DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

15 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Reconditionare dacia, O dacie la a doua tinerete

Adrian_Boy
post 5 Sep 2008, 11:37
Post #151


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Bravo pentru "batranele doamne" de care va pasa.
Sfatul meu, incercati sa o faceti cat mai naturala wink.gif fara alte "tuning-uri"

Spor la treaba !


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klausy78
post 11 Sep 2008, 23:31
Post #152


doar membru


Group: Members
Posts: 72
Joined: 11 September 08
From: Galati




am facut cunostiinta cu daciaclub.ro de vreun an ,insa dupa ce am citit acum vreo doua saptamani toate articolele legate de Dacia clasica a lui DJ B.K.L.Y m-am hotarat sa-mi fac un ID pe acest forum si in primul rand sa-l felicit pe omul acesta care a avut o asemenea rabdare si hotarare .
Si eu vroiam acum vreo 4 ani sa-mi cumpar o Dacie 1300 clasica fara briz-briz-uri(spoilere plastic,eleroane,stopuri diferite,etc) ,am cautat vreo 2 luni degeaba ,telefoane ,nervi ,bani -sa ajung sa vad un gunoi de masina Dacia 1300 cu GPL ,cu spoilere din 1995,cu stopuri de dacia 1310 ,cu oglinzi din plastic turcesti cromate,cu chit cat cuprinde ,cu capace din plastic de 100 mii setul,etc.
De aceea il felicit pe DJ ,ca a gasit masina , a avut rabdarea si a ramas stabil in alegerea sa indiferent la pozitia anumitor persoane (gen- nu are rost sa investesti bani intr-o Dacie).


--------------------
dacia 1410 break cu motor in stea 1995 - GL 01 ZEX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 13 Sep 2008, 21:10
Post #153


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




sal vedem pe B.K.LY la volanul masinii cu itp-ul trecut si talonul pe numele lui si atunci e gata totul.

eu am mai comandat 2 cauciucuri pentru fata, 155/80/R13 de vara, tigar pentru ca stau cam prost cu ginantele chiar acum dar ma gandesc ca pana prin decembrie trebuie sa tina smile.gif

Klausy si eu am stopuri de 1310 din fabrica si sunt fericit ca le am, oricum dacia nu sta bine la capitolul semnalizarea prezentei pe drum dar cu stopurile alea parca parca e oleaca mai bine, lumina de marsarier iarasi este un mare avantaj.

A mea a venit cu oglinzile din plastic negru presupun ca din fabrica, aveam oglinda dreapta ciobita si pana la urma am cumparat un turcism de ala de 20 de lei si am luat ciobul de sticla si l-am pus in cea originala pentru ca asa antica cum e pare mai sanatoasa in carne si parca ramane reglata bine mai mult timp decat porcaria turceasca.

Se pot face totusi imbunatatiri de genul relee pe faruri, releu de incarcare electronic, reconditionarea aparatelor de bord sau schimbarea lor cu unele care sa mai si functioneze si sa indice mai realistic benzina sau bateria, o schimbare a tuturor cauciucaraielor, montarea servofranei, pompa de frana in 3 conducte cu dublu circuit, etc.

Sunt dacii care arata bine in postura de masina din nfs dar pe mine parca ma doare inima cand vad jenti de aliaj si cauciucuri de 185 sau 195 si lonjeronul sta sa se rupa in 2 de la virajele de smecher si rugina.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klausy78
post 16 Sep 2008, 01:10
Post #154


