DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

16 Pages « < 11 12 13 14 15 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Viteza maxima SLZ

bion
post 23 Jun 2006, 15:21
Post #361


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




QUOTE(cocisadrian @ 23 Jun 2006, 16:49)
Am mers 195 km/h intre Cluj si Turda ii drept ca era un pic la vale biggrin.gif
*


Eu am mers numa 31 de km intre Cluj si Turda(tu bag seama ca te-ai ratacit tongue.gif ) si o fo si deal radmasa.gif radmasa.gif

No servus bion


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GTX
post 23 Jun 2006, 16:20
Post #362


membru retras


Group: Members
Posts: 204
Joined: 20 June 06




icon_mrgreen.gif am mai scris...stiu o faza la solenza..umblu la bord si pe loc ia 150,160 chiar si 200..


--------------------
Dacia Opel Astra 2001 1998 berlina
www.tuning-pe.net
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RainHawk
post 23 Jun 2006, 20:33
Post #363


Dus cu pluta.


Group: Members
Posts: 349
Joined: 4 July 05
From: Bucuresti




Mai mergeti voi mult cu SLZ cu 170+ sa vedeti cum va schimbati supapele mai curand decat va asteptati. smile.gif


--------------------
Dacia Solenza 1.4MPI 2004 Confort - B-xx-XXX
"I've started with nothing, Now... I still have most of it left!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Corbu'
post 23 Jun 2006, 21:07
Post #364


Membru autentic


Group: Members
Posts: 763
Joined: 6 August 05
From: Canada




Hai mai ca de la un mic test nu crapa nimic, mai ales ca nu prea ai unde sa ii dai 170+ sustinut ....


--------------------
------- ------- -------

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RainHawk
post 23 Jun 2006, 21:17
Post #365


Dus cu pluta.


Group: Members
Posts: 349
Joined: 4 July 05
From: Bucuresti




Da, si asta e adevarat, un test, doua acolo nu strica la niciun motor. Pe de alta parte numai la consum cand te gandesti te ia groaza. Trebuie sa recunosc ca am devenit cam maniac cu consumul de la o vreme. Ultima oara cand am facut Buc-Pit 170+ sustinut cred ca mi-a consumat vreo 14 l. Parca erau doi pitici care aruncau benzina cu galeata. Acum mai nou mi-am luat limitator de viteza verbal. smile.gif

later edit: cred ca o sa imi iau o casca din aia de motociclist ca ma cam doare cefa uneori de cate palme imi iau.

This post has been edited by RainHawk: 23 Jun 2006, 21:19


--------------------
Dacia Solenza 1.4MPI 2004 Confort - B-xx-XXX
"I've started with nothing, Now... I still have most of it left!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kmi
post 24 Jun 2006, 03:27
Post #366


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 16 June 06




pentru cine nu stie ...1,4MPI sunt motoare de turatie, rezista bine la tavaleala, bineinteles daca si are ulei de care ii trebuie , si la urma urmei orice motor crapa la un moment dat
p.s nu cunosc pe nimeni la care sai fi crapat motorul la solenza sau supernova, ca au acelasi motor difera cutia, din motive de folosire neadecvata sau mai bine zis spanuri linii ,tavaleala...


--------------------
dacia solenza 2003 rapsodie - CJ-82-KMI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cocisadrian
post 27 Jun 2006, 08:40
Post #367


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 23 March 05




QUOTE(bion @ 23 Jun 2006, 16:21)
Eu am mers numa 31 de km intre Cluj si Turda(tu bag seama ca te-ai ratacit tongue.gif ) si o fo si deal  radmasa.gif  radmasa.gif

                                                                  No servus bion
*


Normal ca este si de urcat ca doar nu-i Turda in groapa biggrin.gif ,dar este si de coborat si daca ai fost inseamna ca stii ca la aproximativ 5 KM de Turda ii la vale cam 3 km si ii drum excelent


--------------------
Logan Ambition 2006 - MM014028
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cocisadrian
post 27 Jun 2006, 08:48
Post #368


