DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

16 Pages « < 12 13 14 15 16 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Viteza maxima SLZ

marius80_eugen
post 7 Aug 2006, 10:34
Post #391


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Iar nu sunteti atenti ! Omu a spus ca are "tractoras " , deci diesel si e normal sa fie mai puturos . Nu a spus in ce viteza s-a oprit acul la 155 ! Erai in a -5-a cumva ?
Si mai spun a mii-a oara ca Solenza are o eroare de aproximativ 9% la vitezometru , astfel incat , de la 155 km/h pe cadran tu de fapt aveai aprox 142 km/h . Nu reprezinta viteza maxima , dar tu diesel si se stie ca sunt mai puturoase putin , ca sa nu mai zic de faptul ca poate batea vantul sau era ud carosabilul sau ...alti factori . Stai linistit ca nu are masina nici o problema . Poti verifica filtrul de aer ( ca asta chiar are de-a face cu viteza maxima !! ) si in rest fii fericit ca ai ajuns acasa sanatos !

Offtopic sters

This post has been edited by b64chr: 7 Aug 2006, 11:40


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shake
post 11 Aug 2006, 17:14
Post #392


Crap


Group: Members
Posts: 1.589
Joined: 11 August 06
From: Bucuresti , Militari Squad




mhm intr-o seara ... stirile de noapte trageam cu ochiu la TV si era pe prima ,ma rog arata cat de periculoasa este aut Soarelui , accidente etc. si ca sunt radare in prostie / soferii uita sa ia picioru depe acceleratie

ori eram eu chior / dar arata un taxi solenza mergea regulamentar cu 130 apoi arata cum calca pedala acul era drept india dreapta acolo arata CLAR 200 mie nu mia venit sa cred :| / eu cred ca nu-i indica bine acul acelei masini era cam pe rosu rtm ...

@on topic

cand veneam de la peshte smile.gif aut Soarelui spatele era incarcat + o pers de 60 kg in fata 2 pers
175 km/h era trecut de 175 adica aprox 180 dar nu avea unde sa apese pedala era covoru pe tablitza aia... unde calca pedala si am si niste covoare... cre ca au 1 cm grosimea. Cat despre Zgomot nu imi dadeam seama muzica era cam la maxim. Tot ce am costatat ca dupa 5 k de km de cand am fripto atunci am avut numai probleme cu ea intr'un final am rezolvato . Problema care o aveam era de oriunde plecam imi dadea in bot numai zic la cotroceni cami murea motoru in panta :| trebuia sa plec doar cu scartz....


--------------------
D S 2003
Montez kit Xenon (Bucuresti).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b64chr
post 14 Aug 2006, 09:18
Post #393


Moderator incepator


Group: Moderatori
Posts: 1.004
Joined: 17 December 04
From: Buzias, Timis




E o problema cunoscuta la Solenza, nu se poate apasa complet pedala de acceleratie din cauza covorasului. Trebuie sa decupezi covorasul in zona pedalierului, sa decupezi si mocheta si sa-i dai cateva ciocane, sa se deformeze cat sa poti apasa pedala complet. Deabia atunci poti prinde 200, sau chiar 210 daca decupezi complet zona de sub pedala.


--------------------
Dacia Solenza 2003 / Skoda Octavia 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugeniuz2004
post 14 Aug 2006, 09:37
Post #394


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.004
Joined: 13 August 04
From: Iasi




QUOTE(b64chr @ 14 Aug 2006, 11:18)
E o problema cunoscuta la Solenza, nu se poate apasa complet pedala de acceleratie din cauza covorasului. Trebuie sa decupezi covorasul in zona pedalierului, sa decupezi si mocheta si sa-i dai cateva  ciocane, sa se deformeze cat sa poti apasa pedala complet. Deabia atunci poti prinde 200, sau chiar 210 daca decupezi complet zona de sub pedala.
*




Am putea deci sa gaurim spatiul de sub pedala de acceleratie sa poata cobora cat mai jos si am depasi 250 la ora. radmasa.gif

Revenind cred ca am mai spus ca o parere strict personala ca masina asta e sigura fara sarcina echilibrat distribuita si mare pana pe la 135 pe vitezometru si cu sarcina ca lumea si pe autostrada (preferabil austriaca) si greu obtinuta viteza de 150 la ora dupa indicatiile vitezometrului. Orice peste asta este nebunie. Chiar si asa poate fi.


