DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme cu o bujie, numai la un cilindru

Minel
post 1 Jul 2008, 07:16
Post #61


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Ati mai intalnit sau vazut ca o bujie sa se afume usor pe jumatate .... wacko.gif
Cel putin in cazul meu asa se intampla la cilindrul IV , bujie este jumate cafenie si jumate alb-rosiatica , in ciuda faptului ca am reglat culbutorii la 0.2 A si 0.25 E la rece .
Indiferent care bujie o pun la cilindrul IV pateste la fel ,se afuma un pic pe jumatate , dar motorul merge bine , nu trepideaza nu nimic , ralanti stabil si la 500 de ture , trage , etc... doar "problema" cu acea bujie .
Ma gandeam ca o supapa face figuri ,dar nu ar trebui sa se afume toata bujia , nu doar jumate ..... wacko.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 1 Jul 2008, 07:40
Post #62


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Vezi ce benzen ai bagat , eu am exclus benzenul de la petrom aceleasi simtome le-am avut plus ca pe colotune am vazut ca explozia e galbena deci slab calitativ . De aceea se inegreste evacuarea si pe alocuri bujiile.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 1 Jul 2008, 07:51
Post #63


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(djasu82 @ 1 Jul 2008, 07:40)
De aceea se inegreste evacuarea si pe alocuri bujiile.
*



De la Petrom bag de cand am masina dar de ce se afuma uosr doar jumate de bujie , indiferent ce bujie bag la cilindrul IV tot se afuma usor doar jumatate , daca era de la benzen sigur se afumau toate ... unsure.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 1 Jul 2008, 09:18
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




djasu82, am inteles cu reglajul de carb.
Dar vrei sa spui ca nu am reglat bine culbutorii dupa schema aia? sad.gif
Cum se regleaza dupa cum ai spus tu?


Si cum ramane cu rotita aia zimtata de langa platina? Pe aia cum o pun?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 1 Jul 2008, 10:05
Post #65


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Rotita dintata se pune cu un vacumetru la punct dar decand ma stiu la motorul meu 102-13 1.4 cu arcul original am lasat la 3 zimtii de la stanga spre dreapta . Minel enzina de la petrom are in compozitie si un amestec de gazolina . De aceea am avut avansul marit cand am trecut pe petrom mi s-a marit avansul cu 10 grade fata de cum il reglasem eu pe benzenul de la lukoil.
Razvan vezi aici.
evacuaredeschisareglajcvx3.th.jpg


This post has been edited by djasu82: 1 Jul 2008, 10:08


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 1 Jul 2008, 10:52
Post #66


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(djasu82 @ 1 Jul 2008, 10:05)
Minel enzina de la petrom are in compozitie si un amestec de gazolina . De aceea am avut avansul marit cand am trecut pe petrom mi s-a marit avansul cu 10 grade fata de cum il reglasem eu pe benzenul de la lukoil.

*




Azi am de gand sa reglez culbutorii la 0.15 A si 0.2E cu metoda de evacuare deschisa sa vad cu se comporta si o sa reglez aprinderea si carburiciul pe clasic si nu pe aprindere electronica sa vad cu se comporta ... dry.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 1 Jul 2008, 11:35
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Mdaaa... VARZA, iar nu mai merge o bujie! mad.gif
Merci frumos djasu, m-ai lamurit cu toate, dar mai am o intrebare: de ex. iau primul pas pentru reglat, supapa 1-8-5-4. De unde imi dau seama ca pe ele trebuie sa le reglez? La metoda clasica stiam pentru ca ma orientam dupa lulea si dupa semnul de pe volanta... Aici cum se face, ca deocamdata nu am inteles... Supapele am inteles care se regleaza, dar cum imi dau seama ca sunt inchise?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 1 Jul 2008, 14:05
Post #68