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 23 March 05




QUOTE(marius80_eugen @ 23 Jun 2006, 15:13)
Total OFFTOPIC ( pls , nu ma penalizati ! ) : esti sigur ca nu erai in cadere libera ? Daca toti spun ca masina stock ajunge max la 180 ( si asta din cauza erorii de km ) , tu spui ca ai ajuns la 195 ... Nu vreau sa ma gandesc la cum mergea motorul si masina ... apropos , ce turatie aveai si in ce treapta ? Te intreb pentru ca , o masina de la 100 cp in sus ajunge incet-incet la aceasta viteza ! Tu nu ai spus ca i-ai fi facut vre-o imbunatatire la motor , ca sa nu mai spun la stabilitate , care de la 140 in sus deja simti ca usor-usor te intreci Sf. Petru si asta are motor nu gluma !!! ( asa cum spunea un bun coleg ) Nu are rost sa enumar cam ce modificari ar trebui facute ... si sfatuiesc ca data viitoare cand mai vorbiti de viteze peste 160 km/h sa puneti si poze alaturi de impresii !!!!
*


Daca eram in cadere libera 195 Km/h ar insemna sa cad lin. Ii drept ca suna motoru da eu nu am vazut motor sa nu sune biggrin.gif Turatia era pe la 6 in viteza 5 si repet acolo ii la vale


--------------------
Logan Ambition 2006 - MM014028
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 27 Jun 2006, 14:51
Post #369


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(kmi @ 24 Jun 2006, 04:27)
pentru cine nu stie ...1,4MPI sunt motoare de turatie, rezista bine la tavaleala, bineinteles daca si are ulei de care ii trebuie , si la urma urmei orice motor crapa la un moment dat
p.s nu cunosc pe nimeni la care sai fi crapat motorul la solenza sau supernova, ca au acelasi motor difera cutia, din motive de folosire neadecvata sau mai bine zis spanuri linii ,tavaleala...
*


Motoarele nu "crapa" in sensul ca le sar pistoanele prin capota ! Ci prin faptul ca pierde din putere , incepe sa consume ulei si ... asa mai departe . Daca voi incercati motoarele pe la 20.000 - 35.000 km sa vedeti ca prind 190 km/h e clar ca motoarele astea nu vor mai apuca 200.000 km ! Poate ca nici eu nu ma gandesc sa tin masina inca 8 ani , dar vre-o 3-4 o voi tine si nu vreau sa-mi bag unghia in gat ca i-am dat 170 cand eram mai "tineri" si la batranete nu mai poate sa ma care nici pe mine .
Concluzia este ca motorul poate , masina merge , dar daca vrei sa o ai cat mai mult ... nu-i da blana ca bine nu-i face !


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 27 Jun 2006, 17:10
Post #370


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




QUOTE(cocisadrian @ 27 Jun 2006, 11:40)
Normal ca este si de urcat ca doar nu-i Turda in groapa  biggrin.gif ,dar este si de coborat si daca ai fost inseamna ca stii ca la aproximativ 5 KM de Turda ii la vale cam 3 km si ii drum excelent
*


Dac sad si cujet bine ii mai fain sa cobori pe Feleac spre Cluj.Acolo prinzi sigur, sigur douaua sute si te opresti direct in primaria lu piticu cu ochelari si te arata si la prostv local.

Cu stima bion


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Corbu'
post 27 Jun 2006, 18:38
Post #371


Membru autentic


Group: Members
Posts: 763
Joined: 6 August 05
From: Canada




QUOTE(RainHawk @ 23 Jun 2006, 22:17)
Ultima oara cand am facut Buc-Pit 170+ sustinut cred ca mi-a consumat vreo 14 l. Parca erau doi pitici care aruncau benzina cu galeata. Acum mai nou mi-am luat limitator de viteza verbal. smile.gif


Hmm, cam mult papa la 170 km/h, din pacate nu am avut timp sa ma uit la consumul instant la viteza aia, eram prea ocupat smile.gif . Insa pot sa confirm ca la 140 Km/h (pe bord cu roti de 165/70/R13) consumul instant este fix de 7.1 L/100, mai mult decat rezonabil pentru calatorii mai in forta.


