostru, metaforic vorbind, spun asta din sprisma unui angajat CFR care castiga 1108 lei in mana si care are in intretinere 20 de km, da, KM de instalatie in intretinere si atentie asta fara masina, adica te duci cu ce apuci, pe jos pe sus cum te descurci. Seful zice te duci acolo si faci aia nu il intereseaza ce si cum.
Plecam pe teren prost echipati, scule ne cumparam singuri, stam afara cate 4-5 ore la -20 grade si vand de 100km/h pentru a remedia un deranjament si multe alte anale care lumea nu le stie.

Sa nu mai zic de furturile care sunt la CFR, bobine de joanta, dulapuri de bloc vandalizate, transformatoare furate, zeci de kilometri de sina furata si politia TF nare nici o treaba, de multe ori sunt mana in mana cu hoti.

Ca fapt divers o bobina de joanta (este o chestie galbena care ajuta la reintregirea returului de tractiune adica asigura nulul locomotivei electrice) piesa pe care CFR plateste catre Tehnoton Iasi in jur de 2500 lei pe bucata. Astfel de piese se fura de la CFR zilnic catre 1-2 bucati pentru 2 kg de cupru si 7-8 kg de fier cat se gaseste intr-o astfel de piesa. Datorita acestor furturi si muuuuuuulllte altelel intarzie trenul si nimeni nu ia nici o masuna.

Peste astfel de cazuri dau zilnic si cand credeam ca le-am vazut pe toate constat ca nu e deloc asa.

Tronsonul Fetesti-Constanta a fost reabilitat cam 90% cu bani de la UE si de la nush ce banca japoneza (poate ati auzit de coridorul IV Paneuropen) dar toate lucrarile sau facut cu firme romanesti si foarte putine cu firme si oameni din Germania. Initial s-au inteles la un pret iar dupa o perioada au mai cerut bani ca altfel nu o sa termine lucrarile si cu misculatiile din Ro mici patronasi de firme cu 3 angajati sunt acum cu 3 vile si 4 masini fiecare, firma care pune-au gresie in gari cu 50 lei mp, 200 lei monta o lampa cu neoane si multe alte dastea.

Termopanele din toate garile sufla vantu prin ele, varul care de pe pereti, mobilier de 3 lei sa nu mai zic de intalatiile SCB care aici este de povestit muuuut dar o sa incerc sa fac un rezumat.

Toate intalatiile de centralizare ale CFR erau de prin 68 daca nu mai in spate, de atunci nu sa mai facut nici o modernizare, deci da, daca aia circula cu 200km/h noi inca folosim intalatii depasite moral de 4-5 ori si or sa mai fie in uz mult timp de acum in colo (pe linia care duce de la Medgidia la Tulcea intalatia este pe sarma adica macanic nici vorba de electricitate asa ca faceti-va o imagine).
Cu "noile" modernizari sa adus instalatiie TMV (trepte multiple de viteza) pe romaneste, pe nemteste se numeste ESTW, cu macaze hidraulice, semnale luminoase cu becuri cu 2 filamente si tot controlat de calculator. Romanu cand a vazut sa minunat da la nemti aceste intalatii sunt depasite moral de mult si ni s-au bagat noua pe gat pe milioane de euro.

Sa nu mai vorbim de locomotivele noastre care au fost facute la Electroputere Craiova in 88 sau chiar mai inapoi, de vagoanele care troncane ca vai de ele, de infrastructuva varza nereeabilitata de zeci de ani.
Legat de zapada... pe raza sectiei CFR Cta sunt 3 pluguri de zapada din care in plin viscol 2 erau stricate si cel functional era blocat pe linia Medgidia-Tulcea unde zapada depasea inaltimea locomotivei cu 1-2 metri, faceti-va o imagine.

Astea sunt o parte din substraturile CFR care le stim nou personalul de executie dar sunt multe alte manevre la nivel inalt de care noi habar nu avem, si mai suntem indignati ca intarzie trenul 3 zile, ca merge cu 10km/h ?! !? !?

Numai bine all !


