Nu mi se pare normal..., Omul si masina, iar autobuzul gol.
![]() ![]() ![]() |
Nu mi se pare normal..., Omul si masina, iar autobuzul gol.
ady77 |
![]()
Post
#1321
|
||
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.729 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
|
||
--------------------
________________
________________
_________________ The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.
ecnedifnocfollufsisoM |
|||
os |
![]()
Post
#1322
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Domnilor,
sigur ca s-a deviat de la subiect. Ceea ce onor colegii cu doua roate nu par sa doreasca sa accepte este ca fiecare categorie de vehicule are avantaje si dezavantaje. De asemenea ceea ce domniile lor nu par sa doreasca sa inteleaga este ca nu-s ei zeii soselelor. Sunt si intr-o tabara si in alta conducatori cu mai mult sau mai putin talent; mai multa sau mai putina bunavointa. Din pacate si eu trebuie sa constat ca "figuri" se regasesc mai mult in rindurile celor pe 2 roti (cu cit mai supersport, cu atit mai multe). Eu astept in continuare raspunsul ingineresc al lui dom'Einstein, ca sa inteleg si eu cu fizica mea de clasa a 7-a (ca doar domnia sa are titlul de glorie de a fi "picat la Stoicescu"). Daca nu mi-l poate oferi voi reafirma: uite de aia a picat. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
logan1.5dci |
![]()
Post
#1323
|
Nu Există Informații Group: Members Posts: 881 Joined: 29 September 05 From: Dobrogea ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 5 Nov 2008, 14:41) Aici ai dreptate. ![]() Iaca a venit autobuzul, plec si eu . Drumuri bune colegii ! L.E. Vad ca eram in acelasi gand cu os, dar pana am cautat, pana m-am miscat a postat, asa ca nu am copiat, ideea cu picatul. This post has been edited by logan1.5dci: 5 Nov 2008, 16:41 |
--------------------
Nu Există Informații
Nu Există Informații
Nu Există Informații
- Nu Există Informații
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1324
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.688 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(os @ 5 Nov 2008, 16:47) "are 2 discuri de frina" - poti sa ne explici ce importanta are asta la _o_ frinare? (sigur - se racesc mai repede, rezista mai mult etc). Daca vrei sa ma/ne convingi ca poti frina cu o roata dincolo de momentul fortelor de frecare guma/drum, te vei descalifica iarasi. Deci - doua (sau sapte) discuri au importanta la alte capitole - dar nu la frinarea propriu-zisa. Adevarul e ca Porsche 911 Gt franeaza asa bine pentru ca are niste gume foarte bune, nu pentru ca are discuri de frana de 380 mm diametru. Chiar e o conversatie de care nu am nici chef nici timp acum. Repet, daca crezi ca ma apuc sa-ti explic tie o materie de 14 cursuri... te inseli. Am vrut doar sa-ti aduc aminte ca ai folosit muult prea multe ipoteze simplificatoare in tratatrea fenomenului (nu ca nu a facut si stoicescu asta, dar el macar cunostea subiectul). Dar totusi poate-mi explici cum franeaza kawasaki-ul ala mai bine ca focusul, daca teoria ta zice ca de fapt nu poate pentru ca se rastoarana. Astept. This post has been edited by einstein1984: 5 Nov 2008, 16:44 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
os |
![]()
Post
#1325
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Dom'le - uite de aia ai picat la Stoicescu: Fiindca dumneata crezi ca argumentele pot fi inlocuite cu smecherie ("ma lasi").
Apropos - in afara ca ai picat examenul, l-ai si trecut pina la urma? Cu ce nota? Cu 5? Asta ca sa stim cine ne da aici lectii de "n-am chef", "ma lasi" si alte asemenea dovezi de cunostinte profunde. Replicile alea sa le dai Dumneata la crîsma, nu mie. Inca nu mi-ai spus ce importanta au alea zece discuri, in afara de a devia discutia la 911. Inca nu mi-ai spus de ce o roata incarcata cu 100% greutate frineaza mai tare decit doua, incarcate de exemplu 70%-30%. Atita vreme cit nu poti sa explici, declar: Cu sau fara Stoicescu (cine-i dom'le stoicescu asta?) nu stii. Daca ai trecut, e o greseala. Scurt si la obiect. --- pentru logan1.5dci: nu mergea s-o bage pe aia, ca argumentul asta i-l suflasem eu dinainte. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
logan1.5dci |
![]()
Post
#1326
|
Nu Există Informații Group: Members Posts: 881 Joined: 29 September 05 From: Dobrogea ![]() |
Ha ha , nici nu stii sa te aperi, hai sa-ti dau un pont, discurile franeaza mai bine cand sunt reci, de aia trebuie doua si mari .
