DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

79 Pages « < 59 60 61 62 63 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nu mi se pare normal..., Omul si masina, iar autobuzul gol.

Motociclist
post 20 Nov 2008, 10:12
Post #1801





Group: Members
Posts: 0
Joined: 8 October 08




QUOTE(dizie @ 20 Nov 2008, 10:04)
nu e nevoie sa se adune un forum intreg... se descurca singuri de minune... azi unu pe autostrada, maine unu pe independentei... si abonati sunt destui (nenumarate filmulete pe 220.ro cu donatori pe motociclete yam'ushita cu 250km/h pe ceea ce unii numesc autostrada in Romania). Dar sigur, e de vina soferii cu cazanele lor, care vrea sa mearga confortabil la serviciu la 8 dimineata si acasa la 6 seara...
*


Sunt si destui conservari pe220.ro care merg cu 250km/h.
Despre faptul ca suntem donatori, am mai spus-o: In cazul in care, Doamne fereste, voi sau alti membri ai familiei, veti avea vreodata nevoie de vreun transplant, sa intrebati mai intai de unde provine organul respectiv, iar daca provine de la un motociclist, sa-l refuzati.


--------------------
motocicleta 1000cc 1900 - la vedere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
namidee
post 20 Nov 2008, 10:14
Post #1802


Membru autentic


Group: Members
Posts: 418
Joined: 19 September 08
From: Frankfurt




Si iar o ia topicul prin balarii (poate face un moderator curatenie?)... Revenind la topic, sa tragem cateva concluzii.
1. Multi nu merg cu autobuzul pentru ca:
- autobuzele (ca si celelalte mijloace de transport in comun) nu sunt goale (la orele de varf)
- pentru multi transportul in comun nu e o solutie practica (mult de mers pana la cea mai apropiata statie, schimbat de prea multe ori etc.)
- conditiile oferite de transportul in comun sunt departe de a fi civilizate (mirosuri, ingramadeala, hoti de buzunare, manelisti etc)
- destui sunt comozi

2. Destule masini au o persoana inauntru pentru ca:
- se intampla sa nu aiba colegi care locuiesc in drum spre serviciu
- unii au colegi cu obiceiuri mai naspa (ex. fumeaza in masina)
- unii nu au orar fix de lucru, ceea ce face lucrurile nasol de sincronizat (cazul meu de ex)
- si colegii au masini si unora nu le place sa astepte sa fie luati de altul, valabil mai ales in conditii naspa: ploaie, ger, ninsoare etc.
- la intors, dupa lucru, unii n-au chef sa vina direct acasa
- alte cauze

3. Impactul moto cu 250 km/h vs auto iesit de pe drum lateral:
- initial e normal ca vina sa fie atribuita soferului
- politia poate aproxima viteza motociclistului si in unele cazuri se poate demonstra stiintific ca soferul nu avea cum sa-l vada la inceputul manevrei, cu toata mama asigurarii, caz in care culpa se muta spre moto.
- motociclistului oricum nu-i pasa de cine-i vinovat, fiind mort de ceva vreme. De aia i se recomanda atentie sporita si conducere preventiva mai mult decat soferilor.

Daca am pierdut ceva pe drum, rog sa completati voi.


--------------------
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 20 Nov 2008, 10:32
Post #1803


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(Motociclist @ 20 Nov 2008, 19:12)
[...] veti avea vreodata nevoie de vreun transplant, sa intrebati mai intai de unde provine organul respectiv, iar daca provine de la un motociclist, sa-l refuzati.
Pot refuza un transplant de creier?


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 20 Nov 2008, 10:35
Post #1804


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




Apropos de impact la viteza mare si prioritati.
Hai sa luam intersectia Dacia cu Polona. Cine trece prin acea intersectie cu viteza, pe principul ca are verde, mi se pare inconstient. Sunt intersectii in care vizibilitatea este 0. Cum poate trece un om normal prin acea intersectie, bazandu-se doar pe culoarea semaforului? Daca vine unu' beat, sau unu fara frane, sau unu neatent, sau... Cine nu incetineste atat cat sa-i permita sa se asigure, repet, e inconstient.
Indiferent ca-i conservar sau motociclist, cine intra cu 200km/h in intersectie apoi se plange (daca mai poate) ca avea prioritate, ori nu-l duce capul, ori e prost de moare, ori e prost si moare.

