Nu mi se pare normal..., Omul si masina, iar autobuzul gol.
![]() ![]() ![]() |
Nu mi se pare normal..., Omul si masina, iar autobuzul gol.
argon |
![]()
Post
#451
|
||
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|||
klaus |
![]()
Post
#452
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
E, si la scuteristi le place sa se creada motociclisti, dar nu-s. Cel putin asa zic motociclistii.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
vijelie |
![]()
Post
#453
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Am carnet, deci am valoare, asa-i?
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
ady77 |
![]()
Post
#454
|
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.729 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
|
--------------------
________________
________________
_________________ The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.
ecnedifnocfollufsisoM |
|
Flamingo |
![]()
Post
#455
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Motociclist @ 16 Oct 2008, 14:09) Cu speranta ca nu voi fi claxonat, flash-uit si injurat, astazi voi merge pe mijlocul benzii in rand cu masinile, cu 10km/h peste viteza regulamentara ca sa nu spuna cineva ca obstructionez in mod voit. Sper ca nici cei cu masini sa nu incerce sa se strecoare pe langa mine si masinile de pe cealalta banda. Cand voi ajunge acasa, nu voi mai urca motorul pe trotuar ci-l voi lasa in parcare. Sper sa nu ma blocheze nimeni. Fa cumva si filmeaza si apoi urca pe youtube... Chiar sunt curios de reactiile soferilor. Daca ma intalnesc cu tine, o sa te filmez eu. Bafta ! |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
ady77 |
![]()
Post
#456
|
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.729 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
|
--------------------
________________
________________
_________________ The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.
ecnedifnocfollufsisoM |
|
ionutctn |
![]()
Post
#457
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Motociclist @ 16 Oct 2008, 15:09) Cu speranta ca nu voi fi claxonat, flash-uit si injurat, astazi voi merge pe mijlocul benzii in rand cu masinile, cu 10km/h peste viteza regulamentara ca sa nu spuna cineva ca obstructionez in mod voit. Sper ca nici cei cu masini sa nu incerce sa se strecoare pe langa mine si masinile de pe cealalta banda. Cand voi ajunge acasa, nu voi mai urca motorul pe trotuar ci-l voi lasa in parcare. Sper sa nu ma blocheze nimeni. Nu ma deranjeaza ca va duceti in fata la semafor dar VA ROG sa o faceti fara a ambala motorul (mai ales cand coloana sta la stop) si bineinteles sa nu aveti pretentia sa va faca cineva loc in cazul in care nu aveti pe unde. Nu o data am avut surprinderea sa vad motociclisti nervosi ca nu li se face loc sa treaca. Atata timp cat va fi pe cat posibil civilizat nu are nimeni nimic impotriva nimanui. Acum ce vrei sa fac 100 de manevre inainte si inapoi in blocaj sa le fac loc sa treaca pe langa mine? Si daca vrei strict parerea mea: procentual mai multi motociclisti incalca regulile decat in randul soferilor. Procentajul e mult mai mare. Si chestia asta cu bagatul pe naspa se va termina cat de curand. Cum au reglementat si treaba cu scuterele, o sa se puna si pe astia cu motoarele cat de curand. Trebuie doar un prilej. This post has been edited by ionutctn: 16 Oct 2008, 14:42 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
hash |
![]()
Post
#458
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
QUOTE(Motociclist @ 16 Oct 2008, 15:09) Cu speranta ca nu voi fi claxonat, flash-uit si injurat, astazi voi merge pe mijlocul benzii in rand cu masinile, cu 10km/h peste viteza regulamentara ca sa nu spuna cineva ca obstructionez in mod voit. Sper ca nici cei cu masini sa nu incerce sa se strecoare pe langa mine si masinile de pe cealalta banda. Cand voi ajunge acasa, nu voi mai urca motorul pe trotuar ci-l voi lasa in parcare. Sper sa nu ma blocheze nimeni. Ei si? O sa te claxoneze tot mitocanii, fa-ti urechea toaca la claxoane si injuraturi, nu raspunde la provocari, circula corect, prudent, si soferii ca mine iti vor multumi. Stima motociclistilor care nu au nimic de 'demonstrat' pe sosea! |
--------------------
-
-
-
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#459
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
ady77 |
![]()
Post
#460
|
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.729 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
Da, e amenintare. Vin repede de la Bacau pana la Bucuresti si incep sa dau peste toti motociclisitii din Bucuresti ca sa fiu sigur ca il nimeresc pe Motociclist. As fi dat si peste un scuterist dar ala merge cu metroul acum