![]() Cine e Stoicescu? Hai sa va ajut. This post has been edited by logan1.5dci: 5 Nov 2008, 16:56 |
--------------------
Nu Există Informații
Nu Există Informații
Nu Există Informații
- Nu Există Informații
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1327
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.688 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Dar totusi poate-mi explici cum franeaza kawasaki-ul ala mai bine ca focusul, daca teoria ta zice ca de fapt nu poate pentru ca se rastoarana.
This post has been edited by einstein1984: 5 Nov 2008, 17:01 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
logan1.5dci |
![]()
Post
#1328
|
Nu Există Informații Group: Members Posts: 881 Joined: 29 September 05 From: Dobrogea ![]() |
|
--------------------
Nu Există Informații
Nu Există Informații
Nu Există Informații
- Nu Există Informații
|
|
ady77 |
![]()
Post
#1329
|
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.729 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 5 Nov 2008, 16:59) Dar totusi poate-mi explici cum franeaza kawasaki-ul ala mai bine ca focusul, daca teoria ta zice ca de fapt nu poate pentru ca se rastoarana. Tu nu raspunzi la intrebari dar totusi ai pretentia sa ti se raspunda la intrebarile tale? This post has been edited by ady77: 5 Nov 2008, 17:02 |
--------------------
________________
________________
_________________ The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.
ecnedifnocfollufsisoM |
|
os |
![]()
Post
#1330
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Ce ne miram atita: dl. Einstein nu raspunde pentru ca nu stie raspunsurile.
Daca dl- Einstein ar fi citit postarile mele asa cum trebuie (si nu din 3 in 5 cum a citit evident cursurile de dinamica) ar fi observat cu usurinta ca eu n-am _garantat_ ca motocicleta X se rastoarna peste cap - ci am zis ca acest pericol exista intr-o masura mai mare decit la autoturism, in functie de ampatament si de pozitia centrului maselor. Dar pentru ca d. Einstein a facut afiirmatii din burta, pe care nu le poate sustine nici macar la nivelul - citez - "fizicii de cl. a 7-a", crede ca lansind intrebari in loc de raspunsuri distrage atentia. Deci: ce motiv are o roata incarcata 100% sa frineze mai bine decit doua incarcate 70%-30%? Ce influenta are numarul de discuri pentru o frinare (argumentul termic il stim)? Poti sa explici, sau nu? Daca da, fa-o. Daca nu, ai barbatia si zi "dom'le, am facut afirmatii fara sa ma gindesc". Ce nota ai luat la dinamica? |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#1331
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
bion |
![]()
Post
#1332
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 5 Nov 2008, 10:07) Corect dom` anjener! Tendinta e de scadere in ultimele luni de cand a aparut Progamul Rabla Nemteasca( adeca tot cocalarul isi aduce o ruina de 10 -15 ani si 3-4 sute de mii de km cu care se simte obligat sa goneasca ca un disperat falos ca se vad doua litere B si W pe capota;M e halit de rugina). Despre motociclisti zic in continuare ca din pacate multi dintre ei sunt teribilisti si inconstienti si vor sa fie organenspender . Ar trebui ca permisul pentru A sa fie ca in alte parti legat de varsta experinta si puterea motocicletei. ![]() ![]() @vis-a-vis Dupa cum zice nick nameu` colegului el are Logan si asta nu se ridica de cur cand decelereaza brusc ci face manevra lui Dick Fosbury ![]() This post has been edited by bion: 5 Nov 2008, 17:25 |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
logan1.5dci |
![]()
Post
#1333
|
Nu Există Informații Group: Members Posts: 881 Joined: 29 September 05 From: Dobrogea ![]() |
QUOTE(vis-a-vis @ 5 Nov 2008, 17:10) Gata m-ai spart, mi-ai adus agariciul ala de carton cu ampatament de mobra . ![]() Da ai dreptate, da aia nu e masina , ceva pe patru roti . ![]() M-am mai uitat odata, ![]() This post has been edited by logan1.5dci: 5 Nov 2008, 17:30 |
--------------------
Nu Există Informații
Nu Există Informații
Nu Există Informații
- Nu Există Informații
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#1334
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Nici toate motocicletele nu-s la fel, nici toti motociclistii
