Viteza maxima SLZ
![]() ![]() ![]() |
Viteza maxima SLZ
b64chr |
![]()
Post
#421
|
||
![]() Moderator incepator Group: Moderatori Posts: 1.004 Joined: 17 December 04 From: Buzias, Timis ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Solenza 2003
/ Skoda Octavia
2009
|
|||
sefu_alx |
![]()
Post
#422
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
eu cred ca e mai bine ca dupa schimbare sa ajungi la 3600 pentru ca e cuplu mai mare acolo decat la 4100
parerea mea |
--------------------
x
y
2009
|
|
thunder |
![]()
Post
#423
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 22 April 04 From: Pitesti ![]() |
Dar la 3600 motorul nu da puterea maxima, iar la viteza mare cred ca te intereseaza mai mult puterea decat cuplul.
|
--------------------
Opel
Astra H
2006
- B-50-WSE Doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. Despre univers nu sunt inca sigur. Albert Einstein
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#424
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Scopul este sa ajungi cat mai repede la o viteza cam mai mare ! Daca intre 5.000 si 6.000 intr-a 4-a ajungi in 5 sec si ti-a crescut viteza cu 30 km/h , poti f bine ca in 5 sec sa ajungi de la 3.500 ture la 4.500 ture intr-a 5-a , crescandu-ti viteza cu vre-o 50 km/h . Ca sa nu mai spun ca in turatii superioare consumul este mai mare , puterea maxima o ai pe la 5.300 - 5.500 ture , iar cuplul pe la 3.500 ture . Deci peste 5.500 ture puterea iti scade , iar la schimbarea vitezei deja ai trecut si de cuplul maxim . Parerea mea este ca acceleratia maxima este intre 3.500 ture si 5.500 , inainte si dupa aceste valori fiind o acceleratie mai slaba , performante mai mici sau consum mai mare decat este necesar .
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
b64chr |
![]()
Post
#425
|
![]() Moderator incepator Group: Moderatori Posts: 1.004 Joined: 17 December 04 From: Buzias, Timis ![]() |
Cata gargara ca sa sustii un lucru evident fals. Doar la politicieni mai vezi.
Mariusica tata, cu cat motorul dezvolta o putere mai mare, cu atat imprima o acceleratie mai mare masinii. Daca la 5500 rpm schimbi in treapta superioara, dupa schimbare o sa ai cam 2/3 din puterea maxima. In schimb daca ramai pe aceeasi treapta, o sa ai aproape puterea maxima pana la 6000-6200 cand se taie injectia. In plus, dupa schimbare o sa ai o putere mai mare decat ai dupa ce schimbi din 5500. Despre consum si uzura nu era vorba, evident ca sunt foarte mari. |
--------------------
Dacia Solenza 2003
/ Skoda Octavia
2009
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#426
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
oricum.. un om destul de "expert" in liniute mi-a spus ca vitezele trebuie schimbate atunci cand numai creste acul pe turometru..
![]() |
--------------------
x
y
2009
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#427
|
![]() - Group: Members Posts: 22.698 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
pastrama |
![]()
Post
#428
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
|
--------------------
Tedei
-
-
|
|
b64chr |
![]()
Post
#429
|
![]() Moderator incepator Group: Moderatori Posts: 1.004 Joined: 17 December 04 From: Buzias, Timis ![]() |
|
--------------------
Dacia Solenza 2003
/ Skoda Octavia
2009
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#430
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
ma refeream la demaraje si eventual la masini la care nu se taie injectia
![]() omu' avea si un oltcit la care schimba la 6500+ This post has been edited by sefu_alx: 25 Aug 2006, 15:37 |
--------------------
x
y
2009
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#431
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Deci mai intai spuneti ca trebuie sa duci masina in limitare si apoi sa schimbi viteza si apoi imi spui ca degeaba o duci pt ca pierzi timp pretios . Voi faceti cum doriti , eu am incercat in mai multe feluri si cum nu participam deocamdata la curse raman la parerea mea ca la mers normal in care vrei sa obtii o viteza cat mai mare , schimbi atunci cand simti tu ca masina ti-o cere si te intereseaza si uzura si consumul .
