1.2 16 v, cunoasteti caracteristicile lui?
![]() ![]() ![]() |
1.2 16 v, cunoasteti caracteristicile lui?
driverx |
![]()
Post
#91
|
||
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
||
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|||
bogdan_dsn |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 730 Joined: 14 September 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu is de parere ca o sa aiba succes motorul daca se va lansa si la noi pentru ca e ok pentru oras dar si pentru afara. E drept ca nu prea poti depasi orice dar motorul e ok. Eu cel putin sunt multumit si cu cei 64 de cai care ii are Skoaba si am fost cu ea pana in Grecia si nu am avut nici o problema si se comporta bine si pe autostrada. Deci nu cred ca pentru un mers lejer e nevoie de un motor de 400 cai putere.
|
--------------------
Kia
Ceed SW 1.4 TGDI
2020
|
|
argon |
![]()
Post
#93
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
driverx, aia ce zici tu tine de sofer, nu de masina, sa apese pedala la fund poate orice oligofren
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Ov |
![]()
Post
#94
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(BAD_MF @ 19 Jan 2009, 10:30) In schimb pe drumurile patrie pe 2 benzi si alea inguste iti trebuie o rezerva de putere cand faci o depasire, e plin de tiruri, carute si tot felul de specimene. iarta-ma, dar o caruta si un tir le depasesti si cu mobra. Daca esti batut in cap si nu stii ce poate masina, atunci deja nu mai e problema saracului motor. La 90 km/h (viteza legala), nu cred ca ai nevoie sa depasesti prea mult, si cand ai nevoie poti sa te si asiguri ca poti face depasirea in siguranta. La noi problema e ca tir-ul daca merge cu 90, te incomodeaza daca mergi in spatele lui (la o distanta rezonabila) si te mananca in fundul de roman sa-i dai bice sa-l depasesti. Am avut 1300 si aia nu vedea mai mult de 80-90 km/h, si crede-ma ca se poate merge FOARTE in siguranta asa. Dar trebuie sa stii sa mai lasi si de la tine ![]() si ca sa zic de rezerva de putere, daca mergi cu 90km/h, cu un motor de 75cp ai destula rezerva de putere (chiar prea multa as putea adauga). Daca mergi cu 120 nu mai ai. Dar revenind, ce cauti pe drumurile nationale/judetene cu 120 ??? This post has been edited by Ov: 19 Jan 2009, 11:30 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
BAD_MF |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 9 May 05 From: Iasi ![]() |
Sa depasesti un Tir in panta, care merge si el cu 70-90 km/h, pe un drum cu 2 benzi. Si pe la sfarsitul depasirii vine unul din fata cu viteza..
Ideea e ca sunt situatii cand ai nevoie si de ajutorul masinii. Oricum sa nu exageram nu iti trebuie racheta sa te deplasezi decent. Deja cu un logan 1.4 poti sa mergi ok, ideea e sa cunosi bine masina si limitele ei, sa nu te aventurezi in manevre care necesita o putere superioara. Si motorul 1.2 probabil se va comporta cat de cat ok. Eu vorbeam in primul rand de cel 1.0 care mi se pare exagerat de puturos. |
--------------------
Seat leon FR
1.8 TURBO
2003
- IS-xx-COD 9.5j 255/35R18>>8.5J 225/40R18 PORSCHE CHROME WHEELS
|
|
argon |
![]()
Post
#96
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Lupo e chiar vioi cu un motor de 1 litru, si nici macar nu e 16v, dar e vorba de mase, Sandero e mai greu.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
slider2 |
![]()
Post
#97
