Nu mi se pare normal..., Omul si masina, iar autobuzul gol.
![]() ![]() ![]() |
Nu mi se pare normal..., Omul si masina, iar autobuzul gol.
Motociclist |
![]()
Post
#1351
|
||
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
|
||
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|||
logan1.5dci |
![]()
Post
#1352
|
Nu Există Informații Group: Members Posts: 881 Joined: 29 September 05 From: Dobrogea ![]() |
Nu dau shortcut-uri catre alte forumuri, dar iti dau cheia de cautare in Gogul : "frana de urgenta cu motorul".
Punct ! |
--------------------
Nu Există Informații
Nu Există Informații
Nu Există Informații
- Nu Există Informații
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#1353
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
leduri |
![]() ![]()
Post
#1354
|
![]() Membru Group: Members Posts: 28 Joined: 31 October 08 From: Bucuresti ![]() |
Fiecare sa faca cum doreste trebuie sa fie libera alegerea, insa:
Autobuzele pot fi schimbate - cand e aglomerat mai incapatoare cu multe locuri (dublu etajate daca e nevoie). vs. - cand e liber sa fie microbuze - cu putine locuri si mai dese PS: simplu da sunt capete patrate multe. ![]() |
--------------------
DACIA
1310
1310TLE 1994
- B 35 MCG
|
|
xcss |
![]()
Post
#1355
|
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
Nu-ti dori microbuze. Sunt moartea pasiunii. La noi sunt majoritare, si nu-mi vine sa ma urc intr-unul nici taiat...
|
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
klaus |
![]()
Post
#1356
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
idei din ce in ce mai nastrusnice pe aici.
Leduri, sa ma anunti daca te taie cumva capul sa candidezi la ceva, ca stai extrem de prost la capitolul eficienta invetitiilor, inclusiv in mijloace de transport. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
logan1.5dci |
![]()
Post
#1357
|
Nu Există Informații Group: Members Posts: 881 Joined: 29 September 05 From: Dobrogea ![]() |
Am avut un vis, sa vi-l povestesc :
Era acum un an si se facea ca eram Stoicescu si il prinsesem pe un student cu lectia neinvatata. ![]() QUOTE(einstein1984 @ 5 Nov 2008, 21:40) Domnu moderator, hai sa ne uitam putin la teoriile simplificatoare comuniste invocate de dumneata. Daca Ff=cf*m*g (frecarea nu depinde de suprafata deci de numarul de roti) si Ff=m*a ar rezulta ca a= cf*g. Adica pentru acelasi coeficient de frecare, avem aceiasi deceleartie de franare, indiferent de masa vehiculului sau de numarul de roti (deci chit ca are 300 de kile, sau 40 de tone, franeaza la fel). Si din moment ce am zis mai sus ca in medie, gumele moto sunt mai aderente, acestea ar trebui sa franeze mai bine decat verii cu 4 sau mai multe roti. Pac pac le-ai rezolvat repede. Deci zici ca : Ff=coeficient frecare x masa x g(9,81m/s) Ff= masa x acceleratia (=forta de inertie) Le-ai tot sucit ca sa iti dea socoteala, ai transformat G(mare) in g(mic), si de acolo ti-a dat tie ca : "avem aceasi deceleratie indiferent de masa vehiculului....deci chit ca are 300 de kile, sau 40 de tone, franeaza la fel" HA HA HA ![]() Asa deci e acelasi lucru cu aceiasi sanie goala cu una plina .Ti se pare,daca franez sania(adica ii iau zapada) ai sa o tragi la fel? Aia goala o sa o mai tragi, dar aia plina...pauza. Asa ca, geniule, greutatea conteaza. Sa zic acelasi lucru dar cu vorbele mele si potrivit legilor fizicii: Am sa simplific ca sa nu ne prindem urechile prea tare,intre cele doua corpuri(anvelopa si asfalt)mai apare o forta, dar o las asa. Si zic: În caz că singurele forțe dintre corpuri provin din accelerația gravitațională, relația de calcul a forței de frecare este: coeficientul de frecare înmulțit cu greutatea corpului Ff= µ x G G este greutatea,forta cu care orice corp este atras de pamant (m x g) µ este o constanta numita coeficient de frecare la alunecare ;depinde de natura materialului si este adimensionala. ![]() This post has been edited by logan1.5dci: 6 Nov 2008, 05:50 |
--------------------
Nu Există Informații
Nu Există Informații
Nu Există Informații
- Nu Există Informații
|
|
C@talin |
![]()
Post
#1358
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
asta nu e vis ,e cosmar
![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
logan1.5dci |
![]()
Post
#1359
|
Nu Există Informații Group: Members Posts: 881 Joined: 29 September 05 From: Dobrogea ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 5 Nov 2008, 14:56) Si aici ai dreptate, avand in vedere mai multe postari printre care si 1357. ![]() Mod offtopic : ainstaine mai ai ma prezervative de recomandat ? ![]() This post has been edited by logan1.5dci: 6 Nov 2008, 05:43 |
--------------------
Nu Există Informații
Nu Există Informații
Nu Există Informații
- Nu Există Informații
|
|
C@talin |
![]()
Post
#1360
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
acuma cred ca are dalea de prelungire
![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1361
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.688 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
logane tata lasa-ne ca esti paralel rau.