@Adip
radmasa.gif

This post has been edited by Victoras2001: 20 Nov 2008, 10:38


--------------------
ZAZ Zaporojeț 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 20 Nov 2008, 10:38
Post #1805


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(Victoras2001 @ 20 Nov 2008, 19:35)
Indiferent ca-i conservar sau motociclist, cine intra cu 200km/h in intersectie apoi se plange (daca mai poate) ca avea prioritate, ori nu-l duce capul, ori e prost de moare. 
Ori e foarte norocos daca mai apuca sa se planga, asa ca sa faca bine sa nu se mai planga


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Motociclist
post 20 Nov 2008, 10:38
Post #1806





Group: Members
Posts: 0
Joined: 8 October 08




QUOTE(namidee @ 20 Nov 2008, 10:14)
Si iar o ia topicul prin balarii (poate face un moderator curatenie?)... Revenind la topic, sa tragem cateva concluzii.
1. Multi nu merg cu autobuzul pentru ca:
- autobuzele (ca si celelalte mijloace de transport in comun) nu sunt goale (la orele de varf)
- pentru multi transportul in comun nu e o solutie practica (mult de mers pana la cea mai apropiata statie, schimbat de prea multe ori etc.)
- conditiile oferite de transportul in comun sunt departe de a fi civilizate (mirosuri, ingramadeala, hoti de buzunare, manelisti etc)
- destui sunt comozi

2. Destule masini au o persoana inauntru pentru ca:
- se intampla sa nu aiba colegi  care locuiesc in drum spre serviciu
- unii au colegi cu obiceiuri mai naspa (ex. fumeaza in masina)
- unii nu au orar fix de lucru, ceea ce face lucrurile nasol de sincronizat (cazul meu de ex)
- si colegii au masini si unora nu le place sa astepte sa fie luati de altul, valabil mai ales in conditii naspa: ploaie, ger, ninsoare etc.
- la intors, dupa lucru, unii n-au chef sa vina direct acasa
- alte cauze

3. Impactul moto cu 250 km/h vs auto iesit de pe drum lateral:
- initial e normal ca vina sa fie atribuita soferului
- politia poate aproxima viteza motociclistului si in unele cazuri se poate demonstra stiintific ca soferul nu avea cum sa-l vada la inceputul manevrei, cu toata mama asigurarii, caz in care culpa se muta spre moto.
- motociclistului oricum nu-i pasa de cine-i vinovat, fiind mort de ceva vreme. De aia i se recomanda atentie sporita si conducere preventiva mai mult decat soferilor.

Daca am pierdut ceva pe drum, rog sa completati voi.
*


1. Comoditate si atat;
2. Democratie prost inteleasa;
3. Aici sunt de acord cu tine. Desi, legal, vina nu este a motociclistului, totusi, acesta poarta aproape intreaga vina pentru producerea accidentului.
Din pacate morti sunt si vor fi de ambele parti, asa ca toti ar trebui sa conducem cu atentie, preventiv.


--------------------
motocicleta 1000cc 1900 - la vedere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 20 Nov 2008, 10:43
Post #1807


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




QUOTE(Motociclist @ 20 Nov 2008, 10:38)
2. Democratie prost inteleasa;
*


radmasa.gif
Tu nu ti-ai ars carnetul de membru?
Hai ca m-ai dat pe spate!!!
radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

Mai am o intrebare. Ne poti spune varsta ta? Daca o faci, fii totusi sincer.

This post has been edited by Victoras2001: 20 Nov 2008, 10:44


--------------------
ZAZ Zaporojeț 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 20 Nov 2008, 10:44
Post #1808


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(Motociclist @ 20 Nov 2008, 10:12)
Sunt si destui conservari pe220.ro care merg cu 250km/h.
Despre faptul ca suntem donatori, am mai spus-o: In cazul in care, Doamne fereste, voi sau alti membri ai familiei, veti avea vreodata nevoie de vreun transplant, sa intrebati mai intai de unde provine organul respectiv, iar daca provine de la un motociclist, sa-l refuzati.
*


Din pacate trebuie sa recunosc ca sunt unul dintre conservari care a mers cu "peste 200" pe o sosea din Romania. Era unul in fata mea cu un Passat CC care tot ii dadea si m-am tinut lipit de el. Stiu ca nu am nici o scuza dar cateodata pur si simplu, acolo unde se poate, iti vine sa ii "dai".

