DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> New Seat Leon 1.4b 86 CP, negru ca cioara

cristidb
post 22 Jun 2008, 08:33
Post #61


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Nu-i chiar asa. Lambo nu-ti iei din salariu, dar un seria 3 sau ceva la 30-35000E e realizabil in conditiile in care salariile in unele domenii au ajuns si in Romania la peste 1500E.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 22 Jun 2008, 08:49
Post #62


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Cu 1500 de euro pe luna abia poti sa-ti cumperi o masina din clasa compacta ... Si tu visezi la Seria 3? Ala se ia doar daca ai firma proprie sau venit lunar de pe la 3000 de euro in sus.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 22 Jun 2008, 09:05
Post #63


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




La un imprumut de 30000E pe 5 ani rata e de 650E. Eu cred ca poate fi suportata dintr-un salariu de 1500E. Acum depinde cat de importanta e pentru fiecare masina.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 22 Jun 2008, 09:38
Post #64


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Mai pui casco de 150 de euro pe luna, costuri de intretinere inca de 200. Si ajungi la 1000. Iti raman si tie 500 de euro sa-ti cumperi mancare si de doua iesiri in oras si atat. Evident, ca sunt destui cocalari care fac asta, e altceva


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 22 Jun 2008, 16:49
Post #65


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Casco e optional. Eu de exemplu nu am si nu-mi lipseste. Deja deviem de la subiect. Daca vrei cu adevarat te straduiesti si iti iei ce-ti doresti, chiar daca trebuie sa muncesti mai mult si sa renunti la altele.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 22 Jun 2008, 16:51
Post #66


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




Pe de alta parte, tu nu porti nici centura ca nu-ti trebuie .. asa ca...


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raqzvan
post 22 Jun 2008, 19:33
Post #67


gute Laune war Trumpf


Group: Members
Posts: 514
Joined: 21 September 06
From: Constanta, Romania




QUOTE(bulan @ 21 Jun 2008, 12:34)
Pe drum,intoarce lumea capul dupa tine,da sau nu?Lasa modestia de o parte si recunoaste ca la semafor pleci cu femeile taras!LEONUL este clar "aspirator de curve".
*


Sa inteleg ca Leonul asta e un fel de Solenza. icon_mrgreen.gif Adica super masina, ieftina, devreme acasa, dupa care intoarce lumea capul pe strada, etc.

P.S. Banuiesc ca ai glumit legat de "aspirator ...", dar ca idee, poti numi "aspirator de curve" o masina pe care nu si-o poate permite oricine. Adica o extensie de penis, care arata ca ai buzunare adanci (si pline da ieuro). Cat timp aproape orice tanar cu un credit sau leasing isi poate lua linistit un Leon, de ce s-ar umezi femeile la vederea lui?!

This post has been edited by raqzvan: 22 Jun 2008, 19:36


--------------------
Geely Logan Laureate 1.6MPI 2006
Austin Powers: Allow myself to introduce... myself.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 23 Jun 2008, 17:54
Post #68


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




Ma indoiesc ca 99% dintre femei au vreo notiune despre cat costa concret un Leon si ce optionale are pe el, pentru ca, daca e sa o luam asa, un Cupra full options se duce spre 30000 euro, ceea ce e destul, iar unul fara optiuni este 13780 euro, ceea ce isi pot permite multi .
|Un lucru e sigur : absolut toti carora le-am aratat masina au spus ca e frumoasa, nu am primit niciun repros privind aspectul.
In prezent am 900 km, merge inca bine si fara greieri. biggrin.gif I-am montat un foot-rest de Cupra (metalic) langa pedala de ambreiaj, deoarece nu avea deloc, se pare ca le-au scos pentru a mai reduce costurile mad.gif , pret 53 lei, montaj free, de asemeni, 13 lei, accesoriu original, un scai foarte puternic care se prinde pe mocheta si poti fixa stingatorul de el. In viitor am programat o plasa de portbagaj deoarece imi cam fug obiectele din el la curbe.


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bulan
post 23 Jun 2008, 18:20
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.040
Joined: 20 March 06




QUOTE(raqzvan @ 22 Jun 2008, 19:33)
P.S. Banuiesc ca ai glumit legat de "aspirator ..."
*


Postul la care ai ripostat atat de vehement nu era scris de mine!Era scris de madam bulan!!Probabil ca logica lor e diferita de a noastra!!!


