DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

15 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Reconditionare dacia, O dacie la a doua tinerete

D.J. B.K.LY
post 27 Jun 2008, 14:26
Post #61


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Se gaseste cam la orice magazin de feronerie sau vopsele, etc. Este o substanta care se da pe tabla ruginita sau nu dupa ce a fost slefuita bine anterior. Dupa uscare formeaza pe tabla o pelicula de fosfor ce impiedica ruginirea tablei. Pentru un efect maxim se lasa sa actioneze 24h. Cand am facut partea de tinichigerie seara inainte sa strang sculele dadeam portiunile lucrate sau slefuite cu feruginol si de multe ori ploua zdravan si acele portiuni nu au fost atinse de pic de rugina.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 27 Jun 2008, 21:03
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




D.J. B.K.LY in primul rand felicitari pentru, proiectul pe care l-ai demarat, respect tuturor care au o pasiune si o urmeaza. Am avut de curand accident (am ramas cu banii de piese de la asigurarea dobitocului si manopera o va face subsemnatu bineinteles) si nu am putut sa nu observ ce frumos si ingrijit ai lucrat la capota. Te rog din tot sufletu posteaza etapele pe care le faci cand vopsesti un element de caroserie: tipuri de smirghel, ce fel de spritchit etc.


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 28 Jun 2008, 01:42
Post #63


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




In primul rand multumesc pentru aprecieri. Cat despre lucrare eu procedez in felul urmator:
Curat inainte cu o perie de sarma montata pe flex elementul de caroserie pana la luciu metalic. Daca exista deformari se vor indrepta pe cat posibil cu un ciocan de fier sau de cauciuc, depinde de situatie. Cateva lovituri cu bun simt rezolva treaba.
Apoi se aplica cu pensula Feruginol si se lasa sa actioneze 24H.
Se curata pelicula de fosfor si broboanele formate cu peria de sarma pe flex sau smirghel(p120)
Se aplica prima mana de chit cu ajutorul unui spaclu flexibil sau o tablita din foaie de arc cat mai drept si fara dungi posibil si sa fie mai iesit inafara caroseriei. Daca elementul de caroserie este vopsit se aplica putin si inafara partii slefuite, peste vopsea. A nu se exagera in ideea ca iese la smirghel deoarece nu e chiar asa usor, mai ales daca nu ai masina de slefuit.
Chitul folosit de preferat sa nu fie romanesc ca e foarte poros, insa nici cel mai scump, deoarece mai mult de jumate se va pierde prin diverse procedee. Eu am folosit unul galben italian(nu stiu exact numele) si costa 160-170 mii cutia de 1kg.
Important e cat intaritor se pune si sa nu faci mult chit odata. O cantitate exacta nu e...o faci la ochi. Se pun 2-3 puncte de intaritor si se amesteca bine de tot sa fie momogen. Daca s-a facut chitul roz sau rosu e clar ca ai pus 5 kg de intaritor si se intareste foarte repede si e posibil sa crape. Daca pui prea putin nu se intareste nici dupa 2 zile(din propria experienta). Un amestec bine facut are timp de pus in opera de 3-4 min. Cand incepe sa faca cocoloase inseamna ca s-a intarit si trebuie facut altul.
Dupa ce chitul a fost aplicat se poate slefui dupa 15 min. Prima mana eu o slefuiesc cu masina de slefuit cu smirghel de 120. Ca sa iasa cat mai drept e de preferat sa se slefuiasca mai intai marginile astfel incat sa nu se simta diferenta intre restul caroseriei si marginile partii chituite, apoi se slefuieste toata zona cu masina perpendicular pe caroserie astefl incat sa iasa la nivel cu caroseria.
Rezultatul fiind cel mai probabil poros se mai aplica inca o mana de chit insa mai subtire.
Se slefuieste la fel insa cu smirghel de 180. MIe din 2 maini de chit imi iese super fin. Daca nu iese poate urma si a 3-a mana mai fin, a 4-a a n-a pana iese(important e sa iasa bine)
Dupa ce a fost slefuit bine si e la nivel si e drept se degreseaza bine cu diluant si se aplica spritzchit(la spray sau la pistol). Eu folosesc la spray, este 150 mii tubul insa nici la asta nu mai stiu numele. Se aplica in 1-2-3 straturi pana se acopera bine partea chituita(se observa cand nu se mai vede prin el portiunea chituita).
Dupa ce s-a uscat(10-15 min) se slefuieste cu smirghel de apa de 400 cu mana circular pana dispar porii aia urati si iese oglinda.
Inainte de a da cu vopsea se mai verifica inca o data daca exista fisuri, pori gauri denivelari etc si daca e nevoie se repeta operatiunile(mai bine acum ca apoi...nu mai ai ce sa ii faci).
Daca totul este in regula inainte de a aplica vopseaua se slefuieste iar tot elementul de caroserie cu smirghel p800 si apa
Important:
Dupa feruginol nu spalti cu apa asa cum scrie pe prospect.
Daca sunt gauri de acoperit folositi chit cu fibra de sticla.
Daca sunt elemente de caroserie noi se indeparteaza neaaparat grundul care e dat pe ele din fabrica. Ala e dat de forma si cand o sa pice o sa pice cu tot cu vopsea.
Nu se aplica chit, grund, spritzchit peste rugina, pentru ca peste ceva timp 1 luna 2, 1 an o sa iasa peste vopsea. Un gram de rugina daca este sub vopsea, in timp lucreaza si rezultatul va fi foarte urat.
Inainte de aplicarea vopselei se degreseaza foarte bine. Fara o degresare ca la carte noua vopsea se va exfolia, se va coji. Pentru o degresare mai buna, cand se smirgheluieste ultima mana cu p800 adaugati in apa detergent lichid de spalat vase.
Daca am uitat ceva o sa revin cu detalii.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 28 Jun 2008, 06:30
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07






