DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

79 Pages « < 44 45 46 47 48 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nu mi se pare normal..., Omul si masina, iar autobuzul gol.

Motociclist
post 5 Nov 2008, 21:44
Post #1351





Group: Members
Posts: 0
Joined: 8 October 08




QUOTE(logan1.5dci @ 5 Nov 2008, 21:37)
Musiu motociclistule ,nu mai stau sa-mi bat capul dar uite iti dau un citat de pe un forum de motocilism sa-l studiezi:
"
pentru ca forta de franare pe spate este mult mai mica, din cauza faptului ca, in momentul franarii, centrul de greutate se duce mult in fata, forta de apasare pe roata spate scade, de aici rezultand si ruperea aderentei.....e foarte misto sa franezi numai cu spatele, numai ca nu este si eficient.......despre 20 m de frana doar cu spatele, este chiar misto si reala faza, fara sa pici, fara sa te inclini, fara sa se intample nimic iar despre frana spate cu blocat roata la viteze mari, nici o problema, 100 la ora e o viteza mica pentru a bloca spatele si a te duce sanie?

QUOTE (dani31 @ Sep 24 2008, 05:49 PM)
- franele se actioneaza simultan nu pe rand
depinde, eu nu as face o regula din asta.......consider ca se pot actiona si pe rand, dupa nevoie sau chef, de exemplu, poate cu mana dreapta fumez si nu pot apasa frana 
acum, lasand gluma la o parte, intradevar, daca le apesi simultan, obtii cea mai scurta distanta, dar, mai exista si cazuri in care, cel putin eu, folosesc cu predilectie spatele, imi este mult mai comod.
fata te scoate mult din belele, dar, te poate si baga, in cazul franarilor mult prea bruste cand te poti da peste cap sau in cazul in care prinzi pietris, nisip, apa gheata, etc. sub roata fata....

"
Atat aici ca maine dimineata plec la drum pentru doua zile, trebuie sa fiu odihnit, sa evit motociclistii ce zboara prin aer , ca au franat prea tare pe fata . biggrin.gif
*


smile.gif Mai sunt si motociclisti care bat campii... Acum depinde si cine este acest Daniel, de cat timp are permis si daca merita luate in considerare sfaturile lui.
Aveti si voi pe aici cativa soferi care n-au facut nici 10.000km, dar isi dau cu parerea de mama focului.


--------------------
motocicleta 1000cc 1900 - la vedere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
logan1.5dci
post 5 Nov 2008, 21:56
Post #1352


Nu Există Informații


Group: Members
Posts: 881
Joined: 29 September 05
From: Dobrogea




Nu dau shortcut-uri catre alte forumuri, dar iti dau cheia de cautare in Gogul : "frana de urgenta cu motorul".
Punct !


--------------------
Nu Există Informații Nu Există Informații Nu Există Informații - Nu Există Informații
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 5 Nov 2008, 22:52
Post #1353


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(logan1.5dci @ 5 Nov 2008, 21:37)
centrul de greutate se duce mult in fata
*


Prin ce miracol se face asta? blink.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leduri
post 5 Nov 2008, 23:11
Post #1354


Membru


Group: Members
Posts: 28
Joined: 31 October 08
From: Bucuresti




Fiecare sa faca cum doreste trebuie sa fie libera alegerea, insa:

Autobuzele pot fi schimbate

- cand e aglomerat mai incapatoare cu multe locuri (dublu etajate daca e nevoie).
vs.
- cand e liber sa fie microbuze - cu putine locuri si mai dese

PS: simplu da sunt capete patrate multe. excl.gif


--------------------
DACIA 1310 1310TLE 1994 - B 35 MCG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xcss
post 5 Nov 2008, 23:12
Post #1355


Born to Be Epic


Group: Members
Posts: 1.669
Joined: 24 August 07




Nu-ti dori microbuze. Sunt moartea pasiunii. La noi sunt majoritare, si nu-mi vine sa ma urc intr-unul nici taiat...


