Nu mi se pare normal..., Omul si masina, iar autobuzul gol.
![]() ![]() ![]() |
Nu mi se pare normal..., Omul si masina, iar autobuzul gol.
Motociclist |
![]()
Post
#1801
|
||
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
|
||
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|||
namidee |
![]()
Post
#1802
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 418 Joined: 19 September 08 From: Frankfurt ![]() |
Si iar o ia topicul prin balarii (poate face un moderator curatenie?)... Revenind la topic, sa tragem cateva concluzii.
1. Multi nu merg cu autobuzul pentru ca: - autobuzele (ca si celelalte mijloace de transport in comun) nu sunt goale (la orele de varf) - pentru multi transportul in comun nu e o solutie practica (mult de mers pana la cea mai apropiata statie, schimbat de prea multe ori etc.) - conditiile oferite de transportul in comun sunt departe de a fi civilizate (mirosuri, ingramadeala, hoti de buzunare, manelisti etc) - destui sunt comozi 2. Destule masini au o persoana inauntru pentru ca: - se intampla sa nu aiba colegi care locuiesc in drum spre serviciu - unii au colegi cu obiceiuri mai naspa (ex. fumeaza in masina) - unii nu au orar fix de lucru, ceea ce face lucrurile nasol de sincronizat (cazul meu de ex) - si colegii au masini si unora nu le place sa astepte sa fie luati de altul, valabil mai ales in conditii naspa: ploaie, ger, ninsoare etc. - la intors, dupa lucru, unii n-au chef sa vina direct acasa - alte cauze 3. Impactul moto cu 250 km/h vs auto iesit de pe drum lateral: - initial e normal ca vina sa fie atribuita soferului - politia poate aproxima viteza motociclistului si in unele cazuri se poate demonstra stiintific ca soferul nu avea cum sa-l vada la inceputul manevrei, cu toata mama asigurarii, caz in care culpa se muta spre moto. - motociclistului oricum nu-i pasa de cine-i vinovat, fiind mort de ceva vreme. De aia i se recomanda atentie sporita si conducere preventiva mai mult decat soferilor. Daca am pierdut ceva pe drum, rog sa completati voi. |
--------------------
Dacia
Sandero
1.4 MPI 2008
|
|
adip |
![]()
Post
#1803
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(Motociclist @ 20 Nov 2008, 19:12) [...] veti avea vreodata nevoie de vreun transplant, sa intrebati mai intai de unde provine organul respectiv, iar daca provine de la un motociclist, sa-l refuzati. Pot refuza un transplant de creier? |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#1804
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
Apropos de impact la viteza mare si prioritati.
Hai sa luam intersectia Dacia cu Polona. Cine trece prin acea intersectie cu viteza, pe principul ca are verde, mi se pare inconstient. Sunt intersectii in care vizibilitatea este 0. Cum poate trece un om normal prin acea intersectie, bazandu-se doar pe culoarea semaforului? Daca vine unu' beat, sau unu fara frane, sau unu neatent, sau... Cine nu incetineste atat cat sa-i permita sa se asigure, repet, e inconstient. Indiferent ca-i conservar sau motociclist, cine intra cu 200km/h in intersectie apoi se plange (daca mai poate) ca avea prioritate, ori nu-l duce capul, ori e prost de moare, ori e prost si moare. @Adip ![]() This post has been edited by Victoras2001: 20 Nov 2008, 10:38 |
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
adip |
![]()
Post
#1805
