DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Din ciclul ctittoriile lui Ceausescu, Metroul Bucurestean

bygy007
post 8 Oct 2008, 08:55
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(Thor1983 @ 8 Oct 2008, 07:38)
Pai cu vapoarele ne plimbam mai rar.

Din cate stiu, pana acum tunelurile de la metrou s-au sapat de la suprafata.
- De ce nu s-a sapat prin subteran direct?
- Extinderea viitoare se va face tot asa?
*


de la suprafata s-au sapat tunelurile dintre statiile mihai bravu si semanatoarea (cele care au tunelul comun) restul cu tehnologia scutului (un inel de otel mai mare decit tunelul interior in care se sapa manual) viitorele tunelluri speram sa fie sapate cu tehnologie mai avansata pentru a se lucra mai repede (masini speciale care sapa iar in spate montarea inelelor tunelului


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 8 Oct 2008, 08:56
Post #62


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




TBM? nedumerire.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 8 Oct 2008, 23:26
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




da ar fi bine daca ar recurge la asa ceva s-ar termina muuult mai repede

9 Oct 2008, 00:31:
QUOTE(Stefan @ 8 Oct 2008, 07:49)
Care e durata de viata a unei garnituri de tren? IVA au rezistat aproape 30 de ani, BM cand se caseaza?
*


sint diferente majore intre caroseriile celor 2 trenuri , IVA o are din otel iar BM -ul o are din otel inoxidabil (inox) cred ca o sa reziste mai mult , au o alta schema de intretinere mult mai buna fata de IVA iar defectele sint mult mai putine

This post has been edited by bygy007: 8 Oct 2008, 23:31


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 9 Oct 2008, 06:47
Post #64


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




alta intrebare: de ce trenurile tip IVA nu s-au construit la fel ca cele tip BM:adica 2 ''locomotive" si 4 vagoane,si sunt 6 ''locomotive'':)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan
post 9 Oct 2008, 06:57
Post #65


Quite opinionated


Group: Members
Posts: 1.449
Joined: 18 January 08
From: Cluj-Napoca




Probabil stiau ca au mari sanse sa se strice, si se puteau face permutari usor. biggrin.gif


--------------------
Volkswagen Golf 7 Variant 1,4 TSI 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DAVIDK
post 9 Oct 2008, 07:36
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 20 July 04
From: Bucuresti




@ydaniel: IVA au fost gandite sa functioneze cate o rama, 2 sau 3 rame impreuna. Adica, la ore de varf sa existe trenuri de 3 rame, iar noaptea sa circule trenuri de o rama la intervale decente, nu trenuri lungi si mari la intrevale rare.

BM-ul nu are 2 "locomotive"; sunt 4 vagoane motoare si 2 nemotorizate (8 boghiuri motoare si 4 purtatoare).

Mie-mi plac trenurile noi BM, chiar si tiuitul scos de motoare-invertoare.
As vrea sa vad o poza cu un boghiu demontat. Din specificatiile producatorului, rezulta ca fiecare boghiu motor are 2 motoare, unul pe fiecare osie. Cum sunt dispuse? Exista reductoare, sau sunt "direct drive"?

This post has been edited by DAVIDK: 9 Oct 2008, 07:38


--------------------
Renault Symbol Expression 2010, 1.4 16V
Cand cumpar un lucru nou, mai intai il repar si apoi il folosesc.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 9 Oct 2008, 08:07
Post #67


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




da,mai imi aduc aminte ca erau si trenuri de 4 rame,asta cand eram mic;) pana in ce an s-au fabricat trenuri la IVA?oricum sunt mult mai frumoase decat BM,care sunt "urate cu crengi'' si tot timpul ''fluiera'':)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 9 Oct 2008, 12:21
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(DAVIDK @ 9 Oct 2008, 08:36)
@ydaniel: IVA au fost gandite sa functioneze cate o rama, 2 sau 3 rame impreuna. Adica, la ore de varf sa existe trenuri de 3 rame, iar noaptea sa circule trenuri de o rama la intervale decente, nu trenuri lungi si mari la intrevale rare.

