DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

16 Pages « < 13 14 15 16 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Viteza maxima SLZ

b64chr
post 23 Aug 2006, 14:59
Post #421


Moderator incepator


Group: Moderatori
Posts: 1.004
Joined: 17 December 04
From: Buzias, Timis




QUOTE(marius80_eugen @ 23 Aug 2006, 12:34)
Nu ai de ce sa depasesti 5.500 ture ! Oricum nu mai ai nici putere in plus si nici altceva .
*


Dar poate omul vrea sa treaca intr-o treapta superioara, si sa aiba si acolo putere cat mai multa. Una e sa schimbi la 5500 ajungand dupa schimbare la 3600 (zic si eu), si alta e sa schimbi la 6200 si sa ai dupa schimbare 4100.
Deci pentru o acceleratie maxima, e bine sa schimbi cat mai tarziu, chiar daca treci de turatia de putere maxima.


--------------------
Dacia Solenza 2003 / Skoda Octavia 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 23 Aug 2006, 15:11
Post #422


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




eu cred ca e mai bine ca dupa schimbare sa ajungi la 3600 pentru ca e cuplu mai mare acolo decat la 4100
parerea mea


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thunder
post 23 Aug 2006, 16:22
Post #423


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 22 April 04
From: Pitesti




Dar la 3600 motorul nu da puterea maxima, iar la viteza mare cred ca te intereseaza mai mult puterea decat cuplul.


--------------------
Opel Astra H 2006 - B-50-WSE
Doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. Despre univers nu sunt inca sigur. Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 25 Aug 2006, 10:59
Post #424


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Scopul este sa ajungi cat mai repede la o viteza cam mai mare ! Daca intre 5.000 si 6.000 intr-a 4-a ajungi in 5 sec si ti-a crescut viteza cu 30 km/h , poti f bine ca in 5 sec sa ajungi de la 3.500 ture la 4.500 ture intr-a 5-a , crescandu-ti viteza cu vre-o 50 km/h . Ca sa nu mai spun ca in turatii superioare consumul este mai mare , puterea maxima o ai pe la 5.300 - 5.500 ture , iar cuplul pe la 3.500 ture . Deci peste 5.500 ture puterea iti scade , iar la schimbarea vitezei deja ai trecut si de cuplul maxim . Parerea mea este ca acceleratia maxima este intre 3.500 ture si 5.500 , inainte si dupa aceste valori fiind o acceleratie mai slaba , performante mai mici sau consum mai mare decat este necesar .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b64chr
post 25 Aug 2006, 14:47
Post #425


Moderator incepator


Group: Moderatori
Posts: 1.004
Joined: 17 December 04
From: Buzias, Timis




Cata gargara ca sa sustii un lucru evident fals. Doar la politicieni mai vezi.
Mariusica tata, cu cat motorul dezvolta o putere mai mare, cu atat imprima o acceleratie mai mare masinii. Daca la 5500 rpm schimbi in treapta superioara, dupa schimbare o sa ai cam 2/3 din puterea maxima. In schimb daca ramai pe aceeasi treapta, o sa ai aproape puterea maxima pana la 6000-6200 cand se taie injectia. In plus, dupa schimbare o sa ai o putere mai mare decat ai dupa ce schimbi din 5500.

Despre consum si uzura nu era vorba, evident ca sunt foarte mari.


--------------------
Dacia Solenza 2003 / Skoda Octavia 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 25 Aug 2006, 14:55
Post #426


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




oricum.. un om destul de "expert" in liniute mi-a spus ca vitezele trebuie schimbate atunci cand numai creste acul pe turometru..biggrin.gif


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 25 Aug 2006, 15:02
Post #427


-


Group: Members
Posts: 22.698
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(sefu_alx @ 25 Aug 2006, 15:55)
vitezele trebuie schimbate atunci cand numai creste acul pe turometru..biggrin.gif
*
Pai atunci o sa pierzi cu siguranta cursa . . . .


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 25 Aug 2006, 15:27
Post #428


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




QUOTE(sefu_alx @ 25 Aug 2006, 15:55)
oricum.. un om destul de "expert" in liniute mi-a spus ca vitezele trebuie schimbate atunci cand numai creste acul pe turometru..biggrin.gif
*


Uite asa am facut io cu SN un Logan 1.6...soferul de pe Logan era "expert" d-asta.


