ABS pe solenza, Probleme de implementare, idei, pareri..
![]() ![]() ![]() |
ABS pe solenza, Probleme de implementare, idei, pareri..
ArtVandelay |
![]()
Post
#301
|
||
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
|
||
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#302
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Pe ce parte?
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
marksman |
![]()
Post
#303
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Abia la Sandero au inceput testele cu ABS pe spate. De aia e si scump, pentru ca e greu sa transfere tehnologie de la masini adevarate pe Dacia. Trebuie montati tamburi de Octavia sau de Focus si costa mult adaptarea. Mi-a zis mie o persoana de incredere, varul unei foste prietene, e meserias tipu, lucreaza la Dacia service. Cand l-am intrebat daca Loganul are ABS si pe spate mi-a spus sa nu mai intreb vreodata asa ceva ca ma fac de rusine. Parol, fratilor!
This post has been edited by marksman: 20 Oct 2009, 22:47 |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
driverx |
![]()
Post
#304
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Ne agitam degeaba. Apare pe aici cate un mucos care se crede balena in chiuveta, ca deh, el stie pe cineva la uzina sau in service si el a vazut multe la viata lui. Ei bine, fara sa glumesc DELOC, va spun ca am avut ocazia in Cluj sa dau peste un sef de atelier service Dacia care sa imi explice ca Ambition-ul meu NU are ABS pe rotile din spate. Sa fi vazut ce sigur parea pe el. Din pacate NU glumesc cand zic asta. GREU l-am convins ca treaba sta altfel de fapt...
This post has been edited by driverx: 21 Oct 2009, 07:45 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
bogdan_dsn |
![]()
Post
#305
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 730 Joined: 14 September 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Ma drivere problema nu e ca ala stia de-am pixu, probema ii ca is multi care stiu asa. Asta cu solenza lui, mecanicu ala din service si poate inca mai is cu gramada.
This post has been edited by bogdan_dsn: 21 Oct 2009, 07:50 |
--------------------
Kia
Ceed SW 1.4 TGDI
2020
|
|
Bullix |
![]()
Post
#306
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Si asta in conditia in Care clujenii sunt oameni seriosi in genere, indivizi mai cu principiu, mai cu educatie, mai cu bunul simt. Deh, parerea pe care mi-a lasat-o bunica-mea de mic n-o sa mi-o poata schimba acuma solenzaxvj sau altii...
|
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
driverx |
![]()
Post
#307
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
@Bullix
Mi se pare o tampenie sa privesti asa problema. Oameni de toate calitatile posibile gasesti in absolut orice coltisor al acestei planete greu incercate. DAR, totusi de la o zona la alta difera proportiile. Atata tot. Si problema e complicata. "Sistemul" e de vina ca ajung asemenea oameni in asemenea pozitii. Pur si simplu specializarea e facuta de tot rahatul. Plus valorile personale ale fiecaruia, gradul de motivare de a afla singur tot felul de chestii, etc. Cu relantiul de la Lancer am avut ocazia sa ma lovesc de tot felul de oameni din Cluj si din Bucuresti, fie ca era un banal mecanic, sau un diagnose guy, sau alt diagnose guy cu figuri de mare cunoscator, ca cica nu suntem la scoala sa il iau eu la intrebari, sefi de la receptie, directori de service care se dau mari pasionati si cunoscatori de masini dar trebuie sa printez eu manualul lor de service sa le explic cum functioneaza Mitsubishi-ul meu, etc. Unii ca oameni erau de treaba, chiar daca pregatirea mai lasa de dorit, altii aveau ceva pregatire, stiau ei ceva ceva, dar nu suficient sa poata apuca de coarne problema masinii mele, erau printre cei mai figuranti. Si m-am lovit constant de un figurant aici la Cluj, iar in Bucuresti m-am lovit de altu de la receptie care se apuca sa imi explice generalitati despre masini si ca n-am eu ce sa le zic eu sau sa ii intreb, ca asta e treaba lor. DA si eu am stat un an cu o masina noua...stricata. Si nici macar NU el preluase masina, dar a trebuit sa se bage in seama... |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Bullix |
![]()
Post
#308
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Printre altele, sistemul capitalist a incurajat lichelele sa se afirme si sa faca pe tarzanii in mod legal. Pe de alta parte, si mentalitatea romanului de a lua lucrurile asa cum sunt, rele, bune, multumindu-se sa injure de toti mortii cand ceva nu merge cum trebuie in loc sa ia atitudine pe loc, nu este deloc ok. Valabil pe toate domeniile, atat in ceea ce priveste serviciile cat si produsele. Iar acum revenind la produsul numit Logan, pot afirma cu cea mai mare certitudine ca, daca romanul era mai exigent, Loganul era mai misto. Nici un produs de serie, de la un aparat de barbierit pana la un autoturism si chiar mai sus de atat, nu se lanseaza cu un set sau altul de configuratii/parametrii/dotari asa... ca asa i-o casunat producatorului. Exemplu practic: romanul a vrut Logan. Asa cum este acuma. Noi n-am inventat numele de Logan. Noi am inventat cerintele pe care le avem de la o masina. NOI, cei 22 de milioane de romani. Si facandu-se o medie a acestora, s-a nascut Loganul. O fi bun? O fi prost? Irelevant. Relevant este ca s-a vandut in prostie si continua s-o faca, ca dovada ce succes "slab" a avut, sau mai bine zis cat de "prost" e. Auzi tu, ABS pe rotile din fata. Sau din spate. Sau din dreapta. Sau din stanga. Tragic e ca romanu' vrea Mercedes cand in realitate nici Logan nu merita. Deja Logan e mult prea mult. E LUX!
