DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

15 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Reconditionare dacia, O dacie la a doua tinerete

Adrian_Boy
post 11 Aug 2008, 16:45
Post #121


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




A iesit chiar bine, dar nu vad acel luciu mellow.gif care-ti atrage atentia la o masina proaspat vopsita. Nu au dat cu lac oamenii ?


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 11 Aug 2008, 18:07
Post #122


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Acelasi lucru m-am intrebat si eu si toata lumea. "meseriasu' " zice ca a bagat lac in vopsea, ca nu se da peste vopsea lacul gol pentru ca se ingalbeneste, ca la vopseaua asta nu merge asa, ci numai amestecat. Insa chiar si asa...am impresia ca nu a bagat lac deloc. Am fost dezamagit, sunt inca, insa m-am mai impacat cu ideea. Ca sa faci ceva asa cum am vrut eu sa iasa(dar nu a iesit) trebuie sa bagi bani cu lopata, nu gluma.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 11 Aug 2008, 22:38
Post #123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Eu am vopsit-o cu dyo, am cumparat la 40 ron litrul de vopsea si apoi am gasit la 27,5 ron. Evident m-am ofticat dar deja cumparasem marfa.

Chestia e ca are si lac in ea si are acel luciu de care va plangeti.

vopsitul s-a facut in sura, cu un compresor mic si a iesit foarte bine. Materialele au costat undeva la 1,5milioane incluzand smirgheluri, chit, spritzchit, diluant, etc.

Faza cea mai tare a fost ca pe post de spatula am folosit o cartela de telefon.

O sa postez maine poze daca o spal sa iti dai seama exact cum a iesit. Asta in cazul in care strungarul meu imi face o bucsa si imi modifica niste filete la chiulasa sau "doctorul" imi aduce alta chiulasa de 1400. Daca nu poimaine.

D.J. B.K.LY sper ca nu te deranjez daca pun poze.
Daca este vreo problema spune-mi si nu iti mai "poluez" topicul.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 13 Aug 2008, 20:43
Post #124


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Nici o problema, chiar te rog. Cu cat mai multe batranele cu atat mai bine. Suntem putini care am mai ramas sa ne pese de ele si e pacat


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 14 Aug 2008, 00:47
Post #125


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Asta cam asa e, batranica mea e mai mica cu un an ca mine si am achizitionat-o acum vreo 4 luni cu 500 ron.

bonus la ea am primit o cutie de viteze in 4 trepte cu pinionul de marsarier mancat si o tona de rugina.

O sa ii fac maine niste poze dupa ce pun capacul pe motor ca azi i-am schimbat chiulasa si am tot lucrat la instalatia electrica.

Nu vrei sa stii cati bani poate economisi omul si baga intr-o tabla cand i s-a pus pata.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 14 Aug 2008, 16:33
Post #126


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




M-am lovit de o belea... Am vrut sa pun motorul pe masina. Tampoanele sunt pe lonjeroane, iar pe motor se prind cei 2 suporti. Intre suporti si motor mai vin 2 table groase de care se prinde si cutia de viteze. Problema e ca pe partea cu joja de ulei, la unul dintre suruburi, ramane mult spatiu intre suport si acea tabla. Mai venea ceva acolo oare? Sau doar un distantier?


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 14 Aug 2008, 17:02
Post #127


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -






--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 14 Aug 2008, 21:56
Post #128


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Exact ala era! L-am montat acum cateva ore, insa multumesc oricum. Cu ocazia asta m-am convins ca ala era distantatorul si nu am pus altceva. Deoarece atunci cand am demontat motorul m-a "ajutat" un prieten. A pus mana pe cheie si a inceput sa dea tot jos de pe ea, ca cica eu abia ma misc. Insa eu demontam tot cu grija si ma uitam de 10 ori inainte ca sa le tin minte de unde vin. In final m-a lasat cu un pumn de suruburi si a plecat acasa. Si acum...stai si chinuie-te. Oricum pe asta am nimerit-o bine.
O alta nedumerire ar fi in legatura cu ambreajul. Discul nu e foarte tocit, insa se mai vad striatiile alea si sunt cat de cat adancite. Judecand dupa alte discuri vazute unde abia de se mai vedeau striatiile alea eu as zice ca e pe la jumatatea vietii. De asemenea soarele are un canal circular facut de rulment, nu foarte adanc, insa se vede clar. E de schimbat ceva? O poza facuta asa printre picaturi cu telefonul.