![]() ![]() ![]() This post has been edited by ady77: 16 Oct 2008, 15:29 |
--------------------
________________
________________
_________________ The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.
ecnedifnocfollufsisoM |
|
Flamingo |
![]()
Post
#461
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Lasa ca motociclisti ai si prin Bacau si din cate stiu in acea zona sunt niste familii mai tuciurii care aduc scutere si motoare la greu din Italia. Deci n-o mai da la intors acum, ai spus-o, gata...
![]() In alta ordine de idei... ii rog si pe aceasta cale pe cei care au de gand sa cumpere de la ei sa se gandeasca de 2 ori inainte... |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
Alexu7 |
![]()
Post
#462
|
![]() zân Group: Members Posts: 1.695 Joined: 20 February 07 From: Europa ![]() |
am vazut eu cu coada de cal, aproape pensionari, mergeau in haita de 3 si ocupau 2 benzi.
frumos nu? |
--------------------
DACIA POPnituita
1310 L
1998
- B6 incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#463
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.641 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Din acelasi ciclu : nu stiam ca o motocicleta....
Unele motociclete nu pot merge in sarcina (a se citi in viteza cu ambreiajul cuplat) la turatia de ralanti pentru ca se opreste motorul. Trebuie turate, uneori peste 3000 rpm numai ca sa nu se opreasca motorul la deplasarea in pasul melcului cu coloana si cu ambreiajul patinat. Motociclistii nu pot merge pe mijlocul benzii. Pentru ca daca masina din fata incadreaza o groapa sau gura de canal, el nu are timp de reactia cat sa o vada si sa o ocoloeasca/opreasca (nu poti merge la 50 de m de masina din fata). Ca atare merg pe una din urmele de roti ale masinii din fata (preferabil cea stanga), si pentru a vedea ce se intampla in fata masinii din fata lor. Asta nu e o invitatie pentru soferul din spate sa vina langa el pe banda. Poate ajuta pe cineva ce scriu eu pe aici. This post has been edited by einstein1984: 16 Oct 2008, 15:30 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#464
|
![]() - Group: Members Posts: 22.742 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Asa si? Asta nu-i o scuza. Ca nici soferii nu au locuri de parcare in orase (poate nu asta este exemplul cel mai fericit) si nu plang pe forumuri la fel de rau ca motociclistii. Asta-i realitatea si trebuie sa te conformezi. Nu iti convine, te lasi de meserie sau te plimbi numai pe camp. Motocicleta nu este un privilegiu. Mai ales ca este vorba de sanatatea lor. Putin imi pasa mie ca i se opreste motorul. De ce trebuie sa suport eu zgomotul, ca sa se plimbe el cu motorul in oras? Adica eu trebuie sa fac o concesie pentru el sa ii suport zgomotul si atentia suplimentara in trafic, iar el sa se plimbe.
