Viteza maxima SLZ
![]() ![]() ![]() |
Viteza maxima SLZ
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#391
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|||
shake |
![]()
Post
#392
|
![]() Crap Group: Members Posts: 1.589 Joined: 11 August 06 From: Bucuresti , Militari Squad ![]() |
mhm intr-o seara ... stirile de noapte trageam cu ochiu la TV si era pe prima ,ma rog arata cat de periculoasa este aut Soarelui , accidente etc. si ca sunt radare in prostie / soferii uita sa ia picioru depe acceleratie
ori eram eu chior / dar arata un taxi solenza mergea regulamentar cu 130 apoi arata cum calca pedala acul era drept india dreapta acolo arata CLAR 200 mie nu mia venit sa cred :| / eu cred ca nu-i indica bine acul acelei masini era cam pe rosu rtm ... @on topic cand veneam de la peshte ![]() 175 km/h era trecut de 175 adica aprox 180 dar nu avea unde sa apese pedala era covoru pe tablitza aia... unde calca pedala si am si niste covoare... cre ca au 1 cm grosimea. Cat despre Zgomot nu imi dadeam seama muzica era cam la maxim. Tot ce am costatat ca dupa 5 k de km de cand am fripto atunci am avut numai probleme cu ea intr'un final am rezolvato . Problema care o aveam era de oriunde plecam imi dadea in bot numai zic la cotroceni cami murea motoru in panta :| trebuia sa plec doar cu scartz.... |
--------------------
D
S
2003 Montez kit Xenon (Bucuresti).
|
|
b64chr |
![]()
Post
#393
|
![]() Moderator incepator Group: Moderatori Posts: 1.004 Joined: 17 December 04 From: Buzias, Timis ![]() |
E o problema cunoscuta la Solenza, nu se poate apasa complet pedala de acceleratie din cauza covorasului. Trebuie sa decupezi covorasul in zona pedalierului, sa decupezi si mocheta si sa-i dai cateva ciocane, sa se deformeze cat sa poti apasa pedala complet. Deabia atunci poti prinde 200, sau chiar 210 daca decupezi complet zona de sub pedala.
|
--------------------
Dacia Solenza 2003
/ Skoda Octavia
2009
|
|
eugeniuz2004 |
![]()
Post
#394
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.004 Joined: 13 August 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(b64chr @ 14 Aug 2006, 11:18) E o problema cunoscuta la Solenza, nu se poate apasa complet pedala de acceleratie din cauza covorasului. Trebuie sa decupezi covorasul in zona pedalierului, sa decupezi si mocheta si sa-i dai cateva ciocane, sa se deformeze cat sa poti apasa pedala complet. Deabia atunci poti prinde 200, sau chiar 210 daca decupezi complet zona de sub pedala. Am putea deci sa gaurim spatiul de sub pedala de acceleratie sa poata cobora cat mai jos si am depasi 250 la ora. ![]() Revenind cred ca am mai spus ca o parere strict personala ca masina asta e sigura fara sarcina echilibrat distribuita si mare pana pe la 135 pe vitezometru si cu sarcina ca lumea si pe autostrada (preferabil austriaca) si greu obtinuta viteza de 150 la ora dupa indicatiile vitezometrului. Orice peste asta este nebunie. Chiar si asa poate fi. |
--------------------
Kia
Cee'd
2008 SW BEST
- IS-96-AEU
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#395
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
eugeniuz2004 - acesta este parerea ta ! Eu am mers f stabil doar eu si inca o pers in fata incepand cu 110 si pana la 160 . Exact astazi i-am schimbat traseul de evacuare si la dus abia reusesm sa o tin la 120 constant ( e adevarata ca batea si vantul din fata ) , iar la intoarcere intre 140-160 nu s-a simtit absolut nici o problema .