This post has been edited by ionutctn: 20 Nov 2008, 10:44


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 20 Nov 2008, 10:46
Post #1809


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




Stai linistit ca nu esti singurul care a mers cu 200. radmasa.gif
Da presupun ca n-ai facut-o prin intersectie.


--------------------
ZAZ Zaporojeț 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 20 Nov 2008, 10:49
Post #1810


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Eu am inteles in ultimul timp cam asa:
1. In cazul accidentelor cu motociclisti, in majoritatea situatiilor sunt de vina motociclistii sau in cel mai fericit caz culpa comuna, conform datelor statistice oficiale.
2. Motociclistii fac de 10 ori mai multe accidente decat automobilistii (in cifre relative, raportate procentual la numarul de motociclisti), conform acelorlasi date statistice oficiale.
3. Accidentele cu motociclete, pentru conducatorul vehiculului pe 2 roti, sunt mai grave decat cele cu autoturisme, din cauza protectiei mai reduse.
4. E o practica curenta mult mai des intalnita in randul motociclistilor de a merge cu 200 km/h +, fie si din motivul ca au cu ce, fata de "conservari" care nu au utilaje atat de performante.
5. La nivel european si mondial se pune accent puternic pe siguranta autovehiculelor (ABS obligatoriu, stele cat mai multe la crash-test, ESP-uri aproape standard etc)
6. Multe motociclete nu sunt concepute pentru deplasarea prin oras, ba chiar sunt oarecum contraindicate (motoare care "trebuie" turate ca altfel se opresc, motoare care trebuie racite de curenti de aer importanti = necesita ceva viteza, anvelope care trebuie "incalzite)
7. Motocicletele sunt foarte instabile in situatii de carosabil alunecos (pete de apa, de ulei, caldaram umed etc)
8. Mopedele sunt ceva demn de dispret, pentru ca cei ce le conduc nu au carnet (fara a se stii daca e sau nu adevarat, care ar fi procentul celor fara carnet, ca poate majoritatea au carnet. Evident vorbit pe „mi se pare” nicidecum pe date statistice)
9. Si scuterele sunt ceva de dispret, fara a se face diferenta ca pentru multe scutere chiar e nevoie de carnet.
10. Cu motocicleta e foarte periculos sa te deplasezi in sezonul rece cand e gheata si cand temperaturile exterioare pot provoca boli serioase motociclistului
11. O motocicleta costa aproape cat o masina, dar e utilizabila cel mult 75% din an, in restul de 25% fiind necesara utilizarea transportului in comun sau a masinii personale (sic!, masina care... ocupa spatiu pe strada)
12. Motocicletele sunt mai mici si incap mai usor pe strada.
Considerand punctele de la 1 la 12, recomandarea motociclistului este ca cea mai buna optiune este motocicleta. Scuterele si alte mopede ies din discutie pentru ca sunt o categorie inferioara.

This post has been edited by klaus: 20 Nov 2008, 10:57


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 20 Nov 2008, 10:52
Post #1811


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(Motociclist @ 12 Oct 2008, 20:15)
...Pe vremuri (in timpul comunismului), tata ma ducea la ... doctor ... in brate prin autobuze si tramvaie...
*

Acum pricep. smile.gif


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Motociclist
post 20 Nov 2008, 10:53
Post #1812





Group: Members
Posts: 0
Joined: 8 October 08




QUOTE(Victoras2001 @ 20 Nov 2008, 10:46)
Stai linistit ca nu esti singurul care a mers cu 200.  radmasa.gif
Da presupun ca n-ai facut-o prin intersectie.
*


Intresectie in Oras sau cum?


