DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 4 5 6 7 8 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> muci(spuma) in t de la carburator, muci(spuma) in t de la carburator

paul-tm
post 18 Jan 2010, 22:20
Post #151


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 25 August 09
From: Timisoara




biggrin.gif Motoru din poza nu el meu, e al colegului de forum "tzepesch'".Si am pus poza deoarece tot asa ca in poza lui vreau sa imi montez filtru de olcit.
Bineinteles furtunu de la caldura e tras pe la contraripa. Am vazut la unele furtnu de caldura pus pe capacul culbutori dar nu stiam rolul.


--------------------
opel astra f-cc 1996 - TM-23-GZV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 18 Jan 2010, 22:28
Post #152


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




spuma este datorata in mare parte si de catre paleta de pe pompa de apa
eu am renuntat la paleta si am pus 2 electroventilatoare carton in fata radiatorului si a carburatorului nu am pus nu am nici un gram de muci ,am pus si filtru de oltcit ce e drept ca in motor am castrol 15w40 si motorul are 15000 km de cand am bagat set motor nou


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul-tm
post 18 Jan 2010, 22:45
Post #153


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 25 August 09
From: Timisoara




Aia e treaba, electroventilator,ulei bun, motor bun.
Motorului meu ce sa ii mai cer, in 2000 km mia mancat,pierdut 1l de ulei 20 w 50 panther. Daca aveam 15w40 manca mai mult, fiind subtire. Oricum ma bucura ca nu am scos epuratoru deoarece nu imi place sa imi atarne furtunu si nici nu e nevoie.Nu merita sa ma pun sa ii fac setu, cat o mai tin vreo 7 luni masina pana mai adun niste bani pentru ceva strain.


--------------------
opel astra f-cc 1996 - TM-23-GZV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ays-ul
post 19 Jan 2010, 10:24
Post #154


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 29 September 09




QUOTE(vladut88 @ 18 Jan 2010, 22:28)
spuma este datorata in mare parte si de catre paleta de pe pompa de apa
eu am renuntat la paleta si am pus 2 electroventilatoare carton in fata radiatorului si a carburatorului nu am pus nu am nici un gram de muci ,am pus si filtru de oltcit ce e drept ca in motor am castrol 15w40 si motorul are 15000 km de cand am bagat set motor  nou
*


la fel am facut si eu si e parfum su se mai jegareste sau infunda carburatorul su mai da in nas etc.....
ce sa mai e super wub.gif

Attached thumbnail(s)
Picture_7.jpg ( Size: 170.95k ) Number of downloads: 924
24112009_007_.jpg ( Size: 175.8k ) Number of downloads: 1080
24112009_008_.jpg ( Size: 154.77k ) Number of downloads: 1134


--------------------
dacia 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 20 Jan 2010, 19:56
Post #155


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




unde vine furtunul din filtru de aer? l-ai tras prin vreo gaura a scutuliu. ca si pe mine ma batea gandul sa fac asta dar am zis sa nu traga apa la vreo ploaie, sau zapada. merga asa cum l-ai pus? il ai de mult sau nu prea ai mers mult ca sa-ti faci o parere de cum se comporta masina?
iar la pompa de apa pentru ce ai facut acele prelungiri la suruburi. bagi ceva intre ele pentru a invarti motorul? pt ca nu mai ai paletii?
ca si eu am trecut pe elv, dar de cand l-am pus nu am fost nevoit sa mai umblu la masina la vreo chestie(din fericire) si am uitat sa fac un sistem din asta, pentru a invarti la nevoie.