doar membru


Group: Members
Posts: 72
Joined: 11 September 08
From: Galati




Devil nu vreau sa te simti ofensat ,si eu am o Dacia din 95 cu oglinzi din plastic (cu reglaj exterior),eu vroiam sa spun ca si pe mine acum vreo 3 ani ma batea gandul sa-mi cumpar o Dacia 1300 clasica ,fara nimic din plastic pe ea,dadeam telefoane si-ii intrebam pe proprietari ;"nene e clasica ,are bare cromate,etc?" si cand ma duceam sa o vad masina era Dacia 1300 "modificata" cu spoilere de Dacia 1410 (de care are si masina mea) ,cu stopuri marite,eu vroiam sa gasesc una cu stopuri inguste. Ce ma dezgusta e atunci cand vad oglinzile alea cromate din plastic foarte bombate turcesti ,chiar nu se "lipesc" deloc pe caroseria niciunei masini. Nu am nimic cu stopurile de Dacia 1310 ,eu cautam Dacia 1300.
Eu am pe dacia mea cauciucuri Tigar 165 R13 ,le am de un an ,am facut aproape 15000 km ,drum de tara,etc si sunt ca si noi ,sunt foarte multumit de ele.
Pe masina mea m-am chinuit ( facut rost,sablat,grunduit,vopsit,cromat) sa pun genti Canada late ,chiar arata bine ,vreau si eu sa-mi vopsesc "gaterul" si vreau sa fac o tura pana in Austria cu ea.


--------------------
dacia 1410 break cu motor in stea 1995 - GL 01 ZEX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 27 Sep 2008, 18:35
Post #155


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Salutari tuturor. Nu am mai postat de ceva vreme ca nu am mai avut timp. Lucrurile merg cat se poate de prost. Am pus motorul, toate bune si frumoase. Cand sa ii bag apa cu antigel...inghitea ca nebunu. In stupiditatea si inconstienta mea si a celorlalti din jurul meu am bagat 9 litri de apa+antigel. Unde intra, unde intra...? Vine un nene si imi zice sa verific uleiul. Era o spuma odioasa si multa rau. Toata zeama s-a dus in ulei. E clar zice nenea, garnitura de chiulasa.
Noroc ca am um prieten care mi-a dat un motor teapan rau de tot. 10.000 km, set motor makle, facut pentru cox la greu deoarece el avea un teren unde facea raliu cu niste dacii facute de el. In fine...iau motorul, il dau pe al meu jos si il pun pe ala. Fericit bag apa, ulei, dau drumu la motor. Acelasi fum nebun, alb si gros si urat mirositor. Mi-am dat seama imediat ca iar suge apa si asa era. iar s-a dus in ulei. Iar garnitura? NU, ci prostia din mine. Am inversat fara sa imi dau seama furtunele de la flansa de sub carburator. Ala de apa ce vine de la pompa cu ala de gaze. Azi iar am dat motorul ala jos si l-am pus pe al meu, intrucat e bun motorul si nu s-a dus garnitura. Am scos uleiul ala mizerabil, am bagat motrina in el in loc de ulei si i-am dat putin la coarba sa spele toata mizeria. Am dat drumul iar la zeama si l-am lasat asa sa se scurga bine. Acum trebuie iar apa, ulei etc...
Pareri si sfaturi bine venite si asteptate cu nerabdare. Inclusiv lozincile de rigoare. Prostia se plateste...si ce e mai grav e ca se plateste cam scump.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 28 Sep 2008, 09:47
Post #156


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




Bine macar ca stii unde ai gresit, in locul tau as fi facut poze motorului inainte sa-l demontez ajuta destul de mult. Ar fi bine sa bagi ulei si alte lichide ceva mai ieftine pentru inceput dupa 1000km merita sa-i dai ceva mai de calitate. Spor la treaba si nu uita nu gresesti, nu inveti smile.gif


This post has been edited by neajiji: 28 Sep 2008, 09:47


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klausy78
post 29 Sep 2008, 22:25
Post #157


doar membru


Group: Members
Posts: 72
Joined: 11 September 08
From: Galati




Motorul de Dacie se face , fara prea multi bani -un coleg de-al meu si-a facut motorul zilele astea si mi-a spus ca l-a costat in jur de 6 bastoane.Oricum DJ motorul tau nu cred sa fi fost avariat . Si eu cand mi-am luat Dacia acum vreo 2 ani jum m-am luat dupa o multime de "cunoscatori" si mi-am pus iarna un carton in fata radiatorului (jumatate din suprafata lui ) si vreau sa spun ca bineinteles ca a fiert. Stai linistit toti facem greseli . Ma bucur sa te vad din nou pe acest topic .
Succes !