--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 28 Jun 2008, 23:35
Post #65


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Da, l-am vazut si e interesant. Se pare ca un rust converter face treaba buna insa nu stiu pe nimeni sa-l fi testat.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 29 Jun 2008, 13:16
Post #66


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Eu am testat la opelul din semnatura, cu un an in urma, in mici locuri, care au fost ulterior chituite si vopsite. Pe cel de la locktite. E super!

Fa si tu poze la cutia de kit, cea de feruginol, spritzkit si ce mai folosesti, sa le vedem etichetele. Merci.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 29 Jun 2008, 15:24
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




D.J. B.K.LY merci pt raspunsul prompt smile.gif


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 1 Jul 2008, 19:53
Post #68


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Cu placere! Si cateva poze cu materialele si cu masina in starea in care se afla azi. De data asta putin mai tarziu ca nu mi-a mers site-ul...Acum ca aproape am terminat cu pregatitul...alta belea. Nu mai am vopsitor ca a plecat din bucuresti. Stie cineva vreun vopsitor de incredere pe undeva sa faca treaba buna?

Attached thumbnail(s)
Image_472_.jpg ( Size: 251.57k ) Number of downloads: 1689
Image_473_.jpg ( Size: 283.11k ) Number of downloads: 1739
Image_474_.jpg ( Size: 184.37k ) Number of downloads: 1785
Image_463_.jpg ( Size: 236.71k ) Number of downloads: 1904
Image_466_.jpg ( Size: 227.82k ) Number of downloads: 1846
Image_467_.jpg ( Size: 236.61k ) Number of downloads: 795
Image_469_.jpg ( Size: 278.26k ) Number of downloads: 774
Image_471_.jpg ( Size: 266.23k ) Number of downloads: 697
Image_465_.jpg ( Size: 198.98k ) Number of downloads: 725
Image_470_.jpg ( Size: 248.5k ) Number of downloads: 932


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 1 Jul 2008, 20:15
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




Arata excelent pana acum, eu totusi iti recomand sa ramai la vopsitorul tau sa nu te grabesti la altu care o sa o vopseasca ca drecu.
Interiorul, adica capitonajul de pe stalpi si plafon cum se prezinta, ca masinuta are ceva anisori?