--------------------
a b c
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 23 Jun 2008, 19:05
Post #70


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.431
Joined: 22 August 05
From: Galați




QUOTE(cristidb @ 22 Jun 2008, 08:33)
Nu-i chiar asa. Lambo nu-ti iei din salariu, dar un seria 3 sau ceva la 30-35000E e realizabil in conditiile in care salariile in unele domenii au ajuns si in Romania la peste 1500E.
*



In ce oras sunt asemenea salarii?
Bucuresti, ai sa raspunzi.
Alt oras? Bucuresti inseamna Romania? Ma indoiesc.


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 24 Jun 2008, 12:23
Post #71


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Apropos de rodaj... abia acum am vazut si eu topicul. Da un ochi si pe-aici, mie mi-a fost util: Puma Racing. Inca nu e tarziu nici acum...

S-o stapanesti sanatos, sa nu ai probleme, da-i ulei bun, nu te zgarci la consumabile. Noi pentru skoda am pus filtre MAN la revizia de anul asta (daca esti curios, iti povestesc cand ne mai intalnim); trimite-mi seria de sasiu si cred ca pot face rost de lista de filtre. Reprezentanta din TM a acceptat sa ne aducem filtrele si uleiul, si am iesit mai ok la pret.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 9 Jul 2008, 23:18
Post #72


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




1200 km, si-a mai dat drumul motorul, consumul mediu aratat de comp bord este 8.9, ceea ce e ok, am un greiere undeva intre plansa bord si parbriz, doar ca nu prea e tot timpul prezent si, oricum, cele opt difuzoare il cam acopera chiar si cu volumul dat incet biggrin.gif


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 9 Jul 2008, 23:44
Post #73


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




@Prody
Sa o stapanesti sanatos si fara probleme. Singurul dezavantaj e culoarea aia, care te obliga sa o tii mereu curata. Orice chestie se vede pe culoarea aia.


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 15 Jul 2008, 01:51
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




Sa o stapanesti sanatos. Culoarea este frumoasa si tot odata pretentioasa. Azi o speli maine e murdara la loc daca nu tot in ziua aia, dar nu te descuraja. Privind motorizarea nu pot sa ma pronunt, doar ca 1.4 al meu este bunicel, putin cam lenes dar dupa 3000rpm incolo trage bine. Stai linistit privitor la greieri, sunt prezenti si in a6 biggrin.gif. Frumoasa masina si exclusivista masina.


--------------------
Renault Megane III 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC - N-am...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebybv
post 15 Jul 2008, 11:40
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 216
Joined: 8 August 05
From: Brasov




QUOTE(prody @ 15 Jun 2008, 18:59)
...
  Totodata,  am testat pentru prima data cruise-controlul, foarte interesanta optiune,chiar si 5 minute daca mergi cu el si iti permite sa iti mai odihnesti piciorul drept, in rest, e cam ciudat feelingul de a conduce fara picioare ...
*




Faina senzatia cu cruise control cand esti pe autostrada sau cand e drumul liber. Eu am experimentat asa ceva pe un passat, si mi-a placut mult. Important e, dupa parerea mea, nu sa conduci fara pcioare, ci sa conduci cu cap biggrin.gif

Multi Km fara probleme!


--------------------
Mazda 6 2.0 CD 143CP SPORT 2006
"...The force is strong with this one..."
- Seat Leon 1,6 16v 105 CP - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 15 Jul 2008, 18:36
Post #76


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




Am mai tras un Herculane si in week-endul asta, deja are vreo 1600 de km masina, din pacate, foarte aglomerata statiunea, parca isi dadusera intalnire toti cu gratarele si cu manelele acolo, nu gaseai un coltisor liber... sad.gif , nu cred ca o sa mai fac vreo vizita in sezon pe aici.) La intoarcere am fost pe la Cazane, foarte frumos peisajul, multumit si de comportamentul masinii, in special pe drumuri virajate.
Am gasit o oferta de chiptunning,dupa remapare va avea 94 CP plus vreo 16 Nm, nu stiu insa daca merita pentru un benzinar asa ceva si cat de mult se simte un plus de 10 %... Oricum, asta peste vreo cateva mii de km cand isi va mai da drumul motorul .
In rest, toate bune, am facut rost de niste accesorii interesante, o sa pun poze curand, doar ca mai am de montat vreo doua. biggrin.gif


