DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

79 Pages « < 41 42 43 44 45 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nu mi se pare normal..., Omul si masina, iar autobuzul gol.

ionutctn
post 5 Nov 2008, 11:25
Post #1261


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(einstein1984 @ 5 Nov 2008, 12:10)
da, pe aia ii vad si ii aud, si cand ies conservele de pe o straduta fara sa acorde prioritate, spun "nush domle de unde a aparut, nu l-am vazut".  Ca era unu care mergea la ralanti si cu toba stock.
*


Corect. up.gif


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 5 Nov 2008, 11:31
Post #1262


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(einstein1984 @ 5 Nov 2008, 17:37)
Probabil ca auto-conservare dupa tine ar insemna sa renunte la motociclete si sa conduca conserve, nu?
Ma rog, ideal ar fi sa se suie in autobuz...
Cum ai ajuns la concluzia asta? Eu ma gandeam la actiuni nu chiar asa extreme, gen respectat limitele de viteza, conducere preventiva, si alte asemenea prostii care probabil nu-ti trec prin cap.
QUOTE(Motociclist @ 5 Nov 2008, 19:09)
La ce idei aveti... Chiar n-ar avea rost sa va mai explic ca, o motocicleta ajunge mult mai repede la VITEZA REGULAMENTARA decat o masina.
Si la fel de repede o si depaseste cu mult. Din experienta proprie, motociclistii care conduc legal sunt putini in Romania, ei sunt exceptiile. Si nu ma lua cu faze gen plecatul tare de la semafor, ca nu asta e principala cauza pentru care crapa pe capete motociclistii, ci viteza excesiva si neatentia (a lor si a soferilor care-i tavalesc)
QUOTE(Motociclist @ 5 Nov 2008, 19:09)
Oricum, mi-a placut faza aia care a sunat ceva de genul: Noi avem voie sa incalcam Legea, pentru ca suntem protejati de table si airba-uri("...soferii sunt protejati de tablele alea nenorocite, unii mai au si niste airbag-uri, s.a.m.d.!")...
Noi toti avem voie sa gandim, dar unii nu o fac. Daca din ceea ce am scris eu tu ai dedus ca eu sustin incalcarea legii de catre cei dotati cu airbag-uri, inseamna ca vorbim impreuna dar ne intelegem separat.


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Motociclist
post 5 Nov 2008, 11:32
Post #1263





Group: Members
Posts: 0
Joined: 8 October 08




QUOTE(xcss @ 5 Nov 2008, 10:52)
Cred ca in general, in discutiile astea soferi vs. bikeri (care nu isi prea au rostul de fapt, dar exista si trebuie sa ne impacam cu asta), cel mai des sunt luati in vizor motociclistii cu supersporturi. Chestie de vizibilitate, dupa cum spuneam... Majoritatea soferilor pe aceia ii vad/aud... dar nici bikerii nu au tocmai un low profile wink.gif
*


Domnule, vad ca suntem tot mai... pe aceeasi lungime de unda.
...Si eu am o problema cu motociclistii care merg pe sa, pe o roata pe drumurile publice(prea periculos), care au tobe zgomotoase(si pe mine ma trezesc la 2 noaptea), care merg fara casca(ei sau pasagerul), care merg cu mult peste limita legala de viteza de parca n-ar ajunge tot acolo, care si-au luat motocicleta doar pentru fite si impresii.

In ceea ce priveste faptul ca poti ajunge si la 160km/h in prima treapta, nu inseamna ca nu poti merge si cu 50km/h fara a strica motorul. Ca sa ajungi la 160 trebuie sa duci acul turometrului pe rosu si eu am vrut sa fie doar o curiozitate, nu un fapt concret. Cu orice motocicleta, chiar si super-sport, poti merge si cu 50km/h in treapta a doua.


--------------------
motocicleta 1000cc 1900 - la vedere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xcss
post 5 Nov 2008, 11:35
Post #1264


Born to Be Epic


Group: Members
Posts: 1.669
Joined: 24 August 07




Nu vad de ce n-am fi pe aceeasi lungime de unda. Prefer de 1000 de ori sa primesc un semnal stanga-dreapta de la un motociclist sau o semnalizare scurta cu avaria de la un sofer decat un deget mijlociu. E valabil si invers, evident.