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b64chr
post 25 Aug 2006, 15:32
Post #429


Moderator incepator


Group: Moderatori
Posts: 1.004
Joined: 17 December 04
From: Buzias, Timis




QUOTE(sefu_alx @ 25 Aug 2006, 15:55)
vitezele trebuie schimbate atunci cand numai creste acul pe turometru..biggrin.gif
*


Asta-i profunda rau.
Turatia creste pana se taie injectia in toate treptele mai putin a 5-a. Si daca esti intr-a 5-a si turatia nu mai creste ce pana mea mai schimbi.


--------------------
Dacia Solenza 2003 / Skoda Octavia 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 25 Aug 2006, 15:35
Post #430


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




ma refeream la demaraje si eventual la masini la care nu se taie injectia mellow.gif
omu' avea si un oltcit la care schimba la 6500+

This post has been edited by sefu_alx: 25 Aug 2006, 15:37


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 27 Aug 2006, 00:35
Post #431


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Deci mai intai spuneti ca trebuie sa duci masina in limitare si apoi sa schimbi viteza si apoi imi spui ca degeaba o duci pt ca pierzi timp pretios . Voi faceti cum doriti , eu am incercat in mai multe feluri si cum nu participam deocamdata la curse raman la parerea mea ca la mers normal in care vrei sa obtii o viteza cat mai mare , schimbi atunci cand simti tu ca masina ti-o cere si te intereseaza si uzura si consumul .

P.S. Oare ce masini aveau "profesorii" care spuneau sa duci masina in limitare , pentru ce le foloseau si cat timp au rezistat ? Oare si la diesel-uri asa faci ?? icon_mrgreen.gif


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 27 Aug 2006, 08:59
Post #432


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




QUOTE(marius80_eugen @ 27 Aug 2006, 01:35)
Oare si la diesel-uri asa faci ??  icon_mrgreen.gif

Nu-i cazul să faci așa la diesel-uri. Orice diesel decent are o curbă a cuplului suficient de plată astfel încât, cuplat cu o cutie corect etajată, când schimbi vitezele să "cazi" deja în zona de cuplu maxim.


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 28 Aug 2006, 10:35
Post #433


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




La disel poti schimba linistit pe la 1.600 si cazi nudeva la 1.200 , unde nu ai cuplu maxim ! Dar ne abatem prea mult de la topic ! Voi faceti cum credeti !


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shake
post 3 Sep 2006, 12:38
Post #434


Crap


Group: Members
Posts: 1.589
Joined: 11 August 06
From: Bucuresti , Militari Squad




kxc2.jpg ( Size: 32.41k ) Number of downloads: 347


cat se poate de fals rolleyes.gif

ceea ce rezulta : poate prinde viteza asta fara limitare din soft sleep.gif


--------------------
D S 2003
Montez kit Xenon (Bucuresti).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 3 Sep 2006, 14:18
Post #435


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




chiar daca era in panta nu cred ca ajungea la 6800 de ture blink.gif


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
guliver
post 3 Sep 2006, 16:13
Post #436


No title


Group: Members
Posts: 545
Joined: 26 December 05




QUOTE(shake @ 22 Aug 2006, 10:36)
eh nu cre ca sa suparat ca am ambalato unpic  icon_mrgreen.gif
*


Nu cred ca la scoala gramatica a fost punctul tau forte......


--------------------
fosta dacie fosta solenza 1900 dar nu toamna
"Fericirea e o minge de fotbal, cînd e aproape o lovești, cînd este departe alergi după ea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
david79
post 3 Sep 2006, 20:54
Post #437


Membru autentic


Group: Members
Posts: 888
Joined: 19 March 05




poza aia cu solenza la 195 km/h e belea... radmasa.gif era tractata masina ??
n-am sa incerc sa bat recordul... ma opresc la 160 ph34r.gif

This post has been edited by david79: 3 Sep 2006, 20:56


--------------------
Toyota corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ; 2008 / 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fancyman
post 5 Sep 2006, 10:12
Post #438


Membru autentic


Group: Members
Posts: 495
Joined: 10 September 04
From: Pitesti




o fi fost pe rampa radmasa.gif


--------------------
Stepway 1,0Tce Confort/Laureate/Variant
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shake
post 5 Sep 2006, 21:06
Post #439


