DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

31 Pages « < 9 10 11 12 13 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> O rabla, ...modificarea motorului standard

bucatzel
post 3 Sep 2009, 19:07
Post #301


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Bai, fir-ar mama ei de fizica... Nu conteaza numai asta...

Presiune = Forta / suprafata. Pe tine te doare de doua suprafete.

O data: Aia de la iesirea din pompa,
A doua oara: aia de la intrare in carb.

Ca daca suprafata la intrarea in carb ( ori doi, ca ai doua) e mai mica decat suprafata la iesirea din pompa, atunci presiunea va fi mai mare.

Da-mi puncte la reputatie, ca am sunat-o pe maica-mea (care-i profa de fizica) sa-mi improspatez cunostiintele.

This post has been edited by bucatzel: 3 Sep 2009, 19:09


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 3 Sep 2009, 19:13
Post #302


Membru


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




Raspunsul unui inginer de instalatii:
Presiunea nu se va injumatatii ci debitul.
Reductor de presiune ai putea pune in circuitul asta?

Pompa cum va fi pozitionata fata de carburatoare? Mai jos/mai sus? Cu cat? Coturi ai?

This post has been edited by St: 3 Sep 2009, 19:17


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiD
post 3 Sep 2009, 21:07
Post #303


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 21 July 05
From: Ro




Nu-i mai simplu sa-ti iei o pompa cu debit mare si un regulator de presiune ajustabil(unele au si loc pentru manometru)? dry.gif

This post has been edited by MihaiD: 3 Sep 2009, 21:12


--------------------
Renault Megane R26 2008 - XX-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 3 Sep 2009, 22:56
Post #304


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Te c**i pe google skillz-urile tale.

QUOTE
Am avut onoarea sa particip la proiectarea,realizarea, testarea si omologarea pompei de sistem Q. Pana acum doi ani am avut pe masina exemplarul 001, care dupa ce a avut un defect electric (dupa mai bine de 12 ani de folosinta) a fost reparata si echipeaza masina unui prieten care are si GPL.
Pompa are urmatoarele caracteristici (citez din memorie): presiune de 350 mbari si debit (impus de CEZARA la omologare) de 58 l / ora.Blocul de supape este derivat dintr-unul de Oltcit la care s-a modificat diametrul supapelor si constructia lor :supape flotante (fara arc) din folie de poliamida). Pompa a fost montata pe batantul de baterie, avand in amonte si mai sus montat un filtru de motorina de ARO (cu cartus filtrant si vas decantor) si in aval o capacitate de linistire pt. protejarea cuiului poantou.
Returul a fost anulat, pt ca pompa se opreste automat atunci cand se inchide poantoul (se atinge nivelul reglat in CNC) si porneste cand acesta (nivelul) scade.
Avantaj ca nu mai ai grija returului infundat si a dezamorsarii circuitului de alimentare, porniri la rece usoare, reprize corecte.


Luat de pe forum de la oltetari.
uite si link. http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=747...d5063b42ec8c039

Acu' stiu ca e cam tarziu pentru tine... dar no, mai stii?

Apropo... filtrul ala de motorina de aro pomenit de astia e demential. A fost pe dacia mea pana acu' doi ani, cand s-a gasit un gigel la un itp sa-l declare imporovizatie. Si dupa itp, o uitat taica-miu sa mi-l monteze la loc... Acu' l-am descoperit, ultima oara cand am fost acasa. l-am confiscat, mai trebuie numa' sa-l montez.

Sper sa te lamureasca totusi cineva cum e cu presiunea aia.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 4 Sep 2009, 08:16
Post #305


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Mama ei de fizica...
Presiunea statica intr-un fluid incompresibil e constanta. Lichidele sunt incompresibile. Adica in momentul in care cuiul poantou este inchis, benzina va avea aceeasi presiune in furtunurile care vin la carburatoare indiferent cate ramificatii faci. Am exclus aici posibilitatea ca unul dintre carburatoare sa fie la alta inaltime decat altul pentru ca nu ne intereseaza situatia asta.
Pe tine te intereseaza ca pompa sa nu faca o presiune mai mare decat poate cuiul poantou sa suporte. Altfel nu mai inchide si nivelul nu ramane constant in carburator.
O sa ai nevoie de un regulator de presiune, pe care il reglezi la presiunea suportata de carburatoare.
Presiunea dinamica variaza dupa principiul lui Bernoulli, adica ingustand conducta creste viteza si scade presiunea.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bernoulli%27s_principle


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 4 Sep 2009, 08:33
Post #306


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Nu cred ca se opreste singura cand se inchid cuiele. Se opreste cand presiunea depaseste valoarea maxima. Fa un test cand vine pompa sa vezi daca e asa. Nu prea merge pompa electrica pe carburator fara regulator de presiune.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 4 Sep 2009, 08:46
Post #307


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




In cazul asta incearca fara. Daca merge ai scapat fara regulator de presiune.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiD
post 4 Sep 2009, 10:12
Post #308


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 21 July 05
From: Ro




Eu nu inteleg ce-ai cu regulatoarele de presiune, ca nu costa o avere sau ceva...