--------------------
- - -
Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 5 Nov 2008, 11:43
Post #1265


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(costin_bad @ 5 Nov 2008, 11:23)
Referitor la accidente si cui apartine vina, cititi situatia data de Brigada Politie Rutiera Bucuresti, si analizati procentele, legat si de numarul de participanti din fiecare categorie.
*

O, vai! Cum, cei de la brigada de politie rutiera baga in aceeasi oala motocicletele cu mopedele? Vai, vai.
Pai motociclistii ar trebui sa intreprinda ceva pentru a nu se mai face astfel de confuzii regretabile, ca doara mopedele sunt niste chestii inferioare, cu niste conducatori de vehicul mai mult decat proscrisi.

Si revenind la subiect, constat ca 45% din vina apartine conducatorilor de vehicule pe 2 roti (sa le spun asa sa nu se simta mai stiu eu care jignit). Iar daca e sa fim corecti, multe din alea cu neasigurarea la schimbatul benzii e discutabil daca tot autovehiculele pe 4 roti sunt de vina in multe cazuri.
Oricum, vina e cam impartita, asa ca sustinerile motociclistilor ca e cel mai mult vina soferilor, pe date statistice, sunt MINCINOASE. Uf, iarasi se va ofusca cineva...
De asemnea e de observat rata extraordinar de mare de accidentati in cazul vehiculelor pe 2 roti (la 815 accidente 910 accidentati si 12 morti). Trebuie sa recunosc, randamentul e supraunitar...
Si ce sa vezi, la cauze principale de accident: viteza excesiva a motociclistilor. Hait! Cum, motociclistii circula cu viteza excesiva? Vai, vai, ce statistica marsava...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 5 Nov 2008, 11:48
Post #1266


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




@Motociclist - "scufunzi" notiunile. Este asa cum iti spun, indiferent locul unde pui accentul pe vorba "inertie". Din pacate nu ma astept ca ai sa intelegi.



--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Motociclist
post 5 Nov 2008, 11:58
Post #1267





Group: Members
Posts: 0
Joined: 8 October 08




QUOTE(os @ 5 Nov 2008, 11:48)
@Motociclist - "scufunzi" notiunile. Este asa cum iti spun, indiferent locul unde pui accentul pe vorba "inertie". Din pacate nu ma astept ca ai sa intelegi.
*


sad.gif Pe cuvant de nu ma simt asa cum sunt, adica PROST. Chiar nu inteleg ce-ai vrut sa spui prin: Este asa cum iti spun, indiferent locul unde pui accentul pe vorba "inertie".


--------------------
motocicleta 1000cc 1900 - la vedere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 5 Nov 2008, 12:03
Post #1268


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(xcss @ 5 Nov 2008, 11:35)
Prefer de 1000 de ori sa primesc un semnal stanga-dreapta de la un motociclist...
*

Uite ca p-asta n-am stiut-o. Si nici n-aveam cum multumi cand cate un sofer atent imi face loc sau ma lasa sa trec, poate doar sa dau din casca, dar nu stiu daca se vede intotdeauna.
Am sa pun in practica metoda asta de multumire.
(Te salut cu stanga dreapta wink.gif)


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 5 Nov 2008, 12:06
Post #1269


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.688
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(klaus @ 5 Nov 2008, 12:43)
Oricum, vina e cam impartita, asa ca sustinerile motociclistilor ca e cel mai mult vina soferilor, pe date statistice, sunt MINCINOASE. Uf, iarasi se va ofusca cineva...
*


Intre 55% si 45%sunt totusi 10% diferenta in favoarea soferilor pe post de cauze de accident. Dar fiecare vede ce-i place.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costin_bad
post 5 Nov 2008, 12:09
Post #1270


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 23 October 06
From: Bucuresti




Da' eu zic ca daca te gandesti ca proportia moto-auto este de cel putin 1 la 10 daca nu mai mult, se vede altfel...