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AIX
post 17 Jul 2008, 20:57
Post #77


quite a regular


Group: Members
Posts: 604
Joined: 21 October 04
From: Bucuresti




Eu nu am simtit vreodata sa-si dea drumul motorul si am aproape 30.000km; probabil doar un mit urban/mecanic. Merge la fel cum a mers si-n prima zi. biggrin.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 18 Jul 2008, 18:39
Post #78


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




Probabil ai avut pe masina un motor second-hand. 04.gif


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 19 Jul 2008, 20:35
Post #79


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Stai linistit, ca sunt multi care nu isi dau seama de diferentele astea. Sunt multi care, fara suparare, nu prea le au cu condusul - e ceva normal - fiecare om are talentele lui, este imposibil ca fiecare persoana sa fie dotat pentru toate domeniile.
In principiu, din observatii proprii, un motor pe benzina se rodeaza complet la ~ 30000 km, iar unul diesel, la ~ 50000 km.


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AIX
post 20 Jul 2008, 16:41
Post #80


quite a regular


Group: Members
Posts: 604
Joined: 21 October 04
From: Bucuresti




Ah, atunci se explica, mai am 2000 pina la 30000! De asta n-am simtit! Ultima mea sansa sa simt cum isi da drumul - sa vaz daca le am sau nu cu condusul! :B


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shush
post 20 Jul 2008, 17:05
Post #81


٩(Ś̯Ś)۶


Group: Members
Posts: 2.117
Joined: 30 January 07
From: Brasov




QUOTE(balanel @ 19 Jul 2008, 20:35)
Stai linistit, ca sunt multi care nu isi dau seama de diferentele astea. Sunt multi care, fara suparare, nu prea le au cu condusul - e ceva normal - fiecare om are talentele lui, este imposibil ca fiecare persoana sa fie dotat pentru toate domeniile.
In principiu, din observatii proprii, un motor pe benzina se rodeaza complet la ~ 30000 km, iar unul diesel, la ~ 50000 km.
*


Si TDI-urile pe la 150000 happy.gif


--------------------
Seat Leon 2008 Reference 1.6 - Bv-29-Trei Litere
Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4
If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 21 Jul 2008, 15:53
Post #82


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




QUOTE(AIX @ 20 Jul 2008, 16:41)
Ah, atunci se explica, mai am 2000 pina la 30000! De asta n-am simtit! Ultima mea sansa sa simt cum isi da drumul - sa vaz daca le am sau nu cu condusul! :B
*




QUOTE(Shush @ 20 Jul 2008, 17:05)
Si TDI-urile pe la 150000 happy.gif
*



post-336-1110552475.gif

Nu stiu daca au rost ironiile.

Daca erai, sa zicem, atent, iti dadeai seama ca e o mare diferenta intre cum merge acum, si cum mergea cand ai luat-o de la dealer.

Cei care-si iau masini sa le tina 2-3 ani, probabil ca nu vor observa ceea ce spuneam eu, si pentru ca dau un ele din prima zi, si astfel le uzeaza prematur. Si nici nu le tin macar 100000 km, ca sa poata sa faca o analiza pertinenta in acest sens. Cei ca mine, care-si iau masina sa o tina, si au grija de ea, niciodata nu trag de motor mai mult decat poate el duce in momentul respectiv. Astfel, noi ne dam seama foarte clar de reactiile motorului de-a lungul timpului.

Asa cum sunt oameni care nu simt diferente intre mersul motorului cu diferiti carburanti, momentul optim dpdv al turatiei de schimbare a treptei de viteza in functie de conditiile de drum, sarcina pe care pot sa o imprime motorului dupa schimbare, fara a-l forta, sau momentul cand este necesar a schimba uleiul si filtrele motorului, dupa cum merge acesta, la fel sunt oameni care nu pot obseva diferente intre mersul unui motor nou, si mersul aceluiasi motor rodat. Mai mult acestia sustin ca la motoarele moderne nu mai este nevoie de rodaj, de parca rodajul chimic e acelasi lucru cu rodajul in sarcina.

Nu vad nici un motiv de suparare in aceste diferente. Eu respect parerile lor, tot la fel, as vrea ca si parerile mele sa fie respectate. Fiecare isi intretine masina cum doreste.



--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Thanatos
post 31 Jul 2008, 13:35
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 301
Joined: 22 July 08




Rodajul chimic e mai bun decat rodajul in exploatare din x motive care nu se pot etala in limbaj comun.