--------------------
motocicleta 1000cc 1900 - la vedere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 20 Nov 2008, 10:54
Post #1813


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(Motociclist @ 20 Nov 2008, 10:38)
Desi, legal, vina nu este a motociclistului, totusi, acesta poarta aproape intreaga vina pentru producerea accidentului.
*

Sa spunem ca tu cu motocicleta lovesti noaptea o caruta pe autostrada, semnalizata corespunzator, din spate.
Sa inteleg ca legal esti de vina ca nu ai pastrat distanta corespunzatoare? Sau cumva caruta aia nu avea ce sa caute pe autostrada? Asa cum nici motociclistul nu avea de ce sa aiba 250 km/h?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neumann
post 20 Nov 2008, 10:59
Post #1814


Membru autentic


Group: Members
Posts: 783
Joined: 6 November 03
From: Spermezeu




QUOTE(Motociclist @ 20 Nov 2008, 08:29)
Daca tot esti singur la volan, taie-ti jumatatea nefolosita din masina, ca sa avem loc cate doi pe banda (hai ca-s curios ce intelegeti din ce-am spus).
*



Pare ca ati cam avea nevoie de o insula a voastra, unde banzile sa fie mai inguste, si sa nu incapa conservarii care ocupa spatiu degeaba.
E ilegal mersul in paralel pe aceeasi banda, indiferent cat de ingusta e motocicleta.
Cum sa-ti explic... daca exista o portiune de asfalt hasurata, nu inseamna ca trebuie sa stai acolo, pentru a face mai mult loc pe sosea. Inseamna ca aia a fost gandita sa fie libera, din diverse motive.



--------------------
... .. ..
Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 20 Nov 2008, 11:02
Post #1815


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




In "unele tari" regulamentul rutier spune clar: fiecare participant la trafic are dreptul sa se astepte ca partnerii sai de trafic respecta regulamentul. Prin urmare, la accidente cauzate (si) de nerespectarea regulamentului de un adin parti e cel putin culpa comuna. As exemplifica aici multdiscutata neacordare de prioritate unui vehicul care circula pe contrasens si in cazul de fata circulatia cu viteza mult prea mare.

Exista in Romania (eventual intr-un cadru legislativ mai larg decit codul rutier) prevederi legale asemanatoare, cu aplicabilitate universala? (deci si in circulatia rutiera)?

Daca nu (cu alte cuvinte: daca nu trebuie sa ma astept ca cei cu care intru in contact vor respecta regulile) apar implicatii interesante ...


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 20 Nov 2008, 11:09
Post #1816


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




cand esti cu masina ,e mai bine ca nu stai sa depinzi de unu si de altu sau de autobuz,sa vina sa te ia poate ala dupa munca are chef sa plece in alta parte si tu o iei in mufa etc,plus ca mie nu-mi place sa depind de altu biggrin.gif

deci facem acia comparatii degeaba motociclustu bate campi .

This post has been edited by C@talin: 20 Nov 2008, 11:10


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 20 Nov 2008, 11:09
Post #1817


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.744
Joined: 1 November 04
From: sat




@Motociclist: indiferent ce ar spune lumea pe aici, tu esti Gica Contra. Mi se pare mie sau ai impresia ca esti mereu neinteles si persecutat?


@moderatori: nu inchide nimeni topicul asta? nu de alta, dar de cateva zeci de pagini se bate apa in piua, se prezinta aceleasi concluzii sub diverse forme dar initiatorul ori nu vrea, ori nu poate sa inteleaga. Sau o fi vreun troll.

This post has been edited by Illusi0n: 20 Nov 2008, 11:10


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Motociclist
post 20 Nov 2008, 11:11
Post #1818