--------------------
Kia Cee'd 2008 SW BEST - IS-96-AEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 14 Aug 2006, 20:28
Post #395


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




eugeniuz2004 - acesta este parerea ta ! Eu am mers f stabil doar eu si inca o pers in fata incepand cu 110 si pana la 160 . Exact astazi i-am schimbat traseul de evacuare si la dus abia reusesm sa o tin la 120 constant ( e adevarata ca batea si vantul din fata ) , iar la intoarcere intre 140-160 nu s-a simtit absolut nici o problema .
Pana astazi viteza amxima cu care am mers a fost 148-150 , iar azi i-am dat 160 ( pe bord ) si bineanteles ca GPS-ul arata mai putin ( vre-o 148 ) .
Pe la 130 se simte o mica rezonanta , dar apoi incet-incet se tot ducea ... Parerea mea a fost ca intr-a 5-a abia de la 120 incepe sa traga , mai devreme fiind cam turata pt 4-a si prea putin turata pt a 5-a . Si am eu impresia ca multi acolo s-au impotmolit atunci cand au incercat viteza maxima .
Pe la 145 ( pe bord ) venise un logan 1.4 lateral cu mine , erau doi tipi care prea zambeau astfel incet am mai apasat putin piciorusul pe la 3/4 din cursa de acceleratie si am tinut-o constanta cam 4 km pe la 160 km/h . Abia pe la km 36 la popasul de mici cand i-am vazut le pierise zambetul de pe fata . icon_mrgreen.gif
Pe la 140 a trecut un Logan 1.5 DCi dar dupa el avea un nor de fum ... voua nu vi se pare ca Logan-urile diesel scot PREA mult fum ? Mie Clio 1.5 DCi chiar imi place , dar parca Logan DCi e o copie nereusita a motorului .

P.S. Niciodata nu trebuie apasata pedala la maxim ! In afara faptului ca este posibil ca senzorul de acceleratie sa dea comanda sa-ti consume mai multa benzina , asta nu inseamna ca motorul in sarcina pe la 170-180 se va tura mai mult si ca vei obtine un surplus de viteza . Pedala in mod normal la 3/4 accelerezi iar la 1/2 mentii constanta viteza ( ma refer la viteze peste 110 ) .
Daca vedeti ca nu se infige mai mult , resemnati-va si stati linistiti pt ca in afara de un consum mare altceva nu veti obtine .

This post has been edited by marius80_eugen: 14 Aug 2006, 20:36


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shake
post 14 Aug 2006, 21:52
Post #396


Crap


Group: Members
Posts: 1.589
Joined: 11 August 06
From: Bucuresti , Militari Squad




Logan 1.5 Dci Fumigena wink.gif

am luat unu la semafor cand ma ajumat de ma lua tushitu in masina sad.gif
@marius tu zici ca slz are eroare in bord de 13 km / h cat ai pretins tu acolo 9 % daca 155-142 = 13 km/h

inseamna ca eu trebuia sa am posta plina de amenzi ca , in comuna merg cu 60/65 si eu defapt am 70 / 75 ^^ nu te cred wink.gif

sau a mea nu are eroare mai degraba are la RTM a mea are la 3000 in cap 125 km / h
Taxiu lu unchimiu are la 3100 120 :|


--------------------
D S 2003
Montez kit Xenon (Bucuresti).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 15 Aug 2006, 14:32
Post #397


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Shake ai inteles gresit ! Deci bordul iti arata cu 9% mai mult decat ai de fapt , iar GPS-ul iti arata viteza corecta , fiind calculata dupa peste 4 sateliti , cu o eroare f mica . Deci tu cand mergi cu 100 , ai de fapt vre-o 91 , iar in localitati cand mergi cu 60-65 , ai de fapt 55-59 km/h , ceea ce este f bine . Dupa cate stiu eu radarul iti da amenda cand ai depasit cu 10 km/h viteza maxima admisa , dar nu uitati ca in multe locuri viteza este de 50 km/h si nu 60 si puteti sa va luati amenda f legal la 61-62 km/h desi mi s-ar parea destul de f. nesimtiti garcea cand altii gonesc cu peste 80 in localitate icon_mrgreen.gif !

P.S. Vad ca tu ai clima . Eu am Scala si am jenti pe 14 si oricat au incercat ei sa le faca egale prin talonul marit la tine cauciucurile+ jentile mele sunt putin mai mari . Astfel incat daca la mine eroarea masurata si de GPS si la Computest a fost de 9% , la tine s-ar putea sa fie si mai mare !

