Nu mi se pare normal..., Omul si masina, iar autobuzul gol.
![]() ![]() ![]() |
Nu mi se pare normal..., Omul si masina, iar autobuzul gol.
os |
![]()
Post
#1291
|
||
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
|
||
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|||
IRONICK |
![]()
Post
#1292
|
![]() - Group: Members Posts: 22.754 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
bremsen1.jpg ( Size: 38.86k ) Number of downloads: 42 PS. Luat tot de pe mopede si scutere.ro This post has been edited by os: 5 Nov 2008, 14:15 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Motociclist |
![]()
Post
#1293
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 5 Nov 2008, 13:55) "Pe langa masini de zi cu zi au ales si doua porsche Masini "normale" (ptr ei) franari 100km-0kmh vreme rece si auto gol:"; "...cea mai buna valoare : Porsche 911 GT3 Cup @ 32.2m ( normal, o masina "anormala")"; "Aceste cifre totusi ne pot face o idee.Motocicletele nu pot intrece Porsche 911 turbo in puterea de franare (34,9m) dar comparate cu celelate sint net superioare..." This post has been edited by os: 5 Nov 2008, 14:15 |
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
os |
![]()
Post
#1294
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Am sters ceva mesaje. Mai respirati, baieti, mai respirati...
|
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
ady77 |
![]()
Post
#1295
|
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.729 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
Domnu' Motociclistu' tin sa iti spun ca eu nu atac niciodata primul, eu doar raspund la atacuri, numai ca eu sunt mai direct, nu las doar umbre de atac.
Edit: Os te rog sa editezi si umbra de atac altfel ma vad nevoit sa ii raspund cu riscul de a lua ban/warn. This post has been edited by ady77: 5 Nov 2008, 14:20 |
--------------------
________________
________________
_________________ The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.
ecnedifnocfollufsisoM |
|
sorin1983 |
![]()
Post
#1296
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.637 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
azi iar m-am lafait:) singur in masina prin pipera, victoriei etc
![]() ![]() ![]() ce e mai grav: am vazut un autobuz doar cu soferul... si avea loc de cel putin 30 oameni cred eu:) de ce oare nu o fi facut statii la fiecare colt de strada? This post has been edited by sorin1983: 5 Nov 2008, 14:20 |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
Motociclist |
![]()
Post
#1297
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
QUOTE(sorin1983 @ 5 Nov 2008, 14:19) azi iar m-am lafait:) singur in masina prin pipera, victoriei etc ![]() ![]() ![]() ce e mai grav: am vazut un autobuz doar cu soferul... si avea loc de cel putin 30 oameni cred eu:) de ce oare nu o fi facut statii la fiecare colt de strada? AAAAhahhahhaaAAaahahahhahaahhaAHhahhHhahhahhHHHaaaahahhhahha! 5 Nov 2008, 14:32: Revenind... Daca n-as fi simtit o umbra de ironie in explicatiile dumneavoastra din domeniul fizicii, domnule os, chiar mi-as fi dorit sa aflu niste lucruri interesante. Chiar as dori sa aflu, prin termeni mai putin stiintifici, de ce ma aflu eu in dezavantaj la franare. Sunt foarte serios cand scriu aceste randuri. Va multumesc! This post has been edited by Motociclist: 5 Nov 2008, 14:32 |
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
os |
![]()
Post
#1298
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Nu e nici un fel de ironie. Lucrurile sunt asa cum le-am scris.
|
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
ady77 |
![]()
Post
#1299
|
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.729 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
Domnul Motociclist, v-ati dat drept exemplu cand ati afirmat ca nu mergeti singur pe motocicleta. Cum se face ca atunci cand ati cazut nu v-a ajutat persoana cu care mergeati pe motocicleta sa o ridicati? Sau erati singur?
