Din ciclul ctittoriile lui Ceausescu, Metroul Bucurestean
![]() ![]() ![]() |
Din ciclul ctittoriile lui Ceausescu, Metroul Bucurestean
bygy007 |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|||
argon |
![]()
Post
#62
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
TBM?
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
da ar fi bine daca ar recurge la asa ceva s-ar termina muuult mai repede
9 Oct 2008, 00:31: QUOTE(Stefan @ 8 Oct 2008, 07:49) Care e durata de viata a unei garnituri de tren? IVA au rezistat aproape 30 de ani, BM cand se caseaza? sint diferente majore intre caroseriile celor 2 trenuri , IVA o are din otel iar BM -ul o are din otel inoxidabil (inox) cred ca o sa reziste mai mult , au o alta schema de intretinere mult mai buna fata de IVA iar defectele sint mult mai putine This post has been edited by bygy007: 8 Oct 2008, 23:31 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#64
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
alta intrebare: de ce trenurile tip IVA nu s-au construit la fel ca cele tip BM:adica 2 ''locomotive" si 4 vagoane,si sunt 6 ''locomotive'':)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Stefan |
![]()
Post
#65
|
![]() Quite opinionated Group: Members Posts: 1.449 Joined: 18 January 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Probabil stiau ca au mari sanse sa se strice, si se puteau face permutari usor.
![]() |
--------------------
Volkswagen
Golf 7 Variant
1,4 TSI 2013
|
|
DAVIDK |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 20 July 04 From: Bucuresti ![]() |
@ydaniel: IVA au fost gandite sa functioneze cate o rama, 2 sau 3 rame impreuna. Adica, la ore de varf sa existe trenuri de 3 rame, iar noaptea sa circule trenuri de o rama la intervale decente, nu trenuri lungi si mari la intrevale rare.
BM-ul nu are 2 "locomotive"; sunt 4 vagoane motoare si 2 nemotorizate (8 boghiuri motoare si 4 purtatoare). Mie-mi plac trenurile noi BM, chiar si tiuitul scos de motoare-invertoare. As vrea sa vad o poza cu un boghiu demontat. Din specificatiile producatorului, rezulta ca fiecare boghiu motor are 2 motoare, unul pe fiecare osie. Cum sunt dispuse? Exista reductoare, sau sunt "direct drive"? This post has been edited by DAVIDK: 9 Oct 2008, 07:38 |
--------------------
Renault
Symbol
Expression 2010, 1.4 16V Cand cumpar un lucru nou, mai intai il repar si apoi il folosesc.
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#67
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
da,mai imi aduc aminte ca erau si trenuri de 4 rame,asta cand eram mic;) pana in ce an s-au fabricat trenuri la IVA?oricum sunt mult mai frumoase decat BM,care sunt "urate cu crengi'' si tot timpul ''fluiera'':)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(DAVIDK @ 9 Oct 2008, 08:36) @ydaniel: IVA au fost gandite sa functioneze cate o rama, 2 sau 3 rame impreuna. Adica, la ore de varf sa existe trenuri de 3 rame, iar noaptea sa circule trenuri de o rama la intervale decente, nu trenuri lungi si mari la intrevale rare. BM-ul nu are 2 "locomotive"; sunt 4 vagoane motoare si 2 nemotorizate (8 boghiuri motoare si 4 purtatoare). Mie-mi plac trenurile noi BM, chiar si tiuitul scos de motoare-invertoare. As vrea sa vad o poza cu un boghiu demontat. Din specificatiile producatorului, rezulta ca fiecare boghiu motor are 2 motoare, unul pe fiecare osie. Cum sunt dispuse? Exista reductoare, sau sunt "direct drive"? boghiurile sint diferite la cele 2 trenuri la IVA are 1 motor pe boghiu care este perpendicular pe axul osiei , motor care invirte 2 osii, rotile sint fixe inscrierea in curbe se realizeaza cu ajutorul rulmentului de crapodina situat intre boghiu si cutia vagonului , la BM sint 2 motoare pe boghiu si sint paralele cu osiile boghiul fiind relativ fix fata de osii , osii care sint auto orientabile fiecare 2 motoare sint controlate de un invertor de putere , au reductoare motorul fiind pe aceeasi axa cu osia nu mai exista acel angrensj conic DAVIDK daca nu ma insel activezi si pe un forum care in principiu se discuta despre trenuri avind acelasi avatar ![]() <span class='edit'>9 Oct 2008, 13:31:</span> QUOTE(DAVIDK @ 9 Oct 2008, 08:36) @ydaniel: IVA au fost gandite sa functioneze cate o rama, 2 sau 3 rame impreuna. Adica, la ore de varf sa existe trenuri de 3 rame, iar noaptea sa circule trenuri de o rama la intervale decente, nu trenuri lungi si mari la intrevale rare. aici a fost punctat bine asa au fost proiectate se pot face combinatii de 1 rama (2 vagoane ) in scurt timp pe cind la BM sint practic imposibil imtre vagoane avind cuple semi permanente (exact ca cele de la IVA dintre cele 2 vagoane) trenurile BM fiind mult mai usoare (un tren poate fi inpins cu usurinta de 10 oameni daca nu este frinat) fata de IVA This post has been edited by bygy007: 9 Oct 2008, 12:34 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