--------------------
Renault Megane R26 2008 - XX-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 4 Sep 2009, 10:20
Post #309


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




http://www.injector.com/fuelregulators.php

Sunt dispozitive simple, limiteaza presiunea la o valoare fixa, reglabila sau dependenta de depresiunea din galerie. Tie iti trebuie unul reglabil.

Astea sunt scumpe, dar gasesti si mai ieftine.

This post has been edited by cristidb: 4 Sep 2009, 10:22


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiD
post 4 Sep 2009, 10:26
Post #310


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 21 July 05
From: Ro




Daca nu vrei sa iei noi, se gasesc si seccond la preturi de nimic(parca alea de Calibra erau reglabile). Tie ti-ar trebui doua bucati daca ai doua carburi.


--------------------
Renault Megane R26 2008 - XX-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianac79
post 4 Sep 2009, 11:06
Post #311


.


Group: Members
Posts: 153
Joined: 14 June 04
From: Roman,Iasi.




Mutley te-ai gandit sa routezi alimentarea carburatoarelor prin spatele motorului? Mie mi se pare a fi o solutie mai eleganta.


--------------------
Dacia Logan Laureate 2010 - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 4 Sep 2009, 11:17
Post #312


-


Group: Members
Posts: 22.546
Joined: 19 April 05
From: Romania




Pompa aia trebuie sa aiba presiune de la relanti pana la turatie maxima. Sa isi mentina presiunea si in consum. Zic si eu ...

This post has been edited by IRONICK: 4 Sep 2009, 11:18


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 4 Sep 2009, 20:44
Post #313


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Muttley @ 4 Sep 2009, 07:31)
ADEVARAT SAU FALS?
*


FALS, presiunea e constanta si debitul jumatate.

Dar, ce nu pricepi e asta: presiunea aia maximala e la debit nul, adica atunci cind pompa are refularea obturata, la debit maxim presiunea e TEORETIC zero, practic diferita de zero.
Capisci?
Adica atunci cind cuiele poanto is inchise presiunea pe conducte sau pe ele va fi aia Pmax (0.27 bar sau cit o fi).
Avantajul mare la tione e debitul ala imens, care va putea alimenta chiar si 4 carburatoare umplindu-le "instantaneu" (adica in practica in timp foarte scurt).


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 5 Sep 2009, 09:50
Post #314


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Sau, pune un manometru pe ea si alimenteaz-o.
Ca sa afli ce presiune e necesara deschiderii fortate a cuielor e cam greu din calcule. Ar trebui sa afli forta care se aplica cuielor la Pmax (asta e usor daca ai diametrele orificiilor scaunelor supapelor poanto) dar, cel mai greu e sa afli forta arhimedica asupra plutitoarelor, masa plutitoarelor si (eventual, daca e cu pirghii ca la Carfil) raportul pirghiilor.
De unde afli EXACT adincimea la care sint imersate plutitoarele?
Ca atare, masoara efectiv presiunea la iesirea pompei si, evident, montajul si functionarea 'live" iti vor confirma sau infirma teoriile.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popasan
post 9 Sep 2009, 21:26
Post #315


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 17 September 06




QUOTE(Muttley @ 3 Sep 2009, 21:17)
Debitul e de 2.4 litri/minut, fata de pompa actuala ce furnizeaza 0.3 litri/minut si care limiteaza viteza masinii la aprox 155 - 160 km/h. Am mai facut eu calculul in trecut si anticipam ca voi fi limitat la un consum de 13l/100km, si spuneam atunci ca viteza maxima va fi-n jur de 150 la ora. Asa se si intampla.
Revenind, pompa asta are debit enorm, de aproape 10 ori mai mare. Nu debitul e problema, ci presiunea.
*



La R5 ALPINE - R5 ALPINE TURBO, pompa electrica Remplace pompe origine ( refoulante ou aspirante ) débit 130l/h - Pression 0.35bar .


--------------------
DACIA 1410 Sport 1984 - No.281
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 9 Sep 2009, 21:44
Post #316


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




camera aia e mai alba decat celelalte sau mi se pare?, oricum io zic ca chiulasa arata ceas;



si ceva oftopic rau......une-i jegu' de pe contraripi?


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ment
post 9 Sep 2009, 22:33
Post #317


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 June 08
From: Bucuresti, Diham - Morarilor




Arata prea bine.. Dar se vede dezavantajul chiulasei de dacie, si a galeriei normale cu carfilul - diferenta dintre cum au mers cilindrii 1 cu 4 si 2 cu 3.
Zilele astea mi-am bagat si eu dejtele prin chiulasa, si am vazut diferenta mare intre porturile admisie/evacuare din mijloc si cele exterioare, motorul cere orizontalele ca sa mearga cu adevarat echilibrat biggrin.gif.

