Întârzierea totală a CFR Călători anul trecut a, fost de 5 ani
![]() ![]() ![]() |
Întârzierea totală a CFR Călători anul trecut a, fost de 5 ani
IRONICK |
![]()
Post
#1
|
||
![]() - Group: Members Posts: 22.725 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
||
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|||
l@u |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
daca ala e suparat clientii ce dreaq sa mai spuna ?
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
corbex |
![]()
Post
#3
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Care clienti?
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
DannyY |
![]()
Post
#4
|
![]() Marele plictisit Group: Members Posts: 1.696 Joined: 5 May 09 ![]() |
Clientii sa zica mersi ca i-au plimbat prin zapada fara sa le ceara bani in plus!
|
--------------------
Opel/Honda/Opel
Astra G/Civic 4D/Corsa E
2004/2015/2019
- 0T04``` Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc |
|
bolidu |
![]()
Post
#5
|
![]() Pai daca n-am ?! Group: Members Posts: 2.068 Joined: 1 July 06 From: Medgidalas ![]() |
Toti arunca cu noroi cand e vorba de CFR ca e murdar in tren, ca sunt intarzieri de 7 deceni ca merge trenul incet etc. nimeni nu se gandeste ca pentru ca acel tren sa circule in "spatele" lui sunt o gramada de oameni ca contribuie la asta si oameni care sunt platiti de toata jena, conditii de munca sub orice critica si cel mai indignant e ca toata raspunderea este pe spatele lor. Practic trenul circula pe spatele nostru, metaforic vorbind, spun asta din sprisma unui angajat CFR care castiga 1108 lei in mana si care are in intretinere 20 de km, da, KM de instalatie in intretinere si atentie asta fara masina, adica te duci cu ce apuci, pe jos pe sus cum te descurci. Seful zice te duci acolo si faci aia nu il intereseaza ce si cum.
Plecam pe teren prost echipati, scule ne cumparam singuri, stam afara cate 4-5 ore la -20 grade si vand de 100km/h pentru a remedia un deranjament si multe alte anale care lumea nu le stie. Sa nu mai zic de furturile care sunt la CFR, bobine de joanta, dulapuri de bloc vandalizate, transformatoare furate, zeci de kilometri de sina furata si politia TF nare nici o treaba, de multe ori sunt mana in mana cu hoti. Ca fapt divers o bobina de joanta (este o chestie galbena care ajuta la reintregirea returului de tractiune adica asigura nulul locomotivei electrice) piesa pe care CFR plateste catre Tehnoton Iasi in jur de 2500 lei pe bucata. Astfel de piese se fura de la CFR zilnic catre 1-2 bucati pentru 2 kg de cupru si 7-8 kg de fier cat se gaseste intr-o astfel de piesa. Datorita acestor furturi si muuuuuuulllte altelel intarzie trenul si nimeni nu ia nici o masuna. Peste astfel de cazuri dau zilnic si cand credeam ca le-am vazut pe toate constat ca nu e deloc asa. Tronsonul Fetesti-Constanta a fost reabilitat cam 90% cu bani de la UE si de la nush ce banca japoneza (poate ati auzit de coridorul IV Paneuropen) dar toate lucrarile sau facut cu firme romanesti si foarte putine cu firme si oameni din Germania. Initial s-au inteles la un pret iar dupa o perioada au mai cerut bani ca altfel nu o sa termine lucrarile si cu misculatiile din Ro mici patronasi de firme cu 3 angajati sunt acum cu 3 vile si 4 masini fiecare, firma care pune-au gresie in gari cu 50 lei mp, 200 lei monta o lampa cu neoane si multe alte dastea. Termopanele din toate garile sufla vantu prin ele, varul care de pe pereti, mobilier de 3 lei sa nu mai zic de intalatiile SCB care aici este de povestit muuuut dar o sa incerc sa fac un rezumat. Toate intalatiile de centralizare ale CFR erau de prin 68 daca nu mai in spate, de atunci nu sa mai facut nici o modernizare, deci da, daca aia circula cu 200km/h noi inca folosim intalatii depasite moral de 4-5 ori si or sa mai fie in uz mult timp de acum in colo (pe linia care duce de la Medgidia la Tulcea intalatia este pe sarma adica macanic nici vorba de electricitate asa ca faceti-va o imagine). Cu "noile" modernizari sa adus instalatiie TMV (trepte multiple de viteza) pe romaneste, pe nemteste se numeste ESTW, cu macaze hidraulice, semnale luminoase cu becuri cu 2 filamente si tot controlat de calculator. Romanu cand a vazut sa minunat da la nemti aceste intalatii sunt depasite moral de mult si ni s-au bagat noua pe gat pe milioane de euro. Sa nu mai vorbim de locomotivele noastre care au fost facute la Electroputere Craiova in 88 sau chiar mai inapoi, de vagoanele care troncane ca vai de ele, de infrastructuva varza nereeabilitata de zeci de ani. Legat de zapada... pe raza sectiei CFR Cta sunt 3 pluguri de zapada din care in plin viscol 2 erau stricate si cel functional era blocat pe linia Medgidia-Tulcea unde zapada depasea inaltimea locomotivei cu 1-2 metri, faceti-va o imagine. Astea sunt o parte din substraturile CFR care le stim nou personalul de executie dar sunt multe alte manevre la nivel inalt de care noi habar nu avem, si mai suntem indignati ca intarzie trenul 3 zile, ca merge cu 10km/h ?! !? !? Numai bine all ! |
--------------------
Solenza Confort
2005
Opel Astra Coupe
- CT-XX-CMF Daca te lasi de fumat, de baut si de femei, nu traiesti mai mult, doar ti se pare ca timpul trece prea incet.
