DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nevoie urgenta de sfat, consum mare GPL

NICK82
post 25 Jun 2008, 08:24
Post #61


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 20 November 07




MARIREA ORIFICIULUI STUTULUI CARE INTRA N CARBURATOR NU STIU DACA ESTE O IDEE BUNA.....ma intreb de ce nu au facut-o cei care au realizat gpl-urile direct?
poti obtine putere mai mare deschizand mai mult robinetul de pe furtun....dar si consum pe masura....

astept noi amanunte ....


--------------------
Dacia Berlina 1999 - ph-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 25 Jun 2008, 11:16
Post #62


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




revin dupa ce am curatat reductorul,si suflat filtrul de gaz,apoi reglat la ochi de catre meserias la service,am consum mediu de 10% yupy.gif (nu am mers economic),40 de litrii de gaz=400km sofer1.gif ;fata de 17-18% consum pe oras,eu zic ca e o imbunatatire super semnificativa.am schimbat si bujiile care aveau 17000km numai pe gaz si filtrul de aer,dar a meritat investitia,chiar daca bujiile aratau ca noi,
acum mai am de rezolvat o singura problema,imi scapa gaz pe la garnitura de la multivalva de la butelie,si cred eu ca voi avea un consum mediu de 9%(cred ca a pierdut cam 4 litrii intr-o saptamana,din cei 40 care i-am avut,mai ales ca a fost cald rau afara si a fost presiune mare in butelie)

This post has been edited by baranga: 25 Jun 2008, 11:19


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NICK82
post 25 Jun 2008, 12:54
Post #63


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 20 November 07




cum ai descoperit ca ai pierdere de gaz pe la garnitura de la multivalva de la butelie?


--------------------
Dacia Berlina 1999 - ph-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcel8989
post 25 Jun 2008, 12:59
Post #64


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 9 June 08




Salut. Imi vine greu sa cred ca membrana aia neagra (+inca una ca ea) este 200 RON. Dar nu te contrazic. Am fost azi in service, si iam intrebat pe baieti cat imi ia sa regleze instalatia, si schimbat filtrele. Au zis ca 10 RON. E bine, oricum dau mai mult, mai ales daca isi da silinta cu adevarat si ma si ajuta cu sfaturi. Ce vreau sa va intreb, inainte sa ma duc cu masina la ei sa mio rezolve. Si as vrea un raspuns clar. A mentionat cineva mai sus (si mia zis si un vecin) ca se curata vaporizatorul. Cum? Se sufla cu aer? se da jos? ce trebuie curatat? ca sa nu ma duc chiar in necunostiinta de cauza. Multumesc


--------------------
Dacia 1310 BK 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NICK82
post 25 Jun 2008, 15:09
Post #65


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 20 November 07




MARCEL8989 unde ai fost sa te interesezi?
ti-as spune care este procedura..dar ink nu stiu...zilele astea o sa ma duc cu instlatia la revizie..si o sa vadcare este treaba...


--------------------
Dacia Berlina 1999 - ph-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 25 Jun 2008, 15:47
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




marcel8989: in vaporizator se depune o pulbere, o mizerie sa zicem, si se curata cu o perie mai dura...se freaca pana dispare apoi se poate sufla si cu aer..oricum vei vedea si tu daca are murdarie, ii poti ruga sa-ti arate, sa stii pe ce dai banii.
Legat de pretul membranelor, chiar te rog sa intrebi care ar fi pretul pe 2 membrane necesare unui vaporizator, ca sa facem o comparatie cu preturile din Iasi..

multa bafta!


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcel8989
post 25 Jun 2008, 16:03
Post #67


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 9 June 08




Am fost la service, am asteptat sami raspundeti, dar nimeni nu a scris nimic, si am plecat. Mia schimbat filtrul de gaz (se afla undeva sub filtrul de aer al masinii, si sa nu umblati singuri, deoarece tipul mia oprit gazul din butelie, deoarece e sub presiune, deci nu va recomand sa umblati daca nu va pricepeti), si era plin de un fel de pilitura de fier. Mia zis daca il sufla cu aer, sau il schimba, si lam schimbat ca aveam unul nou. Lam intrebat de consum, cum scot cat mai putin. Si mia zis ca daca schimb filtrele astea, nu am consum mai mic, singurul filtru pentru consum mai mic este cel de aer al masinii. Iam zis totusi cum fac sa am consum mic, deoarece am consum de 15 in oras, si mia zis ca e imposibil sa am asa un consum. Mia reglato el, merge frumos, si mia zis ca daca consuma la fel sa ma duc la el din nou. Nu a umblat in vaporizator, mia zis ca nu e necesar. Tipul a fost de treaba, mia explicat tot ce a facut. 150.000 a facut toata operatia cu tot cu spaga. Acuma sa vad cum merge, daca e tot asa consumul, ma duc iar la el. Numai bine