This post has been edited by Bullix: 21 Oct 2009, 13:15 |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#309
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Se poate zice orice despre Logan / Sandero, dar din punct de vedere al frânării, sunt cele mai bune Dacii construite până acum.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
solenzaxjg |
![]()
Post
#310
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 21 August 09 ![]() |
DRIVERS auzi tu stii mai bine ca unul care o terminat scoala cu asa specialitate in domeniu adica autoturisme si tu ii zici la omul ala ca are si el ii in domeniu ma.Esti cumva mai mare ca el sau deodata cu el ati terminat impreuna si el o fost absent la vreo ora.El iti zice din service ca nu are si tu il minti ca are abs pe spate apai mai lasate ca nu esti inginer in dacia sau renault.
|
--------------------
dacia
solenza
2004 confort
- CJ 07 JBY EU SI VISINIA MEA
|
|
Bullix |
![]()
Post
#311
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Pai, ca si platforme asemanatoare, in afara de Solenza cred ca nici nu exista vreun termen de comparatie pentru ele.
Ah, si revenind on-topic, daca incalzeste pe cineva cu ceva chestia asta, fiti siguri ca daca nu aparea Loganul, s-ar fi introdus si pe Solenza ABS. Nu mai spun de airbag pasager, unde se vede clar ca acea gaura din bord astepta cu ardoare sa i se indese o punga si-un capac. This post has been edited by Bullix: 21 Oct 2009, 14:25 |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#312
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
iar incepeti sa debitati tampenii ...
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#313
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Si geamuri lipite...
![]() |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#314
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca nu aparea Loganul, nu mai faceau solenza sau SN. Faceau Nova si berlina pana nu mai gaseau cumparatori si dupa aia inchideau fabrica si vindeau utilajele.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#315
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
..la fier vechi.
|
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#316
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Bullix |
![]()
Post
#317
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 21 Oct 2009, 14:25) Poti sa crezi ce vrei. Stii foarte bine ca Solenza a fost o generatie de sacrificiu, o serie experimentala premergatoare introducerii Loganului. De Logan se stia dinainte sa se lanseze Solenza, era acel zvon legat de misteriosul X90 care se spunea ca seamana foarte mult la liniile caroseriei cu Bora. Stii foarte bine ca s-a incercat montarea pe Solenza a parbrizului fara cheder, cu adeziv solid cum e la Logan, dar ca evident n-a tinut faza pentru ca nu era caroseria suficent de ranforsata, si la un viraj mai zdravan pocnea parbrizu' de numa'... Se stie foarte bine ca tot ce-a fost pus pe Solenza a fost luat in marea majoritate de pe Clio, inclusiv bordul, inclusiv tabloul de bord (identic, dar varianta de Clio are fondul negru si vitezometrul e gradat intre 0 si 200, iar linia de deasupra displayului era curbata, nu trapezoidala ca la noi), apoi multe alte aspecte care tin de incuietori. Apropos, manerul de pe usa de Logan nu seamana izbitor cu cel de la Symbolul vechi? Ca sa nu mai spun ca calculatorul de airbag de pe Solenza e cu 2 canale, deci suporta si un airbag pasager dupa o activare prealabila. Si mai sunt multe de zis, dar dup'aia zici ca spun prostii si n-am chef sa ma cert, chiar ma simt bine pe forumul asta si imi face placere sa activez. PS: exact cum zici, Solenza a fost cea mai buna marfa pe care sa se antreneze muncitorii inainte de Logan. This post has been edited by Bullix: 21 Oct 2009, 16:30 |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#318
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Solenza nu avea nici airbag daca nu mai pleca si la export.
