DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

15 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Reconditionare dacia, O dacie la a doua tinerete

emircea
post 10 Jun 2008, 10:05
Post #31


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Multe dacii nu au avut acele semnalizoare puse din fabrica; nici a mea, desi e din 81 si are faruri rotunde in fata. Poti sa le scoti linistit.
Cu traficul te poti descurca, daca esti constient ca nu le ai, atata vreme cat te asiguri ca prin pozitia ce o ai fata de ceilalti participanti, restul semnalizoarelor sunt vazute bine.

Cele de mai sus sunt o parere personala, dar tu faci cum crezi.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 10 Jun 2008, 17:45
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Asa este. O sa ma interesez cum era cand a iesit din fabrica, cu sau fara semnalizatoare si asa o sa o las. Astea sunt tablele semirotunde despre care ziceam ca le-am schimbat. Mai devreme am avut o discutie cu un vecin care zicea ca o fac si o fac degeaba ca peste 2 ani le scot astia din circulatie. M-am gandit la asta si inainte sa ma apuc de ea si ma batea gandul sa o inscriu la retromobil. Are cineva idee care sunt conditiile de inscriere?

Attached thumbnail(s)
Image_457_.jpg ( Size: 278.28k ) Number of downloads: 1952
Image_458_.jpg ( Size: 249.32k ) Number of downloads: 2128


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 10 Jun 2008, 18:06
Post #33


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Nu scoate nimeni niciodata nimic din circulatie.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramon_1300
post 10 Jun 2008, 18:17
Post #34


Remus


Group: Members
Posts: 188
Joined: 4 June 06
From: Brasov




daca tu lucrezi la lonjeroane din pozitia aia pot sa renunti la restul restaurarii


--------------------
dacia 1310 1984 - BV13OOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
br17rfg
post 10 Jun 2008, 20:16
Post #35


be right back


Group: Members
Posts: 808
Joined: 11 November 07




QUOTE(Muttley @ 10 Jun 2008, 18:06)
Nu scoate nimeni niciodata nimic din circulatie.
*


corect...daca e de ceva ne adunam toti daciotzii si facem greva


--------------------
DACIA ................ .....................
to be or not to be...this is the question....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 10 Jun 2008, 23:08
Post #36


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




QUOTE(ramon_1300 @ 10 Jun 2008, 18:17)
daca tu lucrezi la lonjeroane din pozitia aia pot sa renunti la restul restaurarii
*



Am lucrat foarte bine la lonjeron asa, intrucat nu l-am taiat. I-am sudat doar o talpa acolo unde era mancat de rugina dupa ce am curatat bine toata rugina inainte+ feruginol, etc. Am sudat in partea de sus(in pozitia in care era masina) apoi am intors-o si pe partea cealalta ca sa o pot curata in locurile unde nu am avut acces si pentru terosonare si apoi am sudat talpa si pe cealalta parte. Avand in vedere ca nu am schimbat lonjeronul si nici nu l-am taiat nu cred ca am facut vreo gafa care sa imi strice toata jucaria.
Referitor la scoaterea lor din circulatie, teoretic nu cred ca pot face asta, insa practic vor baga cine stie ce taxe care sa te faca sa renunti la ea. Ca sa nu mai zic de problemele care apar la ITP.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 10 Jun 2008, 23:24
Post #37


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




La itp daca ai asiguri la motor tot ce trebuie o aprindere buna frana asa cum trebuie noxe mici - suntinventi pe forum ... cu siguranta poti loa din prima . Oricum lonjeroanele le antifonezi etc si nu se vede suduri ideea e sa si reziste. Oare o mai prinde 120 si sa fie stabila pe drum ? In rest felcitari dai mai departe bice.

This post has been edited by djasu82: 10 Jun 2008, 23:24


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 11 Jun 2008, 09:59
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Singura problema pentru care imi fac griji, asta ar fi, noxele. Nu stiam ca exista ceva inventii pt asta. O sa caut pe forum. La lonjeron chiar asa am si facut, dupa ce am sudat talpa am curatat bine acolo, feruginol, grund, antifon si nu se vede nimic. Am intrebat pe cineva inainte sa fac reparatia la lonjeron si mi-a zis ca daca nu il schimb sau il tai nu e nici o problema. Sper sa fie asa. Si cateva poze cu ce se mai intampla in prezent. Si in legatura cu asta am o intrebare...pe usa spate dreapta cand am dat sa curat punctele de rugina am descoperit ca are o incarcatura masiva de chit(strat nesimtit de gros) pe aproximativ jumatate din suprafata usii. Cine a facut asta si de ce nu imi explic. Portiera lovita sau stramba nu e pentru ca m-am uitat pe interior, am bagat mana sa vad daca e stramba pe undeva si nu are nimic. Crapat nu e nicaieri si nici nu da vreun semn ca ar vrea sa cada prea usor. Oare de ce o fi atata chit si ce sa fac, sa il dau jos pe tot sau sa il las acolo? Ma gandesc sa nu cada mai tarziu dupa ce o vopsesc...