Eu nu m-as agita atat cu viteza reala si cea aratata de bord . Daca bordul arata 160 , ma simt bine ca am mers cu 160 . Aceasta eroare de kilometraj eu as aplica-o numai cand ii aud pe unii care au mers peste viteza inscrisa in cartea masinii ! ph34r.gif

This post has been edited by marius80_eugen: 15 Aug 2006, 14:37


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shake
post 15 Aug 2006, 17:10
Post #398


Crap


Group: Members
Posts: 1.589
Joined: 11 August 06
From: Bucuresti , Militari Squad




ce zici de asta ? rolleyes.gif cata eroare am ? ^^

edit : http://img66.imageshack.us/img66/9983/daceajpgqp9.jpg

This post has been edited by shake: 15 Aug 2006, 17:12

Attached thumbnail(s)
dacea.jpg.jpg ( Size: 4.04k ) Number of downloads: 325
dacea.jpg.jpg ( Size: 4.04k ) Number of downloads: 276


--------------------
D S 2003
Montez kit Xenon (Bucuresti).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
colombina29
post 15 Aug 2006, 19:33
Post #399


Membru cu FI(c)AT


Group: Members
Posts: 466
Joined: 3 June 06
From: Acasa




Asta e maximum? vad ca ai sub 5000rpm


--------------------
FIAT ALBEA Dynamic 2006 - "La rând"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 Aug 2006, 06:52
Post #400


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Tinand cont de raportul treptei 5 la SLZ, la o turatie de 4800 - cat am aproximat eu ca ai avea in poza, ai 168 km/h. Pe ceas iti arata 175..deci eroarea este de 7-8 km/h.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 16 Aug 2006, 08:09
Post #401


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




QUOTE(shake @ 15 Aug 2006, 18:10)


Ce sa zic, iti cam bati joc de masina. Se vede in partea dreapta a pozei ca unele becuri de avertizare s-au cam aprins la viteza aia !!!!
Ce arata ele? Pareri, va rog ! S-a incins uleiul? Benzina parca e suficienta....


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 16 Aug 2006, 09:34
Post #402


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Unul arata ca are stopul de ceata aprins, celalalt nu stiu ce arata. Cert e ca la aceeasi viteza mie nu mi se aprinsese nimic in bord.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 16 Aug 2006, 10:21
Post #403


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Nu e cumva senzorul de Airbag ? Iar celalalt parca e intr-adevar ceata . Ce nu inteleg eu din poza ... este numarul kilometrilor pe care-l are masina ... nu ca ar conta mult ...
Eu am mers cu putin peste 160 dar nu m-am agitat sa mai fac poze pentru ca nu avea rost . De ieri pot merge oricand cu acesta viteza icon_mrgreen.gif . Nu se aprinde nimic la aceasta viteza ...dar tu esti intr-a 5-a ? Te intreb ca la mine nu depasise 4.300 de ture cand aveam 160 . Iar la consum instantaneu mersul constant la 160 nu cred ca depaseste 8% . Viteza ta reala este undeva la 160/1,09 = ~148 km/h .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 16 Aug 2006, 11:24
Post #404


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Cred ca ceata e doar in capul celor ce merg cu 180 Km/h.... Chiar nu ii suport pe cei ce merg cu proiectoarele aprinse aiurea. Nu mai zic de cei cu lampa de ceata din spatele masinii.

Mie totusi imi arata a becul pentru Ulei.... S-a incins uleiul prea tare? Presiunea uleiului?


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 16 Aug 2006, 12:42
Post #405


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




In primul rand ca temperatura apei este destul de ok , incat uleiul nu ar avea de ce sa aiba o temp prea mare . Apoi la ulei nu se masoara presiunea si nu temperatura de catre acel senzor ??? ( de fapt senzorul doar atentioneaza ca presiunea nu este in limitele normale ) . Iar daca la aproape 5000 ture are senzorul de presiune aprins , inseamna ca motorul are deja inmormantarea facuta . Cel mult se putea la relanti dupa o astfel de fortare , daca uleiul era de proasta calitate sau prea putin sa se aprinda ...

Dar nu ar fi bine sa ne dumireasca si pe noi autorul pozei ce era de fapt ???


