DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

15 Pages « < 6 7 8 9 10 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Reconditionare dacia, O dacie la a doua tinerete

Mr_Devil83
post 17 Oct 2008, 19:17
Post #211


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Ok, atunci o sa iau si unu de ala maine.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 19 Oct 2008, 22:44
Post #212


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Intre timp am reusit sa reconditionez jentile si sa pun si barile. In curand o sa pun si cateva poze. Singurele probleme care le mai am ar fi franele si beleaua cu motorul ca nu mai porneste si nu stiu de ce. Di alta belea de care uitasem...stropitorile de la stergatoare nu le mai gasesc si erau alea nichelate sad.gif(


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 19 Oct 2008, 22:59
Post #213


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Cauta bine ca alea care le gasesti prin magazine is de toata jena, ma refer la alea de plastic negre, care nici supape de sens nu au in ele.

Pai in mondiru zice asa:

motorul nu porneste sau porneste greu:

- demarorul nu roteste arborele cotit al motorului
- lipsa curent de inalta tensiune la bujii
- scanteie slaba la bujii
- alimentarea cu combustibil nu se face sau este insuficienta
- amestecul carburant prea sarac
- amestec carburant prea bogat
- lichidul de racire a patruns in cilindri

Io zic sa verific inca o data aprinderea, daca delcoul este ok si carburatorul.
Pedala ta de frana nu prinde deloc? Deci daca iti merge doar fat ar trebui sa simti tare de tot pedala de la jumatatea cursei. Asta dupa ce ai aerisit prin cadere etrierele. Daca minunea asta nu se intampla si nu pierzi lichid pe la etriere schimba pompa.

In alta ordine de idei am primit si eu ieri cartonasul galben pe care scrie: data urmatoarei inspectii tehnice 18/10/2010 biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-FENS
post 20 Oct 2008, 00:27
Post #214


___________________


Group: Members
Posts: 403
Joined: 18 February 07




D.J.B.K.LY.,tot respectul pt munca pe care ai depus-o si pt hotararea de care dai dovada in continuare.Am citit cam 90% din acest topic(in special posturile tale) si m-am bucurat sa vad ca nu te-ai dat batut,desi ai intampinat o gramada de probleme.Initiativa ta ar trebui sa fie un exemplu pt noi toti,in special pt cei care iau in deradere aceasta marca de masina,DACIA.
Iti urez succes si sa dai dovada de aceeasi hotarare pe care ai aratat-o pana acum.Voi urmari,si eu,in continuare firul evenimentelor.
Sa te ajute Dumnezeu.

This post has been edited by D-FENS: 20 Oct 2008, 00:28


--------------------
Prestige 16v Ph 2+GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 20 Oct 2008, 19:56
Post #215


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Multumesc pentru urari si incurajari. Problemele se tin lant. Am luat-o de la cap. Dat electromotor jos si verificat, nu are nimic. Pus la loc pe masina, invarte fara probleme. Mai departe la platina, verificat si reglat la 0.45. Aprinderea, verificata si pusa la punct. Bujiile scoase, verificate si reglate la 0.7. Alimentare, benzina da pompa, in carburator pompa de sprit sprituieste cam slab parca, dar sprituieste. Dau la cheie, nimic. Impinsa, nimic. Pun benzina in carburator gandindu-ma ca poate nu da suficient sprit. I-am dat pana s-a imbatat. Am dat bujiile afara sa le usuc si sa le curat. Dau la cheie sa se aeriseasca fara bujii. pun bujiile la loc mai dau 2-3 chei si moare si bateria. Am luat-o la incarcat ca prea am obosit-o. Meseriasii din spatele blocului dau din umeri, iar eu pun iar mana pe carte...


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-FENS
post 20 Oct 2008, 20:05
Post #216


___________________


Group: Members
Posts: 403
Joined: 18 February 07




Nu mai tin minte din postarile anterioare,carburatorul este cel care a fost pe masina,cat a stationat?Sau l-ai schimbat?Daca e cel vechi,ar trebui schimbat.