Pana astazi viteza amxima cu care am mers a fost 148-150 , iar azi i-am dat 160 ( pe bord ) si bineanteles ca GPS-ul arata mai putin ( vre-o 148 ) . Pe la 130 se simte o mica rezonanta , dar apoi incet-incet se tot ducea ... Parerea mea a fost ca intr-a 5-a abia de la 120 incepe sa traga , mai devreme fiind cam turata pt 4-a si prea putin turata pt a 5-a . Si am eu impresia ca multi acolo s-au impotmolit atunci cand au incercat viteza maxima . Pe la 145 ( pe bord ) venise un logan 1.4 lateral cu mine , erau doi tipi care prea zambeau astfel incet am mai apasat putin piciorusul pe la 3/4 din cursa de acceleratie si am tinut-o constanta cam 4 km pe la 160 km/h . Abia pe la km 36 la popasul de mici cand i-am vazut le pierise zambetul de pe fata . ![]() Pe la 140 a trecut un Logan 1.5 DCi dar dupa el avea un nor de fum ... voua nu vi se pare ca Logan-urile diesel scot PREA mult fum ? Mie Clio 1.5 DCi chiar imi place , dar parca Logan DCi e o copie nereusita a motorului . P.S. Niciodata nu trebuie apasata pedala la maxim ! In afara faptului ca este posibil ca senzorul de acceleratie sa dea comanda sa-ti consume mai multa benzina , asta nu inseamna ca motorul in sarcina pe la 170-180 se va tura mai mult si ca vei obtine un surplus de viteza . Pedala in mod normal la 3/4 accelerezi iar la 1/2 mentii constanta viteza ( ma refer la viteze peste 110 ) . Daca vedeti ca nu se infige mai mult , resemnati-va si stati linistiti pt ca in afara de un consum mare altceva nu veti obtine . This post has been edited by marius80_eugen: 14 Aug 2006, 20:36 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
shake |
![]()
Post
#396
|
![]() Crap Group: Members Posts: 1.589 Joined: 11 August 06 From: Bucuresti , Militari Squad ![]() |
Logan 1.5 Dci Fumigena
![]() am luat unu la semafor cand ma ajumat de ma lua tushitu in masina ![]() @marius tu zici ca slz are eroare in bord de 13 km / h cat ai pretins tu acolo 9 % daca 155-142 = 13 km/h inseamna ca eu trebuia sa am posta plina de amenzi ca , in comuna merg cu 60/65 si eu defapt am 70 / 75 ^^ nu te cred ![]() sau a mea nu are eroare mai degraba are la RTM a mea are la 3000 in cap 125 km / h Taxiu lu unchimiu are la 3100 120 :| |
--------------------
D
S
2003 Montez kit Xenon (Bucuresti).
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#397
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Shake ai inteles gresit ! Deci bordul iti arata cu 9% mai mult decat ai de fapt , iar GPS-ul iti arata viteza corecta , fiind calculata dupa peste 4 sateliti , cu o eroare f mica . Deci tu cand mergi cu 100 , ai de fapt vre-o 91 , iar in localitati cand mergi cu 60-65 , ai de fapt 55-59 km/h , ceea ce este f bine . Dupa cate stiu eu radarul iti da amenda cand ai depasit cu 10 km/h viteza maxima admisa , dar nu uitati ca in multe locuri viteza este de 50 km/h si nu 60 si puteti sa va luati amenda f legal la 61-62 km/h desi mi s-ar parea destul de f. nesimtiti garcea cand altii gonesc cu peste 80 in localitate
![]() P.S. Vad ca tu ai clima . Eu am Scala si am jenti pe 14 si oricat au incercat ei sa le faca egale prin talonul marit la tine cauciucurile+ jentile mele sunt putin mai mari . Astfel incat daca la mine eroarea masurata si de GPS si la Computest a fost de 9% , la tine s-ar putea sa fie si mai mare ! Eu nu m-as agita atat cu viteza reala si cea aratata de bord . Daca bordul arata 160 , ma simt bine ca am mers cu 160 . Aceasta eroare de kilometraj eu as aplica-o numai cand ii aud pe unii care au mers peste viteza inscrisa in cartea masinii ! ![]() This post has been edited by marius80_eugen: 15 Aug 2006, 14:37 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
shake |
![]()
Post
#398
|
![]() Crap Group: Members Posts: 1.589 Joined: 11 August 06 From: Bucuresti , Militari Squad ![]() |
ce zici de asta ?
