O rabla, ...modificarea motorului standard
![]() ![]() |
O rabla, ...modificarea motorului standard
St |
![]()
Post
#331
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 4.466 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|||
TAI |
![]()
Post
#332
|
Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 8 March 05 From: Hunedoara ![]() |
QUOTE(Muttley @ 15 Sep 2009, 22:01) Astept idei de remediere a "defectiunii". Exclusa inlocuirea sondei, vreau aceleasi indicatii cu care m-am obisnuit de aproape 10 ani. Cred ca nu e bine sa gauresti nitul de la sonda ca s-ar putea sa nu mai ai pe ce cositorii. Curata bine cu apa tare ce a mai ramas din clema sau smirgheleste foarte bine, apoi cu un ciocan electric de lipit mai puternic, cositororesti peste ea clema de la alta sonda sau o bucata de tabla de Cu cam de aceleasi dimensiuni. |
--------------------
Dacia
Nova GT-1999
Dacia 1100-1970
- Alfa Romeo 75-1987
|
|
payty |
![]()
Post
#333
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Muttley @ 17 Sep 2009, 21:56) Tachetul e perfect plan unde calca cama. Care-s acele "unele masini"? Tacheti nu mai exista pe niciun motor modern. da? ia citeste matale oleaca aicea: ![]() http://www.popularhotrodding.com/tech/0607...s_pushrods.html nu sunt sigur ca si aia de dacie sunt asa, cum am scris si mai sus, dar exista tacheti care nu sunt plati. "A flat lifter is, in reality, not flat on its working face, and would quickly fail if it was. The lifter's face is actually crowned with a 60- to 100-inch radius. The cam lobe itself is tapered." This post has been edited by payty: 18 Sep 2009, 06:52 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#334
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
EU cred ca-s plati. Si muttley, mai sunt motoare moderne cu tacheti (niscaiva V8-uri americane au chiar si tije impingatoare), chiar daca sunt tip pahar.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
kog |
![]()
Post
#335
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
daca nu erau perfect plani nu se vedea la rectificare? Cutitul nu ar fi ajuns pe toata suprafata
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#336
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
mai mult sau mai putin oftopic, ce diametru are teava ce-o vei folosi pentru traseul de evacuare? tobele vor avea site sau vor fi goale?
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
BlackAlien |
![]()
Post
#337
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 26 June 07 ![]() |
QUOTE(payty @ 18 Sep 2009, 06:52) da? ia citeste matale oleaca aicea: ![]() http://www.popularhotrodding.com/tech/0607...s_pushrods.html nu sunt sigur ca si aia de dacie sunt asa, cum am scris si mai sus, dar exista tacheti care nu sunt plati. "A flat lifter is, in reality, not flat on its working face, and would quickly fail if it was. The lifter's face is actually crowned with a 60- to 100-inch radius. The cam lobe itself is tapered." NA, las desenul sa vorbeasca. Muttley, chiar si la motoarele astea mai noi se folosesc tacheti. Vazusem in poza aia cu mosii aia care au facut dacia aia de grupa b...etc, ca au gaurit tachetii pt o" ungere mai buna" si o scurgere mai rapida a uleiului. ce parere ai de asta? Attached File(s) |
--------------------
dacia
dacia
1983 1310
- BR 40 YUL Am o dacie si nu mi-e frica sa o folosesc
|
|
payty |
![]()
Post
#338
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
culmea e ca eu chiar am un sorb de pompa de alpine turbo. problema e ca pe pompa care era la mine pe masina nu se potrivea la gauri. nu stiu, or fi mai multe modele, naiba stie. daca vrei, vii, te uiti la el si daca se potriveste ... ai avut noroc
![]() |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#339
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
cu pompa R19 (parca) cu debit normal ce presiune de ulei aveai, cf indicatorului de bord? mai mult la cald sunt curios in relanti si la 3000 de ture.
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#340
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
sta foarte bine cu presiunea, acum astept sa pui valorile si cu pompa asta noua
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#341
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
ochiometric, tare am impresia ca.........se potriveste
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#342
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Eu nu cred sa aiba vreo influenta asupra eficientei pompei, cat trag lobii, atata ulei vine... Poti sa pronunti CAVITATIE? |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
payty |
![]()
Post
#343
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
sa-ti traiasca noua pompa. o sa vezi ca e de mare efect pt ungerea motorului.
ma bucur ca ti-a mers, oricum la la mine nu se potrivea. posibil sa fie doua modele de pompa. a mea sigur era de alpine. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#344
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Exageram si eu pentru efectul artistic, sunt sigur ca o sa fie ok. In cel mai rau caz o largesti cu un biax. Tu cu ce ulei mai ungi bestia?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
payty |
![]()
Post
#345
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
nu te mai complica cu chestii din astea. risti sa faci mizerie in motor si sa nu mai poti spala. lasa totul asa cum e. o sa te convingi dupa ce montezi pompa ca nu are rost sa faci nicio modificare la sistemul de ungere sub presiune. cu pompa asta e chiar mai mult decat ai nevoie.