BM-ul nu are 2 "locomotive"; sunt 4 vagoane motoare si 2 nemotorizate (8 boghiuri motoare si  4 purtatoare).

Mie-mi plac trenurile noi BM, chiar si tiuitul scos de motoare-invertoare.
As vrea sa vad o poza cu un boghiu demontat. Din specificatiile producatorului, rezulta ca fiecare boghiu motor are 2 motoare, unul pe fiecare osie. Cum sunt dispuse? Exista reductoare, sau sunt "direct drive"?
*


boghiurile sint diferite la cele 2 trenuri la IVA are 1 motor pe boghiu care este perpendicular pe axul osiei , motor care invirte 2 osii, rotile sint fixe inscrierea in curbe se realizeaza cu ajutorul rulmentului de crapodina situat intre boghiu si cutia vagonului , la BM sint 2 motoare pe boghiu si sint paralele cu osiile boghiul fiind relativ fix fata de osii , osii care sint auto orientabile fiecare 2 motoare sint controlate de un invertor de putere , au reductoare motorul fiind pe aceeasi axa cu osia nu mai exista acel angrensj conic

DAVIDK daca nu ma insel activezi si pe un forum care in principiu se discuta despre trenuri avind acelasi avatar biggrin.gif

<span class='edit'>9 Oct 2008, 13:31:</span>
QUOTE(DAVIDK @ 9 Oct 2008, 08:36)
@ydaniel: IVA au fost gandite sa functioneze cate o rama, 2 sau 3 rame impreuna. Adica, la ore de varf sa existe trenuri de 3 rame, iar noaptea sa circule trenuri de o rama la intervale decente, nu trenuri lungi si mari la intrevale rare.


*


aici a fost punctat bine asa au fost proiectate se pot face combinatii de 1 rama (2 vagoane ) in scurt timp pe cind la BM sint practic imposibil imtre vagoane avind cuple semi permanente (exact ca cele de la IVA dintre cele 2 vagoane) trenurile BM fiind mult mai usoare (un tren poate fi inpins cu usurinta de 10 oameni daca nu este frinat) fata de IVA

This post has been edited by bygy007: 9 Oct 2008, 12:34


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 9 Oct 2008, 12:51
Post #69


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




QUOTE(bygy007 @ 9 Oct 2008, 14:21)
(un tren poate fi inpins cu usurinta de 10 oameni daca nu este frinat)
*



182.gif crazys4.gif blink.gif


This post has been edited by StefanT: 9 Oct 2008, 12:57


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexu7
post 9 Oct 2008, 13:10
Post #70


zân


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 20 February 07
From: Europa






--------------------
DACIA POPnituita 1310 L 1998 - B6
incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 9 Oct 2008, 14:45
Post #71


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.391
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(ydaniel @ 9 Oct 2008, 09:07)
da,mai imi aduc aminte ca erau si trenuri de 4 rame,asta cand eram mic;) pana in ce an s-au fabricat trenuri la IVA?oricum sunt mult mai frumoase decat BM,care sunt "urate cu crengi'' si tot timpul ''fluiera'':)
*


Peroanele sunt lungi de 120 de m, adica cat 3 rame. Cum naiba coborau/urcau oamenii din ultima rama?


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DAVIDK
post 9 Oct 2008, 21:18
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 20 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(bygy007 @ 9 Oct 2008, 13:21)
DAVIDK daca nu ma insel activezi si pe un forum care in principiu se discuta despre trenuri avind acelasi avatar biggrin.gif

<span class='edit'>9 Oct 2008, 13:31:</span>

....... trenurile BM fiind mult mai usoare (un tren poate fi inpins cu usurinta de 10 oameni daca nu este frinat) fata de IVA
*


M-ai prins, "ma dau" si pe alte forumuri.

BM are 173t gol, fata de 3 rame IVA care sumeaza 216t. Deci ar trebui 12.5oameni pentru a impinge un tren vechi biggrin.gif
Totusi, motoarele de cc cu colector au frecari muuuuuuult mai mari in colector fata de cele asincrone cu rotor in colivie, la care frecarile sunt doar in rulmenti. De aceea, probabil, 12.5 oameni biggrin.gif nu ar putea impinge un tren cu 3 rame IVA.


