DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

79 Pages « < 42 43 44 45 46 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nu mi se pare normal..., Omul si masina, iar autobuzul gol.

os
post 5 Nov 2008, 13:57
Post #1291


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Motocicliste - ti-am zis mai devreme s-o lasi mai usurel. Te atentionez ca postarea ta contine o umbra de atac, ceea ce nu-i agreat, si te rog insistent sa ai ceva mia multa retinere. Multumesc.

Despre subiectul "ce se opreste mai bine de ce" - crede ce doresti. Nu uita insa in activitatea ta ca spre deosebire de regulile de buna purtare de exemplu, legile naturii te ard fie ca vrei sa le accepti, fie ca nu.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 5 Nov 2008, 14:05
Post #1292


-


Group: Members
Posts: 22.754
Joined: 19 April 05
From: Romania






bremsen1.jpg ( Size: 38.86k ) Number of downloads: 42


PS. Luat tot de pe mopede si scutere.ro

This post has been edited by os: 5 Nov 2008, 14:15


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Motociclist
post 5 Nov 2008, 14:09
Post #1293





Group: Members
Posts: 0
Joined: 8 October 08




QUOTE(IRONICK @ 5 Nov 2008, 13:55)
Distante de franare

PS. Nu stiu cat de adevarat este ... preluat de pe motoscutere si mopede.ro
*




"Pe langa masini de zi cu zi au ales si doua porsche
Masini "normale" (ptr ei) franari 100km-0kmh vreme rece si auto gol:";
"...cea mai buna valoare : Porsche 911 GT3 Cup @ 32.2m ( normal, o masina "anormala")";


"Aceste cifre totusi ne pot face o idee.Motocicletele nu pot intrece Porsche 911 turbo in puterea de franare (34,9m) dar comparate cu celelate sint net superioare..."




This post has been edited by os: 5 Nov 2008, 14:15


--------------------
motocicleta 1000cc 1900 - la vedere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 5 Nov 2008, 14:16
Post #1294


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Am sters ceva mesaje. Mai respirati, baieti, mai respirati...


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady77
post 5 Nov 2008, 14:17
Post #1295


راحتزیل یو


Group: Members
Posts: 1.729
Joined: 15 December 05
From: near Bacau




Domnu' Motociclistu' tin sa iti spun ca eu nu atac niciodata primul, eu doar raspund la atacuri, numai ca eu sunt mai direct, nu las doar umbre de atac.

Edit: Os te rog sa editezi si umbra de atac altfel ma vad nevoit sa ii raspund cu riscul de a lua ban/warn.

This post has been edited by ady77: 5 Nov 2008, 14:20


--------------------
________________ ________________ _________________
The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.

ecnedifnocfollufsisoM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 5 Nov 2008, 14:19
Post #1296


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.637
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




azi iar m-am lafait:) singur in masina prin pipera, victoriei etc smile.gif)parca am ajuns mai repede singur:D doar vreo 2 motociclisti am vazut(singuri pe moto bineinteles) si unul din ei o rupea rau pe contrasens smile.gif pe la baneasa era dupa linia de tramvai de pe sensul opus biggrin.gif
ce e mai grav: am vazut un autobuz doar cu soferul... si avea loc de cel putin 30 oameni cred eu:) de ce oare nu o fi facut statii la fiecare colt de strada?

This post has been edited by sorin1983: 5 Nov 2008, 14:20


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Motociclist
post 5 Nov 2008, 14:26
Post #1297





Group: Members
Posts: 0
Joined: 8 October 08




QUOTE(sorin1983 @ 5 Nov 2008, 14:19)
azi iar m-am lafait:) singur in masina prin pipera, victoriei etc smile.gif)parca am ajuns mai repede singur:D  doar vreo 2 motociclisti am vazut(singuri pe moto bineinteles) si unul din ei o rupea rau pe contrasens smile.gif pe la baneasa era dupa linia de tramvai de pe sensul opus biggrin.gif
ce e mai grav: am vazut un autobuz doar cu soferul... si avea loc de cel putin 30 oameni cred eu:) de ce oare nu o fi facut statii la fiecare colt de strada?
*


AAAAhahhahhaaAAaahahahhahaahhaAHhahhHhahhahhHHHaaaahahhhahha!