This post has been edited by D.J. B.K.LY: 11 Jun 2008, 10:04

Attached thumbnail(s)
Image_446_.jpg ( Size: 255.25k ) Number of downloads: 2279
Image_449_.jpg ( Size: 230.4k ) Number of downloads: 2248
Image_450_.jpg ( Size: 222.27k ) Number of downloads: 2149


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 11 Jun 2008, 23:31
Post #39


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




stai tulinistit ca daca e dat cu bun simt nu pica,,, eu am si 2-3mm de chit, si muulte straturi de vopsea, adunate in cei 26 de ani pe drumurile patriei


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hormonelul
post 12 Jun 2008, 08:59
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




Conditiile de inscriere in RCR in baza regulamentului tehnic al FIVA clasifica vehiculele in functie de gradul de originalitate astfel pe urmatoarele tipuri :

A- Standard – Vehicul esential original conform cu starea initiala in care era livrat catre primul cumparator de catre constructor .
B- Modificat in epoca aferenta tipului – Modificari efectuate in perioada functionarii initiale ( specificatii speciale, modificari sportive ale epocii , modificari admise post-vanzare )
C- Copie – Vehicul asamblat cu parti originale , restaurate sau reconstruite , reproducand un vehicul de epoca particular . Cel care asambleaza vehiculul este considerat constructor . Acest tip de vehicul este inscriptibil si eligibil daca data asamblarii este in limitele FIVA cu privire la vechimea minima iar vehiculul imitat este identic din punct de vedere aspectual cu cel original (copiat) .
Clasificarea in functie de starea de conservare in urmatoarele grupe :

Grupa 1 – Autentic – Vehicul conservat in starea originala , atat din punct de vedere al componentei cat si al aspectului , nealteral si fara deteriorari , exceptie facand eventiuale inlocuiri ale anvelopelor , becurilor , acumulatorilor si alte parti consumabile .
Grupa 2 – De origine – Vehicul conservat care este partial in stare de origine , eventualele inlocuiri sunt facute cu piese originale si este partial revopsit .
Grupa 3- Restaurat – Vehiculul a necesitat interventii radicale pentru a fi readus in stare originala .


--------------------
Dacia 1300, 1100 1972, 1968

Uleiul nu curge de la masina...isi marcheaza teritoriul !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chitu Florin
post 13 Jun 2008, 22:06
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 December 07
From: Oradea




Spor la munca!!!!!!!!!!!!!! smile.gif Sunt sigur ca va iesi foarte frumoasa smile.gif


--------------------
Dacia 1300 1979 - BH 05 TDC 1-BH-2829
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 14 Jun 2008, 21:45
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Mult curaj sa o repari printre blocuri biggrin.gif (tiganii cu fier, vecinii, etc.)

O sa iasa ceva frumos pentru ca-ti place ceea ce-i faci masinii wink.gif Ii cam omori pe vecini cu mirosul de teroson dar la sfarsit vor face o poza cu masina ta laugh.gif


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 15 Jun 2008, 00:06
Post #43


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Multumesc pentru aprecieri. Treaba avanseasa cam greu acum ca am de curatat rugina din locuri greu accesibile, unde nu pot curata cu peria de sarma pe flex gen balamalele usilor. De asemenea capota este destul de ruginita pe partea interioara si e mult de munca si acolo. Chiar m-au intrebat mai multi tigani daca nu o dau la fier smile.gif) Pe vecini i-am disperat cu flexul, dar sunt baieti buni si nu comenteaza nimeni(inafara de unu). Mai am putin si termin cu flexul si incep cu masina de slefuit biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 15 Jun 2008, 07:02
Post #44


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




are curaj sa comenteze la flex? fa-i cunostinta cu el, in timp ce functioneaza..nu o sa mai comenteze radmasa.gif

baga si tu masina intr-un garaj, ca lumea e meschina...o sa o considere fier vechi, si poate o sa faca grafuri pe ea, cum fac la noi prin parcari si cum am patit si eu pe masina gun3.gif

succes in continuare la restaurare biggrin.gif


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 16 Jun 2008, 12:52
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Nu uita sa pui pozeeeeeeeeeeeee, stiu ca e cam greu sa o mangaii cu flexul si sa-i bagi si blizul in ochi pokey_eye.gif


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chitu Florin
post 21 Jun 2008, 16:43
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 December 07
From: Oradea




Nimic nou la masina?