25 Jun 2008, 16:11:
Am uitat sa va zic ceva, cand iam zis de consumul meu, a zis ca e imposibil asa de mare, si ma intrebat daca imi merge kilometrajul bine. Eu am zis ca da, si ma pus sa verific intre 2 borne kilometrice. Acuma sincer, mie imi tremura un pic acul la kilometraj, dar poate sa nu indice bine kilometrii parcursi? Si lam mai intrebat de presiunea de la pompa, cum trebuie sa fie. Si a zis sa fie intre 8 si 10, dar nu baga aer pe langa gaz daca presiunea e mare. Deci nu are treaba presiunea din pompa, asta a spus el

This post has been edited by marcel8989: 25 Jun 2008, 16:11


--------------------
Dacia 1310 BK 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NICK82
post 25 Jun 2008, 16:22
Post #68


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 20 November 07




unde este service-ul marcel8989?..


--------------------
Dacia Berlina 1999 - ph-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcel8989
post 25 Jun 2008, 16:25
Post #69


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 9 June 08




Este cel de pe gageni, langa spalatorie. Numai bine


--------------------
Dacia 1310 BK 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NICK82
post 25 Jun 2008, 16:27
Post #70


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 20 November 07




k,merci...
sane spui cum stai cu consumul...dupa noul reglaj.


--------------------
Dacia Berlina 1999 - ph-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcel8989
post 25 Jun 2008, 16:29
Post #71


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 9 June 08




Iar am uitat sa zic ceva, BARANGA te rog dezvolta si tu ultimul mesaj al tau. Ai desfacut vaporizatorul? Si lai curatat? Lai dat jos? lai suflat cu aer? Ce iai facut? Mie nu mi la desfacut cand am fost, a zis ca nu e necesar. Filtrul de aer are 10.000 km, dar este ca nou, lam suflat cu aer. Bujiile sunt aproape noi au cam tot 10.000 si niciodata inecate, nici macar asta iarna. Deci nu ar trebui sa am consumul asa de mare. Astept raspunsul tau


--------------------
Dacia 1310 BK 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 25 Jun 2008, 21:37
Post #72


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




QUOTE(NICK82 @ 25 Jun 2008, 12:54)
cum ai descoperit ca ai pierdere de gaz pe la garnitura de la multivalva de la butelie?
*



am dat cu spuma facuta din sampon cu apa si cu pensula wink.gif ieseau bolboci,mie imi mirose a gaz inj masina de 1 an de zile,dar m-am obisnuit ph34r.gif

referitor la curatarea vaporizatorului,meseriasul mi l-a desfacut din toate oasele,si l-a spalat cu decarburol si cu o pensula,s-a uitat la membrane si mi-a zis ca nu are rost sa le schimb si apropo un set de membrane(2 bucati) costa la slobozia 80 ron si 20 ron manopera(stargas);si un reductor BRC costa 250 RON cu factura si garantie daca e montat la ei(mi se pare enorm de mult 200 ron un set de membrane);la mine problema era ca se deformase o placa rotunda metalica ce se afla pe membrana mare a reductorului,era plin de mizerii si reductorul si filtrul de gaz;din cauza deformarii nu mai simtea nici un fel de reglaje(am uitat sa zic ca mai era stramba o parghie ce apasa pe centrul membranei mari);toata manopera inclusiv un reglaj m-a costat 30 ron tongue.gif
apropo,m-am saturat de meseriasi care cer 10-20 ron pe un reglaj la care invarte de doua suruburi si zice:"gata,acuma daca mai consuma mult,o mananc!"(apropo,mi-a pus unu masina pe tester pentru GPL,inainte imi consuma 14% si dupa ce am plecat de la el aveam consumul 20%,bineinteles ca m-a costat 20 RON +10 RON spaga,si cand m-am dus inapoi mi-a zis ca sunt prost,nu stiu sa merg cu masina,dar nu am plecat pana nu mi-au dat banii inapoi inclusiv spaga biggrin.gif

This post has been edited by baranga: 25 Jun 2008, 21:50


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 25 Jun 2008, 22:34
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




eu l-am curatat (vaporizatorul) singur , l-am desfacut bucati si am gasit o pirghie blocata imi consuma enorm acum 2 ani am scos bucuresti - slobozia pe autostrada 9L plin cind am plecat plin cind am ajuns acoolo, in schimb in oras se duce la 12-14 in functie de cit este de aglomerat traseul pe care il fac


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NICK82
post 26 Jun 2008, 08:17
Post #74


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 20 November 07




ultimul consum in oras 14%...
mai stau asa cateva zile si ma duc cu ea sa vad ce are....