5 Nov 2008, 14:32:
Revenind...
Daca n-as fi simtit o umbra de ironie in explicatiile dumneavoastra din domeniul fizicii, domnule os, chiar mi-as fi dorit sa aflu niste lucruri interesante. Chiar as dori sa aflu, prin termeni mai putin stiintifici, de ce ma aflu eu in dezavantaj la franare.
Sunt foarte serios cand scriu aceste randuri. Va multumesc!

This post has been edited by Motociclist: 5 Nov 2008, 14:32


--------------------
motocicleta 1000cc 1900 - la vedere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 5 Nov 2008, 14:33
Post #1298


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Nu e nici un fel de ironie. Lucrurile sunt asa cum le-am scris.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady77
post 5 Nov 2008, 14:36
Post #1299


راحتزیل یو


Group: Members
Posts: 1.729
Joined: 15 December 05
From: near Bacau




Domnul Motociclist, v-ati dat drept exemplu cand ati afirmat ca nu mergeti singur pe motocicleta. Cum se face ca atunci cand ati cazut nu v-a ajutat persoana cu care mergeati pe motocicleta sa o ridicati? Sau erati singur?


QUOTE(Motociclist @ 8 Oct 2008, 20:21)
V-am spus lucrurile astea, pentru ca acum cateva zile m-am imprastiat pe strada din cauza unei mari pete de ulei. Pata provenea in mod sigur de la o masina, dar nu asta m-a deranjat. M-a deranjat faptul ca au oprit toate masinile in urma mea, formandu-se o coada destul de lunga si TOTI soferii au preferat sa vada cum imi ridic singur motorul de pe jos (cam 200kg) in loc sa vina sa ma ajute. Au preferat TOTI sa priveasca, unii chiar sa se strecoare pe langa mine.

As vrea doar sa va ganditi ca pana la urma toti suntem oameni si ca poate, candva, un motociclist v-a intins o mana de ajutor fara a spune "SUNT MOTOCICLIST!"

Sper ca n-am deranjat pe nimeni prin cele ce le-am scris aici.
Multa sanatate tuturor!
*




--------------------
________________ ________________ _________________
The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.

ecnedifnocfollufsisoM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 5 Nov 2008, 14:41
Post #1300


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.688
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Mda, de aia am picat eu la stoicescu, pentru ca toata dinamica franarii vehiculelor cu roti (materie de 1 semestru) se rezuma la fizica de clasa a 7-a aplicata de os. Fizica in care spune, domnu logan 1,5 dci ca forta de frecare nu depinde de suprafata.
Tovarasu' moderator, mai zic odata poate ne intelegem. Una e deceleratia maxima posibila teoretic, si alta e ce obtii matale pe un drum dat, departe de ideal, cu un pneu dat (uitat de tine in ecuatie). Iti garantez eu ca un choper poate bloca lejer roata fara sa se dea peste cap, si unele BMW-uri mai au si abs.
Asa ca poate de data asta reusesti sa intelegi: majoritatea motocicletelor franeaza mai bine decat majoritatea masinilor. Asta pe starada, nu pe calculatorul tau si in conditii normale de aderenta, ca nu vorbim de polei.
Ca exemplu:
Ninja ZX-6E - 120.0 ft - 36.6m motocicleta de 10 000 de euro
Ford Focus 1,4 i 16v @ 42,4 m masina de 10 000 de euro.



This post has been edited by einstein1984: 5 Nov 2008, 14:45


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Motociclist
post 5 Nov 2008, 14:44
Post #1301





Group: Members
Posts: 0
Joined: 8 October 08




QUOTE(ady77 @ 5 Nov 2008, 14:36)
Domnul Motociclist, v-ati dat drept exemplu cand ati afirmat ca nu mergeti singur pe motocicleta. Cum se face ca atunci cand ati cazut nu v-a ajutat persoana cu care mergeati pe motocicleta sa o ridicati? Sau erati singur?
*


biggrin.gif Iti dai seama?! M-ai prins tu... In primul rand ca ridici o problema discutata in alt Topic. blink.gif In fine... Se mai intampla se merg si singur.
Multumit de raspuns?


--------------------
motocicleta 1000cc 1900 - la vedere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 5 Nov 2008, 14:46
Post #1302


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




On topic...