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(Serje @ 19 Jan 2009, 00:43) Cu cat ii mai masiv Sandero decat Yaris? Vad ca nu raspunzi, deci ... hai sa vedem: Toyota Yaris motor 1.0 : 980-1030 kg Dacia Sandero motor 1.4 : 1093 kg Dacia Logan ph II motor 1.4 : 1.105 kg Dacia Logan ph I motor 1.4 : 975 kg Unde ti se pare o diferenta asa de mare? n-am raspuns ca m-am bagat la somn. intr-adevar e greseala mea, nu cunosteam masele unui yaris, am presupus ca e mai usoara. oricum cel putin pare mai usurica decat sandero. asta e un mare dezavantaj si la sandero, dar si la logan, par mult mai masive decat ar trebui. QUOTE(BAD_MF @ 19 Jan 2009, 10:19) slider2 Yaris diesel nu se compara nici in vis la demaraj cu ce am vazut in videoclip. Se misca cel putin la fel de bine cu logan 1.6 8V asa ca.. e alta poveste. Nu putem compara masinile doar ca are aceasi capacitate. Mai este aerodinamica, greutatea, cutia de viteze etc. si ce legatura are demarajul cu limitarea vitezei de top?? megane-ul meu are o viteza maxima de 200km/h, si un demaraj de vreo 12 secunde (nu stiu cifra exacta). comparat cu un bmw de 150 de cai, poate e cu vreo5 secunde mai lent, deci demarajul e varza. deci mergand pe teoria ta, masina mea ar trebui limitata pe la 160km/h. eu unul nu cred ca are vreo legatura demarajul cu viteza maxima. QUOTE(BAD_MF @ 19 Jan 2009, 11:33) Sa depasesti un Tir in panta, care merge si el cu 70-90 km/h, pe un drum cu 2 benzi. Si pe la sfarsitul depasirii vine unul din fata cu viteza.. Ideea e ca sunt situatii cand ai nevoie si de ajutorul masinii. Oricum sa nu exageram nu iti trebuie racheta sa te deplasezi decent. Deja cu un logan 1.4 poti sa mergi ok, ideea e sa cunosi bine masina si limitele ei, sa nu te aventurezi in manevre care necesita o putere superioara. Si motorul 1.2 probabil se va comporta cat de cat ok. Eu vorbeam in primul rand de cel 1.0 care mi se pare exagerat de puturos. cel de 1.0 nu cred ca va fi introdus in romanica, cel putin nu curand. iar cui i se pare puturos, poate sa-si ia alta motorizare, ca nu-l obliga nimeni sa-si ia 1.0 16v. daca cunosti bine masina, si ai ceva notiuni despre cum se face o depasire, si cu 1.0 poti depasi lejer, atata timp cat retrogradezi cat este necesar. e drept ca vei forta un pic motorul, dar nu poti sa le ai pe toate odata. adica si consum mic, si masina mica pentru oras, dar suficient de mare ca sa incapa 5 persoane cu bagaj cu tot, pentru un concediu prelungit, si in acelasi timp si cu putere suficienta incat sa te iei la intrecere cu mai stiu eu ce bmw. e o vorba batraneasca: noi vrem si cu "b"ula in "b"izda si cu mana in branza. This post has been edited by slider2: 19 Jan 2009, 11:53 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
argon |
![]()
Post
#98
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Multi omit faptul ca din punct de vedere al acceleratiei si al comportamentului in acest sens, un motor de 90 de cai pe o masina de o tona jumate e tot aia cu un motor de 50 de cai pe o masina de 800 kg. Difererenta e viteza maxima, aia de 90 de cai va avea viteza max constructiva mai mare desi e mult mai grea.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
BAD_MF |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 9 May 05 From: Iasi ![]() |
Pai cum sa nu aiba legatura demarajul cu viteza maxima?
Degeaba atingi 160 daca o faci intr-un timp mult prea mare. Yaris urca foarte usor la 160, are demaraj bun asta era ideea. Din videoclip se vede ca si sandero atinge 160 dar intr-un timp ENORM. Trebuie sa fii singur pe sosea vreo 20 de min ca sa prinzi 160 cu 1.0 pe sandero ![]() |
--------------------
Seat leon FR
1.8 TURBO
2003
- IS-xx-COD 9.5j 255/35R18>>8.5J 225/40R18 PORSCHE CHROME WHEELS
|
|
argon |
![]()
Post
#100
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
mai exact viteza maxima nu are legatura cu masa...teoretic macar, practic apar unele frecari in plus. Asa si Dacia 1310(60 de cai) merge cu 150 dar iti trebuie vreo 4 km
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
BAD_MF |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 9 May 05 From: Iasi ![]() |
Exact, depinde pe ce e pus motorul.