--------------------
suzuki sx4 glx 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 5 Nov 2008, 12:13
Post #1271


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Nu exista "inertie mare" sau "inertie mica". De fapt nu prea exista (ca marime calculabila) "inertie". Exista altele - de exemplu impuls, sau energie cinetica, sau masa (ca masura a proprietatilor "de inertie").

La obiect:

Pentru a modifica viteza unui corp, trebuie actionat cu o forta (care la rindul ei poate produce acceleratie).

In cazul aflat in discutie - daca M e masa obiectului, µ e coeficientul de frecare anvelope/sol, g este acceleratia gravitationala si presupunind aceleasi materiale pentru anvelope si pentru drum si presupunind sisteme de frinare in buna stare (ceea ce e cazul) se obtine aceeasi acceleratie maxima de frinare a=µg.

Mai mult - motocicleta de cele mai multe ori nu poate exploata intregul potential de frinare din cauza riscului de rasturnare peste cap (care la rindul lui provine din pozitia mai inalta si mai avansata a centrului de greutate al ansambului vehicul-conducator, raportata la ampatament).

Asta se intimpla la frinare. In demaraj, motocicletele sunt in general avantajate de rapoarte putere/greutate mult mai favorabile: cit cintareste (cu conducator cu tot) o motocicleta de 100CP? Hai sa spunem 350 kg, daca e spre grea. Cit cintareste o masina de putere similara? Daca e o masina (foarte) usoara, hai sa spunem 1050kg. Chiar asa raportul este de trei ori mai bun.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 5 Nov 2008, 12:18
Post #1272


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




QUOTE(os @ 5 Nov 2008, 12:13)
...
La obiect:
...

Bine că ai stricat tu toată distracția! tongue.gif


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 5 Nov 2008, 12:21
Post #1273


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Hopa... scuze...

@Motociclist: ignora postarea mea anterioara.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 5 Nov 2008, 12:29
Post #1274


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(einstein1984 @ 5 Nov 2008, 12:06)
Intre 55% si 45%sunt totusi 10% diferenta in favoarea soferilor pe post de cauze de accident. Dar fiecare vede ce-i place.
*


In fapt e doar vreo 5%, ca daca muti 5% dintr-o parte in alta devine egalitate...
Insa chiar si asa sustinerile ca "soferii sunt de vina" sunt niste vrajeli. Soferii sunt de vina in cu 10% mai multe cazuri decat motociclistii/mopedarii.
Si daca folosesc aceleasi deductii logice folosite de motociclist mai pe la inceput, alea in care soferii sunt de vina la schimbarea benzii de mers nu sunt toate, pentru ca de multe ori motociclistii apar rapid din spate, fie in crosetare, fie in viteza. Cand sunt declarati de vina de la viteza treaba a fost prea evidenta, dar cand nu e asa evidenta treaba cu viteza, de multe ori e tot de la viteza motociclistilor.
Am date statistice in acest sens?
La ce-mi trebuie, ca in afara de exprimarile mele pe date statistice reale (fie personale, fie ale politiei, fie ale insusi forumurilor motociclistilor), toti care m-au combatut au facut-o pe vrajeli din gușă.
Iar cand au fost contrati cu date reale s-au facut ca ploua. De ce?
Pai simplu: pentru ca MINT.
Ups, iar se ofuscheaza careva...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
logan1.5dci
post 5 Nov 2008, 12:58
Post #1275


Nu Există Informații


Group: Members
Posts: 881
Joined: 29 September 05
From: Dobrogea




QUOTE(os @ 5 Nov 2008, 12:13)
Mai mult - motocicleta de cele mai multe ori nu poate exploata intregul potential de frinare din cauza riscului de rasturnare peste cap (care la rindul lui provine din pozitia mai inalta si mai avansata a centrului de greutate al ansambului vehicul-conducator, raportata la ampatament).

*



Unde mai pui ca ideal ar fi sa franezi (bine, daca nu te-ai rasturna) cu fata, pentru ca acolo iti este deplasat centrul de greutate in timpul franarii . Si culmea la franare, roata din spate ... smile.gif se usureaza .... adica ...frecare scazuta.
Rezolvare, biggrin.gif cari un sac de nisip pe portbagaj. tongue.gif

Am uitat sa spun, la accelerare centrul de greutate se muta exact unde iti trebuie, pe roata care trage.