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 1 Jul 2008, 22:55
Post #70


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Pai eu astept...insa trebuie sa mai astept cam o saptamana sau 2 si o cam ia rugina desi o tin acoperita cu o mare folie de plastic. Capitonajul este excelent. Nu e deteriorat deloc si culoarea a ramas foarte alba, intrucat in masina nu s-a fumat. Referitor la plafon am ramas uimit cand am vazut ca plafoniera merge in ambele pozitii, adica permanent aprinsa sau sa se aprinda numai cand este vreo usa deschisa. Si merge chiar la oricare din usi deschise smile.gif O sa fac si cateva poze cu interiorul.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 2 Jul 2008, 09:33
Post #71


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Roaga, eventual, pe cineva sa te pasuiasca 2-3 saptamani cu un garaj, sau mai umbla dupa vopsitor... sunt cele mai bune sfaturi ce ti le pot da. Bafta multa!!!

This post has been edited by emircea: 2 Jul 2008, 09:33


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 8 Jul 2008, 23:43
Post #72


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Gata, azi a plecat la vopsit...si am fost foarte dezamagit. Pana acum nimic bun. Am vorbit cu omu la telefon ca imi ia 2 mil manopera si o vopseste la cuptor. A venit cu rampa am platit cursa 1,5 mil si in final am ajuns "la tara" la un garaj(a.k.a. service). Bineinteles prima intrebare a fost unde e cuptorul ca imi rupsesem gatul dupa el si nu semana nimic a cuptor. Si raspunsul pe masura: "Care cuptor?" La cuptor e alta treaba, alti bani. Eu am zis 2 mil manopera de vopsit. Cuptorul trebuie platit separat si e 3 mil." Apoi discutii de genul nu se merita la cuptor, k e dacie, k nu are rost, etc. In final sa vad si eu masina vopsita de el. Afara era masina omului cu care s-a laudat prima. Era "beton" vopseaua cursa, umflaturi de rugina sub ea, gropite de finisaj facut de mantuiala. L-am intrebat de cand e vopsita masina si mi-a zis ca din februarie. Deci in 6 luni o rodea deja rugina. Cand i-am zis a raspuns ca e facuta doar asa...de umblat cu ea...
A doua masina cu care s-a laudat era in garaj cu spatele proaspat vopsit. Un megan. Si ala era beton. Vopseaua cursa pe o portiune considerabila si niste basicute chiar vizibile. Raspunsul? Aaaaaaaaaa, aia iese la polish ca e din lac, nu din vopsea. Ca si aia la mercedes sau bmw polishaza masinile dupa vopsire.
Probabil el crede ca sunt chiar naiv si habar nu am despre ce e vorba desi a ramas cam surprins de felul in care am pregatit masina. Insa nu am stat sa ma cert cu el pentru ca pana la urma sa aflu ca nu el e vopsitorul, el e doar patronul. Cu vopsitorul o sa vorbesc maine, iar discutia nu cred ca va fi una prea placuta. Oricum, e cam tarziu acum si nu mai am e face...masina e dusa, cursa e platita...aia e.

This post has been edited by D.J. B.K.LY: 8 Jul 2008, 23:45


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Eastman
post 9 Jul 2008, 09:55
Post #73


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 9 July 08




pacat de munca ta de pregatire, daca accepti sa ti-o vopseasca aia!


--------------------
Dacia 1310 L 1998 - DJ-99-DSM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 9 Jul 2008, 10:14
Post #74


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(Eastman @ 9 Jul 2008, 09:55)
pacat de munca ta de pregatire, daca accepti sa ti-o vopseasca aia!
*




Mare dreptate ai , pacat de munca si banii investiti , mai ales din cele scrise de el , aia sunt niste carpaci...