This post has been edited by IRONICK: 16 Oct 2008, 15:39 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#465
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 16 Oct 2008, 15:28) Unele motociclete nu pot merge in sarcina (a se citi in viteza cu ambreiajul cuplat) la turatia de ralanti pentru ca se opreste motorul. Trebuie turate, uneori peste 3000 rpm numai ca sa nu se opreasca motorul la deplasarea in pasul melcului cu coloana si cu ambreiajul patinat. Omule, te obosesti degeaba... Treaba asta am explicat-o si eu, si Bocxoa si Motociclist si inca vreo 2-3 persoane pe aici de catvea ori si probabil o data la 2-3 pagini va mai explica cineva... Degeaba le spui asta, ca ei tot au impresia ca moticlistii tureaza motoarele doar pentru figuri. Sunt si d-astia... dar in general carburatie, motor rece = turatii. Hai ca mai stiti si voi ca doar e forum tehnic si batranele Dacii INCA se mai confrunta cu asa ceva... ![]() QUOTE(einstein1984 @ 16 Oct 2008, 15:28) Motociclistii nu pot merge pe mijlocul benzii. Pentru ca daca masina din fata incadreaza o groapa sau gura de canal, el nu are timp de reactia cat sa o vada si sa o ocoloeasca/opreasca (nu poti merge la 50 de m de masina din fata). Ca atare merg pe una din urmele de roti ale masinii din fata (preferabil cea stanga), si pentru a vedea ce se intampla in fata masinii din fata lor. Bravo colega, bine punctat. Mi-ai luat-o inainte... Astfel se pot evita INCLUSIV petele de ulei. Dar stai un pic, crezi ca mai intereseaza pe cineva ceva ? Parerile sunt formate deja si prea greu se schimba... Eu nu vreau sa conving pe nimeni sa treaca la motociclism ci doar sa mai temperez un pic spiritele. In fine... Eu zic sa te opresti aici findca iti pierzi vremea... ![]() This post has been edited by Flamingo: 16 Oct 2008, 15:42 |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#466
|
![]() - Group: Members Posts: 22.742 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Eu zic ca daca vreti adrenalina, puteti sa incercati niste sporturi mai periculoase. Iti ofera adranalina la maxim, mai ales ca totul depinde de tine, nu de participantii din trafic. Decat sa strang din buci in trafic din cauza altora, prefer sa o fac din cauza mea ...
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
klaus |
![]()
Post
#467
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Si totusi, daca e asa de pericol sa se circule pe strada cu motoreta/scuter, daca sunt atatea piedici la tot pasul, de ce se circula cu ea? E cumva obligatoriu prin lege?
Nu ar fi mai comod cu transportul in comun? Nu de alta, dar am inteles ca e gol, e comod, ba mai e si sigur. Are avantaje fata de motorete. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
tarzy |
![]()
Post
#468
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 16 Oct 2008, 15:31) Asa si? Asta nu-i o scuza. Ca nici soferii nu au locuri de parcare in orase (poate nu asta este exemplul cel mai fericit) si nu plang pe forumuri la fel de rau ca motociclistii. Asta-i realitatea si trebuie sa te conformezi. Nu iti convine, te lasi de meserie sau te plimbi numai pe camp. Motocicleta nu este un privilegiu. Mai ales ca este vorba de sanatatea lor. Putin imi pasa mie ca i se opreste motorul. De ce trebuie sa suport eu zgomotul, ca sa se plimbe el cu motorul in oras? Adica eu trebuie sa fac o concesie pentru el sa ii suport zgomotul si atentia suplimentara in trafic, iar el sa se plimbe. faptul ca este supusa desbaterii o pba eu nu as considera-o plangere. nici masina nu e un privilegiu, ca de altfel nici hainele, nici electrocasnicele ..... in defintiv nici femeile si chiar nici mancarea si bautura .... acum ce-o sa facem ..... de lasam de "meserie" la toate .... ar trebui ca toti sa dam dovada de ceva mai multa toleranta .... poate ca nici mie sau altuica nu-i plac oamenii cu parul de aceeasi culoare ca a ta .... doar ptr ca nu ne place ar trebui sa te tundem sau sa te trimitem la coafor? adevaul este ca in ultimii 2-3 ani am inceput sa-i prefer pe motociclisti zgomotosi ... prefer sa stiu unde e (pe stanga / pe dreapta) decat sa ma trezesc cu el pe aripa sau usa cand evit din scurt o gura de canal, o groapa, .... un tanc tembel scapat din mana lu' masa .... un carucior de copil impins de cretina de masa direct dintre masini pe mijlocul benzii ..... etc ... etc QUOTE(klaus @ 16 Oct 2008, 16:30) Si totusi, daca e asa de pericol sa se circule pe strada cu motoreta/scuter, daca sunt atatea piedici la tot pasul, de ce se circula cu ea? E cumva obligatoriu prin