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(Victoras2001 @ 20 Nov 2008, 19:35) Indiferent ca-i conservar sau motociclist, cine intra cu 200km/h in intersectie apoi se plange (daca mai poate) ca avea prioritate, ori nu-l duce capul, ori e prost de moare. Ori e foarte norocos daca mai apuca sa se planga, asa ca sa faca bine sa nu se mai planga |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
Motociclist |
![]()
Post
#1806
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
QUOTE(namidee @ 20 Nov 2008, 10:14) Si iar o ia topicul prin balarii (poate face un moderator curatenie?)... Revenind la topic, sa tragem cateva concluzii. 1. Multi nu merg cu autobuzul pentru ca: - autobuzele (ca si celelalte mijloace de transport in comun) nu sunt goale (la orele de varf) - pentru multi transportul in comun nu e o solutie practica (mult de mers pana la cea mai apropiata statie, schimbat de prea multe ori etc.) - conditiile oferite de transportul in comun sunt departe de a fi civilizate (mirosuri, ingramadeala, hoti de buzunare, manelisti etc) - destui sunt comozi 2. Destule masini au o persoana inauntru pentru ca: - se intampla sa nu aiba colegi care locuiesc in drum spre serviciu - unii au colegi cu obiceiuri mai naspa (ex. fumeaza in masina) - unii nu au orar fix de lucru, ceea ce face lucrurile nasol de sincronizat (cazul meu de ex) - si colegii au masini si unora nu le place sa astepte sa fie luati de altul, valabil mai ales in conditii naspa: ploaie, ger, ninsoare etc. - la intors, dupa lucru, unii n-au chef sa vina direct acasa - alte cauze 3. Impactul moto cu 250 km/h vs auto iesit de pe drum lateral: - initial e normal ca vina sa fie atribuita soferului - politia poate aproxima viteza motociclistului si in unele cazuri se poate demonstra stiintific ca soferul nu avea cum sa-l vada la inceputul manevrei, cu toata mama asigurarii, caz in care culpa se muta spre moto. - motociclistului oricum nu-i pasa de cine-i vinovat, fiind mort de ceva vreme. De aia i se recomanda atentie sporita si conducere preventiva mai mult decat soferilor. Daca am pierdut ceva pe drum, rog sa completati voi. 1. Comoditate si atat; 2. Democratie prost inteleasa; 3. Aici sunt de acord cu tine. Desi, legal, vina nu este a motociclistului, totusi, acesta poarta aproape intreaga vina pentru producerea accidentului. Din pacate morti sunt si vor fi de ambele parti, asa ca toti ar trebui sa conducem cu atentie, preventiv. |
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#1807
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
|
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#1808
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Motociclist @ 20 Nov 2008, 10:12) Sunt si destui conservari pe220.ro care merg cu 250km/h. Despre faptul ca suntem donatori, am mai spus-o: In cazul in care, Doamne fereste, voi sau alti membri ai familiei, veti avea vreodata nevoie de vreun transplant, sa intrebati mai intai de unde provine organul respectiv, iar daca provine de la un motociclist, sa-l refuzati. Din pacate trebuie sa recunosc ca sunt unul dintre conservari care a mers cu "peste 200" pe o sosea din Romania. Era unul in fata mea cu un Passat CC care tot ii dadea si m-am tinut lipit de el. Stiu ca nu am nici o scuza dar cateodata pur si simplu, acolo unde se poate, iti vine sa ii "dai". This post has been edited by ionutctn: 20 Nov 2008, 10:44 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#1809
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
Stai linistit ca nu esti singurul care a mers cu 200.