--------------------
dacia 1410 break cu motor in stea 1995 - GL 01 ZEX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 30 Sep 2008, 20:32
Post #158


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Cam asta e ora la care inchei treaba la masina cand am timp sa lucrez la ea. Am bagat apa, ulei si dau sa-l pornesc. Rateuri grupa mare. Fisa 1 cu 4 erau inversate iar un prieten mecanic care m-a ajutat sa-l pornesc nu si-a dat seama, de mecanic ce e. Eu l-am tot batut la cap cu fisele alea dar el nu si nu. Dadea rateuri pe carb ca o locomotiva. Dupa ce a plecat el vine un nene. Alt mester. Ma nene sunt bine puse fisele? Se uita el....mda...mda....da domne sunt bine. Ma nene eu cred ca 1 si 4 vin invers. Aaaaaaaaaa...daaaaa, pai da alea vin invers! Sa mor de ras. Le-am schimbat si a pornit imediat. Dar mergea in 2. Azi a venit iar prietenul ala al meu mecanic si ce il duce mintea...sa inverseze 2 cu 3. Si culmea merge aproape bine. Dar tot tremura...nu e chiar asa rotund si nu imi place. In final acum la plecare chiar am dat de un nene care chiar stie meserie. Fost mecanic, mi-a spus o gramada de chestii si se vede ca le are omu. Vine maine sa imi puna aprinderea la punct cu stroboscop si alte alea. Problema cred eu ca e urmatoarea. La celalalt motor nu am avut pinionul ala care invarte axul de la delcou. Si l-am scos de pe motorul meu si l-am pus pe celalalt. Acum l-am mutat iar pe motorul meu insa nu am tinut cont de o pozitie anume a lui intrucat am crezut ca nu conteaza avand in vedere ca el se invarte permanent, iar axul delcoului se poate invarti ca sa se aseze excentricul. Are cineva vreo idee in legaruta cu pionionul ala?


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kalyyyyyy
post 1 Oct 2008, 08:03
Post #159


Membru autentic


Group: Members
Posts: 739
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




Are legatura acel pinion(in popor pe nume de morcov).Cu semnul de la volanta in fereastra de vizitare,luleaua trebuie sa fie cam pe pozitia fisei 1(vertical in exteriorul masinii).Vezi ca acel pinion are o crestatura in care intra axul de la delco,desi pare pe mijloc,nu este => o singura pozitie pentru ax si implicit pentru lulea.Ca sa il pui in pozitia buna iti trebuie un surub mai lung(de 12 parca) si sa scoti delcoul .In prealabil pui semnul de pe volanta la locul lui si aproximezi cam cat trebuie sa pinionul odata scos.Spor!


--------------------
Clio 3 2007, dci 70cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 1 Oct 2008, 08:56
Post #160


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




O explicatie clara si accesibila gasesti aici. Insist totusi pe partea cu cilindrul nr 1 la explozie (capat de compresie). Ai grija mare sa verifici treaba asta. Mie mi-a fost lene cand am facut motorul si am avut de suferit blush.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 1 Oct 2008, 12:05
Post #161


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




Te admir mult pentru munca care o depui .................eu singur mi-am pus "noul" motor pe masina ,insa daca m-ai pune acum sa ti-l dau jos nu as face-o .......numai cand ma gandesc la coloana mea vertebrala ...........pentru faptul ca ai fatait atata niste motoare ai admiratia mea deplina ............in schimb nu inteleg un lucru daca motorul tau avea garnitura arsa nu era mai usor sa o schimbi decat sa pui alt motor ?


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 1 Oct 2008, 16:59
Post #162


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




D.J. B.K.L.Y...nu e PROSTIE...asta e CLAR GHINION..spor in continuare la treaba happy.gif


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deceneu32
post 1 Oct 2008, 17:02
Post #163


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.371
Joined: 7 February 08




Pozele promise cu barile si masca.Imi cer scuze ca nu ti le trimit pe PM ci direct pe forum dar nu am reusit sa postez altfel poze.Cunostintele mele in materie de calculator sunt destul de limitate.Voiam sa-ti arat si niste aeratoare nichelate pe aripile spate(model frantuzesc)dar nu le am langa mine.Imi cer scuze pentru calitatea imaginilor dar sunt facute cu un telefon mobil.Si nici soare nu prea era.Vorbim pe PM.