--------------------
Dacia Berlina 1999 - ph-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Jun 2008, 11:28
Post #75


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




parca consumul crestea cu 10 % fata de benzina, nu 40%. Daca mi-as pune instalatie si o sa-mi consume 14 in oras, cum au patit multi care aveau 10 % benzina inainte, ce sa fac, sa le dau cu ea in cap?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaPower
post 27 Jun 2008, 00:16
Post #76


Membru


Group: Members
Posts: 197
Joined: 23 May 08
From: Craiova




Am si eu o problema de fapt nu eu, un prieten.
Vrea sa schimbe filtru gpl si nu stie unde este situat.
are cinava idee unde ar putea fii "ascuns"?
Consumul il are cam 13% in afara, iar in oras nu stiu cred ca bate pe la 14-15%.
Consumul mare poate fii influentat din cauza filtrului ne schimbat de multa vreme?
pls help sad.gif


--------------------
Dacia 1310 Break CL 1998 - DJ-xx-ZLI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 27 Jun 2008, 05:28
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




O instalatie corect montata si reglata duce la un consum crescut cu 10% vs benzina, repet eu nu am reusit sa sar de 13 alergata in Buc, iar filtrul de gpl e in plaman.


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NICK82
post 27 Jun 2008, 09:23
Post #78


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 20 November 07




am fost cu gpl la revizie....mi-a inlocuit filtrul....de desfacut plamanul nu l-a desfacut..are doar 6 luni..si au zis ca nu este cazul...
mi-a reglat-o p ...tester
problema este ca atunci cand pornesc....invarte de multe ori..pana porneste....banuiesc ca ar trebui umblat nintel la surubul de la relanti....
acum nu stiu ce sa fac..sa ma duc sa mai umble nintel..sa porneasca mai usor...sau sa o las asa....?
mi-e teama ca daca ma duc sa mai umble nintel la ea
se da iar consumu peste cap...
poate influenta consumul surubul acela de reglare relanti de pe vaporizator,daca se umbla doar la el?
astept raspuns.


--------------------
Dacia Berlina 1999 - ph-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 27 Jun 2008, 09:56
Post #79


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




nu umbla la nici un reglaj!!!incearca sa reglezi avansul;daca nu invarte greu,mai da-i putin avans,rotesti de delco spre volan,accelerand in acelasi timp cam pe la 3000rpm pana nu mai merge intrerupt in sarcina,daca nu ii dai de cap poti regla avansul cu metoda cilindru 1 in compresie,cand volanta este la semn,rotesti delcoul maxim spre radiator apoi pui contacul,NU pornesti motorul,si scoti fisa centrala din capacul de la delco si o pui aproape de alternator(de carcasa);in timp ce rotesti spre volan,o sa dea scanteie;acolo din pozitia asta nu mai misti delcoul,ai avansul reglat.multe succesuri biggrin.gif


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NICK82
post 27 Jun 2008, 10:15
Post #80


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 20 November 07




corect ceea ce spui baranga...dar stiam ca metoda de reglare a avansului la scanteie sau cu lampa strobo...se aplica pentru mersul pe benzina....
gpl -ul are cifra octanica mai mare....
un mecanic mi-a reglat avansul astfel incat acum este mai mic cu vreo 3-8 grade fata de avansul zero....
intrebare:si pe gpl avansul se regleaza tot dupa aceasta metoda?


--------------------
Dacia Berlina 1999 - ph-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Jun 2008, 10:51
Post #81


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Cu avansul pe 0 si cu vacumul scos da scanteia exact cand pistonul e la PMS, cu ai vrea sa o dea, mai repede, sau mai tarziu?! Daca o da mai tarziu ori pe benzina ori pe GPL e rau, daca o da prea repede o sa mearga mai bine, depinde si cat de repede, dar cred ca nu tine de benzina sau GPL reglarea avansului, ce-l putin micsorarea lui.

Nu ma intereseaza CO, ma intereseaza viteza de ardere, benzina vs GPL, si vad ca toti isi dau cu presupusul, as vrea date concrete.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NICK82
post 27 Jun 2008, 10:55
Post #82


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 20 November 07




mi-e cand mi l-a reglat ..mi-a spus ca l-a lasat mai mic..deoarece atunci cand are loc arderea...supapele sa fie pozitionate pe scaune..astfel se diminueaza uzarea lor...