![]() Da presupun ca n-ai facut-o prin intersectie. |
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
klaus |
![]()
Post
#1810
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu am inteles in ultimul timp cam asa:
1. In cazul accidentelor cu motociclisti, in majoritatea situatiilor sunt de vina motociclistii sau in cel mai fericit caz culpa comuna, conform datelor statistice oficiale. 2. Motociclistii fac de 10 ori mai multe accidente decat automobilistii (in cifre relative, raportate procentual la numarul de motociclisti), conform acelorlasi date statistice oficiale. 3. Accidentele cu motociclete, pentru conducatorul vehiculului pe 2 roti, sunt mai grave decat cele cu autoturisme, din cauza protectiei mai reduse. 4. E o practica curenta mult mai des intalnita in randul motociclistilor de a merge cu 200 km/h +, fie si din motivul ca au cu ce, fata de "conservari" care nu au utilaje atat de performante. 5. La nivel european si mondial se pune accent puternic pe siguranta autovehiculelor (ABS obligatoriu, stele cat mai multe la crash-test, ESP-uri aproape standard etc) 6. Multe motociclete nu sunt concepute pentru deplasarea prin oras, ba chiar sunt oarecum contraindicate (motoare care "trebuie" turate ca altfel se opresc, motoare care trebuie racite de curenti de aer importanti = necesita ceva viteza, anvelope care trebuie "incalzite) 7. Motocicletele sunt foarte instabile in situatii de carosabil alunecos (pete de apa, de ulei, caldaram umed etc) 8. Mopedele sunt ceva demn de dispret, pentru ca cei ce le conduc nu au carnet (fara a se stii daca e sau nu adevarat, care ar fi procentul celor fara carnet, ca poate majoritatea au carnet. Evident vorbit pe „mi se pare” nicidecum pe date statistice) 9. Si scuterele sunt ceva de dispret, fara a se face diferenta ca pentru multe scutere chiar e nevoie de carnet. 10. Cu motocicleta e foarte periculos sa te deplasezi in sezonul rece cand e gheata si cand temperaturile exterioare pot provoca boli serioase motociclistului 11. O motocicleta costa aproape cat o masina, dar e utilizabila cel mult 75% din an, in restul de 25% fiind necesara utilizarea transportului in comun sau a masinii personale (sic!, masina care... ocupa spatiu pe strada) 12. Motocicletele sunt mai mici si incap mai usor pe strada. Considerand punctele de la 1 la 12, recomandarea motociclistului este ca cea mai buna optiune este motocicleta. Scuterele si alte mopede ies din discutie pentru ca sunt o categorie inferioara. This post has been edited by klaus: 20 Nov 2008, 10:57 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
vijelie |
![]()
Post
#1811
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
Motociclist |
![]()
Post
#1812
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
|
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
klaus |
![]()
Post
#1813
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Motociclist @ 20 Nov 2008, 10:38) Desi, legal, vina nu este a motociclistului, totusi, acesta poarta aproape intreaga vina pentru producerea accidentului. Sa spunem ca tu cu motocicleta lovesti noaptea o caruta pe autostrada, semnalizata corespunzator, din spate. Sa inteleg ca legal esti de vina ca nu ai pastrat distanta corespunzatoare? Sau cumva caruta aia nu avea ce sa caute pe autostrada? Asa cum nici motociclistul nu avea de ce sa aiba 250 km/h? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
neumann |
![]()
Post
#1814
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu ![]() |
QUOTE(Motociclist @ 20 Nov 2008, 08:29) Daca tot esti singur la volan, taie-ti jumatatea nefolosita din masina, ca sa avem loc cate doi pe banda (hai ca-s curios ce intelegeti din ce-am spus). Pare ca ati cam avea nevoie de o insula a voastra, unde banzile sa fie mai inguste, si sa nu incapa conservarii care ocupa spatiu degeaba. E ilegal mersul in paralel pe aceeasi banda, indiferent cat de ingusta e motocicleta. Cum sa-ti explic... daca exista o portiune de asfalt hasurata, nu inseamna ca trebuie sa stai acolo, pentru a face mai mult loc pe sosea. Inseamna ca aia a fost gandita sa fie libera, din diverse motive. |
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|
os |
![]()
Post
#1815
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
In "unele tari" regulamentul rutier spune clar: fiecare participant la trafic are dreptul sa se astepte ca partnerii sai de trafic respecta regulamentul. Prin urmare, la accidente cauzate (si) de nerespectarea regulamentului de un adin parti e cel putin culpa comuna. As exemplifica aici multdiscutata neacordare de prioritate unui vehicul care circula pe contrasens si in cazul de fata circulatia cu viteza mult prea mare.