--------------------
Dacia 1300 1970 - DJ 70 ABC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 1 Oct 2008, 19:20
Post #164


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Sunt exact ce am nevoie. Atat imi mai lipseste si pot sa zic ca e gata. Azi a venit nenea ala meserias si mi-a pus aprinderea la punct cum zicea kalyyyyyy. Si a mai reglat si cu becul pozitia platinii. Ce pot sa zic e ca acum motorul chiar toarce. In curand pozele.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 6 Oct 2008, 21:54
Post #165


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Hai cu pozele, ca mai sunt zile cu soare sa iasa ceva frumos grouphug.gif


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 7 Oct 2008, 19:10
Post #166


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




Superbe barile si masca, cred ca ai lucrat ceva la ele, oricum niciun efort nu e prea mic daca il faci cu placere. Hai sa vedem masina gata, sa se bucure si ochiu nostru!


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 8 Oct 2008, 22:36
Post #167


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Pai e aproape gata...azi mi-am luat inima in dinti si am schimbat burdufurile la planetare desi toata lumea zicea "nu te baga la planetare ca e nasol" Cu putina rabdare si atentie le-am facut foarte frumos. Le-am si montat pe masina. Acum cu nerabdare sau sa ies cu ea, insa in locul unde e parcata e o bordura inalta. Am pus mai multe pietre sa ii fac panta insa nu trece de bordura aia. O turez de ii sar capacele si cu ambreajul usor usor si cand da sa urce bordura, moare motorul. Parca nu are forta. Aprinderea e la punct insa tot parca merge in 3. Cineva mi-a zis sa ii mai reglez si tachetii. Are cineva idee toate reglajele ce trebuiesc facute la motor, eventual si ordinea lor. Chestii de finete care nu tyoti le stiu....aprindere, carburatie, etc.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klausy78
post 8 Oct 2008, 23:34
Post #168


doar membru


Group: Members
Posts: 72
Joined: 11 September 08
From: Galati




Nu spun ca sunt afon cand e vorba de mecanica ,insa eu sunt de parere ca ar trebui sa-i lasi pe profesionisti sa-si faca treaba, DJ B.K.L.Y. lasa-i si pe altii sa-si castige o paine - asa merge economia,am vazut (si eu sunt cateodata de aceiasi parere) ca lucrul facut de mana ta e sfant. Eu stau prost la capitolul timp si atunci cand am probleme cu Dacia mea (in ultima perioada cam rare smile.gif )dau un telefon mecanicului meu care ma programeaza si imi repara "gateru'".
Iti dau un exemplu mai recent :m-a lasat Dacia in oras -probleme cu platina- am fost si am cumparat una noua ,am schimbat-o ,insa "gateru'" nu vroia sa porneasca, l-am sunat pe mecanic, a venit ,a reglat un pic platina si cand i-am dat cheie a pornit din prima la sfert(cum se zice) , Maine daca as avea probleme cu masina si i-as lasa-o in grija mecanicului meu mi-ar face-o f rapid si chiar nu m-ar "jumuli" de bani. De ce nu-ti gasesti un asfel de mecanic DJ ?


--------------------
dacia 1410 break cu motor in stea 1995 - GL 01 ZEX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 9 Oct 2008, 06:18
Post #169


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Cu forumul asta am devenit semi-mecanic biggrin.gif , iar daca d.j. b.k.ly. a ajuns la stadiul sa schimbe burdufele de la planetare si montarea lor, inseamna ca stie ceva wink.gif ,plus de asta scuteste niste bani.
La cate chichite are dacia, daca fugi mereu cu ia la mecanic, nu prea e bine din punct de vedere financiar nono.gif

Ai doua sau chiar trei topicuri despre reglarea culbutorilor, daca tu crezi ca ar fi de acolo, cu mai multe metode, plus de asta e o operatiune de 30 min wink.gif


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 9 Oct 2008, 09:20
Post #170