![]() edit : http://img66.imageshack.us/img66/9983/daceajpgqp9.jpg This post has been edited by shake: 15 Aug 2006, 17:12 Attached thumbnail(s) dacea.jpg.jpg ( Size: 4.04k ) Number of downloads: 325 dacea.jpg.jpg ( Size: 4.04k ) Number of downloads: 276 |
--------------------
D
S
2003 Montez kit Xenon (Bucuresti).
|
|
colombina29 |
![]()
Post
#399
|
![]() Membru cu FI(c)AT Group: Members Posts: 466 Joined: 3 June 06 From: Acasa ![]() |
Asta e maximum? vad ca ai sub 5000rpm
|
--------------------
FIAT
ALBEA Dynamic
2006
- "La rând"
|
|
argon |
![]()
Post
#400
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Tinand cont de raportul treptei 5 la SLZ, la o turatie de 4800 - cat am aproximat eu ca ai avea in poza, ai 168 km/h. Pe ceas iti arata 175..deci eroarea este de 7-8 km/h.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
i96nds |
![]()
Post
#401
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(shake @ 15 Aug 2006, 18:10) Ce sa zic, iti cam bati joc de masina. Se vede in partea dreapta a pozei ca unele becuri de avertizare s-au cam aprins la viteza aia !!!! Ce arata ele? Pareri, va rog ! S-a incins uleiul? Benzina parca e suficienta.... |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
Marty |
![]()
Post
#402
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Unul arata ca are stopul de ceata aprins, celalalt nu stiu ce arata. Cert e ca la aceeasi viteza mie nu mi se aprinsese nimic in bord.
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#403
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu e cumva senzorul de Airbag ? Iar celalalt parca e intr-adevar ceata . Ce nu inteleg eu din poza ... este numarul kilometrilor pe care-l are masina ... nu ca ar conta mult ...
Eu am mers cu putin peste 160 dar nu m-am agitat sa mai fac poze pentru ca nu avea rost . De ieri pot merge oricand cu acesta viteza ![]() |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
i96nds |
![]()
Post
#404
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca ceata e doar in capul celor ce merg cu 180 Km/h.... Chiar nu ii suport pe cei ce merg cu proiectoarele aprinse aiurea. Nu mai zic de cei cu lampa de ceata din spatele masinii.
Mie totusi imi arata a becul pentru Ulei.... S-a incins uleiul prea tare? Presiunea uleiului? |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#405
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
In primul rand ca temperatura apei este destul de ok , incat uleiul nu ar avea de ce sa aiba o temp prea mare . Apoi la ulei nu se masoara presiunea si nu temperatura de catre acel senzor ??? ( de fapt senzorul doar atentioneaza ca presiunea nu este in limitele normale ) . Iar daca la aproape 5000 ture are senzorul de presiune aprins , inseamna ca motorul are deja inmormantarea facuta . Cel mult se putea la relanti dupa o astfel de fortare , daca uleiul era de proasta calitate sau prea putin sa se aprinda ...
Dar nu ar fi bine sa ne dumireasca si pe noi autorul pozei ce era de fapt ??? |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
shake |
![]()
Post
#406
|
![]() Crap Group: Members Posts: 1.589 Joined: 11 August 06 From: Bucuresti , Militari Squad ![]() |
in primu rand eram cu becurile aprinse
in al 2 rand e aprins butonu de la frana de mana :| , la mine si daca pun o carpa o arunc la maneta se aprinde becu e ffff sensibila si cand dau in grupi se mai aprinde nuj ce are am zis ca ma duc cu ea da nah... nu ma deranjeaza alte intrebari / ? era pe blana atunci vam zis ca e covoru o mare problema :| 4800 pana la 5200 cat e cat e pe alb... mai era ![]() edit : azi am pornito si am tinut la maxim apasat fara covor am stat cam 3 sec la maxim si era acu perfect 5200 mai mult merge? ![]() ![]() ![]() This post has been edited by shake: 16 Aug 2006, 19:58 |