QUOTE(Motociclist @ 8 Oct 2008, 20:21) V-am spus lucrurile astea, pentru ca acum cateva zile m-am imprastiat pe strada din cauza unei mari pete de ulei. Pata provenea in mod sigur de la o masina, dar nu asta m-a deranjat. M-a deranjat faptul ca au oprit toate masinile in urma mea, formandu-se o coada destul de lunga si TOTI soferii au preferat sa vada cum imi ridic singur motorul de pe jos (cam 200kg) in loc sa vina sa ma ajute. Au preferat TOTI sa priveasca, unii chiar sa se strecoare pe langa mine. As vrea doar sa va ganditi ca pana la urma toti suntem oameni si ca poate, candva, un motociclist v-a intins o mana de ajutor fara a spune "SUNT MOTOCICLIST!" Sper ca n-am deranjat pe nimeni prin cele ce le-am scris aici. Multa sanatate tuturor! |
--------------------
________________
________________
_________________ The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.
ecnedifnocfollufsisoM |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1300
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.688 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Mda, de aia am picat eu la stoicescu, pentru ca toata dinamica franarii vehiculelor cu roti (materie de 1 semestru) se rezuma la fizica de clasa a 7-a aplicata de os. Fizica in care spune, domnu logan 1,5 dci ca forta de frecare nu depinde de suprafata.
Tovarasu' moderator, mai zic odata poate ne intelegem. Una e deceleratia maxima posibila teoretic, si alta e ce obtii matale pe un drum dat, departe de ideal, cu un pneu dat (uitat de tine in ecuatie). Iti garantez eu ca un choper poate bloca lejer roata fara sa se dea peste cap, si unele BMW-uri mai au si abs. Asa ca poate de data asta reusesti sa intelegi: majoritatea motocicletelor franeaza mai bine decat majoritatea masinilor. Asta pe starada, nu pe calculatorul tau si in conditii normale de aderenta, ca nu vorbim de polei. Ca exemplu: Ninja ZX-6E - 120.0 ft - 36.6m motocicleta de 10 000 de euro Ford Focus 1,4 i 16v @ 42,4 m masina de 10 000 de euro. This post has been edited by einstein1984: 5 Nov 2008, 14:45 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Motociclist |
![]()
Post
#1301
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
QUOTE(ady77 @ 5 Nov 2008, 14:36) Domnul Motociclist, v-ati dat drept exemplu cand ati afirmat ca nu mergeti singur pe motocicleta. Cum se face ca atunci cand ati cazut nu v-a ajutat persoana cu care mergeati pe motocicleta sa o ridicati? Sau erati singur? ![]() ![]() Multumit de raspuns? |
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#1302
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
On topic...
Chiar s-a circulat bine azi... Autobuze goale, motociclisti si soferi singuri la carma... Ce s-o fi intamplat oare ? Am ramas singuri in oras ? Mai sa fie... ![]() |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
os |
![]()
Post
#1303
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Domnu einstein: ai si alte argumente in afara de "de aia am picat eu la stoicescu"?
Uite iti zic eu de ce ai picat: fiindca n-ai stiut sa aplici "fizica aia de clasa a 7-a". Vino cu argumente si nu cu povesti din studentie. Am si eu de astea, dar crezi ca ajuta la lamurirea lucrurilor? Atita vreme cit nu (poti sa) denumesti _macar calitativ_ fenomenele pe care le ai in vedere, ceea ce zici nu-i nici macar "cunostinte despre natura", ci-i "activitati la alegere". Dupa ce le vei denumi, le analizam impreuna cu placere. Ai tupeu, dom'le, sa compari "de aia am picat eu" cu fizica - fie ea si "de clasa a 7-a". |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
Motociclist |
![]()
Post
#1304
