DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Alternator NOVA (nu incarca suficient...), 50A model 1166

mmi&g
post 27 Feb 2009, 18:13
Post #61


mmi&g


Group: Members
Posts: 290
Joined: 4 October 07
From: buc




Am facut test cu alt releu de la berlina ,cu care incarca putin,nu trecea acu de zona hasurata.
Deci nu cred ca e asa de adanca problema,acum nu prea as vrea sa iau relee la punga de la magazin si sa fac probe.
Asta care l-am pus are un fir negru carliontat ,insa nu stiu daca e electronic.
Cred ca o sa ma duc sa iau unu normal de nova


--------------------
dacia nova gt 1999 gt - b 08 mmj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 27 Feb 2009, 19:43
Post #62


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




cumpara bre dala..ipee de berlina,....la tine sar putea sa fie din cauza conexiunilor,..e cadere te tensiune pe undeva,... de la - , releu..regulator,.din cauza asta..da excitatie..ca dobitocu...pana la 17 volti..

daca nu e asta..e bulit releu..de obicei cand se duce nu mai incarca deloc


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 28 Feb 2009, 00:01
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




poate sa se defecteze si sa incarce mult


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 28 Feb 2009, 20:07
Post #64


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




vin cu o mica corectie pentru colegul care spune ca aveam cam aceleasi valori.

acum la relanti am 14.4 pe alternator si 14.2 ~14.3 pe baterie si acum cand am consumatori nu imi scade incarcarea sub 13.6 si asta include (electroventilator , aeroterma, faruri casetofon etc...)

inainte aveam 14 la relanti si cu consum aveam 13 si 12.5 si in scadere pana ramaneam fara incarcare si ajungea undeva la 12,1 incarcarea pe baterie.


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 28 Feb 2009, 23:40
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




sa inteleg ca ai rezolvat problema cu un alternator nou , la ala vechi ma gindesc la puntea principala sa nu ai diode defecte , de curiozitate ai desfacut de tot puntea cind ai masurat-o? , daca au ramas cele 3(6) fire pe ea te poate pacali la masuratori , de proba poti incerca cu o punte de berlina cu RA la POSTUL 42 (acum am vazut) ai masurat rotorul pe dioda si ti-a dat 4,2 dar defapt este 42 intodeauna cind masor rezistenta rotorului masori pe scala cea mai mica , adica 200 ohmi

This post has been edited by bygy007: 28 Feb 2009, 23:47


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 1 Mar 2009, 13:31
Post #66


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




da am luat un alternator nou de nova.


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cris06
post 1 Mar 2009, 21:36
Post #67


Mester


Group: Members
Posts: 597
Joined: 7 October 08
From: Iasi




Ca sa ai aceeasi tensiune atat la bornele alternatorului cat si la baterie, schimba sau, eventual suplimenteaza cablurile de masa de forta (de la alternator si baterie), respectiv cel de +. Bineinteles bornele pe baterie trebuie sa fie curate si foarte bine stranse.


--------------------
Daewoo TF19Y Cielo Exe Plus, E3/ GPL BRC 24-11 SEQ/ 2006 - IS.06.---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 2 Mar 2009, 22:41
Post #68


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




eu nu am vazut masina care sa nu aiba cadere de tensiune pe + . chiar si straine.

pe minus am 0 cadere de tensiune pe plus am 0.2 suficient. alternatorul baga 14.4 si pe baterie am 14.2 este chiar perfect.