Numai prin prisma faptului ca el se produce in mediu controlat si la parametri controlati si deja nu mai se poate pune semn de egal intre cele doua tipuri de rodaje.

Motoarele de la daciile 1300 daca ar fi fost rodate chimic nu ar mai fi trebuit segmentate la cota de reparatie 1 la 80.000 de kilometri. Ma rog, sunt mai multi factori care faceau ca motoarele alea sa fie slabe, dar rodajul in exploatare era unul dintre ele.

Eu nu am mai auzit de masini la care sa schimbi uleiul, filtrul de ulei si sa strangi chiulasa la 500 km in afara de daciile vechi.

This post has been edited by Thanatos: 31 Jul 2008, 13:38


--------------------
Renault Scenic RXE 1.6 16V 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 2 Aug 2008, 18:52
Post #84


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




QUOTE(Thanatos @ 31 Jul 2008, 13:35)
Rodajul chimic e mai bun decat rodajul in exploatare din x motive care nu se pot etala in limbaj comun.

Numai prin prisma faptului ca el se produce in mediu controlat si la parametri controlati si deja nu mai se poate pune semn de egal intre cele doua tipuri de rodaje.


*



In fata unei persoane atat de cunoscatoare ca tine, si in fata unor argumente atat de puternice, logice si bine intemeiate, nu pot decat sa ma inclin si sa ma consider iesit din discutie.
Si pentru ca suntem oricum off topic, propun sa renuntam la aceasta dezbatere.

This post has been edited by balanel: 2 Aug 2008, 18:52


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Thanatos
post 3 Aug 2008, 12:11
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 301
Joined: 22 July 08




Hai sa o luam altfel:

Rodaj in exploatare: subiectiv
Rodaj chimic: obiectiv.



This post has been edited by Thanatos: 4 Aug 2008, 08:58


--------------------
Renault Scenic RXE 1.6 16V 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 17 Aug 2008, 20:18
Post #86


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




3000 de km, masinuta merge bine, au aparut cativa greieri timizi care se aud pe la gropi, am facut poze azi intr-o poenita unde incercam sa scap de toropeala de afara.
Ca accesorii adaugate intre timp :
- foot-rest de Cupra (nu avea de loc)
- set trei inele cromate in jurul cadranelor aparatelor de bord
- set rame cromate la aeratoare si clapeta torpedou
- plasa pentru retinut obiectele care fug prin portbagaj
- compartiment depozitare sub tableta spate.
Toate au fost accesorii originale, nu ma intrebati cat costa deoarece le-am facut rost moca cu montaj cu tot, decat footrest-ul l-am platit, vreo 50 de lei.
38001343ue2.th.png
92846947qn2.th.png
22885614is6.th.png
19565897uo7.th.png
92295869gl0.th.png
92547471zr2.th.png
72466066lw9.th.png


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 19 Sep 2008, 17:12
Post #87


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




4000km fara probleme, doar greieri mici si mari.
Consumul mediu afisat pe ultimii 1000 km 9.3 l /100km in oras.


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bulan
post 21 Sep 2008, 13:16
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.040
Joined: 20 March 06




La cat mai multi kilometri!!!
Eu mai am putin si fac 5000km dar nu am nici un greiere.Ia vezi ca greierii aia sa nu fie de la ce ai pus prin diferitele spatii de depozitare.Daca stau bine si ma gandesc nici la laureat-ul+ nu am avut greieri pana am vandut-o.


--------------------
a b c
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 22 Sep 2008, 16:31
Post #89


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




Nu sunt de la niciun spatiu de depozitare, sunt din dotarea standard, unul foarte mare e pe undeva in zona stalpului dreapta spate, scartaie de zici ca se rupe ceva pe acolo, cred ca e de la airbagul cortina. mad.gif


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 13 Oct 2008, 19:56
Post #90


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




Aproape 5000 de km, greierele din dreapta spate a devenit tot mai mare, am facut un dum pana la Otopeni cu masina full si am fost foarte multumit de comportament, ma asteptam ca motorul sa resimta mai tare incarcatura dar s-a descurcat foarte bine.
A mai capatat un accesoriu nou, original : ornamente in jurul grilelor de la proiectoare.
p1010992nk4.th.jpgthpix.gif


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 12:21
Forum Renault