Reconditionare dacia, O dacie la a doua tinerete
![]() ![]() ![]() |
Reconditionare dacia, O dacie la a doua tinerete
emircea |
![]()
Post
#31
|
||
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|||
D.J. B.K.LY |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 29 March 08 ![]() |
Asa este. O sa ma interesez cum era cand a iesit din fabrica, cu sau fara semnalizatoare si asa o sa o las. Astea sunt tablele semirotunde despre care ziceam ca le-am schimbat. Mai devreme am avut o discutie cu un vecin care zicea ca o fac si o fac degeaba ca peste 2 ani le scot astia din circulatie. M-am gandit la asta si inainte sa ma apuc de ea si ma batea gandul sa o inscriu la retromobil. Are cineva idee care sunt conditiile de inscriere?
Attached thumbnail(s) Image_457_.jpg ( Size: 278.28k ) Number of downloads: 1952 Image_458_.jpg ( Size: 249.32k ) Number of downloads: 2128 |
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300
1979
- b-58-xxx
|
|
Muttley |
![]()
Post
#33
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Nu scoate nimeni niciodata nimic din circulatie.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
ramon_1300 |
![]()
Post
#34
|
![]() Remus Group: Members Posts: 188 Joined: 4 June 06 From: Brasov ![]() |
daca tu lucrezi la lonjeroane din pozitia aia pot sa renunti la restul restaurarii
|
--------------------
dacia
1310
1984
- BV13OOR
|
|
br17rfg |
![]()
Post
#35
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
|
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
D.J. B.K.LY |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 29 March 08 ![]() |
QUOTE(ramon_1300 @ 10 Jun 2008, 18:17) Am lucrat foarte bine la lonjeron asa, intrucat nu l-am taiat. I-am sudat doar o talpa acolo unde era mancat de rugina dupa ce am curatat bine toata rugina inainte+ feruginol, etc. Am sudat in partea de sus(in pozitia in care era masina) apoi am intors-o si pe partea cealalta ca sa o pot curata in locurile unde nu am avut acces si pentru terosonare si apoi am sudat talpa si pe cealalta parte. Avand in vedere ca nu am schimbat lonjeronul si nici nu l-am taiat nu cred ca am facut vreo gafa care sa imi strice toata jucaria. Referitor la scoaterea lor din circulatie, teoretic nu cred ca pot face asta, insa practic vor baga cine stie ce taxe care sa te faca sa renunti la ea. Ca sa nu mai zic de problemele care apar la ITP. |
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300
1979
- b-58-xxx
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#37
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
La itp daca ai asiguri la motor tot ce trebuie o aprindere buna frana asa cum trebuie noxe mici - suntinventi pe forum ... cu siguranta poti loa din prima . Oricum lonjeroanele le antifonezi etc si nu se vede suduri ideea e sa si reziste. Oare o mai prinde 120 si sa fie stabila pe drum ? In rest felcitari dai mai departe bice.
This post has been edited by djasu82: 10 Jun 2008, 23:24 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
D.J. B.K.LY |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 29 March 08 ![]() |
Singura problema pentru care imi fac griji, asta ar fi, noxele. Nu stiam ca exista ceva inventii pt asta. O sa caut pe forum. La lonjeron chiar asa am si facut, dupa ce am sudat talpa am curatat bine acolo, feruginol, grund, antifon si nu se vede nimic. Am intrebat pe cineva inainte sa fac reparatia la lonjeron si mi-a zis ca daca nu il schimb sau il tai nu e nici o problema. Sper sa fie asa. Si cateva poze cu ce se mai intampla in prezent. Si in legatura cu asta am o intrebare...pe usa spate dreapta cand am dat sa curat punctele de rugina am descoperit ca are o incarcatura masiva de chit(strat nesimtit de gros) pe aproximativ jumatate din suprafata usii. Cine a facut asta si de ce nu imi explic. Portiera lovita sau stramba nu e pentru ca m-am uitat pe interior, am bagat mana sa vad daca e stramba pe undeva si nu are nimic. Crapat nu e nicaieri si nici nu da vreun semn ca ar vrea sa cada prea usor. Oare de ce o fi atata chit si ce sa fac, sa il dau jos pe tot sau sa il las acolo? Ma gandesc sa nu cada mai tarziu dupa ce o vopsesc...