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ahyle_blue_eyes
post 30 Jul 2009, 16:04
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 672
Joined: 25 November 06
From: IASI




Eu de cand mi-am luat nova indicatorul de la baterie statea in zona minima(hasurata) indiferent de cat turam motorul.Daca nu aveam nici un consumator si era turat motorul se ridica foarte putin acul in zona alba.NICIODATA nu mi-a stat acul pe la mijloc sau macar pe-aproape.Acu cateva zile(dupa ce am schimbat o borna) am avut surpiza sa nu mai porneasca.Am luat bateria in casa......am pus-o pe redresor si cateva zile nu amavut probleme.Am facut un drum de vreo 600 km pe la munte(cu faza scurta aprinsa,aeroterma etc.)Vin pornesc masina ......imi rezolv niste probleme prin oras iar la intoarcere ma pregatesc sa spal masina.Spal si timp de vreo ora jumate ascult radio.Dupa acest timp dau sa pornesc si iar raman fara curent.O imping si o lasa pornita fara vre-un consumator timp de vreo jumate de ora.A doua ziua iar tre s.a imping.
ce poate sa fie?Releul,borna, bateria?
Multumesc


--------------------
Dacia Nova Gti 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 30 Jul 2009, 16:41
Post #70


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




masoara incarcarea cum e.. la baterie,..daca e ok , 14V,14.2

posibil sa fie bateria obosita, pune-o pe un redresor /si nu mai folosi casetofonu..ore intregi.

daca tot nu se recupereaza,.alt acumulator..asta e

This post has been edited by ct-03-tvy: 30 Jul 2009, 16:42


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 30 Jul 2009, 17:17
Post #71


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




nu cred ca e problema de la baterie,, eu merg cu un harb de baterie de o gramada de timp si nu am probleme, pt ca incarca bine alternatorul... de ce zic ca e harb, daca o pun pe redresor, in 20 minute deja fierbe, si daca o pun pe masina si dau de 5-6 ori la cheie cred ca nu mai invarte.. dar cum masina porneste din prima nu mi-am facut problema sa raman fara baterie, deci si tu.. vezi sa iti incarce bine alternatorul../.. dupa cum iti indica si in bord, NU ITI INCARCA... vezi periile (carbunii), releul sa nu fie de vina.. in general releele sunt cam nasoale la nova,... eu am releu de berlina, cu modificare si imi sta pe mijloc acul indicator smile.gif


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 30 Jul 2009, 17:18
Post #72


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




@burticu..si lasi casu 90 min..la volum 75% laugh.gif?

This post has been edited by ct-03-tvy: 30 Jul 2009, 17:19


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 5 Aug 2009, 17:26
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




cum se face modificare sa pui un releu de berlina?
adica mai concret am pus alternator de berlina montat releul dar nu stiu unde sa leg firul ala care face sa se aprinda un bec in bord cand nu incarca


--------------------
Renault 19 Europa 1997 - IF-04-RHK
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 8 Aug 2009, 12:39
Post #74


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




@ct-03-tvy volum cat tin difuzoareeee.... :-" cu motorul pornit smile.gif)


@iulian_2233, daca ai fi dat un search ai fi vazut ca sunt o gramada de tutoriale cu explicatii.. dar sper sa intelegi si doar din pozele mele smile.gif

This post has been edited by burtik4u: 8 Aug 2009, 12:56

Attached thumbnail(s)
mas.jpg ( Size: 50.28k ) Number of downloads: 2218
q.jpg ( Size: 34.39k ) Number of downloads: 2428
releu.jpg ( Size: 94.11k ) Number of downloads: 2309
releu_2.jpg ( Size: 11.04k ) Number of downloads: 2307


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 8 Aug 2009, 14:37
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




scuze dar cu becu cum ramane?
nu am spus ca nu stiu sa leg un alternator sau un releu de incarcare
din poze am inteles cum se leaga dar imi ramane firul de la becul ala care semnalizeaza cand nu incarca alternatorul
am acum pe masina montat un alternator de dacie normala berlina 1300 sau 1400
si un releu cu fir de referinta problema mea este acel martor din bord ca nu am unde sa il leg


--------------------
Renault 19 Europa 1997 - IF-04-RHK
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 8 Aug 2009, 15:01
Post #76


