DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

31 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> O rabla, ...modificarea motorului standard

FLP
post 26 Aug 2008, 17:12
Post #241


Sef de trib


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 8 April 04
From: Bucuresti-Titan




Matli, te plangeai de filtre de aer.

Daca gasesti pe ebay ceva da`mi de veste ca am cineva care aduce orice de pe ebay cu comision mic.


--------------------
. . .
Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hexer
post 28 Aug 2008, 00:35
Post #242


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 5 December 06




Parerea mea este ca problema vine din cauza galeriilerol mari si eventual supapelor prea mult marite, asta din cauza gazelor de admisie care incetinesc viteza in galrii din cauza diametrului mai mare, asta rezulta ca puterea la fel si cuplul maxim urca, in unele cazuri urca foarte mult, peste 5000.

Carburaorul evident ca nu este optim prentru acest motor, dar totusi nu poate sa afecteze puterea prea mult, numai reactia motorului. Asta din cauza ca difuzorul e aceasi e un orizontal ar purta si sunt 4 pistoane, una dupa celalalt functioneza, deci in mare parte daca primeste destula benzina face treaba bine.

Pe acest motor sunt modificate atat de multe chesti foarte delicate si mai nimic masurat, testat incat este foarte greu de gasit problema.


--------------------
Dacia 1100 1969 - CJ-04-ZNH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 28 Aug 2008, 11:39
Post #243


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Carburatorul Carfil cam gatuie motorul, franand fluxul de aer.

Am avut configuratie asemanatoare (motor tot de 1600, cu RC 10,5:1, dar axul cu came standard) cu Carfil; cum am schimbat Carfilul cu Weber dublucorp (32 dir), motorul a mers altfel si n-a mai fost gatuit. Inclusiv felul in care urca in ture se schimba.

Daniel, ai comandat deja kitul de reparatie pentru carb-uri? Cineva tot de pe forum a recomandat la un moment dat magazinul asta din Bucuresti carb_jiglere.jpg ( Size: 142.87k ) Number of downloads: 1805
; mi-au adus kitul de garnituri pentru carburator, ca erau cateva membrane fisurate, si mi l-au trimis si la Timisoara.

Da-i pedale la filtre si carburatoare!!!

This post has been edited by emircea: 28 Aug 2008, 11:40


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 1 Sep 2008, 11:27
Post #244


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Am avut si eu monocorpul in perioada de rodaj. Reglajele la el au fost puse la punct. De ce in momentul in care am pus weber-ul motorul s-a comportat mai bine si am putut atinge o viteza maxima mai mare decat cu carfilul? Ce am facut eu gresit fata de tine?

Tot carfil a fost pus pe un opel rekord de 1900. Tot reglaje puse la punct. Masina s-a comportat ca naiba, pana a fost gasit un solex pentru acest tip de motor. De ce?

This post has been edited by Muttley: 2 Jul 2009, 12:22


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GTX
post 1 Sep 2008, 19:40
Post #245


membru retras


Group: Members
Posts: 204
Joined: 20 June 06




Eu as repeta testul noaptea mai pe racoare smile.gif


--------------------
Dacia Opel Astra 2001 1998 berlina
www.tuning-pe.net
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hexer
post 2 Sep 2008, 02:04
Post #246


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 5 December 06




QUOTE(GTX @ 1 Sep 2008, 19:40)
Eu as repeta testul noaptea mai pe racoare smile.gif
*




De geaba daca nu are destula benzina in amestec...
Daca ai timp Muttleysa pui galeria de evacuare tin teava, dar probabil potentialul motorului o sa fie undeva peste 4500-5000 rot/min. dar e mai interesant exact cat de agresiv e axa cu came, asta poate face o diferenta foarte mare...la fel si grupul conic, poste e prea lung prentu motorul actual.


Acum a mgasit asta (e din anglia si perechea costa ~60E):

http://www.freeweb.hu/rpmmm/lsz.html

This post has been edited by Hexer: 2 Sep 2008, 02:41


--------------------
Dacia 1100 1969 - CJ-04-ZNH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 2 Sep 2008, 06:39
Post #247


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Muttley, daca tot e asa "dubioasa" axa aia cu came, ridica si tu o diagrama de distributie. Comparator cu suport cred ca ai, il pui pe capul culbutorului si pui un disc gradat pe fulia de accesorii. Masori din 5 in 5 grade si vezi ce iese (sigur ai mai facut asta prin facultate).


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 5 Sep 2008, 11:15
Post #248


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




QUOTE(Muttley @ 26 Aug 2008, 17:07)

1) 4200 rpm treapta 5.



155 km/h pe vitezometru, pe GPS ar fi mai putin (140)

Din cate stiu, cutie berlina 5 tr lunga duce 146 km/h la 4.400 rpm.


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 5 Sep 2008, 13:21
Post #249


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




vine 95,9 mph, adica aprox 153 kmh
http://wahiduddin.net/calc/calc_speed_rpm.htm

This post has been edited by ArtVandelay: 5 Sep 2008, 13:21


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muratu
post 5 Sep 2008, 19:31
Post #250


Membru autentic


Group: Members
Posts: 505
Joined: 25 June 06




Ai incercat sa prinzi top speed-ul si in treapta a 4-a? Cred ca ar mere mai bine in treapta a 4-a la 5000+ ture de cat la 4400 in treapta a 5-a.


--------------------
Daewoo Hyundai Tico Accent 0.8SX 1998 2007 1.5 CRDI - B-##-JSP B-##-SAK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ford_V6
post 10 Sep 2008, 22:09
Post #251


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 11 August 04




any news ?