lege? Nu ar fi mai comod cu transportul in comun? Nu de alta, dar am inteles ca e gol, e comod, ba mai e si sigur. Are avantaje fata de motorete. motoreata are avantaje clare si bine definite .... tu ori nu intelegi ori te faci ca nu pricepi .... nu e obligatoriu dar e permis .... asa ca asta e .... trebuie sa ne invatam cu ei in trafic .... asa cum ne invatam si cu carutele si pietonii ... chiar de pietoni de ce nu te iei? aia ce naiba tot ies una doua la plimbare? sa stea acasa sau sa mearga cu ratb-ul .... nu una doua sa traverseze strada .... sa ocolleasca gropile si masinile parctate de pe trotuar pe carosabil ... etc etc |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#469
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
@einstein:nu-i zici si lui andrei 1302 sa posteze aici:)?ar fi tare interesant;)
![]() |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
klaus |
![]()
Post
#470
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tarzy @ 16 Oct 2008, 18:01) motoreata are avantaje clare si bine definite .... tu ori nu intelegi ori te faci ca nu pricepi .... nu e obligatoriu dar e permis .... asa ca asta e .... trebuie sa ne invatam cu ei in trafic .... asa cum ne invatam si cu carutele si pietonii ... chiar de pietoni de ce nu te iei? aia ce naiba tot ies una doua la plimbare? sa stea acasa sau sa mearga cu ratb-ul .... nu una doua sa traverseze strada .... sa ocolleasca gropile si masinile parctate de pe trotuar pe carosabil ... etc etc Si "conduceala" are avantaje clare si bine definite. D-aia nu merg conducatorii auto cu RATB-ul, asta pentru motoristii incuiati, care pricep extraordinar de greu. Asa ca pretentiile unora, care sunt co-participati la circulatia rutiera, de se lauda ca au dat de 2 ori examen pentru ambele categorii dar stiu legislatie pana la genunghil broastei, si aia broasca pitica cu prbleme de crestere, sunt de la deplasate la nesimtite. Sper ca asta e clar si cum nimeni nu ma combate in aceasta idee fixa a mea, inteleg ca lumea e si de acord cu ea, chiar daca e enervant modul in care tot o tapetez pe diverse topicuri. Chestia cu pietonii: pentru ca pietonii "dezamagiti" nu au venit pe aici sa dea lectii de etica circulatorie, dar ei sa se considere niste "altii", care ar avea mai multe drepturi decat soferii. In aceasta discutie pe aici, si in general pe acest forum, pietonii au fost niste domni, nu niste ipocriti. D-aia nu am nimic cu ei in aceasta discutie. Capisci? Sau trebuie sa fac o schema, un desen, sa inteleaga tot... romanu'? Si in al treilea rand, as mentiona ca drumurile, alea care sunt, au fost facute pentru ... masini. Ca daca erau pentru motorete era mai mici. De unde o concluzie relativ "misogina": motoretele sunt cele tolerate in trafic ca exceptii, nu autoturismele. Pretentiile de "superioritate" a motociclistilor raman doar atat: niste pretentii, insa fara fundamentare reala. Si in al patrulea rand: in tarile cu un anumit nivel de trai numarul masinilor e mult mai mare decat a motoretelor. Asta denota ca masinile satisfac nevoile majoritatii celor care si le pot permite mai bine decat motoretele. Pana si in China, care era fieful mijloacelor de deplasare cu 2 roti a inceput sa se inverseze ponderea. Asta denota ca atunci cand lumea isi permite tinde spre masina nu spre motorete, deci asta cu "superioritatea motoretelor ca mijloc de deplasare in oras" e o vrajeala. Si China o demonstreza. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#471
|
![]() - Group: Members Posts: 22.742 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(tarzy @ 16 Oct 2008, 18:01) ar trebui ca toti sa dam dovada de ceva mai multa toleranta .... poate ca nici mie sau altuica nu-i plac oamenii cu parul de aceeasi culoare ca a ta .... doar ptr ca nu ne place ar trebui sa te tundem sau sa te trimitem la coafor? Ce toleranta mai? Trebuie sa renunt eu la ceva ca sa fie bine altuia? Este la fel ca si cu fumatul. De ce trebuie sa respir eu fumul de tigara, ca ii place unuia sa fumeze intr-un spatiu inchis. Asta-i nesimtire si lipsa de respect fata de semeni.Tu de ce nu ai toleranta pentru parinti, carucioare si copii intre 0 si 5 ani? This post has been edited by IRONICK: 17 Oct 2008, 03:20 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
ady77 |
![]()
Post
#472
|
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.729 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
Ne-am luat degeaba de Motociclist, nu e singurul cu idei http://www.antena3.ro/stiri/rutier/imbunat...geri_55559.html