--------------------
Dacia Berlina 1999 - ph-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Jun 2008, 11:00
Post #83


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




pentru asta se recomanda un joc mai mare la culbutori dupa parerea mea, asta influentiaza mai discret functionarea motorului decat avansul reglat aiurea. Dar pentru unii mecanici e mai simplu sa rotesti de delco decat sa faci culbutorii.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NICK82
post 27 Jun 2008, 16:04
Post #84


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 20 November 07




mi-am reglat avansul astfel:
-am slabit piulita la delco
-am turat la 3000 rpm
-am rotit de delco in sens orar pana a inceput sa intrerupa,apoi in sens antiorar pana am obtinut turatia maxima..si apoi am rotit un pic inapoi
-am repetat inca o data pasul anterior
-am strans piulita ptr a nu se misca in timpul mersului delco-ul.

daca am facut ceva gresit..sau mai trebuie facut ceva...astept sfaturi.


--------------------
Dacia Berlina 1999 - ph-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 27 Jun 2008, 18:01
Post #85


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




QUOTE(argon @ 27 Jun 2008, 11:00)
pentru asta se recomanda un joc mai mare la culbutori dupa parerea mea, asta influentiaza mai discret functionarea motorului decat avansul reglat aiurea.  Dar pentru unii mecanici e mai simplu sa rotesti de delco decat sa faci culbutorii.
*


exact asa mi-a zis si mie meseriasul la care ma duc pentru GPL(nu e de mine GPL-ul);si asa ii si am reglati biggrin.gif 17000km NUMAI pe GPL si nici o problema la chiluasa(17000 la mine+50000la fostul proprietar),dar nici nu am sarit de 3000rpm,foarte rar in vreo depasire,altfel nu biggrin.gif


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcel8989
post 28 Jun 2008, 10:36
Post #86


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 9 June 08




QUOTE
Am si eu o problema de fapt nu eu, un prieten.
Vrea sa schimbe filtru gpl si nu stie unde este situat.
are cinava idee unde ar putea fii "ascuns"?
Consumul il are cam 13% in afara, iar in oras nu stiu cred ca bate pe la 14-15%.
Consumul mare poate fii influentat din cauza filtrului ne schimbat de multa vreme?
pls help sad.gif

Eu unul nu teas sfatui sa umbli acolo deloc. Este situat sub filtrul de aer al masinii, arata cam ca pompa de benzina manuala dar fara maneta aia. Cand mia schimbat mecanicul mie filtrul acela, a inchis butelia dintrun surub din ea, iar cand a desfacut ca sami schimbe filtrul a iesit la gaz in nestire sub presiune. Filtrul meu era plin cu un fel de pilitura de fier, si lam inlocuit (putea fi si suflat). Lam intrebat daca influenteaza consumul, si a zis ca nu are nici o treaba filtrul acela, consumul este influentat mai mult de filtrul de aer al masinii si un reglaj bun. Numai bine, si eu nu te sfatuiesc sati bagi nasnul daca nu stii (ma costat 10 RON + 5 RON spaga, deci nu merita sa te risti pentru 15 RON)


--------------------
Dacia 1310 BK 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NICK82
post 1 Jul 2008, 08:25
Post #87


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 20 November 07




deoarece aveam avansul prea mare...masina tragea bine de tot..pana la 3000 de turatii..apoi se plafona.....am hotarat sa fac din nou reglajul avansului astfel:
- am scos bujia de la cilindrul 1
- am adus pistonul in PMS;
- cu o lampa de control, am legat firul "+" la delco: "-" carcasa alternator;
- am rotit de delco de la stanga spre dreapta in cateva randuri..iar in pozitia in care se aprinde lampa..am fixat delco.
-am pus bujia la loc..
-am pornit masina...a luat-o repede..

m-am dus la toba de esapament...da un rateu cam la 10 secunde

este bine?
sa-l las asa reglat?

masina merge bine...mototrul se aude frumos.


--------------------
Dacia Berlina 1999 - ph-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 1 Jul 2008, 09:09
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




cauta sa reglezi cu un stroboscop, sa vezi diferenta...


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NICK82
post 1 Jul 2008, 09:44
Post #89


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 20 November 07




ar fi ideal cu stroboscop..dar mai toti mecanici regleaza dupa ureche...
nu prea mai gasesti mecanici care sa faca reglaj cu stroboscopul


--------------------
Dacia Berlina 1999 - ph-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 1 Jul 2008, 12:14
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




cauta si vei gasi un mecanic care sa aiba strobo si sa stie sa-l utilizeze, si la mine a durat dar a meritat


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd June 2025 - 22:33
Forum Renault