--------------------
Renault Symbol Expression 2010, 1.4 16V
Cand cumpar un lucru nou, mai intai il repar si apoi il folosesc.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 9 Oct 2008, 22:34
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(DAVIDK @ 9 Oct 2008, 22:18)
M-ai prins, "ma dau" si pe alte forumuri.

BM are 173t gol, fata de 3 rame IVA care sumeaza 216t. Deci ar trebui 12.5oameni pentru a impinge un tren vechi biggrin.gif
Totusi, motoarele de cc cu colector au frecari muuuuuuult mai mari in colector fata de cele asincrone cu rotor in colivie, la care frecarile sunt doar in rulmenti. De aceea, probabil, 12.5 oameni  biggrin.gif nu ar putea impinge un tren cu 3 rame IVA.
*


mai sint si alte aspecte motoarele de cc au perii ( carbune) , abind colectorul sub forma de lamele in functionare se elimima mult praf (nu mai vorbesc cum arata filtrele de ventilatie dupa un timp) aici ar interveni si pozitionarea reductorului fata de motor (unghi de 90 grade) cuplarea facindu-se exaci ca la grupul conic de la cutia de vitese de masina , la BM motorul fiind paralel cu osia iar cuplarea facindu-sa cu doua roti dintate

Attached thumbnail(s)
untitled.JPG ( Size: 14.26k ) Number of downloads: 192


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bulan
post 10 Oct 2008, 14:41
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.040
Joined: 20 March 06




Cat va mai dura oare pasajul pietonal de la cimitirul Belu care o sa faca legatura intre peroanele metroului cu ale tramvaielor?E totusi doar un pasaj pietonal nu vreo prelungire a metroului cu 1001 statii!!!


--------------------
a b c
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 10 Oct 2008, 19:42
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




asta depinde statia obor a terminat-o intr-o luna , pe cind cele citeva statii din noile tronsoane de 3-4 statii dureaza dinainte de 89 blush.gif

This post has been edited by bygy007: 10 Oct 2008, 19:43


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 10 Oct 2008, 22:23
Post #76


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




trenurile tip IVA au fost concepute sa fie deservite de 2 persoane?mecanicul are oglinda mare si 2-3 monitoare in care se vede bine peronu.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 10 Oct 2008, 22:27
Post #77


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




De ce intotdeauna sunt 2 mecanici pe tren. In caz ca se intamlpa ceva cu unul dintre ei?


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 10 Oct 2008, 23:54
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




in mod teoretic nu ar trebui 2 dar in mod practic da , unul este mecanicul care conduce trenul iar cel de-al doilea este ajutorul , rolul lui este ca la capat de linie sa rebruseze trenul (intoarca) impreuna cu mecanicul unul intr-un capat si altul in celalalt, sa supravegheze urcarea si coborirea calatorilor inchiderea usilor (aceste atribitii le au ambii) , iar in cazul aparitiei unor probleme sa faca in asa fel incit trenul sa nu prezinte un pericol pentru calatori si in cazul unor probleme grave sa aduca trenul la depou pentru remedieri urgente (exista probleme grave care ar periclita siguranta calatorilor) , Nu de putine ori ati fost dati din tren jos la o anumita statie mecanicul spunindu-va ca trenul se retrage din circulatie , asta pentru a preintimpina accidentele , si eu am fost dat in acest fel jos din tren de citeva ori cu toate ca nu prea circul des cu metroul

11 Oct 2008, 00:56:
QUOTE(StefanT @ 10 Oct 2008, 23:27)
De ce intotdeauna sunt 2 mecanici pe tren. In caz ca se intamlpa ceva cu unul dintre ei?
*


nu de putine ori s-a intimplat ca sa i se faca rau unuia dintre ei ( oricum exista dispozitiv de siguranta care in cazul in care ia mina de pe maneta si trenul se afla in mers se frineaza)

This post has been edited by bygy007: 10 Oct 2008, 23:56


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
giany911
post 11 Oct 2008, 20:21
Post #79


Aproape util


Group: Members
Posts: 143
Joined: 7 June 07
From: Bucuresti




De ce in BM atunci cand usile se deschid, cele de pe partea opusa se 'inchid mai mult', ca sa zic asa?


