Cocluzii accident Logan, cel cu fuzeta ruptă....
![]() ![]() ![]() |
Cocluzii accident Logan, cel cu fuzeta ruptă....
laur |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 8 July 02 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Peugeot
206 1,4 HDI
- . "parerea mea"
|
|||
dantes |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Parerea mea:
1. La ce gropi a luat berlina mea soldate doar cu janta indoita...NU are motiv sa se rupa in halul ala! 2. Borna km nu exista in acel loc (cf. celor spuse de politie...) 3. Nu exista ca nu esti obisnuit cu servo, astfel incat sa rupi cu ajutorul volanului un metal! In cel mai rau caz, tragea mai tare de volan, iar masina se ducea mai repede si usor catre directia respectiva...nu e cazul...era linie dreapta parca... 4. Modul in care suntem tratati de catre Dacia SA! Indiferenta si bagarea salamului in gura celor care isi cumpara o masina, si platesc la ea 7 ani, sau cu eforturi ...nu mai zic, ptr ca ma enervez! Unu si cu unu face doua....care este.....Defect de fabricatie la o componenta importanta DIRECTIA! Indiferent daca a fost materialul defect, fie tot sistemul proiectat prost..nu prea conteaza...Dacia SA trebuia sa verifice/certifice furnizorul, sau proiectanti imbecili! In final..Dacia SA este vinovata 100%, chiar si prin modul in care trateaza subiectul...se gandesc la target, nu conteaza daca se inmultesc accidentele cu vinovat un logan din cauze necunoscute.. Sa dea Domnu' sa castige nenea procesul! Poate asa se vor trezi la realitate cei de la Dacia!!! |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
Funny |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.272 Joined: 7 October 04 ![]() |
Categoric treaba cu servodirectia nu este valabila.Adica taranu' din mine a condus vreo 14 ani numai fara servo iar cand mi-am luat prima masina cu servo chiar am fost incantat de diferenta de manevrabilitate reusind acomodarea instantanee.Mi se pare o impertinenta ca un expert sa avanseze astfel de idei.(cum ca ar fi manevrat ala volanu nu stiu cum,fapt ce a condus la ruperea elementului de securitate)
Nu putem exclude insa culpa de alta natura a posesorului si probabil nici culpa comuna ,fapt care intr-un final va conduce la stingerea amiabila a conflictului.Probabil.... |
--------------------
Dividae
et
impera! Lasciate ogni speranza , voi ch'entrate!
|
|
litza |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 813 Joined: 27 August 03 From: Bavaria, DE ![]() |
Azi dimineata a fost un reportaj la stiri reveritor la ACELASI accident de la Arad, nu inca unul cum s-a vehiculat. Sa fie clar!
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-2018
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#35
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Am vazut si eu aseara pe A1. In fapt ala de la service care zicea ca bratul fuzeta s-a rupt din cauze de material, isi dadea si el cu parerea. Daca nu faci analize metalografice etc, etc, n-ai cum sa stii.
Acum si astia de la Dacia trebuiau sa iasa la presa cu un comunicat. Sa vedem zilele astea, ce raspuns dau la faptul ca nea soferu ii da in judecata. Daca nu dau nimic inseamna ca sunt varza, indiferent care a fost cauza producerii accidentului. |
--------------------
x
x
- x
|
|
Dragos |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 17 August 04 From: Galati ![]() |
Hai ca ma bag...
Uite cum sta treaba - materialul folosit la "piesa blestemata" pare a fi de vina. Socul se pare ca a fost scurt, si nu in dreptul rupturii (nu am vazut nici o deformare). A cedat acolo pt. ca acolo era... "buba". Practic s-a rupt in loc sa se deformeze. Pt. profani - ca un vreasc. Dupa cum arata (structura si culoare) parea a fi un aliaj pe baza de fonta cenusie. Asta'i ieftina (are carbon ceva mai mult decat un otel obisnuit, dar care'n schimb este... moale) dar si casanta. Recunosc, am fost la orele de "Materiale" si "Tehnologie" in fac. ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4MPI Clima
- ... Posesor de Solenza...