Group: Members
Posts: 0
Joined: 8 October 08




QUOTE(klaus @ 20 Nov 2008, 10:49)
Eu am inteles in ultimul timp cam asa:
1. In cazul accidentelor cu motociclisti, in majoritatea situatiilor sunt de vina motociclistii sau in cel mai fericit caz culpa comuna, conform datelor statistice oficiale.
2. Motociclistii fac de 10 ori mai multe accidente decat automobilistii (in cifre relative, raportate procentual la numarul de motociclisti), conform acelorlasi date statistice oficiale.
3. Accidentele cu motociclete, pentru conducatorul vehiculului pe 2 roti, sunt mai grave decat cele cu autoturisme, din cauza protectiei mai reduse.
4. E o practica curenta mult mai des intalnita in randul motociclistilor de a merge cu 200 km/h +, fie si din motivul ca au cu ce, fata de "conservari" care nu au utilaje atat de performante.
5. La nivel european si mondial se pune accent puternic pe siguranta autovehiculelor (ABS obligatoriu, stele cat mai multe la crash-test, ESP-uri aproape standard etc)
6. Multe motociclete nu sunt concepute pentru deplasarea prin oras, ba chiar sunt oarecum contraindicate (motoare care "trebuie" turate ca altfel se opresc, motoare care trebuie racite de curenti de aer importanti = necesita ceva viteza, anvelope care trebuie "incalzite)
7. Motocicletele sunt foarte instabile in situatii de carosabil alunecos (pete de apa, de ulei, caldaram umed etc)
8. Mopedele sunt ceva demn de dispret, pentru ca cei ce le conduc nu au carnet (fara a se stii daca e sau nu adevarat, care ar fi procentul celor fara carnet, ca poate majoritatea au carnet. Evident vorbit pe „mi se pare” nicidecum pe date statistice)
9. Si scuterele sunt ceva de dispret, fara a se face diferenta ca pentru multe scutere chiar e nevoie de carnet.
10. Cu motocicleta e foarte periculos sa te deplasezi in sezonul rece cand e gheata si cand temperaturile exterioare pot provoca boli serioase motociclistului
11. O motocicleta costa aproape cat o masina, dar e utilizabila cel mult 75% din an, in restul de 25% fiind necesara utilizarea transportului in comun sau a masinii personale (sic!, masina care... ocupa spatiu pe strada)
12. Motocicletele sunt mai mici si incap mai usor pe strada.
Considerand punctele de la 1 la 12, recomandarea motociclistului este ca cea mai buna optiune este motocicleta. Scuterele si alte mopede ies din discutie pentru ca sunt o categorie inferioara.
*


Ca sa vezi ca intelegi mereu gresit si sa nu zic ca spui numai neadevaruri la adresa mea, iti voi da urmatorul exemplu:

Asta ai spus tu acum, ca as fi afirmat eu cu tarie:
"8. Mopedele sunt ceva demn de dispret, pentru ca cei ce le conduc nu au carnet (fara a se stii daca e sau nu adevarat, care ar fi procentul celor fara carnet, ca poate majoritatea au carnet. Evident vorbit pe „mi se pare” nicidecum pe date statistice)
9. Si scuterele sunt ceva de dispret, fara a se face diferenta ca pentru multe scutere chiar e nevoie de carnet."

Asta am spus eu intr-unul din primele post-uri:
"Scuteristi sau biciclisti in timpul saptamanii nu cred ca ar fi chiar asa de rusinos, mai ales pe timpul verii. ...Cica aia pe afara asa procedeaza. Dar aia chiar trebuie sa ajunga la munca la ora fixa si pleaca la fel. Deh, sunt ei mai prosti si noi mai destepti."

Nici n-are rost sa ma mai refer si la alte afirmatii de-ale tale la adresa mea. M-am referit la asta, pentru ca tot ai incercat pe aici sa-mi urci si mopedistii si scuteristii in cap.


--------------------
motocicleta 1000cc 1900 - la vedere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 20 Nov 2008, 11:12
Post #1819


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




el vrea soseaua doar ptr el ce nu intelegeti oameni buni,el e za king of the road pana se incolaceste de ceva tongue.gif .Daca cumva isi ia ban ceva sa asteptam venirea cu moto jr ? icon_mrgreen.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Motociclist
post 20 Nov 2008, 11:13
Post #1820





Group: Members
Posts: 0
Joined: 8 October 08




QUOTE(C@talin @ 20 Nov 2008, 11:09)
cand esti cu masina ,e mai bine ca nu stai sa depinzi de unu si de altu sau de autobuz,sa vina sa te ia poate ala dupa munca are chef sa plece in alta parte si tu o iei in mufa etc,plus ca mie nu-mi place sa depind de altu biggrin.gif

deci facem acia comparatii degeaba motociclustu bate campi .
*


biggrin.gif Hop si tu... radmasa.gif


--------------------
motocicleta 1000cc 1900 - la vedere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 20 Nov 2008, 11:13
Post #1821