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




poti trage un fir din alternator,dintr-o faza alternativa a alternatorului,...o treci printr-o dioda,..iei un releu mic... cu un contact normal inchis, treci becu prin contactu ala ,...cand e motoru pornit..si alternatoru se invarte,.si incarca,..iti tine releu ala anclansat..contactu deschis,..becu stins,..si invers/

cam atat,..ori iti cumperi un voltmetru cu leduri, sa supraveghezi incarcarea mai bine,..

ori treci la un alternator mai potent.. daca vrei muzica icon_mrgreen.gif

This post has been edited by ct-03-tvy: 8 Aug 2009, 15:02


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stc_ctln
post 22 Aug 2009, 11:38
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 27 December 08
From: Bucuresti




salut baieti
mai este acti postu?

AM o intrebare ,pot monta releul de berlina daca nu scot puntea superioara sau auxiliara(cum se numeste ea)

scuzati ca nu pot sa citesc tot topicu dar sunt in sofia intr-o parcare si am intrat de pe telefon.si nu mai pot pleca de aici.

multza


--------------------
Dacia 1310 LI 2000 - B-21-AIR
Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 22 Aug 2009, 11:41
Post #78


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




normal ca trebuie sa mearga.. doar sa stii sa pui firele.. vezi ca se explica mai bine mai sus wink.gif

22 Aug 2009, 12:42:
nu ai treaba cu puntea smile.gif pui doar un fir de la carbuni la masa si un fir in releu.. si apoi alt fir din releu sa mearga la contact.. parca firul verde din alea doua fire care intra cu mufa aia in releul original duce la contact smile.gif

This post has been edited by burtik4u: 22 Aug 2009, 11:42


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maffiaxxl
post 1 Apr 2010, 17:38
Post #79


Ce nu te ucide te face mai tare!!!


Group: Members
Posts: 82
Joined: 10 February 09
From: Tg-Secuiesc




Sal baieti eu am la Nova un releu de berlina si langa firul ala rosu ce merge cu un papuc la releu este unul mai subtire este rosu cu verde unde se leaga ala?
Ca astazi am vazut ca nu e legat la ninic !

This post has been edited by maffiaxxl: 1 Apr 2010, 19:24


--------------------
Dacia Nova 1999/1.6Gt - CV-85-SZB
Romania-Tara fara lege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madalin18
post 1 Apr 2010, 18:08
Post #80


Membru foarte nervos


Group: Members
Posts: 277
Joined: 16 April 09




am eu un alternator foarte bun de vanzare


--------------------
Dacia logan 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
POWERbyDAciaVsWERo
post 1 Apr 2010, 19:48
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 370
Joined: 6 January 08
From: Giurgiu




sall ! la mine incarca 14v la relanti si 14.1 sarcina fara consumatori..
treaba e ca am releu nu in alternator ci separat ca la berlina ! cu fir de alimentare..
si alimentarea lui e pe baterie.. daca ii pun alimentarea pe bobina incarca 15 si ceva...
cam ce ar fi de facut sa incarce 14,3-14,4... ??????


--------------------
dacia Nova Gt 1998 - GR 30 SOR
Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 1 Apr 2010, 21:18
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




@maffiaxxl - ti se aprinde martorul incarcare baterie in bord la punerea contactului? sa nu fie cumva firul de la martor daca imi aduc bine aminte

@POWERbyDAciaVsWERo - ce fel de releu de incarcare ai? electronic sau mecanic? cele mecanice se pot regla


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maffiaxxl
post 1 Apr 2010, 21:47
Post #83


Ce nu te ucide te face mai tare!!!