|
|
l@u |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Si cu se sunt de vina cei ce platesc pretul cerut de CFR pe bilet ca sa ii duca de la A la B intr-un interval de timp prestabilit ?Ai si tu dreptate dar astea sunt probleme interne ale voastre si care nu au nimic in comun cu calatorul caruia i se spune ca trenul va ajunge la destinatie la ora x si care repet plateste un bilet la un pret impus,nu negociaza sau nu i se returneaza o parte din bani ca,trenul a ajuns la ora x+30min.
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
corbex |
![]()
Post
#7
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Cind intru-ntr-un magazin si pun banii pe tejghea, nu vreau sa aud istoria produsului, vreau doar produsul, la specificatiile cuvenite.
Aia care va scoteau la greve in vremurile bune, si-au tras firme de transport paralele cu calea ferata. Aici e problema. |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
kog |
![]()
Post
#8
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
acus nu mai au pe ce merge. In unlele locuri sina nu mai are ciuperca, au intors-o de pe o parte pe alta pana arata ca un fel de triunghi
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
tr04www |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.122 Joined: 13 October 09 From: Bucuresti ![]() |
Pe la mine pe la tara, pe tronsonul Rosiori de Vede - Alexandria- Zimnicea, sunt trei companii de transport feroviar. Intre Rosiori de Vede si Alexandria, e CFR-ul si inca o firma RegioTrans. De la Alexandria la Zimnicea, alta firma ServTrans.
Intre Rosiori de Vede si Turnu Magurele: CFR si ServTrans. Intre Rosiori si Alexandria sunt maxim 30 de km. Trenul CFR face putin peste o ora pe acest traseu. Pai cum plm sa circule lumea cu trenul in aceste conditii, cand exista microbuze din jumatate in jumatate de ora, in care chiar daca platesti un pic mai mult, macar ai caldura si un pic de confort? @bolidu, greseala ta trebuia sa te faci controlor de bilete. This post has been edited by tr04www: 28 Feb 2012, 17:13 |
--------------------
Renault
Talisman
Intense 2016
|
|
Alydor |
![]()
Post
#10
|
![]() Pressar Group: Members Posts: 2.771 Joined: 12 March 06 ![]() |
Nenea bolidu poate vrei sa imi spui si de ce s-a desfiintat linia de tren Turda-Abrud. Povestea originala nu cea oficiala. Ce a stat in spatele distrugerii acelei linii.
Suma respectelor, Alydor |
--------------------
-
-
- Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos Cine nu poate da exemple da sfaturi.. When everything fails, RTFM! |
|
kato |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 17 October 06 From: barlad ![]() |
si totusi, in ciuda acestor intarzieri (recunosc ca nu am fost beneficiarul lor) ultimele mele experiente cu cfr-ul au fost placute....trenuri mai curate, aer conditionat (caldura) si prize functionale pt laptop, mobil. facand o comparatie cu trenurile din anii 2000 este clar un progres...
|
--------------------
renault
scenic
2000 rxt - scenic III 1.6 dci
- vs 05 glx vs 79 glx
|
|
kog |
![]()
Post
#12
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
incearca un personal
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
tr04www |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.122 Joined: 13 October 09 From: Bucuresti ![]() |
Hai ca si cu personalul s-a mai schimbat un pic situatia. Ii spune Regio.
![]() |
--------------------
Renault
Talisman
Intense 2016
|
|
kog |
![]()
Post
#14
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
care apartine unui politician si care primeste subventii babane, cum altfel si-ar permite sa aiba acelasi tarif?