--------------------
Opel Vectra Turbo 4x4 1993 - B 79 VIT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 Sep 2008, 06:35
Post #252


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(emircea @ 28 Aug 2008, 12:39)
Carburatorul Carfil cam gatuie motorul, franand fluxul de aer.
*




apropos de asta, producatorul zice ca monocorpul e facut pentru motoare intre 500-1400 cc, nu mai mult nu mai putin, deci teoretic merge la Tico bine mersi dar nu merge la 1600 cum multi fac.

93973920zs1.jpg


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 11 Sep 2008, 06:39
Post #253


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Depinde ce vrei sa obtii de la motor, ca si alegerea carburatorului e un compromis. Nu erau prosti sa zica ca merge si pe 1600, ca dupa aia nu mai aveau cui vinde dublucorpul. De mers o merge pe tico, insa ar lasa masina aia fara nici un fel de cuplu la ture joase.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 Sep 2008, 08:37
Post #254


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




cam cat de repede ajunge la 155? cum urca de la 130 la 155?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 11 Sep 2008, 09:50
Post #255


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Orice masina e lenta aproape de viteza maxima si are nevoie de ceva timp sa ajunga acolo, mai putin cele de sute de cai limitate electronic sau la cele la care limitarea e de la cutia prea scurta. Chiar crezi ca pana la 155 se duce racheta si acolo moare subit?


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 Sep 2008, 09:53
Post #256


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Acuma si esteitul stock si 1400 se duce pana la 150 si cam atat, dar de la 130 la 150 urca greu....sunt si masini cu o greutate similara cu a Daciei, cu mai putini cai si merg si cu 165 km/h...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 11 Sep 2008, 09:58
Post #257


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Pentru ca alte masini au o aerodinamica mai buna, cutia de viteze e aleasa sa atingi viteza maxima in ultima treapta aproape de turatia de putere maxima, pierderile in cutia de viteze si planetare sunt mai mici...


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROBY 06-TFA
post 17 Oct 2008, 20:48
Post #258


Membru autentic


Group: Members
Posts: 652
Joined: 9 April 05
From: BRASOV




Da domnnule,poate masina!Filmarea e de pe Oituz,cand alergam Loganu dupa tine?
Ce mureau de ciuda figurantii cu strainezele cand ii depaseai la deal cu Dacia tongue.gif tongue.gif radmasa.gif
Bravo bre!Sa stii ca nu ai muncit degeaba wink.gif
Ce mi-a placut! wub.gif


--------------------
dacia 1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000 1988/2007/1986 - bv 06 tfa/bv xx ara/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 17 Oct 2008, 22:07
Post #259


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




oare panala cat a urcat in viteza fiindca de la 100 cand ai turat nu s-a mai filmat si acul de la vitezometru... Oricum se aude frumos motorul .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 18 Oct 2008, 00:15
Post #260


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




aproape 135 kmh, daca are 165/70/13


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 18 Oct 2008, 13:27
Post #261


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Frumos, frumos! Orizontalele - cand ai timp si chef de ele?? Haidi bre!!!


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 18 Oct 2008, 14:03
Post #262


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Ce-i asa frumos? Nu mi se pare ca trage cine stie ce, iar sunetul nu are suficienta claritate sa ne putem da seama daca suna bine sau nu. Suna doar tare.
De la 20 la 80 face 11 secunde.

This post has been edited by cristidb: 18 Oct 2008, 14:05


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hexer
post 18 Oct 2008, 20:40
Post #263


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 5 December 06




Astept sa pui carburatiarele orizontale, sa vedem cum misca atunci


--------------------
Dacia 1100 1969 - CJ-04-ZNH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROBY 06-TFA
post 18 Oct 2008, 22:32
Post #264


Membru autentic


Group: Members
Posts: 652
Joined: 9 April 05
From: BRASOV




Misca bine masinuta si spun acest lucru ca am vazut-o la treaba.Filmuletul este putin relevant!
Sa te vad odata cu doamnele Dellorto bre!

As fi putut sa te cronometrez pana la suta cu start de pe loc pe vitezometru meu da erai grabit tare atunci.Oricum,axa isi face datoria!


--------------------
dacia 1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000 1988/2007/1986 - bv 06 tfa/bv xx ara/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia1210galbena
post 14 Nov 2008, 01:35
Post #265


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 19 August 07
From: Italy




Ce modelul este programarea aprindere? Cat cost? It looks like a sort of australian ignition by jaycar. Mersi


--------------------
nu nu nu - 3AG 9829 (false)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi1980
post 16 Nov 2008, 12:41
Post #266


Membru autentic


Group: Members
Posts: 282
Joined: 26 August 07




any news? ai reusit sa pui carburatoarele acelea Dcoe 40 pe motorul de 1,6?


--------------------
Dacia Logan 2005 - B54erf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 16 Nov 2008, 22:41
Post #267


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(Muttley @ 18 Oct 2008, 16:25)
Incepand cu iunie anul viitor. Incepand cu atunci voi avea timp.
*




--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 12 Mar 2009, 21:49
Post #268


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




hopaaaaaa! deci trimit aia de la mecaparts si in tari "bananiere".

eu le-am dat un mail si nici macar nu s-au deranjat sa raspunda.

nu te intreb de preturi, ca sunt afisate si pe site smile.gif)


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 12 Mar 2009, 22:31
Post #269


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




Ce e aia din poza ca ma benoclez la ea de juma de ora? blink.gif .


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGM.MYKE
post 12 Mar 2009, 22:34
Post #270


Membru cu gargauni la cap


Group: Members
Posts: 584
Joined: 10 August 05
From: Stuttgart




QUOTE(Muttley @ 12 Mar 2009, 21:57)
...rotorul de pompa de ulei de turbo...
*




--------------------
Honda Integra TypeR 1999_1.8 190CP
Stiu putin, dar vreau mai mult.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
31 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 03:16
Forum Renault