DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 2 3 4 5 6 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> logan 1,8 mpi, tunning motor

EMMY
post 23 Oct 2008, 13:24
Post #91


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 16 October 08




in primul rand poza cu motorul pe masina nu este pusa de mine ci de VIS-A-VIS ,probabil s-a saturat de mine sau de voi
AR-18-MOS mai pune mana pe o carte mai fa un cornet,ceva..... era vorba de o discutie intre mine si cineva despre diferenta intr euro 3 si 4 diesel ,ca sa intelega si ceilalti ,la care eu am spus ca pe unele modele s-a montat filtru de particule pe esapament.......pentru cultura ta generala nu confunda filtru habitaclu caruia i se mai spune si filtru particule cu filtru regenerant particule ce se monteaza pe evacuare si asigura o mai buna filtrare a gazelor evacuate (CA SA VORBESC PE LIMBA TA )


--------------------
dacia logan 2005 - MS 44 EMY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 23 Oct 2008, 14:04
Post #92


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Asta dupa ce ti-a fost spus "dincolo". Se vede clar ce ai zis, e exact citat din ce ai spus tu!


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 23 Oct 2008, 14:57
Post #93


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Acuma revenind on topic, ar fi interesante si niste date mai exacte, gen cursa pistonului acum, diferenta de lungime a pistoanelor (astea de 1.6 fata de 1.4), diferenta de lungime a bielelor, diferenta de diametru descris de arborele cotit.
Ca ar fi interesnt de calculat exact cilindreea, si poate chiar putere.
Cred ca astfel de informatii ar lamuri odata pentru totdeauna multe aspecte neclare.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EMMY
post 23 Oct 2008, 14:58
Post #94


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 16 October 08




MARE-I GRADINA LUI DUMNEZEU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LA AR-18-MOS ma refer

This post has been edited by EMMY: 23 Oct 2008, 14:59


--------------------
dacia logan 2005 - MS 44 EMY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 23 Oct 2008, 15:19
Post #95


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




QUOTE(klaus @ 23 Oct 2008, 14:57)
Acuma revenind on topic, ar fi interesante si niste date mai exacte, gen cursa pistonului acum, diferenta de lungime a pistoanelor (astea de 1.6 fata de 1.4), diferenta de lungime a bielelor, diferenta de diametru descris de arborele cotit.
Ca ar fi interesnt de calculat exact cilindreea, si poate chiar putere.
Cred ca astfel de informatii ar lamuri odata pentru totdeauna multe aspecte neclare.
*




QUOTE(EMMY @ 23 Oct 2008, 14:58)
MARE-I GRADINA LUI DUMNEZEU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LA AR-18-MOS ma refer
*


Excelenta argumentare!


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 24 Oct 2008, 07:37
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Topic-ul se ingrasa pe zi ce trece doar cu off-topic si retorica. Lasati-l naibii de filtru de particule la diesel si discutati despre 1,8 MPI. Nu sunt mare fan al tuning-ului dar o atare modificare mi-a captat atentia. Ar fi de departe cel mai consistent tuning la motoare (daca intr-adevar s-a facut).

@EMMY: Daca vrei sa ne impartasesti ce ai modificat la masina ar trebui sa scrii povestea completa incepand cu "intr-o noapte cand n-aveam somn, m-am gandit sa fac..." si terminand cu "am conectat bateria, i-am pus benzina si i-am dat cheie", trecand prin toate etapele modificarii. Asa nu te va mai acuza nimeni de nimic si ne vom putea face o idee cat de cat.

@Restul: Ar trebui sa-l lasati sa faca lucrul de mai sus. Apoi se va putea discuta cu oarece fundamentare daca a facut bine, a facut prost, ar mai fi ceva de facut etc.