P.S. Oare ce masini aveau "profesorii" care spuneau sa duci masina in limitare , pentru ce le foloseau si cat timp au rezistat ? Oare si la diesel-uri asa faci ?? ![]() |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
DragosP |
![]()
Post
#432
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 27 Aug 2006, 01:35) Oare si la diesel-uri asa faci ?? ![]() Nu-i cazul să faci așa la diesel-uri. Orice diesel decent are o curbă a cuplului suficient de plată astfel încât, cuplat cu o cutie corect etajată, când schimbi vitezele să "cazi" deja în zona de cuplu maxim. |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#433
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
La disel poti schimba linistit pe la 1.600 si cazi nudeva la 1.200 , unde nu ai cuplu maxim ! Dar ne abatem prea mult de la topic ! Voi faceti cum credeti !
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
shake |
![]()
Post
#434
|
![]() Crap Group: Members Posts: 1.589 Joined: 11 August 06 From: Bucuresti , Militari Squad ![]() |
kxc2.jpg ( Size: 32.41k )
Number of downloads: 347
cat se poate de fals ![]() ceea ce rezulta : poate prinde viteza asta fara limitare din soft ![]() |
--------------------
D
S
2003 Montez kit Xenon (Bucuresti).
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#435
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
chiar daca era in panta nu cred ca ajungea la 6800 de ture
![]() |
--------------------
x
y
2009
|
|
guliver |
![]()
Post
#436
|
No title Group: Members Posts: 545 Joined: 26 December 05 ![]() |
|
--------------------
fosta dacie
fosta solenza
1900 dar nu toamna "Fericirea e o minge de fotbal, cînd e aproape o lovești, cînd este departe alergi după ea!"
|
|
david79 |
![]()
Post
#437
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 888 Joined: 19 March 05 ![]() |
poza aia cu solenza la 195 km/h e belea...
![]() n-am sa incerc sa bat recordul... ma opresc la 160 ![]() This post has been edited by david79: 3 Sep 2006, 20:56 |
--------------------
Toyota
corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ;
2008 / 2011
|
|
Fancyman |
![]()
Post
#438
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 495 Joined: 10 September 04 From: Pitesti ![]() |
o fi fost pe rampa
![]() |
--------------------
Stepway
1,0Tce
Confort/Laureate/Variant
|
|
shake |
![]()
Post
#439
|
![]() Crap Group: Members Posts: 1.589 Joined: 11 August 06 From: Bucuresti , Militari Squad ![]() |
DECI REPET AM ZIS CA ESTE FALSA :|
se face cu masina pe dreapta ![]() cred ca viteza maxima ramane 180 ( 170 reali ) poate cu schimbarea softului sa atingi praguri mai mari |
--------------------
D
S
2003 Montez kit Xenon (Bucuresti).
|
|
clau777 |
![]()
Post
#440
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 28 June 06 ![]() |
170 si urla ca dracu`
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2005 Europa
- sv-07-xxx
|
|
bluecyclon |
![]()
Post
#441
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 14 September 06 ![]() |
QUOTE(shake @ 3 Sep 2006, 13:38) kxc2.jpg ( Size: 32.41k )
Number of downloads: 347 cat se poate de fals ![]() ceea ce rezulta : poate prinde viteza asta fara limitare din soft ![]() Am ajuns la 190 km/h la aproape 5000 rpm si fara catalizator care oricum s-a dus la 20000 km. Masina nu vibreaza, nu scutura si nu-ti da acel sentiment de instabilitate. Asa ca se poate. |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2003 CONFORT
|
|
Kogu_T |
![]()
Post
#442
|
![]() membru invatacel Group: Members Posts: 34 Joined: 20 September 05 From: Prahova ![]() |
Da, vad ca deja o dam in barci cu 190-200km/h
![]() De curand i-am dat 160(filmat),dar nu are rost sa o fortez mai mult. Desi am postat mai devreme ca viteza maxima este pe undeva pe la 180km/h pe ceas si chiar am experimentat(pacat ca nu am filmat la viteza aia),eu zic ca ne fortam degeaba solnitele noastre si pentru ce: sa demonstram ca la 190 daca bate vantu din lateral sau daca iti face cu ochiul un camion ce trece din directia opusa iei copacelu' in brate si faci si un facelift la masinuta.Nu se merita.Viata are prioritate!! ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4Mpi,Rapsodie,2004
- B 36 Kog Traieste din plin cu Dacia
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#443
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Sunt perfect de acord cu Kogu_T si imi aduc aminte de titlul topicului si trebuie sa marturisesc , ca nu am fost cuminte in weekendul asta si i-am dat 172 km/h .