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vizitatorul
post 21 Jan 2010, 18:19
Post #156


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 10 May 09




@ays...dupa cum se vede si din prima foto postata de tine...epuratorul minune...multlaudatul...are trei orificii...cel de jos-purja(iesire)...dreapta-noxe(intrare)...sus-catre carb(iesire)...
in sistemul gandit ptr oltcit,"purja" intorcea uleiul Lichid in baie dupa ce era separat din vaporii de carter...
Tu cum ai "rezolvat" acest orificiu (te intreb deoarece nu se poate vedea in foto)????
O alta intrebare...cat ajuta " spirala" de benzina????...tinand cont ca este cauciuc-pe cauciuc....deci izolatortermic... si mai sta si in curentul de aer al eltrvent...si furtunul ala de apa se mai incalzeste la cheremul termostatului...si blablabla..."io" am rezovat moftul asta de preincalzire al benzinei cu o a doua "pata calda"
Bafta


--------------------
Dacia 1310 L 1998 - B453SCU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panzerjager
post 24 Jan 2010, 16:51
Post #157


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 6 November 09




daca scoti furtunul de la capacu culbutorilor si pui unu ce-l scoti sub masina( cum am vazut la motoarele uzate ) ce se intampla ?


--------------------
dacia 1300 1979
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vizitatorul
post 24 Jan 2010, 17:15
Post #158


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 10 May 09




vei participa la degradarea florei si faunei......
vei ucide spiritul acestui topic....
colegii "bio" te vor desconsidera....
indirect vei sustine imbogatirea corporatiilor ce fac bani buni pe seama exploatarii imaginii unor "specimene" ca tine(sic!)(scuza-mi gramatica-nu am vrut sa jignesc)...
raportul leu-euro va suferi modificari.....(rectific leu-ron)
va scadea potenta rinocerilor...
blablabla...


--------------------
Dacia 1310 L 1998 - B453SCU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 24 Jan 2010, 19:36
Post #159


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




of, o patii si eu azi cu mucii. dar bine ca m-am prins repede de la ce e si n-am stat in drum sa ma uit la ea. nu de alta dar cred ca erau vreo -25 grade(in bataia vantului unde eram eu).
apropo, am vazut ca si astia cu logan, opel si alte masini straine si-au pus cartoane in fata mastii. e posibil si din cauza curentului de aer rece sa fi facut acei muci.
eu am elv, nu elice si carton doar in fata carb. cu toate ca era dat pe aer de la galerie, carcasa filtrului si carb. erau bocna.
dupa ce am curatat a mers si nu a mai facut.
oare de ce?


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul-tm
post 24 Jan 2010, 23:58
Post #160


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 25 August 09
From: Timisoara




Eu mi-am pus filtru separator de olcit.Am pus o sticluta si am pus si furtunu al-3-lea.Deocamdata dupa 100km facuti intr-o saptamana, cam 20 km pe drum.
Pana acum nici urma de muci in furtune. Am carton in fata carburatorului si la radiator, tub aer cald filtru aer pus pe pozitia de iarna.
La rece face figuri deoarece pana se incalzeste un pic motoru, mere un pic neregulat cu socu tras.Poate sunt si bujiile dearece pe temperat-urile astea nu se incalzesc bujiile calumea sa se curete. Cand motoru e cald mere bine.
Oricum aici in Timisoara nu e asa frig ca in restu tarii.Sambata noapte au fost -10.


--------------------
opel astra f-cc 1996 - TM-23-GZV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ays-ul
post 25 Jan 2010, 10:05
Post #161


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 29 September 09




QUOTE(pirvumark @ 20 Jan 2010, 19:56)
unde vine furtunul din filtru de aer? l-ai tras prin vreo gaura a scutuliu. ca si pe mine ma batea gandul sa fac asta dar am zis sa nu traga apa la vreo ploaie, sau zapada. merga asa cum l-ai pus? il ai de mult sau nu prea ai mers mult ca sa-ti faci o parere de cum se comporta masina?
iar la pompa de apa pentru ce ai facut acele prelungiri la suruburi. bagi ceva intre ele pentru a invarti motorul? pt ca nu mai ai paletii?
ca si eu am trecut pe elv, dar de cand l-am pus nu am fost nevoit sa mai umblu la masina  la vreo chestie(din fericire) si am uitat sa fac un sistem din asta, pentru a invarti la nevoie.
*


cu racordul de la filtru de aer intradevar l-am scos printr-o gaura a scutului motor si nu am avut probleme pana acum si se cunoaste ca trage pitin mai bine cand e mai rece afara iar cu suruburile mai lungi la pompa apa ai ghicit ca sa am de unde unvarti motorul la un reglaj ceva wink.gif