--------------------
Solenza Confort 2005 Opel Astra Coupe - CT-XX-CMF
Daca te lasi de fumat, de baut si de femei, nu traiesti mai mult, doar ti se pare ca timpul trece prea incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 28 Feb 2012, 16:56
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Si cu se sunt de vina cei ce platesc pretul cerut de CFR pe bilet ca sa ii duca de la A la B intr-un interval de timp prestabilit ?Ai si tu dreptate dar astea sunt probleme interne ale voastre si care nu au nimic in comun cu calatorul caruia i se spune ca trenul va ajunge la destinatie la ora x si care repet plateste un bilet la un pret impus,nu negociaza sau nu i se returneaza o parte din bani ca,trenul a ajuns la ora x+30min.


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 28 Feb 2012, 17:00
Post #7


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Cind intru-ntr-un magazin si pun banii pe tejghea, nu vreau sa aud istoria produsului, vreau doar produsul, la specificatiile cuvenite.
Aia care va scoteau la greve in vremurile bune, si-au tras firme de transport paralele cu calea ferata. Aici e problema.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 28 Feb 2012, 17:08
Post #8


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




acus nu mai au pe ce merge. In unlele locuri sina nu mai are ciuperca, au intors-o de pe o parte pe alta pana arata ca un fel de triunghi


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tr04www
post 28 Feb 2012, 17:11
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.122
Joined: 13 October 09
From: Bucuresti




Pe la mine pe la tara, pe tronsonul Rosiori de Vede - Alexandria- Zimnicea, sunt trei companii de transport feroviar. Intre Rosiori de Vede si Alexandria, e CFR-ul si inca o firma RegioTrans. De la Alexandria la Zimnicea, alta firma ServTrans.
Intre Rosiori de Vede si Turnu Magurele: CFR si ServTrans.
Intre Rosiori si Alexandria sunt maxim 30 de km. Trenul CFR face putin peste o ora pe acest traseu. Pai cum plm sa circule lumea cu trenul in aceste conditii, cand exista microbuze din jumatate in jumatate de ora, in care chiar daca platesti un pic mai mult, macar ai caldura si un pic de confort?

@bolidu, greseala ta trebuia sa te faci controlor de bilete.

This post has been edited by tr04www: 28 Feb 2012, 17:13


--------------------
Renault Talisman Intense 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alydor
post 28 Feb 2012, 17:17
Post #10


Pressar


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 12 March 06




Nenea bolidu poate vrei sa imi spui si de ce s-a desfiintat linia de tren Turda-Abrud. Povestea originala nu cea oficiala. Ce a stat in spatele distrugerii acelei linii.


Suma respectelor, Alydor


--------------------
- - -
Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos

Cine nu poate da exemple da sfaturi..
When everything fails, RTFM!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kato
post 28 Feb 2012, 17:21
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 17 October 06
From: barlad




si totusi, in ciuda acestor intarzieri (recunosc ca nu am fost beneficiarul lor) ultimele mele experiente cu cfr-ul au fost placute....trenuri mai curate, aer conditionat (caldura) si prize functionale pt laptop, mobil. facand o comparatie cu trenurile din anii 2000 este clar un progres...


--------------------
renault scenic 2000 rxt - scenic III 1.6 dci - vs 05 glx vs 79 glx
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 28 Feb 2012, 17:23
Post #12


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




incearca un personal


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tr04www
post 28 Feb 2012, 17:26
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.122
Joined: 13 October 09
From: Bucuresti




Hai ca si cu personalul s-a mai schimbat un pic situatia. Ii spune Regio. biggrin.gif


--------------------
Renault Talisman Intense 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 28 Feb 2012, 17:42
Post #14


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




care apartine unui politician si care primeste subventii babane, cum altfel si-ar permite sa aiba acelasi tarif?

This post has been edited by kog: 28 Feb 2012, 17:42


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 28 Feb 2012, 17:45
Post #15


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.281
Joined: 24 June 07




Eu cand ma uit ce preturi practica ma inchin. Daca nu beneficiezi de o reducere, nici nu are sens sa te uiti pe mersul trenurilor. Deci ei in principiu cu scorurile pe care le practica, de multe ori duble fata de un autocar/microbuz pe aceeasi ruta, exclud calatorii cu varste cuprinse intre 25 si 65 de ani. Macar de ar merge repede, da' nu e cazul. Eu nu inteleg cum de sageata albastra face o ora si 39 de minute pe hartie, intre Pitesti si Bucuresti, avand in vedere ca opreste in vreo trei statii pe tot drumul. Sigur ca raspunsul o sa-l dea cineva repede, infrastructura proasta. Pai a cui e vina ca nu se pot reabilita 100 km de cale ferata? Chinezilor nu stiu daca le-ar lua mai mult de o saptamana o lucrare d-asta. Si bani au fost, slava Domnului. Numai in linia 219 cica s-ar fi dus multe milioane de euro in timpul fiecarui regim politic si p-acolo abia se mai vede in multe locuri pe unde a fost odata sina.
Deci problema mai mare e ca s-a furat in interiorul CFR, la nivel inalt, probabil de top 3 in cadrul companiilor de stat.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 28 Feb 2012, 17:46
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