Oricum comparatia cu yaris nu prea are legatura, e diesel, e turbo, are cuplu mare , e mai mica etc. |
--------------------
Seat leon FR
1.8 TURBO
2003
- IS-xx-COD 9.5j 255/35R18>>8.5J 225/40R18 PORSCHE CHROME WHEELS
|
|
adip |
![]()
Post
#102
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(BAD_MF @ 19 Jan 2009, 20:33) Sa depasesti un Tir in panta, care merge si el cu 70-90 km/h, pe un drum cu 2 benzi. De ce ai vrea sa depasesti un TIR care merge cu 90km/h in panta (sau vrei sa spui rampa?) pe un drum cu 2 benzi? 90km/h nu-i suficient? Cat castigi in plus la sfarsitul calatoriei conducand ca disperatii, cu depasiri de genul asta?Cel mai bun mod de rezolvare a unei probleme, dupa parerea mea, e sa eviti aparitia ei. Repet, e parerea mea si nu are nici o legatura cu cat de bun sau prost e motorul de care se vorbeste aici |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#103
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
sunt mai predispusi la accidente frontale aia cu masini puternice, daca ai masina slaba stai in banca ta pana poti face depasirea in siguranta, am destui km cu dacia de 1.3 pe gpl sa stiu. in schimb unu' cu bmw o sa se bage fara sa se asigure, ca stie ce-i poate masina...si atunci se intampla accidente
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
BAD_MF |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 9 May 05 From: Iasi ![]() |
In rampa am vrut sa spun, deal
![]() Sunt cazuri unde poti urca lejer cu 100-110, sau urmeaza un drum cu o gramada de curbe, ce faci ? stai 10 km in spate la tir ca nu ai drum drept. |
--------------------
Seat leon FR
1.8 TURBO
2003
- IS-xx-COD 9.5j 255/35R18>>8.5J 225/40R18 PORSCHE CHROME WHEELS
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#105
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.582 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pana una alta, in nici o tara din lume nu e limitat inferior raportul putere/greutate al unei masini.
Nu-ti ajunge asta de 1,2? Ia-ti de 1,6. Nu poti depasi? Asteapta. dar pana la a ajun ge sa spui ca e capcana mortala deja e departe. Asa si matizul are reprize slabe la 60 km/h. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
adip |
![]()
Post
#106
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(BAD_MF @ 19 Jan 2009, 23:18) Sunt cazuri unde poti urca lejer cu 100-110, sau urmeaza un drum cu o gramada de curbe, ce faci ? stai 10 km in spate la tir ca nu ai drum drept. Stai, care e problema? Ajungi cu 20 minute mai tarziu la destinatie?Nu are sens sa sustii necesitatea unui motor mai mare de 1.2 venind cu justificari de-astea de reisar care rupe tot pe sosea, in fata caruia nu rezista nimic, de la Tico la TIR. Poti sustine eventual confortul mai mare pe care ti-l ofera la condus un motor mai mare, dar in nici un caz nu are sens sa aduci discutia la depasiri |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#107
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.582 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Adevarul e ca fara un corvette de 6 litri nu prea poti depasi nici macar un tractor, daramite un tir.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
daciafan |
![]()
Post
#108
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
dupa 4 pagini nu vad niciun avantaj sau plus adus de introducerea motorizarii de 1.2 16v
|
--------------------
/
/
/
|
|
BAD_MF |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 9 May 05 From: Iasi ![]() |
Pai singurul posibil avantaj e un consum o idee mai mic in oras..si cam atat.
Nu am atitudine de reisar dar imi place sa conduc. Am avut logan, acum am o masina care face suta sub 7 secunde, si merg cu acelasi bun simt si nu ma risc aiurea. Mai am si masina sotiei de 116 cai si conduc si un Damas asa ca nu sunt cu nasul pe sus. Nu e imposibil de mers si de depasit cu masini slabe dar e mult mai neplacut si in unele cazuri periculos. This post has been edited by BAD_MF: 19 Jan 2009, 17:48 |
--------------------
Seat leon FR
1.8 TURBO
2003
- IS-xx-COD 9.5j 255/35R18>>8.5J 225/40R18 PORSCHE CHROME WHEELS
|
|
daciafan |
![]()
Post
#110
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
motorasul asta mi se pare potrivit pentru masini din clasa mini si mica
nu vreau insa sa fiu carcotas astfel astept cu interes inceperea vanzarilor pe piata din romania si voi vedea atunci de cat succes se va bucura |
--------------------
/
/
/
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#111
|
![]() - Group: Members Posts: 22.699 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Piata din Romania nu este inca destul de matura sa foloseasca 1.2. La noi se bucura de succes tdi-uri ...