![]() Are 4 roti, e masina. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Motociclist |
![]()
Post
#1335
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
QUOTE(os @ 5 Nov 2008, 16:29) Domnilor, sigur ca s-a deviat de la subiect. Ceea ce onor colegii cu doua roate nu par sa doreasca sa accepte este ca fiecare categorie de vehicule are avantaje si dezavantaje. De asemenea ceea ce domniile lor nu par sa doreasca sa inteleaga este ca nu-s ei zeii soselelor. Sunt si intr-o tabara si in alta conducatori cu mai mult sau mai putin talent; mai multa sau mai putina bunavointa. Din pacate si eu trebuie sa constat ca "figuri" se regasesc mai mult in rindurile celor pe 2 roti (cu cit mai supersport, cu atit mai multe). Eu astept in continuare raspunsul ingineresc al lui dom'Einstein, ca sa inteleg si eu cu fizica mea de clasa a 7-a (ca doar domnia sa are titlul de glorie de a fi "picat la Stoicescu"). Daca nu mi-l poate oferi voi reafirma: uite de aia a picat. QUOTE(xcss @ 5 Nov 2008, 10:52) Cred ca in general, in discutiile astea soferi vs. bikeri (care nu isi prea au rostul de fapt, dar exista si trebuie sa ne impacam cu asta), cel mai des sunt luati in vizor motociclistii cu supersporturi. Chestie de vizibilitate, dupa cum spuneam... Majoritatea soferilor pe aceia ii vad/aud... dar nici bikerii nu au tocmai un low profile Domnule, vad ca suntem tot mai... pe aceeasi lungime de unda. ...Si eu am o problema cu motociclistii care merg pe sa, pe o roata pe drumurile publice(prea periculos), care au tobe zgomotoase(si pe mine ma trezesc la 2 noaptea), care merg fara casca(ei sau pasagerul), care merg cu mult peste limita legala de viteza de parca n-ar ajunge tot acolo, care si-au luat motocicleta doar pentru fite si impresii. Asta i-am raspuns eu domnului xcss acum vreo 3 pagini. Ti s-a parut tie ca "Ceea ce onor colegii cu doua roate nu par sa doreasca sa accepte este ca fiecare categorie de vehicule are avantaje si dezavantaje"?! Inversunarea cu care luptati impotriva motociclistilor va face sa nu mai vedeti limpede realitatea... |
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
os |
![]()
Post
#1336
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Rectific: textul meu la care face referire colegul se va citi astfel: "ceea ce unii din colegii nosrti...".
Intre timp am dar de citeva valori ale distantei de frinare. La autoturisme sunt valori medii la jumatate de incarcatura, din 10 frinari consecutive. La motociclete am luat media dintre valoarea obtinuta solo si cea cu pasager. Masuratorile facute de ADAC pe asfalt aderent. Toate motocicletele cu ABS. Autoturisme Logan MCV 1.5DCI: 41m Sandero 41,5m BMW 320d 39m Motociclete Suzuki Bandit 650 40.1m Honda CBF600 41.5m BMW R1200ST 43.1m BMW F650CS 39,9m Concluzia mea: sunt in mare la fel - e de luat in seama si categoriile din care fac parte autoturismele motocicletele comparate. Concluzia ADAC: Totusi la motociclete frinarea dura e mai problematica. Adaugarea mea: din motivele enumerate de mine: dozaj mai delicat, pericol de rasturnare. ------------- Adaugare: eu inca mai astept (chiar daca asteptarea mea e cam retorica) raspunsurile documentate ale d-lui Einstein la chestiunile: de ce-s mai bune sapte discuri decit unul (argumentul termic il stim); si de ce frineaza o roata incarcata la 100% greutate mai bine decit doua, incarcate la 70%-30%. De asemenea as dori sa aud explicatia d-lui einstein la "nu se rastoarna peste cap" dar "muta toata greutatea pe roata din fata"(*). (*) pentru cei care au deschis mai tirziu aparatele: acesta este momentul in care incepe rasturnarea (roata din spate se desprinde de pe sol). In acest moment frinarea trebuie dozata atent - eventual slabita putin - tocmai pentru a preveni rasturnarea. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
bion |
![]()
Post
#1337
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
M-am mai uitat odata,
![]() [/quote] ![]() ![]() Dar nu au banchete si sunt de carton ![]() This post has been edited by bion: 5 Nov 2008, 17:50 |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
logan1.5dci |
![]()
Post
#1338
|
Nu Există Informații Group: Members Posts: 881 Joined: 29 September 05 From: Dobrogea ![]() |
Eu am zis ca nu am vazut, voi ati cautat niste exceptii si mi-ati aratat. OK.