--------------------
Dacia 1300 1979 - BH 05 TDC 1-BH-2829
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 22 Jun 2008, 17:22
Post #47


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Din pacate nimic nou ca nu prea mai am timp sad.gif Ori la munca ori la facultate si de masina nu prea mai am timp. Mai un chit, mai o slefuiala intre timp insa nu se vede nimic... O sa mai bag cateva poze mai recente.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chitu Florin
post 24 Jun 2008, 16:57
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 December 07
From: Oradea




Oricum, spor la munca in continuare smile.gif


--------------------
Dacia 1300 1979 - BH 05 TDC 1-BH-2829
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 24 Jun 2008, 17:19
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.629
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




cine comenteaza? ala cu touareg-ul? biggrin.gif


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 25 Jun 2008, 20:44
Post #50


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Care touareg? Am tras zilele astea la ea de mi-au sarit ochii si azi m-am umplut de nervi ca toata capota a iesit numai valuri acolo unde am dat cu chit. Nu mai am chit nu mai am smirgher nu am spritzchit s-a stricat o masina de slefuit si bineinteles nu mai am nici bani. Am ajuns la momentul ala in care iti vine sa iti bagi piciorul si sa o dai draq. Numai ca nu o sa fac asta. Ce nu imi explic e de ce au iesit acele valuri deoarece am slefuit cu o masina cu talpa lata. Mai aveam un spray cu grund si am dat pe aproape jumate de capota peste valurile alea sa vad cum se vede. Apoi am slefuit cu smirgher cu apa si nu iese chiar asa rau pana la urma. Are cineva idee cam ce caracteristici are spritzchit-ul(miros, compozitie, etc)? E asemanator cu vopseaua normala? Intreb deoarece eu am dat cu un grund pe baza de rasini alchidice peste chit in loc de spritzchit. Pana la urma e mare bataie de cap si cu pregatirea asta. Acum inteleg de ce iti cere unu 30 mil sa o faca frumos...


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 25 Jun 2008, 20:56
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.629
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




e un touareg in una din pozele tale! iti recomand sa renunti la masina aia de slefuit! am stricat si eu una si in afara de nervi nu am facut nimic! eu am mai facut prin unele locuri cu un flex de la un vecin! gasesti diverse discuri cu smirghel cu fel de fel! eu una din aripi am curatat-o pana la metal cu ala! as fi vrut sa o fac toata dar mai trebuiau ceva pregatiri inainte de vopsire:) calmeaza-te si continua... si eu am mii de nervi cand ma apuca dar incerc sa ma calmez:)


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 25 Jun 2008, 21:50
Post #52


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Aaaaaa...ala era in vizita, nu sta in bloc smile.gif Am paleta daia cu arici pentru flex insa ala are viteza prea mare si nu pot slefui chitul cu ala ca se duce imediat pana la tabla. Eu aripile le am noi si cu peria de sarma pe flex si/sau paleta cu smirgher am dat grundul acela care vine din fabrica jos si a ramas doar tabla. Apoi am dat feruginol, lasat sa actioneze 24h, curatat cu peria de sarma porii aia care raman, degresat si grund. Neavand chit pe ele aripile au iesit super. Am mai facut 2 chestii care nu stiu cat de bine e...1 am dat chit cu fibra la imbinarea aripii cu grila aia din fata si 2 am dat chit cu fibra la imbinarea aripilor cu pragurile(aici l-am dat pierdut sa nu se vada direfrenta de nivel intre aripa si prag). Acuma nu stiu cat de bine am facut pentru ca ma gandesc ca s-ar putea sa crape candva si o sa se vada urat.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiutzu
post 26 Jun 2008, 00:00
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 530
Joined: 23 March 07




@D.J. B.K.LY de ce nu iei o capota de la un remat ? scapi de munca s nici nu te costa o avere.


