Cocluzii accident Logan, cel cu fuzeta ruptă....
![]() ![]() ![]() |
Cocluzii accident Logan, cel cu fuzeta ruptă....
MoneyTalks |
![]()
Post
#61
|
||
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
|
||
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|||
dantes |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Sa revenim la oile noastre...am vazut ca ati tot spus de portfuzeta...buuun..
Am berlina...ok...la service cand da ala cu ciocanu' in ea de ii sar ochii.. SAU...Am intrat o data cu o roata cu vreo 60 kmh intr-o groapa maaaaare si in afara de o janta indoita, nu am avut nimic! Intrebare: Am cumva portfuzeta mai buna ca la Logan? sau e Doar problema de proiectare? Oricum e nasol... |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#63
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
QUOTE(dantes @ 6 Jan 2005, 09:52) Am berlina...ok...la service cand da ala cu ciocanu' in ea de ii sar ochii.. SAU...Am intrat o data cu o roata cu vreo 60 kmh intr-o groapa maaaaare si in afara de o janta indoita, nu am avut nimic! Intrebare: Am cumva portfuzeta mai buna ca la Logan? Oricum e nasol... Am dat si eu exemplul asta cu ciocanu la Berlina. Parerea mea este ca portfuzeta e la fel de buna ca la Berlina, insa intreg trenul fata, cred ca este prost gindit. O fi avind el unele avantaje dar uite ca cedeaza. A se vedea si cazul celui de la C-ta, caruia i-a rezistat tabla dar i-a fost smulsa roata. La Berlina, era tirantul, bieleta era profil U, mai greu deformabila decit un profil rotund, bascula superioara. E drept mai rigida, dar rezista. Pe cind la astea noi, sunt ele mai flexibile, dar uite ca se rup de le ia dracii. Parerea mea. |
--------------------
x
x
- x
|
|
MaxTurbo |
![]()
Post
#64
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 3 January 05 ![]() |
QUOTE(bomicabomic @ 6 Jan 2005, 10:42) Am dat si eu exemplul asta cu ciocanu la Berlina. Parerea mea este ca portfuzeta e la fel de buna ca la Berlina, insa intreg trenul fata, cred ca este prost gindit. O fi avind el unele avantaje dar uite ca cedeaza. A se vedea si cazul celui de la C-ta, caruia i-a rezistat tabla dar i-a fost smulsa roata. La Berlina, era tirantul, bieleta era profil U, mai greu deformabila decit un profil rotund, bascula superioara. E drept mai rigida, dar rezista. Pe cind la astea noi, sunt ele mai flexibile, dar uite ca se rup de le ia dracii. Parerea mea. Nu stiu de ce spui ca se rup ca dracii pt ca nu s-a rupt decat una pana acuma din cate stiu eu....iar sistemul de suspensie fata la Logan este unul de tip McPherson folosit cu brio de mai toti producatorii la modele de clasa mini, mica compacta si tot mai rar medie. Intreg subansamblul se fabrica in turcia si este identica cu cea de pe modelele Clio. Deci eu cred totusi ca a fost vorba de un caz izolat....o gresala de fabricatie. Nu stiu de ce dar sistemul la berlina cu brate triunghiulate suprapuse era cam costisitor de intretinut:) adica toate ziua schimbai bucsi si rotule.....pe cand la McPherson nu prea se intampla asa ceva. Acesta "consuma" insa mai repede amortizoarele. Well.....fiecare sistem cu avantajele si dezavantajele ei....dar una peste alta McPherson e mai bun. |
-------------------- |
|
bomicabomic |
![]()
Post
#65
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Max de asta ce zici. Cum dracu a lovit-o de i s-a rupt roata.