|
|
naturall |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 23 June 04 From: IIIrd World ![]() |
1. LGN e prima mea masina: directia asistata nu mi se pare ceva periculos!
![]() 2. Daca e sistemul proiectat prost conteaza al naibii de tare dar nu cred ca e cazul. Pt Dumnezeu, cine a proiectat masina asta? Parca domnii de la Tehnocentre...Nu se poate sa fi facut rabat la calitatea materialului tocmai la elementele de directie...!!! Un bord + finisaje care arata ca pentru Romania/EST sunt acceptabile (...) dar... 3. parerea mea de profan este ca daca nu era nici o borna pe acolo treaba cam pute... |
--------------------
Dacia
Logan
1900 toamna
- B69XXX It's more DACIA than Renault
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#38
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Eu cred ca e facuta din otel si nu din fonta. De ce cred asta pentru ca fontele acumuleaza tensiuni la turnare si ar trebui detensionate si dupa aceea imbatrinite. Plus ca fontele, toate sunt casante si nu prea vad eu cum sa se foloseasca la organe de securitate.
Iar ca tehnologie de executie , eu zic ca este matritare-forjare. Exclus turnarea, care poate da "goluri" si alti pori etc. In plus o piesa de securitate trebuie sa aiba fluajul pe mijlocul piesei atit dupa forjare cit si dupa prelucrarile mecanice ulterioare, ceea ce prin turnare nu se poate asigura. Asta pentru rezistenta la rupere. off-topic Fonta aia cenusie de care zici tu nu e chiar de 2 lei, daca i se fac tratamente. In plus FCX-urile sunt aproape la fel de bune ca OLC-urile si sunt cele mai uzuale in Ro, atit pentru piese tip carcase cit si pentru alte repere. Depinde de complexitatea piesei, dar mai bun ca FCX este FGN-ul si cam atit. |
--------------------
x
x
- x
|
|
ender_wiggin |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 3 March 04 ![]() |
Dacia spune ceva?
This post has been edited by ender_wiggin: 5 Jan 2005, 12:44 |
-------------------- |
|
dRg |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 13 September 04 From: Galati ![]() |
Dacia : spune ce e din ciclul "asa fac toate" , sau mai bine zis cum era inainte "mortu-i vinovat".
Cel mai simplu sa se dea vina pe sofer .... dar oricum ar fi nu trebuia sa existe ruptura acolo (doar daca masina era varza). Sau mai bine zis Dacia tace ca posibil sa faca toate asa ..... daca nu schimba ceva pe acolo ! |
--------------------
VW
Bora 1.9 TDI 115CP
2000 Highline
- XXXX
|
|
dRg |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 13 September 04 From: Galati ![]() |
|
--------------------
VW
Bora 1.9 TDI 115CP
2000 Highline
- XXXX
|
|
dRg |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 13 September 04 From: Galati ![]() |
|
--------------------
VW
Bora 1.9 TDI 115CP
2000 Highline
- XXXX
|
|
m-power |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 9 December 04 From: Iasiington ![]() |
Mai daca cititi topicul cu accidentul care a aparut atunci (acu vreo luna) ideea cu soferul e de vina ca nu stia cu servodirectia a fost lansata dintre noi, nu dau nume. Am reactionat atunci. o fac si acuma....Nu se poate asa ceva. Bine respectivul presupunea si existenta unei gropi pe acolo.
Astia de la Dacia au zis doar ca masina era in depasirea unui tir si ca soferul a pierdut controlul volanului, dupa care a intrat in borna kilometrica. Cu alte cuvinte in loc sa suceasca masina pe toate partile, sa vada ce si cum la piesele respective si sa ia procesul verbal (sau constatarea) politiei de buna, ei se duc la fata locului si fac cercetari specifice politiei si stabilesc o alta dinamica a accidentului. E cusuta cu ata nu alba, roz cu verde fosforescent si care si tauie pe deasupra. |
--------------------
Dacia Logan
Ambiance
- IS xx DAM Daca nu aici...cand??
Daca nu acum....unde ???!? |
|
rdesign |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 25 December 04 From: Craiova ![]() |
Trebuie sa realizam cu totii ca traim intr-o recesiune economica mondiala in care pentru stimularea poductiei, TOATE bunurile au devenit "PRODUSE DE CONSUM", cu fiabilitate redusa si costuri de productie mici.