acum cind unele vehicule feroviare apesi pe 2 butoane si te aduce la urmatoarea statie fara sa faci nimic , nici semafoare nu mai sunt , mecanicul doar mai supravegheaza instalatia , locomotive moderne cu tractiune CA nu CC cum este acum , instalatii i60 pentru siguranta , eu zic ca sintem inapoiati rau ,
bucuresti constanta , cel putin din ce cunosc la partea de lnfrastructura , si anume linii , de o firma germana , la care doar patronul era neamt , iar restul trepadusilor erau romani , si asta stiu din sursa proprie
ce sa mai zic trebuiesc investitii multi bani in calea ferata , la fel ca in autostrazi , oameni putini specializati in meserie si dotati cu tehnica , vorba lui bolidu nu, sa mearga 20km pe jos sau cu ce o putea ,
dai nene un laborator utilat pe o masina de teren si atunci 1-2 oameni nu vor mai avea grija de 20km de linie , ci 50-100km

cel putin pe ruta rosiori turnu , am mers si eu de citeva ori pe ruta aia , cu niste vagoane din 19toamna , cu banci de lemn , si un frig de iti clantanea dintii iarna , iar pe anumite portiuni , daca nu ma insel , spre turnu , mergea cu o asa viteza , ca te dadeai jos din tren , iti faceai nevoile pe cimp si nu trebuia sa alergi tare ca sa il prinzi din urma


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alydor
post 28 Feb 2012, 17:58
Post #17


Pressar


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 12 March 06




Un bilet Brasov Bucuresti cu chefereul costa 60 de ron.
Dus intors 120.
120 de ron inseamna 20 de litri de motorina.
20 de litri de motorina inseamna 400 de kilometri considerand un consum de 5 % .
Do the math...


Suma respectelor, Alydor


--------------------
- - -
Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos

Cine nu poate da exemple da sfaturi..
When everything fails, RTFM!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 28 Feb 2012, 18:01
Post #18


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(bolidu @ 28 Feb 2012, 17:31)
Toti arunca cu noroi cand e vorba de CFR ca e murdar in tren, ca sunt intarzieri de 7 deceni ca merge trenul incet etc. nimeni nu se gandeste ca pentru ca acel tren sa circule in "spatele" lui sunt o gramada de oameni ca contribuie la asta si oameni care sunt platiti de toata jena, conditii de munca sub orice critica si cel mai indignant e ca toata raspunderea este pe spatele lor. Practic trenul circula pe spatele nostru, metaforic vorbind, spun asta din sprisma unui angajat CFR care castiga 1108 lei in mana si care are in intretinere 20 de km, da, KM de instalatie in intretinere si atentie asta fara masina, adica te duci cu ce apuci, pe jos pe sus cum te descurci. Seful zice te duci acolo si faci aia nu il intereseaza ce si cum.
Plecam pe teren prost echipati, scule ne cumparam singuri, stam afara cate 4-5 ore la -20 grade si vand de 100km/h pentru a remedia un deranjament si multe alte anale care lumea nu le stie.

Sa nu mai zic de furturile care sunt la CFR, bobine de joanta, dulapuri de bloc vandalizate, transformatoare furate, zeci de kilometri de sina furata si politia TF nare nici o treaba, de multe ori sunt mana in mana cu hoti.

Ca fapt divers o bobina de joanta  (este o chestie galbena care ajuta la reintregirea returului de tractiune adica asigura nulul locomotivei electrice) piesa pe care CFR plateste catre Tehnoton Iasi in jur de 2500 lei pe bucata. Astfel de piese se fura de la CFR zilnic catre 1-2 bucati pentru 2 kg de cupru si 7-8 kg de fier cat se gaseste intr-o astfel de piesa. Datorita acestor furturi si muuuuuuulllte altelel intarzie trenul si nimeni nu ia nici o masuna.

Peste astfel de cazuri dau zilnic si cand credeam ca le-am vazut pe toate constat ca nu e deloc asa.

