O rabla, ...modificarea motorului standard
![]() ![]() |
O rabla, ...modificarea motorului standard
FLP |
![]()
Post
#241
|
||
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
|
||
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|||
Hexer |
![]()
Post
#242
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 5 December 06 ![]() |
Parerea mea este ca problema vine din cauza galeriilerol mari si eventual supapelor prea mult marite, asta din cauza gazelor de admisie care incetinesc viteza in galrii din cauza diametrului mai mare, asta rezulta ca puterea la fel si cuplul maxim urca, in unele cazuri urca foarte mult, peste 5000.
Carburaorul evident ca nu este optim prentru acest motor, dar totusi nu poate sa afecteze puterea prea mult, numai reactia motorului. Asta din cauza ca difuzorul e aceasi e un orizontal ar purta si sunt 4 pistoane, una dupa celalalt functioneza, deci in mare parte daca primeste destula benzina face treaba bine. Pe acest motor sunt modificate atat de multe chesti foarte delicate si mai nimic masurat, testat incat este foarte greu de gasit problema. |
--------------------
Dacia
1100
1969
- CJ-04-ZNH
|
|
emircea |
![]()
Post
#243
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
Carburatorul Carfil cam gatuie motorul, franand fluxul de aer.
Am avut configuratie asemanatoare (motor tot de 1600, cu RC 10,5:1, dar axul cu came standard) cu Carfil; cum am schimbat Carfilul cu Weber dublucorp (32 dir), motorul a mers altfel si n-a mai fost gatuit. Inclusiv felul in care urca in ture se schimba. Daniel, ai comandat deja kitul de reparatie pentru carb-uri? Cineva tot de pe forum a recomandat la un moment dat magazinul asta din Bucuresti carb_jiglere.jpg ( Size: 142.87k ) Number of downloads: 1805 ; mi-au adus kitul de garnituri pentru carburator, ca erau cateva membrane fisurate, si mi l-au trimis si la Timisoara. Da-i pedale la filtre si carburatoare!!! This post has been edited by emircea: 28 Aug 2008, 11:40 |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
emircea |
![]()
Post
#244
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
Am avut si eu monocorpul in perioada de rodaj. Reglajele la el au fost puse la punct. De ce in momentul in care am pus weber-ul motorul s-a comportat mai bine si am putut atinge o viteza maxima mai mare decat cu carfilul? Ce am facut eu gresit fata de tine?
Tot carfil a fost pus pe un opel rekord de 1900. Tot reglaje puse la punct. Masina s-a comportat ca naiba, pana a fost gasit un solex pentru acest tip de motor. De ce? This post has been edited by Muttley: 2 Jul 2009, 12:22 |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
GTX |
![]()
Post
#245
|
![]() membru retras Group: Members Posts: 204 Joined: 20 June 06 ![]() |
Eu as repeta testul noaptea mai pe racoare
![]() |
--------------------
Dacia
Opel Astra 2001
1998 berlina www.tuning-pe.net
|
|
Hexer |
![]()
Post
#246
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 5 December 06 ![]() |
QUOTE(GTX @ 1 Sep 2008, 19:40) De geaba daca nu are destula benzina in amestec... Daca ai timp Muttleysa pui galeria de evacuare tin teava, dar probabil potentialul motorului o sa fie undeva peste 4500-5000 rot/min. dar e mai interesant exact cat de agresiv e axa cu came, asta poate face o diferenta foarte mare...la fel si grupul conic, poste e prea lung prentu motorul actual. Acum a mgasit asta (e din anglia si perechea costa ~60E): http://www.freeweb.hu/rpmmm/lsz.html This post has been edited by Hexer: 2 Sep 2008, 02:41 |
--------------------
Dacia
1100
1969
- CJ-04-ZNH
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#247
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Muttley, daca tot e asa "dubioasa" axa aia cu came, ridica si tu o diagrama de distributie. Comparator cu suport cred ca ai, il pui pe capul culbutorului si pui un disc gradat pe fulia de accesorii. Masori din 5 in 5 grade si vezi ce iese (sigur ai mai facut asta prin facultate).
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
adrianne |
![]()
Post
#248
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Muttley @ 26 Aug 2008, 17:07) 1) 4200 rpm treapta 5. 155 km/h pe vitezometru, pe GPS ar fi mai putin (140) Din cate stiu, cutie berlina 5 tr lunga duce 146 km/h la 4.400 rpm. |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#249
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
vine 95,9 mph, adica aprox 153 kmh
http://wahiduddin.net/calc/calc_speed_rpm.htm This post has been edited by ArtVandelay: 5 Sep 2008, 13:21 |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
Muratu |
![]()
Post
#250
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 505 Joined: 25 June 06 ![]() |
Ai incercat sa prinzi top speed-ul si in treapta a 4-a? Cred ca ar mere mai bine in treapta a 4-a la 5000+ ture de cat la 4400 in treapta a 5-a.