--------------------
D
S
2003 Montez kit Xenon (Bucuresti).
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#407
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Da ... incearca peste 6.000 ! Dar cum ? Ai stat 3 sec apasat la maxim si ea statea "linistita" la 5.200 ??? Nu se duce mai sus ??? Limitarea se baga pe la 6.200 parca ... si iti spun sigur ca merge peste 5.200 ca i-am dat eu pe la 5.500 sa aud zgomotul traseului sport .
![]() This post has been edited by marius80_eugen: 17 Aug 2006, 14:47 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
driver |
![]()
Post
#408
|
![]() i'm not driving fast, i'm flying low... Group: Members Posts: 542 Joined: 10 November 04 From: South Coast ![]() |
QUOTE(i96nds @ 16 Aug 2006, 09:09) Ce sa zic, iti cam bati joc de masina. Se vede in partea dreapta a pozei ca unele becuri de avertizare s-au cam aprins la viteza aia !!!! Ce arata ele? Pareri, va rog ! S-a incins uleiul? Benzina parca e suficienta.... da cam atat e maximul la solenza, pe loc drept, in coborare s-a dus pana la 190, si a trebuit sa incetinesc dar nu cred ca mai mergea. Nu se aprind becuri nu se intampla nimic. |
--------------------
Nissan
Leaf
cu baterie
- RLU
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#409
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Poate offtopic sau poate nu : In primul rand sa nu mai turezi niciodata motorul cand abia ai pornit-o ! Trebuie sa se incalzeasca mult mai bine ca sa-ti permita sa o turezi pana la limitare !!!! Chiar si pe caldurile astea , daca abia ai pornit motorul , primii 5 km nu trebuie sa depasesti 2.500-3.000 ture ! Dupa ce se mai incalzeste si temperatura trece de 1/4 din gradatie ii poti da mai mult . De asta probabil ca nici nu a vrut mai mult ! Nici macar la A/C nu ai voie sa-i dai drumul mai devreme de 30 sec dupa pornire . ( oficial 16 sec ) Uleiul trebuie sa ajunga la o anumita vascozitate/lichefiere care sa permita o anumita presiune in motor . Daca ai face asa ceva iarna ai vedea ca nu mai ajungi nici la 3500 ture turat asa imediat . Bafta si sa nu mai faci asa ceva daca vrei sa ai motor sanatos ( nici limitare si nici fortare ) !
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
shake |
![]()
Post
#410
|
![]() Crap Group: Members Posts: 1.589 Joined: 11 August 06 From: Bucuresti , Militari Squad ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 20 Aug 2006, 23:06) Poate offtopic sau poate nu : In primul rand sa nu mai turezi niciodata motorul cand abia ai pornit-o ! Trebuie sa se incalzeasca mult mai bine ca sa-ti permita sa o turezi pana la limitare !!!! Chiar si pe caldurile astea , daca abia ai pornit motorul , primii 5 km nu trebuie sa depasesti 2.500-3.000 ture ! Dupa ce se mai incalzeste si temperatura trece de 1/4 din gradatie ii poti da mai mult . De asta probabil ca nici nu a vrut mai mult ! Nici macar la A/C nu ai voie sa-i dai drumul mai devreme de 30 sec dupa pornire . ( oficial 16 sec ) Uleiul trebuie sa ajunga la o anumita vascozitate/lichefiere care sa permita o anumita presiune in motor . Daca ai face asa ceva iarna ai vedea ca nu mai ajungi nici la 3500 ture turat asa imediat . Bafta si sa nu mai faci asa ceva daca vrei sa ai motor sanatos ( nici limitare si nici fortare ) ! eh nu cre ca sa suparat ca am ambalato unpic ![]() |
--------------------
D
S
2003 Montez kit Xenon (Bucuresti).
|
|
mars |
![]()
Post
#411
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Am venit azi de la mare pe autostrada. De unde se termina circulatia pe un singur sens pana la centura nu am scazut sub 150, maxim 180 si ceva pe ceas (sa scap de un Logan). Turatia la 150 era de 4000 rpm fix.