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Supapa inchisa se vede simplu cum culbutorul s-a ridicat in sus iar supapa s-a asezat pe taler arcul nu mai e comprimat la acea supapa .
Supapa deschisa se observa cand culbutorul apasa pe capul de la supapa care va comprima si arcul iar supapa se lasain jos descizandu-se.
Evacuare deschisa la cilindru nr 1 - invarti de elice pana cand culbutorul apasa prima supapa de la cilindru nr 1 aceea e supapa de evacuare , dupa ce s-a deschis iei frumos lera si verifici supapa de admisie de la 3 si supapa de evacuare de la 4 ele vor sta inchise in acest timp adica arcurile lor nu sunt comprimate hai ca e simplu..... Dupa ce s-a reglat se verifica cu lera de 0.20 pt admisie nu trebuie sa intre iar culera de 0.25 pentru evacuare la fel nu trebuie sa intre intre culbutor si supapa. Reglajele initiale pentru supape sunt 0.15 A si 0.20 E. Dupa aceea se roteste iar elicea motorului usor pana cand supapa de evacuare de la cilindru 3 se deschide la fel culbutorul apasa pe ea in jos arcul se comprima ... vei regla supapa de admisie dela cilindru nr 4 si supapa de evacuare de la cilindru 2 la fel . Iar inverti usor de elice se deschide supapa de evacuare de la cilindru nr 4 si reglezi supapa de admisie cilindru 2 si supapa de evacuare cilindru nr.1 iar invarti de elice pana cand supapa de evacuare de la cilindru 2 se deschide si vei regla admisie 1 si evacuare 3 le mai iei usor pentru o simpla verificare cu lera si asta e tot . Mentionez pentru a nu tacani aiurea culbutorii se verifica dupa aceea cu lera de 0.20 pt admsiie sa nu intre intre supapa si culbutor iar pentru evacuare cu lera de 0.25 sa nu intre intre supapa si culbutor in rest lera de 0.15 si 020 se v-a freca usor intre supapa si culbutor , nu trebuie forta .Daca se strange la refuz si abia intra dupa aceea lera de 0.1 nu prea e bine . Se mai poate reface distantele la culbutori pentru admisie 0.1 si pentru evacuare 0.25 motorul trage la fel de bine .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 1 Jul 2008, 17:29
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Am inteles, multumesc, ma gandeam eu ca metoda asta ar fi, ,,la ochi" cu supapele.
0,1?? Nici nu am pe lera radmasa.gif Merg pe 0,15.
Ce credeti, ma ajuta reglajul culbutorilor pentru faza cu bujia aceea? Sau daca nu, ramane problema cu consumul de ulei si asta ar vinovatul.
Inca o intrebare, bujia de la cil. II e putin rosiatica, aproape noua, dar filetul este negru si plin de ulei. Aici nu am avut probleme cu bujia, dar de ce se intampla asa?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 1 Jul 2008, 21:31
Post #70


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




De obicei se pune ulei pe filet ulei de motor pentru ca daca doresti sa dai jos bujiile sa nu ai preobleme . Daca ai funingine pe interiorul bujii asta e alta problema amestecul bogat si scantee slaba explozie galbena .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 1 Jul 2008, 22:58
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Of, OK, o sa mai reglez din nou tachetii, sa vad ce mai zice dupa... dry.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 1 Jul 2008, 23:02
Post #72


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Stie cineva o metoda de curatare a supapelor fata a da jos chiuloasa ?? huh.gif

Am probleme cu ele si oricum le-am regla si indiferent cu ce metoda , cilindru in compresie , evacuare deschisa tot merge cu rateuri in evacuare atat pe clasic (aici parca se simte mai bine ) cat si pe aprindere electronica ... sad.gif
Am incercat si 0.15A si 0.2 E si 0.2A si 0.25 E reglate la rece si tot asa face .. sleep.gif
Motorul merge bine in rest , nu am treaba ,trage , doar ca in ralanti am rateuri in evacuare uneori mai mici si aproape isesizabile si alteori mai sesizabile
Evacuarea fiind etansa am facut testul si cu hartia si se vede clar cum este trasa in interior cand o supapa nu inchide bine .... sad.gif
Toate consumabilele sunt noi , carburatorul este spalat si reglat la 850 rpm


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Jul 2008, 06:31
Post #73


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




avansul sau amestecul la ralanti. Desfa surubul o tura si vezi daca mai face.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 2 Jul 2008, 07:09
Post #74


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(argon @ 2 Jul 2008, 06:31)
avansul sau amestecul la ralanti. Desfa surubul o tura si vezi daca mai face.
*



Incercat toate posibilitatile ,inclusiv asta , avansul reglat la led-ul de la aprindere , si apoi dupa ce s-a incalzit motorul tatonam avansul pana obtineam o turatie stabila fara rateuri , apoi am tatonat ralantiul si tot asa .... dry.gif
Azi dimineata a pornit la sfert fara probleme fara soc ,fara nimic , ralanti stabil 500 de ture , si am facut din nou faza (precizez ca esapamentul este etans ) cu "foaia" la esapament dupa ce s-a incalzit motorul si tot asa face , sunt momente cand o trage in interior , subtil dar vizibil ,hmmmm sleep.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Jul 2008, 08:23
Post #75


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




lasa miturile cu foile wink.gif O fi etans traseul dar gandeste-te la volumul lui, la site si la inertia gazelor..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 2 Jul 2008, 09:30
Post #76