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=11711 |
--------------------
x
x
- x
|
|
MaxTurbo |
![]()
Post
#66
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 3 January 05 ![]() |
Am scris si acolo.....ceva nu e in regula la cazul acela....si din cate vad eu acolo bratul s-a desprins de jugul motor iar portfuzeta e intreaga.Inca o dovada ca, cazul de la Arad e unicat. La asemenea lovitura ar fi trebuit sa cedeze portfuzeta daca ar fi slaba din proiectare. Iar ca a scris omul acolo ca el in 21 a lovit-o si de sarbatori a avut masina......eu nu am cum sa o cred. Ca tirul nu vine din Franta
![]() |
-------------------- |
|
stefan19 |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 15 September 04 From: Constanta ![]() |
Citeste mai atent ce a scris baiatul acolo, dupa mine nu prea a avut masina de sarbatori.........
|
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- CT-XX-STE
|
|
MaxTurbo |
![]()
Post
#68
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 3 January 05 ![]() |
Corrrect. Scuze .Mea culpa.
|
-------------------- |
|
sstanescu |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Cunostintele mele minimale in materie de mecanica auto imi arata ca McPherson "clasic" nu mai este considerat de catre producatorii mari o suspensie foarte buna pentru autoturisme. Ei au luat conceptul de McPherson si l-au imbunatatit, urmarind atenuarea dezavantajelor acestei configuratii. Un dezavantaj, spus clar de producatori gen Peugeot si VAG, e modificarea geometriei fata functie de denivelarile suprafetei de rulare, mai precis, functie de incarcarea trenului fata. D-aia se folosesc tot soiul de solutii, cu brate suplimentare si alte nebuneli, pe care le-as intelege doar daca as vedea o simulare pe computer.
McPherson e o suspensie simpla si fiabila, insa probabil ca, in buna traditie romaneasca, implementarea si mai ales adaptarea locala e intotdeauna mai dureroasa. |
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B-92-SLC All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War |
|
MaxTurbo |
![]()
Post
#70
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 3 January 05 ![]() |
![]() Prin luna noiembrie a anului trecut cu cca 100km/h am luat o groapa considerabila pe roata stg.fata. S-a indoit janta,s-a rupt o bucata din capacul de roata, a inceput anvelopa sa piarda presiune de aer pa langa janta dar directia este la fel ca inainte......eu cred ca daca ar fi asa slabe directiile la Logan de la groapa asta ar fi trebuit sa se strice ceva....dar nu a fost asa. |
-------------------- |
|
Daleputley |
![]()
Post
#71
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 11 December 04 ![]() |
Stimati domni, sunt unul dintre cei care in urma acestui reportaj - picatura care a umplut paharul - m-am decis sa cumpar o alta masina.
|
-------------------- Clio Symbol Fidji, 1.4 8V, iunie 2005
|
|
skoda |
![]()
Post
#72
|
Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 10 October 04 ![]() |
Eu sunt unul care cred in vina producatorului, insa mi se pare penibil sa nu-ti mai iei Logan doar de frica ca ti se poate intampla si tie. Este ca si cand ai vazut la televizor ca a cazut un avion in Atlantic, drept urmare hotarasti de maine sa te duci in SUA inot.
Accidente si victime nevinovate se intampla zilnic pe toate drumurile, asa de ce mai iti iei masina, de ce mai traversezi strada, de ce mai iesi din casa, ca te asigur ca sansa sa fii lovit de un RATB, echipaj de politie sau coloana prezidentiala chiar pe trecerea de pietoni este mult mai mare decat sa te lase directia la Logan, chiar daca Dacia are o problema de controlull calitatii la acest capitol.... |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.4
- Toreador
|
|
Daleputley |
![]()
Post
#73
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 11 December 04 ![]() |
Statistic vorbind, probabilitatea de a muri intr-un accident de masina este mai mare decat intr-un accident de avion, iar daca masina respectiva mai pare sa aiba si unele probleme, este suficient pentru a nu ma simti in siguranta in masina respectiva. Pana la avion si caramida, incerc sa fac eu insumi toate alegerile care micsoreaza riscul. Dupa aceea, intr-adevar, se poate intampla orice.
|
-------------------- Clio Symbol Fidji, 1.4 8V, iunie 2005
|
|
DomnulK |
![]() ![]()
Post
#74
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu am mai multe detalii.
Off Topic<dar tot din ciclul Logan Si BELELELE> ALALTAIERI pe bulevardul din fata de la Lia Manoliu A luat un Logan FOC. Initial incepuse sa scoata fum de pe sub capota si cand a plecat de la stop ,in forta, A facut BUM . Astia de la DAcia nu inceteaza sa ne uimeasca. Ma intreb O fi unul din LGn-ele care nu le-au rescris softu...sau e de la altceva? |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
Lucian123 |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 240 Joined: 25 August 04 From: Bucuresti ![]() |
S-ar putea sa aiba dreptate Max Turbo cand spune ca Loganurile vor fi chemate in service pentru schimbarea a nu stiu ce cablaje pe la motor.