Attached thumbnail(s)
Image_536_.jpg ( Size: 328.43k ) Number of downloads: 1776


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vierme_ha
post 14 Aug 2008, 22:07
Post #129


Membrul


Group: Members
Posts: 386
Joined: 6 January 04
From: Fetesti/Bucuresti




se gaseste de pus pe placa de presiune o "saiba de frictiune"

eu cand am luat de la remat placa...tot din cauza asta ca mi se parea ca e uzura din cauza rulmentului..dar la mine unde era uzat avea grosime de 1mm...mi-era frica sa mai merg cu placa aia...

nu stiam de saiba asta smile.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX fost 1.8 16v 99kw 1990 - IL-02-XFP
Semnat: eu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai85
post 14 Aug 2008, 22:44
Post #130


membru


Group: Members
Posts: 115
Joined: 15 September 06
From: Iasi




Motorul meu.... facut de mine si un prieten... ph34r.gif ph34r.gif
Stiu ca m-am bagat pe alt topic, daca deranjez sa spui! tongue.gif

Succes in continuare!!!!!

This post has been edited by mihai85: 14 Aug 2008, 22:46

Attached thumbnail(s)
Image036.jpg ( Size: 324.17k ) Number of downloads: 2010
Image046.jpg ( Size: 354.22k ) Number of downloads: 1988


--------------------
Renault 11 1986 - IASI
Festina lente!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 15 Aug 2008, 06:57
Post #131


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Nu ma deranjeaza nimic. Orice e bine venit ca am ce invata. Stiam de saiba aia de frictiune insa am inteles ca s-ar putea sa cam caraie cand intra in viteza. A iesit marfa rau motorul ala. Si eu as fi vrut sa il fac nou insa nu mai am rabdare...ma apuca iarna si tot nu ii dau la cheie.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 16 Aug 2008, 21:47
Post #132


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Eu n-am mai vopsit si blocul motor, azi cand mesteream pe la etriere, am patit o faza interesanta, etrierul dreapta aveam impresia ca nu mai are filet, pur si simplu invarteam in gol un furtun de ala de frane si nu stiu ce m-a mancat sa montez un furtun vechi care era initial pe masina, evident ca acesta a prins fara probleme si s-a strans in etrier.

Durerea mare a fost cand am vaut ca semilonjeronul din stanga a crapat din sudura si acuma ma gandesc unde sa ma duc cu ea sa mi-o sudeze cu aetilena, presupunand ca sudura electrica nu se poate folosi aici.

Pentru ca aici mai sunt oameni care mai apreciaza si munca unui om si inteleg ce inseamna a reconstrui ceva intreb si eu daca stiti cam cum se rezolva actele in conditiile de mai jos:

daciutza are ultima revizie tehnica expirata in anul 2000,
fostul ei proprietar a tot platit impozitul la masina dar nu a mi folosit-o deci asigurare si revizie expirate de un mileniu.

Este destul sa o ducem la itp si o asigurare sau masina a fost radiata din oficiu si acuma trebuie reanmatriculata?

Care este cea mai simpla metoda de a primi numere provizorii pana la programarea de la itp?