TRUCAJ ! ![]() Va faceti ca nu intelegeti ca spre deosebire de automobil, cu motorul trebuie sa ai grija cu frana pe roata din fata. Chiar recomand tuturor motociclistilor sa foloseasca frana pe roata din fata, mai ales dupa, 100 km/ora , mai brusc asa. This post has been edited by logan1.5dci: 5 Nov 2008, 18:20 |
--------------------
Nu Există Informații
Nu Există Informații
Nu Există Informații
- Nu Există Informații
|
|
DragosP |
![]()
Post
#1339
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 5 Nov 2008, 16:42) Dar totusi poate-mi explici cum franeaza kawasaki-ul ala mai bine ca focusul, daca teoria ta zice ca de fapt nu poate pentru ca se rastoarana. Astept. ...pe-o rână, mama ei de tastatură, limbă română, fizică, coeficienți de frecare și restu'... |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#1340
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
Cine zicea ca motoristii nu merg cate doi?
1.jpg ( Size: 84.4k ) Number of downloads: 40 Erau unii in spatele lor. Cand plecau astia de pe loc (abia pleca bietu' scuter), aia le faceau "hop hop hop hop hop hop hop". ![]() This post has been edited by Victoras2001: 5 Nov 2008, 20:42 |
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
Motociclist |
![]()
Post
#1341
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
QUOTE(logan1.5dci @ 5 Nov 2008, 18:14) Eu am zis ca nu am vazut, voi ati cautat niste exceptii si mi-ati aratat. OK. TRUCAJ ! ![]() Va faceti ca nu intelegeti ca spre deosebire de automobil, cu motorul trebuie sa ai grija cu frana pe roata din fata. Chiar recomand tuturor motociclistilor sa foloseasca frana pe roata din fata, mai ales dupa, 100 km/ora , mai brusc asa. ![]() Oare producatorii astia de motociclete sunt chiar atat de idioti incat nu merita sa-i luati in seama? Eu zic sa lasati discutiile despre fizica, pentru ca a avut cine sa se gandeasca la ele cu mult inaintea voastra. <span class='edit'>5 Nov 2008, 20:49:</span> QUOTE(Victoras2001 @ 5 Nov 2008, 20:39) Cine zicea ca motoristii nu merg cate doi? 1.jpg ( Size: 84.4k ) Number of downloads: 40 Erau unii in spatele lor. Cand plecau astia de pe loc (abia pleca bietu' scuter), aia le faceau "hop hop hop hop hop hop hop". ![]() ![]() Totusi, de apreciat faptul ca aia puteau sa mearga doi pe rahatul ala de scuter(uita-te cat loc ocupa fata de masinile din jur). ...Si am banuiala ca atat Loganul cat si masina din dreapta au cate un singur pasager. This post has been edited by Motociclist: 5 Nov 2008, 20:51 |
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
ady77 |
![]()
Post
#1342
|
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.729 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