|
--------------------
Daewoo Hyundai
Tico Accent
0.8SX 1998 2007 1.5 CRDI
- B-##-JSP B-##-SAK
|
|
Ford_V6 |
![]()
Post
#251
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 ![]() |
any news ?
|
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
1993
- B 79 VIT
|
|
argon |
![]()
Post
#252
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(emircea @ 28 Aug 2008, 12:39) apropos de asta, producatorul zice ca monocorpul e facut pentru motoare intre 500-1400 cc, nu mai mult nu mai putin, deci teoretic merge la Tico bine mersi dar nu merge la 1600 cum multi fac. 93973920zs1.jpg |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#253
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Depinde ce vrei sa obtii de la motor, ca si alegerea carburatorului e un compromis. Nu erau prosti sa zica ca merge si pe 1600, ca dupa aia nu mai aveau cui vinde dublucorpul. De mers o merge pe tico, insa ar lasa masina aia fara nici un fel de cuplu la ture joase.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
argon |
![]()
Post
#254
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
cam cat de repede ajunge la 155? cum urca de la 130 la 155?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
cristidb |
![]()
Post
#255
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Orice masina e lenta aproape de viteza maxima si are nevoie de ceva timp sa ajunga acolo, mai putin cele de sute de cai limitate electronic sau la cele la care limitarea e de la cutia prea scurta. Chiar crezi ca pana la 155 se duce racheta si acolo moare subit?
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
argon |
![]()
Post
#256
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Acuma si esteitul stock si 1400 se duce pana la 150 si cam atat, dar de la 130 la 150 urca greu....sunt si masini cu o greutate similara cu a Daciei, cu mai putini cai si merg si cu 165 km/h...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
cristidb |
![]()
Post
#257
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Pentru ca alte masini au o aerodinamica mai buna, cutia de viteze e aleasa sa atingi viteza maxima in ultima treapta aproape de turatia de putere maxima, pierderile in cutia de viteze si planetare sunt mai mici...
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#258
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
Da domnnule,poate masina!Filmarea e de pe Oituz,cand alergam Loganu dupa tine?
Ce mureau de ciuda figurantii cu strainezele cand ii depaseai la deal cu Dacia ![]() ![]() ![]() Bravo bre!Sa stii ca nu ai muncit degeaba ![]() Ce mi-a placut! ![]() |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#259
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
oare panala cat a urcat in viteza fiindca de la 100 cand ai turat nu s-a mai filmat si acul de la vitezometru... Oricum se aude frumos motorul .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#260
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
aproape 135 kmh, daca are 165/70/13
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
emircea |
![]()
Post
#261
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
Frumos, frumos! Orizontalele - cand ai timp si chef de ele?? Haidi bre!!!
|
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
cristidb |
![]()
Post
#262
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Ce-i asa frumos? Nu mi se pare ca trage cine stie ce, iar sunetul nu are suficienta claritate sa ne putem da seama daca suna bine sau nu. Suna doar tare.
De la 20 la 80 face 11 secunde. This post has been edited by cristidb: 18 Oct 2008, 14:05 |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
Hexer |
![]()
Post
#263
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 5 December 06 ![]() |
Astept sa pui carburatiarele orizontale, sa vedem cum misca atunci
|
--------------------
Dacia
1100
1969
- CJ-04-ZNH
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#264
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
Misca bine masinuta si spun acest lucru ca am vazut-o la treaba.Filmuletul este putin relevant!
Sa te vad odata cu doamnele Dellorto bre! As fi putut sa te cronometrez pana la suta cu start de pe loc pe vitezometru meu da erai grabit tare atunci.Oricum,axa isi face datoria! |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
dacia1210galbena |
![]()
Post
#265
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 19 August 07 From: Italy ![]() |
Ce modelul este programarea aprindere? Cat cost? It looks like a sort of australian ignition by jaycar. Mersi
|
--------------------
nu
nu
nu
- 3AG 9829 (false)
|
|
Cristi1980 |
![]()
Post
#266
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 282 Joined: 26 August 07 ![]() |
any news? ai reusit sa pui carburatoarele acelea Dcoe 40 pe motorul de 1,6?
|
--------------------
Dacia
Logan
2005
- B54erf
|
|
mad toz |
![]()
Post
#267
|
![]() fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
payty |
![]()
Post
#268
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
hopaaaaaa! deci trimit aia de la mecaparts si in tari "bananiere".
eu le-am dat un mail si nici macar nu s-au deranjat sa raspunda. nu te intreb de preturi, ca sunt afisate si pe site ![]() |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
mad toz |
![]()
Post
#269
|
![]() fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Ce e aia din poza ca ma benoclez la ea de juma de ora?
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#270
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
|
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 03:16 |