logan 1,8 mpi, tunning motor
![]() ![]() ![]() |
logan 1,8 mpi, tunning motor
EMMY |
![]()
Post
#91
|
||
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 16 October 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
logan
2005
- MS 44 EMY
|
|||
AR-18-MOS |
![]()
Post
#92
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Asta dupa ce ti-a fost spus "dincolo". Se vede clar ce ai zis, e exact citat din ce ai spus tu!
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
klaus |
![]()
Post
#93
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Acuma revenind on topic, ar fi interesante si niste date mai exacte, gen cursa pistonului acum, diferenta de lungime a pistoanelor (astea de 1.6 fata de 1.4), diferenta de lungime a bielelor, diferenta de diametru descris de arborele cotit.
Ca ar fi interesnt de calculat exact cilindreea, si poate chiar putere. Cred ca astfel de informatii ar lamuri odata pentru totdeauna multe aspecte neclare. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
EMMY |
![]()
Post
#94
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 16 October 08 ![]() |
MARE-I GRADINA LUI DUMNEZEU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LA AR-18-MOS ma refer This post has been edited by EMMY: 23 Oct 2008, 14:59 |
--------------------
dacia
logan
2005
- MS 44 EMY
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#95
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
QUOTE(klaus @ 23 Oct 2008, 14:57) Acuma revenind on topic, ar fi interesante si niste date mai exacte, gen cursa pistonului acum, diferenta de lungime a pistoanelor (astea de 1.6 fata de 1.4), diferenta de lungime a bielelor, diferenta de diametru descris de arborele cotit. Ca ar fi interesnt de calculat exact cilindreea, si poate chiar putere. Cred ca astfel de informatii ar lamuri odata pentru totdeauna multe aspecte neclare. QUOTE(EMMY @ 23 Oct 2008, 14:58) Excelenta argumentare! |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
YRX |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Topic-ul se ingrasa pe zi ce trece doar cu off-topic si retorica. Lasati-l naibii de filtru de particule la diesel si discutati despre 1,8 MPI. Nu sunt mare fan al tuning-ului dar o atare modificare mi-a captat atentia. Ar fi de departe cel mai consistent tuning la motoare (daca intr-adevar s-a facut).
@EMMY: Daca vrei sa ne impartasesti ce ai modificat la masina ar trebui sa scrii povestea completa incepand cu "intr-o noapte cand n-aveam somn, m-am gandit sa fac..." si terminand cu "am conectat bateria, i-am pus benzina si i-am dat cheie", trecand prin toate etapele modificarii. Asa nu te va mai acuza nimeni de nimic si ne vom putea face o idee cat de cat. @Restul: Ar trebui sa-l lasati sa faca lucrul de mai sus. Apoi se va putea discuta cu oarece fundamentare daca a facut bine, a facut prost, ar mai fi ceva de facut etc. This post has been edited by YRX: 24 Oct 2008, 07:38 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
EMMY |
![]()
Post
#97
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 16 October 08 ![]() |
toti care au cunostiinte tehnice(EINSTEIN1984,KLAUS etc) au inteles in 5 min cum se transforma un motor de 1,4 in 1,6 comprimat ,decomprimat,normal si poate ar trebui sa fie multumiti
pentru motorul 1,8 nu stiu care munceste mai mult pentru un lucru si nu vrea sa- si fructifice rezultatul in concluzie modificarea in 1,8 costa la mine 9000 ron fara tva This post has been edited by EMMY: 24 Oct 2008, 08:22 |
--------------------
dacia
logan
2005
- MS 44 EMY
|
|
YRX |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Aaaa...am inteles.