--------------------
Prestige 16v Ph 2+GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 20 Oct 2008, 21:14
Post #217


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




Foarte tare, eu am carburator de 21 de ani si merge bine mersi, e o piesa care nu se schimba doar ca e veche.
Domnu B.K.L.Y. maine cand mergi sa pui bateria pe masina nu uita cele 2 mari probleme: Scanteia + Benzina. Daca scanteieste si benzineste TREBUIE sa si porneasca (chiar si in 3, sau sa dea rateuri dar tot porneste).


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 20 Oct 2008, 22:19
Post #218


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Dar DA scanteie cand trebuie?

Ordinea de aprindere: 1-3-4-2 cu fisa 1 la capsula de avans vacumatic, cu cilindrul 1 langa cutia de viteze si 4 la radiator.

Pune volanta la semn si uita-te la lulea, trebe sa dea scanteie sau la cilindrul 1 sau la 4, da jos si capacul culbutorilor si vezi daca e bine, respectiv daca luleaua da scanteie la cilindrul 1 acesta sa aiba ambele supape blocate si viceversa.

Te-ai jucat pe la distributie? eu m-am jucat joi noaptea si nu sunt 100% convins ca nu am defazat-o cu 180 de grade, chestia e ca motorul merge boboc, pana se incalzeste cam in 3 bujii dar eu sunt un mare nesimtit si nu trag socul deloc. Nu de alta dar e cam gripat cablul de soc si n-am bani de altul. Sunt repere mai importante de inlocuit decat un cablu de 10 lei.

Deci sa revenim la aprindere, eu tind sa cred ca e din aprindere, am un sentiment mare ca e din aprindere, rationamentul e ca la mine 905 din probleme tot din aprindere erau.

Verifica fisele calumea si bujiile, asigura-te ca dau scanteie intre electrozi si nu dau intre izolatorul ala ceramic si mai stiu eu ce.
eu de obicei le scot una cate una, le infing fisa centrala de la bobina si le pun pe alternator. Daca dau scanteie intre electrozi si e puternica si albastra e ok bujia.

Capacul delcoului sigur este bun? Nu cumva s-a mancat arcul ala care impinge carbunele pe lulea?
condensatorul?

Platina ai zis ca-i buna si e bine reglata.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 20 Oct 2008, 23:36
Post #219


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Volanta era la semn, luleaua unde trebuie, semnul de pe volanta la punct. Capacul de la culbutori nu l-am dat jos, iar la distributie nu am umblat deloc. Fisele sunt ok, insa scanteia am testat-o la masa, nu pe bujii. Maine o sa scot si bujiile sa vad daca dau scanteie la electrozi si nu in alta parte cum ai zis. Desi sunt noi...tot ce e posibil. Capacul de delcou e de asemenea nou.

Carburatorul nu vad de ce ar trebui schimbat. Eventual dat jos si curatat, insa treaba asta nu am vrut sa o fac pentru ca nu stiu daca il mai pot regla la loc cum trebuie(nu ca acum ar fi foarte reglat). Multumesc tuturor pentru idei si sfaturi. Om vedea si maine ce-o mai iesi...


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 21 Oct 2008, 08:01
Post #220


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(D.J. B.K.LY @ 21 Oct 2008, 00:36)
Volanta era la semn, luleaua unde trebuie, semnul de pe volanta la punct. Capacul de la culbutori nu l-am dat jos
*


BIG mistake!

Volanta o fi la semn, luleaua o fi in dreptul plotului de la cilindrul 1.

DAR... Volanta e la semn de doua ori intr-un ciclu motor. Asta pentru ca volanta e disc (are 360 grade), iar ciclul motor se desfasoara la doua rotatii arbore cotit (adica 720 grade).
Reiau... Volanta e la semn o data cu pistonul 1 la capat de compresie, o data cu pistonul 1 la inceput de admisie!!!

Tu daca esti in cazul doi, ai scanteie la capat de admisie. Adica no good.
In concluzie... Trebuie verificat daca pistonul e la capat de compresie. Cum faci asta probabil intrebi... Ei bine, dai jos capacul culbutorilor, te uiti la supapele cilindrului 1 si verifici daca-s ambele supape inchise.
Pun pariu ca la tine-s ambele supape semideschise (inceput de admisie) la cil 1, iar abia la 4 sunt inchise.

Concluzie - pinion delco pus invers.

Greseala asta am facut-o si eu, iar daca nu erau mihai1677 si inca un prieten care sa ma lumineze plangeam mult si bine langa motor.