--------------------
Dacia Berlina 2000
Chevrolet Aveo 1.4 16v
Cel care intreaba este prost pentru 5 minute, dar cel care nu intreaba ramâne prost pentru totdeauna.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 11 Oct 2008, 20:32
Post #80


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.679
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(bygy007 @ 11 Oct 2008, 00:54)
exista dispozitiv de siguranta care in cazul in care ia mina de pe maneta si trenul se afla in mers se frineaza
*



Deadman's Handle smile.gif


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DAVIDK
post 11 Oct 2008, 21:17
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 20 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(giany911 @ 11 Oct 2008, 21:21)
De ce in BM atunci cand usile se deschid, cele de pe partea opusa se 'inchid mai mult', ca sa  zic asa?
*


Cred ca e o iluzie, avand in vedere ca trenul e cvasiermetic (nu are geamuri deschise).
Trenul e putin presurizat di cauza ventilatiei, iar in momentul in care se deschid usile pe o parte, cele opuse se misca putin in lagare in urma egalizarii presiunilor.


--------------------
Renault Symbol Expression 2010, 1.4 16V
Cand cumpar un lucru nou, mai intai il repar si apoi il folosesc.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu2004
post 11 Oct 2008, 21:20
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.184
Joined: 21 November 05




Poate nu, am observat si prin alte parti: comanda de inchidere a usilor se da pentru ambele parti.


--------------------
Opel Tigra Twintop 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 11 Oct 2008, 21:21
Post #83


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




intre si eu biggrin.gif
cum canta tanti aia ce statie urmeaza ? tongue.gif

11 Oct 2008, 22:22:
banuiesc ca e o inregistrare da de unde stie :smile.gif ?

11 Oct 2008, 22:23:
la iva cum sunt actioante usile pneumatic ? ca la bm par sa fie pe lant smile.gif

This post has been edited by C@talin: 11 Oct 2008, 21:23


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 11 Oct 2008, 21:34
Post #84


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




Pai usile se deschid doar in statii .... si probabil la sfarsit se reseteaza .
Trenul "stie" ca atunci cand se deschid prima data ruleaza un fisier , apoi a 2-a oara altul si tot asa smile.gif
CRED !


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costinel_sandu
post 11 Oct 2008, 23:01
Post #85


Aliaj mecanic+sofer


Group: Members
Posts: 185
Joined: 25 March 04
From: Alexandria / Bucuresti




Am citit topicul asta cu o de la inceput cu o placere deosebita. Felicitari initiatorului si celorlalti care au contribuit cu informatii.
As vrea si eu sa stiu cum se conserva tunelurile inundandu-le - mai exact care este rolul apei in acest caz, ce protectie asigura.


--------------------
dracia DSN-ul lui tata:) 2001 Rapsodie - TR-03-???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 11 Oct 2008, 23:45
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(giany911 @ 11 Oct 2008, 21:21)
De ce in BM atunci cand usile se deschid, cele de pe partea opusa se 'inchid mai mult', ca sa  zic asa?
*


nu se pot deschide au un sistem de blocare , explicatia a dat-o DAVIDK

<span class='edit'>12 Oct 2008, 00:55:</span>
QUOTE(liviu2004 @ 11 Oct 2008, 22:20)
Poate nu, am observat si prin alte parti: comanda de inchidere a usilor se da pentru ambele parti.
*


usile nu se pot deschide pe ambele parti , nu permite schema (la IVA se poate numai intr-o situatie cind sinnt resucite cheile de comanda in 2 posturi ,cabine dar nu se mai misca trenul) la BM nu permite sub nici o forma softul este conceput in asa fel incit sa nu permita lucrul asta
Pentru exemplificare am pus 2 poze in una este butonul de inchidere si semnalul de usi inchise- deschisejhm.jpg ( Size: 50.96k ) Number of downloads: 257
butonul are 3 pozitii spre stinga se deschid usile daca trenul are viteza 0 si se apasa butonul din pozacmnc.jpg ( Size: 54.81k ) Number of downloads: 243
in pozitie mediana se inchid spre dreapta se deschid usile de pe dreapta in aceleasi conditii ca stinga

<span class='edit'>12 Oct 2008, 01:01:</span>
QUOTE(C@talin @ 11 Oct 2008, 22:21)
intre si eu biggrin.gif
cum canta tanti aia ce statie urmeaza ? tongue.gif

<span class='edit'>11 Oct 2008, 22:22:</span>
banuiesc ca e o inregistrare da de unde stie :smile.gif ?