StefanT |
![]()
Post
#69
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
Alexu7 |
![]()
Post
#70
|
![]() zân Group: Members Posts: 1.695 Joined: 20 February 07 From: Europa ![]() |
|
--------------------
DACIA POPnituita
1310 L
1998
- B6 incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#71
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.391 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ydaniel @ 9 Oct 2008, 09:07) da,mai imi aduc aminte ca erau si trenuri de 4 rame,asta cand eram mic;) pana in ce an s-au fabricat trenuri la IVA?oricum sunt mult mai frumoase decat BM,care sunt "urate cu crengi'' si tot timpul ''fluiera'':) Peroanele sunt lungi de 120 de m, adica cat 3 rame. Cum naiba coborau/urcau oamenii din ultima rama? |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
DAVIDK |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 20 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 9 Oct 2008, 13:21) DAVIDK daca nu ma insel activezi si pe un forum care in principiu se discuta despre trenuri avind acelasi avatar ![]() <span class='edit'>9 Oct 2008, 13:31:</span> ....... trenurile BM fiind mult mai usoare (un tren poate fi inpins cu usurinta de 10 oameni daca nu este frinat) fata de IVA M-ai prins, "ma dau" si pe alte forumuri. BM are 173t gol, fata de 3 rame IVA care sumeaza 216t. Deci ar trebui 12.5oameni pentru a impinge un tren vechi ![]() Totusi, motoarele de cc cu colector au frecari muuuuuuult mai mari in colector fata de cele asincrone cu rotor in colivie, la care frecarile sunt doar in rulmenti. De aceea, probabil, 12.5 oameni ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
Expression 2010, 1.4 16V Cand cumpar un lucru nou, mai intai il repar si apoi il folosesc.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(DAVIDK @ 9 Oct 2008, 22:18) M-ai prins, "ma dau" si pe alte forumuri. BM are 173t gol, fata de 3 rame IVA care sumeaza 216t. Deci ar trebui 12.5oameni pentru a impinge un tren vechi ![]() Totusi, motoarele de cc cu colector au frecari muuuuuuult mai mari in colector fata de cele asincrone cu rotor in colivie, la care frecarile sunt doar in rulmenti. De aceea, probabil, 12.5 oameni ![]() mai sint si alte aspecte motoarele de cc au perii ( carbune) , abind colectorul sub forma de lamele in functionare se elimima mult praf (nu mai vorbesc cum arata filtrele de ventilatie dupa un timp) aici ar interveni si pozitionarea reductorului fata de motor (unghi de 90 grade) cuplarea facindu-se exaci ca la grupul conic de la cutia de vitese de masina , la BM motorul fiind paralel cu osia iar cuplarea facindu-sa cu doua roti dintate Attached thumbnail(s) untitled.JPG ( Size: 14.26k ) Number of downloads: 192 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
bulan |
![]()
Post
#74
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
Cat va mai dura oare pasajul pietonal de la cimitirul Belu care o sa faca legatura intre peroanele metroului cu ale tramvaielor?E totusi doar un pasaj pietonal nu vreo prelungire a metroului cu 1001 statii!!!
|
--------------------
a
b
c
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
asta depinde statia obor a terminat-o intr-o luna , pe cind cele citeva statii din noile tronsoane de 3-4 statii dureaza dinainte de 89
![]() This post has been edited by bygy007: 10 Oct 2008, 19:43 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#76
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
trenurile tip IVA au fost concepute sa fie deservite de 2 persoane?mecanicul are oglinda mare si 2-3 monitoare in care se vede bine peronu.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
StefanT |
![]()
Post
#77
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
De ce intotdeauna sunt 2 mecanici pe tren. In caz ca se intamlpa ceva cu unul dintre ei?