Vezi intr-un post anterior al meu ca ti-am dat un link catre o poza in care ti se explica pozitionarea pinionului. Nu prea te-a interesat...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 21 Oct 2008, 13:19
Post #221


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Ba m-a interesat, am salvat-o si am studiat-o. Stiam si ca pistonul 1 trebuie sa fie in compresie insa am omis sa verific asta. Am pus volanta la punct si atat. Multumesc ca m-ai luminat. Asta ar putea fi o problema in cazul in care semnul volantei nu a coincis cu PME al cilindrului 1. Ma duc sa mai bag o fisa...


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 21 Oct 2008, 13:30
Post #222


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Citeste si pozitionarea pinionului din link-urile de la Matli. Si eu era sa fac aceeasi greseala!!! Pinionul are 2 jumatati, una mai mare si una mai mica, vizibile cu ochiul liber. Aduci pistonul 1 la TDC (pistonul 1 e cel dinspre volanta) si asezi pinonul asa cum trebuie; daca ai chiuloasa, ambele supape la pistonul 1 trebuie sa fie inchise.

This post has been edited by emircea: 21 Oct 2008, 13:33


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 21 Oct 2008, 13:31
Post #223


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(D.J. B.K.LY @ 21 Oct 2008, 14:19)
Asta ar putea fi o problema in cazul in care semnul volantei nu a coincis cu PME al cilindrului 1.
*


Cred ca ai vrut sa zici PMI (punct mort interior, adica sus).
Dar nu, nu e asa. Semnul coincide intotdeauna cu PMI (la cilindrul 1 dar si la 4).
Numai ca... Pistonul (sa zicem 1) e la PMI de 2 ori intr-un ciclu motor de 4 timpi wink.gif

Deci probabilitatea de eroare e 50-50 smile.gif

21 Oct 2008, 14:33:
QUOTE(emircea @ 21 Oct 2008, 14:30)
TDC
*


Hai bre in romana tongue.gif

This post has been edited by Muttley: 21 Oct 2008, 13:33


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 21 Oct 2008, 13:50
Post #224


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Ighen. TDC= punct mort superior.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 21 Oct 2008, 13:52
Post #225


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Da, scuze. PMI. Pistonul 1 intr-adevar e la PMI de 2 ori. Iar faceam inainte sa gandesc. Mai bine dau eu capacul jos sa vad daca sunt inchise supapele.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 21 Oct 2008, 18:47
Post #226


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Ce frumos e sa mesteresti la dacie pe frig nu?

In alta ordine de idei maine imi iau talonul masinii, asigurare i-am facut azi si sa vedem cat pot umbla cu ea fara sa mesteresc. Daca tine o luna sunt incantat.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 22 Oct 2008, 09:02
Post #227


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Momentan nu e chiar asa frig. Cand vine vorba de frig sunt terminat. Nu pun mana pe un surub. Aseara i-am dat de cap. Am dat jos delcoul si capacul de la culbutori. Am pus volanta la punct, PMI, pinionul cum trebuie, schimb platina, reglez tot. Dau cheie, nimic. Scanteie aveam, hai sa scot bujiile sa vad daca dau scanteie. Erau pilaf. Nici cea mai mica scanteie. Bujii noi bosch. Iau bujiile vechi, sinterom, care erau pe masina cand am luat-o cu electrozii varza si verific scanteia. Ditamai flama ce faceau. Le-am pus pe masina si a pornit la sfert. Si motorul toarce, merg toate pistoanele, nu tremura, nu mai scoate fum asa ca inainte. Defapt aproape deloc. Inafara de frane care trebuie sa le rezolv cumva acum a aparut alta belea. Dupa ce se incalzeste motorul apare un tiuit destul de puternic si nu imi dau seama de unde vine.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 22 Oct 2008, 09:06
Post #228


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Pinionul era pus bine sau nu?


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 22 Oct 2008, 09:30
Post #229


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




QUOTE(D.J. B.K.LY @ 22 Oct 2008, 09:02)
[...]Dupa ce se incalzeste motorul apare un tiuit destul de puternic si nu imi dau seama de unde vine.
*


Tiuitul ala il aveam cand galeria de admisie tragea aer fals pe undeva (talpa carburatorului, de obicei) - verifica tot traseul incepand de sub clapeta de acceleratie pana la chiuloasa. Zona e identificata pulverizand cu spray 'engine starter' sau cum s-o chema, cu motorul la relanti si motorul incepe sa se accelereze daca trage aer fals.
Tiuitul se mentine putin si dupa ce opresti motorul, nu? Ai planat pe o placa de faianta, cu smirghel, talpile de la carburator inainte de montare?