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 5 Nov 2008, 14:41) Mda, de aia am picat eu la stoicescu, pentru ca toata dinamica franarii vehiculelor cu roti (materie de 1 semestru) se rezuma la fizica de clasa a 7-a aplicata de os. Fizica in care spune, domnu logan 1,5 dci ca forta de frecare nu depinde de suprafata. Tovarasu' moderator, mai zic odata poate ne intelegem. Una e deceleratia maxima posibila teoretic, si alta e ce obtii matale pe un drum dat, departe de ideal, cu un pneu dat (uitat de tine in ecuatie). Iti garantez eu ca un choper poate bloca lejer roata fara sa se dea peste cap, si unele BMW-uri mai au si abs. Asa ca poate de data asta reusesti sa intelegi: majoritatea motocicletelor franeaza mai bine decat majoritatea masinilor. Asta pe starada, nu pe calculatorul tau si in conditii normale de aderenta, ca nu vorbim de polei. Ca exemplu: Ninja ZX-6E - 120.0 ft - 36.6m motocicleta de 10 000 de euro Ford Focus 1,4 i 16v @ 42,4 m masina de 10 000 de euro. Hai ma nene Einstein... La concluzia aia, ca in conditii normale si nu ideale, motocicleta bate masina la franare, as fi vrut sa ajunga ei singuri. Acum mi-ai luat placerea asta. Ar mai avea rost sa spun ca un enduro sau cross face legea prin Bucuresti, mai mult decat oricare jeep? This post has been edited by Motociclist: 5 Nov 2008, 14:54 |
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1305
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.688 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Os, te credeam inginer nu economist. Serios acum, chiar vrei sa-ti explic o materie de 14 cursuri pe forum? Sa-ti explic coeficientuld e alunecare relativa si importanta histerezisului la coeficientul de aderenta? Sa tratez franarea cu sau fara blocarea rotilor pe fiecare punte? Nu are rost si nici chef. Propst am fost ca am mers la facultate, ca puteam sa aflu de toate de pe forum.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#1306
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 5 Nov 2008, 14:56) Os, te credeam inginer nu economist. Serios acum, chiar vrei sa-ti explic o materie de 14 cursuri pe forum? Sa-ti explic coeficientuld e alunecare relativa si importanta histerezisului la coeficientul de aderenta? Sa tratez franarea cu sau fara blocarea rotilor pe fiecare punte? Nu are rost si nici chef. Propst am fost ca am mers la facultate, ca puteam sa aflu de toate de pe forum. ![]() |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
Motociclist |
![]()
Post
#1307
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 5 Nov 2008, 14:56) Os, te credeam inginer nu economist. Serios acum, chiar vrei sa-ti explic o materie de 14 cursuri pe forum? Sa-ti explic coeficientuld e alunecare relativa si importanta histerezisului la coeficientul de aderenta? Sa tratez franarea cu sau fara blocarea rotilor pe fiecare punte? Nu are rost si nici chef. Propst am fost ca am mers la facultate, ca puteam sa aflu de toate de pe forum. ![]() |
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
os |
![]()
Post
#1308
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Dom'le, esti de groaza
![]() Uite ce tre'sa abordezi: Factorii care-s diferiti pe doua roti fata de patru (fiindca cei care se manifesta la fel nu intereseaza in problema). Dupa cum vezi, SUNT inginer - dar mi se pare ca tu mai ai pina sa vezi ce-i relevant in chestiunea discutata aici. Cu alte cuvinte: o motocicleta tipica e dezavantajata la frinare de: 1. pozitia mai inalta a centrului maselor; 2. ampatamentul scurt 3. necesitatea unui control mai precis al frinelor din partea pilotului Intrebarea este: ce AVANTAJEAZA un vehicul pe doua roti? Aia cu "are anvelope mai bune" nu-i relevanta fiindca din cauza rasturnarii oricum nu poti exploata eventuala aderenta suplimentara. In plus, eu nu cred ca fabricantii de anvelope folosesc guma de naveta spatiala pentru motociclete si guma de chiloti pentru autoturisme. Sper sa nu-mi spui "masa mai mica", fiindca daca o spui te discreditezi complet. Deci? ------ Ca sa le raspund tot aici colegilor Flamingo si Motociclist: fa dovada ca ai invatat ceva la facultatea aia de care zici - si anume cu lucruri concrete. Ori crezi ca ma sperii pomenind vorbe cum ar fi "histerezis"? |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
koldun |
![]()
Post
#1309
|
![]() un om Group: Members Posts: 763 Joined: 1 November 07 From: CT ![]() |
![]() Stati sa-mi iau si floricelele. ![]() |
--------------------
Renault
Captur
TCe 0.9 2016 Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson |
|
Motociclist |
![]()
Post
#1310
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
Hai sa ma apropii putin de titlul Topic-ului...