Tronsonul Fetesti-Constanta a fost reabilitat cam 90% cu bani de la UE si de la nush ce banca japoneza (poate ati auzit de coridorul IV Paneuropen) dar toate lucrarile sau facut cu firme romanesti si foarte putine cu firme si oameni din Germania. Initial s-au inteles la un pret iar dupa o perioada au mai cerut bani ca altfel nu o sa termine lucrarile si cu misculatiile din Ro mici patronasi de firme cu 3 angajati sunt acum cu 3 vile si 4 masini fiecare, firma care pune-au gresie in gari cu 50 lei mp, 200 lei monta o lampa cu neoane si multe alte dastea.

Termopanele din toate garile sufla vantu prin ele, varul care de pe pereti, mobilier de 3 lei sa nu mai zic de intalatiile SCB care aici este de povestit muuuut dar o sa incerc sa fac un rezumat.

Toate intalatiile de centralizare ale CFR erau de prin 68 daca nu mai in spate, de atunci nu sa mai facut nici o modernizare, deci da, daca aia circula cu 200km/h noi inca folosim intalatii depasite moral de 4-5 ori si or sa mai fie in uz mult timp de acum in colo (pe linia care duce de la Medgidia la Tulcea intalatia este pe sarma adica macanic nici vorba de electricitate asa ca faceti-va o imagine).
Cu "noile" modernizari sa adus instalatiie TMV (trepte multiple de viteza) pe romaneste, pe nemteste se numeste ESTW, cu macaze hidraulice, semnale luminoase cu becuri cu 2 filamente si tot controlat de calculator. Romanu cand a vazut sa minunat da la nemti aceste intalatii sunt depasite moral de mult si ni s-au bagat noua pe gat pe milioane de euro.

Sa nu mai vorbim de locomotivele noastre care au fost facute la Electroputere Craiova in 88 sau chiar mai inapoi, de vagoanele care troncane ca vai de ele, de infrastructuva varza nereeabilitata de zeci de ani.
Legat de zapada... pe raza sectiei CFR Cta sunt 3 pluguri de zapada din care in plin viscol 2 erau stricate si cel functional era blocat pe linia Medgidia-Tulcea unde zapada depasea inaltimea locomotivei cu 1-2 metri, faceti-va o imagine.

Astea sunt o parte din substraturile CFR care le stim nou personalul de executie dar sunt multe alte manevre la nivel inalt de care noi habar nu avem, si mai suntem indignati ca intarzie trenul 3 zile, ca merge cu 10km/h ?! !? !?

Numai bine all !
*



LAsa vrajala, CFR e o firma de doi bani cu angajati de 2 bani, lipsiti de orice urma de profesionalism. Ar merita desfintata cu totul sa nu mai suga degeaba bani de la buget, fac fata firmele de trasport rutier la jumate de pret si jumate din timp.

This post has been edited by argon: 28 Feb 2012, 18:02


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kato
post 28 Feb 2012, 18:05
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 17 October 06
From: barlad




QUOTE(kog @ 28 Feb 2012, 17:23)
incearca un personal
*


am mers. nu are aer conditionat.....dar incomparabil mai curat
QUOTE(argon @ 28 Feb 2012, 18:01)
LAsa vrajala, CFR e o firma de doi bani cu angajati de 2 bani, lipsiti de orice urma de profesionalism. Ar merita desfintata cu totul sa nu mai suga degeaba bani de la buget, fac fata firmele de trasport rutier la jumate de pret si jumate din timp.
*



nu ai obosit sa fii cel mai destept?

This post has been edited by kato: 28 Feb 2012, 18:07


--------------------
renault scenic 2000 rxt - scenic III 1.6 dci - vs 05 glx vs 79 glx
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 28 Feb 2012, 18:16
Post #20


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




O suma a intarzierilor de numai 5 ani intr-o tara in care cei mai multi cetateni traiesc cu un delay de 20-25 ani e chiar bine.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 28 Feb 2012, 18:17
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