Exista in Romania (eventual intr-un cadru legislativ mai larg decit codul rutier) prevederi legale asemanatoare, cu aplicabilitate universala? (deci si in circulatia rutiera)? Daca nu (cu alte cuvinte: daca nu trebuie sa ma astept ca cei cu care intru in contact vor respecta regulile) apar implicatii interesante ... |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
C@talin |
![]()
Post
#1816
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
cand esti cu masina ,e mai bine ca nu stai sa depinzi de unu si de altu sau de autobuz,sa vina sa te ia poate ala dupa munca are chef sa plece in alta parte si tu o iei in mufa etc,plus ca mie nu-mi place sa depind de altu
![]() deci facem acia comparatii degeaba motociclustu bate campi . This post has been edited by C@talin: 20 Nov 2008, 11:10 |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
marksman |
![]()
Post
#1817
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.744 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
@Motociclist: indiferent ce ar spune lumea pe aici, tu esti Gica Contra. Mi se pare mie sau ai impresia ca esti mereu neinteles si persecutat?
@moderatori: nu inchide nimeni topicul asta? nu de alta, dar de cateva zeci de pagini se bate apa in piua, se prezinta aceleasi concluzii sub diverse forme dar initiatorul ori nu vrea, ori nu poate sa inteleaga. Sau o fi vreun troll. This post has been edited by Illusi0n: 20 Nov 2008, 11:10 |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Nick Ușor
|
|
Motociclist |
![]()
Post
#1818
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
QUOTE(klaus @ 20 Nov 2008, 10:49) Eu am inteles in ultimul timp cam asa: 1. In cazul accidentelor cu motociclisti, in majoritatea situatiilor sunt de vina motociclistii sau in cel mai fericit caz culpa comuna, conform datelor statistice oficiale. 2. Motociclistii fac de 10 ori mai multe accidente decat automobilistii (in cifre relative, raportate procentual la numarul de motociclisti), conform acelorlasi date statistice oficiale. 3. Accidentele cu motociclete, pentru conducatorul vehiculului pe 2 roti, sunt mai grave decat cele cu autoturisme, din cauza protectiei mai reduse. 4. E o practica curenta mult mai des intalnita in randul motociclistilor de a merge cu 200 km/h +, fie si din motivul ca au cu ce, fata de "conservari" care nu au utilaje atat de performante. 5. La nivel european si mondial se pune accent puternic pe siguranta autovehiculelor (ABS obligatoriu, stele cat mai multe la crash-test, ESP-uri aproape standard etc) 6. Multe motociclete nu sunt concepute pentru deplasarea prin oras, ba chiar sunt oarecum contraindicate (motoare care "trebuie" turate ca altfel se opresc, motoare care trebuie racite de curenti de aer importanti = necesita ceva viteza, anvelope care trebuie "incalzite) 7. Motocicletele sunt foarte instabile in situatii de carosabil alunecos (pete de apa, de ulei, caldaram umed etc) 8. Mopedele sunt ceva demn de dispret, pentru ca cei ce le conduc nu au carnet (fara a se stii daca e sau nu adevarat, care ar fi procentul celor fara carnet, ca poate majoritatea au carnet. Evident vorbit pe „mi se pare” nicidecum pe date statistice) 9. Si scuterele sunt ceva de dispret, fara a se face diferenta ca pentru multe scutere chiar e nevoie de carnet. 10. Cu motocicleta e foarte periculos sa te deplasezi in sezonul rece cand e gheata si cand temperaturile exterioare pot provoca boli serioase motociclistului 11. O motocicleta costa aproape cat o masina, dar e utilizabila cel mult 75% din an, in restul de 25% fiind necesara utilizarea transportului in comun sau a masinii personale (sic!, masina care... ocupa spatiu pe strada) 12. Motocicletele sunt mai mici si incap mai usor pe strada. Considerand punctele de la 1 la 12, recomandarea motociclistului este ca cea mai buna optiune este motocicleta. Scuterele si alte mopede ies din discutie pentru ca sunt o categorie inferioara. Ca sa vezi ca intelegi mereu gresit si sa nu