DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> muci(spuma) in t de la carburator, muci(spuma) in t de la carburator

edymutu
post 15 Jan 2009, 19:30
Post #121


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 5 December 08
From: campina




nu te mai stresa degeaba.am si eu aceasta pelicula si nu pateste nimic motorul.singura treaba este ca tre sa mai cureti din cnd in cnd furtunele si teul.doar atat


--------------------
dacia 1300 1980 berlina - PH05UKC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LVR-u
post 15 Jan 2009, 21:18
Post #122


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 15 December 08




Motorul nu dar in cazul in care este foarte frig afara, acei "muci" ingheata pe furtune si in T-eu infundandu-le, am patit-o acum 3 zile!Bafta si poate cineva gaseste o solutie eu caut in continuare!


--------------------
Dacia 1300 1978 - DB-04-LVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniM
post 16 Jan 2009, 20:14
Post #123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 580
Joined: 11 July 07
From: Gugulania




Mi-am pus satana aia de filtru de Oltcit si mi-a facut o presiune pe la ulei ,de mi-a aruncat pe tot motorul.De ce oare?


--------------------
. . . - Skoda Octavia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 16 Jan 2009, 20:22
Post #124


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




pai nu ti-a scris cineva ca e pus montat ciudat, ai rectificat ?

This post has been edited by Adrian_Boy: 16 Jan 2009, 20:22


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniM
post 16 Jan 2009, 20:53
Post #125


Membru autentic


Group: Members
Posts: 580
Joined: 11 July 07
From: Gugulania




Da!L-am pus sa stea si drept...


--------------------
. . . - Skoda Octavia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adyss
post 16 Jan 2009, 21:01
Post #126


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 11 January 08
From: PITESTI




Cand aveam dacia 1310,ii confectionasem dintr-un borcan(800 ml)cu filet prevazut pe capac si cu garnitura de cauciuc,niste teava de cupru si furtun un fel de filtru pt a impiedica patrunderea "mucilor" in carburator.
era vorba de un borcan cu filet mai mare(filetu avea 1-1.5 cm
latime),in capac am dat gauri cu bormasina cu diametrul grosimi tevi de cupru(diametru aproximativ la fel cu cel al tevii de iese din capac culbutori).
am trecut tevile prin capac si le-am lipit cu fludor pt etansare(pe ambele parti ale capacului).
legatura am facuto cu futun cu insertie textila,pe care l-am prins in capete cu coliere.
periodic curatam borcanul de "mucii".cat l-am folosit nu am mai avut probleme cu infundat sau altceva.
am atasat un desen ca sa va faceti o idee cu arata. smile.gif

Attached File(s)
Attached File  untitled.bmp ( 576.05k ) Number of downloads: 69


--------------------
dacia logan ambiance 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 19 Jan 2009, 08:48
Post #127


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Filtrul ala nu face presiune decit daca e infundat tare sau furtunul de legatura dintre el si capac e strangulat.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 19 Jan 2009, 11:29
Post #128


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(edymutu @ 15 Jan 2009, 19:30)
nu te mai stresa degeaba.am si eu aceasta pelicula si nu pateste nimic motorul.singura treaba este ca tre sa mai cureti din cnd in cnd furtunele si teul.doar atat
*



da de ce sa cureti periodic, cand poti spala filtrul 1 data pe an...


QUOTE(daniM @ 16 Jan 2009, 20:14)
Mi-am pus satana aia de filtru de Oltcit si mi-a facut o presiune pe la ulei ,de mi-a aruncat pe tot motorul.De ce oare?
*



fie furtun stragulat, fie filtrul poate fiind sh era deja f f imbacsit.

desfa-l cu o surubelnita si vezi care-i treaba... sa nu cumva sa fie si din fabricatie prost in sensul ca unu din stuturi sa fie infundat. vezi pompele de apa de dacie noi... unele.


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deceneu32
post 19 Jan 2009, 11:59
Post #129


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.371
Joined: 7 February 08




Filtrul ala de Oltcit e nou sau folosit?Daca e vechi,s-ar putea sa fie colmatat cu resturi de ulei ars.Desfa-l,curata-l si pune-l la loc.Eu la Oltcitul meu il curat cam de doua ori pe an.