Recomand citirea si aprofundarea formulei 6.18 din atasamentul postat si neinteles de dumneavostra. Nu de alta, dar aplicand simplificariel lui OS iese ce am zis eu, adica deceleratia maxima de franare va fi dependenta de coeficientul de aderenta si de nimic altceva. Si in caz ca nu intelegi, dv/dt insemna viteza derivata dupa timp, sau acceleratie mai pe intelesul tau.. In prima ecuatie am explicat cum e genrata forta de franare, iar in a doua cum actioneaza ea asupra vehiculului. Fiind insa si aceiasi forta de franare, sunt perfect acceptabile egalitatea si simplificarile ulterioare. This post has been edited by einstein1984: 6 Nov 2008, 08:31 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Motociclist |
![]()
Post
#1362
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
QUOTE(logan1.5dci @ 5 Nov 2008, 21:56) Nu dau shortcut-uri catre alte forumuri, dar iti dau cheia de cautare in Gogul : "frana de urgenta cu motorul". Punct ! Daca tu nu stai sa dai shortcut-uri, mie mi se pare inutil sa le caut. Sunt absolut sigur ca, unii de pe aici, sunt soferi care pun frana sau calca ambreiajul in curba... Punct! |
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
os |
![]()
Post
#1363
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
@Einstein1984:
Pina la urma n-am inteles: ai trecut la examenul ala, sau nu? Cu ce nota? Mai departe: Afirmatia desre de ce se folosesc mai multe discuri- sau mai mari este in opinia dumitale asa: frineaza mai bine fiindca frineaza mai bine. Nu stii de ce (ca veni vorba, eu stiu - dar vreau sa te aud pe tine). Despre "pe o sigura roata poti sa dozezi mai bine frinarea" tu chiar crezi asta? Daca da, de de? Daca da, cum se impaca aceasta afirmatie cu "nu frinezi pe o roata"? (ceea ce tot dumneata ai sustinut). a=µg nu-i nici o descoperire; ceea ce tu nu pari sa pricepi este ca µ poate fi supraunitar. Intr-adevar in realitate lucrurile sunt mai complexe decit le-am prezentat eu; dar complexitatea e alta. Asadar: cum e cu examenul ala? Te cam incurci in marfa, domnu' Einstein. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
IRONICK |
![]()
Post
#1364
|
![]() - Group: Members Posts: 22.753 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Motociclist @ 6 Nov 2008, 08:40) Sunt absolut sigur ca, unii de pe aici, sunt soferi care pun frana [...] in curba... Si nu este bine? |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#1365
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(logan1.5dci @ 5 Nov 2008, 21:37) Atat aici ca maine dimineata plec la drum pentru doua zile, trebuie sa fiu odihnit, sa evit motociclistii ce zboara prin aer , ca au franat prea tare pe fata . ![]() Nu-mi vine sa cred tu nu aveai habar de asta pana acum... ![]() ![]() ![]() |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
C@talin |
![]()
Post
#1366
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
QUOTE(Motociclist @ 6 Nov 2008, 09:40) Daca tu nu stai sa dai shortcut-uri, mie mi se pare inutil sa le caut. Sunt absolut sigur ca, unii de pe aici, sunt soferi care pun frana sau calca ambreiajul in curba... Punct! ma crezi ca eu accelerez in curbe ? ![]() ![]() Acuma esti mai fericit ![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#1367
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Pe toti cei care se cred buni raceri, ii astept diseara la un Live For Speed sa demonstreze cu fapte.