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Pai o sa ma bag sa fac si asta, insa am eu sentimentul ca nu e numai de la culbutori...oricum dupa asta o sa ii fac si un test de compresie sa vad cum sta fiecare piston in parte. Ma gandesc ca ala care nu merge poate pierde compresie. In legatura cu mecanicul...Eu inainte sa imi iau dacia asta sa imi bag nasul in ea nu stiam nici cum se aprind luminile la o masina. Cu forumul asta si manualul de dacie + carti de specialitate am invatat o gramada. Iar eu sunt foarte migalos si atent la detalii. Daca ma duc la un mecanic si nu imi pune o saiba ca ii e lui lene sau i-a scapat pe jos si nu o mai cauta el, ca merge si asa, il strag de gat. Am un prieten care a fost cu dacia lui la un nene care e mecanic de 30 de ani. Si tot prost ii mergea. Bine ca am furat si eu treaba cu aprinderea si i-am reglat-o eu cum am vazut la nenea ala. Mecanicul lui ii facuse aprinderea sa porneasca de la p4 in loc de p1. Acuma ii merge super frumos. Un mecanic adevarat e greu de gasit. Oameni care pretind ca sunt mecanici...gasesti peste tot.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 9 Oct 2008, 09:35
Post #171


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




QUOTE(D.J. B.K.LY @ 9 Oct 2008, 09:20)
Un mecanic adevarat e greu de gasit. Oameni care pretind ca sunt mecanici...gasesti peste tot.
*


rolleyes.gif bine zis wink.gif


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ford_V6
post 9 Oct 2008, 10:56
Post #172


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 11 August 04




Ce mama dracu legatura are reglajul arinderii cu mecanica sau cu mecanicii ? ... aia e alta mancare de peste si se face in ateliere specializate dotate cu stroboscoape, AFR-metre si DWELL-metre.

This post has been edited by Ford_V6: 9 Oct 2008, 10:56


--------------------
Opel Vectra Turbo 4x4 1993 - B 79 VIT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 9 Oct 2008, 14:19
Post #173


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




"O turez de ii sar capacele si cu ambreajul usor usor si cand da sa urce bordura, moare motorul."
Cu motorul rece vrei sa urci bordura? Daca da atunci cand o turezi, daca ai si socul tras se ineaca si d-aia nu vrea. Eu m-am obisnuit cu treaba asta, nu-i pot cere sa mearga ca un renault.
LE: poate sa fie si avansul mic

This post has been edited by neajiji: 9 Oct 2008, 14:20


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 9 Oct 2008, 18:06
Post #174


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




QUOTE(Ford_V6 @ 9 Oct 2008, 10:56)
Ce mama dracu legatura are reglajul arinderii cu mecanica sau cu mecanicii ? ... aia e alta mancare de peste si se face in ateliere specializate dotate cu stroboscoape, AFR-metre si DWELL-metre.
*



Nu stiam ca exista ateliere specializate pentru aprindere. Eu stiam ca se fac tot in service-uri auto. Si chiar daca ar fi asa, aia cum se numesc? Aprinzatori? Oricum era vorba despre mecanica in general, nu numai de aprindere.

Neajiji s-ar putea sa ai dreptate. La cat sunt eu de sofer nu m-am gandit la treaba asta. Adevarul e ca am pornit-o si hop sa sar dealu cu ea. Socul nu era tras.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 9 Oct 2008, 20:06
Post #175


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




"Adevarul e ca am pornit-o si hop sa sar dealu cu ea. Socul nu era tras. "

N-ai prea condus Dacii pan-acu', nu? smile.gif
Motorul n-are nici pe dracu'. Ai de ales:
- trage socul pana la jumate daca tii mortis sa sari dealu' imediat dupa pornire
- las-o sa se incalzeasca 5 minute, da-i 2-3 sprituri inainte si sari dealu'

In ce priveste culbutorii, spuneai ca motorul a fost vazut de un mecanic bun. De culbutori nu s-a ocupat? Tind sa cred ca da, spuneai la un mom dat ca toarce.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 9 Oct 2008, 20:37
Post #176


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Depinde ce inseamna toarce, la o adica si taca taca taca taca, poate insemna ca toarce nu? totul este sa ai putina ureche muzicala tongue.gif

Ca sa revenim la oile noastre, brontozaurul de 1289 sau 1397cmc care echipeaza berlinele astea nu are forta in el aproape deloc cand sunt reci. Asa ca lasa-l sa se incalzeasca putin cam cat sa ajunga pe la 60 de grade cred ca e decent.