This post has been edited by kog: 28 Feb 2012, 17:42 |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
Merced |
![]()
Post
#15
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.281 Joined: 24 June 07 ![]() |
Eu cand ma uit ce preturi practica ma inchin. Daca nu beneficiezi de o reducere, nici nu are sens sa te uiti pe mersul trenurilor. Deci ei in principiu cu scorurile pe care le practica, de multe ori duble fata de un autocar/microbuz pe aceeasi ruta, exclud calatorii cu varste cuprinse intre 25 si 65 de ani. Macar de ar merge repede, da' nu e cazul. Eu nu inteleg cum de sageata albastra face o ora si 39 de minute pe hartie, intre Pitesti si Bucuresti, avand in vedere ca opreste in vreo trei statii pe tot drumul. Sigur ca raspunsul o sa-l dea cineva repede, infrastructura proasta. Pai a cui e vina ca nu se pot reabilita 100 km de cale ferata? Chinezilor nu stiu daca le-ar lua mai mult de o saptamana o lucrare d-asta. Si bani au fost, slava Domnului. Numai in linia 219 cica s-ar fi dus multe milioane de euro in timpul fiecarui regim politic si p-acolo abia se mai vede in multe locuri pe unde a fost odata sina.
Deci problema mai mare e ca s-a furat in interiorul CFR, la nivel inalt, probabil de top 3 in cadrul companiilor de stat. |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
acum cind unele vehicule feroviare apesi pe 2 butoane si te aduce la urmatoarea statie fara sa faci nimic , nici semafoare nu mai sunt , mecanicul doar mai supravegheaza instalatia , locomotive moderne cu tractiune CA nu CC cum este acum , instalatii i60 pentru siguranta , eu zic ca sintem inapoiati rau ,
bucuresti constanta , cel putin din ce cunosc la partea de lnfrastructura , si anume linii , de o firma germana , la care doar patronul era neamt , iar restul trepadusilor erau romani , si asta stiu din sursa proprie ce sa mai zic trebuiesc investitii multi bani in calea ferata , la fel ca in autostrazi , oameni putini specializati in meserie si dotati cu tehnica , vorba lui bolidu nu, sa mearga 20km pe jos sau cu ce o putea , dai nene un laborator utilat pe o masina de teren si atunci 1-2 oameni nu vor mai avea grija de 20km de linie , ci 50-100km cel putin pe ruta rosiori turnu , am mers si eu de citeva ori pe ruta aia , cu niste vagoane din 19toamna , cu banci de lemn , si un frig de iti clantanea dintii iarna , iar pe anumite portiuni , daca nu ma insel , spre turnu , mergea cu o asa viteza , ca te dadeai jos din tren , iti faceai nevoile pe cimp si nu trebuia sa alergi tare ca sa il prinzi din urma |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Alydor |
![]()
Post
#17
|
![]() Pressar Group: Members Posts: 2.771 Joined: 12 March 06 ![]() |
Un bilet Brasov Bucuresti cu chefereul costa 60 de ron.
Dus intors 120. 120 de ron inseamna 20 de litri de motorina. 20 de litri de motorina inseamna 400 de kilometri considerand un consum de 5 % . Do the math... Suma respectelor, Alydor |
--------------------
-
-
- Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos Cine nu poate da exemple da sfaturi.. When everything fails, RTFM! |
|
argon |
![]()
Post
#18
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(bolidu @ 28 Feb 2012, 17:31) Toti arunca cu noroi cand e vorba de CFR ca e murdar in tren, ca sunt intarzieri de 7 deceni ca merge trenul incet etc. nimeni nu se gandeste ca pentru ca acel tren sa circule in "spatele" lui sunt o gramada de oameni ca contribuie la asta si oameni care sunt platiti de toata jena, conditii de munca sub orice critica si cel mai indignant e ca toata raspunderea este pe spatele lor. Practic trenul circula pe spatele nostru, metaforic vorbind, spun asta din sprisma unui angajat CFR care castiga 1108 lei in mana si care are in intretinere 20 de km, da, KM de instalatie in intretinere si atentie asta fara masina, adica te duci cu ce apuci, pe jos pe sus cum te descurci. Seful zice te duci acolo si faci aia nu il intereseaza ce si cum. Plecam pe teren prost echipati, scule ne cumparam singuri, stam afara cate 4-5 ore la -20 grade si vand de 100km/h pentru a remedia un deranjament si multe alte anale care lumea nu le stie. Sa nu mai zic de furturile care sunt la CFR, bobine