--------------------
Dacia 1300 1970 - DJ 70 ABC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yonutz85
post 3 Dec 2009, 03:39
Post #130


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 20 September 07
From: Craiova




De cateva zile caut epurator de ulei de Oltcit si nu gasesc. Si cum tocmai mi-am curatat/reglat carburatorul (de Nova mad.gif ) nu vreau sa-l umplu iar de ulei asa ca am scos un furtun din capacul chiulasei sub masina. Insa chestia cu scosul furtunului nu am suportat-o niciodata si in plus,cand stau cu masina pe loc la relanti intra in interior gaze de la furtunul acela.
Asa ca intreb in eventaulitatea ca nu gasesc epurator: ar fi ok daca as conecta furtunul de la capacul chiulasei la furtunul de vacuum de la servo-frana? Ma gandesc sa folosesc o reductie ca sa nu traga admisia ca nebuna din capacul chiulasei... wacko.gif

This post has been edited by yonutz85: 3 Dec 2009, 19:54


--------------------
Dacia 1410 1997 - DJ03RZR
Dacia: still better than the bus!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul-tm
post 3 Dec 2009, 07:12
Post #131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 25 August 09
From: Timisoara




In magazine greu gasesti.Am cautat in timisora in magazine si nimic, prin targ am mai cautat, si prin ziar. Ultima solutie ma duc unde se duc masinile la rabla, acolo sigur gasesc. Bafta


--------------------
opel astra f-cc 1996 - TM-23-GZV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deceneu32
post 3 Dec 2009, 22:23
Post #132


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.371
Joined: 7 February 08




Cum naiba nu gasiti un separator de particule de ulei de Oltcit?In Craiuova se gasesc noi la ACSA.Voi pe acolo n-aveti decat Dacii?Pana acum cativa ani Craiova era plina de Oltcituri.Si inca mai vad,din fericire,pe strada.Targuri de dezmembrari nu exista?
V-as trimite eu din targ dar costa 2-3 lei bucata.Deci mai mult decat transportul.


--------------------
Dacia 1300 1970 - DJ 70 ABC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 3 Dec 2009, 22:51
Post #133


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




trimitemi mie unu ca iti dau cat vrei pe el


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul-tm
post 4 Dec 2009, 08:19
Post #134


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 25 August 09
From: Timisoara




Salutare eu am cautat la Ciclop in timisoara( si mi-a zis ca nici la craiova nu se mai gasesc), si la toate magazinele care aveau piese daewoo,olcit si toti mi-au raspuns ca nu mai au asa ceva.
Daca vrei sa ne ajuti.... ma bag si eu atunci la un separator. Acum dimineata dau o fuga pana la remat sa vad ce au pe acolo. Daca gasesc azi te anunt. Daca nu ma abonez, daca ai putea sa ne ajuti. Mesi mult. Stima cheers.gif


--------------------
opel astra f-cc 1996 - TM-23-GZV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LVR-u
post 4 Dec 2009, 08:49
Post #135


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 15 December 08




Incercati la remat daca nu se mai gasesc noi!


--------------------
Dacia 1300 1978 - DB-04-LVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STORMTROOPER
post 4 Dec 2009, 08:55
Post #136


Dacia berlina proud owner


Group: Members
Posts: 2.486
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti




Ma bag si eu pentru un filtru separator de gaze.Contati pe mine.


--------------------
DACIA 1310 TX 1987 - 7-B-2414
blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul-tm
post 4 Dec 2009, 12:14
Post #137


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 25 August 09
From: Timisoara




Am fost la remat, aveau 2 motoare complete.Si pe unu din ele avea separatoru. L-am luat, au zis baietii sa le dau o sticla de suc. Cu 5 lei l-am luat. Doar trebuie spalat,curatat. Din cate am vazut are cam 8 site. Sunt de ajuns?


--------------------
opel astra f-cc 1996 - TM-23-GZV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deceneu32
post 4 Dec 2009, 13:08
Post #138


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.371
Joined: 7 February 08




Ma baieti,vreti sa va trimit niste separatoare de Oltcit?Sa-mi spuneti pana duminica seara.Luni ma duc prin targ,la dezmembrari.


--------------------
Dacia 1300 1970 - DJ 70 ABC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 4 Dec 2009, 19:04
Post #139


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




eu vreau


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STORMTROOPER
post 4 Dec 2009, 19:42
Post #140


Dacia berlina proud owner


Group: Members
Posts: 2.486
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti




si la mine o bucata.


--------------------
DACIA 1310 TX 1987 - 7-B-2414
blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 9 Dec 2009, 23:06
Post #141


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




va salut ce se stie de acele epuratoare de oltcit?


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deceneu32
post 11 Dec 2009, 17:17
Post #142


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.371
Joined: 7 February 08




EU stiu! smile.gif Contactati-ma pe telefon ca n-am acces permanent la internet:0745305935.