Chiar s-a circulat bine azi... Autobuze goale, motociclisti si soferi singuri la carma... Ce s-o fi intamplat oare ? Am ramas singuri in oras ? Mai sa fie... blink.gif


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 5 Nov 2008, 14:49
Post #1303


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Domnu einstein: ai si alte argumente in afara de "de aia am picat eu la stoicescu"?

Uite iti zic eu de ce ai picat: fiindca n-ai stiut sa aplici "fizica aia de clasa a 7-a". Vino cu argumente si nu cu povesti din studentie. Am si eu de astea, dar crezi ca ajuta la lamurirea lucrurilor?

Atita vreme cit nu (poti sa) denumesti _macar calitativ_ fenomenele pe care le ai in vedere, ceea ce zici nu-i nici macar "cunostinte despre natura", ci-i "activitati la alegere". Dupa ce le vei denumi, le analizam impreuna cu placere. Ai tupeu, dom'le, sa compari "de aia am picat eu" cu fizica - fie ea si "de clasa a 7-a".




--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Motociclist
post 5 Nov 2008, 14:52
Post #1304





Group: Members
Posts: 0
Joined: 8 October 08




QUOTE(einstein1984 @ 5 Nov 2008, 14:41)
Mda, de aia am picat eu la stoicescu, pentru ca toata dinamica franarii vehiculelor cu roti (materie de 1 semestru) se rezuma la fizica de clasa a 7-a aplicata de os. Fizica in care spune, domnu logan 1,5 dci ca forta de frecare nu depinde de suprafata.
Tovarasu' moderator, mai zic odata poate ne intelegem. Una e deceleratia maxima posibila teoretic, si alta e ce obtii matale pe un drum dat, departe de ideal, cu un pneu dat (uitat de tine in ecuatie). Iti garantez eu ca un choper poate bloca lejer roata fara sa se dea peste cap, si unele BMW-uri mai au si abs.
  Asa ca poate de data asta reusesti sa intelegi: majoritatea motocicletelor franeaza mai bine decat majoritatea masinilor. Asta pe starada, nu pe calculatorul tau si in conditii normale de aderenta, ca nu vorbim de polei.
Ca exemplu:
Ninja ZX-6E - 120.0 ft - 36.6m motocicleta de 10 000 de euro
Ford Focus 1,4 i 16v @ 42,4 m masina de 10 000 de euro.
*


Hai ma nene Einstein... La concluzia aia, ca in conditii normale si nu ideale, motocicleta bate masina la franare, as fi vrut sa ajunga ei singuri. Acum mi-ai luat placerea asta.
Ar mai avea rost sa spun ca un enduro sau cross face legea prin Bucuresti, mai mult decat oricare jeep?

This post has been edited by Motociclist: 5 Nov 2008, 14:54


--------------------
motocicleta 1000cc 1900 - la vedere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 5 Nov 2008, 14:56
Post #1305


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.688
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Os, te credeam inginer nu economist. Serios acum, chiar vrei sa-ti explic o materie de 14 cursuri pe forum? Sa-ti explic coeficientuld e alunecare relativa si importanta histerezisului la coeficientul de aderenta? Sa tratez franarea cu sau fara blocarea rotilor pe fiecare punte? Nu are rost si nici chef. Propst am fost ca am mers la facultate, ca puteam sa aflu de toate de pe forum.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 5 Nov 2008, 14:59
Post #1306


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




QUOTE(einstein1984 @ 5 Nov 2008, 14:56)
Os, te credeam inginer nu economist. Serios acum, chiar vrei sa-ti explic o materie de 14 cursuri pe forum? Sa-ti explic coeficientuld e alunecare relativa si importanta histerezisului la coeficientul de aderenta? Sa tratez franarea cu sau fara blocarea rotilor pe fiecare punte? Nu are rost si nici chef. Propst am fost ca am mers la facultate, ca puteam sa aflu de toate de pe forum.
*




up.gif


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Motociclist
post 5 Nov 2008, 15:04
Post #1307