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




si da ii dau si o dedicatie de zile mari biggrin.gif


20 Nov 2008, 12:17:
pai am zis sa mai scriu si eu,ca m-am enervat asa tare cand eu ststeam in coloana pe victoriei si autobuzele erau libere doar la sofer,nu mai zic ca am avut treaba putin si cu metrou la ora de varf 16-17,puhoiu de omani ne inghesuiam in metrou ca la chinezi avantas daca stai langa vreo gagica buna mai o mana acolo dincolo 04.gif .In rest nu stiam cum sa ies mai repde de acolo pur si simplu ti se face rau de la aeru ala de cacao inchis wink.gif

This post has been edited by C@talin: 20 Nov 2008, 11:17


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Motociclist
post 20 Nov 2008, 11:17
Post #1822





Group: Members
Posts: 0
Joined: 8 October 08




QUOTE(C@talin @ 20 Nov 2008, 11:13)
si da ii dau si o dedicatie de zile mari  biggrin.gif

*


radmasa.gif Tu, intr-adevar, esti cel mai tare. Respect! biggrin.gif

20 Nov 2008, 11:19:
QUOTE(C@talin @ 20 Nov 2008, 11:13)
si da ii dau si o dedicatie de zile mari  biggrin.gif


<span class='edit'>20 Nov 2008, 12:17:</span>
pai am zis sa mai scriu si eu,ca m-am enervat asa tare cand eu ststeam in coloana pe victoriei si autobuzele erau libere doar la sofer,nu mai zic ca am avut treaba putin si cu metrou la ora de varf 16-17,puhoiu de omani  ne inghesuiam in metrou ca la chinezi avantas daca stai langa vreo gagica buna mai o mana acolo dincolo 04.gif .In rest nu stiam cum sa ies mai repde de acolo pur si simplu ti se face rau de la aeru ala de cacao inchis wink.gif
*


Macar ai facut putin cu metroul, fii sincer. Si ai face si cu autobuzul, daca n-ar fi atatea masini care sa-l blocheze.

This post has been edited by Motociclist: 20 Nov 2008, 11:19


--------------------
motocicleta 1000cc 1900 - la vedere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 20 Nov 2008, 11:21
Post #1823


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(Motociclist @ 20 Nov 2008, 11:11)
Ca sa vezi ca intelegi mereu gresit si sa nu zic ca spui numai neadevaruri la adresa mea, iti voi da urmatorul exemplu:

Asta ai spus tu acum, ca as fi afirmat eu cu tarie:
"8. Mopedele sunt ceva demn de dispret, pentru ca cei ce le conduc nu au carnet (fara a se stii daca e sau nu adevarat, care ar fi procentul celor fara carnet, ca poate majoritatea au carnet. Evident vorbit pe „mi se pare” nicidecum pe date statistice)
9. Si scuterele sunt ceva de dispret, fara a se face diferenta ca pentru multe scutere chiar e nevoie de carnet."
*

Ok, numai pentru ca mi-e pur si simplu lene sa caut acum sa dau niste citate din tine referitor la dispretul fata de scuteristii "fara carnet", sa ignoram cele 2 puncte, 8 si 9.
In conformitate cu punctele 1-7 si 10-12, userul motociclistul recomanda sa trecem la motociclete.
Asa e mai bine?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Motociclist
post 20 Nov 2008, 11:21
Post #1824





Group: Members
Posts: 0
Joined: 8 October 08




QUOTE(Motociclist @ 20 Nov 2008, 08:03)
Am gasit accidentul de la noi, in urma caruia motociclistul a murit. Tot am incercat eu sa va spun despre el, atragandu-va atentia ca ceea ce spuneam eu, nu erau cuvintele mele.
Va las sa cititi comentariile celor care au postat acolo...
Va dau totusi un exemplu:
"ba...!!!!!!nu conteaza ce viteza avea ala cu motocicleta.ala cu masina trebuia sa dea prioritate chiar daca ala cu motorul avea si 300km/h.credeti-ma ca stiu ce spun.P.S AGENT LA POLITIA RUTIERA din constanta.condoleant e."   

http://www.220.ro/Accident_de_motocicleta_...ania-11025.html
*


...