zic ca spui numai neadevaruri la adresa mea, iti voi da urmatorul exemplu: Asta ai spus tu acum, ca as fi afirmat eu cu tarie: "8. Mopedele sunt ceva demn de dispret, pentru ca cei ce le conduc nu au carnet (fara a se stii daca e sau nu adevarat, care ar fi procentul celor fara carnet, ca poate majoritatea au carnet. Evident vorbit pe „mi se pare” nicidecum pe date statistice) 9. Si scuterele sunt ceva de dispret, fara a se face diferenta ca pentru multe scutere chiar e nevoie de carnet." Asta am spus eu intr-unul din primele post-uri: "Scuteristi sau biciclisti in timpul saptamanii nu cred ca ar fi chiar asa de rusinos, mai ales pe timpul verii. ...Cica aia pe afara asa procedeaza. Dar aia chiar trebuie sa ajunga la munca la ora fixa si pleaca la fel. Deh, sunt ei mai prosti si noi mai destepti." Nici n-are rost sa ma mai refer si la alte afirmatii de-ale tale la adresa mea. M-am referit la asta, pentru ca tot ai incercat pe aici sa-mi urci si mopedistii si scuteristii in cap. |
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
C@talin |
![]()
Post
#1819
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
el vrea soseaua doar ptr el ce nu intelegeti oameni buni,el e za king of the road pana se incolaceste de ceva
![]() ![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
Motociclist |
![]()
Post
#1820
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
QUOTE(C@talin @ 20 Nov 2008, 11:09) cand esti cu masina ,e mai bine ca nu stai sa depinzi de unu si de altu sau de autobuz,sa vina sa te ia poate ala dupa munca are chef sa plece in alta parte si tu o iei in mufa etc,plus ca mie nu-mi place sa depind de altu ![]() deci facem acia comparatii degeaba motociclustu bate campi . ![]() ![]() |
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
C@talin |
![]()
Post
#1821
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
si da ii dau si o dedicatie de zile mari
![]() 20 Nov 2008, 12:17: pai am zis sa mai scriu si eu,ca m-am enervat asa tare cand eu ststeam in coloana pe victoriei si autobuzele erau libere doar la sofer,nu mai zic ca am avut treaba putin si cu metrou la ora de varf 16-17,puhoiu de omani ne inghesuiam in metrou ca la chinezi avantas daca stai langa vreo gagica buna mai o mana acolo dincolo ![]() ![]() This post has been edited by C@talin: 20 Nov 2008, 11:17 |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
Motociclist |
![]()
Post
#1822
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
QUOTE(C@talin @ 20 Nov 2008, 11:13) ![]() ![]() 20 Nov 2008, 11:19: QUOTE(C@talin @ 20 Nov 2008, 11:13) si da ii dau si o dedicatie de zile mari ![]() <span class='edit'>20 Nov 2008, 12:17:</span> pai am zis sa mai scriu si eu,ca m-am enervat asa tare cand eu ststeam in coloana pe victoriei si autobuzele erau libere doar la sofer,nu mai zic ca am avut treaba putin si cu metrou la ora de varf 16-17,puhoiu de omani ne inghesuiam in metrou ca la chinezi avantas daca stai langa vreo gagica buna mai o mana acolo dincolo ![]() ![]() Macar ai facut putin cu metroul, fii sincer. Si ai face si cu autobuzul, daca n-ar fi atatea masini care sa-l blocheze. This post has been edited by Motociclist: 20 Nov 2008, 11:19 |
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
klaus |
![]()
Post
#1823
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Motociclist @ 20 Nov 2008, 11:11) Ca sa vezi ca intelegi mereu gresit si sa nu zic ca spui numai neadevaruri la adresa mea, iti voi da urmatorul exemplu: Asta ai spus tu acum, ca as fi afirmat eu cu tarie: "8. Mopedele sunt ceva demn de dispret, pentru ca cei ce le conduc nu au carnet (fara a se stii daca e sau nu adevarat, care ar fi procentul celor fara carnet, ca poate majoritatea au carnet. Evident vorbit pe „mi se pare” nicidecum pe date statistice) 9. Si scuterele sunt ceva de dispret, fara a se face diferenta ca pentru multe scutere chiar e nevoie de carnet." Ok, numai pentru ca mi-e pur si simplu lene sa caut acum sa dau niste citate din tine referitor la dispretul fata de scuteristii "fara carnet", sa ignoram cele 2 puncte, 8 si 9. In conformitate cu punctele 1-7 si 10-12, userul motociclistul recomanda sa trecem la motociclete. Asa e mai bine? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Motociclist |