--------------------
- - -
Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 5 Nov 2008, 23:14
Post #1356


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




idei din ce in ce mai nastrusnice pe aici.
Leduri, sa ma anunti daca te taie cumva capul sa candidezi la ceva, ca stai extrem de prost la capitolul eficienta invetitiilor, inclusiv in mijloace de transport.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
logan1.5dci
post 6 Nov 2008, 04:58
Post #1357


Nu Există Informații


Group: Members
Posts: 881
Joined: 29 September 05
From: Dobrogea




Am avut un vis, sa vi-l povestesc :
Era acum un an si se facea ca eram Stoicescu si il prinsesem pe un student cu lectia neinvatata. biggrin.gif :

QUOTE(einstein1984 @ 5 Nov 2008, 21:40)
Domnu moderator, hai sa ne uitam putin la teoriile simplificatoare comuniste invocate de dumneata.
   Daca Ff=cf*m*g (frecarea nu depinde de suprafata deci de numarul de roti) si Ff=m*a  ar rezulta ca a= cf*g.  Adica pentru acelasi coeficient de frecare, avem aceiasi deceleartie de franare, indiferent de masa vehiculului sau de numarul de roti (deci chit ca are 300 de kile, sau 40 de tone, franeaza la fel). Si din moment ce am zis mai sus ca in medie, gumele moto sunt mai aderente, acestea ar trebui sa franeze mai bine decat verii cu 4 sau mai multe roti.
 
*



Pac pac le-ai rezolvat repede.

Deci zici ca :

Ff=coeficient frecare x masa x g(9,81m/s)
Ff= masa x acceleratia (=forta de inertie)

Le-ai tot sucit ca sa iti dea socoteala, ai transformat G(mare) in g(mic), si de acolo ti-a dat tie ca :

"avem aceasi deceleratie indiferent de masa vehiculului....deci chit ca are 300 de kile, sau 40 de tone, franeaza la fel"
HA HA HA radmasa.gif aberatie .

Asa deci e acelasi lucru cu aceiasi sanie goala cu una plina .Ti se pare,daca franez sania(adica ii iau zapada) ai sa o tragi la fel? Aia goala o sa o mai tragi, dar aia plina...pauza. Asa ca, geniule, greutatea conteaza.

Sa zic acelasi lucru dar cu vorbele mele si potrivit legilor fizicii:
Am sa simplific ca sa nu ne prindem urechile prea tare,intre cele doua corpuri(anvelopa si asfalt)mai apare o forta, dar o las asa.
Si zic:
În caz că singurele forțe dintre corpuri provin din accelerația gravitațională, relația de calcul a forței de frecare este:

coeficientul de frecare înmulțit cu greutatea corpului

Ff= µ x G

G este greutatea,forta cu care orice corp este atras de pamant (m x g)
µ este o constanta numita coeficient de frecare la alunecare ;depinde de natura materialului si este adimensionala.
biggrin.gif Ma-i ainstain, pune mana si invata pana ma intorc si mai vorbim peste doua zile. Uite iti las in atasament "Dinamica franarii ".

This post has been edited by logan1.5dci: 6 Nov 2008, 05:50


--------------------
Nu Există Informații Nu Există Informații Nu Există Informații - Nu Există Informații
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 6 Nov 2008, 05:07
Post #1358


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




asta nu e vis ,e cosmar laugh.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
logan1.5dci
post 6 Nov 2008, 05:12
Post #1359


Nu Există Informații


Group: Members
Posts: 881
Joined: 29 September 05
From: Dobrogea




QUOTE(einstein1984 @ 5 Nov 2008, 14:56)
Propst am fost ca am mers la facultate, ca puteam sa aflu de toate de pe forum.
*




Si aici ai dreptate, avand in vedere mai multe postari printre care si 1357. biggrin.gif
Mod offtopic : ainstaine mai ai ma prezervative de recomandat ? laugh.gif

This post has been edited by logan1.5dci: 6 Nov 2008, 05:43


--------------------
Nu Există Informații Nu Există Informații Nu Există Informații - Nu Există Informații
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 6 Nov 2008, 05:50
Post #1360


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




acuma cred ca are dalea de prelungire wink.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 6 Nov 2008, 08:04
Post #1361


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.688
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




logane tata lasa-ne ca esti paralel rau.
Recomand citirea si aprofundarea formulei 6.18 din atasamentul postat si neinteles de dumneavostra. Nu de alta, dar aplicand simplificariel lui OS iese ce am zis eu, adica deceleratia maxima de franare va fi dependenta de coeficientul de aderenta si de nimic altceva. Si in caz ca nu intelegi, dv/dt insemna viteza derivata dupa timp, sau acceleratie mai pe intelesul tau..
In prima ecuatie am explicat cum e genrata forta de franare, iar in a doua cum actioneaza ea asupra vehiculului. Fiind insa si aceiasi forta de franare, sunt perfect acceptabile egalitatea si simplificarile ulterioare.