This post has been edited by logan1.5dci: 5 Nov 2008, 13:09


--------------------
Nu Există Informații Nu Există Informații Nu Există Informații - Nu Există Informații
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 5 Nov 2008, 13:08
Post #1276


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.688
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Os, vezi ca simplifici cam mult. Poate uiti ca coeficientul de frecare dintre o anvelopa de motocicleta de 200 de euro care tine 5000 km e ceva mai mare decat al unei anvelope de 60 de euro de masina care tine 50 000 km sau mai bine (de la stoicescu cititre e asta). Ca atare, si deceleratiile maxime vor fi radical diferite.
Per total, un supersport de 600 cmc va frana mai bine decat un logan... sau un golf. Nu la fel de bine ca un Porsche, insa nimeni nu e perfect. Poate si de asta pleaca motociclistii primii de la semafor, ca sa nu fie nevoie sa se propteasca in portbagajul cuiva....
costin bad, nu ai inteles nimic. 45% din accidentele implicand motociclisti sunt provocate de acestia, nu 45% din totalul accidentelor rutiere. Asa ca numarul de automobilisti e extrem de irelevant.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
logan1.5dci
post 5 Nov 2008, 13:23
Post #1277


Nu Există Informații


Group: Members
Posts: 881
Joined: 29 September 05
From: Dobrogea




QUOTE(einstein1984 @ 5 Nov 2008, 13:08)
Os, vezi ca simplifici cam mult. Poate uiti ca coeficientul de frecare dintre o anvelopa de motocicleta de 200 de euro care tine 5000 km e ceva mai mare decat al unei anvelope de 60 de euro de masina care tine 50 000 km sau mai bine (de la stoicescu cititre e asta). Ca atare, si deceleratiile maxime vor fi radical diferite. 

*



La motocicleta, franarea se face pe maxim 3 cm patrati(hai cu indulgenta 5cm, ca se mai aplatizeaza) , de asemenea calea de rulare este foarte ingusta , de asta rezista 5000 km, si da banuiesc ca are cauciucul mai moale, ( acum ce sa fac sa-mi pun anvelope de iarna?) Adica ce vreau sa spun cu ultima afirmatie, deaia i-au pus producatorii cauciuc mai moale, sa-i creasca frecarea, de ce sa o creasca? Pentru ca stiau ei ceva legat de franare.

This post has been edited by logan1.5dci: 5 Nov 2008, 13:32


--------------------
Nu Există Informații Nu Există Informații Nu Există Informații - Nu Există Informații
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 5 Nov 2008, 13:24
Post #1278


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Sa nu te superi, dar "argumentul" tau seamana cu cele de pe la "Generatorul de Hidrogen". Adica - "mai sunt niste secrete, da's tinute-n Hangar 18". Sa nu comparam mere cu pere; fa socoteala unde-i pozitia centrului maselor si vezi care e deceleratia maxima posibila (inainte sa te dai peste cap). Pentru informatie, o masina care frineaza de la 100km/h in 45m (valoare pe care o ating - sau depasesc - cam toate masinile actuale) inseamna 8,57 m/s^2. Din motive de stabilitate longitudinala mie mi se pare ca asemenea valori nu-s usor de atins pe motocicleta, si aici repet: ORICIT de aderente ar fi anvelopele.

Eu ma retrag din discutia asta din care nimeni nu vrea sa invete.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Motociclist
post 5 Nov 2008, 13:27
Post #1279





Group: Members
Posts: 0
Joined: 8 October 08




QUOTE(os @ 5 Nov 2008, 12:13)
Nu exista "inertie mare" sau "inertie mica". De fapt nu prea exista (ca marime calculabila) "inertie". Exista altele - de exemplu impuls, sau energie cinetica, sau masa (ca masura a proprietatilor "de inertie").

La obiect:

Pentru a modifica viteza unui corp, trebuie actionat cu o forta (care la rindul ei poate produce acceleratie).

In cazul aflat in discutie - daca M e masa obiectului, &micro; e coeficientul de frecare anvelope/sol, g este acceleratia gravitationala si presupunind aceleasi materiale pentru anvelope si pentru drum si presupunind sisteme de frinare in buna stare (ceea ce e cazul) se obtine aceeasi acceleratie maxima de frinare a=&micro;g.