Mai mult, pentru obtinerea unor costuri de productie mici si acapararea a cat mai multor piete, fabricantii consacrati au "mondializat productia", montand pe produsele lor repere fabricate te miri pe unde. Exemplul cel mai elocvent este dat de explozia celor doua navete spatiale (din cele 7 produse in total, dupa minima mea cultura generala),in conditiile in care, la baza primei explozii, cauza a fost montarea unor garnituri ieftine produse prin Asia si care deveneu rigide la temperaturi scazute. Daca analizam procentul, accidente tehnice/produse fabricate, putem spune ca LOGANUL este o masina mai sigura decat naveta spatiala. Am divagat putin pentru a se intelege ca aceasta posibilitate ne paste pe toti oricand. Personal am vazut un accident, la baza caruia a stat un brat inferior, de OLTCIT Special, rupt. Acel brat era frantuzesc (credeti-ma ca stiu sa le deosebesc) si functionase pe masina 10 ani. Am studiat personal bratul rupt si prezenta rugina pe aprox.80% din suprafata zonei de ruptura, ceea ce indica in mod evident ca acolo existase o fisura din fabricatie. Cert este un lucru, elementele de suspensie si directie nu au voie sa se rupa, le este permis doar sa se indoaie. Partea proasta este ca portfuzetele nu se pot realiza decat prin turnare iar prin acest procedeu, orice modificare a parametrilor ( ex.temperatura de turnare, conditii de racire etc.) poate modifica structura cristalina a materialului. Mai prost este ca aceste defecte nu se pot controla decat prin procedee nedistructive, respectiv prin radiatii. Acest lucru se face in procesul de productie, dar prin sondaj, pe lot de fabricatie. din aceleasi conditii dictate de pret. nefiind posibila verificarea fiecarui reper in cazul unei productii de masa. Hai sa fim seriosi. De ce am cumparat noi loganul, decat pentru pretul sau, incomparabil pe piata auto a masinilor noi. M-am uitat cu atentie la focalizarea rupturii aratata in emisiunea de stiri si am vazut ca avea aspect lucios, lipsit de pete de culoare, fapt ce indica lipsa unei fisuri anterioare. Nu pot afirma care este cauza, dar ca ipoteze: ori nu au fost respectate conditiile de turnare, fapt ce a modificat structura cristalina a materialului si implicit rezistenta sa, fata de cea luata in calcul la proiectare, ori a suferit un soc mare, fapt posibil, data fiind si galca din pneu prezentata la ceeasi emisiune de stiri. Sper ca am fost explicit si nu v-au plictisit cele expuse. |
--------------------
dacia
logan
- DJ 2810 Am facut atat de multe in viata incat nu stiu daca o sa ies la pensie popa sau medic ginecolog!
|
|
dRg |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 13 September 04 From: Galati ![]() |
Pentru toti cei care cred ca e soferul vinovat:
In threadul " LOGAN accidente, Se mai intampla si unele accidente" tot soferul e vinovat ca directia a fost facuta KO ![]() This post has been edited by dRg: 5 Jan 2005, 14:11 |
--------------------
VW
Bora 1.9 TDI 115CP
2000 Highline
- XXXX
|
|
naturall |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 23 June 04 From: IIIrd World ![]() |
bagi mana in foc ca avea rotile drepte in momentul impactului?
|
--------------------
Dacia
Logan
1900 toamna
- B69XXX It's more DACIA than Renault
|
|
luck |
![]() ![]()
Post
#47
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 1 November 04 From: Buc. --> Rahova ... ![]() |
Scade procentul pe zi ce trece in a achizitiona un Logan ....
Eram hotarat in masura de 90 % trebuia sa demarez procedurile in ian. dar' am ajuns sub 50 %.... hmm.. ![]() Bye Logan ... ???... ![]() Iar faza cu vina soferului sa fim seriosi ...Din datele existente nu exista nimik sa-l incrimineze... |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate 1.4
- B-xx-LCN. traieste clipa ....