Luni ma duc cu omul sa fac un contract de vanzare cumparare, ce mai trebuie dus la politie sa primesti numere rosii?
am inteles ca o chitanta de la primarie, mai trebuie o asigurare pe o luna si probabil o copie dupa cartea de identitate a masinii.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 16 Aug 2008, 23:00
Post #133


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Cam in aceeasi situatie ma aflu si eu, ba mai rau , ca batranul a murit. Oricum m-am interesat la udriste si mi-a zis nenea ala de acolo ca masina nu este radiata, sa ii fac itp-ul si sa circul cu ea.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 17 Aug 2008, 08:55
Post #134


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Sudura electrica, in argon, e cea mai recomandata; se poate folosi si la lonjeroane, daca aparatul are suficienta putere.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 17 Aug 2008, 11:34
Post #135


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Si eu am folosit sudura electrica. Si la lonjeroane, si in alte parti ale caroseriei. Ce-i adevarat am avut un aparat foarte bun cu convertizor , nu transformator la care se putea regla amperajul potentiometric, nu in trepte si un sudor de meserie si mai bun(tata). In rest, rabdare multa si atentie.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 19 Aug 2008, 22:31
Post #136


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Am fost si eu azi, am facut contract de vanzare cumparare si am aflat ca masina este radiata.

Ok, am fost cu vechiul proprietar si i-am platit impozitul la zi pe 5 ani ca sa ne puna cei de la primarie stampila pe fisa de inmatriculare.

Facut programare la RAR pentru luna septembrie ca mai repede nu se poate.

Depus la politie chitanta de 13 lei de la CEC
7 lei la primarie
copie dupa fisa de inmatriculare
copie + original carte de indentitate
copie dupa contract vanzare cumparare
copie dupa act identitate
copie asigurare pe 30 de zile pe autoturism
achitat 40 lei
cere tip de la xerox

si maine dimineata ma duc sa-mi iau numerele provizorii.

Incerc sa te ajut cum pot:

http://www.rarom.ro/verifitp.html

Introdu seria cartii de identitate si vezi cam ce se afla la RAR pentru masina aia.
Daca e radiata stai linistit ca poti sa o inmatriculezi provizoriu si sa circuli cu ea pana ii rezolvi toate actele.

Pentru schimbare motor se plateste la RAR o taxa de maxim 2 milioane sau daca merge doar sa-l pansonezi e mai ieftina.

Deocamdata asta stiu, daca pot sa te ajut cu ceva nu ezita sa ma intrebi.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 19 Aug 2008, 22:37
Post #137


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Multumesc mult pentru informatii. Foarte utile intrucat cam asta ma asteapta si pe mine si chiar nu stiam ce trebuie facut. Sper sa nu ma lovesc de birocratia noastra binecunoscuta...


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 19 Aug 2008, 22:45
Post #138


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




LA politie cel putin in deva lucrurile au fost ok. La primarie mi s-au parut putin nesimtiti.

Pentru inmatricularea definitiva ai nevoie de:

Chitanta de 52lei la primarie taxa inmatriculare auto + impozitul pe autoturism achitat pana la sf anului.
taxa de talon - 30 ron achitata la CEC sau BCR
certificat de autenticitate de la RAR - 80 - 85ron
rca pe minim 6 luni - cam 130ron la dacie
verificare itp, merge facuta la orice statie autorizata.

Cam astea mi le amintesc acuma.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autogeo
post 20 Aug 2008, 00:22
Post #139


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 28 August 04




@DJ:
masina e pe numele mosului care a murit? intereseaza-te cine e proprietarul acum si daca trebuie facuta succesiune la notar. am o dacie 1100 pe care am vrut sa o reconditionez si m-am oprit la jumatatea lucrarii cand m-am convins ca urmasii unchiului raposat(proprietarul) adica verii si matusa mea nu aveau vreun gand sa faca succesiunea prea curand iar eu nu aveam de gand sa le platesc singur integral notarul, pt ca succesiunea trebuia sa se faca pt toate bunurile:masina, case, terenuri, etc.