This post has been edited by YRX: 24 Oct 2008, 07:38


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EMMY
post 24 Oct 2008, 08:21
Post #97


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 16 October 08




toti care au cunostiinte tehnice(EINSTEIN1984,KLAUS etc) au inteles in 5 min cum se transforma un motor de 1,4 in 1,6 comprimat ,decomprimat,normal si poate ar trebui sa fie multumiti
pentru motorul 1,8 nu stiu care munceste mai mult pentru un lucru si nu vrea sa- si fructifice rezultatul in concluzie modificarea in 1,8 costa la mine 9000 ron fara tva

This post has been edited by EMMY: 24 Oct 2008, 08:22


--------------------
dacia logan 2005 - MS 44 EMY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 24 Oct 2008, 08:52
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Aaaa...am inteles.
Deci aici ne facem putina reclama, cum se spune in economie - se creaza nevoia consumatorului - si dupa aia vine fraieru' cu banu'.
Pentru asta era normal sa folosesti sectiunea Bursa si sa postezi un anunt.
Sectiunile tehnice sunt folosite de membri pentru a schimba cunostinte, pareri, idei in mod gratuit si benevol (adica cine vrea). Cine posteaza o informatie pe o sectiune tehnica este constient ca o face publica si ca toti cititorii o pot prelua si folosi dupa bunul plac. Si marea majoritate a noastra am facut-o, ajutand dupa puterile fiecaruia. Forum-ul in sine este (sau ar trebui sa fie) "common knowledge", adica mai pe romaneste invatatura populara.
Stiu ca, de regula, userii noi sunt luati la misto si dureaza ceva pana "confirma", in cazul de fata am incercat sa-ti dau credit, sa te stimulez sa postezi informatii mai amanuntite, sa le dai peste nas "criticilor", dar vad ca nu este cazul.
Asa ca:
@AR-19-MOS - rupe-l tata! biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EMMY
post 24 Oct 2008, 08:57
Post #99


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 16 October 08




ai si informatii "benevole" pentru 1,6 si daca te duce capul il faci sigur 1,8

o zi buna


--------------------
dacia logan 2005 - MS 44 EMY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 24 Oct 2008, 09:09
Post #100


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Repet, niste date mai exacte ar fi binevenite. Poate s-a trecut prea repede si neatent peste niste afirmatii de aici care spun in subtext ceva foarte interesant:
QUOTE(einstein1984 @ 21 Oct 2008, 12:04)
De alezaj nu ai zis nimic, si asta ar duce motrorul tau la 1,6 litri
*

QUOTE(Muttley @ 21 Oct 2008, 13:09)
Nu ai 1.8! Cu arbore de 1.6 si cu pistoane de 1.4 ai... surpriza mare... TOT 1.6!
*

Si acum traducerea:
Capacitatea cilindrica a unui motor este data nu de volumul total al camerei la PMI, ci este data de cursa pistonului. Doar volumul cursei pistonului defineste capacitatea cilindrica. Prin scurtarea bielelor si pistoane mai scurte, precum si prin ridicare chiulasei nu se creste capacitatea cilindrica, se creste volumul camerei de ardere cand pistonul e la PMS.
In cazul in care se pune vibrochen de 1.6, cursa pistonului e data de vibrochen.
Cum atat pe 1.6 8v, cat si pe 1.6 16v aceasta cursa este de 80,5 mm, alezajul este acelasi la toate motoarele pe benzina (79,5 mm) rezulta ca prin montarea vibrochenului de 1.6 16v capacitatea cilindrica e ... 1.6.
Plus compresia mai mica din cauza distantei mai mari dintre capul pistonului si chiulasa, care nu aduce, fara turbo, plus de putere.
Ori, pentru motorul de 1.6 trebuie schimbate si hartile din UCE injectie, ca altfel nu injecteaza suficient combustibil in acceleratii (aici s-a pus power-box, si s-a fortat o modiicare a injectiei).
De asemnea distantierul la chiulasa prezinta probleme, cu 2 garnituri de chiulasa, cu planeitate care trebuie sa fie foarte bine controlata etc.
Iar chiulasa de 1.4 de la logan nu e asa de capabila sa lase aer pentru un motor de 1.8 aspirat la valori corespunzatoare.