![]() |
--------------------
DACIA LOGAN
Laureate 1.4 Rosu
- B40XXX
|
|
KNIGHT_C |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 4 January 05 From: Bucuresti ![]() |
kAndrei, poti fi mai precis unde anume in fata stadionului si la ce ora ?
Eu locuiesc in zona si nu am auzit nimic, dar asta nu inseamna ca nu s-ar fi putut intampla. |
--------------------
DACIA
LOGAN Ambition
2004
- B 40 ZZZ Nu judecati oamenii dupa hotararile si faptele lor inainte de a intelege conjuctura in care le-au luat respectiv facut.
|
|
AL |
![]()
Post
#77
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Readuc in atentiea tuturor acest subiect.... am aflat de la niste prieteni care au rude la Piatra Neamt ca a avut loc acolo un accident similar cu cel din Arad.... tot fuzeta rupta si tot cu victime....chiar morti dca am retinut bine.... stie cineva ceva sau poate cineva afla ceva mai precis ????????????????
|
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
ar_logan |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru Group: Members Posts: 139 Joined: 7 December 04 From: ARAD ![]() |
Si eu am auzit.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4Preference
- B 00 XJM 100% - 90%posesori permis
- 10% soferi |
|
skoda |
![]()
Post
#79
|
Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 10 October 04 ![]() |
Eu zic sa lasam vestile astea alarmante, ca s-a demonstrat deja ca pe acest forum sunt cativa useri foarte slabi de inger care sunt in stare si sa-si ia singuri viata daca ii mai speriati in halul asta....
This post has been edited by skoda: 17 Jan 2005, 17:30 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.4
- Toreador
|
|
sstanescu |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Si uite asa se dovedeste cum tot mai multi romani sunt cumparati de concurenta Loganului...
(am in vedere un alt topic, din care eu am inteles selectiv ca dusmanii sunt multi iar Logan-ul erodeaza piata lui X5 ![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B-92-SLC All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War |
|
dil |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru verde Group: Moderatori Posts: 1.370 Joined: 7 December 04 From: Corbeanca, Ilfov ![]() |
QUOTE(kAndrei @ 8 Jan 2005, 09:24) Nu am mai multe detalii. Off Topic<dar tot din ciclul Logan Si BELELELE> ALALTAIERI pe bulevardul din fata de la Lia Manoliu A luat un Logan FOC. Initial incepuse sa scoata fum de pe sub capota si cand a plecat de la stop ,in forta, A facut BUM . Astia de la DAcia nu inceteaza sa ne uimeasca. Ma intreb O fi unul din LGn-ele care nu le-au rescris softu...sau e de la altceva? Pai ce ai vazut/auzit este doar efectul. Despre cauza nu ai spus nimic, doar presupuneri. Asta nu inseamna ca "astia de la Dacia" au vreo vina. Poate sa fie si vina proprietarului sau a celor din service, mai stii ce au surubarit pe la masina? |
--------------------
-
-
-
- - Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015) ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011) |
|
PriesT |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 9 February 05 ![]() |
QUOTE(Dragos @ 5 Jan 2005, 12:08) Jesus, mai spui ca ai fost la cursuri....moale si casant in acelasi timp???!! Primul lucru cand ti se preda despre duritate si ductilitate este urmatorul: un material (chiar si fonta cenusie de care amintesti - desi nu este cazul la elemente de directie) nu poate fi in acelasi timp fragil si "moale" sau - in mod opus - dur si ductil. Exemplu: sticla: este dura dar fragila, plasticul: este ductil ( adica se deformeaza inainte de rupere) dar nu are duritate. Din film intr-adevar se vede o rupere fragila (fara deformatii ale materialului), ceea ce poate fi un indiciu asupra existentei in prealabil a unei (micro)fisuri, care nu este neaparat vizibila "ochiometric", ci trebuie facuta o analiza defectometrica. Cum nici pana acum eu nu am auzit ca s'ar fi facut ceva in sensul asta, cred ca povestea va ramane in coada de peste... Cat despre cursurile tale...cred ca ai fost la ele, insa dormeai in ultima banca ...no offense ![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
- B-xx-PEY
|
|
n.vasiliu |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 119 Joined: 12 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Tot nu se mai aude nimic pe frontul asta?