A fost pus d ela Clio ca nu voia nimeni dezvoltare speciala pentru Solenza. Abs nu se monta nici in cele mai umede vise ale lui nh. This post has been edited by IRONICK: 21 Oct 2009, 16:38 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Bullix |
![]()
Post
#319
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Bine, de volan nici n-am zis. Am remarcat inclusiv faptul care un layout identic celui de Clio model mai vechi, perna fiind chiar identica, gravura Dacia inlocuind-o fix in acelasi punct pe cea cu "cricul". Si totusi, la Clio scria SRS Airbag, ca la mai toate masinile din lume de pe toate continentele. La noi doar Airbag. Imi explica si mie cineva, pentru (in)cultura mea, care-i diferenta?
|
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#320
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Pt ca n-avea senzor de centura. Aidca iti pocneste in fata si daca n-ai centura si te face muci.
In plus pe Solenza sunt mai multe compoennte Renault decat pe Logan. Apoi au gasit producatori locali pentru diversele repere, pentru proiectul Logan. Gen rotite Sinterom.. ![]() This post has been edited by nh1980ro: 21 Oct 2009, 16:52 |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#321
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#322
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Si asa suntem toti offtopic, sa dau si io cu mucu-n balta: Exista pe vre-unu din astea 3 modele (SuperNova, Solenza, Logan) motor + cutie frantuzesti? Adica facute in franta... nu pe la turci sau naiba stie pe unde?
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#323
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nu contează unde sunt făcute, cât contează pentru ce piață sunt făcute...
![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
C@talin |
![]()
Post
#324
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
bai unde e solnitza club ? ca nu pot sa cred ca loganu are abs doar pe rotile laterale dupa stanga,si alte modele doar pe dreapta
![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
Bullix |
![]()
Post
#325
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Iulikk @ 21 Oct 2009, 19:19) Si asa suntem toti offtopic, sa dau si io cu mucu-n balta: Exista pe vre-unu din astea 3 modele (SuperNova, Solenza, Logan) motor + cutie frantuzesti? Adica facute in franta... nu pe la turci sau naiba stie pe unde? Da, toate trei pe care le-ai insirat au motor+cutie Renault. Fabricate in Romania, la uzina Dacia-Renault. A se renunta la conceptul UAP (Uzina de Automobile Pitesti), it's over for many years. Acuma, ca domnul Clio Symbol se face in Turcia si e destinat zonei asteia de lumea a treia inclusiv RO, asta e altceva. Iar Clio clasic e facut la francezi. Eu asa stiu. Iar legat de cutiile de viteze, cea de SupeRNova (ca asa se scrie de fapt, sa se vada bine R-ul de la "roman"), are cutie mostenita de la Clio, iar Solenza ar avea cutie cica de Megane. Iar Loganul... sa-mi ziceti voi. PS: pe bune ca SupeRNova are ambreiaj hidraulic? Ce-au patit, aveau prea multe finante? ![]() |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
klaus |
![]()
Post
#326
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Primele supernove aveau si cutie si motor " de import". Cutiile erau chiar meseriase.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
turturel |
![]()
Post
#327
|
![]() membrisor Group: Members Posts: 1.385 Joined: 2 May 08 From: Braila ![]() |
QUOTE(klaus @ 21 Oct 2009, 23:24) vrei sa spui ca sunt in continuare. ![]() din curiozitate..cele din 2003..asa cum e a mea...ce componente turcesti..pardon frantuzesti are? diferenta e una simtitoare intre cele turcesti si frantuzesti. nu intreb ca sa fie bula daciotului..chiar sunt curios..avand in vedere ca nu prea am auzit sa fie problematice. multumesc. This post has been edited by titiDSN: 21 Oct 2009, 22:34 |
--------------------
Dacia
Supernova
2003 confort
|
|
roland |
![]()
Post
#328
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
|
--------------------
.
.
.
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#329
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Dupa gramatica lui, e corect cum a scris.
![]() |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#330
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Gata
![]() V-ati linistit vad ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 22:42 |