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#48
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Mai intai ca sa raspund mesajului de deasupra(unul de sus tare
![]() Airbag-ul se declanseaza la impact frontal cand se torsioneaza peste o anumita limita centurile de siguranta pentru ca pe centura de siguranta e "tragaciul" la airbag. Am o cunostinta care cu ditamai Peugeot-ul a murit din cauza ca nu avea centura pusa si nu s-au declansat airbag-urile, deci mare grija la centuri ! Si apoi ca sa fiu la subiect, din ce am inteles eu din bucatica de inregistrare: 1. Presupunerea ca ar fi fost o borna kilometrica a fost a politiei iar cercetarea de mai tarziu a dovedit ca presupunerea a fost falsa. 2. Dacia n-a zis nimic altceva decat ca nu masina a fost de vina. Explicatii zero. 3. Clientul da in judecata producatorul si cere respectivele despagubiri. Atat reiese din inregistrare deci nu se poate trage decat concluzia ca producatorul si clientul nu s-au impacat si fiecare are impresia ca el are dreptate. Ar fi interesant de stiut din ce material e facuta piesa respectiva pentru ca dupa cum e rupta nu e facuta dintr-un material care poate fi indoiat ci mai degraba dintr-un otel care supus unui mai mare stres se fractureaza si deci e casant pentru ca nu prezinta deformari pe suprafata fracturii ci e ca si taiata. Ar merita de facut un test de rezistenta cu piesa respectiva si vazut daca materialul e de calitate si de ce fel de otel este pentru ca daca supus la o anumita fortza el ar trebui sa se indoaie si de fapt s-a fracturat... e clar ca a fost o microfisura in material. Stau insa si ma intreb ce forte sunt in mod normal in bratul cu pricina pentru ca la drum... roata se invarte... rezistenta intampinata la actionarea directiei n-ar trebui sa fie prea mare si prin urmare chiar daca e servo si sa zicem pompa de ulei din servo poate mai mult decat muschiul... nu cred ca se poate ca la o bruscare sa se rupa piesa respectiva deci pica treaba cu servo-ul... asta daca nu cumva design-ul e prost si materialul de rahat si daca bruschezi chiar se rupe. O alta chestie... daca cumva roata e blocata si nu poate fi intoarsa in stanga sau in dreapta... la actionarea servo-directiei... bratul respectiv rezista sau se rupe usor ? Ganditi-va ca stati cu roata in bordura ... Tare ma tem ca au dat-o in bara Dacia in cazul cu accidentul de la Arad. Sunt convins ca expertii care au vazut cu ochii lor si au datele complete despre accident stiu de fapt ce s-a intamplat acolo. Pacat ca nu prea avem noi acces la informatie si trebuie sa facem speculatii. This post has been edited by DigitalScribe: 5 Jan 2005, 14:57 |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
MaxTurbo |
![]()
Post
#49
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 3 January 05 ![]() |
Domnilor:
1 Fontele cenusii sunt de foarte multe tipuri 2 Felicitari pentru cel care a spus ca fontele sunt casante dar cel ce a spus ca sunt moi.......sa precizeze in termeni mai tehnici la ce s-a referit 3 Este clar ca portfuzeta este din fonta insa eu nu ma hazardez sa dau cu parerea DE CARE. 4 Este clar ca portfuzeta nu ar fi avut voie sa se rupa....LA NICI UN IMPACT. Va reamintesc faptul ca portfuzeta face parte din sistemul de rulare si este prins de "caroserie" cu elemente elastice (citeste bucsi ) si elemente plastic deformabile ( vezi bratul inferior si suruburile de prindere al acestora). Deci romaneste zis: un soc mecanic de o marime care sa rupa prtfuzeta ar fi deformat (si) alte componete janta,barat, bara de directie etc. 5 Eu cred ca piessa avea un defect de turnare iar din cauza socului primit in timpul accidentului ( sau a unor presupuse gropi in astfalt) s-a rupt. 6 Asta insa se poate stabili la o expertiza relativ simpla. Daca piesa s-a rupt din cauza unui soc mecanic, pe toata suprafata rupturii structurile metalului trebuie sa fie deformate deoarece la o asemenea ruptura se degajeaza o caldura imensa... |
-------------------- |
|
bomicabomic |
![]()
Post
#50
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Stati linistiti mai, ca n-are nici o treaba servo-directia cu ruperea bratului. Vorbim de otel nu de lemne de brad putrede sau paie de griu. Ce dracu.
Uitati-va si voi pe la nea mecanicii din parcari care dau pivoti jos sau bielete, la Berline. Fara presa direct cu ciocanu. Unde da? Taman in brat ca sa-i depresurizeze. |
--------------------
x
x
- x
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#51
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Absolut corect MaxTurbo cu degajarea de caldura. Din cate stiu orice metal incalzit peste niste limite (mai ales otelurile) sufera oarece schimbari de culoare/structura care pot fi vazute in zona incinsa.