This post has been edited by ady77: 17 Oct 2008, 09:02 |
--------------------
________________
________________
_________________ The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.
ecnedifnocfollufsisoM |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#473
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.641 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pentru soferii care se plang de motocilistii care-i depasesc prin dreapta. Domnilor, in codul rutier se rpevede ca circulatia se face pe partea dreapta, "cat mai aproape de bordura sau acostament". Daca voi nu mergeti corect (va pot demonstra zilnic ca pe petricani coloana se formeaza cu rotile lipite de marcajul din stanga al benzii, si nu pe dreapta), ce pretentii mai aveti de la altii? Nu de alta, dar daca toata lumea ar circula astfel, cum se mentioneaza in legislatie, nu ar avea nimeni nevoie sa depaseasca prin dreapta.
This post has been edited by einstein1984: 17 Oct 2008, 11:40 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#474
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ady77 @ 17 Oct 2008, 09:01) Ne-am luat degeaba de Motociclist, nu e singurul cu idei http://www.antena3.ro/stiri/rutier/imbunat...geri_55559.html Mai exact... QUOTE Îmbunătățirea calității aerului Capitalei. Prioritate pentru autoturismele cu cel puțin trei pasageri Autoturismele cu cel puțin trei pasageri vor avea prioritate pe sosele bucureștene, astfel că vor putea circula pe prima bandă, cea pe care au prioritate vehiculele RATB și mașinile de intervenție. Măsura face parte dintr-un amplu program de îmbunătățire a calității aerului din Capitală. Autoritățile susțin că astfel se încurajează mersul pe bicicletă și folosirea în comun a autoturismelor de mai multe persoane ceea ce ar duce atât la îmbunătățirea calității aerului în Capitală cât și la evitarea aglomerației pe șosele. Programul interzice și staționarea oricărui vehicul, între orele 8.00 și 20.00, pe banda întâi a șoselor cu două benzi. Totodată, șoferii nu vor avea voie să circule cu mai mult de 30 km pe oră pe străzile secundare din Capitală și în apropierea școlilor. Programul mai prevede ca marile centre comerciale să permită accesul în parcările proprii, mașinilor riveranilor, gratuit, între orele 10.00 seara și 8.00 dimineața. Programul va fi aplicat după aprobarea sa de către Consiliul General al Municipiului București. Șoferii nu prea cred în reușita acțiunii. Ei spun că problema traficului nu se va rezolva niciodată. Proiectul a fost realizat, în perioada iulie 2007-iulie 2008, de o comisie tehnică din care au făcut parte specialiști din Primăria Capitalei, primăriile de sector, autoritățile sanitare și de protecție a mediului, Registrul Auto Român, Oficiul de Cadastru și Geodezie și Administrația Națională de Metrologie. Deci s-au gandit ca motocicletele musca din soferi si au sugerat folosirea bicicletelor. Bun asa... ![]() ![]() |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
klaus |
![]()
Post
#475
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#476
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.641 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE SECTIUNEA a 2-a Reguli pentru circulatia vehiculelor 1. Pozitii în timpul mersului si circulatia pe benzi Art.41. - (1) Vehiculele si animalele, atunci când circula pe drumurile publice pe care le este permis accesul, trebuie conduse pe partea din dreapta a drumului public, în sensul de circulatie, cât mai aproape de marginea partii carosabile, cu respectarea semnificatiei semnalizarii rutiere si a regulilor de circulatie. In cele mai vechi era cat mai aproape de bordura sau acostament, insa nu era valabil pe autostrada, unde ai si banda de urgenta. E din Capitolul 5. Eu unul as considera ca daca un alt vehicul a circulat pe bucata aia de drum din dreapta, a facut-o pentru ca automobliul nu a utilizat acea bucata de drum corespunzator. Daca o facea, era depasit prin stanga. Prevederea asta cu circulatul pe dreapta e repetata in cazul mopedelor. care pot fi depasite fara schimbarea benzii la fel ca biciletele. Cea ce ar insemna ca si acestea pot depasi o coloana fara schimbarea benzii. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#477
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
bre nea tarzy.....masina e un LUX......