Am fost la Mac, ala de la Ciurel, impreuna cu mai multi prieteni. In total 5 motociclete. Si toate 5 motocicletele au incaput intr-un singur loc de parcare. Am facut si o poza in care se vede cum o singura masina ocupa un loc de parcare, iar pe locul de langa ea ne aflam noi, 5 motociclete. Cam asta ar fi despre descongestionarea traficului... This post has been edited by Motociclist: 5 Nov 2008, 15:11 |
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
logan1.5dci |
![]()
Post
#1311
|
Nu Există Informații Group: Members Posts: 881 Joined: 29 September 05 From: Dobrogea ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 5 Nov 2008, 14:41) Domnu' geniu recunosc ca nu m-am exprimat bine acolo, dar era doar o eroare de exprimare, (am editat) , dar din cate vad stii sa citesti si sa intelegi numai ce iti convine, restul nu conteaza. Daca ai fi inteles ce zic, ai fi vazut ca ceva nu se potriveste acolo, dar tu te bazezi vad, numai pe vanatoare de greseli. Normal ca depinde, dar conteaza si cu ce greutate se apasa cauciucul pe asfalt, degeaba il pui lat dar nu ai greutate. Da ce sa-ti mai spun eu, cum de mi-am permis sa explic ceva banal tocmai lui ainstain . Ia mai zi-ne dinalea cu histerecum ? ![]() Cu e cu puntile alea si cu blocarea rotilor ? Repet pentru anstain Singura care ar putea ajuta o motocicleta la franare , fata de o masina este masa (greutatea) mai mica , care in acelasi timp este si un dezavantaj , masa mica, amprenta mica . Principalul handicap al unei motociclete, la franare, aceasta se face cu roata din spate, care in momentul franarii se usureaza . This post has been edited by logan1.5dci: 5 Nov 2008, 16:10 |
--------------------
Nu Există Informații
Nu Există Informații
Nu Există Informații
- Nu Există Informații
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#1312
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Motociclist @ 5 Nov 2008, 15:11) Hai sa ma apropii putin de titlul Topic-ului... Am fost la Mac, ala de la Ciurel, impreuna cu mai multi prieteni. In total 5 motociclete. Si toate 5 motocicletele au incaput intr-un singur loc de parcare. Am facut si o poza in care se vede cum o singura masina ocupa un loc de parcare, iar pe locul de langa ea ne aflam noi, 5 motociclete. Cam asta ar fi despre descongestionarea traficului... Pune poza ca nu te crede nimeni.... ![]() |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
ady77 |
![]()
Post
#1313
|
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.729 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
QUOTE(Motociclist @ 5 Nov 2008, 15:11) Hai sa ma apropii putin de titlul Topic-ului... Am fost la Mac, ala de la Ciurel, impreuna cu mai multi prieteni. In total 5 motociclete. Si toate 5 motocicletele au incaput intr-un singur loc de parcare. Am facut si o poza in care se vede cum o singura masina ocupa un loc de parcare, iar pe locul de langa ea ne aflam noi, 5 motociclete. Cam asta ar fi despre descongestionarea traficului... Daca faceai o poza la o masina care ocupa 1/2 de loc de parcare era ceva, dar asa pot sa iti fac poze cate vrei cu masini ocupand 1 loc de parcare, chiar si doua locuri daca e soferul mai natarau. totusi de ce nu ati mers cu autobuzul? Si cate persoane ati mers pe motocicleta 1 sau 2? |
--------------------
________________
________________
_________________ The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.
ecnedifnocfollufsisoM |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1314
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.688 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
De ce franeaza o motocicleta mai bine: pai sa vedem, ca in afara de anvelopa aia scumpa are si 2 discuri frana de 320 de mm?
Si ca poate frana cu toata greutatea pe roata fata spre deosebire de masina care transfera doar 70%? Ca sa intelegi: NU COMPAR IN TEORIE MOTOCICLETELE CU MASINILE, LE COMPAR IN PRACTICA. Dupa cum ai vazut in testul de mai sus, practica cam contrazice teoria ta (asa simplificata gresit cum e ea). Ai franat vreodata o motocicleta? Tu personal sa tragi de maneta? ca vad ca tot zici acolo ceva de rasturanare. Nu se rastoarna daca pilotul isi muta fundul unde trebuie, pentru ca 75 de kile ale pilotului conteaza mult fata de 180 de kile ale motocicletei. ca atare, roata fata mai repde atinge limita de aderenta decat sa atinga un moment suficient de mare cat sa rastoarne mobra. Rossi face stopie la sfarsit, ca spectacol, nu in cursa cand vrea sa fie rapid. logane, esti pe dianafara. Conform teoriei tale, un tir de 40 de tone ar frana mai bine ca un 911, doar pentru ca e mai greu si apasa mai tare rotile. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Motociclist |