Io de nevoie am utilizat multi ani zilnic utilitatile CFR.Si pe vremea ciuruitului era haos,indolenta si furaciune la greu la CFR.Nu pot sa uit diminetile de iarna cand urcam in accelerat la Cl. I -a si dadeam zapada jos de pe banchete si scoteam becul din tasca si-l montam ca sa avem lumina in compartiment.In locul neoanelor atarna cate o dulie goala. Sa nu pomenesc de buzile din accelerat sau din personal sau din gari.Atunci era injurat sistemul care face economie bla blabla.
Dupa puci furatul a ajuns pe fata. Mizeria, indolenta si incompetenta personalului au crescut exponential aparand si o noua "aplicatie" : taxare pentru orice si preturi care teoretic incercau sa tina pasul cu furatul.Primii vinovati pentru catastrofa CFR sunt angajatii de la vladica la opinca.Sa-ti fie rusine Dinu Patriciu icon_mrgreen.gif
PS In copilarie si junete am avut placere de a cunoaste f. bine un domn fost intre altele si sef de statie la Savarsin in perioada interbelica.Tovarasii l-au mazilit pen` ca avea legaturi prea amicale cu Casa Regala.Ce imi povestea nenea asta despre CFR pare si azi o utopie pentru Romania.


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 28 Feb 2012, 18:19
Post #22


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Pardon, 65 ani.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 28 Feb 2012, 18:33
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




Nepoate ce cauti? Aici e vorba de ciordeala de la CFR. Tu esti cu ciordeala la ANDR biggrin.gif


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolidu
post 28 Feb 2012, 18:57
Post #24


Pai daca n-am ?!


Group: Members
Posts: 2.068
Joined: 1 July 06
From: Medgidalas




Argoane sunt absolut convins ca tu in domeniul in care lucrezi esti cel mai bun, cel mai tare si toata lumea te apreciaza, esti extra pregatit exact ca in reclama ala de la Vodafone cu tipa aia care zice ca ea e esentiala in firma aia, tu esti tipa respectiva !

Exact cu o gandire dasta ca a ta sa ajuns unde sa ajuns, sa distrugem tot ca vin alti mai buni si mai rentabili nu sa regandim ce avem cum sa devina profitabil, cum sa il facem sa mearga mai bine si etc.

Eu nu tin partea CFR ului mie se rupe maxim, dar cum se intampla ceva imediat ceferisti sunt de vina, nu e chiar asa...


--------------------
Solenza Confort 2005 Opel Astra Coupe - CT-XX-CMF
Daca te lasi de fumat, de baut si de femei, nu traiesti mai mult, doar ti se pare ca timpul trece prea incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 28 Feb 2012, 19:00
Post #25


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.506
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




E o minciuna sfruntata! Argon nu este tipa respectiva. Rog a se lua masuri, nu putem dezinforma publicul in halul asta.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 28 Feb 2012, 19:09
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




In ziua de azi cu chirurgia asta plastica mai stii?
Bolidule vezi ca pe aici e problema : ceferistilor li se rupe de jobu` lor icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 28 Feb 2012, 19:15
Post #27


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Cel mai probabil gradul de calificare în meserie fiind direct proporțional cu felul în care scrie, 1108 RON pe lună e foarte mult.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 28 Feb 2012, 19:19
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




Multe din alea par greseli de tastare nu de aritmetica. Problema mai mare e cum gandeste el ca amploiat la chefere .


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 28 Feb 2012, 19:20
Post #29


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Daca lucra ca si controlor, nu putea sa tasteze din cauza bancnotelor.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 28 Feb 2012, 19:35
Post #30


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




eu sincer prevad faliment pentru cfr. Liniile sunt in ultimul hal de uzura, de garnituri nu mai vorbesc. Eram anul trecut intr-un vagon cu geamurile sudate sa nu se deschida si intra zapada in el. Nu stiu cum sau pe unde dar intra. Cand ploua nu mai povestesc cum curgea apa in el.

Am vazut o locomotiva luand foc in gara. I-am strigat la mecanic ca ii arde ceva dedesupt. Mi-a aruncat o privire furioasa si un "ce arde ma? Esti tampit?" Cand a accelerat-o un jet de motorina a tasnit de undeva si s-a aprins rabla, culmea proaspat adusa din strainatate.

Alta data au schimbat tampitii macazul in fata locomotivei de ne-am amestecat toti in vagoane.

Pe undeva prin calculator am niste poze cu un segment de linie de pe Arad Deva. Pana le caut pun un desen, linia era in curba, deci bandajul freca ceva mai tare pe interior. S-a uzat? O intoarcem.

Attached thumbnail(s)
sina_40.jpg ( Size: 27.49k ) Number of downloads: 313


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th July 2025 - 16:56
Forum Renault