Crap


Group: Members
Posts: 1.589
Joined: 11 August 06
From: Bucuresti , Militari Squad




DECI REPET AM ZIS CA ESTE FALSA :|

se face cu masina pe dreapta wink.gif

cred ca viteza maxima ramane 180 ( 170 reali )

poate cu schimbarea softului sa atingi praguri mai mari


--------------------
D S 2003
Montez kit Xenon (Bucuresti).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clau777
post 7 Sep 2006, 09:21
Post #440


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 28 June 06




170 si urla ca dracu`


--------------------
DACIA SOLENZA 2005 Europa - sv-07-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bluecyclon
post 14 Sep 2006, 08:36
Post #441


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 14 September 06




QUOTE(shake @ 3 Sep 2006, 13:38)
kxc2.jpg ( Size: 32.41k ) Number of downloads: 347


cat se poate de fals  rolleyes.gif 

ceea ce rezulta : poate prinde viteza asta fara limitare din soft  sleep.gif
*



Am ajuns la 190 km/h la aproape 5000 rpm si fara catalizator care oricum s-a dus la 20000 km. Masina nu vibreaza, nu scutura si nu-ti da acel sentiment de instabilitate.
Asa ca se poate.


--------------------
DACIA SOLENZA 2003 CONFORT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kogu_T
post 14 Sep 2006, 10:37
Post #442


membru invatacel


Group: Members
Posts: 34
Joined: 20 September 05
From: Prahova




Da, vad ca deja o dam in barci cu 190-200km/h blink.gif .Parerea mea e ca viteza idela pentru daciile noastre 'curajoase' este pe undeva intre 120-150.
De curand i-am dat 160(filmat),dar nu are rost sa o fortez mai mult.
Desi am postat mai devreme ca viteza maxima este pe undeva pe la 180km/h pe ceas si chiar am experimentat(pacat ca nu am filmat la viteza aia),eu zic ca ne fortam degeaba solnitele noastre si pentru ce: sa demonstram ca la 190 daca bate vantu din lateral sau daca iti face cu ochiul un camion ce trece din directia opusa iei copacelu' in brate si faci si un facelift la masinuta.Nu se merita.Viata are prioritate!! wink.gif


--------------------
Dacia Solenza 1.4Mpi,Rapsodie,2004 - B 36 Kog
Traieste din plin cu Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 14 Sep 2006, 14:28
Post #443


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Sunt perfect de acord cu Kogu_T si imi aduc aminte de titlul topicului si trebuie sa marturisesc , ca nu am fost cuminte in weekendul asta si i-am dat 172 km/h . blush.gif Am fost de joi la mare , la dus i-am dat 140 linistit , iar la intoarcere , ca mai usurasem putin ,portbagajul si rezervorul si scapasem si de tata ca l-am lasat la mare la tratament si doar cu mama si portbagajul 3/4 atat i-am dat . Eram pe A2 , la sfanta limitare de 130 si m-am bagat intr-o coloana cu un Audi si o dubita Mercedes si m-am tinut dupa ei pana la 150 , apoi am stat pe prima banda si am tinut accelerata . La 170 mai crestea f greu viteza si chiar nu avea rost sa o fortez , cat timp ajunsesem destul de usor la acea viteza . Consumul instantaneu era la 10,6 % , cu ea constanta la 170 , iar cu pedala la maxim era cam 18,4 . Referitor la un port anterior , consumul instataneu poate creste la peste 20% numai in treptele inferioare 1 si 2 , in rest , oricat apesi pe acceleratie , nu are unde sa-i dea benzina . In treapta a 4-a incepat de la 50 km/h pana la 120 nu mi-a depasit 16,5 % indiferent ce i-am facut cu acceleratia .
Referitor la viteza si consum pot sa va spun ca diferenta de consum instantaneu intre 90 km/h ( 3,8 % ) , 105 km/h ( 4,4 % ) , 110 km/h ( 5,2 % ) , 120 km/h ( 5,5 % ) , 140 km/h ( 6,5 ) , 160 km/h ( 7,6 ) , 170 ( 10,6 ) nu este chiar atat de mare , dar creste extraordinar cand vrei sa ajungi la o viteza superioara .
Totodata mersul la adapostul unei alte masini ( de preferinta mare ) este super , dar trebuie sa fii f atent . Eu am mers aproape 12 km in spatele unei masini gen cea de paine , aproximativ constant la 105 km/h , cu un consum instantaneu de 3,4 % . Se simtea f bine efectul de adapost in spatele acelei masini si cu cat viteza de deplasare este mai mare cu atat poti sta la distanta mai mare si sa fii in adapostul ei . Repet : nu incercati daca nu sunteti sigur ca puteti opri fara probleme si nu in coloana , pentru ca riscul de a se intampla ceva creste f mult .
Ce am mai observat : poti obtine viteza mai mare daca esti pe prima banda si nu merge pe langa nimic , decat daca esti pe a doua banda si esti la o distanta destul de mica de parapetul de protectie .
O alta concluzie referitoare la viteza maxima a Solenza , pot spune ca incepe sa traga in a-5a abia de la 120-130 in sus si trebuie ajutata cu a 4-a mai mult sau cu putina rabdare daca vrei sa depasesti aceasta viteza . Spun asta pentru ca multi au spus ca s-a plafonat la 120 sau nu mai stiu ce viteza destul de mica pentru ce poate cu adevarat masina .
Ultima concluzie : de la 60 km/h stergoatoarele sunt puse de fantezie si in afara de faptul ca iti da apa de pe parbriz , de curatat nu curata nimic , iar pulverizarea este chiar de ras de la 120 km/h in sus ! Nici nu ajunge apa pe parbriz ! Astfel incat daca ai o problema , o lasi in frana de motor , pe la 60 - 80 cureti bine parbrizul si apoi mergi mai repede iar . NU lasati insectele sa se usuce pe parbriz ca nu se pot curata usor mai ales daca se murdaresc lamele stergatoarelor !
Spor la drum si sa fiti mai cuminti decat mine ! icon_mrgreen.gif