QUOTE(vizitatorul @ 21 Jan 2010, 18:19)
@ays...dupa cum se vede si  din prima foto postata de tine...epuratorul minune...multlaudatul...are trei orificii...cel de jos-purja(iesire)...dreapta-noxe(intrare)...sus-catre carb(iesire)...
in sistemul gandit ptr oltcit,"purja" intorcea uleiul Lichid in baie dupa ce era separat din vaporii de carter...
Tu cum ai "rezolvat" acest orificiu (te intreb deoarece nu se poate vedea in foto)????
O alta intrebare...cat  ajuta " spirala" de benzina????...tinand cont ca este cauciuc-pe cauciuc....deci izolatortermic... si mai sta si in curentul de aer al eltrvent...si furtunul ala de apa se mai incalzeste la cheremul termostatului...si blablabla..."io" am rezovat moftul asta de preincalzire al benzinei cu o a doua "pata calda"
Bafta
*


uleiul din al 3-lea orificiu se scurge printr-un furtun untr-un pet de 0.5 l iar cu spirala a vrut sa experimentez ceva da o sa o dau jos....... biggrin.gif


--------------------
dacia 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 25 Jan 2010, 10:45
Post #162


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




Fratilor, va rog spuneti-mi si mie daca stie careva unde pot gasi acel filtru separator de oltcit in constanta...ma refer la magazine nu sh. Multumesc mult!!


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deceneu32
post 25 Jan 2010, 10:51
Post #163


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.371
Joined: 7 February 08




Epurator(filtru separator particule) nou de Oltcit nu se mai fabrica.Daca v-ati luat toti Dacii,producatorul a incetat fabricatia...
Poate mai gasesti vreunul ratacit prin vreun magazin.


--------------------
Dacia 1300 1970 - DJ 70 ABC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ays-ul
post 25 Jan 2010, 11:42
Post #164


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 29 September 09




eu l-am luat dintr-un magazin din baicoi prahova deci nou cu vreo 15 lei parca nu mai stiu exact wink.gif

This post has been edited by ays-ul: 25 Jan 2010, 11:43

Attached thumbnail(s)
Picture_7.jpg ( Size: 170.95k ) Number of downloads: 886


--------------------
dacia 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct_71_ccl
post 28 Jan 2010, 13:16
Post #165


ct_71_ccl


Group: Members
Posts: 195
Joined: 3 February 07
From: constanta




salut!nes incearca pe portitei,e un magazin care mai vinde piese de olcit.poate gasesti acolo.eu am intrebat mai demult,nu avea,dar au zis ca o sa vada dac mai gasesc pe la distribuitori.eu am luat de la sh si e ok!


--------------------
dacia,renault logan,clio 1,2 16 v - 2011;1,6 16 v - 2009 - ct 72 ccl,ct 71 ccl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 28 Jan 2010, 16:21
Post #166


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




mersi mult de tot ccl! am sa incerc maine sa vad poate am noroc....baieti am si eu o intrebare dar nu dati cu pietre va rog....daca ii scot furtun de la colbutori...o sa am consum mai mare de benzina?


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marcel_K
post 28 Jan 2010, 19:06
Post #167


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 11 March 09




Poate cineva sa imi trimita un filtru separator de olcit? Ca in Cluj nu am gasit.


--------------------
Dacia 1310 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deceneu32
post 28 Jan 2010, 22:36
Post #168


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.371
Joined: 7 February 08




Eee,n-ai gasit!!Vezi ca sunt oltcitarii din Cluj,te ajuta ei.Mi-e greu sa-ti trimit unul din Craiova....
Intra pe forumul oltcitarilor si ia legatura cu baietii.


--------------------
Dacia 1300 1970 - DJ 70 ABC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panzerjager
post 29 Jan 2010, 20:47
Post #169


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 6 November 09




daca scot furtunu sub masina de la capacu culbutorilor se intampla ceva la motor?...merge mai prost..?pierde putere...?