|
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
in mod teoretic nu ar trebui 2 dar in mod practic da , unul este mecanicul care conduce trenul iar cel de-al doilea este ajutorul , rolul lui este ca la capat de linie sa rebruseze trenul (intoarca) impreuna cu mecanicul unul intr-un capat si altul in celalalt, sa supravegheze urcarea si coborirea calatorilor inchiderea usilor (aceste atribitii le au ambii) , iar in cazul aparitiei unor probleme sa faca in asa fel incit trenul sa nu prezinte un pericol pentru calatori si in cazul unor probleme grave sa aduca trenul la depou pentru remedieri urgente (exista probleme grave care ar periclita siguranta calatorilor) , Nu de putine ori ati fost dati din tren jos la o anumita statie mecanicul spunindu-va ca trenul se retrage din circulatie , asta pentru a preintimpina accidentele , si eu am fost dat in acest fel jos din tren de citeva ori cu toate ca nu prea circul des cu metroul
11 Oct 2008, 00:56: QUOTE(StefanT @ 10 Oct 2008, 23:27) nu de putine ori s-a intimplat ca sa i se faca rau unuia dintre ei ( oricum exista dispozitiv de siguranta care in cazul in care ia mina de pe maneta si trenul se afla in mers se frineaza) This post has been edited by bygy007: 10 Oct 2008, 23:56 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
giany911 |
![]()
Post
#79
|
![]() Aproape util Group: Members Posts: 143 Joined: 7 June 07 From: Bucuresti ![]() |
De ce in BM atunci cand usile se deschid, cele de pe partea opusa se 'inchid mai mult', ca sa zic asa?
|
--------------------
Dacia
Berlina
2000 Chevrolet Aveo 1.4 16v
Cel care intreaba este prost pentru 5 minute, dar cel care nu intreaba ramâne prost pentru totdeauna. |
|
marksman |
![]()
Post
#80
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
DAVIDK |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 20 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(giany911 @ 11 Oct 2008, 21:21) De ce in BM atunci cand usile se deschid, cele de pe partea opusa se 'inchid mai mult', ca sa zic asa? Cred ca e o iluzie, avand in vedere ca trenul e cvasiermetic (nu are geamuri deschise). Trenul e putin presurizat di cauza ventilatiei, iar in momentul in care se deschid usile pe o parte, cele opuse se misca putin in lagare in urma egalizarii presiunilor. |
--------------------
Renault
Symbol
Expression 2010, 1.4 16V Cand cumpar un lucru nou, mai intai il repar si apoi il folosesc.
|
|
liviu2004 |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
Poate nu, am observat si prin alte parti: comanda de inchidere a usilor se da pentru ambele parti.
|
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
C@talin |
![]()
Post
#83
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
intre si eu
![]() cum canta tanti aia ce statie urmeaza ? ![]() 11 Oct 2008, 22:22: banuiesc ca e o inregistrare da de unde stie : ![]() 11 Oct 2008, 22:23: la iva cum sunt actioante usile pneumatic ? ca la bm par sa fie pe lant ![]() This post has been edited by C@talin: 11 Oct 2008, 21:23 |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#84
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Pai usile se deschid doar in statii .... si probabil la sfarsit se reseteaza .
Trenul "stie" ca atunci cand se deschid prima data ruleaza un fisier , apoi a 2-a oara altul si tot asa ![]() CRED ! |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
costinel_sandu |
![]()
Post
#85
|
Aliaj mecanic+sofer Group: Members Posts: 185 Joined: 25 March 04 From: Alexandria / Bucuresti ![]() |
Am citit topicul asta cu o de la inceput cu o placere deosebita. Felicitari initiatorului si celorlalti care au contribuit cu informatii.
As vrea si eu sa stiu cum se conserva tunelurile inundandu-le - mai exact care este rolul apei in acest caz, ce protectie asigura. |
--------------------
dracia
DSN-ul lui tata:)
2001 Rapsodie
- TR-03-???