Aia chiar sunt cam 3 pe scuter
![]() ![]() ![]() |
--------------------
________________
________________
_________________ The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.
ecnedifnocfollufsisoM |
|
C@talin |
![]()
Post
#1343
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
esti disperat cu locu tau pe sosea.cumparatri frate sosea si dute tare
![]() ,lasane pe noi conservari.Tu esti suparat ca sunteti nesemnificativi si in romania nu va facut si voua o amarata banda de motor,pe care sunt sigur ca nu o pastrati ![]() 5 Nov 2008, 22:02: mori de oftica ca mergem cate unu in masina ![]() ![]() This post has been edited by C@talin: 5 Nov 2008, 21:02 |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#1344
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
QUOTE(Motociclist @ 5 Nov 2008, 20:45) ![]() Totusi, de apreciat faptul ca aia puteau sa mearga doi pe rahatul ala de scuter(uita-te cat loc ocupa fata de masinile din jur). ...Si am banuiala ca atat Loganul cat si masina din dreapta au cate un singur pasager. Io tot sper ca tu n-ai buletin. Daca ai e grav, ca ma duc cu gandul la varianta care te dezavantajeaza teribil. Apropos. Deasupra pozei am scris "motoristi", sub poza am scris "scuter". Se pare ca cine va tot spune ca va considerati o entitate superioara in fata scuteristilor, are mare dreptate. Tare te-am mai jignit ca i-am facut p-aia motoristi, asa-i? ![]() This post has been edited by Victoras2001: 5 Nov 2008, 21:10 |
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
C@talin |
![]()
Post
#1345
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
pai daca ii zici unui mustacios cu dictai choperu,ca e scuterirts cred ca te ia si la bataie cum el marele choperist
![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
Motociclist |
![]()
Post
#1346
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
QUOTE(Victoras2001 @ 5 Nov 2008, 21:06) Io tot sper ca tu n-ai buletin. Daca ai e grav, ca ma duc cu gandul la varianta care te dezavantajeaza teribil. Apropos. Deasupra pozei am scris "motoristi", sub poza am scris "scuter". Se pare ca cine va tot spune ca va considerati o entitate superioara in fata scuteristilor, are mare dreptate. Tare te-am mai jignit ca i-am facut p-aia motoristi, asa-i? ![]() Daca spui ca nu te-a batut deloc gandul ca aia ar fi motociclisti, nu vad pentru ce ai mai pus poza cu ei si n-ai pus cu o motocicleta cu pilot si pasager... 5 Nov 2008, 21:18: QUOTE(C@talin @ 5 Nov 2008, 21:00) esti disperat cu locu tau pe sosea.cumparatri frate sosea si dute tare ![]() ,lasane pe noi conservari.Tu esti suparat ca sunteti nesemnificativi si in romania nu va facut si voua o amarata banda de motor,pe care sunt sigur ca nu o pastrati ![]() <span class='edit'>5 Nov 2008, 22:02:</span> mori de oftica ca mergem cate unu in masina ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by Motociclist: 5 Nov 2008, 21:18 |
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
tester |
![]()
Post
#1347
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
domnule Motociclist... te intreb si eu scurt si la obiect... cam ce ai vrea tu sa rezolvi cu topicul asta? discuta pe topicul asta cativa useri care clar au altceva mai bun de facut decat sa isi puna problema pe care sa il mai ia in masina ca sa nu fie singur si astfel sa nu afecteze traficul si atmosfera...