Deci aici ne facem putina reclama, cum se spune in economie - se creaza nevoia consumatorului - si dupa aia vine fraieru' cu banu'. Pentru asta era normal sa folosesti sectiunea Bursa si sa postezi un anunt. Sectiunile tehnice sunt folosite de membri pentru a schimba cunostinte, pareri, idei in mod gratuit si benevol (adica cine vrea). Cine posteaza o informatie pe o sectiune tehnica este constient ca o face publica si ca toti cititorii o pot prelua si folosi dupa bunul plac. Si marea majoritate a noastra am facut-o, ajutand dupa puterile fiecaruia. Forum-ul in sine este (sau ar trebui sa fie) "common knowledge", adica mai pe romaneste invatatura populara. Stiu ca, de regula, userii noi sunt luati la misto si dureaza ceva pana "confirma", in cazul de fata am incercat sa-ti dau credit, sa te stimulez sa postezi informatii mai amanuntite, sa le dai peste nas "criticilor", dar vad ca nu este cazul. Asa ca: @AR-19-MOS - rupe-l tata! ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
EMMY |
![]()
Post
#99
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 16 October 08 ![]() |
ai si informatii "benevole" pentru 1,6 si daca te duce capul il faci sigur 1,8
o zi buna |
--------------------
dacia
logan
2005
- MS 44 EMY
|
|
klaus |
![]()
Post
#100
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Repet, niste date mai exacte ar fi binevenite. Poate s-a trecut prea repede si neatent peste niste afirmatii de aici care spun in subtext ceva foarte interesant:
QUOTE(einstein1984 @ 21 Oct 2008, 12:04) QUOTE(Muttley @ 21 Oct 2008, 13:09) Si acum traducerea: Capacitatea cilindrica a unui motor este data nu de volumul total al camerei la PMI, ci este data de cursa pistonului. Doar volumul cursei pistonului defineste capacitatea cilindrica. Prin scurtarea bielelor si pistoane mai scurte, precum si prin ridicare chiulasei nu se creste capacitatea cilindrica, se creste volumul camerei de ardere cand pistonul e la PMS. In cazul in care se pune vibrochen de 1.6, cursa pistonului e data de vibrochen. Cum atat pe 1.6 8v, cat si pe 1.6 16v aceasta cursa este de 80,5 mm, alezajul este acelasi la toate motoarele pe benzina (79,5 mm) rezulta ca prin montarea vibrochenului de 1.6 16v capacitatea cilindrica e ... 1.6. Plus compresia mai mica din cauza distantei mai mari dintre capul pistonului si chiulasa, care nu aduce, fara turbo, plus de putere. Ori, pentru motorul de 1.6 trebuie schimbate si hartile din UCE injectie, ca altfel nu injecteaza suficient combustibil in acceleratii (aici s-a pus power-box, si s-a fortat o modiicare a injectiei). De asemnea distantierul la chiulasa prezinta probleme, cu 2 garnituri de chiulasa, cu planeitate care trebuie sa fie foarte bine controlata etc. Iar chiulasa de 1.4 de la logan nu e asa de capabila sa lase aer pentru un motor de 1.8 aspirat la valori corespunzatoare. Astea-s unele din motivele pentru care eu consider ca niste date mai concrete ar fi binevenite, ca treaba mie mi se pare cam nebuloasa. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
EMMY |
![]()
Post
#101
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 16 October 08 ![]() |
foarte bine gandit ,dar acum ganditi-va cum puteti scoate 1,8
- la chiulasa poti schimba arbore came -corect-?,mai departe......... inca ceva referitor la BENEVOL cine a avut 7 ani de acasa si m-a intrebat pe mes ,a primit si coduri si preturi si sfaturi toate BENEVOL si pot sa confirme cei in cauza This post has been edited by EMMY: 24 Oct 2008, 09:41 |
--------------------
dacia
logan
2005
- MS 44 EMY
|
|
YRX |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Vada ca iti place termenul benevol. Ma bucur.
Ce am incercat sa-ti spun este ca: -tu ai venit la noi pe forum si ai deschis topic-ul cu "uite ce am facut eu" -noi te-am intrebat cum -tu apoi ne spui ca, nu taticu' costa 9000 de ron + TVA Ori nu mai deschizi subiectul si tii pentru tine, ori spui tot si nu pe mess, pe PM sau prin telefon, pe forum ca asta-i principalul mijloc prin care comunicam intre noi. Iti dau un exemplu: Ironik a deschis topic-ul despre interfata de diagnoza. A postat informatii amanuntite, schema electrica, mai putin DDT 2000 care nu-i apartine si este protejat de copyright. Cine a vrut si a avut aplecarea tehnica necesara a putut sa-si construiasca interfata. Daca vrei sa contribui cu informatii tehnice fa-o fara sa astepti ceva in schimb, daca nu, tine-le pentru tine dar nu folosi forum-ul pentru reclama. This post has been edited by YRX: 24 Oct 2008, 10:00 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Buyaka |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru pasionat Group: Members Posts: 507 Joined: 23 July 04 From: Bucuresti ![]() |
@ERNY - Spune tati ca ai schimbat si arborele cu ala de Chamade si ai terminat balciul asta... nu mai face ghicitori pe-aici!
Da' nu mai bine puneai motoru de Chamade cu totul??? La ce atata chin? This post has been edited by Buyaka: 24 Oct 2008, 10:36 |
--------------------
Dacia Berlina '96
Opel Frontera '97
'96; 4x4 '97
- B
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#104
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Ce treaba au camele cu cilindreea?
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#105
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu sunt interesat ce alezaj are motorul, cum a fost marit alezajul si ce pistoane are. Din posturile de mai sus se vorbea insa de pistoane de 1,6, deci de 79,5 mm.
Oricum, oricum ai lua-o, tot de la motorul k4m era mai bine sa se inceapa modificarea. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#106
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Ma, voua nu va e clar ca omul s-a dus la niste "baieti" si i-au modificat aia prin motor cate una-alta si el a prins din zbor cam ce si cum. Acum le ma da cate un telefon, ii mai intreaba pe mess, ca sa afle si el cu m stau treburile.
Sunt satul de tuningareti d-astia. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Nu sunt convins ca vilbrochenul de Chamade se pupa cu blocul motor al Loganului.