Daca la masina aia straina au facut cum au facut ,dar mai la o dacie ... sad.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 9 Jul 2008, 11:19
Post #75


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Vorbeste cu vopsitorul, intelege-te cu el si eventual dai de-o bere-2-3 sa-ti faca treaba ca lumea, sa nu-si bata joc. Daca e in stare.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 9 Jul 2008, 23:02
Post #76


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Am fost azi si am vorbit cu vopsitorul si cu patoronul. Ca un rezumat....tot ce am facut si pregatiti eu la ea e =0. Trebuie sa o ia toata la mana sa o matuiasca, apoi spritzchit iar si matuita iar. Pana la urma, toata treaba manopera vopsit+ pregatire, 4 mil. Apoi materiale necesare pregatirii(smirghel) 300 mii, 2-3 ciocane la tinichigiu 2-3 sute mii. hai sa zic 5 mil cu totul la manopera. Apoi urmeaza vopseaua la care trebuie sa ma decid ce anume sa iau ca oferte sunt destule. Pana la urma tot la 10 mil ajung, insa pacat de munca si timpul si banii mei care i-am bagat degeaba in pregatire.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 10 Jul 2008, 14:42
Post #77


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Nu e asa, cel putin ai convingerea ca sub tot ce-ai facut n-a prea ramas rugina. Crezi ca stateau la fel lucrurile si in urma 'meseriasului'?


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 10 Jul 2008, 19:19
Post #78


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Asa este. La asta m-am gandit si eu azi. Am fost si am luat vopseaua mai devreme si am dus-o. Intamplator am picat tocmai cand trebuia sa vopseasca aripile la un mercedes. Din cate am vazut omu are mana buna si stie sa foloseasca pistolul ala. Pacat ca o vopsea cam jumate in afara garajului...insa din cate am vazut iese bine. Sper sa iasa si a mea la fel de bine.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 11 Jul 2008, 09:29
Post #79


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Cum am mai scris mai sus, poate-ajuta si de-o bere-2-3, numai sa-ti faca treaba faina. Daca e cazul. Bafta multa!


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprianeduard
post 11 Jul 2008, 20:47
Post #80


Membru agitat


Group: Members
Posts: 743
Joined: 16 June 05
From: PLOIESTI




bafta si te rog incearca sa o faci cat mai originala ... mult noroc !


--------------------
Dacia MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI 2008, 2004 - ......
_____________________________________________________________________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 12 Jul 2008, 16:45
Post #81


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Multumesc! Abia astept sa ma duc marti sau miercuri sa o iau sa vad cum a iesit. O sa fie cat mai originala posibil, intrucat nu am facut nici o modificare la ea si nici nu am de gand.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 13 Jul 2008, 19:50
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




Nu uita, miercuri seara vrem pozele sa o vada si ochiu nostru! laugh.gif


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 14 Jul 2008, 20:09
Post #83


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Categoric. Dar nu stiu daca va fi miercuri seara...L-am sunat azi sa vad ce face si mi-a zis ca nu s-a apucat de ea inca. Cica maine incepe si dureaza 2-3 zile. Nu prea imi plac semnele astea de neseriozitate...dar incerc totusi sa fiu optimist.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 14 Jul 2008, 21:21
Post #84


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 538
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




pana la urma pe ce vopsea ai mers?? eu ti-as fi recomandat standox pe apa, alaturi de fuller, si lac de aceeasi firma producatoare, dau rezultate excelente.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1987 - CT-06-PTY
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 14 Jul 2008, 21:31
Post #85


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




deja am ajuns aproape de vopsitorie.... numai ca nu gasesc un loc bun pentru vopsit, vopsitor am dar spatiu nema sad.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 15 Jul 2008, 00:11
Post #86