Daca nu e secret, ce o sa faci cu tachetii ? Cu cat ii 'scurtezi' ? Ca nici eu nu stiu cat sa iau din ei.

Ceva detalii despre axa aia ? Sper ca nu e dinaia grava cu "peste 300 de grade" laugh.gif.

Legat de pompa de alpine, ala avea un singur carburator, interesant ca pe Alpine A110, cu orizontale, era pompa mecanica (fara cama) aceeasi ca pe R12 huh.gif

Copy_of_100620091014.jpg ( Size: 118.96k ) Number of downloads: 528


This post has been edited by ment: 9 Sep 2009, 23:09


--------------------
Dacia 1310 1989
unu.trei dat pe ulei :D..

1984 Golf Mk2 GTi 1.8
2007 Kia C'eed 1.6 CRDi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 10 Sep 2009, 07:39
Post #318


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Foarte bine ca schimbi axul cu came. N-ar trebui sa afecteze fiabilitatea si e mutarea normala dupa cat te-ai chinuit sa pui orizontale. 10,3:1 pe motorul asta e cam mult. Nu pune benzina sub 98 in el dupa maririea raportului de compresie. Motoarele moderne au raport de compresie mare, dar au alta forma a camerei de ardere, senzori de detonatii...


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 13 Sep 2009, 12:43
Post #319


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




daca iei din chiulasa, ai grija cat iei.
la 71 de mm inaltime chiulasa + garnitura de chiulasa nu mai poti regla deloc culbutorii, adica oricat ai desuruba, tot nu poti face supapele sa se inchida. practic ti-ar mai trebui cam 0.5 mm in plus ca sa le faci sa se inchida, plus inca un pic pt joc, si tot ai fi la limita. chestia e probata de mine cu o chiulasa care avea inaltimea asta.
banuiesc ca nu esti dispus sa scurtezi tijele pt asta.
daca iei din lateral, tot asa, cu grija. pe acolo exista un canal de apa, imi amintesc ca am dat o gaura pt teste intr-o chiulasa veche si peretele nu avea mai mult de 3-3.5 mm grosime.

This post has been edited by Muttley: 8 Feb 2010, 19:53


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ment
post 13 Sep 2009, 23:09
Post #320


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 June 08
From: Bucuresti, Diham - Morarilor




Din cate inteleg eu ce se intampla cand iei prea mult din chiulasa, ar trebui sa se rezolve prin distantiere la rampa culbutorilor (solutie propusa si de payty mai sus), cu inaltimea calculata.. Asa se rezolva in afara la masini mai grave de mult timp - "rocker shims" sau ceva cam asa..

QUOTE
daca iei din lateral, tot asa, cu grija. pe acolo exista un canal de apa, imi amintesc ca am dat o gaura pt teste intr-o chiulasa veche si peretele nu avea mai mult de 3-3.5 mm grosime.


La ce "lateral" va referiti mai exact ? biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 1989
unu.trei dat pe ulei :D..

1984 Golf Mk2 GTi 1.8
2007 Kia C'eed 1.6 CRDi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 15 Sep 2009, 09:10
Post #321


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




eu zic sa pui baie normala ca doar nu stai tot timpul pe serpentine sa ai nevoie de antival.

referitor la etansare, nu mai stiu exact dar imi aduc aminte ca in mod normal ar trebui sa mearga fara silicon si alte chestii. daca stam sa ne gandim cand a fost proiectat renault 12, nu cred ca era silicon pe vremea aia.

cel mult poti pune niste vaselina, ca asa am vazut la unii desi s-ar putea sa fie si aia in plus.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 15 Sep 2009, 09:17
Post #322


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




referitor la antival, nu-l mai pune, daca era necesar il puneau din fabrica, se gasea un destept sa adapteze daca-si justifica efectul;
Referitor la etansarea baii, eu zic sa-i pui toate garniturile inclusiv fasiile de pluta fara silicon.
La mine am pus garnituri noi cu silicon, dar numai intre baie si garnitura am pus silicon, ca suprafata blocului e dreapta; cand am dat jos baia, siliconul nu pre era lipit ca lumea nici de baie, nici de garnitura (desi am degresat cu diluant inainte de aplicare), ba mai mult mai intra in baie si infunda sorbul pompei (scos personal fire de silicon). Ultreior am montat baia doar cu garnitura noua unsa cu vaselina si nu mai curge; in schimb la mine nu pot monta semiinele din cauza blocului cu capac de palier fara sant si a capacului de distributie "model nou", unde am pus doar silicon rosu si bineiinteles curge usor. urmeaza cat de curand sa revin asupra problemei care in mare parte se datoreaza noului bloc datorita caruia nu am o presiune de ungere excelenta (lagare ax cu came uzate, masurat cu subleru, cam 2 zecime peste nominal), a trebuit polizat cu flexu ca nu am putut monta electromotorul si nu in ultimul rand etansare proasta la baia de ulei mad.gif