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(argon @ 2 Jul 2008, 08:23)
lasa miturile cu foile wink.gif  O fi etans traseul dar gandeste-te la volumul lui, la site si la inertia gazelor..
*




Site la toba finala nu am , le-am scos cand am sudat din nou stutul de la toba ,

Sustineam posibilitatea crescuta a inchderii defectuoase a unei supape de evacuare , mai precis de la cilindrul IV pt ca bujia de la cilindrul respectiv este pe jumatate rosiatica si jumate afumata un pic
Culbutorii sunt reglati acum 0.2A si 0.25E la rece , si tot asa se comporta motorul ,se seve si la motor ca parca ar intrerupe subtil ( nu stiu cum sa explic exact ) turatia la ralanti variaza cu maxim 10+15 ture ,aproape isesizabil ... hmmm dry.gif
Inainte torcea motorul ca o injectata si rateurile nu se simteam sau deloc eventual unu la 10 minute ,extrem de rar .. foarte ciudata treaba ... dry.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 2 Jul 2008, 09:52
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




,,ralanti stabil 500 de ture"

Cum puteti duce voi motoarele la 500 de ture, ca al meu se opreste de la 800 in jos... blink.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 2 Jul 2008, 10:24
Post #78


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(v_razvan_c @ 2 Jul 2008, 09:52)
,,ralanti stabil 500 de ture"

Cum puteti duce voi motoarele la 500 de ture, ca al meu se opreste de la 800 in jos... blink.gif
*




Daca tot ii reglat bine in combinatie cu o aprindere electronica (in cazul meu AT011+senzor ) se poate , de ce nu ?? blink.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Jul 2008, 11:04
Post #79


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




nu se poate nici la mine, nu ca nu sta la 500 dar motorul sta sa rupa suportii si sa sara de acolo blink.gif Ori pe clasic, ori cu Malvina, ori Gotronic cu senzor.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 2 Jul 2008, 12:33
Post #80


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(argon @ 2 Jul 2008, 11:04)
nu se poate nici la mine, nu ca nu sta la 500 dar motorul sta sa rupa suportii si sa sara  de acolo blink.gif  Ori pe clasic, ori cu Malvina, ori Gotronic cu senzor.
*




Hmm , interesant huh.gif , la mine cand ajunge undeva la 600 ii ralantiul stabil si nu trepideaza nu nimic ,chiar daca ii rece sau cand ii cald si ii scad ralantiul la 600 tot nu zdrangane si trepideaza motorul ... doar acele rateuri mici si enervante in evacuare mad.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 2 Jul 2008, 16:41
Post #81


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Cu bobina de tico montata pe o aprindere eletronica inductiva At011 si malvina sau cdi relantiul sta lejer la 500 de ture mai trepideaza putin oaricum la cald la mine daca il duc in 500 acolo sta zici ca nu mere motorul . Minel a vorbit Tepes cum se face sa inlaturi zgura depusa pe supape si funinginea de pe cilindri cu alcool tehnic pe fiecare cilindru. Inainte dai jos uleiul cel nou ca stiu ca l-ai turnat in motor faci rost de unul folosit deja cam 2.5 litri torni in motor dupa aceea aduci cilindri in echilibru cam toti la acelasi nivel si torni acool tehnic prin orificiul de la buji pana la nivelul lor . Dupa aceea montezi bujiile lasi 12 ore 1-zi la macerat scoti bujiile invati de elice usor pana cand iese tot lichidul de pe fiecare cilindru iei o siringa cu ulei de motor si torni 15 grame in fiecare cilindru invarti usor de elice sa se unga segmenti si cilindri . Dupa aceea montezi bujiile peste ulei mai torni si motor flus pentru a spala si motorul pe interior cheie 10 minute lasi la relantii si golesti totul. Dupa tot acest tacam toni uleiul pe care il ai acuma in motor.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 2 Jul 2008, 17:38
Post #82


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(djasu82 @ 2 Jul 2008, 16:41)
aduci cilindri in echilibru cam toti la acelasi nivel si torni acool tehnic prin orificiul de la buji pana la nivelul lor .
*



Cum adica aduci cilindri in echilibru la acelasi nivel ???? huh.gif fi mai explicit te rog
Si se gaseste alcool tehnic in comert ???? unsure.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 3 Jul 2008, 06:14
Post #83


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Vorbeste cu tepes... si da se gaseste alcool tehnic.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 3 Jul 2008, 12:31
Post #84