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(giany911 @ 11 Oct 2008, 21:21) De ce in BM atunci cand usile se deschid, cele de pe partea opusa se 'inchid mai mult', ca sa zic asa? nu se pot deschide au un sistem de blocare , explicatia a dat-o DAVIDK <span class='edit'>12 Oct 2008, 00:55:</span> QUOTE(liviu2004 @ 11 Oct 2008, 22:20) usile nu se pot deschide pe ambele parti , nu permite schema (la IVA se poate numai intr-o situatie cind sinnt resucite cheile de comanda in 2 posturi ,cabine dar nu se mai misca trenul) la BM nu permite sub nici o forma softul este conceput in asa fel incit sa nu permita lucrul asta Pentru exemplificare am pus 2 poze in una este butonul de inchidere si semnalul de usi inchise- deschisejhm.jpg ( Size: 50.96k ) Number of downloads: 257 butonul are 3 pozitii spre stinga se deschid usile daca trenul are viteza 0 si se apasa butonul din pozacmnc.jpg ( Size: 54.81k ) Number of downloads: 243 in pozitie mediana se inchid spre dreapta se deschid usile de pe dreapta in aceleasi conditii ca stinga <span class='edit'>12 Oct 2008, 01:01:</span> QUOTE(C@talin @ 11 Oct 2008, 22:21) intre si eu ![]() cum canta tanti aia ce statie urmeaza ? ![]() <span class='edit'>11 Oct 2008, 22:22:</span> banuiesc ca e o inregistrare da de unde stie : ![]() La BM tot cam in acelasi mod dar totul este comandat de calculator doar se actioneaza butonul de inchidere usi la IVA trebuie apasat pe primul buton din stinga apoi sa inchida usile (cel rosu) This post has been edited by bygy007: 12 Oct 2008, 00:05 Attached thumbnail(s) jhm.jpg ( Size: 54.62k ) Number of downloads: 223 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
liviu2004 |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
Eu am precizat: prin alte parti (nu bucuresti). Te rog sa ma crezi, aud si inteleg zgomotul de comanda inchidere usi (pneumatice) si pe stanga si pe dreapta.
Sincer nu cred povestea cu egalizarea presiunilor. Ventilatia nu creaza presiuni prea mari la asemenea volume. |
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
Iti spun ca se creeaza o presiune daca ventilatia salon pasageri este pornita si se deschide o usa se simte ca un vint de 30-40 km/h
12 Oct 2008, 01:13: QUOTE(C@talin @ 11 Oct 2008, 22:21) <span class='edit'>11 Oct 2008, 22:23:</span> la iva cum sunt actioante usile pneumatic ? ca la bm par sa fie pe lant ![]() la IVA sint actionate pneumatic (aer la o presiune de 3 Atm ) la BM electric cu un motor care are un ax filetat cu filet stinga-dreapta iar piulitele sint pe ansamblul usilor 12 Oct 2008, 01:15: QUOTE(cosmin_2300 @ 11 Oct 2008, 22:34) Pai usile se deschid doar in statii .... si probabil la sfarsit se reseteaza . Trenul "stie" ca atunci cand se deschid prima data ruleaza un fisier , apoi a 2-a oara altul si tot asa ![]() CRED ! nu inteleg ![]() 12 Oct 2008, 01:18: QUOTE(costinel_sandu @ 12 Oct 2008, 00:01) Am citit topicul asta cu o de la inceput cu o placere deosebita. Felicitari initiatorului si celorlalti care au contribuit cu informatii. As vrea si eu sa stiu cum se conserva tunelurile inundandu-le - mai exact care este rolul apei in acest caz, ce protectie asigura. asta chiar nu stiu , poate se afla printre noi un inginer pe la constructii si ne zice si noua ![]() This post has been edited by bygy007: 12 Oct 2008, 00:18 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
DAVIDK |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 20 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Simplu. Tuciurii nu mai pot sa intre sa fure: prezoane, caramizi (unde e cazul), mustati de fierbeton. Si oricum, daca nu o pompezi, apa tot le inunda, dar cresterile si scaderile de nivel haotice pot duce la coroziune mai rapida decat daca stau in apa tot timpul. Stiu ca mai exista si tunele militare care sunt conservate in acelasi mod, se inunda dupa ce se zidesc intrarile.
|
--------------------
Renault
Symbol
Expression 2010, 1.4 16V Cand cumpar un lucru nou, mai intai il repar si apoi il folosesc.
|
|
verde57 |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 401 Joined: 30 March 08 From: 3 trancane ![]() |
topicul mergea intitulat si "Angajari la Metrorex" mai discutam
|
--------------------
1300
dacia
1973 sa moara comunistii
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 17:53 |