This post has been edited by emircea: 22 Oct 2008, 09:32


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 22 Oct 2008, 10:47
Post #230


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




La inceput pinionul cred ca a fost bine pus ca motorul mergea. Oricum l-am dat jos ca sa fiu sigur ca e pus bine. Tiuitul e probabil sa vina de la admisie. Garniturile alea nu le-am schimbat, le-am pus asa cum erau si e probabil sa fie de acolo. Chiar suna a aer si cand opresc motorul mai tiuie putin pana se opreste motorul de tot. Referitor la pompa de frana, are cineva idee cum trebuiesc puse garniturile? Pompa mea e cu dublu circuit in 3 conducte. Pistonul dinspre tija impingatoare ce actioeaza franele pe fata are ambele garnituri in acelasi sens puse, adica cu buza orientata spre capatul(varful) pompei. Celalalt piston mai mic, ce actioneaza frana pe spate, nu are ambele garnituri puse in acelasi sens. Asa erau puse si pe pompa, si pe kit-ul de reparare care l-am luat. Asa o fi bine?


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 22 Oct 2008, 11:04
Post #231


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(D.J. B.K.LY @ 22 Oct 2008, 11:47)
Referitor la pompa de frana, are cineva idee cum trebuiesc puse garniturile?
*




De la capatul pompei spre pedale, garniturile se pun asa:

> < > >


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 22 Oct 2008, 15:31
Post #232


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




"Am pus volanta la punct, PMI, pinionul cum trebuie, schimb platina, reglez tot. Dau cheie, nimic. Scanteie aveam, hai sa scot bujiile sa vad daca dau scanteie. Erau pilaf. Nici cea mai mica scanteie. Bujii noi bosch. Iau bujiile vechi, sinterom, care erau pe masina cand am luat-o cu electrozii varza si verific scanteia. Ditamai flama ce faceau."

Sa traiasca cel ce ti-a zis sa verifici daca are scanteie biggrin.gif Pompa de frana nu ai cumparat-o de noua ?


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 22 Oct 2008, 17:41
Post #233


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Sa stii ca o sa mananci inca vreo 2 seturi de bujii pana pui masina la punct si vorbesc din experienta, la relanti motorul asta cam innegreste bujiile si presimt eu ca o sa ai nevoie de el sa mearga cateva ore la relanti.

Eu zic sa cauti de pe aici de pe forum 2 3 baieti care sunt din buc, aproape de tine si sa te ajute ca vine iarna si e najpa sa lucrezi. Du-o undeva si fa-i revizia tehnica si vezi ce mai stie politia de ea.

Eu azi mi-am ridicat talonul masinii.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 29 Oct 2008, 00:06
Post #234


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




D.J. B.K.LY nu ai mai progresat deloc, ai abandonat proiectul?


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 30 Oct 2008, 00:36
Post #235


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Cum sa abandonez? Acum cand e aproape gata? M-am mai chinuit putin la ea dar nu mai am timp. Sambata sper sa rezolv geometria si franele si gata. Am dat cateva ture de cartier cu ea asa de proba. Cand plec cu ea trosneste si tremura din toate alea da nu stiu de ce. POate fi din cauza ca nu am geometria facuta si rotile neechilibrate? Si parta se tureaza prea mult si viteza mai deloc. Da e si partea frumoasa. Incalzesti motorul, te sui in ea si in 2 min sunt geamurile aburite, ca la dacie smile.gif. Iei frumos carpa (culoarea face parte din optiuni) si stergi geamurile care se aburesc iar apoi. Pana se incalzeste putin in masina ca la inceput tremuri putin. Si ca veni vorba de tremurat in masina, eu care sunt rau de frig, nu credeam ca o sa-mi placa sa tremur in masina vreodata. Ehh... in asta imi palce smile.gif


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 30 Oct 2008, 00:50
Post #236


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Imi permit sa te felicit pentru ca nu ai abandonat proiectul si iti urez succes in continuare.

trosneste cand pleci de pe loc? cumva planetarele? in viraje cum o auzi? troncane de nebuna?