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
Muttley |
![]()
Post
#108
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(EMMY @ 24 Oct 2008, 10:40) Dragule... Klaus a explicat foarte corect, dar nu suficient de simplu. Cilindreea depinde STRICT de 2 lucruri: - alezaj - cursa Alezajul il maresti DOAR prin prelucrari mecanice ale blocului. Camasile nu-s amovibile la Logan. N-a facut nimeni treaba asta, va asigur. Din jdemii motive. Cursa e data de raza manivelei arborelui cotit. Arbore cotit mai mare de cel de 1.6... Putin probabil. So... cel mult 1.6. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Geox16v |
![]()
Post
#109
|
Membru autentic Group: Members Posts: 613 Joined: 29 March 07 ![]() |
Nu il cunosc pe EMMY deloc dar am vazut masina in buc la un moment dat cind avea motor turbo si am fost impresionat
E foarte usor sa dai cu noroi in cineva care munceste destul de mult (nu zic ca si cu folos in cazul de fata ) dar e mult mai greu sa stai pe sub masina cu zilele si sa-ti rupi oasele ptr o idee Daca la ce a prezentat pina acum pune o turbina si un soft bun o sa va arate la multi dintre voi si pusa in practica ideea ,acum e undeva la jumatatea drumului. Pentru toti cei care deschid capota doar ca sa puna lichid de spalat parbrizul dar din tastatura sunt mari cunoscatori am doar un cuvint RUSINE! |
--------------------
EX-DACIA
LOGAN PRESTIGE
2006 1,6 16v Creierul a invins intotdeauna muschii!
|
|
klaus |
![]()
Post
#110
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Si ce te-a impresionat cel mai mult?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
EMMY |
![]()
Post
#111
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 16 October 08 ![]() |
Geox16v MA INCLIN si pentru impatimiti am inceput discutia si ce se intampla pe aici este unul din motivele ptr care nu am intrat pana acum pe forum
IMI CER SCUZE pentru greseala dar ca sa se incadreze in buget acest forum mai face ceva membri ex AR-18-MOS ce face reclama altor forumuri ,ca din curiozitate o sa intre si acolo sa vada ce am scris si poate raman pe acolo dar repet este prevazut in BUGET CU RESPECT |
--------------------
dacia
logan
2005
- MS 44 EMY
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#112
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
EMMY |
![]()
Post
#113
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 16 October 08 ![]() |
Eu abia astept raspunsurile ...
QUOTE diferenta intre euro 3 si 4 din cate stiu este filtru polen(asa se numeste catalizatorul suplimentar ce este montat pe evacuare) Cam ce ne invata EMMY, pe alte forumuri ... Pentru link, PM. This post has been edited by AR-18-MOS: 22 Oct 2008, 15:25Asta dupa ce ti-a fost spus "dincolo". Se vede clar ce ai zis, e exact citat din ce ai spus tu! mai vrei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! This post has been edited by EMMY: 24 Oct 2008, 15:45 |
--------------------
dacia
logan
2005
- MS 44 EMY
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#114
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Si unde dracu' e reclama? Am zis eu un nume de forum, am zis eu ceva de vreun forum? Am zis de un LINK!!!
![]() This post has been edited by AR-18-MOS: 24 Oct 2008, 15:55 |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
klaus |
![]()
Post
#115
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
emmy, cand aveai pusa turbina, pe galeria home made pe care ai postat-o - SA400048.JPG ( Size: 47.88k )
Number of downloads: 451
, era loc prin zona radiatorului? Ca mi se pare usor iesita din gabarit galeria aia si daca ai pus si o turbina, nu lovea in radiator sau ventilator? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Muttley |
![]()
Post
#116
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Ba, sa mor io, va-nvartiti in juru' p...cozii de nu-mi vine sa cred...
TITLUL TOPICULUI este "logan 1,8 mpi". Dupa astea 4 pagini sunt in ceata totala... Acest motor de 1800 cmc... E motorul de Logan??? Adica K7J, K7M sau K4K? Sau e avionul ala de 1.8 16V de Clio Williams dintr-o poza? Reformulez... EMMY, spune raspicat si la obiect... Ai crescut cilindreea unui motor de Logan de la 1400 sau 1600 cmc la 1800 cmc??? Nu te intreb CUM ai facut-o ci doar daca s-a intamplat. Si intreb pt ca deja sunt foaaaaaaarte curios... |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Pe actualele motoare ale loganului nu poti mari cilindreea pastrand raportul de compresie orice combinatie ai face intre componentele din K7J, K7M sau K4K. Ridicarea chiulasei mareste cilindreea dar nu neaparat si puterea.
P.S. Poate fi insa un tuning pentru amatorii de .... gazolina! This post has been edited by vi_escu: 24 Oct 2008, 20:07 |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
Muttley |
![]()
Post
#118
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
vi_escu, ai aberat de 2 ori
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#119
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
pune motor de bmw .
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 23:15 |