![]() Referitor la viteza si consum pot sa va spun ca diferenta de consum instantaneu intre 90 km/h ( 3,8 % ) , 105 km/h ( 4,4 % ) , 110 km/h ( 5,2 % ) , 120 km/h ( 5,5 % ) , 140 km/h ( 6,5 ) , 160 km/h ( 7,6 ) , 170 ( 10,6 ) nu este chiar atat de mare , dar creste extraordinar cand vrei sa ajungi la o viteza superioara . Totodata mersul la adapostul unei alte masini ( de preferinta mare ) este super , dar trebuie sa fii f atent . Eu am mers aproape 12 km in spatele unei masini gen cea de paine , aproximativ constant la 105 km/h , cu un consum instantaneu de 3,4 % . Se simtea f bine efectul de adapost in spatele acelei masini si cu cat viteza de deplasare este mai mare cu atat poti sta la distanta mai mare si sa fii in adapostul ei . Repet : nu incercati daca nu sunteti sigur ca puteti opri fara probleme si nu in coloana , pentru ca riscul de a se intampla ceva creste f mult . Ce am mai observat : poti obtine viteza mai mare daca esti pe prima banda si nu merge pe langa nimic , decat daca esti pe a doua banda si esti la o distanta destul de mica de parapetul de protectie . O alta concluzie referitoare la viteza maxima a Solenza , pot spune ca incepe sa traga in a-5a abia de la 120-130 in sus si trebuie ajutata cu a 4-a mai mult sau cu putina rabdare daca vrei sa depasesti aceasta viteza . Spun asta pentru ca multi au spus ca s-a plafonat la 120 sau nu mai stiu ce viteza destul de mica pentru ce poate cu adevarat masina . Ultima concluzie : de la 60 km/h stergoatoarele sunt puse de fantezie si in afara de faptul ca iti da apa de pe parbriz , de curatat nu curata nimic , iar pulverizarea este chiar de ras de la 120 km/h in sus ! Nici nu ajunge apa pe parbriz ! Astfel incat daca ai o problema , o lasi in frana de motor , pe la 60 - 80 cureti bine parbrizul si apoi mergi mai repede iar . NU lasati insectele sa se usuce pe parbriz ca nu se pot curata usor mai ales daca se murdaresc lamele stergatoarelor ! Spor la drum si sa fiti mai cuminti decat mine ! ![]() This post has been edited by marius80_eugen: 14 Sep 2006, 14:30 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
mars |
![]()
Post
#444
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
de sters. sorry
This post has been edited by mars: 14 Sep 2006, 19:16 |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
mars |
![]()
Post
#445
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
172? Hai, ca poti mai mult. Eu am sarit de 180, spre 185 cu una stock, tu ai si evacuare sport, bord de Logan, alea-alea...
P.S. - Desi pot inca sa editez, nu o sa o fac. Cine ma va duce la bula(u) e total lipsit de simtul umorului, daca stie intreaga lista de augmentari aduse Solenzei rosii a lui marius80_eugen. This post has been edited by mars: 14 Sep 2006, 19:38 |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#446
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
clar cu bordu de logan prinzi mai mult
|
--------------------
x
y
2009
|
|
mars |
![]()
Post
#447
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Haoleo, vii tu repede sa strici tot! Mai are omul si filtru nush de care, nebunii. Poate bordul de Logan e mai puturos. Are kilometrul mai lung.
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
Reed |
![]()
Post
#448
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Salut..... deci... din calcule viteza MAXIMA a Solenzei e 195kmh. NU incercati sa o probati !!!! DE pe la 140kmh SLZul nu mai e asa de stabila, iar de la 160kmh is sus devine destul de putin manevrabila. Asa cum am zis am probat-o pina la 165kmh si am vazut ca e prea usoara pentru viteze asa mari. Cit despre consumuri... cele afisate de "consumul instantaneu" mi se par cam mici pt Solenza cam cu 1-2 l in medie.
|
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#449
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
|
--------------------
x
y
2009
|
|
deeJayOg |
![]()
Post
#450
|
![]() Mandru posesor de Solenza...da' vreau altceva Group: Members Posts: 28 Joined: 6 September 06 ![]() |
|
--------------------
DACIA
SOLENZA Confort
2003 1.4/55kW/75CP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 22:01 |