![]()
Post
#1824
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
QUOTE(Motociclist @ 20 Nov 2008, 08:03) Am gasit accidentul de la noi, in urma caruia motociclistul a murit. Tot am incercat eu sa va spun despre el, atragandu-va atentia ca ceea ce spuneam eu, nu erau cuvintele mele. Va las sa cititi comentariile celor care au postat acolo... Va dau totusi un exemplu: "ba...!!!!!!nu conteaza ce viteza avea ala cu motocicleta.ala cu masina trebuia sa dea prioritate chiar daca ala cu motorul avea si 300km/h.credeti-ma ca stiu ce spun.P.S AGENT LA POLITIA RUTIERA din constanta.condoleant e." http://www.220.ro/Accident_de_motocicleta_...ania-11025.html ... |
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
ady77 |
![]()
Post
#1825
|
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.729 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
Ai mai pus postul ala de vreo 3 ori.
Si te intreb si eu a 5-a oara, cred, daca mori mai conteaza cine e vinovat? |
--------------------
________________
________________
_________________ The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.
ecnedifnocfollufsisoM |
|
Motociclist |
![]()
Post
#1826
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
|
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
bion |
![]()
Post
#1827
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Am cautat ceva ce sa corespunda cu titlul topicului si uite ce gasi Gugalu :Nu mi se pare normal..., sleeping_with_bike.jpg ( Size: 31.1k )
Number of downloads: 24
![]() Orice asemanare cu ....... |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
Motociclist |
![]()
Post
#1828
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
QUOTE(klaus @ 20 Nov 2008, 11:21) Ok, numai pentru ca mi-e pur si simplu lene sa caut acum sa dau niste citate din tine referitor la dispretul fata de scuteristii "fara carnet", sa ignoram cele 2 puncte, 8 si 9. In conformitate cu punctele 1-7 si 10-12, userul motociclistul recomanda sa trecem la motociclete. Asa e mai bine? Acum vrei sa caut post-urile in care v-am spus ca ati putea sa va cuplati mai multi insi la o masina? Deci, la o MASINA! Ca discutiile au degenerat (mai putin din cauza mea) si au aparut afirmatii ce pareau batute in cuie, este altceva... This post has been edited by Motociclist: 20 Nov 2008, 11:32 |
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
ady77 |
![]()
Post
#1829
|
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.729 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
QUOTE(Motociclist @ 20 Nov 2008, 08:03) Am gasit accidentul de la noi, in urma caruia motociclistul a murit. Tot am incercat eu sa va spun despre el, atragandu-va atentia ca ceea ce spuneam eu, nu erau cuvintele mele. Va las sa cititi comentariile celor care au postat acolo... Va dau totusi un exemplu: "ba...!!!!!!nu conteaza ce viteza avea ala cu motocicleta.ala cu masina trebuia sa dea prioritate chiar daca ala cu motorul avea si 300km/h.credeti-ma ca stiu ce spun.P.S AGENT LA POLITIA RUTIERA din constanta.condoleant e." http://www.220.ro/Accident_de_motocicleta_...ania-11025.html Legat de accidentul asta, deci motociclistul mergea cu 300 km/h ceea ce inseamna 83.33 m/s si tu imi spui ca un om normal putea sa se asigure? Nu conteaza ce spune garcea, la orice tribunal din lume vinovat era motociclistul. |
--------------------
________________
________________
_________________ The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.
ecnedifnocfollufsisoM |
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#1830
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
|
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th July 2025 - 10:19 |