This post has been edited by einstein1984: 6 Nov 2008, 08:31


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Motociclist
post 6 Nov 2008, 08:40
Post #1362





Group: Members
Posts: 0
Joined: 8 October 08




QUOTE(logan1.5dci @ 5 Nov 2008, 21:56)
Nu dau shortcut-uri catre alte forumuri, dar iti dau cheia de cautare in Gogul : "frana de urgenta cu motorul".
Punct !
*


Daca tu nu stai sa dai shortcut-uri, mie mi se pare inutil sa le caut. Sunt absolut sigur ca, unii de pe aici, sunt soferi care pun frana sau calca ambreiajul in curba...
Punct!


--------------------
motocicleta 1000cc 1900 - la vedere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 6 Nov 2008, 12:00
Post #1363


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




@Einstein1984:

Pina la urma n-am inteles: ai trecut la examenul ala, sau nu? Cu ce nota?

Mai departe: Afirmatia desre de ce se folosesc mai multe discuri- sau mai mari este in opinia dumitale asa: frineaza mai bine fiindca frineaza mai bine. Nu stii de ce (ca veni vorba, eu stiu - dar vreau sa te aud pe tine).

Despre "pe o sigura roata poti sa dozezi mai bine frinarea" tu chiar crezi asta? Daca da, de de? Daca da, cum se impaca aceasta afirmatie cu "nu frinezi pe o roata"? (ceea ce tot dumneata ai sustinut).

a=µg nu-i nici o descoperire; ceea ce tu nu pari sa pricepi este ca µ poate fi supraunitar. Intr-adevar in realitate lucrurile sunt mai complexe decit le-am prezentat eu; dar complexitatea e alta.

Asadar: cum e cu examenul ala?



Te cam incurci in marfa, domnu' Einstein.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 6 Nov 2008, 12:05
Post #1364


-


Group: Members
Posts: 22.753
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(Motociclist @ 6 Nov 2008, 08:40)
Sunt absolut sigur ca, unii de pe aici, sunt soferi care pun frana [...] in curba...
Si nu este bine?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 6 Nov 2008, 12:24
Post #1365


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




QUOTE(logan1.5dci @ 5 Nov 2008, 21:37)
Atat aici ca maine dimineata plec la drum pentru doua zile, trebuie sa fiu odihnit, sa evit motociclistii ce zboara prin aer , ca au franat prea tare pe fata . biggrin.gif
*



Nu-mi vine sa cred tu nu aveai habar de asta pana acum... blink.gif Pe de-asupra te mai si amuzi... ohmy.gif Pai tata, este normal sa se intample asa... Ori n-ai mers vreodata pe o bicicleta... ? Dar vorba cuiva, multe invatam pe forumuri... rolleyes.gif


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 6 Nov 2008, 12:27
Post #1366


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




QUOTE(Motociclist @ 6 Nov 2008, 09:40)
Daca tu nu stai sa dai shortcut-uri, mie mi se pare inutil sa le caut. Sunt absolut sigur ca, unii de pe aici, sunt soferi care pun frana sau calca ambreiajul in curba...
Punct!
*


ma crezi ca eu accelerez in curbe ? 243.gif ca pun las masina sa incetineasca pana unde simt eu ca sa iau curba si porma ii dau fum 04.gif
Acuma esti mai fericit biggrin.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 6 Nov 2008, 12:31
Post #1367


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Pe toti cei care se cred buni raceri, ii astept diseara la un Live For Speed sa demonstreze cu fapte.

This post has been edited by vis-a-vis: 6 Nov 2008, 12:31


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 6 Nov 2008, 12:35
Post #1368


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.688
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




tovarasu os, mi-am luat si licenta deci si examenul ala. Dar de ce franeza domle kawasakiul mai bine decat focusul, ca vad ca in teorie trebuia sa foloseasca pilotul casca pe post de sabot de frana.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 6 Nov 2008, 12:38
Post #1369


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




Frate, da' chiar n-ati obosit cu discutia asta?






















































Tot eu raspund: nu fratie, numai terminatii obosesc laugh.gif


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 6 Nov 2008, 12:39
Post #1370