Mai mult - motocicleta de cele mai multe ori nu poate exploata intregul potential de frinare din cauza riscului de rasturnare peste cap (care la rindul lui provine din pozitia mai inalta si mai avansata a centrului de greutate al ansambului vehicul-conducator, raportata la ampatament).

Asta se intimpla la frinare. In demaraj, motocicletele sunt in general avantajate de rapoarte putere/greutate mult mai favorabile: cit cintareste (cu conducator cu tot) o motocicleta de 100CP? Hai sa spunem 350 kg, daca e spre grea. Cit cintareste o masina de putere similara? Daca e o masina (foarte) usoara, hai sa spunem 1050kg. Chiar asa raportul este de trei ori mai bun.
*


Trebuie sa recunosc ca teoria ta da bine la public, dar pe mine nu ma impresioneaza.

La obiect:

Sa-ti spun ce au facut inginerii de la Honda, Yamaha, Kawasaki, Suzuki, BMW, Ducati si altii(niste incompetenti radmasa.gif ):
Au pus motoare de 150-200cp, pe biciclete de 160-220kg, bicicletele DE SERIE ajungand sa depaseasca 300km/h. Daca tu crezi ca ei n-au fost capabili sa dezvolte si un sistem de franare eficient pentru a opri asemenea torpile, te inseli.
Oricum, te afli intr-o grava eroare, deoarece iti imaginezi ca o masina franeaza mult mai repede decat o motocicleta. biggrin.gif
La orice ora vrei, ne intalnim si-ti demonstrez ca plec de pe loc mult mai repede decat tine si franez mult mai tarziu, oprindu-ma in conditii de maxima siguranta(nu e nevoie sa depasim 50km/h). smile.gif


--------------------
motocicleta 1000cc 1900 - la vedere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 5 Nov 2008, 13:30
Post #1280


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Zii-le domn' profesor, ca te-ascult eu smile.gif
Spune-i omului ca distanta de franare nu creste cu suprafata de contact.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costin_bad
post 5 Nov 2008, 13:30
Post #1281


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 23 October 06
From: Bucuresti




@einstein1984
In nici un caz nu m-am gandit la totalul accidentelor rutiere.
M-am gandit doar ca, dat fiind raportul puternic debalansat moto/auto, si presupunand un procent egal in ambele parti al celor cu comportament provocator de accidente, si raportul vinei ar trebui sa fie asemanator cu raportul participantilor, deci puternic debalansat (in sensul nevinovatiei) pentru moto. Dar totusi nu e asa, ci e chiar apropiat, 45-55.
Adica la un moment dat, numarul de soferi cu comportament provocator de accidente poate fi chiar egal cu cel al motociclistilor, si astfel vina sa fie muult catre soferi.

This post has been edited by costin_bad: 5 Nov 2008, 13:31


--------------------
suzuki sx4 glx 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 5 Nov 2008, 13:32
Post #1282


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




1. nu e teoria mea
2. ci e cum merge natura.
3. multumesc
4. caci iata confirmi ce am spus mai sus despre intelegere.

Da-i inainte - cu "inertie".
-----
Eu nu-s motociclist, dar am convingerea intima ca fizica nu se opreste la poarta la Suzuki, la BMW ori la Ducati. Dimpotriva.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady77
post 5 Nov 2008, 13:39
Post #1283


راحتزیل یو


Group: Members
Posts: 1.729
Joined: 15 December 05
From: near Bacau




Nu, fizica se opreste la poarta lu' Motociclistu' radmasa.gif


--------------------
________________ ________________ _________________
The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.

ecnedifnocfollufsisoM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Motociclist
post 5 Nov 2008, 13:40
Post #1284





Group: Members
Posts: 0
Joined: 8 October 08




QUOTE(os @ 5 Nov 2008, 13:32)
1. nu e teoria mea
2. ci e cum merge natura.
3. multumesc
4. caci iata confirmi ce am spus mai sus despre intelegere.