This post has been edited by vis-a-vis: 6 Nov 2008, 12:31 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1368
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.688 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
tovarasu os, mi-am luat si licenta deci si examenul ala. Dar de ce franeza domle kawasakiul mai bine decat focusul, ca vad ca in teorie trebuia sa foloseasca pilotul casca pe post de sabot de frana.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
adip |
![]()
Post
#1369
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
Frate, da' chiar n-ati obosit cu discutia asta?
Tot eu raspund: nu fratie, numai terminatii obosesc ![]() |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
C@talin |
![]()
Post
#1370
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
QUOTE(vis-a-vis @ 6 Nov 2008, 13:31) Pe toti cei care se cred buni raceri, ii astept diseara la un Live For Speed sa demonstreze cu fapte. nu comparatri joacele cu sentimnetu din masina ![]() ![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#1371
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu e joc, e "racing simulator"
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
C@talin |
![]()
Post
#1372
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
asa e,vroiam sa scriu de prima oara da cum joc e un cuvant mai trendy a picat joc
![]() E simulator racing ![]() sa fiu si ontopic,azi la ora 5 AM am vazut si eu insfarsit un autobuz gool gol.dopar soferu se plimba cu el de nebun,ce nesimtire domne .si era coada de masini in spatele lui ![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
Motociclist |
![]()
Post
#1373
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
QUOTE(C@talin @ 6 Nov 2008, 12:49) asa e,vroiam sa scriu de prima oara da cum joc e un cuvant mai trendy a picat joc ![]() E simulator racing ![]() sa fiu si ontopic,azi la ora 5 AM am vazut si eu insfarsit un autobuz gool gol.dopar soferu se plimba cu el de nebun,ce nesimtire domne .si era coada de masini in spatele lui ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() "Haiosule!" |
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
ady77 |
![]()
Post
#1374
|
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.729 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
Acum serios vorbind mai sunt autobuze goale sau sunt pline de motocilisti?
![]() |
--------------------
________________
________________
_________________ The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.
ecnedifnocfollufsisoM |
|
os |
![]()
Post
#1375
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Einsteine - ca tot esti licentiat acuma (tot nu ne-ai spus ce nota ai luat, dar sa lasam asta):
Dumneata esti dator cu raspunsuri, pe care evident nu stii sa le dai. Din acest motiv aduci in discutie Kawasaki nu-stiu-de-care si-l compari cu Focus (sau cu orice altceva). Daca vrei sa compari ceva, compara supersport cu supersport - abia asa poti sa vezi care-i raportul. Ce au a face una cu alta? Acordajul suspensiei si calitatea anvelopelor. Ca sa restabilesc contextul, istoria frinelor a pornit de la afirmatia "motocicleta e (substantial) mai agila atit la accelerare cit si la frinare". La accelerare acesta e un fapt incontestabil; la frinare, nu - fiindca aceleasi legi le guverneaza. Iata aici textul original: QUOTE Pentru a modifica viteza unui corp, trebuie actionat cu o forta (care la rindul ei poate produce acceleratie). In cazul aflat in discutie - daca M e masa obiectului, µ e coeficientul de frecare anvelope/sol, g este acceleratia gravitationala si presupunind aceleasi materiale pentru anvelope si pentru drum si presupunind sisteme de frinare in buna stare (ceea ce e cazul) se obtine aceeasi acceleratie maxima de frinare a=µg. Mai mult - motocicleta de cele mai multe ori nu poate exploata intregul potential de frinare din cauza riscului de rasturnare peste cap (care la rindul lui provine din pozitia mai inalta si mai avansata a centrului de greutate al ansambului vehicul-conducator, raportata la ampatament). Unde zice ca frinarea la motociclete e in mod necesar mai slaba? Pe romaneste pentru tine, textul ala inseamna: "Sunt potential la fel, cu problema suplimentara a rasturnarii peste cap spre inainte". Dumneata incerci sa ne aburesti cu niste vorbe aiuristice, iar unde ti se termina cunostintele bagi din top "fizica de clasa a 7-a", "e mai bine fiindca e mai bine" si altele din aceasta categorie. Pentru binele general sper ca nu lucrezi intr-un loc in care sa fie nevoie de cunostintele dumitale din aceste domenii. Sau - salveaza-ti onorul de inginer de automobile si copiaza explicatia din vre-un curs... Cum? N-o gasesti? Stii de ce n-o gasesti? Fiindca nu exista, de aia: caci fizica (nici macar aia de clasa a 7-a) nu se opreste unde vrei dumneata. Pe buna dreptate colegii se pot intreba de ce nu las subiectul asta sa se stinga. Nu-l las fiindca d-l Einstein1984 a aruncat aici - in stilul golanesco-smecheresc ce pare sa devina standard in creierele imbibate de HBO - semi-cunostinte semi-dobindite la cursul semi-invatat. Traiasca Romania! |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1376