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#412
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Si acum iti pot spune si consumul meu instantaneu la 140 este de 6,8 , iar la 160 de 7,3 . Adica pur si simplu sa mergi constant cu aceasta viteza , pentru ca pana la aceasta viteza acceleratie constanta a fost cam 8,8-9,2 . Asta cu evacuare completa sport Borla si cu chip-tuning
![]() |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
shake |
![]()
Post
#413
|
![]() Crap Group: Members Posts: 1.589 Joined: 11 August 06 From: Bucuresti , Militari Squad ![]() |
la mine e o obsesie cand plec la mare / tara / peste / oriunde drum lung
sa depasesc loganurile ![]() odata am depasit un logan cu 155 si a venit unu cu o SN m-a intrecut si pe mine si pe ala cu loganu m-am tinut dupa ala cu sn da s-a oprit in parcare ... ![]() QUOTE(free_fiber @ 3 May 2005, 14:57) Salut. Revin cu o poza la viteza maxima. Sau aproximativ maxima, ca mai urca un pic da greu de tot si n-am mai putut din cauza traficului. intrebare ![]() wtf? ![]() ![]() This post has been edited by b64chr: 23 Aug 2006, 15:05 |
--------------------
D
S
2003 Montez kit Xenon (Bucuresti).
|
|
Corbu' |
![]()
Post
#414
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 763 Joined: 6 August 05 From: Canada ![]() |
Pai tu ai cu rosu pentru ca ai masina cumparata cand pe Solenza nu exista decat motor 1.4 MPI (probabil 2003), cand a aparut 1.9D s-a renuntat la linia rosie pentru ca nu corespundea si cu noul motor. Asa ca in loc sa faca 2 turometre diferite, au bagat unul fara linie rosie si gata. Lucru romanesc la mare arta ...
|
--------------------
-------
-------
------- Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#415
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Tu ai NO LIMIT !!!
![]() ![]() This post has been edited by marius80_eugen: 23 Aug 2006, 10:00 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
shake |
![]()
Post
#416
|
![]() Crap Group: Members Posts: 1.589 Joined: 11 August 06 From: Bucuresti , Militari Squad ![]() |
marius help a little adica la mine de la 5200 devine rosu daca trec de 5200 se intampla ceva?
adica am vazut poza la pagina anterioara avea aproape 6800 ture ![]() ![]() This post has been edited by b64chr: 23 Aug 2006, 15:02 |
--------------------
D
S
2003 Montez kit Xenon (Bucuresti).
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#417
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu ai de ce sa depasesti 5.500 ture ! Oricum nu mai ai nici putere in plus si nici altceva . La mine de la 2.500 te baga in scaun si nu te mai misti decat la schimbarile treptelor de viteza . Tu nefacandu-i nici o modificare ... nu ai de ce sa depasesti 4.600 ture pt ca nu faci altceva decat sa stresezi degeaba motorul . De la 5.200 nu , ci de la 5.500 , uite ca acum m-am uitat pe fostul meu bord . Eu ajung pe la 5.000 fara probleme . Daca tu ai grija de motor el in mod normal trebuie sa poata ajunge in limitare , care este pe la 6.200 . Tu nu ai de ce sa ajungi acolo , dar nu ai de ce sa-ti faci griji ca nu-ti sar pistoanele prin capota inainte de limitare . Dupa cate stiu ... motorul are un moment de maxim pe la 3.500 ( maximum torque ) si unul pe la 5.200 ( maximum power ) , asa ca nu-ti face griji . Daca tu simti ca masina nu se infige , schimba filtrul de aer mai des ( pe la 6-7.000 km ) , mai pune cate un Injector cleaner o data la 3-4 plinuri si motorul va merge altfel . Sa mergi mai turat nu inseamna ca mergi numai la 5.000 - 6.000 ture , ci pe la 2.500 - 4.000 ture . Astfel mai scoti si masina din starea de amorteala , mai desfunzi si catalizatorul putin ...