pret intretinere taxe taxe de parcare...etc..... ca la noi astea sunt cele mai mici din europa e altceva.....dar masina e un lux.....(un bun de consum dar de luxxxxxxxxxxxxx) |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#478
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.641 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Si asa e si normal sa fie.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
tarzy |
![]()
Post
#479
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(klaus @ 16 Oct 2008, 17:24) Si "conduceala" are avantaje clare si bine definite. D-aia nu merg conducatorii auto cu RATB-ul, asta pentru motoristii incuiati, care pricep extraordinar de greu. Asa ca pretentiile unora, care sunt co-participati la circulatia rutiera, de se lauda ca au dat de 2 ori examen pentru ambele categorii dar stiu legislatie pana la genunghil broastei, si aia broasca pitica cu prbleme de crestere, sunt de la deplasate la nesimtite. Sper ca asta e clar si cum nimeni nu ma combate in aceasta idee fixa a mea, inteleg ca lumea e si de acord cu ea, chiar daca e enervant modul in care tot o tapetez pe diverse topicuri. Chestia cu pietonii: pentru ca pietonii "dezamagiti" nu au venit pe aici sa dea lectii de etica circulatorie, dar ei sa se considere niste "altii", care ar avea mai multe drepturi decat soferii. In aceasta discutie pe aici, si in general pe acest forum, pietonii au fost niste domni, nu niste ipocriti. D-aia nu am nimic cu ei in aceasta discutie. Capisci? Sau trebuie sa fac o schema, un desen, sa inteleaga tot... romanu'? Si in al treilea rand, as mentiona ca drumurile, alea care sunt, au fost facute pentru ... masini. Ca daca erau pentru motorete era mai mici. De unde o concluzie relativ "misogina": motoretele sunt cele tolerate in trafic ca exceptii, nu autoturismele. Pretentiile de "superioritate" a motociclistilor raman doar atat: niste pretentii, insa fara fundamentare reala. Si in al patrulea rand: in tarile cu un anumit nivel de trai numarul masinilor e mult mai mare decat a motoretelor. Asta denota ca masinile satisfac nevoile majoritatii celor care si le pot permite mai bine decat motoretele. Pana si in China, care era fieful mijloacelor de deplasare cu 2 roti a inceput sa se inverseze ponderea. Asta denota ca atunci cand lumea isi permite tinde spre masina nu spre motorete, deci asta cu "superioritatea motoretelor ca mijloc de deplasare in oras" e o vrajeala. Si China o demonstreza. ce-mi plac mie oamenii care nu pot judeca decat dupa minim 2 sisteme de valori cauza celor mai multe accidente este INTOLERANTA de care dau dovada participantii la trafic fata de ceilalti, toti au pretentii ca ceilalti sa faca .... sa dreaga ..... in schimb .... ei insusi sunt ingerasi ... legistaltia rutiera nu e ceva rigid ... se adapteaza dupa situatia reala ... mai devreme sau mai tarziu ..... cand a aparut primele masini limita maxima de viteza era de 5 Km / h ,.... cat e acum? pe vremuri nu prea indepartate existau limite de viteze pe categorii de automobile .... acum nu mai exista asta ceva acum nici 2 ani daca loveai pe unul care dormea pe carosabil erai scos automat vinovat .... acum ... daca nu e pe trecere .... iti repara si masina acum e interzisa utilizarea semnalelor luminoase nejustificat - si totusi toata lumea "multumeste" din avarii tot acum e interzis sa intri pe drumul cu prioritate fara asigurare - si totusi se intra pe autostrada stiind ca ceiilalti or sa-ti faca loc trecand pe banda II etc etc inainte sa devenim "doctori docenti" in legislatie poate nu ar strica sa aplicam mai intai legea bunului simt si tolerantei nu e