|
--------------------
DACIA/Renault
LOGAN Ambition 1.6
- -
|
|
Rigor |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 11 December 03 From: Iasi ![]() |
Mah, am venit azi cu un taxi si omu a auzit ca tipu ar fi primit 250000 euro drept despagubire. Acum nu stiu cat e de adevarat.
|
--------------------
ZKR
Preferat
- IS-01
|
|
n.vasiliu |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 119 Joined: 12 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Adevarul e ca si eu stiu dintr-o sursa relativ sigura (nu pot spune) ca a fost defect de fabricatie. Insa mai mult ma intereseaza daca l-au remediat, daca l-au luat de guler pe furnizorul acelor piese... pot sta Dumnezeului linistit sau nu? Acum cand ma gandesc ca am un prieten cu Logan Ambition care merge cu ea cu 120-140 cel putin ma gandesc ca e o mare imprudenta pentru ca nu sunt convins ca-i tine masina la vitezele astea.
This post has been edited by n.vasiliu: 14 Feb 2005, 21:25 |
--------------------
DACIA/Renault
LOGAN Ambition 1.6
- -
|
|
m-power |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 9 December 04 From: Iasiington ![]() |
ce fericit sunt ca am ales Ambiance....!
|
--------------------
Dacia Logan
Ambiance
- IS xx DAM Daca nu aici...cand??
Daca nu acum....unde ???!? |
|
osirus |
![]()
Post
#87
|
![]() Milionar de week-end Group: Banned Posts: 501 Joined: 17 November 04 From: Salajan ![]() |
|
--------------------
Dacia/Skoda
Logan ambition
- Octavia L&K vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju s-o petarda buna rau sa-i dau jos ambalaju
................"Fac sport extrem cu dacia/Cu ochii inchisi o calc/I-mi place senzatia!"............... |
|
LucVer |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru foarte autentic! ;-) Group: Members Posts: 240 Joined: 9 October 03 From: Brasov ![]() |
|
--------------------
Renault
Fluence Expression Plus 1.6 16v
2011
- BV xx XXX ex-Logan Laureate 1.4
Fortza fie cu tine! - Star Wars |
|
razvanescu |
![]()
Post
#89
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 6 January 05 ![]() |
QUOTE(B-41-PEY @ 9 Feb 2005, 15:38) Jesus, mai spui ca ai fost la cursuri....moale si casant in acelasi timp???!! O piesa ca si fuzeta sau un cap de bara sunt facute NUMAI din OTEL. E o aberatie afirmatia ca ar fi facute din fonta... Deci daca a fost sa se rupa s-a rupt cel mai probabil cum mai toata lumea a concluzionat - dintr-un defect de fabricatie + un soc destul de puternic care sa rupa piesa...Primul lucru cand ti se preda despre duritate si ductilitate este urmatorul: un material (chiar si fonta cenusie de care amintesti - desi nu este cazul la elemente de directie) nu poate fi in acelasi timp fragil si "moale" sau - in mod opus - dur si ductil. Exemplu: sticla: este dura dar fragila, plasticul: este ductil ( adica se deformeaza inainte de rupere) dar nu are duritate. Din film intr-adevar se vede o rupere fragila (fara deformatii ale materialului), ceea ce poate fi un indiciu asupra existentei in prealabil a unei (micro)fisuri, care nu este neaparat vizibila "ochiometric", ci trebuie facuta o analiza defectometrica. Cum nici pana acum eu nu am auzit ca s'ar fi facut ceva in sensul asta, cred ca povestea va ramane in coada de peste... Cat despre cursurile tale...cred ca ai fost la ele, insa dormeai in ultima banca ...no offense ![]() |
--------------------
Logan Preference 1,6
|
|
G.R. |
![]()
Post
#90
|
Membru autentic Group: Members Posts: 266 Joined: 17 December 04 ![]() |
Subscriu si eu faptul ca acele piese sunt facute din otel, iar forma este obtinuta prin forjare. Iar daca materialul nu a fost incalzit la temperatura necesara prelucrarii atunci aparitia fisurilor este de neevitat. Am vorbit cu un inginer care a lucrat multa vreme in domeniu.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.6 Preferance
- CV 03 XXJ
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 03:10 |