This post has been edited by marius80_eugen: 23 Aug 2006, 11:47 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Codrin |
![]()
Post
#418
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 23 Aug 2006, 12:34) La mine de la 2.500 te baga in scaun si nu te mai misti decat la schimbarile treptelor de viteza . Mai zi d-astea ca n-am apucat sa citesc sectiunea de bancuri azi. ![]() QUOTE Tu nefacandu-i nici o modificare ... nu ai de ce sa depasesti 4.600 ture pt ca nu faci altceva decat sa stresezi degeaba motorul . Dupa cate stiu ... motorul are un moment de maxim pe la 3.500 ( maximum torque ) si unul pe la 5.200 ( maximum power ) Si cum e cu alea 4600 si 5200 si stresatul motorului? QUOTE Domnu', masina optim se tine in zona de cuplu maxim, asa ca 'mai turat' inseamna cam 5000. |
--------------------
Mazda
.
.
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#419
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
![]() 1) consumul e mult mai mare la 140/160 si mai ales la accelerare (poate ajunge si 20% daca insisti...) 2) Scopul de a intrece LGN ... mai bine va luati cu o masina mai puternica decat a voastra, nu mai slaba, ca asa nu mai e distractiv deloc (hai sa intrecem dacii 1300 ![]() 3) poti sa te duci si la 5500-6000 in sarcina daca ai nevoie in depasiri, dar nu e indicat sa devina un obicei (nu cu motor rece, nu cu ulei vechi sau prost) 4) intr-adevar e eroare de vitezometru (marimea depinde de la caz la caz) Bafta! si plimbare placuta fara nici un fel de incidente |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
shake |
![]()
Post
#420
|
![]() Crap Group: Members Posts: 1.589 Joined: 11 August 06 From: Bucuresti , Militari Squad ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 23 Aug 2006, 12:34) Nu ai de ce sa depasesti 5.500 ture ! Oricum nu mai ai nici putere in plus si nici altceva . La mine de la 2.500 te baga in scaun si nu te mai misti decat la schimbarile treptelor de viteza . Tu nefacandu-i nici o modificare ... nu ai de ce sa depasesti 4.600 ture pt ca nu faci altceva decat sa stresezi degeaba motorul . De la 5.200 nu , ci de la 5.500 , uite ca acum m-am uitat pe fostul meu bord . Eu ajung pe la 5.000 fara probleme . Daca tu ai grija de motor el in mod normal trebuie sa poata ajunge in limitare , care este pe la 6.200 . Tu nu ai de ce sa ajungi acolo , dar nu ai de ce sa-ti faci griji ca nu-ti sar pistoanele prin capota inainte de limitare . Dupa cate stiu ... motorul are un moment de maxim pe la 3.500 ( maximum torque ) si unul pe la 5.200 ( maximum power ) , asa ca nu-ti face griji . Daca tu simti ca masina nu se infige , schimba filtrul de aer mai des ( pe la 6-7.000 km ) , mai pune cate un Injector cleaner o data la 3-4 plinuri si motorul va merge altfel . Sa mergi mai turat nu inseamna ca mergi numai la 5.000 - 6.000 ture , ci pe la 2.500 - 4.000 ture . Astfel mai scoti si masina din starea de amorteala , mai desfunzi si catalizatorul putin ... adica zine si noua ce ai schimbat tu la motor picts ceva sa vedem ![]() ![]() |
--------------------
D
S
2003 Montez kit Xenon (Bucuresti).
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 21:50 |