de joanta, dulapuri de bloc vandalizate, transformatoare furate, zeci de kilometri de sina furata si politia TF nare nici o treaba, de multe ori sunt mana in mana cu hoti. Ca fapt divers o bobina de joanta (este o chestie galbena care ajuta la reintregirea returului de tractiune adica asigura nulul locomotivei electrice) piesa pe care CFR plateste catre Tehnoton Iasi in jur de 2500 lei pe bucata. Astfel de piese se fura de la CFR zilnic catre 1-2 bucati pentru 2 kg de cupru si 7-8 kg de fier cat se gaseste intr-o astfel de piesa. Datorita acestor furturi si muuuuuuulllte altelel intarzie trenul si nimeni nu ia nici o masuna. Peste astfel de cazuri dau zilnic si cand credeam ca le-am vazut pe toate constat ca nu e deloc asa. Tronsonul Fetesti-Constanta a fost reabilitat cam 90% cu bani de la UE si de la nush ce banca japoneza (poate ati auzit de coridorul IV Paneuropen) dar toate lucrarile sau facut cu firme romanesti si foarte putine cu firme si oameni din Germania. Initial s-au inteles la un pret iar dupa o perioada au mai cerut bani ca altfel nu o sa termine lucrarile si cu misculatiile din Ro mici patronasi de firme cu 3 angajati sunt acum cu 3 vile si 4 masini fiecare, firma care pune-au gresie in gari cu 50 lei mp, 200 lei monta o lampa cu neoane si multe alte dastea. Termopanele din toate garile sufla vantu prin ele, varul care de pe pereti, mobilier de 3 lei sa nu mai zic de intalatiile SCB care aici este de povestit muuuut dar o sa incerc sa fac un rezumat. Toate intalatiile de centralizare ale CFR erau de prin 68 daca nu mai in spate, de atunci nu sa mai facut nici o modernizare, deci da, daca aia circula cu 200km/h noi inca folosim intalatii depasite moral de 4-5 ori si or sa mai fie in uz mult timp de acum in colo (pe linia care duce de la Medgidia la Tulcea intalatia este pe sarma adica macanic nici vorba de electricitate asa ca faceti-va o imagine). Cu "noile" modernizari sa adus instalatiie TMV (trepte multiple de viteza) pe romaneste, pe nemteste se numeste ESTW, cu macaze hidraulice, semnale luminoase cu becuri cu 2 filamente si tot controlat de calculator. Romanu cand a vazut sa minunat da la nemti aceste intalatii sunt depasite moral de mult si ni s-au bagat noua pe gat pe milioane de euro. Sa nu mai vorbim de locomotivele noastre care au fost facute la Electroputere Craiova in 88 sau chiar mai inapoi, de vagoanele care troncane ca vai de ele, de infrastructuva varza nereeabilitata de zeci de ani. Legat de zapada... pe raza sectiei CFR Cta sunt 3 pluguri de zapada din care in plin viscol 2 erau stricate si cel functional era blocat pe linia Medgidia-Tulcea unde zapada depasea inaltimea locomotivei cu 1-2 metri, faceti-va o imagine. Astea sunt o parte din substraturile CFR care le stim nou personalul de executie dar sunt multe alte manevre la nivel inalt de care noi habar nu avem, si mai suntem indignati ca intarzie trenul 3 zile, ca merge cu 10km/h ?! !? !? Numai bine all ! LAsa vrajala, CFR e o firma de doi bani cu angajati de 2 bani, lipsiti de orice urma de profesionalism. Ar merita desfintata cu totul sa nu mai suga degeaba bani de la buget, fac fata firmele de trasport rutier la jumate de pret si jumate din timp. This post has been edited by argon: 28 Feb 2012, 18:02 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
kato |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 17 October 06 From: barlad ![]() |
QUOTE(kog @ 28 Feb 2012, 17:23) am mers. nu are aer conditionat.....dar incomparabil mai curat QUOTE(argon @ 28 Feb 2012, 18:01) LAsa vrajala, CFR e o firma de doi bani cu angajati de 2 bani, lipsiti de orice urma de profesionalism. Ar merita desfintata cu totul sa nu mai suga degeaba bani de la buget, fac fata firmele de trasport rutier la jumate de pret si jumate din timp. nu ai obosit sa fii cel mai destept? This post has been edited by kato: 28 Feb 2012, 18:07 |
--------------------
renault
scenic
2000 rxt - scenic III 1.6 dci
- vs 05 glx vs 79 glx
|
|
vijelie |
![]()
Post
#20
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
O suma a intarzierilor de numai 5 ani intr-o tara in care cei mai multi cetateni traiesc cu un delay de 20-25 ani e chiar bine.