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shake
post 16 Aug 2006, 15:12
Post #406


Crap


Group: Members
Posts: 1.589
Joined: 11 August 06
From: Bucuresti , Militari Squad




in primu rand eram cu becurile aprinse


in al 2 rand e aprins butonu de la frana de mana :| , la mine si daca pun o carpa o arunc la maneta se aprinde becu e ffff sensibila si cand dau in grupi se mai aprinde nuj ce are am zis ca ma duc cu ea da nah... nu ma deranjeaza


alte intrebari / ? era pe blana atunci vam zis ca e covoru o mare problema :| 4800 pana la 5200 cat e cat e pe alb... mai era sleep.gif

edit : azi am pornito si am tinut la maxim apasat fara covor am stat cam 3 sec la maxim si era acu perfect 5200 mai mult merge? unsure.gif unsure.gif unsure.gif cand sunt in trepte ! ?

This post has been edited by shake: 16 Aug 2006, 19:58


--------------------
D S 2003
Montez kit Xenon (Bucuresti).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 17 Aug 2006, 14:47
Post #407


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Da ... incearca peste 6.000 ! Dar cum ? Ai stat 3 sec apasat la maxim si ea statea "linistita" la 5.200 ??? Nu se duce mai sus ??? Limitarea se baga pe la 6.200 parca ... si iti spun sigur ca merge peste 5.200 ca i-am dat eu pe la 5.500 sa aud zgomotul traseului sport . icon_mrgreen.gif

This post has been edited by marius80_eugen: 17 Aug 2006, 14:47


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driver
post 19 Aug 2006, 19:54
Post #408


i'm not driving fast, i'm flying low...


Group: Members
Posts: 542
Joined: 10 November 04
From: South Coast





QUOTE(i96nds @ 16 Aug 2006, 09:09)
Ce sa zic, iti cam bati joc de masina. Se vede in partea dreapta a pozei ca unele becuri de avertizare s-au cam aprins la viteza aia !!!!
Ce arata ele? Pareri, va rog ! S-a incins uleiul? Benzina parca e suficienta....
*




da cam atat e maximul la solenza, pe loc drept, in coborare s-a dus pana la 190, si a trebuit sa incetinesc dar nu cred ca mai mergea. Nu se aprind becuri nu se intampla nimic.


--------------------
Nissan Leaf cu baterie - RLU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 20 Aug 2006, 22:06
Post #409


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Poate offtopic sau poate nu : In primul rand sa nu mai turezi niciodata motorul cand abia ai pornit-o ! Trebuie sa se incalzeasca mult mai bine ca sa-ti permita sa o turezi pana la limitare !!!! Chiar si pe caldurile astea , daca abia ai pornit motorul , primii 5 km nu trebuie sa depasesti 2.500-3.000 ture ! Dupa ce se mai incalzeste si temperatura trece de 1/4 din gradatie ii poti da mai mult . De asta probabil ca nici nu a vrut mai mult ! Nici macar la A/C nu ai voie sa-i dai drumul mai devreme de 30 sec dupa pornire . ( oficial 16 sec ) Uleiul trebuie sa ajunga la o anumita vascozitate/lichefiere care sa permita o anumita presiune in motor . Daca ai face asa ceva iarna ai vedea ca nu mai ajungi nici la 3500 ture turat asa imediat . Bafta si sa nu mai faci asa ceva daca vrei sa ai motor sanatos ( nici limitare si nici fortare ) !


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shake
post 22 Aug 2006, 09:36
Post #410


Crap


Group: Members
Posts: 1.589
Joined: 11 August 06
From: Bucuresti , Militari Squad




QUOTE(marius80_eugen @ 20 Aug 2006, 23:06)
Poate offtopic sau poate nu : In primul rand sa nu mai turezi niciodata motorul cand abia ai pornit-o ! Trebuie sa se incalzeasca mult mai bine ca sa-ti permita sa o turezi pana la limitare !!!! Chiar si pe caldurile astea , daca abia ai pornit motorul , primii 5 km nu trebuie sa depasesti 2.500-3.000 ture ! Dupa ce se mai incalzeste si temperatura trece de 1/4 din gradatie ii poti da mai mult . De asta probabil ca nici nu a vrut mai mult ! Nici macar la A/C nu ai voie sa-i dai drumul mai devreme de 30 sec dupa pornire . ( oficial 16 sec ) Uleiul trebuie sa ajunga la o anumita vascozitate/lichefiere care sa permita o anumita presiune in motor . Daca ai face asa ceva iarna ai vedea ca nu mai ajungi nici la 3500 ture turat asa imediat . Bafta si sa nu mai faci asa ceva daca vrei sa ai motor sanatos ( nici limitare si nici fortare ) !
*


eh nu cre ca sa suparat ca am ambalato unpic icon_mrgreen.gif


--------------------
D S 2003
Montez kit Xenon (Bucuresti).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 22 Aug 2006, 21:03
Post #411