O alta sursa de troncaneli am identificat-o ca fiind t-ul de la amortizor, daca nu strangi bine piulita aia cu cheia de 26 parca numa troncaneli auzi. Mai verifica si bucsele alea de la tiranti, daca sunt alea vechi sunt o sursa inepuizabila de troncaneli, vibratii si instabilitate.

Lasa tu confortul interior, asta vine dupa ce masina e pusa la punct si nu e un pericol public, eu sincer am fost si la RAR si la ITP fara vasul ala de la stergatorul de parbriz, fara cablu de soc, fara fata de usa interioara stanga, asta din cauza ca am un rahat de macara care ma freaca la melodie si nu se inchide geamul calumea.

solutie ca sa nu ti se mai abureasca parbrizul ar fi sa mergi cu geamul deschis tongue.gif

Cu zgomotul motorului de dracie o sa te obijnuiesti tu relativ usor, cam pe4cand o sa ai 100 - 120 in a 4-a si o sa sesizezi ca ce auzi acum e un sunet de "Soapta" a motorului biggrin.gif .
cauta ceva material gros, cam de 2cm, cam ca si vatelina si lipeste o mocheta pe el, apoi antifoneaza cu el toata partea din fata a masinii si in compartimentul motor acelasi perete. Zgomotul va fi mult diminuat dupa operatiunea asta. daca mai pui si o mocheta mai grosuta in interior, dar atentie nu din material plastic, cauta ceva din lana/canepa, oricare isi fac treaba, ai sa ai o dacie destul de tacuta.

Pasul urmator ar trebui sa fie o aprindere electronica:

http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...e=post&id=43416

care apropo schimba radical sunetul motorului, de cand am montat-o am un huruit mult mai pronuntat, nu sunetul ala de drujba caracteristic daciei iar la turatii inalte tinde sa aiba sunetul unei masini de formula 1 biggrin.gif si apoi vezi tu ce si cum.

This post has been edited by Mr_Devil83: 30 Oct 2008, 00:52


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 31 Oct 2008, 13:29
Post #237


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




QUOTE(D.J. B.K.LY @ 30 Oct 2008, 00:36)
Si parta se tureaza prea mult si viteza mai deloc.
*


Nu mai tin minte .....ambreiajul l-ai verificat inainte sa pui motorul unsure.gif?totodata poate sa fie si prea mic avansul .............si hai cu pozele alea ca de vreo cateva saptamani ma tot uit pe topic cu speranta ca o sa le vad si nu apar ..........bafta biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 1 Nov 2008, 23:31
Post #238


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Sarind peste faza cu tiuitul inapoi la frane, am luat alt kit de reparatie, alte garnituri si tot degeaba. nu face presiune deloc pompa aia. Plin de spume m-am dus sa caut alta si toate magazinele inchise. am gasit unu prin militari si am luat o pompa ASAM si lichid de frana dot3 care era mai subtire decat ce aveam eu pana acum. facut aerisire si s-a intarit pedala considerabil. Insa mu pot sa spun ca am farane inca. Nu ma pune in cap si pana nu ma pune in cap alea nu sunt frane. Ca sa nu mai zic ca acele zgomote care se auzeau vin din tamburi, de la saboti. Aia scartie de zici ca se rupe masina in 2 cand pun frana si se opreste masina. De ce nu stiu inca. Beleaua e ca desi pedala s-a intarit, nu am frane. O sa incerc sa mai fac o aerisire sau 2 sa vad ce zice. Iar pompa cealalta, e clar ca e praf.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 3 Nov 2008, 09:16
Post #239


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




Daca pedala e tare, nu te mai chinui sa faci aerisirea ca nu are rost. Tre sa faci vo 50-100 de km cu masina prin oras ca sa se duca rugina de pe discurile de frana si tamburi, din cauza ca a stat masina.


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 3 Nov 2008, 10:28
Post #240


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Este si asta o varianta, insa eu cred ca mai sunt si alte probleme... Ma duc sa ii fac geometria si echilibrarea si os a merg ca melcul sa nu fac vreo belea.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
15 Pages « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 05:42
Forum Renault