--------------------
Dacia Logan Laureate 2009 - DJ-04-ANN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 26 Jun 2008, 00:10
Post #54


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Corect! Asta mi-a trecut prin minte azi. Insa dupa cat m-am chinuit....nu prea imi vine. Plus ca eu pe capota asta am curatat cel mai mic punct de rugina si asa as face si la alta capota deci tot acolo as ajunge. Daca nu curat punctele alea mici acum vor iesi mai tarziu si e mai rau. Sau mai bine curatam toata capota pana la tabla si aia era...Acum insa o sa ma chinui sa o scot asa.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 26 Jun 2008, 08:19
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Nu stiu cat de bine este ca ai folosit chit cu fibra din sticla, pentru ca din cate stiu eu o sa crape, dar sigur va tine ceva timp, probabil 1 chiar 2 ani, depinde si unde o tii (vremea, etc.). In general se foloseste un mastic pentru acele imbinari.

E bine ca lucrezi cat mai migalos pentru ca o faci pentru tine si nu ti-o face orice carpaci wink.gif

Spor la treaba.

O sa ai investitii mari, sper sa rezisiti pana la capat !!!

This post has been edited by Adrian_Boy: 26 Jun 2008, 08:19


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 26 Jun 2008, 09:55
Post #56


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




QUOTE(D.J. B.K.LY @ 25 Jun 2008, 21:50)
[...]Am mai facut 2 chestii care nu stiu cat de bine e...1 am dat chit cu fibra la imbinarea aripii cu grila aia din fata si 2 am dat chit cu fibra la imbinarea aripilor cu pragurile(aici l-am dat pierdut sa nu se vada direfrenta de nivel intre aripa si prag). Acuma nu stiu cat de bine am facut pentru ca ma gandesc ca s-ar putea sa crape candva si o sa se vada urat.
*


Chitul de fibra e rigid, iar zonele in care l-ai dat, materialul se dilata vara si se strange iarna. Mai sunt si vibratiile de la motor... Ideal ar fi ca acolo sa se puna ceva mastic, ce sa se si poata vopsi. Nu stiu sa-ti recomand mastic auto, asta crapa si el dupa primul an; incearca ceva de acoperisuri.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 26 Jun 2008, 10:37
Post #57


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Am auzit ca e un silicon vopsibil care iese foarte frumos insa nu stiu exact cum se numeste si nu stiu ce sa cer la magazin. Totusi ma gandeam ca in fata acolo unde se imbina aripa cu grila este prinsa cu 2 suruburi destul de apropiate ca distanta si jos la prag un surub. Si avand in vedere ca acolo sunt punctele de prindere speram sa nu crape. Sus unde vine capota are 3 suruburi si mastic intre aripa si caroserie. Ideea asta mi-a venit intr-o zi cand ma uitam la WRC si am vazut ca imbinarile alea sunt chituite. Ce e drept jos la prag el are aripile prinse in cateva puncte de sudura.

26 Jun 2008, 22:13:
Am slefuit azi capota bine si am dat si un spritzchit peste toate bubele alea. Apoi am frecat bine cu smirghel p400 si apa. Cand am vazut cum iese am avut orgasme multiple. E oglinda. Abia astept sa o fac pe toata sa o duc la vopsit. Pana sambata sper sa termin cu frecatul ca o tot frec aiurea. Dar asta e...timpul ma omoara...si banii smile.gif

This post has been edited by D.J. B.K.LY: 26 Jun 2008, 22:13

Attached thumbnail(s)
Image_463_.jpg ( Size: 236.71k ) Number of downloads: 1385
Image_464_.jpg ( Size: 212.25k ) Number of downloads: 1169


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chitu Florin
post 26 Jun 2008, 22:15
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 December 07
From: Oradea




Felicitari pentru munca depusa!! Va iesi boboc.


--------------------
Dacia 1300 1979 - BH 05 TDC 1-BH-2829
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 26 Jun 2008, 23:12
Post #59


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Ms mult! Asta imi spun toti vecinii care in acelasi timp ma critica si ma admira ca sunt muuuult prea migalos si atent la toate detaliile si cu o rabdare iesita din comun(care ieri a ajuns la limite). Dar azi m-am calmat si maine e o noua zi de munca smile.gif


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 27 Jun 2008, 11:21
Post #60


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 538
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




ce-i ala feruginol, si unde se gaseste??La ce ajuta si cat costa ?


--------------------
Dacia 1310 TLX 1987 - CT-06-PTY
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
15 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 14:56
Forum Renault