Cred ca ar trebui sa fie clar de acum ca a fost defect la turnare. Daca materialul ar fi intampinat rezistenta lui maxima caldura degajata la ruptura ar fi fost considerabila. This post has been edited by DigitalScribe: 5 Jan 2005, 15:15 |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
MaxTurbo |
![]()
Post
#52
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 3 January 05 ![]() |
QUOTE(DigitalScribe @ 5 Jan 2005, 14:55) Mai intai ca sa raspund mesajului de deasupra(unul de sus tare ![]() Airbag-ul se declanseaza la impact frontal cand se torsioneaza peste o anumita limita centurile de siguranta pentru ca pe centura de siguranta e "tragaciul" la airbag. Am o cunostinta care cu ditamai Peugeot-ul a murit din cauza ca nu avea centura pusa si nu s-au declansat airbag-urile, deci mare grija la centuri ! Si apoi ca sa fiu la subiect, din ce am inteles eu din bucatica de inregistrare: 1. Presupunerea ca ar fi fost o borna kilometrica a fost a politiei iar cercetarea de mai tarziu a dovedit ca presupunerea a fost falsa. 2. Dacia n-a zis nimic altceva decat ca nu masina a fost de vina. Explicatii zero. 3. Clientul da in judecata producatorul si cere respectivele despagubiri. Atat reiese din inregistrare deci nu se poate trage decat concluzia ca producatorul si clientul nu s-au impacat si fiecare are impresia ca el are dreptate. Ar fi interesant de stiut din ce material e facuta piesa respectiva pentru ca dupa cum e rupta nu e facuta dintr-un material care poate fi indoiat ci mai degraba dintr-un otel care supus unui mai mare stres se fractureaza si deci e casant pentru ca nu prezinta deformari pe suprafata fracturii ci e ca si taiata. Ar merita de facut un test de rezistenta cu piesa respectiva si vazut daca materialul e de calitate si de ce fel de otel este pentru ca daca supus la o anumita fortza el ar trebui sa se indoaie si de fapt s-a fracturat... e clar ca a fost o microfisura in material. Stau insa si ma intreb ce forte sunt in mod normal in bratul cu pricina pentru ca la drum... roata se invarte... rezistenta intampinata la actionarea directiei n-ar trebui sa fie prea mare si prin urmare chiar daca e servo si sa zicem pompa de ulei din servo poate mai mult decat muschiul... nu cred ca se poate ca la o bruscare sa se rupa piesa respectiva deci pica treaba cu servo-ul... asta daca nu cumva design-ul e prost si materialul de rahat si daca bruschezi chiar se rupe. O alta chestie... daca cumva roata e blocata si nu poate fi intoarsa in stanga sau in dreapta... la actionarea servo-directiei... bratul respectiv rezista sau se rupe usor ? Ganditi-va ca stati cu roata in bordura ... Tare ma tem ca au dat-o in bara Dacia in cazul cu accidentul de la Arad. Sunt convins ca expertii care au vazut cu ochii lor si au datele complete despre accident stiu de fapt ce s-a intamplat acolo. Pacat ca nu prea avem noi acces la informatie si trebuie sa facem speculatii. Mai baiatule....fii atent: Airbagul de sistem SRS cum este montat si pe LOGAN si pe 99 % din masinile moderne se declanseaza de la un senzor de decceleratie care este plasat undeva in cabina sub bord cat mai aproape de centrul de greutate al vehicolului. Se numeste Airbag Control Modul. Principiul de functionare al acestuia este: exista o bila de mercur care se afla in stare de repaus intr-un suport (cum sta oul in pahar:)) ). In cazul in care decceleratia vehicolului depaseste o anumita valoare bine definita mercurul se deplaseaza in directia opusa deccelerarii incercand sa-si mentina miscarea uniforma bla bla bla (legea lui Newton) si actioneaza un "buton" care declanseaza airbagurile. Unii producatori leaga functionarea Airbagului de centura de siguranta in felul unrmator: daca centura nu iti este pusa Airbagul nu se declanseaza pentru ca ulele studii au demonstrat ca forta impactului intre capul omului daca nu are centura si airbag in cazul unui impact frontal este devastator si atunci te-ar omori airbagul...Dar asta in cazul in care masina e prevazuta cu centuri de siguranta cu pretensionare. NU e cazul LOGANULUI. Deci nu s-a deschis airbagul pt ca decceleratia nu a atins valoarea critica. Iar chestia cu roata si bordura nu o mai spune la nimeni......ai dat vreaodata cu 80-90 KM/h intro groapa??? Daca de la o combinatia servodirectie-bordura s-ar rupe vreao piesa a a masinii de la o graoapa la viteza 80-90 ar trebui sa ramai doar tu pe scaun cu volanul in mana. Mai intreaba ma daca vrei sa cunosti. No offense OK? |
-------------------- |
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#53
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
La chestia cu airbag-ul nu sunt expert si ma aplec in fata intelepciunii dumitale si cunostintelor mult mai precise. Eu tot ce stiu e ca un amic mi-a murit intr-o masina mult mai sumpa decat Logan-ul si airbag-urile nu s-au declansat din cauza ca nu avea centura pusa. Retrag afirmatiile care le-am facut despre airbag-ul Logan-ului.