Esti sigur tu ca dai sa pleci cu 1-a? Nu cumva pleaca cu a 3-a? Exact cum spui tu se comporta si beamweul meu cand l-am adus acasa si era din cauza patinii alea de rahat, in loc sa intre in viteza 1 intra in viteza 3.

Si de acum dragul meu coleg forumist vei simti ce inseamna sa incepi sa bagi bani in dacie, pana acum a fost partea usoara. Asteptam cu totii cu sufletul la gura sa incepi sa ne spui cum huruie ca naiba in mers, cum o simti ca te scutura in toate partile cand dai intr-o groapa si chestii de astea.

Nu trebuie sa te superi, nu ai luat teapa, pur si simplu asa se strica tot pe o dacie daca este lasata sa stea. La mine azi am observat ca si-a dat drumul si amortizorul pe stanga spate care era intepenit. Mi se parea ciudat ca treceam peste un sant si nu o auzeam cum loveste dintr-o data.



--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cipiotul
post 9 Oct 2008, 20:50
Post #177


^RIP^ IS28AUG


Group: Members
Posts: 264
Joined: 22 July 08
From: Iasi




QUOTE(Mr_Devil83 @ 9 Oct 2008, 20:37)
[...] pur si simplu asa se strica tot pe o dacie daca este lasata sa stea. [...]
*


adevarat ... eu cand am fost sa vada mesterul ce tre sa mai schimb pe langa semilonjeroane, dupa ce-a urcat-o pe rampa mi-a spus din start : masina asta a stat ... si e adevarat ... inainte s-o iau eu statuse vreo juma de an masina ... ca deh ... fostul proprietar primise masina de serviciu (peojo) si nu-i mai folosea dracia ... si ea a fost la vremea ei tot masina de serviciu (constatare din spusele omului si din cartea masinii )

This post has been edited by Cipiotul: 9 Oct 2008, 20:52


--------------------
Dacia LOGAN 1.4 MPI 2006 - ISxxSEC
ex: Dacia 1310L - 1994 (RIP)
Dacia 1310L - 1995 (RIP 2018)
Opel Astra G-CC (Y20DTH)
Grabeste-te incet sa intarzii la timp !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 9 Oct 2008, 22:44
Post #178


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Pai eu nu sunt la inceput cu bagat bani in ea. Si avand in vedere ca am schimbat cam tot la ea cu piese noi(insa nu neaaparat bune) sper sa nu fie asa din prima.
La culbutori nu s-a uitat nenea ala, ci doar la aprindere. O sa-l rog sa vina sa regleze si jocul termic. Maine o sa las motorul sa se incalzeasca si apoi sa iasa de acolo sa vad daca vrea. Cred ca dupa atata timp de stat pe bara ii e frica sa iasa pe strada ca o sa rada lumea de ea. Probabil incearca sa imi spuna ca nu e pregatita inca. Trebuie sa o conving eu ca e mai greu prima oara. Dupaia...chiar o sa inceapa sa-i placa.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 9 Oct 2008, 23:14
Post #179


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Aaaaa, ai schimbat uleiul din cutia de viteze? Ia misc-o putin inainte inapoi cam cat sa se incalzeasca si sa se puna in miscare si cutia aia. O sa plece ea pana la urma dar sa vezi cand o sa fi in situatia mea, sa iesi pe drum cfu ea (apropo iti recomand un drum cat mai putin circulat) si incepi sa auzi toate zgomotele, ba de la geamurile care freaca pe cauciucul uscat, ba de la caseta de directie care mai mult ca sigur ca o sa iti troncane putin, ba de la bucsele silex, silox, cum naiba s-or numi, ba de la amortizoare si ai sa o simti cum "pluteste" parca, o sa iti dai seama ca mai ai nevoie de vreo 15milioane lejer sa o pui la punct.

servofrana si pompa de frana cu dublu circuit in 3 sau 4 conducte ai montat-o pe masina? fara ele nu faci nici o branza in ziua de azi cand te trezesti nevoit sa pui o frana si nu esti deloc obisnuit cu dracia smile.gif


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 10 Oct 2008, 06:16
Post #180


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Din cate vad eu, nu are servo pe ea, pedala e tare, servo o sa se ajute destul de mult wink.gif


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
15 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 23:49
Forum Renault