Astea-s unele din motivele pentru care eu consider ca niste date mai concrete ar fi binevenite, ca treaba mie mi se pare cam nebuloasa.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EMMY
post 24 Oct 2008, 09:40
Post #101


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 16 October 08




foarte bine gandit ,dar acum ganditi-va cum puteti scoate 1,8
- la chiulasa poti schimba arbore came -corect-?,mai departe.........

inca ceva referitor la BENEVOL cine a avut 7 ani de acasa si m-a intrebat pe mes ,a primit si coduri si preturi si sfaturi toate BENEVOL si pot sa confirme cei in cauza

This post has been edited by EMMY: 24 Oct 2008, 09:41


--------------------
dacia logan 2005 - MS 44 EMY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 24 Oct 2008, 09:58
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Vada ca iti place termenul benevol. Ma bucur.
Ce am incercat sa-ti spun este ca:
-tu ai venit la noi pe forum si ai deschis topic-ul cu "uite ce am facut eu"
-noi te-am intrebat cum
-tu apoi ne spui ca, nu taticu' costa 9000 de ron + TVA

Ori nu mai deschizi subiectul si tii pentru tine, ori spui tot si nu pe mess, pe PM sau prin telefon, pe forum ca asta-i principalul mijloc prin care comunicam intre noi.
Iti dau un exemplu:
Ironik a deschis topic-ul despre interfata de diagnoza. A postat informatii amanuntite, schema electrica, mai putin DDT 2000 care nu-i apartine si este protejat de copyright. Cine a vrut si a avut aplecarea tehnica necesara a putut sa-si construiasca interfata.
Daca vrei sa contribui cu informatii tehnice fa-o fara sa astepti ceva in schimb, daca nu, tine-le pentru tine dar nu folosi forum-ul pentru reclama.

This post has been edited by YRX: 24 Oct 2008, 10:00


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Buyaka
post 24 Oct 2008, 10:33
Post #103


Membru pasionat


Group: Members
Posts: 507
Joined: 23 July 04
From: Bucuresti




@ERNY - Spune tati ca ai schimbat si arborele cu ala de Chamade si ai terminat balciul asta... nu mai face ghicitori pe-aici!

Da' nu mai bine puneai motoru de Chamade cu totul??? La ce atata chin?

This post has been edited by Buyaka: 24 Oct 2008, 10:36


--------------------
Dacia Berlina '96 Opel Frontera '97 '96; 4x4 '97 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 24 Oct 2008, 10:59
Post #104


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Ce treaba au camele cu cilindreea?


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 24 Oct 2008, 12:16
Post #105


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.389
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Eu sunt interesat ce alezaj are motorul, cum a fost marit alezajul si ce pistoane are. Din posturile de mai sus se vorbea insa de pistoane de 1,6, deci de 79,5 mm.
Oricum, oricum ai lua-o, tot de la motorul k4m era mai bine sa se inceapa modificarea.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 24 Oct 2008, 12:33
Post #106


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Ma, voua nu va e clar ca omul s-a dus la niste "baieti" si i-au modificat aia prin motor cate una-alta si el a prins din zbor cam ce si cum. Acum le ma da cate un telefon, ii mai intreaba pe mess, ca sa afle si el cu m stau treburile.
Sunt satul de tuningareti d-astia.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 24 Oct 2008, 13:04
Post #107


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Nu sunt convins ca vilbrochenul de Chamade se pupa cu blocul motor al Loganului.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 24 Oct 2008, 14:24
Post #108


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(EMMY @ 24 Oct 2008, 10:40)
foarte bine gandit ,dar acum ganditi-va cum puteti scoate 1,8
*


Dragule...
Klaus a explicat foarte corect, dar nu suficient de simplu.

Cilindreea depinde STRICT de 2 lucruri:
- alezaj
- cursa

Alezajul il maresti DOAR prin prelucrari mecanice ale blocului. Camasile nu-s amovibile la Logan. N-a facut nimeni treaba asta, va asigur. Din jdemii motive.

Cursa e data de raza manivelei arborelui cotit. Arbore cotit mai mare de cel de 1.6... Putin probabil.

So... cel mult 1.6.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Geox16v
post 24 Oct 2008, 15:21
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 613
Joined: 29 March 07




Nu il cunosc pe EMMY deloc dar am vazut masina in buc la un moment dat cind avea motor turbo si am fost impresionat
E foarte usor sa dai cu noroi in cineva care munceste destul de mult (nu zic ca si cu folos in cazul de fata ) dar e mult mai greu sa stai pe sub masina cu zilele si sa-ti rupi oasele ptr o idee Daca la ce a prezentat pina acum pune o turbina si un soft bun o sa va arate la multi dintre voi si pusa in practica ideea ,acum e undeva la jumatatea drumului.
Pentru toti cei care deschid capota doar ca sa puna lichid de spalat parbrizul dar din tastatura sunt mari cunoscatori am doar un cuvint RUSINE!