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.688 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
"). Daca vrei sa compari ceva, compara supersport cu supersport - abia asa poti sa vezi care-i raportul. Ce au a face una cu alta? Acordajul suspensiei si calitatea anvelopelor"
Nu tovarasu moderator, compar un vehicul de 10 000 de euro cu un alt vehicul de 10 000 de euro. Ca asa putem compara si loganul cu un Polo si reiese ca e Loganul masina proasta. Oi avea eu doar semicunostinte, dar macar nu incerc sa-mi sustin parerile cu teorii extrem de simplificate pana la punctul de a deveni neaplicabile in practica. Teorii dealtfel infirmate de practica dupa cum s-a mentionat mai sus. In terorie masina de 10000 de euro franeaza la fel cu motocicleta de 10 000 de euro. In practica cea de-a doua are anvelope mai bune, suspensii mai bune si frane mai bune. Si obtine, dupa cum ai vazut spatiu de franare mai mic. Ok, nu mi-a placut dinamica (partea de dinamica franarii am promovat-o cu 7 in examen ). Poate ca altora le-a placut, insa or fi prea destepti sa se apuce sa-ti explice tie unde gresesti. Eu am mai mult timp liber se pare. Si daca tot ai tu supercunostinte fata de semicunostintele mele, explica tu forumului de ce masinile puternice si rapide au anvelope mai late decat cele mai putin puternice. Ca doar frecarea nu depinde de suprafata. Sau de ce o masina pusa pe o suprafata cu coefient de frecare la alunecare zero se poate totusi deplasa prin forte proprii. Asa, ca sa ne arati ca stii mai multe decat aia cu semicunostinte. Si totusi de ce oare franeaza kawasaki-ul ala mai repede decat un Focus? This post has been edited by einstein1984: 6 Nov 2008, 14:05 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
C@talin |
![]()
Post
#1377
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
ai noroc os nu lucreaza la service de nemtesti
![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
os |
![]()
Post
#1378
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Einsteine,
M-ai convins ca nu esti capabil sa-ntelegi, si ca, dulce Romanie, o dai de gard ca sa-ti iasa macar putin. Cu alte cuvinte esti un reprezentant de cinste al smecheriei. Multe succese in smecherii - ca vaz ca "le ai". Daca insa mai vii cu aprecieri la adresa mea neinsotite de FAPTE CONCRETE SI CORECTE (nu, "Kawasaki" nu e concret. Concret ar fi in cazul de fata de exemplu sa ne explici de ce-s mai bune pentru o frinare doua discuri in loc de unul, din motive legate strict de frinare. Corect ar fi sa compari doua vehicule DE ACELASI TIP si CU ACEEASI DESTINATIE si ACEEASI CLASA DE PRET - dar desigur asta nu s-ar inscrie in golania ta) te elimin de aici pentru jigniri. Du-te la Primarie si plinge-te. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
ionutctn |
![]()
Post
#1379
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
@einstein1984
Departe de mine gandul ca m-as pricepe la motociclete dar ieri ce am trecut pe Stefan cel Mare era un magazin cu motociclete si la 12.000 de euro era un Suzuki de toata frumusetea de 197 CP. In acest sens mi se pare fortata comparatia cu o masina de 10.000 euro. Motocicleta de 197 CP trebuie sa aiba frane pe masura acceleratiei ca sa nu mai punem ca 200 CP pe motocicleta nici nu pot sa ma gandesc cu cat echivaleaza pe masina. In alta ordine de idei: motocicleta aia de 197 CP ar trebui comparata cu o masina cam de cati CP din punct de vedere al franelor? Bineinteles in ideea ca si masina aia are frane pe masura acceleratiei. This post has been edited by ionutctn: 6 Nov 2008, 14:47 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
C@talin |
![]()
Post
#1380
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
ii dau 12 secunde sa prinda 300 la motoru ala
![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th July 2025 - 15:11 |