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




QUOTE(vis-a-vis @ 6 Nov 2008, 13:31)
Pe toti cei care se cred buni raceri, ii astept diseara la un Live For Speed sa demonstreze cu fapte.
*


nu comparatri joacele cu sentimnetu din masina tongue.gif ce naiba.Crezi ca toti au volan de 30 milioane si nici cu ala nu te simti ca intr-o masina smile.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 6 Nov 2008, 12:43
Post #1371


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Nu e joc, e "racing simulator"


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 6 Nov 2008, 12:49
Post #1372


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




asa e,vroiam sa scriu de prima oara da cum joc e un cuvant mai trendy a picat joc tongue.gif
E simulator racing smile.gif

sa fiu si ontopic,azi la ora 5 AM am vazut si eu insfarsit un autobuz gool gol.dopar soferu se plimba cu el de nebun,ce nesimtire domne .si era coada de masini in spatele lui laugh.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Motociclist
post 6 Nov 2008, 13:18
Post #1373





Group: Members
Posts: 0
Joined: 8 October 08




QUOTE(C@talin @ 6 Nov 2008, 12:49)
asa e,vroiam sa scriu de prima oara da cum joc e un cuvant  mai trendy a picat joc tongue.gif
E simulator racing smile.gif

sa fiu si ontopic,azi la ora 5 AM am vazut si eu insfarsit un autobuz gool gol.dopar soferu se plimba cu el de nebun,ce nesimtire domne .si era coada de masini in spatele lui laugh.gif
*


radmasa.gif biggrin.gif smile.gif blink.gif ohmy.gif smile.gif biggrin.gif radmasa.gif
"Haiosule!"


--------------------
motocicleta 1000cc 1900 - la vedere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady77
post 6 Nov 2008, 13:20
Post #1374


راحتزیل یو


Group: Members
Posts: 1.729
Joined: 15 December 05
From: near Bacau




Acum serios vorbind mai sunt autobuze goale sau sunt pline de motocilisti? tongue.gif


--------------------
________________ ________________ _________________
The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.

ecnedifnocfollufsisoM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 6 Nov 2008, 13:30
Post #1375


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Einsteine - ca tot esti licentiat acuma (tot nu ne-ai spus ce nota ai luat, dar sa lasam asta):

Dumneata esti dator cu raspunsuri, pe care evident nu stii sa le dai. Din acest motiv aduci in discutie Kawasaki nu-stiu-de-care si-l compari cu Focus (sau cu orice altceva). Daca vrei sa compari ceva, compara supersport cu supersport - abia asa poti sa vezi care-i raportul. Ce au a face una cu alta? Acordajul suspensiei si calitatea anvelopelor.

Ca sa restabilesc contextul, istoria frinelor a pornit de la afirmatia "motocicleta e (substantial) mai agila atit la accelerare cit si la frinare". La accelerare acesta e un fapt incontestabil; la frinare, nu - fiindca aceleasi legi le guverneaza.
Iata aici textul original:
QUOTE
Pentru a modifica viteza unui corp, trebuie actionat cu o forta (care la rindul ei poate produce acceleratie).

In cazul aflat in discutie - daca M e masa obiectului, µ e coeficientul de frecare anvelope/sol, g este acceleratia gravitationala si presupunind aceleasi materiale pentru anvelope si pentru drum si presupunind sisteme de frinare in buna stare (ceea ce e cazul) se obtine aceeasi acceleratie maxima de frinare a=µg.

Mai mult - motocicleta de cele mai multe ori nu poate exploata intregul potential de frinare din cauza riscului de rasturnare peste cap (care la rindul lui provine din pozitia mai inalta si mai avansata a centrului de greutate al ansambului vehicul-conducator, raportata la ampatament).

Unde zice ca frinarea la motociclete e in mod necesar mai slaba? Pe romaneste pentru tine, textul ala inseamna: "Sunt potential la fel, cu problema suplimentara a rasturnarii peste cap spre inainte".

Dumneata incerci sa ne aburesti cu niste vorbe aiuristice, iar unde ti se termina cunostintele bagi din top "fizica de clasa a 7-a", "e mai bine fiindca e mai bine" si altele din aceasta categorie. Pentru binele general sper ca nu lucrezi intr-un loc in care sa fie nevoie de cunostintele dumitale din aceste domenii.

Sau - salveaza-ti onorul de inginer de automobile si copiaza explicatia din vre-un curs... Cum? N-o gasesti? Stii de ce n-o gasesti? Fiindca nu exista, de aia: caci fizica (nici macar aia de clasa a 7-a) nu se opreste unde vrei dumneata.