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Am venit azi de la mare pe autostrada. De unde se termina circulatia pe un singur sens pana la centura nu am scazut sub 150, maxim 180 si ceva pe ceas (sa scap de un Logan). Turatia la 150 era de 4000 rpm fix.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 22 Aug 2006, 21:37
Post #412


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Si acum iti pot spune si consumul meu instantaneu la 140 este de 6,8 , iar la 160 de 7,3 . Adica pur si simplu sa mergi constant cu aceasta viteza , pentru ca pana la aceasta viteza acceleratie constanta a fost cam 8,8-9,2 . Asta cu evacuare completa sport Borla si cu chip-tuning icon_mrgreen.gif !


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shake
post 22 Aug 2006, 21:58
Post #413


Crap


Group: Members
Posts: 1.589
Joined: 11 August 06
From: Bucuresti , Militari Squad




la mine e o obsesie cand plec la mare / tara / peste / oriunde drum lung

sa depasesc loganurile biggrin.gif ^^

odata am depasit un logan cu 155 si a venit unu cu o SN m-a intrecut si pe mine si pe ala cu loganu m-am tinut dupa ala cu sn da s-a oprit in parcare ... smile.gif

QUOTE(free_fiber @ 3 May 2005, 14:57)
Salut. Revin cu o poza la viteza maxima. Sau aproximativ maxima, ca mai urca un pic da greu de tot si n-am mai putut din cauza traficului.
*


intrebare huh.gif cum de la el turometru nu are rosu deloc de la 5200 si la mine are :|

wtf? unsure.gif unsure.gif

This post has been edited by b64chr: 23 Aug 2006, 15:05


--------------------
D S 2003
Montez kit Xenon (Bucuresti).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Corbu'
post 22 Aug 2006, 22:11
Post #414


Membru autentic


Group: Members
Posts: 763
Joined: 6 August 05
From: Canada




Pai tu ai cu rosu pentru ca ai masina cumparata cand pe Solenza nu exista decat motor 1.4 MPI (probabil 2003), cand a aparut 1.9D s-a renuntat la linia rosie pentru ca nu corespundea si cu noul motor. Asa ca in loc sa faca 2 turometre diferite, au bagat unul fara linie rosie si gata. Lucru romanesc la mare arta ...


--------------------
------- ------- -------

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 23 Aug 2006, 10:00
Post #415


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Tu ai NO LIMIT !!! radmasa.gif Nici Loganul nu are rosu la turometru , dar se opreste la 7.000 . Boala si la mine este si la un prieten cu Cielo ( asta e virusat rau ) si acum pot spune ca doar cu Golanul de 1.6 mai am probleme ... blush.gif Dar poate scap si de asta dupa ce-mi fac si admisie sport .

This post has been edited by marius80_eugen: 23 Aug 2006, 10:00


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shake
post 23 Aug 2006, 10:58
Post #416


Crap


Group: Members
Posts: 1.589
Joined: 11 August 06
From: Bucuresti , Militari Squad




marius help a little adica la mine de la 5200 devine rosu daca trec de 5200 se intampla ceva?

adica am vazut poza la pagina anterioara avea aproape 6800 ture ohmy.gif tine si a mea chiar daca e pe rosu ? wacko.gif

This post has been edited by b64chr: 23 Aug 2006, 15:02


--------------------
D S 2003
Montez kit Xenon (Bucuresti).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 23 Aug 2006, 11:34
Post #417


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Nu ai de ce sa depasesti 5.500 ture ! Oricum nu mai ai nici putere in plus si nici altceva . La mine de la 2.500 te baga in scaun si nu te mai misti decat la schimbarile treptelor de viteza . Tu nefacandu-i nici o modificare ... nu ai de ce sa depasesti 4.600 ture pt ca nu faci altceva decat sa stresezi degeaba motorul . De la 5.200 nu , ci de la 5.500 , uite ca acum m-am uitat pe fostul meu bord . Eu ajung pe la 5.000 fara probleme . Daca tu ai grija de motor el in mod normal trebuie sa poata ajunge in limitare , care este pe la 6.200 . Tu nu ai de ce sa ajungi acolo , dar nu ai de ce sa-ti faci griji ca nu-ti sar pistoanele prin capota inainte de limitare . Dupa cate stiu ... motorul are un moment de maxim pe la 3.500 ( maximum torque ) si unul pe la 5.200 ( maximum power ) , asa ca nu-ti face griji . Daca tu simti ca masina nu se infige , schimba filtrul de aer mai des ( pe la 6-7.000 km ) , mai pune cate un Injector cleaner o data la 3-4 plinuri si motorul va merge altfel . Sa mergi mai turat nu inseamna ca mergi numai la 5.000 - 6.000 ture , ci pe la 2.500 - 4.000 ture . Astfel mai scoti si masina din starea de amorteala , mai desfunzi si catalizatorul putin ...