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
bion |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Io de nevoie am utilizat multi ani zilnic utilitatile CFR.Si pe vremea ciuruitului era haos,indolenta si furaciune la greu la CFR.Nu pot sa uit diminetile de iarna cand urcam in accelerat la Cl. I -a si dadeam zapada jos de pe banchete si scoteam becul din tasca si-l montam ca sa avem lumina in compartiment.In locul neoanelor atarna cate o dulie goala. Sa nu pomenesc de buzile din accelerat sau din personal sau din gari.Atunci era injurat sistemul care face economie bla blabla.
Dupa puci furatul a ajuns pe fata. Mizeria, indolenta si incompetenta personalului au crescut exponential aparand si o noua "aplicatie" : taxare pentru orice si preturi care teoretic incercau sa tina pasul cu furatul.Primii vinovati pentru catastrofa CFR sunt angajatii de la vladica la opinca.Sa-ti fie rusine Dinu Patriciu ![]() PS In copilarie si junete am avut placere de a cunoaste f. bine un domn fost intre altele si sef de statie la Savarsin in perioada interbelica.Tovarasii l-au mazilit pen` ca avea legaturi prea amicale cu Casa Regala.Ce imi povestea nenea asta despre CFR pare si azi o utopie pentru Romania. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
vijelie |
![]()
Post
#22
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pardon, 65 ani.
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
bion |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Nepoate ce cauti? Aici e vorba de ciordeala de la CFR. Tu esti cu ciordeala la ANDR
![]() |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
bolidu |
![]()
Post
#24
|
![]() Pai daca n-am ?! Group: Members Posts: 2.068 Joined: 1 July 06 From: Medgidalas ![]() |
Argoane sunt absolut convins ca tu in domeniul in care lucrezi esti cel mai bun, cel mai tare si toata lumea te apreciaza, esti extra pregatit exact ca in reclama ala de la Vodafone cu tipa aia care zice ca ea e esentiala in firma aia, tu esti tipa respectiva !
Exact cu o gandire dasta ca a ta sa ajuns unde sa ajuns, sa distrugem tot ca vin alti mai buni si mai rentabili nu sa regandim ce avem cum sa devina profitabil, cum sa il facem sa mearga mai bine si etc. Eu nu tin partea CFR ului mie se rupe maxim, dar cum se intampla ceva imediat ceferisti sunt de vina, nu e chiar asa... |
--------------------
Solenza Confort
2005
Opel Astra Coupe
- CT-XX-CMF Daca te lasi de fumat, de baut si de femei, nu traiesti mai mult, doar ti se pare ca timpul trece prea incet.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.506 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
E o minciuna sfruntata! Argon nu este tipa respectiva. Rog a se lua masuri, nu putem dezinforma publicul in halul asta.
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
bion |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
In ziua de azi cu chirurgia asta plastica mai stii?
Bolidule vezi ca pe aici e problema : ceferistilor li se rupe de jobu` lor ![]() |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#27
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Cel mai probabil gradul de calificare în meserie fiind direct proporțional cu felul în care scrie, 1108 RON pe lună e foarte mult.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
bion |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Multe din alea par greseli de tastare nu de aritmetica. Problema mai mare e cum gandeste el ca amploiat la chefere .
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
vijelie |
![]()
Post
#29
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca lucra ca si controlor, nu putea sa tasteze din cauza bancnotelor.
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
kog |
![]()
Post
#30
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
eu sincer prevad faliment pentru cfr. Liniile sunt in ultimul hal de uzura, de garnituri nu mai vorbesc. Eram anul trecut intr-un vagon cu geamurile sudate sa nu se deschida si intra zapada in el. Nu stiu cum sau pe unde dar intra. Cand ploua nu mai povestesc cum curgea apa in el.
Am vazut o locomotiva luand foc in gara. I-am strigat la mecanic ca ii arde ceva dedesupt. Mi-a aruncat o privire furioasa si un "ce arde ma? Esti tampit?" Cand a accelerat-o un jet de motorina a tasnit de undeva si s-a aprins rabla, culmea proaspat adusa din strainatate. Alta data au schimbat tampitii macazul in fata locomotivei de ne-am amestecat toti in vagoane. Pe undeva prin calculator am niste poze cu un segment de linie de pe Arad Deva. Pana le caut pun un desen, linia era in curba, deci bandajul freca ceva mai tare pe interior. S-a uzat? O intoarcem. Attached thumbnail(s) sina_40.jpg ( Size: 27.49k ) Number of downloads: 313 |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th July 2025 - 16:56 |