Group: Members
Posts: 0
Joined: 8 October 08




QUOTE(einstein1984 @ 5 Nov 2008, 14:56)
Os, te credeam inginer nu economist. Serios acum, chiar vrei sa-ti explic o materie de 14 cursuri pe forum? Sa-ti explic coeficientuld e alunecare relativa si importanta histerezisului la coeficientul de aderenta? Sa tratez franarea cu sau fara blocarea rotilor pe fiecare punte? Nu are rost si nici chef. Propst am fost ca am mers la facultate, ca puteam sa aflu de toate de pe forum.
*


biggrin.gif


--------------------
motocicleta 1000cc 1900 - la vedere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 5 Nov 2008, 15:05
Post #1308


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Dom'le, esti de groaza wink.gif

Uite ce tre'sa abordezi:

Factorii care-s diferiti pe doua roti fata de patru (fiindca cei care se manifesta la fel nu intereseaza in problema).

Dupa cum vezi, SUNT inginer - dar mi se pare ca tu mai ai pina sa vezi ce-i relevant in chestiunea discutata aici.

Cu alte cuvinte: o motocicleta tipica e dezavantajata la frinare de:
1. pozitia mai inalta a centrului maselor;
2. ampatamentul scurt
3. necesitatea unui control mai precis al frinelor din partea pilotului

Intrebarea este: ce AVANTAJEAZA un vehicul pe doua roti?

Aia cu "are anvelope mai bune" nu-i relevanta fiindca din cauza rasturnarii oricum nu poti exploata eventuala aderenta suplimentara. In plus, eu nu cred ca fabricantii de anvelope folosesc guma de naveta spatiala pentru motociclete si guma de chiloti pentru autoturisme.

Sper sa nu-mi spui "masa mai mica", fiindca daca o spui te discreditezi complet.

Deci?

------

Ca sa le raspund tot aici colegilor Flamingo si Motociclist: fa dovada ca ai invatat ceva la facultatea aia de care zici - si anume cu lucruri concrete. Ori crezi ca ma sperii pomenind vorbe cum ar fi "histerezis"?



--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
koldun
post 5 Nov 2008, 15:07
Post #1309


un om


Group: Members
Posts: 763
Joined: 1 November 07
From: CT




post-336-1110552475.gif

Stati sa-mi iau si floricelele. lurk0000.gif Deci...


--------------------
Renault Captur TCe 0.9 2016
Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Motociclist
post 5 Nov 2008, 15:11
Post #1310





Group: Members
Posts: 0
Joined: 8 October 08




Hai sa ma apropii putin de titlul Topic-ului...
Am fost la Mac, ala de la Ciurel, impreuna cu mai multi prieteni. In total 5 motociclete. Si toate 5 motocicletele au incaput intr-un singur loc de parcare. Am facut si o poza in care se vede cum o singura masina ocupa un loc de parcare, iar pe locul de langa ea ne aflam noi, 5 motociclete.
Cam asta ar fi despre descongestionarea traficului...

This post has been edited by Motociclist: 5 Nov 2008, 15:11


--------------------
motocicleta 1000cc 1900 - la vedere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
logan1.5dci
post 5 Nov 2008, 15:12
Post #1311


Nu Există Informații


Group: Members
Posts: 881
Joined: 29 September 05
From: Dobrogea




QUOTE(einstein1984 @ 5 Nov 2008, 14:41)
Fizica in care spune, domnu logan 1,5 dci ca forta de frecare nu depinde de suprafata.
*



Domnu' geniu recunosc ca nu m-am exprimat bine acolo, dar era doar o eroare de exprimare, (am editat) , dar din cate vad stii sa citesti si sa intelegi numai ce iti convine, restul nu conteaza. Daca ai fi inteles ce zic, ai fi vazut ca ceva nu se potriveste acolo, dar tu te bazezi vad, numai pe vanatoare de greseli.

Normal ca depinde, dar conteaza si cu ce greutate se apasa cauciucul pe asfalt, degeaba il pui lat dar nu ai greutate. Da ce sa-ti mai spun eu, cum de mi-am permis sa explic ceva banal tocmai lui ainstain .

Ia mai zi-ne dinalea cu histerecum ? biggrin.gif
Cu e cu puntile alea si cu blocarea rotilor ?
Repet pentru anstain
Singura care ar putea ajuta o motocicleta la franare , fata de o masina este masa (greutatea) mai mica , care in acelasi timp este si un dezavantaj , masa mica, amprenta mica .
Principalul handicap al unei motociclete, la franare, aceasta se face cu roata din spate, care in momentul franarii se usureaza .