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Cat iti dau djasu sa-mi dai si mie tachetii si reglajele la avans, carb..? smile.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 3 Jul 2008, 14:46
Post #85


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Macar de as avea timp ... fiindca lucrez mult si alerg ca un turbat. Dar nu stiu de ce nu inveti si tu si ceilaltihai ca e simplu o dada de doua ori de trei ori si gata. Multi vor viteza alti vor consum mic alti mixt biggrin.gif cam multe ...si acuma sunt la servici sad.gif. Ma gandesc la o aprindere cu plasma ca sa-i dam apa in motor in loc de benzen.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 3 Jul 2008, 18:37
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Vreau sa mearga normal si sa consume normal, nu cer prea mult decat sa DUREZE PANA LA NORMAL FUNCTIONAREA BUJIILOR, atat! Normalitati smile.gif O sa mai incerc eu, dar deocamdata nici eu nu stau bine cu timpul...


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 3 Jul 2008, 18:49
Post #87


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.235
Joined: 24 June 07




La cat ulei consuma masina ta, "normal" e o notiune de mult depasita, fara suparare.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 4 Jul 2008, 10:50
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Dar sunt si masini care consuma ulei si totusi dureaza mai mult bujiile... smile.gif

4 Jul 2008, 13:11:
Mi-am amintit ceva, dupa ce am reglat atunci culbutorii... A inceput sa mearga in 3 cilindrii dupa ce am mers turat cu ea si numai cu pedala pana la fund... Cumva poate fi si de la carburator ceva, sau de ce s-a intamplat sa nu mai functioneze o bujie dupa ce am mers cum am spus?

4 Jul 2008, 18:23:
Asaaa, gata cu culbutorii, cel putin asa cred, i-am reglat si motorul mergea si se auzea destul de dragut.

Alta problema:
-am relgat bujiile la 0,70, e bine? Pentru ca pana acum nu am inteles ce ati vrut sa ziceti prin 0,7, mi se pare prea mica distanta daca e vorba de 0,07;
-am reglat dintisorii aia de la avans: 3 de la stanga la drepta;
-platina la 0,3-0,4.
Apoi dupa ce am scos,,laba de urs"pocnea rau de tot din carburator (cred ca de rateu e vorba) cand duceam pedala de acceleratie pana la fund, dar nu face mereu... asta de la ce naiba mai e?
In puls a mers motorul cateva secunde perfect, apoi s-a oprit si nu mai pornea. Am umblat la platina, am facut-o de 0,5 si am dat dintisorii aia cum erau inainte...

This post has been edited by v_razvan_c: 4 Jul 2008, 17:23


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 4 Jul 2008, 18:45
Post #89


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Daca ai avansul mare la delco de aceea dai tu dintisori spre maxim biggrin.gif dar nu stiu cat v-a mai compensa fiindca la pornire , porneste greu motorul din cauza avansului mare simotorul risca sa da inapoi. Regleaza pentru inceput delcoul cu becul. Dupa aceea se tatoneaza urcand in turatie la peste 3500 de ture si tatonezi avansul doar dupa ce ai incalzit motorul. Folosesti lera de 0.7mm pentru reglajul bujiilor iar lera de 0.4 mm pentru reglajul platini e optim 0.4. La 0.5 riscul e ca la turatie mare sa nu mai dea scantee din cauza ca pintenul mu mai atinge varful camei corect sau de loc. La distanta de 0.4 mm pintenul platini corijeaza frumos cama adica cocoasea cand incepe un pic si urca spre maxim adica spre varful camei. Asa e si la gotronic doar ca pentu optim la senzor se poate pune sa dea scanteea doar cand a trecut varful camei prin dreptul senzorului iar senzorul se pozitioneaza la 1mm fata de varful camei.

This post has been edited by djasu82: 4 Jul 2008, 18:47


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 4 Jul 2008, 19:35
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




,,porneste greu motorul din cauza avansului mare simotorul risca sa da inapoi. "

Motorul porneste foarte bine asa cum e. Am observat ca daca dau avansul mare, nu mai da in nas, dar are rateuri la toba. Ce inseamna ,,a da inapo"?

Eu am reglat platina cu lera si scria pe ea 0,04... Nu e bine asa?

Cum e cu pocnitura aceea violenta care iesea din carburator? De la ce face asa? Vreau sa stiu daca tot de la culbutori vine....

Alta chestie: mai stiti bujia aceea aproape noua? Ei bine dupa ce am reglat tachetii prima data, acum cateva zile, am gasit-o si pe ea neagra, deci clar nu au fost reglati bine. Asta a fost asa ca o paranteza.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2024 - 11:08
Forum Renault