--------------------
dacia 1300 1979
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 29 Jan 2010, 22:32
Post #170


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




QUOTE(panzerjager @ 29 Jan 2010, 20:47)
daca scot furtunu sub masina de la capacu culbutorilor se intampla ceva la motor?...merge mai prost..?pierde putere...?
*



Aici pot sa te ajut eu. Azi am scos furtun si eu si e marfa rau. Parerea mea. Nu mai da deloc in nas, si eu aveam probleme cand era mai rece motorul, si toarce frumos.

This post has been edited by N E S: 29 Jan 2010, 22:33


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 30 Jan 2010, 07:46
Post #171


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Procurativa filtre separatoare de Oltcit sau faceti-va moarele , nu suntem obligati sa respiram gazele voastre de carter , sper sa va opreasca ARR-ul sau RAR-ul ( ma rog ce-o fi , unitatea mobila ma refer ) sa va traga o amenda sa va invatati minte .

Bafta !


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vizitatorul
post 30 Jan 2010, 10:11
Post #172


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 10 May 09




QUOTE(Minel @ 30 Jan 2010, 07:46)
nu suntem obligati sa respiram gazele voastre de carter

ma intreb...oare cat de departe poa sa ajunga gazul meu de carter.... nedumerire.gif


--------------------
Dacia 1310 L 1998 - B453SCU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 30 Jan 2010, 11:44
Post #173


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




Minele stai linistit ca "moara" mea nu are nimic. am scos furtun de moft nu ca as avea probleme....dar ma intreb uneori la ce k*t suntem un club cand stam sa ne mancam de c*r unii pe altii.
La cat de mult merg eu cu masina nu poluez ca alte rasnite care scot fum mai mult ca trabantu wink.gif
Numa bine


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul-tm
post 4 Feb 2010, 17:45
Post #174


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 25 August 09
From: Timisoara




Salutare.Am curatat azi filtru separator dupa 2 saptamani.Cum trebuie puse sitele alea la loc? Sau nu are importanta cum le pun?
Mersi


--------------------
opel astra f-cc 1996 - TM-23-GZV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deceneu32
post 4 Feb 2010, 17:50
Post #175


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.371
Joined: 7 February 08




Vezi ca sitele alterneaza,un rand de un fel,celalalt de alt fel.Curata-le bine si fii atent la ele.
Deasupra lor se afla un cerc care le preseaza si o garnitura,din cate imi aduc aminte.


--------------------
Dacia 1300 1970 - DJ 70 ABC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 5 Feb 2010, 10:04
Post #176


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(deceneu32 @ 4 Feb 2010, 17:50)
Vezi ca sitele alterneaza,un rand de un fel,celalalt de alt fel.Curata-le bine si fii atent la ele.
Deasupra lor se afla un cerc care le preseaza si o garnitura,din cate imi aduc aminte.
*



100 % corect !


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul-tm
post 7 Feb 2010, 17:50
Post #177


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 25 August 09
From: Timisoara




Capacu culbutori cum sau cu ce se poate curata? Are depuneri de ulei intarit pe capetele capacului intre cei doi pereti.
In afara de metoda sa ii dai foc,mai exista si altceva?
Scuze de off dar am zis sa nu deschid alt topic, am vrut sa curat capcu culbutori de muci, si am vazut depuneri.Mersi


--------------------
opel astra f-cc 1996 - TM-23-GZV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 7 Feb 2010, 21:39
Post #178


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Cu diluant sau benzina , ala o sa iti dizolve depunerile alea !


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deceneu32
post 7 Feb 2010, 21:40
Post #179


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.371
Joined: 7 February 08




Eu am folosit o sarma tare.


--------------------
Dacia 1300 1970 - DJ 70 ABC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 7 Feb 2010, 21:41
Post #180


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




freci cu o perie cu axion cu apa calda


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 4 5 6 7 8 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 22:58
Forum Renault