vad ca pe forum nu ai alta activitate decat cafenea... si prea dubioasa treaba de ce ai ales tocmai acest forum... |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
Motociclist |
![]()
Post
#1348
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
QUOTE(tester @ 5 Nov 2008, 21:22) domnule Motociclist... te intreb si eu scurt si la obiect... cam ce ai vrea tu sa rezolvi cu topicul asta? discuta pe topicul asta cativa useri care clar au altceva mai bun de facut decat sa isi puna problema pe care sa il mai ia in masina ca sa nu fie singur si astfel sa nu afecteze traficul si atmosfera... vad ca pe forum nu ai alta activitate decat cafenea... si prea dubioasa treaba de ce ai ales tocmai acest forum... -Nu eu am reinviat Topic-ul asta. Eu chiar mi-am facut o parere si nu tin sa mi se mai raspunda sau sa mai discutam aici. Dar daca tot se discuta, ma vad oarecum obligat sa mai fac unele adaugiri, ca poate astfel mai afla lumea cate ceva despre motociclete, pentru ca unii fac mari confuzii in trafic. -Daca aici(la Cafenea) am fost luat in suturi, iti dai seama cum ar fi daca as mai avea si alta activitate pe acest Forum, deci nu-mi permit. -N-am ales acest Forum, ci am dat de un link pe undeva, chiar nu mai retin unde. Cu alte cuvinte, m-am parasutat din greseala aici. |
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
logan1.5dci |
![]()
Post
#1349
|
Nu Există Informații Group: Members Posts: 881 Joined: 29 September 05 From: Dobrogea ![]() |
Musiu motociclistule ,nu mai stau sa-mi bat capul dar uite iti dau un citat de pe un forum de motocilism sa-l studiezi:
" pentru ca forta de franare pe spate este mult mai mica, din cauza faptului ca, in momentul franarii, centrul de greutate se duce mult in fata, forta de apasare pe roata spate scade, de aici rezultand si ruperea aderentei.....e foarte misto sa franezi numai cu spatele, numai ca nu este si eficient.......despre 20 m de frana doar cu spatele, este chiar misto si reala faza, fara sa pici, fara sa te inclini, fara sa se intample nimic iar despre frana spate cu blocat roata la viteze mari, nici o problema, 100 la ora e o viteza mica pentru a bloca spatele si a te duce sanie? QUOTE (dani31 @ Sep 24 2008, 05:49 PM) - franele se actioneaza simultan nu pe rand depinde, eu nu as face o regula din asta.......consider ca se pot actiona si pe rand, dupa nevoie sau chef, de exemplu, poate cu mana dreapta fumez si nu pot apasa frana acum, lasand gluma la o parte, intradevar, daca le apesi simultan, obtii cea mai scurta distanta, dar, mai exista si cazuri in care, cel putin eu, folosesc cu predilectie spatele, imi este mult mai comod. fata te scoate mult din belele, dar, te poate si baga, in cazul franarilor mult prea bruste cand te poti da peste cap sau in cazul in care prinzi pietris, nisip, apa gheata, etc. sub roata fata.... " Atat aici ca maine dimineata plec la drum pentru doua zile, trebuie sa fiu odihnit, sa evit motociclistii ce zboara prin aer , ca au franat prea tare pe fata . ![]() |
--------------------
Nu Există Informații
Nu Există Informații
Nu Există Informații
- Nu Există Informații
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1350
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.688 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Domnu moderator, hai sa ne uitam putin la teoriile simplificatoare comuniste invocate de dumneata.
Daca Ff=cf*m*g (frecarea nu depinde de suprafata deci de numarul de roti) si Ff=m*a ar rezulta ca a= cf*g. Adica pentru acelasi coeficient de frecare, avem aceiasi deceleartie de franare, indiferent de masa vehiculului sau de numarul de roti (deci chit ca are 300 de kile, sau 40 de tone, franeaza la fel). Si din moment ce am zis mai sus ca in medie, gumele moto sunt mai aderente, acestea ar trebui sa franeze mai bine decat verii cu 4 sau mai multe roti. Rezultatul in sine nu e gresit (e mentionat si de nea stoicica), doar ca reprezinta un caz atat de particular ca nu e intalnit in practic, si ar fi teoretic un maxim posibil. Culmea e ca un Porsche poate frana cu peste 10m/s^2, asta in conditiile in care la 100 km/h nu prea ai ce downforce sa invoci. 1 roata franeaza mai bine decat 2 pentru ca e muuult mai usor sa-i dozezi efortul de franare, utilizand toata aderenta disponibila. Ca totusi se evita franarea pe o roata e alta problema, ce mai tine si de stabilitate. Alea 2 discuri sunt mai bune decat unul pentru ca.... micsoreaza distanta de franare. Una si aceaisi motocicleta, avand aceiasi ciclistica si distributie de mase (kawasaki gpz de exemplu), franeaza mai bine cu 2 discuri decat cu 1. Stoicescu P Aurel e domnul profesor care a scris cartea asta , considerata de unii lectura elementara inainte de a emite pareri docte privind dinamica franarii vehiculelor cu roti . In final, as dori sa mai atrag odata atentia ca diferenta de spatiu de franare intre ala calculat si ala determinat prin incercari e mare. Dovada si kawasaki-ul ala care franeaza mai bine decat fordul... BTW, poate gasesti si niste teste de franare cu motoare supersport, ca alea se tin mai bine ca supertouringurile . |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th July 2025 - 09:48 |