cum a iesit, a iesit, acum nu mai conteaza. important este ca ai finalizat-o. las-o sa se intareasca bine vopseaua(ca nu a fost la cuptor) dai un glass-papier de 2000 sau 3000 pus pe un suport din cauciuc(gasesti in metro) pt suprafetele drepte sau pe talpa de plastic cu strat subtire de butete pt suprafetele curbe ca sa scoti scursurile si alte puncte iesite in afara. dupa asta dai un polish (personal folosesc un flex mare cu turatie reglabila care merge super. am si 2 aparate speciale de polishat luate de prin germania dar sunt vax pe langa flex). dupa polishat dai cu o ceara pe care o poti strge tot cu flexul ala sau manual cu carpe de bumbac. atunci o sa vezi si luciul. daca tabla nu a fost bine pregatita luciul iti va scoate in evidenta toate valurile si denivelarile.

bafta

This post has been edited by autogeo: 20 Aug 2008, 00:27


--------------------
hobby-urile costa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 20 Aug 2008, 12:39
Post #140


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Gata, am fost si eu pe la politie si am ridicat numerele si autorizatia de circulatie provizorie.

Am ramas uimit de schimbarea de atitudine a persoanelor care lureaza in cadrul politiei rutiere din ultima vreme. Au devenit foarte serviabili smile.gif


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hyena_mina
post 20 Aug 2008, 14:31
Post #141


Un Amator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 16 August 08
From: Constanta




Salut.. am urmarit totul de la inceput si sincer ma bucur ca inca mai sunt unii impatimiti de dacii.. chiar daca sunt ele din `77 `78 etc.. stau si`i ascult pe unii cum vorbesc de dacii de parca ar fi ultimele rable.. dar poate au uitat cum erau daciile pe timpu lu ceausescu.. cine avea o dacie era cel mai tare :-j dar asta este .. omu evolueaza si incet incet uita .. D.J. B.K.LY felicitari pentru reconditionare si sa sti k imi place mult cum a iesit. avand in vedere cum arata smile.gif ce as mai putea spune decat bafta tuturor care vor sa faca o asemenea investitie tongue.gif


--------------------
Dacia 1310 / 1400 1998 berlina - CT-09-MCA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autogeo
post 21 Aug 2008, 00:59
Post #142


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 28 August 04




am uitat sa specific: la flex, cand dai ceara sau polish folosesti un buret cu piulitza pe care o fixezi in aparat. sa nu se creeze cofuzii....
@DJ: cum e cu actele?

This post has been edited by autogeo: 21 Aug 2008, 00:59


--------------------
hobby-urile costa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GARFIELD 87
post 30 Aug 2008, 21:08
Post #143


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 6 May 07
From: ploiesti




a iesit bine daciuta succes in continuare smile.gif


--------------------
dacia 1410 8 valve 1998 - ph 00 aby
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 2 Sep 2008, 22:42
Post #144


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Baba mea care duminica eram decis 100% sa o fac bucati si sa o vand a mai primit azi o sansa.

Practic joi am avut un incident cand am facut o intoarcere si s-a rupt un lonjeron iar cu ocazia asta am observat ca nici celalalt nu e mai breaz.

Asa ca azi am fost si eu la magazinu cu lonjeroane si i-am cumparat 1 lonjeron de uzina iar maine urmeaza sa-l cumpar si pe celalalt.

Practic pana acum la 1300-le meu din 84 s-au schimbat urmatoarele:

chiulasa + garnituri
bielete directie
bielete antiruliu
cilindri frana
saboti
punte spate
toate cauciucaraiele
planetare
cutie de viteze
lonjeroane
traversa radiatorului
un far
semnalizarile din aripi
stopurile spate
fete usi interioare fata
scaunele
montat o servofrana cu o pompa dublu circuit in 3 conducte

chituire, vopsire caroserie, vopsire bari de protectie

Nu-mi mai fac calcule de bani ca nu are rost.
Voi ce ziceti? Sunt nebun sau nu?


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 2 Sep 2008, 22:54
Post #145


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Si pana la urma tot o faci bucatele biggrin.gif parca ai vrut sa o mai faci acum 3 saptamani ... deci tot groapa o asteapta tongue.gif


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 3 Sep 2008, 09:58
Post #146


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Sa inteleg ca nu ai facut o evaluare a starii tablelor inainte de vopsire... Too bad!