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
daciafan |
![]()
Post
#112
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
piata din romania nici nu are cum sa se maturizeze
ea nu e lasat sa evolueze in mod natural mereu se gaseste cate o lege sau ordonanta care sa traseze directii de "maturizare" |
--------------------
/
/
/
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#113
|
![]() - Group: Members Posts: 22.699 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Maturizarea de care zic eu nu are legatura cu legile. Ca nu legea te maturizeaza sa iti pui codite de rechin sau sa dai flash-uri. Fiecare trebuie sa isi cumpere masina de care are cu adevarat nevoie.
This post has been edited by IRONICK: 19 Jan 2009, 18:00 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
BAD_MF |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 9 May 05 From: Iasi ![]() |
Tdi sau nu, dar mai bine un ALH de 90 de cai decat un 1.2. Nu sunt fan diesel, dar in comparatie cu motoare foarte mici pe benzina un turbodiesel are avantaj.
|
--------------------
Seat leon FR
1.8 TURBO
2003
- IS-xx-COD 9.5j 255/35R18>>8.5J 225/40R18 PORSCHE CHROME WHEELS
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#115
|
![]() - Group: Members Posts: 22.699 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
deci cum ziceam mai sus ...
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#116
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
IRONICK |
![]()
Post
#117
|
![]() - Group: Members Posts: 22.699 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
tara noastra bubuie de atata inteligenta ... romanul nostru se pricepe cel mai bine la domeniul auto
This post has been edited by IRONICK: 19 Jan 2009, 18:09 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
BAD_MF |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 9 May 05 From: Iasi ![]() |
Ideea e ironick ca in tara asta nu isi prea cumpara nimeni logan sau sandero doar de oras. Toti vor sa mearga si la servici , si in vacanta, si in strainatate etc. Un motor ca 1.2 e foarte ok pentru oras. Totul depinde de nevoia reala a utilizatorului. Dar la noi mai este pana cand clientul isi va stii cu adevarat nevoile.
Spunea cineva din Grecia ca nu ii vine sa creada ce masini conduc tinerii in Romania. Pe cand in alte tari cei pana in 30 de ani au doar 205 gti, corrado, golf gti, renaul clio RS si masini tineresti, in Romania vezi toti cu seria 5 , passat si alte exemple, eventual cu manele la maxim.. Asta e tot o maturizare care ar trebui sa intervina pe piata auto romaneasca. This post has been edited by BAD_MF: 19 Jan 2009, 18:10 |
--------------------
Seat leon FR
1.8 TURBO
2003
- IS-xx-COD 9.5j 255/35R18>>8.5J 225/40R18 PORSCHE CHROME WHEELS
|
|
daciafan |
![]()
Post
#119
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
cererea va fi direct proportionala cu pretul de vanzare
desi pe piata olandeza, unde a si debutat de altfel sandero 1.2, este mai ieftin cu cca 500 euro imi vine greu sa cred ca la noi se va comercializa la un pret mai mic decat al motorizarii 1.4 This post has been edited by daciafan: 19 Jan 2009, 18:16 |
--------------------
/
/
/
|
|
eugeniuz2004 |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.004 Joined: 13 August 04 From: Iasi ![]() |
sa puna si 1.0 16v si sa faca o masina mai mica, ceva gen solenza redusa dimensional, eventual cu 2+1 portiere, si pe aia as lua-o. Pentru oras orice masina mai lunga de 3,5 metri e prea lunga.
si ma gandesc ca vor fi din ce in ce mai multe masini (cu tot cu criza si mai ales dupa ea) si sa vezi atunci cum o banala compacta de 4470 mm este o masina imeeeensa (ca tot eram intrebat de ce ma gandesc la o masina mica pentru ca a mea nu e prea mare - si nu e!) |
--------------------
Kia
Cee'd
2008 SW BEST
- IS-96-AEU
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th July 2025 - 07:51 |