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gaba
post 15 Sep 2009, 09:47
Post #323


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 11 April 06




Aceeasi parere ... fara antival ... si cu garnituri fara silicon... am baie etansata cu silicon si urasc ce calitate proasta are siliconul acela... mi-a curs banzina de la pompa pe marginea blocului... si in acea zona siliconul s-a umflat ca ca un balon ... is curios cum arata pe interior daca am benzina in ulei...


--------------------
ex:dacia 1310 97' Dacia 1310 - MS xx xxx
Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 15 Sep 2009, 22:14
Post #324


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




se ia una bucata burghiu de 5, se rupe umarul nitului care tine piciorusul de Cu, se exmatriculeaza bucata ramasa, se ia alt papuc de Cu si se cositoreste in locul celuilalt. Poti incerca cu incredere, la mine functioneaza perfect.
....papuc dela nu ma intreba unde gasesti, eu am gasit prin garaj prin cutiute; se pot gasi la claxoane, la excitatie alternator, la bobine de inductie, la sonde vechi...


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gaba
post 16 Sep 2009, 13:40
Post #325


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 11 April 06




Legat de antival ... motorul are ungere prin barbotaj , deci nivelu de ulei nu e o suprafata plana ci o adevarata furtuna smile.gif ... deci nu ai avea cum sa ramai fara pic de ulei la sorb chiar daca e inclinat... + ca la motorul orizontal se folosea tocmai din cauza perioadei de frinare care dureaza citeva secunde de la viteza mare la oprire totala si fortele sunt foarte mari ... acum ... in curba , desi dureaza citeva secunde nu ai cum sa ajungi la fortele de la frinare (pierzi aderenta inainte si cazi in sant smile.gif )
Oricum ideea e sa faci ce crezi tu ca o sa te faca sa dormi mai linistit


--------------------
ex:dacia 1310 97' Dacia 1310 - MS xx xxx
Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 17 Sep 2009, 14:35
Post #326


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Muttley @ 15 Sep 2009, 22:01)
[...]
Exclusa inlocuirea sondei, vreau aceleasi indicatii cu care m-am obisnuit de aproape 10 ani.


Si cind ti s-o buli sonda aia ce faci? radmasa.gif

In rest, modul de reparare ti s-a explicat si e ok, da rezultate.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianac79
post 17 Sep 2009, 15:34
Post #327


.


Group: Members
Posts: 153
Joined: 14 June 04
From: Roman,Iasi.




Pai sondele respective nu sunt identice? Eu parca asa tin minte, e cam mult timp de cand nu am mai avu treaba sa demontez un motor de dacie si nu mai sunt atat de sigur.


--------------------
Dacia Logan Laureate 2010 - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 17 Sep 2009, 17:24
Post #328


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




bre, dar tachetii aia sunt praf, nu asa...


de ce tii tu neaparat sa pui frantuzesti? in plus, dupa stiinta mea, tachetul nu e drept pe partea unde calca cama (nu mai stiu, are ori cavitate, ori e bombat foarte foarte putin - cel putin asa stiu ca e la unele masini, nu stiu la dacie cum o fi), pt a il ajuta sa se roteasca, daca tu il planezi atunci s-ar putea sa nu se mai roteasca cum trebuie. in plus, esti sigur ca iei drept din el, si ca fata pe care calca cama e perpendiculara pe cama? daca iei stramb, ce faci?





--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
za_kristake
post 17 Sep 2009, 18:58
Post #329


Membru autentic


Group: Members
Posts: 628
Joined: 9 March 08
From: Sibiu




Pai daca il rectifici nu strici stratul de cementare?

This post has been edited by Muttley: 8 Feb 2010, 19:58


--------------------
1310 L 1997 - SB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGM.MYKE
post 17 Sep 2009, 21:59
Post #330


Membru cu gargauni la cap


Group: Members
Posts: 584
Joined: 10 August 05
From: Stuttgart




QUOTE(Muttley @ 17 Sep 2009, 15:39)
Mai degraba spune daca e sonda de bec sau de indicator asteapta nervos.gif

Si daca-i ok sa rectific tachetii pe suprafetele de lucru cu camele.
*



Citeste pe sonda temperatura, daca e 108, e de la bec (fir verde), daca nu, e de la indicator (fir verde cu alb).


--------------------
Honda Integra TypeR 1999_1.8 190CP
Stiu putin, dar vreau mai mult.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
31 Pages « < 9 10 11 12 13 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 23:56
Forum Renault