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Am luat pana la urma o vopsea pe baza de diluant. Nu e standox ca nu eram nebun sa iau standox si sa o vopsesc intr-un garaj. Bataie de joc fata de vopsea si de bani. Am ales o cale de mijloc si am gasit o vopsea bunicica, iar tanti aia de la magazin mi-a facut LB9A(Candy White) asa cum vroiam eu. Cu diluanti, lac, intaritor etc s-a dus la 5 mil. Faza cu vopseaua pe baza de apa a inceput sa ma enerveze. Ba ca se da lac deasupra, ba nu se da. Ba ca daca o zgarii nu mai iese nici la polish, ba ca e cea mai tare. Numai pareri de vopsitori am auzit. Faza cu spatiul de vopsit e nasoala. Daca aveam si eu unde o vopseam eu cu manuta mea, ca scule bune aveam de unde sa fac rost. Si cum iesea...iesea, macar era munca mea. Pana la urma dupa multe cautari am ajuns aici si am ajuns sa nu mai am nici rabdare sa o vad terminata smile.gif
Cred ca am uitat sa mentionez ca inainte de asta am mai fost la o vopsitorie aici in cartier sa vad cat imi ia sa vopsesc masina. Si mi-a zis 4 mil de corp. Eu credeam ca un corp...adica o masina. Dar noroc ca am avut parte si de explicatii amanuntite. Un corp nu inseamna o masina. Un corp=o portiera, o aripa, o capota, etc. Dupa o scurta socoteala imi zice nea ala ca sunt cam 13 corpuri la o dacie. 4x13....nu mai stiu sa socotesc si considerand ca matematica lui e prea grea pt mine, am plecat repede ca omu avea treaba si nu am vrut sa il retin. blink.gif

This post has been edited by D.J. B.K.LY: 15 Jul 2008, 00:15


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian.
post 17 Jul 2008, 22:08
Post #87


Slowhand


Group: Members
Posts: 170
Joined: 9 March 08
From: Bucuresti




Legat de vopsit , vi se pare mult 600 lei manopera ( evident, nu la cuptor )? Tipu` lucreaza ingrijit, curat. A mai vopsit masina si acum vreo 8 ani si a iesit bine . Tot el se ocupa si de pregatirea ei pt vopsire.

bafta D.J. B.K.LY cu reconditionarea !


--------------------
Renault Laguna 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 18 Jul 2008, 07:42
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




Cam 100-200 de euro e manopera la o dacie de vopsit (fara cuptor) la care se adauga costurile materiale.


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CiprianPJM
post 19 Jul 2008, 09:24
Post #89


Membru Avertizat


Group: Members
Posts: 197
Joined: 17 October 04
From: Bucuresti




Felicitari, D.J.! Membri DC, ar trebui sa strangem bani sa ii luam omului un cadou frumos. Cred ca e cel mai frumos topic pe care il citesc pe forumul asta de cativa ani. Omul are vointa, stie si poate. Cred ca e de prisos sa discutam daca merita sau nu sa reconditioneze masina. Nu cred ca se poate discuta daca merita sa mergi la mare sau la pescuit, nu? E o pasiune care costa cam mult, e drept dar cred ca numai el stie daca merita si e singurul care hotaraste ce face in continuare. Plus de asta deja a ajuns cu lucrarea la "the point of no return". smile.gif Da-i inainte, fa poze si spor la treaba!


--------------------
Opel Omega 2.0i 1997 - B 33 EZW
Zic si io, nu dau cu paru!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 19 Jul 2008, 15:27
Post #90


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Multumesc mult pentru aprecieri si pentru incurajare. Uite asa se mai ridica moralul putin ca sunt tare suparat. Marti se fac 2 saptamani de cand e masina la vopsit si nici pana azi nu s-a apucat de ea. Zace in curte de atunci si el ma minte ca seara sta in garaj. Tot face alte masini ca sunt obligatii si alte alea. Pretul a fost stabilit de el si eu nu am negociat nimic la bani deci nu cred ca e asta motivul. Ieri l-am sunat si mi-a zis ca de luni se apuca de ea si ma suna...Incep sa imi pierd rabdarea. Oricum ma bucur ca vad ca sunt si unii care inteleg ca nu conteaza "daca se merita" sau nu. Ca de vorbe de genul " da-i foc, fa-o si da-o la remat, frate nu se merita, etc" sunt satul.
600 ron mi se pare un pret bun daca o pregateste serios si nu isi bate joc de ea. E foarte mult de munca sa pregatesti o masina pentru vopsit. Acum depinde si in ce stare e. Daca are doar 2-3 puncte de rugina, nu se merita. Daca e cum a fost a mea...banu jos.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
15 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 14:59
Forum Renault