This post has been edited by logan1.5dci: 5 Nov 2008, 16:10


--------------------
Nu Există Informații Nu Există Informații Nu Există Informații - Nu Există Informații
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 5 Nov 2008, 15:20
Post #1312


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




QUOTE(Motociclist @ 5 Nov 2008, 15:11)
Hai sa ma apropii putin de titlul Topic-ului...
Am fost la Mac, ala de la Ciurel, impreuna cu mai multi prieteni. In total 5 motociclete. Si toate 5 motocicletele au incaput intr-un singur loc de parcare. Am facut si o poza in care se vede cum o singura masina ocupa un loc de parcare, iar pe locul de langa ea ne aflam noi, 5 motociclete.
Cam asta ar fi despre descongestionarea traficului...
*




Pune poza ca nu te crede nimeni.... radmasa.gif


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady77
post 5 Nov 2008, 15:25
Post #1313


راحتزیل یو


Group: Members
Posts: 1.729
Joined: 15 December 05
From: near Bacau




QUOTE(Motociclist @ 5 Nov 2008, 15:11)
Hai sa ma apropii putin de titlul Topic-ului...
Am fost la Mac, ala de la Ciurel, impreuna cu mai multi prieteni. In total 5 motociclete. Si toate 5 motocicletele au incaput intr-un singur loc de parcare. Am facut si o poza in care se vede cum o singura masina ocupa un loc de parcare, iar pe locul de langa ea ne aflam noi, 5 motociclete.
Cam asta ar fi despre descongestionarea traficului...
*


Daca faceai o poza la o masina care ocupa 1/2 de loc de parcare era ceva, dar asa pot sa iti fac poze cate vrei cu masini ocupand 1 loc de parcare, chiar si doua locuri daca e soferul mai natarau. totusi de ce nu ati mers cu autobuzul? Si cate persoane ati mers pe motocicleta 1 sau 2?


--------------------
________________ ________________ _________________
The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.

ecnedifnocfollufsisoM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 5 Nov 2008, 15:30
Post #1314


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.688
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




De ce franeaza o motocicleta mai bine: pai sa vedem, ca in afara de anvelopa aia scumpa are si 2 discuri frana de 320 de mm?
Si ca poate frana cu toata greutatea pe roata fata spre deosebire de masina care transfera doar 70%?
Ca sa intelegi: NU COMPAR IN TEORIE MOTOCICLETELE CU MASINILE, LE COMPAR IN PRACTICA. Dupa cum ai vazut in testul de mai sus, practica cam contrazice teoria ta (asa simplificata gresit cum e ea).
Ai franat vreodata o motocicleta? Tu personal sa tragi de maneta? ca vad ca tot zici acolo ceva de rasturanare. Nu se rastoarna daca pilotul isi muta fundul unde trebuie, pentru ca 75 de kile ale pilotului conteaza mult fata de 180 de kile ale motocicletei. ca atare, roata fata mai repde atinge limita de aderenta decat sa atinga un moment suficient de mare cat sa rastoarne mobra. Rossi face stopie la sfarsit, ca spectacol, nu in cursa cand vrea sa fie rapid.
logane, esti pe dianafara. Conform teoriei tale, un tir de 40 de tone ar frana mai bine ca un 911, doar pentru ca e mai greu si apasa mai tare rotile.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Motociclist
post 5 Nov 2008, 15:30
Post #1315





Group: Members
Posts: 0
Joined: 8 October 08




QUOTE(ady77 @ 5 Nov 2008, 15:25)
Daca faceai o poza la o masina care ocupa 1/2 de loc de parcare era ceva, dar asa pot sa iti fac poze cate vrei cu masini ocupand 1 loc de parcare, chiar si doua locuri daca e soferul mai natarau. totusi de ce nu ati mers cu autobuzul? Si cate persoane ati mers pe motocicleta 1 sau 2?
*


Cum doar persoana mea te intereseaza, iti spun ca eu am mers cu pasager. Gandindu-ne ca amandoi am fi venit cu masina, atat eu cat si pasagerul, am fi ocupat dintr-un foc doua locuri de parcare.
...Sa nu mai vorbesc despre celelalte patru motociclete, daca le-am fi transformat in masini.