nevoie nici de desen si nici sa te lauzi ca stii italiana .... eu nu am adus pietonii in discutie decat tangential .... ptr ca am observat ca unii nu pot intelege decat prin comparatii drumurile au fost facute si dimensionate conform necesarului de trafic la un anumit moment .... sunt inca multe drumuri prin tara care desi asfaltate au nicilatimea unei benzi de autostrada .... ptr ca pe acolo e trafic putin .... vehicole relativ mici etc .... nu e nevoie de drum mai larg, iar drumurile sunt facute ptr circulatia tuturor categoriilor de vehicule inclusiv motociclete .... un motocilist are cel putin aceleasi drepturi pe un drum ca si tine in masina .... daca vrei sa circuli doar tu nu ai decat sa-ti faci un drum propriu si personal. nu stiu in ce baza (alta decat cea in care tot ce nu-ti convine tie trebuie sa dispara) afirmi ca motocicletele sunt "tolerate" distributia tipuruilor de vehicol in trafic intr-o anumita tara tine de multe criterii .... cel mai "bazat" fiind cel ecomonic ..... uitate la Italia cand in ani 50 era plina de scutere .... deabia apoi au evoluat la Fiat .... si tot asa , in ultima vreme (dupa mijlocul anilor 90) a reinviat acolo moda moto si nu neaparat ca au saracit ci ptr fluidizarea traficului. nu mai vorbesc de tipul de masini ... in ani 50-60 in TOATA europa occidentala era la moda mini (Citroen CV, Fiat 500, Mini, WV Broscuta, etc) si nu ptr ca se doreau ei mai ecologici ci ptr ca asa era mai ieftin .... a crescut nivelul de trai .... a crescut si marimea masini .... acum .... in ultimii 10 ani revine mini .... de ce? zic eu ca ptr trafic Demonstratia cu China e cel putin hilara .... la aia sindromul Italiei din ani 50 a durat ceva mai mult. oricum ... daca tu vrei China ca model nu ai decat .... parerea mea ca asta e o involutie da ... stii cum e .... nu toti suntem capabili doar sa evoluam. QUOTE(IRONICK @ 17 Oct 2008, 01:04) Ce toleranta mai? Trebuie sa renunt eu la ceva ca sa fie bine altuia? Este la fel ca si cu fumatul. De ce trebuie sa respir eu fumul de tigara, ca ii place unuia sa fumeze intr-un spatiu inchis. Asta-i nesimtire si lipsa de respect fata de semeni. Tu de ce nu ai toleranta pentru parinti, carucioare si copii intre 0 si 5 ani? chestia cu renuntatul la ceva sa le fie bine si altora se cheama trait in societate .... sunt ferm convins ca tu singur singurel in creiwerul muntilor te-ai simti foarte bine si implinit .... din pacate nu prea se poate asta .... asa ca trebuie sa ne adaptam sa suportam si pe altii pe langa noi .... cu bunele si relele lor banuiesc ca esti ruda cu mama Omida (nu de alta dar la modul in care pui pba nu ma mira sa faci parte sau sa ai ascendenti in randul minoritarilor mai bronzati de la mama natura) de stii tu la ce am si ce nu am eu toleranta. QUOTE(einstein1984 @ 17 Oct 2008, 11:36) Pentru soferii care se plang de motocilistii care-i depasesc prin dreapta. Domnilor, in codul rutier se rpevede ca circulatia se face pe partea dreapta, "cat mai aproape de bordura sau acostament". Daca voi nu mergeti corect (va pot demonstra zilnic ca pe petricani coloana se formeaza cu rotile lipite de marcajul din stanga al benzii, si nu pe dreapta), ce pretentii mai aveti de la altii? Nu de alta, dar daca toata lumea ar circula astfel, cum se mentioneaza in legislatie, nu ar avea nimeni nevoie sa depaseasca prin dreapta. indiferent de situatie depasirea trebuie facuta pe partea stanga .... banuiesc ca la soseaua aia petricani nu e banda continua pe toata distanta .... asa ca de ce nu ar depasi stimabili motociclisti pe contrasens? asa cum si motociclisti sircula pe urma rotii din stanga a masinilor din