Schimba lonjeroanele dar pregateste si o rezerva de bani in caz ca mai vezi cate ceva... si nu uita, stai pe langa meserias si intreaba-l despre tot ce vezi dubios.

Am avut noroc de tinichigii super, care mi-au dat sfaturi pertinente. Cu vopsitorii n-am prea nimerit-o nici eu... Opel-ul din semnatura a fost a doua oara vopsit, si am ajuns la cine trebuie, intr-un final.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 4 Sep 2008, 21:21
Post #147


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




emircea chestia este ca patronul service-ului unde imi schimb lonjeroanele este vecin cu mine si client de al meu la internet + ca il mai ajut cu tot felul de chestii electronice "de finete" asa ca ma ajuta mult, cred ca e destul sa mentionez ca pt schimbarea lonjeroanelor nu dau un leu...

Cat despre sudor, de fapt sunt sudori, 3 si 2 mecanici, ma inteleg foarte bine cu toti si treaba iasa chiar foarte ok, lucrez si eu cu ei tocmai ca sa termin mai repede si sa nu ii incurc prea mult pe de-o parte, iar pe de alta...o dacie in lucru nu da foarte bine pe langa un opel vectra, o toiota decapotabila, o kcoda octavia un matiz nou noutz si inca vreo 3 masini proaspat busite care sunt la partea de tinichigerie impreuna cu dacia mea.
Din fericire la cam toate masinile astea nu au sosit elementele de caroserie ca sa se apuce baietii de ele asa ca au un mic respiro si mai multa atentie orientata spre 1300-le rosu.

S-au mai schimbat asa:
- bucsele de la bratul superior si inferior t-ul de la amortizor, azi pe partea dreapta si maine si pe stanga, deci inca 1 milion neprevazut;
- amortizoarele, atat cele pe fata cat si cele pe spate vor fi inlocuite de un set nou;
- talerele amortizoarelor de pe fata
- suportii motorului si ai traversei cutiei de viteze

Si evident peticeli prin spate pe unde mi se pare mie ca este mai subtirica tabla.

Daca luam in considerare faptul ca bieletele de directie, bieletele antiruliu, placutele de frana, furtunele de frana si conductele de frana sunt noi dupa orealizarea geometriei rotilor eu zic ca ar trebui sa am o daciutza destul de buna.

Teoretic maine ar trebui sa fie gata montat si cel de al 2-lea lonjeron.

acuma vreau sa va intreb:

daca mai tai din arcuri sa zicem o spira, voi avea o garda la sol mai mica cu vreo 5 6 centimetri fata de cat are normal nu(cred ca daca ramane pe la 15cm e ok fata de aia 20 sau 30 care ii are de la mama ei de la pitesti).
Va fi mai stabila pe drum sau mai instabila?



--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 4 Sep 2008, 21:54
Post #148


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




Stabila nu. Rigida da. Asta cu taiatu din arcuri e metoda omului sarac, e pe aici un topic mai pe larg despre micsorarea gardei la sol.


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 4 Sep 2008, 22:33
Post #149


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




In concluzie mai bine le las asa cum sunt ele din fabrica da?

Chestia e ca nu am de gand sa conduc foarte sport pe ea desi m-am obijnuit cu cealalta masina dar...cand am vazut cum arata lonjeroanele de dacie si cum tin roata...parca mi-e frica sa nu se rupa la viteza.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rarescristea
post 5 Sep 2008, 09:52
Post #150


electromecanic profesionist


Group: Members
Posts: 4
Joined: 9 August 08
From: buzau




a iesit foarte frumoasa bravo multi km cu ea:)


--------------------
renault megane 2007 1.5 dci 85cp - bz 02 aio
Ferdinand a facut o mare creatie Bruasca si cum a spus motoru' sta mereu in spate;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
15 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 20:46
Forum Renault