daca tot e vorba de ungere, pe mine m-ar bucura sa fac o chestie ca cea de aici: http://www.turbo-mini.com/44648/23109.html in cazul de fata e folosit pt racirea pistonului, dar cred ca se pot indrepta cu succes duzele alea ca sa unga cilindrul. la 1600 am constatat ca atunci cand aveam cureaua de alternator slabita, se incingea rau daca acceleram puternic, ceea ce arata ca datorita cursei mai mari, si bielelor identice cu cele de 1400, exista frecari destul de mari intre piston si cilindru. problema cu incinsul s-a rezolvat schimband cureaua, dar ungerea setului motor cred ca este deficitara. This post has been edited by payty: 29 Sep 2009, 10:28 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
kog |
![]()
Post
#346
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
normal. E de 10 ori mai rezistenta ca vopseaua, totusi nu am vazut pana acum nici o baie de dacie ruginita
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#347
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Muttley, eu am vopsit-o pe a mea cu un spray mai de calitate.Vreo 22 de ron am dat pe el, negru mat, rezistent si la "high temp".Parca Prevent se numea, nu mai retin exact.Smecheria e sa degresezi bine exteriorul baii ca sa adere cum trebuie.Eu am si smirgheluit putin vopseaua veche, am sters bine cu diluant dupa si vopsea.(2 straturi).
A iesit lux, cu toate ca-i un moft. ![]() LE:kog, in locurile unde sare stratul de vopsea apare si ruginuta. ![]() This post has been edited by Tiberiu-Andrei: 30 Sep 2009, 10:39 |
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#348
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Da' nici baie de ulei care sa nu aiba un strat protector de ulei/praf/ulei/praf de doua palme nu cred ca vezi prea des.
Vopsitu' asta electrostatic adera muuuult mai bine... intrebarea care ti-o pui e cat de tare se incalzeste baia (cred ca ceva mai mult decat apa din circuitul de racire), si daca rezista vopseaua la temperatura aia. Sau daca au si vopsea aplicabila electrostatic care rezista la temperaturi mai mari. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
kog |
![]()
Post
#349
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#350
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
bucatzel, vopseaua aia e intarita la 300 de grade in cuptor. Uleiul nu prea trece de 100 de garde.
Muttley, e pomana curata la banii aia. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#351
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Camă cu jumătate de lob ras?
![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
payty |
![]()
Post
#352
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
nu stiu ce intelegi prin "clanc" ul ala...
dar asa cu mi-l inchipui eu, nu cred ca e de la inchiderea brusca a supapei. cand scoteam arcurile de supapa, neavand ustensilele necesare, impingeam rondela de la coada supapei cu doua cozi de ciocan ca sa sara semiconurile. de multe ori sarea una din cozile de ciocan de pe rondela si supapa revenea cu forta pe scaun. zgomotul nu era deloc foarte mare. la tine care il invarti cu mana, nu cred sa fie de la revenire. gandeste-te ca la turatie mai mare ar trebui sa auzi clancuri la greu. This post has been edited by payty: 30 Sep 2009, 20:41 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
BlackAlien |
![]()
Post
#353
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 26 June 07 ![]() |
incearca bujii pt 1.4 turbo, R5. preferabil NGK.
|
--------------------
dacia
dacia
1983 1310
- BR 40 YUL Am o dacie si nu mi-e frica sa o folosesc
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#354
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
Daca ti-a placut cum lucreaza Champion-urile, poti sa le comanzi de la piese de import cu codul de pe ele. Eu am pe motor Eyquem C42S A12 si merg bine, nu le-am scos negre sau albe niciodata, ci doar maronii, si stii ca am avut rc de aproximativ 12,5:1.
Apropo, le-am cumparat din Mioveni. This post has been edited by SGM.MYKE: 1 Oct 2009, 06:19 |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#355
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Alea de injectie au o rezistenta in plus (MonoMoroniocu avea jumostatica), valoarea termica cred ca e aceiasi.
Insa eu unul tot zic ca NGK-urile sunt mai bune decat Eyquemurile.... ca doar de aia le pune si Renault pe F4R turbo. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
argon |
![]()
Post
#356
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
alea pentru injectie au 2-3 kohm rezistenta, in rest sunt fix la fel, poti sa pui eyquem, ngk ori altele, pentru injectie sau fara, tot aia, diferenta va fi in capul tau.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#357
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Da argoane, dar rezistenta aia se adauga la rezistenta din secundarul bobinei de inductie. Care bobina nu e gandita sa mearga cu rezistentele alea in secundar si scade curentul pe HT.
In functie de cum planuiesti sa folosesti masina ar putea fi nevoie de niste bujii cu o clasa mai reci decat standardul. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
BlackAlien |
![]() ![]()
Post
#358
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 26 June 07 ![]() |
|
--------------------
dacia
dacia
1983 1310
- BR 40 YUL Am o dacie si nu mi-e frica sa o folosesc
|
|
kog |
![]()
Post
#359
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
foarte frumos a iesit baia, si vopseaua e foarte rezistenta la pietricele.
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
payty |
![]()
Post
#360
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
desi nu ma cheama nici dragos, nici liviu imi permit un comentariu:
![]() avand axa cu grade multe, probabil vei avea un grafic de avans cu grade multe initial si pt turatie mica, dar panta mica. avans mai mare la turatie mica ar ajuta sa nu se balbaie motorul pana urca cat de cat in turatie. cred ca te-ar ajuta curba de r12 gordini. daca vrei, o caut si o postez aici. This post has been edited by Muttley: 8 Feb 2010, 20:29 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 19:50 |