This post has been edited by marius80_eugen: 14 Sep 2006, 14:30


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 14 Sep 2006, 19:14
Post #444


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




de sters. sorry

This post has been edited by mars: 14 Sep 2006, 19:16


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 14 Sep 2006, 19:15
Post #445


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




172? Hai, ca poti mai mult. Eu am sarit de 180, spre 185 cu una stock, tu ai si evacuare sport, bord de Logan, alea-alea...

P.S. - Desi pot inca sa editez, nu o sa o fac. Cine ma va duce la bula(u) e total lipsit de simtul umorului, daca stie intreaga lista de augmentari aduse Solenzei rosii a lui marius80_eugen.

This post has been edited by mars: 14 Sep 2006, 19:38


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 14 Sep 2006, 19:21
Post #446


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




clar cu bordu de logan prinzi mai mult


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 14 Sep 2006, 19:29
Post #447


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Haoleo, vii tu repede sa strici tot! Mai are omul si filtru nush de care, nebunii. Poate bordul de Logan e mai puturos. Are kilometrul mai lung.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reed
post 14 Sep 2006, 22:05
Post #448


Membru autentic


Group: Members
Posts: 773
Joined: 16 June 05
From: Cluj-Napoca




Salut..... deci... din calcule viteza MAXIMA a Solenzei e 195kmh. NU incercati sa o probati !!!! DE pe la 140kmh SLZul nu mai e asa de stabila, iar de la 160kmh is sus devine destul de putin manevrabila. Asa cum am zis am probat-o pina la 165kmh si am vazut ca e prea usoara pentru viteze asa mari. Cit despre consumuri... cele afisate de "consumul instantaneu" mi se par cam mici pt Solenza cam cu 1-2 l in medie.


--------------------
Seat Toledo Signo 1,6 16V 2002 - -
former Solenza Prima 1,4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 14 Sep 2006, 22:21
Post #449


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




QUOTE(Reed @ 14 Sep 2006, 23:05)
Salut..... deci... din calcule viteza MAXIMA a Solenzei e 195kmh.
*



poate pe bord


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deeJayOg
post 15 Sep 2006, 07:52
Post #450


Mandru posesor de Solenza...da' vreau altceva


Group: Members
Posts: 28
Joined: 6 September 06




QUOTE(sefu_alx @ 14 Sep 2006, 22:21)
poate pe bord
*



Pe bord e 220 vere... tongue.gif
Io nu cred ca se poate mai mult de 180 oricat ai incerca...


--------------------
DACIA SOLENZA Confort 2003 1.4/55kW/75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
16 Pages « < 13 14 15 16 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 22:01
Forum Renault