This post has been edited by marius80_eugen: 23 Aug 2006, 11:47


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Codrin
post 23 Aug 2006, 11:55
Post #418


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.364
Joined: 7 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(marius80_eugen @ 23 Aug 2006, 12:34)
La mine de la 2.500 te baga in scaun si nu te mai misti decat la schimbarile treptelor de viteza .

Mai zi d-astea ca n-am apucat sa citesc sectiunea de bancuri azi. radmasa.gif
QUOTE
Tu nefacandu-i nici o modificare ... nu ai de ce sa depasesti 4.600 ture pt ca nu faci altceva decat sa stresezi degeaba motorul .

Dupa cate stiu ... motorul are un moment de maxim pe la 3.500 ( maximum torque ) si unul pe la 5.200 ( maximum power )

Si cum e cu alea 4600 si 5200 si stresatul motorului?
QUOTE
Sa mergi mai turat nu inseamna ca mergi numai la 5.000 - 6.000 ture , ci pe la 2.500 - 4.000 ture .
*


Domnu', masina optim se tine in zona de cuplu maxim, asa ca 'mai turat' inseamna cam 5000.


--------------------
Mazda . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 23 Aug 2006, 12:03
Post #419


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




smile.gif Interesant topic, parerea mea este ca:
1) consumul e mult mai mare la 140/160 si mai ales la accelerare (poate ajunge si 20% daca insisti...)
2) Scopul de a intrece LGN ... mai bine va luati cu o masina mai puternica decat a voastra, nu mai slaba, ca asa nu mai e distractiv deloc (hai sa intrecem dacii 1300 smile.gif ) --> Aveti mare grija sa nu va para rau dupa asa "vitejii" (pacat de masina, pacat de voi, pacat de permis...)
3) poti sa te duci si la 5500-6000 in sarcina daca ai nevoie in depasiri, dar nu e indicat sa devina un obicei (nu cu motor rece, nu cu ulei vechi sau prost)
4) intr-adevar e eroare de vitezometru (marimea depinde de la caz la caz)

Bafta! si plimbare placuta fara nici un fel de incidente


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shake
post 23 Aug 2006, 13:23
Post #420


Crap


Group: Members
Posts: 1.589
Joined: 11 August 06
From: Bucuresti , Militari Squad




QUOTE(marius80_eugen @ 23 Aug 2006, 12:34)
Nu ai de ce sa depasesti 5.500 ture ! Oricum nu mai ai nici putere in plus si nici altceva . La mine de la 2.500 te baga in scaun si nu te mai misti decat la schimbarile treptelor de viteza . Tu nefacandu-i nici o modificare ... nu ai de ce sa depasesti 4.600 ture pt ca nu faci altceva decat sa stresezi degeaba motorul . De la 5.200 nu , ci de la 5.500 , uite ca acum m-am uitat pe fostul meu bord . Eu ajung pe la 5.000 fara probleme . Daca tu ai grija de motor el in mod normal trebuie sa poata ajunge in limitare , care este pe la 6.200 . Tu nu ai de ce sa ajungi acolo , dar nu ai de ce sa-ti faci griji ca nu-ti sar pistoanele prin capota inainte de limitare . Dupa cate stiu ... motorul are un moment de maxim pe la 3.500 ( maximum torque ) si unul pe la 5.200 ( maximum power ) , asa ca nu-ti face griji . Daca tu simti ca masina nu se infige , schimba filtrul de aer mai des ( pe la 6-7.000 km ) , mai pune cate un Injector cleaner o data la 3-4 plinuri si motorul va merge altfel . Sa mergi mai turat nu inseamna ca mergi numai la 5.000 - 6.000 ture , ci pe la 2.500 - 4.000 ture . Astfel mai scoti si masina din starea de amorteala , mai desfunzi si catalizatorul putin ...
*


adica zine si noua ce ai schimbat tu la motor picts ceva sa vedem huh.gif huh.gif


--------------------
D S 2003
Montez kit Xenon (Bucuresti).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
16 Pages « < 12 13 14 15 16 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 21:50
Forum Renault