--------------------
motocicleta 1000cc 1900 - la vedere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 5 Nov 2008, 15:31
Post #1316


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(einstein1984 @ 5 Nov 2008, 13:08)
Poate uiti ca coeficientul de frecare dintre o anvelopa de motocicleta de 200 de euro care tine 5000 km e ceva mai mare decat al unei anvelope de 60 de euro de masina care tine 50 000 km sau mai bine (de la stoicescu cititre e asta). Ca atare, si deceleratiile maxime vor fi radical diferite. 
*

Ma scuzati ca inteb, ca eu am cam lipsit de pe la lectia asta de fizica de facultate (ca eu am facut unele cu economia): franare depinde de coeficientul de frecare sau de ala de aderenta x suprafata?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
logan1.5dci
post 5 Nov 2008, 15:43
Post #1317


Nu Există Informații


Group: Members
Posts: 881
Joined: 29 September 05
From: Dobrogea




QUOTE(einstein1984 @ 5 Nov 2008, 15:30)
  logane, esti pe dianafara. Conform teoriei tale, un tir de 40 de tone ar frana mai bine ca un 911, doar pentru ca e mai greu si apasa mai tare rotile.
*



Eu am vazut motocicleta care la franare se ridica de cur (mentiune , in aer) dar autoturism nu am vazut. Ca te dai mai in spate, frectie la piciorul lui Prigoana. biggrin.gif

Referitor la tir, mai era un coleg pe forum care a pupat un tir, ca nu stia ca franeaza mai repede (in distanta mai scurta) decat loganul lui .

This post has been edited by logan1.5dci: 5 Nov 2008, 15:55


--------------------
Nu Există Informații Nu Există Informații Nu Există Informații - Nu Există Informații
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 5 Nov 2008, 15:45
Post #1318


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




QUOTE(logan1.5dci @ 5 Nov 2008, 15:43)
Referitor la tir, mai era un coleg pe forum care a pupat un tir ca nu stia ca franeaza mai repede (in distanta mai scurta) decat loganul lui .

Chiar așa... Pe unde mai e nebunu'? smile.gif


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 5 Nov 2008, 15:47
Post #1319


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




@Klaus - de coef. de frecare. Suprafata petei de contact e (in mare) irelevanta.

@Einstein: ai deschis citeva teme interesante (si o sa-ti arat ca si deficiente, cu sau fara Stoicescu). Incepem:

"isi transfera toata greutatea pe roata din fata" nu cunva inseamna ca roata din spate se descarca complet (adica: Rs=0)? Si daca Rs=0, cit e forta de frinare pe ea? Asa-i: 0.

Forta totala de frinare ramine determinata de greutatea totala, indiferent cum e ea distribuita pe rotile frinate la limita -> presupusul "avantaj" este praf in ochi.

"are 2 discuri de frina" - poti sa ne explici ce importanta are asta la _o_ frinare? (sigur - se racesc mai repede, rezista mai mult etc). Daca vrei sa ma/ne convingi ca poti frina cu o roata dincolo de momentul fortelor de frecare guma/drum, te vei descalifica iarasi. Deci - doua (sau sapte) discuri au importanta la alte capitole - dar nu la frinarea propriu-zisa.

Nu vreau sa deschid subiectul interesant al conditiilor precare de echilibru in care Rs=0 (aici ai dat un fel de raspuns mentionind deplasarea pilotului).

Comenteaza te rog rasturnarea (la limita, cind Rs=0) asociata cu deplasarea centrului maselor si cu transferul complet (100%) al greutatiii pe roata din fata. (toate - afirmatiile tale).

De asemenea comenteaza de ce o roata frineaza mai bine decit doua (daca greutatea totala e aceeasi).

-----
Asta asa, ca sa ne arati ca stapinesti fizica "de clasa a 7-a".


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 5 Nov 2008, 16:07
Post #1320


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




Eu vreau sa ma comving daca nu cunva s-a deviat de la subect. radmasa.gif


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79 Pages « < 42 43 44 45 46 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th July 2025 - 09:50
Forum Renault