![]()
Post
#1315
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
QUOTE(ady77 @ 5 Nov 2008, 15:25) Daca faceai o poza la o masina care ocupa 1/2 de loc de parcare era ceva, dar asa pot sa iti fac poze cate vrei cu masini ocupand 1 loc de parcare, chiar si doua locuri daca e soferul mai natarau. totusi de ce nu ati mers cu autobuzul? Si cate persoane ati mers pe motocicleta 1 sau 2? Cum doar persoana mea te intereseaza, iti spun ca eu am mers cu pasager. Gandindu-ne ca amandoi am fi venit cu masina, atat eu cat si pasagerul, am fi ocupat dintr-un foc doua locuri de parcare. ...Sa nu mai vorbesc despre celelalte patru motociclete, daca le-am fi transformat in masini. |
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
klaus |
![]()
Post
#1316
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 5 Nov 2008, 13:08) Poate uiti ca coeficientul de frecare dintre o anvelopa de motocicleta de 200 de euro care tine 5000 km e ceva mai mare decat al unei anvelope de 60 de euro de masina care tine 50 000 km sau mai bine (de la stoicescu cititre e asta). Ca atare, si deceleratiile maxime vor fi radical diferite. Ma scuzati ca inteb, ca eu am cam lipsit de pe la lectia asta de fizica de facultate (ca eu am facut unele cu economia): franare depinde de coeficientul de frecare sau de ala de aderenta x suprafata? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
logan1.5dci |
![]()
Post
#1317
|
Nu Există Informații Group: Members Posts: 881 Joined: 29 September 05 From: Dobrogea ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 5 Nov 2008, 15:30) logane, esti pe dianafara. Conform teoriei tale, un tir de 40 de tone ar frana mai bine ca un 911, doar pentru ca e mai greu si apasa mai tare rotile. Eu am vazut motocicleta care la franare se ridica de cur (mentiune , in aer) dar autoturism nu am vazut. Ca te dai mai in spate, frectie la piciorul lui Prigoana. ![]() Referitor la tir, mai era un coleg pe forum care a pupat un tir, ca nu stia ca franeaza mai repede (in distanta mai scurta) decat loganul lui . This post has been edited by logan1.5dci: 5 Nov 2008, 15:55 |
--------------------
Nu Există Informații
Nu Există Informații
Nu Există Informații
- Nu Există Informații
|
|
DragosP |
![]()
Post
#1318
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(logan1.5dci @ 5 Nov 2008, 15:43) Referitor la tir, mai era un coleg pe forum care a pupat un tir ca nu stia ca franeaza mai repede (in distanta mai scurta) decat loganul lui . Chiar așa... Pe unde mai e nebunu'? ![]() |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
os |
![]()
Post
#1319
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
@Klaus - de coef. de frecare. Suprafata petei de contact e (in mare) irelevanta.
@Einstein: ai deschis citeva teme interesante (si o sa-ti arat ca si deficiente, cu sau fara Stoicescu). Incepem: "isi transfera toata greutatea pe roata din fata" nu cunva inseamna ca roata din spate se descarca complet (adica: Rs=0)? Si daca Rs=0, cit e forta de frinare pe ea? Asa-i: 0. Forta totala de frinare ramine determinata de greutatea totala, indiferent cum e ea distribuita pe rotile frinate la limita -> presupusul "avantaj" este praf in ochi. "are 2 discuri de frina" - poti sa ne explici ce importanta are asta la _o_ frinare? (sigur - se racesc mai repede, rezista mai mult etc). Daca vrei sa ma/ne convingi ca poti frina cu o roata dincolo de momentul fortelor de frecare guma/drum, te vei descalifica iarasi. Deci - doua (sau sapte) discuri au importanta la alte capitole - dar nu la frinarea propriu-zisa. Nu vreau sa deschid subiectul interesant al conditiilor precare de echilibru in care Rs=0 (aici ai dat un fel de raspuns mentionind deplasarea pilotului). Comenteaza te rog rasturnarea (la limita, cind Rs=0) asociata cu deplasarea centrului maselor si cu transferul complet (100%) al greutatiii pe roata din fata. (toate - afirmatiile tale). De asemenea comenteaza de ce o roata frineaza mai bine decit doua (daca greutatea totala e aceeasi). ----- Asta asa, ca sa ne arati ca stapinesti fizica "de clasa a 7-a". |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
Flamingo |
![]()
Post
#1320
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu vreau sa ma comving daca nu cunva s-a deviat de la subect.
![]() |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th July 2025 - 09:50 |