--------------------
motocicleta 1000cc 1900 - la vedere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady77
post 20 Nov 2008, 11:24
Post #1825


راحتزیل یو


Group: Members
Posts: 1.729
Joined: 15 December 05
From: near Bacau




Ai mai pus postul ala de vreo 3 ori.


Si te intreb si eu a 5-a oara, cred, daca mori mai conteaza cine e vinovat?


--------------------
________________ ________________ _________________
The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.

ecnedifnocfollufsisoM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Motociclist
post 20 Nov 2008, 11:27
Post #1826





Group: Members
Posts: 0
Joined: 8 October 08




QUOTE(ady77 @ 20 Nov 2008, 11:24)
Ai mai pus postul ala de vreo 3 ori.
Si te intreb si eu a 5-a oara, cred, daca mori mai conteaza cine e vinovat?
*


Nu mai conteaza mai omule, dar eu am vrut doar sa nu mai fiti tari in... afirmatii.
Vedeti ce spune nenea ala care "se da" cunoscator al Legii?


--------------------
motocicleta 1000cc 1900 - la vedere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 20 Nov 2008, 11:31
Post #1827


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




Am cautat ceva ce sa corespunda cu titlul topicului si uite ce gasi Gugalu :Nu mi se pare normal..., sleeping_with_bike.jpg ( Size: 31.1k ) Number of downloads: 24
smile.gif
Orice asemanare cu .......


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Motociclist
post 20 Nov 2008, 11:31
Post #1828





Group: Members
Posts: 0
Joined: 8 October 08




QUOTE(klaus @ 20 Nov 2008, 11:21)
Ok, numai pentru ca mi-e pur si simplu lene sa caut acum sa dau niste citate din tine referitor la dispretul fata de scuteristii "fara carnet", sa ignoram cele 2 puncte, 8 si 9.
In conformitate cu punctele 1-7 si 10-12, userul motociclistul recomanda sa trecem la motociclete.
Asa e mai bine?
*


Acum vrei sa caut post-urile in care v-am spus ca ati putea sa va cuplati mai multi insi la o masina? Deci, la o MASINA!
Ca discutiile au degenerat (mai putin din cauza mea) si au aparut afirmatii ce pareau batute in cuie, este altceva...

This post has been edited by Motociclist: 20 Nov 2008, 11:32


--------------------
motocicleta 1000cc 1900 - la vedere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady77
post 20 Nov 2008, 11:35
Post #1829


راحتزیل یو


Group: Members
Posts: 1.729
Joined: 15 December 05
From: near Bacau




QUOTE(Motociclist @ 20 Nov 2008, 08:03)
Am gasit accidentul de la noi, in urma caruia motociclistul a murit. Tot am incercat eu sa va spun despre el, atragandu-va atentia ca ceea ce spuneam eu, nu erau cuvintele mele.
Va las sa cititi comentariile celor care au postat acolo...
Va dau totusi un exemplu:
"ba...!!!!!!nu conteaza ce viteza avea ala cu motocicleta.ala cu masina trebuia sa dea prioritate chiar daca ala cu motorul avea si 300km/h.credeti-ma ca stiu ce spun.P.S AGENT LA POLITIA RUTIERA din constanta.condoleant e."   

http://www.220.ro/Accident_de_motocicleta_...ania-11025.html
*


Legat de accidentul asta, deci motociclistul mergea cu 300 km/h ceea ce inseamna 83.33 m/s si tu imi spui ca un om normal putea sa se asigure? Nu conteaza ce spune garcea, la orice tribunal din lume vinovat era motociclistul.


--------------------
________________ ________________ _________________
The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.

ecnedifnocfollufsisoM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 20 Nov 2008, 11:35
Post #1830


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




QUOTE(Motociclist @ 20 Nov 2008, 11:31)
Acum vrei sa caut post-urile in care v-am spus ca ati putea sa va cuplati mai multi insi la o masina? Deci, la o MASINA!
*


Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
INDURAAAAAAAAAREEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


--------------------
ZAZ Zaporojeț 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79 Pages « < 59 60 61 62 63 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th July 2025 - 10:19
Forum Renault