--------------------
EX-DACIA LOGAN PRESTIGE 2006 1,6 16v
Creierul a invins intotdeauna muschii!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 24 Oct 2008, 15:30
Post #110


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Si ce te-a impresionat cel mai mult?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EMMY
post 24 Oct 2008, 15:34
Post #111


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 16 October 08




Geox16v MA INCLIN si pentru impatimiti am inceput discutia si ce se intampla pe aici este unul din motivele ptr care nu am intrat pana acum pe forum

IMI CER SCUZE pentru greseala dar ca sa se incadreze in buget acest forum mai face ceva membri ex AR-18-MOS ce face reclama altor forumuri ,ca din curiozitate o sa intre si acolo sa vada ce am scris si poate raman pe acolo dar repet este prevazut in BUGET

CU RESPECT


--------------------
dacia logan 2005 - MS 44 EMY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 24 Oct 2008, 15:36
Post #112


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




QUOTE(EMMY @ 24 Oct 2008, 15:34)
ex AR-18-MOS ce face reclama altor forumuri ,


*


Iti cer neparat sa pui link, cu postul undeva am facut reclama la vre-un forum!!


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EMMY
post 24 Oct 2008, 15:43
Post #113


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 16 October 08




Eu abia astept raspunsurile ...

QUOTE
diferenta intre euro 3 si 4 din cate stiu este filtru polen(asa se numeste catalizatorul suplimentar ce este montat pe evacuare)

Cam ce ne invata EMMY, pe alte forumuri ... Pentru link, PM.

This post has been edited by AR-18-MOS: 22 Oct 2008, 15:25Asta dupa ce ti-a fost spus "dincolo". Se vede clar ce ai zis, e exact citat din ce ai spus tu!


mai vrei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





This post has been edited by EMMY: 24 Oct 2008, 15:45


--------------------
dacia logan 2005 - MS 44 EMY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 24 Oct 2008, 15:55
Post #114


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Si unde dracu' e reclama? Am zis eu un nume de forum, am zis eu ceva de vreun forum? Am zis de un LINK!!! popa.gif

This post has been edited by AR-18-MOS: 24 Oct 2008, 15:55


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 24 Oct 2008, 16:12
Post #115


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




emmy, cand aveai pusa turbina, pe galeria home made pe care ai postat-o - SA400048.JPG ( Size: 47.88k ) Number of downloads: 451
, era loc prin zona radiatorului? Ca mi se pare usor iesita din gabarit galeria aia si daca ai pus si o turbina, nu lovea in radiator sau ventilator?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 24 Oct 2008, 19:12
Post #116


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Ba, sa mor io, va-nvartiti in juru' p...cozii de nu-mi vine sa cred...
TITLUL TOPICULUI este "logan 1,8 mpi". Dupa astea 4 pagini sunt in ceata totala... Acest motor de 1800 cmc... E motorul de Logan??? Adica K7J, K7M sau K4K? Sau e avionul ala de 1.8 16V de Clio Williams dintr-o poza?

Reformulez... EMMY, spune raspicat si la obiect... Ai crescut cilindreea unui motor de Logan de la 1400 sau 1600 cmc la 1800 cmc??? Nu te intreb CUM ai facut-o ci doar daca s-a intamplat. Si intreb pt ca deja sunt foaaaaaaarte curios...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 24 Oct 2008, 20:04
Post #117


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Pe actualele motoare ale loganului nu poti mari cilindreea pastrand raportul de compresie orice combinatie ai face intre componentele din K7J, K7M sau K4K. Ridicarea chiulasei mareste cilindreea dar nu neaparat si puterea.

P.S. Poate fi insa un tuning pentru amatorii de .... gazolina!

This post has been edited by vi_escu: 24 Oct 2008, 20:07


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 24 Oct 2008, 20:19
Post #118


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




vi_escu, ai aberat de 2 ori sleep.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 24 Oct 2008, 20:34
Post #119


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




pune motor de bmw .


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 24 Oct 2008, 20:44
Post #120


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




QUOTE(Muttley @ 24 Oct 2008, 20:19)
vi_escu, ai aberat de 2 ori sleep.gif
*



Poti sa detaliezi?


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 2 3 4 5 6 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 23:15
Forum Renault