Cat despre bordura era o ironizare ce-am scris acolo mai mult si nu afirmatii deci sunt de acord cu ce zici cu cu groapa si 80-90Km/H... asa ca nu inghit tonul tendentios cu care mi-ai aruncat reply-ul ![]() Eu propun sa nu transformam topicul in altceva decat trebuie sa fie. No offence & none taken ! |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
klaus |
![]()
Post
#54
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Max turbo are dreptate la faza cu airbagul pe logan.
Trebuie spus ca la lovituri laterale, rasturnari, sansele de deschidere a airbagului scad simtitor (datorita declansarii cu senzor de decceleratie la lovituri frontale), referinta la airbagul frontal, nu la cele laterale. PS: am sters de pe aici pupaturile si altea alea. Rog folositi mp pentru asta |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
MoGas |
![]()
Post
#55
|
Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 2 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Am citit că s-a vehiculat ipoteza ruperii la oboseală. În 800 km nu poate să se pună vorba de așa ceva. Exclus. Ruptura aia trebuie examinată la microscop, de la mare distanță pare ruptură fragilă, specifică fontei sau oțelului cu impurități groaznic de multe.
De când cu alianța reno-nissan-dacia, francezii au intrat în fria tăierii costurilor, cu orice preț. În consecință fac totul la limita minimă, on the edge. Dacă se aștepta cineva de la logan să nu aibă probleme, mare naiv mai este. Fără supărare. |
-------------------- |
|
bomicabomic |
![]()
Post
#56
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
QUOTE(MoGas @ 5 Jan 2005, 17:21) Am citit că s-a vehiculat ipoteza ruperii la oboseală. În 800 km nu poate să se pună vorba de așa ceva. Exclus. Frate, e vorba de rezistenta la oboseala a materialului. E o caracteristica pe care o are si care se incearca inainte de a face piesa. Daca aparatul zice ca e OK, inseamana ca e materialul dat. Daca nu, e OL kkt (cine lucreaza in domeniu, stie ca e OL 37) numai bun de aruncat. Nu ca a obosit in 800 km. |
--------------------
x
x
- x
|
|
Agrig |
![]()
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.067 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Nu am reusit sa aflu precis localizarea accidentului ,doar ca este in portiunea Horia - Siria. Pe acea portiune bornele kilometrice sint de cealalta parte a santului , in aliniamentul de pomi. Adica este drumul , un sant care este in unele zone adinc de 1-1.5 m si apoi aliniamentul de pomi si bornele. Mai incerc sa aflu amanunte doar pentru curiozitatea noastra, eventual o poza.
Grig |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
marksman |
![]()
Post
#58
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
"nu era obisnuit cu servo..."
Hai sa fim seriosi! Am condus 5 ani berlina, 10 minute Opel Corsa (cu servo), vreo 5 km Solenza (fara servo, dar volanul mergea mai usor ca la berlina), si acum am Logan cu servo. In 200 km m-am obisnuit cu servodirectia. Defect de material, cel mai probabil, dar Dacia nu vrea sa strice relatiile cu furnizorii de piese ieftine. |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
maxx |
![]()
Post
#59
|
![]() Megane Renault Sport 2.0 Turbo 225hp, 6 speed, 0 - 100 6,5s Group: Members Posts: 401 Joined: 26 September 04 From: Bucuresti - Tei ![]() |
oameni buni
![]() "acel om" care a facut accident se afla intr-o manevra de depasire... deci inca un motiv in plus de a gresi... yo n-am fost atent la inceputul cazului, a spus de la inceput ca era intr-o depasire ![]() |
--------------------
DACIA
Logan Ambition Perla
- B 62 DRB ---- RENAULT -- NISSAN -- DACIA ----
|
|
MaxTurbo |
![]()
Post
#60
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 3 January 05 ![]() |
Am reusit sa ma asigur de un lucru...Portfuzeta este fabricata din fonta!!!!! Deci raman la ipoteza mea mai devreme descrisa.
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 02:38 |