--------------------
Dacia 1300 1970 - DJ 70 ABC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 12 Dec 2009, 19:11
Post #143


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




eu unu am rezolvat cu separatorul


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djmix7388
post 16 Jan 2010, 19:31
Post #144


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 14 July 09




dar aparitia acelor gaze din capacul culbutorilor carui fapt e datorata? trec gazele din pistoane pe langa tijele supapelor? o explicatie stiintifica dak are cineva blink.gif


--------------------
Dacia 1310 L Berlina / GPL 1997 - BZ 00 MIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 16 Jan 2010, 20:34
Post #145


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




gazele scapa printre segmenti si piston in baia de ulei si apoi urca pe langa axa cu came si ajunge in capacul culbutorilor apoi in furtun si carburator .
orict de nou e setul va scapa gaze in baia de ulei


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_09_RWX
post 16 Jan 2010, 21:40
Post #146


Membru...din pasiune


Group: Members
Posts: 143
Joined: 26 January 09
From: olteni-ph





salut,
si la mine face spume, dar nu afecteaza deloc functionarea motorului doar ca il mai scot si suflu pe el. Din cat am observat cantitatea aia de spuma e direct proportionala cu cantitatea de aditivi din ulei.
spor la treaba!!


--------------------
Dacia 1310 cl break dec 1998, GPL Marini - PH-09-RWX
io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djmix7388
post 18 Jan 2010, 00:56
Post #147


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 14 July 09




QUOTE
vladut88 Posted 16 Jan 2010, 20:34
  gazele scapa printre segmenti si piston in baia de ulei si apoi urca pe langa axa cu came si ajunge in capacul culbutorilor apoi in furtun si carburator .
orict de nou e setul va scapa gaze in baia de ulei


Mersi pentru explicatie. Am confectionat un fel de paravan din carton, amplasat in fata carburatorului si, evident, in fata furtunului cu pricina. In mod normal dupa cateva stationari intr-o zi, furtunul se umplea. Azi am facut 300km si nu s-au mai prezentat simptomele... Urmeaza sa vad maine ce se mai intampla. Si mai tin sa mentionez ca rulez numai cu GPL; si la pornire la rece, si la cald. Numai bine.


--------------------
Dacia 1310 L Berlina / GPL 1997 - BZ 00 MIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul-tm
post 18 Jan 2010, 20:36
Post #148


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 25 August 09
From: Timisoara




Salutare. Am si eu un separator de olcit luat de la remat cu 5 lei.E de plastic, are 9 site in el. Eu vreu sa ii pun si al treilea furtun sa arunce mucii intr-o sticla, dearece face multi muci motru meu.
Daca il pun ca in poza colegului de forum, isi face treaba daca ii pun si al treielea furtun?
Si furtunu din poza, e furtun pentru cabluri electrice si e dat cu banda izoler peste el?
Si eu am acasa, dar nu m-am gandit sa pana acum sa pun si eu. Mersi

18 Jan 2010, 20:39:
smile.gif

This post has been edited by paul-tm: 18 Jan 2010, 20:39

Attached thumbnail(s)
index.jpg ( Size: 80.13k ) Number of downloads: 1078


--------------------
opel astra f-cc 1996 - TM-23-GZV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 18 Jan 2010, 21:32
Post #149


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Dupa cum vad in poza motorului tau tu nu ai furtunul care vine de la pompa de apa la caloriferul de caldura al masinii prins pe capacul culbutorilor unde este prins el din fabrica ,special e pus pe capacul culbutorilor , pentru al incalzi astfel acea spuma va fi mult mai putina , poate chiar nu ar mai aparea daca ai folosi un ulei de calitate superioara (nu spun bun caci trebuie sa fie mai mult decat bun).

This post has been edited by CGDBZ: 18 Jan 2010, 21:32


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristicipaian
post 18 Jan 2010, 21:55
Post #150


Membru autentic


Group: Members
Posts: 304
Joined: 9 January 09
From: Tg. Mures




eu folosesc castrol magnatec si am 0 muci. La schimbul de ulei intotdeauna spal si motorul, deoarece uleiurile intre ele nu se pupa si nu cred ca nu ramane din uleiul vechi in baie, apoi pe vremea asta mai apare si condensul.Folositi mai bine un ulei de calitate si nu mai trebuie sa va bateti capul cu atatea filtre si altele.
Bafta!!


--------------------
Dacia 1310 L 1999 - MS 04 NWC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 23:43
Forum Renault