Pe buna dreptate colegii se pot intreba de ce nu las subiectul asta sa se stinga. Nu-l las fiindca d-l Einstein1984 a aruncat aici - in stilul golanesco-smecheresc ce pare sa devina standard in creierele imbibate de HBO - semi-cunostinte semi-dobindite la cursul semi-invatat. Traiasca Romania!


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 6 Nov 2008, 13:59
Post #1376


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.688
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




"). Daca vrei sa compari ceva, compara supersport cu supersport - abia asa poti sa vezi care-i raportul. Ce au a face una cu alta? Acordajul suspensiei si calitatea anvelopelor"
Nu tovarasu moderator, compar un vehicul de 10 000 de euro cu un alt vehicul de 10 000 de euro. Ca asa putem compara si loganul cu un Polo si reiese ca e Loganul masina proasta.
Oi avea eu doar semicunostinte, dar macar nu incerc sa-mi sustin parerile cu teorii extrem de simplificate pana la punctul de a deveni neaplicabile in practica. Teorii dealtfel infirmate de practica dupa cum s-a mentionat mai sus.
In terorie masina de 10000 de euro franeaza la fel cu motocicleta de 10 000 de euro. In practica cea de-a doua are anvelope mai bune, suspensii mai bune si frane mai bune. Si obtine, dupa cum ai vazut spatiu de franare mai mic.
Ok, nu mi-a placut dinamica (partea de dinamica franarii am promovat-o cu 7 in examen ). Poate ca altora le-a placut, insa or fi prea destepti sa se apuce sa-ti explice tie unde gresesti. Eu am mai mult timp liber se pare.
Si daca tot ai tu supercunostinte fata de semicunostintele mele, explica tu forumului de ce masinile puternice si rapide au anvelope mai late decat cele mai putin puternice. Ca doar frecarea nu depinde de suprafata. Sau de ce o masina pusa pe o suprafata cu coefient de frecare la alunecare zero se poate totusi deplasa prin forte proprii. Asa, ca sa ne arati ca stii mai multe decat aia cu semicunostinte.
Si totusi de ce oare franeaza kawasaki-ul ala mai repede decat un Focus?


This post has been edited by einstein1984: 6 Nov 2008, 14:05


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 6 Nov 2008, 14:08
Post #1377


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




ai noroc os nu lucreaza la service de nemtesti tongue.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 6 Nov 2008, 14:21
Post #1378


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Einsteine,

M-ai convins ca nu esti capabil sa-ntelegi, si ca, dulce Romanie, o dai de gard ca sa-ti iasa macar putin. Cu alte cuvinte esti un reprezentant de cinste al smecheriei.

Multe succese in smecherii - ca vaz ca "le ai". Daca insa mai vii cu aprecieri la adresa mea neinsotite de FAPTE CONCRETE SI CORECTE (nu, "Kawasaki" nu e concret. Concret ar fi in cazul de fata de exemplu sa ne explici de ce-s mai bune pentru o frinare doua discuri in loc de unul, din motive legate strict de frinare. Corect ar fi sa compari doua vehicule DE ACELASI TIP si CU ACEEASI DESTINATIE si ACEEASI CLASA DE PRET - dar desigur asta nu s-ar inscrie in golania ta) te elimin de aici pentru jigniri. Du-te la Primarie si plinge-te.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 6 Nov 2008, 14:47
Post #1379


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




@einstein1984
Departe de mine gandul ca m-as pricepe la motociclete dar ieri ce am trecut pe Stefan cel Mare era un magazin cu motociclete si la 12.000 de euro era un Suzuki de toata frumusetea de 197 CP. In acest sens mi se pare fortata comparatia cu o masina de 10.000 euro. Motocicleta de 197 CP trebuie sa aiba frane pe masura acceleratiei ca sa nu mai punem ca 200 CP pe motocicleta nici nu pot sa ma gandesc cu cat echivaleaza pe masina. In alta ordine de idei: motocicleta aia de 197 CP ar trebui comparata cu o masina cam de cati CP din punct de vedere al franelor? Bineinteles in ideea ca si masina aia are frane pe masura acceleratiei.

This post has been edited by ionutctn: 6 Nov 2008, 14:47


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 6 Nov 2008, 14:50
Post #1380


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




ii dau 12 secunde sa prinda 300 la motoru ala 04.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79 Pages « < 44 45 46 47 48 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th July 2025 - 15:11
Forum Renault