Da-i inainte - cu "inertie".
-----
Eu nu-s motociclist, dar am convingerea intima ca fizica nu se opreste la poarta la Suzuki, la BMW ori la Ducati. Dimpotriva.
*


Eu am recunoscut ca-s prost, dar sa-mi spui ca daca mergem in paralel(eu cu motorul si tu cu masina) cu 50km/h, eu ar trebui sa franez inaintea ta, pentru ca altfel s-ar putea sa trec de semafor, mi se pare cam... aiurea.


--------------------
motocicleta 1000cc 1900 - la vedere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
logan1.5dci
post 5 Nov 2008, 13:43
Post #1285


Nu Există Informații


Group: Members
Posts: 881
Joined: 29 September 05
From: Dobrogea




QUOTE(vis-a-vis @ 5 Nov 2008, 13:30)
Zii-le domn' profesor, ca te-ascult eu smile.gif
Spune-i omului ca distanta de franare nu creste cu suprafata de contact.
*




huh.gif Nu cumva in functie de greutate se stabileste aceea suprafata de contact? Si cu cat este mai grea se mareste amprenta ?
Pai eu te intreb acum ca nu stiu, ce greutate ai tu in timpul franarii pe roata din spate?
Eu la Logan franez cu fata si toata(nu chiar) greutatea masinii e pe rotile din fata.
Si tu nu poti frana cu fata ca te rastorni, deci cine franeaza mai bine?

This post has been edited by logan1.5dci: 5 Nov 2008, 15:00


--------------------
Nu Există Informații Nu Există Informații Nu Există Informații - Nu Există Informații
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Motociclist
post 5 Nov 2008, 13:45
Post #1286





Group: Members
Posts: 0
Joined: 8 October 08




QUOTE(os @ 5 Nov 2008, 13:32)
1. nu e teoria mea
2. ci e cum merge natura.
3. multumesc
4. caci iata confirmi ce am spus mai sus despre intelegere.

Da-i inainte - cu "inertie".
-----
Eu nu-s motociclist, dar am convingerea intima ca fizica nu se opreste la poarta la Suzuki, la BMW ori la Ducati. Dimpotriva.
*


biggrin.gif N-am zis si eu ca aia de la Suzuki, BMW, Honda sunt niste incompetenti? radmasa.gif


--------------------
motocicleta 1000cc 1900 - la vedere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
logan1.5dci
post 5 Nov 2008, 13:51
Post #1287


Nu Există Informații


Group: Members
Posts: 881
Joined: 29 September 05
From: Dobrogea




O dai in salata acuma. Pa


--------------------
Nu Există Informații Nu Există Informații Nu Există Informații - Nu Există Informații
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Motociclist
post 5 Nov 2008, 13:52
Post #1288





Group: Members
Posts: 0
Joined: 8 October 08




QUOTE(ady77 @ 5 Nov 2008, 13:39)
Nu, fizica se opreste la poarta lu' Motociclistu' radmasa.gif
*


Vad ca v-ati dunat numai fizicieni. Desigur, nu ma refer aici la ...

Cum am mai spus:
Ne intalnim la orice ora pentru proba practica.

<span class='edit'>5 Nov 2008, 13:54:</span>
QUOTE(logan1.5dci @ 5 Nov 2008, 13:51)
O dai in salata acuma. Pa
*


In salata au dat-o cei care au uitat titlul Topic-ului, batand campii OffTopic.

This post has been edited by os: 5 Nov 2008, 14:32


--------------------
motocicleta 1000cc 1900 - la vedere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 5 Nov 2008, 13:55
Post #1289


-


Group: Members
Posts: 22.755
Joined: 19 April 05
From: Romania




Distante de franare

PS. Nu stiu cat de adevarat este ... preluat de pe motoscutere si mopede.ro

This post has been edited by IRONICK: 5 Nov 2008, 13:59


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 5 Nov 2008, 13:56
Post #1290


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




QUOTE(Motociclist @ 5 Nov 2008, 13:52)
Cum am mai spus:
Ne intalnim la orice ora pentru proba practica.
*


Asta suna a amenintare. radmasa.gif


--------------------
ZAZ Zaporojeț 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79 Pages « < 41 42 43 44 45 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th July 2025 - 19:21
Forum Renault