--------------------
------- ------- -------

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-53-SDP
post 27 Jun 2006, 19:59
Post #372


1.6 16v E5 + GPL


Group: Members
Posts: 489
Joined: 12 March 06




QUOTE(Corbu' @ 27 Jun 2006, 19:38)
Hmm, cam mult papa la 170 km/h, din pacate nu am avut timp sa ma uit la consumul instant la viteza aia, eram prea ocupat  smile.gif . Insa pot sa confirm ca la 140 Km/h (pe bord cu roti de 165/70/R13) consumul instant este fix de 7.1 L/100, mai mult decat rezonabil pentru calatorii mai in forta.
*



Ma scuzi ca ma bag si eu in seama da de unde ai aflat chestia asta ca din cate stiu solenza nu are "COMPUTER DE BORD" ?


--------------------
Dacia Logan Laureat
1.6 16v E5+ GPL On the street, drive safely and reponsibly and wear the seatbelt !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Corbu'
post 27 Jun 2006, 20:08
Post #373


Membru autentic


Group: Members
Posts: 763
Joined: 6 August 05
From: Canada




Corect, nu are, dar eu i-am pus unul (facut de un user al forumului, conceput initial pentru SuperNova dar merge si pe Solenza fiind acelasi motor) si isi face treaba cu brio.


--------------------
------- ------- -------

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-53-SDP
post 27 Jun 2006, 20:12
Post #374


1.6 16v E5 + GPL


Group: Members
Posts: 489
Joined: 12 March 06




QUOTE(Corbu' @ 27 Jun 2006, 21:08)
Corect, nu are, dar eu i-am pus unul (facut de un user al forumului, conceput initial pentru SuperNova dar merge si pe Solenza fiind acelasi motor) si isi face treaba cu brio.
*



Ok ! smile.gif Foarte bine in cazul asta da scuze nu am stiut de treaba asta

Felicitari pentru computerul de bord si da si tu mai multe detalii despe el te rog


--------------------
Dacia Logan Laureat
1.6 16v E5+ GPL On the street, drive safely and reponsibly and wear the seatbelt !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 27 Jun 2006, 20:17
Post #375


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




SDP-ule, vezi ca s-a discutat despre computeru ala undeva pe la Imbunatatiri SN.
Incearca cu SEARCH.


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reed
post 27 Jun 2006, 21:00
Post #376


Membru autentic


Group: Members
Posts: 773
Joined: 16 June 05
From: Cluj-Napoca




La 140kmh Solenza consuma cam 10l/100km iar la 170 kmh cam 18l. Nu ma gindesc cit ar lua la ipotetica 195kmh... va las pe voi.


--------------------
Seat Toledo Signo 1,6 16V 2002 - -
former Solenza Prima 1,4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Trofin Liviu
post 27 Jun 2006, 21:11
Post #377


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 17 May 06




QUOTE(Reed @ 27 Jun 2006, 22:00)
La 140kmh  Solenza consuma cam 10l/100km iar la 170 kmh cam 18l. Nu ma gindesc cit ar lua la ipotetica 195kmh... va las pe voi.
*


De ce asa de mult?Ce are 8 cilindri? Cad mi-ar lua tractorasul meu daca merg cu 150 la ora. Nu i-am dat niciodata mai mult de 130.


--------------------
Renault Megane 2007 - Cl-02-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Corbu'
post 27 Jun 2006, 21:55
Post #378


Membru autentic


Group: Members
Posts: 763
Joined: 6 August 05
From: Canada




QUOTE(Reed @ 27 Jun 2006, 22:00)
La 140kmh  Solenza consuma cam 10l/100km iar la 170 kmh cam 18l. Nu ma gindesc cit ar lua la ipotetica 195kmh... va las pe voi.
*



Daca ar fi consumat atat as fi ramas fara benzina in rezervor pe autostrada. Ce mi-a aratat computerul iesea cu calculul de benzina de la pompa (cu o mica eroare de 2 L la un plin >porniri de motor ce nu se contorizeaza si probabil alte mici abateri); poate a mea consuma mai putin pentru ca este la origine Solenza Europa > no servo, no AC. Ma rog, nu vreau sa o dau in polemici aiurea, dar pe a mea o cunosc destul de bine la mers constant: 3.5-3.8 la 60km/h cu a 4a, 5-5.2 la 100km/h, 5.8-6 la 120km/h si 7.1 la 140km/h.