Group: Members
Posts: 82
Joined: 10 February 09
From: Tg-Secuiesc




QUOTE(danciusergiu84 @ 1 Apr 2010, 21:18)
@maffiaxxl - ti se aprinde martorul incarcare baterie in bord la punerea contactului? sa nu fie cumva firul de la martor daca imi aduc bine aminte

@POWERbyDAciaVsWERo - ce fel de releu de incarcare ai? electronic sau mecanic? cele mecanice se pot regla
*




Sal domnu nu am indicator in bord ca de la cine am cumparat a pus un bec mai mare si a futut acolo indicatorul.(A topit)
Am releu ca la berlina dar unde ar trebui sa leg acelasi fir ?
Ms domnul meu


--------------------
Dacia Nova 1999/1.6Gt - CV-85-SZB
Romania-Tara fara lege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 1 Apr 2010, 22:09
Post #84


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




QUOTE(maffiaxxl @ 1 Apr 2010, 17:38)
Sal baieti eu am la Nova un releu de berlina si langa firul ala rosu ce merge cu un papuc la releu este unul mai subtire este rosu cu verde unde se leaga ala?
Ca astazi am vazut ca nu e legat la ninic !
*




ala e becul de la baterie.Se lega cu puntea semiredresoare.Dar daca ai scos releul incorporat...vei sta cu firul asa.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maffiaxxl
post 2 Apr 2010, 06:58
Post #85


Ce nu te ucide te face mai tare!!!


Group: Members
Posts: 82
Joined: 10 February 09
From: Tg-Secuiesc




QUOTE(apollo @ 1 Apr 2010, 22:09)
ala e becul de la baterie.Se lega cu puntea semiredresoare.Dar daca ai scos releul incorporat...vei sta cu firul asa.
*



Ok multumesc domnu
Bafta


--------------------
Dacia Nova 1999/1.6Gt - CV-85-SZB
Romania-Tara fara lege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
POWERbyDAciaVsWERo
post 2 Apr 2010, 09:20
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 370
Joined: 6 January 08
From: Giurgiu




am releu electronic.. ca mecanic cu fir de alimentare... nam vazut biggrin.gif !!!!!!
si ala mecanic.... nu stiu cum sa il verific daca mai e bun sau nu .. ca nu e nou !


--------------------
dacia Nova Gt 1998 - GR 30 SOR
Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gigica_19
post 2 Apr 2010, 10:03
Post #87


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 1 March 09




E nasoala problema cu alternatorul.Sincer nu am stat sa citesc toate posturile din topic,dar i-ti recomand o sugestie daca i-mi este permis si anume eu avand aceeasi problema dupa multe incercari de a rezolva problema,m-am lasat pagubas(si fara ceva banutii) si am pus un alternator de MERCEDES DIESEL si crede-ma am consumatori puternici (statie magnat de 600 w )pe linga luminii,ventilatie si stergatoare.
cu baterie de 5 luni,daca dau drumul la muzica dureaza cca 30 min.pina ce o omoara.
DAR.....nu am probleme cu incarcarea si nu a fost dimineata geroasa fiind si pe gaz sa nu porneasca fara probleme.
Eu inteleg ca ideea era sa-l facem pe cel original(sau nu)sa functioneze cum trebui dar implica prea multe costuri si munca si mai ales o gramada de nervi.
Mentionez ca nu tre' sa fie neaparat de MERT ci unul diesel.


--------------------
Dacia Nova GT 1998 - b-24-ybg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
POWERbyDAciaVsWERo
post 2 Apr 2010, 10:17
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 370
Joined: 6 January 08
From: Giurgiu




tractor smile.gif ! pe berlina asa aveam.. cu fulie schimbata ! =)) DIESEL !!!!!!


--------------------
dacia Nova Gt 1998 - GR 30 SOR
Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 2 Apr 2010, 15:20
Post #89


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




gigica, poate e bine ce ai scris, dar categoric nu e caligrafic wink.gif)


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 2 Apr 2010, 18:10
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




Burtik , descurca-te cu cititu tongue.gif

@ gigica - ce amperaj are acel alternator?

Am vazut prin targ aici la mine, pe cineva care avea de vanzare un alternator marca Daewoo.Stie cineva de la ce tip de masina Daewoo merge la dacie?Era de 80A si sistemul de prindere era acelasi.Am ramas putin uimit cand am vazut.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 09:29
Forum Renault