*


La BM tot cam in acelasi mod dar totul este comandat de calculator doar se actioneaza butonul de inchidere usi la IVA trebuie apasat pe primul buton din stinga apoi sa inchida usile (cel rosu)

This post has been edited by bygy007: 12 Oct 2008, 00:05

Attached thumbnail(s)
jhm.jpg ( Size: 54.62k ) Number of downloads: 223


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu2004
post 12 Oct 2008, 00:05
Post #87


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.184
Joined: 21 November 05




Eu am precizat: prin alte parti (nu bucuresti). Te rog sa ma crezi, aud si inteleg zgomotul de comanda inchidere usi (pneumatice) si pe stanga si pe dreapta.

Sincer nu cred povestea cu egalizarea presiunilor. Ventilatia nu creaza presiuni prea mari la asemenea volume.


--------------------
Opel Tigra Twintop 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 12 Oct 2008, 00:08
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




Iti spun ca se creeaza o presiune daca ventilatia salon pasageri este pornita si se deschide o usa se simte ca un vint de 30-40 km/h

12 Oct 2008, 01:13:
QUOTE(C@talin @ 11 Oct 2008, 22:21)

<span class='edit'>11 Oct 2008, 22:23:</span>
la iva cum sunt actioante usile pneumatic ? ca la bm par sa fie pe lant smile.gif
*


la IVA sint actionate pneumatic (aer la o presiune de 3 Atm ) la BM electric cu un motor care are un ax filetat cu filet stinga-dreapta iar piulitele sint pe ansamblul usilor

12 Oct 2008, 01:15:
QUOTE(cosmin_2300 @ 11 Oct 2008, 22:34)
Pai usile se deschid doar in statii .... si probabil la sfarsit se reseteaza .
Trenul "stie" ca atunci cand se deschid prima data ruleaza un fisier , apoi a 2-a oara altul si tot asa smile.gif
CRED !
*


nu inteleg blink.gif dar raspunsul a fost dat mai sus ( deschiderea si inchiderea usilor se face de catre mecanic)

12 Oct 2008, 01:18:
QUOTE(costinel_sandu @ 12 Oct 2008, 00:01)
Am citit topicul asta cu o de la inceput cu o placere deosebita. Felicitari initiatorului si celorlalti care au contribuit cu informatii.
As vrea si eu sa stiu cum se conserva tunelurile inundandu-le - mai exact care este rolul apei in acest caz, ce protectie asigura.
*


asta chiar nu stiu , poate se afla printre noi un inginer pe la constructii si ne zice si noua blush.gif

This post has been edited by bygy007: 12 Oct 2008, 00:18


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DAVIDK
post 12 Oct 2008, 15:25
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 20 July 04
From: Bucuresti




Simplu. Tuciurii nu mai pot sa intre sa fure: prezoane, caramizi (unde e cazul), mustati de fierbeton. Si oricum, daca nu o pompezi, apa tot le inunda, dar cresterile si scaderile de nivel haotice pot duce la coroziune mai rapida decat daca stau in apa tot timpul. Stiu ca mai exista si tunele militare care sunt conservate in acelasi mod, se inunda dupa ce se zidesc intrarile.


--------------------
Renault Symbol Expression 2010, 1.4 16V
Cand cumpar un lucru nou, mai intai il repar si apoi il folosesc.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde57
post 12 Oct 2008, 19:07
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 30 March 08
From: 3 trancane




topicul mergea intitulat si "Angajari la Metrorex" mai discutam


--------------------
1300 dacia 1973
sa moara comunistii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 17:53
Forum Renault