This post has been edited by D.J. B.K.LY: 11 Jun 2008, 10:04 Attached thumbnail(s) Image_446_.jpg ( Size: 255.25k ) Number of downloads: 2279 Image_449_.jpg ( Size: 230.4k ) Number of downloads: 2248 Image_450_.jpg ( Size: 222.27k ) Number of downloads: 2149 |
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300
1979
- b-58-xxx
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#39
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
stai tulinistit ca daca e dat cu bun simt nu pica,,, eu am si 2-3mm de chit, si muulte straturi de vopsea, adunate in cei 26 de ani pe drumurile patriei
|
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
Hormonelul |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Conditiile de inscriere in RCR in baza regulamentului tehnic al FIVA clasifica vehiculele in functie de gradul de originalitate astfel pe urmatoarele tipuri :
A- Standard – Vehicul esential original conform cu starea initiala in care era livrat catre primul cumparator de catre constructor . B- Modificat in epoca aferenta tipului – Modificari efectuate in perioada functionarii initiale ( specificatii speciale, modificari sportive ale epocii , modificari admise post-vanzare ) C- Copie – Vehicul asamblat cu parti originale , restaurate sau reconstruite , reproducand un vehicul de epoca particular . Cel care asambleaza vehiculul este considerat constructor . Acest tip de vehicul este inscriptibil si eligibil daca data asamblarii este in limitele FIVA cu privire la vechimea minima iar vehiculul imitat este identic din punct de vedere aspectual cu cel original (copiat) . Clasificarea in functie de starea de conservare in urmatoarele grupe : Grupa 1 – Autentic – Vehicul conservat in starea originala , atat din punct de vedere al componentei cat si al aspectului , nealteral si fara deteriorari , exceptie facand eventiuale inlocuiri ale anvelopelor , becurilor , acumulatorilor si alte parti consumabile . Grupa 2 – De origine – Vehicul conservat care este partial in stare de origine , eventualele inlocuiri sunt facute cu piese originale si este partial revopsit . Grupa 3- Restaurat – Vehiculul a necesitat interventii radicale pentru a fi readus in stare originala . |
--------------------
Dacia
1300, 1100
1972, 1968 Uleiul nu curge de la masina...isi marcheaza teritoriul ! |
|
Chitu Florin |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 December 07 From: Oradea ![]() |
Spor la munca!!!!!!!!!!!!!!
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1979
- BH 05 TDC 1-BH-2829
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Mult curaj sa o repari printre blocuri
![]() O sa iasa ceva frumos pentru ca-ti place ceea ce-i faci masinii ![]() ![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
D.J. B.K.LY |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 29 March 08 ![]() |
Multumesc pentru aprecieri. Treaba avanseasa cam greu acum ca am de curatat rugina din locuri greu accesibile, unde nu pot curata cu peria de sarma pe flex gen balamalele usilor. De asemenea capota este destul de ruginita pe partea interioara si e mult de munca si acolo. Chiar m-au intrebat mai multi tigani daca nu o dau la fier
![]() ![]() |
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300
1979
- b-58-xxx
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#44
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
are curaj sa comenteze la flex? fa-i cunostinta cu el, in timp ce functioneaza..nu o sa mai comenteze
![]() baga si tu masina intr-un garaj, ca lumea e meschina...o sa o considere fier vechi, si poate o sa faca grafuri pe ea, cum fac la noi prin parcari si cum am patit si eu pe masina ![]() succes in continuare la restaurare ![]() |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Nu uita sa pui pozeeeeeeeeeeeee, stiu ca e cam greu sa o mangaii cu flexul si sa-i bagi si blizul in ochi
![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
Chitu Florin |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 December 07 From: Oradea ![]() |
Nimic nou la masina?
|
--------------------
Dacia
1300
1979
- BH 05 TDC 1-BH-2829
|
|
D.J. B.K.LY |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 29 March 08 ![]() |
Din pacate nimic nou ca nu prea mai am timp
![]() |
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300
1979
- b-58-xxx
|
|
Chitu Florin |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 December 07 From: Oradea ![]() |
Oricum, spor la munca in continuare
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1979
- BH 05 TDC 1-BH-2829
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.629 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
cine comenteaza? ala cu touareg-ul?
![]() |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
D.J. B.K.LY |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 29 March 08 ![]() |
Care touareg? Am tras zilele astea la ea de mi-au sarit ochii si azi m-am umplut de nervi ca toata capota a iesit numai valuri acolo unde am dat cu chit. Nu mai am chit nu mai am smirgher nu am spritzchit s-a stricat o masina de slefuit si bineinteles nu mai am nici bani. Am ajuns la momentul ala in care iti vine sa iti bagi piciorul si sa o dai draq. Numai ca nu o sa fac asta. Ce nu imi explic e de ce au iesit acele valuri deoarece am slefuit cu o masina cu talpa lata. Mai aveam un spray cu grund si am dat pe aproape jumate de capota peste valurile alea sa vad cum se vede. Apoi am slefuit cu smirgher cu apa si nu iese chiar asa rau pana la urma. Are cineva idee cam ce caracteristici are spritzchit-ul(miros, compozitie, etc)? E asemanator cu vopseaua normala? Intreb deoarece eu am dat cu un grund pe baza de rasini alchidice peste chit in loc de spritzchit. Pana la urma e mare bataie de cap si cu pregatirea asta. Acum inteleg de ce iti cere unu 30 mil sa o faca frumos...