fata (sa nu dea in toate gropile) si soferi circula pe asxul drumului sa nu dea in ramasitele campaniei de borduriada, si voi astia pe 2 roti ar trebui sa intelegit ca nu prea convine nimanui sa faca buscaraia si geometria la masina la fiecarea 2 luni ..... egulamentul o spune sa circuli cat mai pe dreapta dar .... nici soseaua nu e ce ar trebui. banuiesc ca si ptr un motorist e de prefeta o masina sa mearga mai pe stanga dar fara devieri bruste si browniene de directie decat una care serpuieste sa tot evite diversele obstacole. QUOTE(b76bgaarh @ 17 Oct 2008, 12:25) bre nea tarzy.....masina e un LUX...... pret intretinere taxe taxe de parcare...etc..... ca la noi astea sunt cele mai mici din europa e altceva.....dar masina e un lux.....(un bun de consum dar de luxxxxxxxxxxxxx) chiar orice masina e LUX? ... si cum ai calculat tu marimea taxelor astea? ca daca faci o pondere cu castigurile medii fata de restul europei cred ca din calcul se iese la polul opus |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
klaus |
![]()
Post
#480
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 17 Oct 2008, 13:25) In cele mai vechi era cat mai aproape de bordura sau acostament, insa nu era valabil pe autostrada, unde ai si banda de urgenta. Rog a nu se face confuzie intre "marginea partii carosabila" si "bordura sau acostament". Chiar daca par a fi acelasi lucru, xemplul cu autostrada este edificator ca nu intotdeauna.Aia cu "cel mai aproape de acostament/bordura" e cand trec masinile cu regim special. ca partea carosabila poate fi mai mica decat "pana la bordura". QUOTE(einstein1984 @ 17 Oct 2008, 13:25) Eu unul as considera ca daca un alt vehicul a circulat pe bucata aia de drum din dreapta, a facut-o pentru ca automobliul nu a utilizat acea bucata de drum corespunzator. Daca o facea, era depasit prin stanga. Mai draga, mai, iti recomand si tie, ca si motociclistului, sa citesti DIN NOU si CU ATENTIE articolele privind depasirea. Pe care parte se face OBLIGATRIU, ce inseamna, cum se face.Repet, toti, dar absolut toti, bi-rotatii (pe 2roti) care s-au contrat cu mine pe legislatie vorbesc din cutume, din utilizarea cotidiana. Problema e ca legea prevede altfel. Iar cutumele gresite invocate nu erau ale soferilor, ci ale motociclistilor. QUOTE(einstein1984 @ 17 Oct 2008, 13:25) Prevederea asta cu circulatul pe dreapta e repetata in cazul mopedelor. care pot fi depasite fara schimbarea benzii la fel ca biciletele. Cea ce ar insemna ca si acestea pot depasi o coloana fara schimbarea benzii. In primul rand eu nu stiu de o prevedere d-asta ca se pot depasi mopedele fara schimbarea benzii.In al doilea rand logica celei de-a doua fraze mie imi scapa. <span class='edit'>17 Oct 2008, 14:24:</span> QUOTE(tarzy @ 17 Oct 2008, 14:13) Pe principiu ca si eu am cel putin aceleasi drepturi ca si un motociclist in trafic, as putea sa stiu de ce ar trebui ca numai eu sa merg cu RATB-ul, dar el nu? Inteleg, aceleasi drepturi, dar motociclistii de ce se cred "mai egali"? <span class='edit'>17 Oct 2008, 14:27:</span> QUOTE(tarzy @ 17 Oct 2008, 14:13) Chestia cu "sa renuntati voi la confort ca sa il am eu si voua sa va fie inconfortabil" e o nesimtire. Ce parere ti-ai face daca vecinii tai ar zice sa le dai si lor una din camerele tale, ca tu stai comod, dar vor ei sa stea mai comod ca tine iar tu sa te restrangi in cate camere ti-au mai rams? Banuisc ca, in conformitate cu principiile care le fluturi pe aici te-ai executa imediat, le-ai elibera imediat camera aia, nu? This post has been edited by klaus: 17 Oct 2008, 13:29 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 00:12 |