|
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300
1979
- b-58-xxx
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.629 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
e un touareg in una din pozele tale! iti recomand sa renunti la masina aia de slefuit! am stricat si eu una si in afara de nervi nu am facut nimic! eu am mai facut prin unele locuri cu un flex de la un vecin! gasesti diverse discuri cu smirghel cu fel de fel! eu una din aripi am curatat-o pana la metal cu ala! as fi vrut sa o fac toata dar mai trebuiau ceva pregatiri inainte de vopsire:) calmeaza-te si continua... si eu am mii de nervi cand ma apuca dar incerc sa ma calmez:)
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
D.J. B.K.LY |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 29 March 08 ![]() |
Aaaaaa...ala era in vizita, nu sta in bloc
![]() |
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300
1979
- b-58-xxx
|
|
andreiutzu |
![]()
Post
#53
|
Membru autentic Group: Members Posts: 530 Joined: 23 March 07 ![]() |
@D.J. B.K.LY de ce nu iei o capota de la un remat ? scapi de munca s nici nu te costa o avere.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate
2009
- DJ-04-ANN
|
|
D.J. B.K.LY |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 29 March 08 ![]() |
Corect! Asta mi-a trecut prin minte azi. Insa dupa cat m-am chinuit....nu prea imi vine. Plus ca eu pe capota asta am curatat cel mai mic punct de rugina si asa as face si la alta capota deci tot acolo as ajunge. Daca nu curat punctele alea mici acum vor iesi mai tarziu si e mai rau. Sau mai bine curatam toata capota pana la tabla si aia era...Acum insa o sa ma chinui sa o scot asa.
|
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300
1979
- b-58-xxx
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Nu stiu cat de bine este ca ai folosit chit cu fibra din sticla, pentru ca din cate stiu eu o sa crape, dar sigur va tine ceva timp, probabil 1 chiar 2 ani, depinde si unde o tii (vremea, etc.). In general se foloseste un mastic pentru acele imbinari.
E bine ca lucrezi cat mai migalos pentru ca o faci pentru tine si nu ti-o face orice carpaci ![]() Spor la treaba. O sa ai investitii mari, sper sa rezisiti pana la capat !!! This post has been edited by Adrian_Boy: 26 Jun 2008, 08:19 |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
emircea |
![]()
Post
#56
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(D.J. B.K.LY @ 25 Jun 2008, 21:50) [...]Am mai facut 2 chestii care nu stiu cat de bine e...1 am dat chit cu fibra la imbinarea aripii cu grila aia din fata si 2 am dat chit cu fibra la imbinarea aripilor cu pragurile(aici l-am dat pierdut sa nu se vada direfrenta de nivel intre aripa si prag). Acuma nu stiu cat de bine am facut pentru ca ma gandesc ca s-ar putea sa crape candva si o sa se vada urat. Chitul de fibra e rigid, iar zonele in care l-ai dat, materialul se dilata vara si se strange iarna. Mai sunt si vibratiile de la motor... Ideal ar fi ca acolo sa se puna ceva mastic, ce sa se si poata vopsi. Nu stiu sa-ti recomand mastic auto, asta crapa si el dupa primul an; incearca ceva de acoperisuri. |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
D.J. B.K.LY |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 29 March 08 ![]() |
Am auzit ca e un silicon vopsibil care iese foarte frumos insa nu stiu exact cum se numeste si nu stiu ce sa cer la magazin. Totusi ma gandeam ca in fata acolo unde se imbina aripa cu grila este prinsa cu 2 suruburi destul de apropiate ca distanta si jos la prag un surub. Si avand in vedere ca acolo sunt punctele de prindere speram sa nu crape. Sus unde vine capota are 3 suruburi si mastic intre aripa si caroserie. Ideea asta mi-a venit intr-o zi cand ma uitam la WRC si am vazut ca imbinarile alea sunt chituite. Ce e drept jos la prag el are aripile prinse in cateva puncte de sudura.
26 Jun 2008, 22:13: Am slefuit azi capota bine si am dat si un spritzchit peste toate bubele alea. Apoi am frecat bine cu smirghel p400 si apa. Cand am vazut cum iese am avut orgasme multiple. E oglinda. Abia astept sa o fac pe toata sa o duc la vopsit. Pana sambata sper sa termin cu frecatul ca o tot frec aiurea. Dar asta e...timpul ma omoara...si banii ![]() This post has been edited by D.J. B.K.LY: 26 Jun 2008, 22:13 Attached thumbnail(s) Image_463_.jpg ( Size: 236.71k ) Number of downloads: 1385 Image_464_.jpg ( Size: 212.25k ) Number of downloads: 1169 |
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300
1979
- b-58-xxx
|
|
Chitu Florin |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 December 07 From: Oradea ![]() |
Felicitari pentru munca depusa!! Va iesi boboc.
|
--------------------
Dacia
1300
1979
- BH 05 TDC 1-BH-2829
|
|
D.J. B.K.LY |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 29 March 08 ![]() |
Ms mult! Asta imi spun toti vecinii care in acelasi timp ma critica si ma admira ca sunt muuuult prea migalos si atent la toate detaliile si cu o rabdare iesita din comun(care ieri a ajuns la limite). Dar azi m-am calmat si maine e o noua zi de munca
![]() |
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300
1979
- b-58-xxx
|
|
MECCA |
![]()
Post
#60
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
ce-i ala feruginol, si unde se gaseste??La ce ajuta si cat costa ?
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 14:56 |