P.S. Viteza este luata pe bord si nu cu GPS & co.

This post has been edited by Corbu': 27 Jun 2006, 21:57


--------------------
------- ------- -------

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 28 Jun 2006, 10:41
Post #379


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Consumurile de care spui tu probabil ca sunt instantanee si la mers constant , ca altfel , in acceleratia pana la acele viteze consumul este dublu . Iar viteza ipotetica 195 ... esti cu piciorul numai blana , pentru a reusi sa mentii viteza contanta , altfel scade extrem de repede din cauza rezistentei la inaintare si a franei de motor .

Offtopic : am asistat la injectarea unei substante dintr-un spray ( gen cea de pornire la rece ) direct in corpul clapetei la o DSN . A ajuns in limitare in 2 sec !!! Deocamdata individul se gandeste cum ar putea sa sistemul din interior , controlat direct de la sofer . Probl e ca vaporii sunt extrem de imflamabili si e ceva pericol . Pe viitor se gandeste sa faca un fel de injectie direct din corpul filtrului de aer , dar trebuie numai la turatii peste 2.500 rpm , astfel incat vaporii sa fie in totalitate absorbiti de catre corpul clapetei spre injectoare , in camera de ardere odata cu aerul . Efectul este cresterea rapida a turatiei si fiind direct controlata de sofer in functie de presiunea data . Si el si cativa prieteni au considerat ca , daca ii reuseste experimentul poate creste viteza maxima la care ajunge masina , iar sistemul este activat numai de la 150 - 160 in sus sa spunem , pentru ca mentinerea vitezei ar reusi sa o faca si la 180-190 , problema mare fiind cu acceleratia .
Bineinteles ca nu poti compara cu NOS ( ca ar fi o exagerare f mare ) , dar nu este prea greu de adaptat pe masina , ci mai greu de controlat de la sofer in timp ce mergi .
Am mai asistat la o incercare de supraalimentare cu gaz ( GPL ) , dar efectul a fost destul de mic ( dar a fost incercat in mers !!! ) , la turatii mai mici de 3.000 rpm avand chiar efect de innecare , iar acceleratia simtita era de la 4.800 in sus !

P.S. Tipul este putin mai intr-un piston ... si sincer eu nu as face asa ceva si nici nu recomand .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daedalus
post 28 Jun 2006, 13:35
Post #380


sound addicted


Group: Members
Posts: 947
Joined: 1 March 05
From: Bucuresti




Eu cand am alergat-o tare pe autostrada, adica n-am lasat-o sub 4500 rpm in viteza a 5-a, am estimat un consum clar peste 15%, sau undeva pe acolo. E trist dar orice distractie are costuri.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI 2004 - B xx FTU
mda
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reed
post 28 Jun 2006, 16:54
Post #381


Membru autentic


Group: Members
Posts: 773
Joined: 16 June 05
From: Cluj-Napoca




Despre consum am scris mai sus. In cea ce priveste injectarea diferitilor comburanti sau agenti de racire in fluxul de aer nu stiu cum se va comporta computerul de bord care, brusc va fi confruntat cu situatii in afara grilelor. Injectarea de N2O, Freon, apa, supraalimentare cu aer are efecte rapide asupra puterii dar din pacate unele dureaza putin (N2o, Freon) iar altele au nevoie de un supliment de tabele in chipul ECU. Sunt chestiuni de cercetare, asa ca cine se incumeta sa experimenteze. Freonul si N2O se injecteaza in galeria de admisie DUPA debitmetru si ceilalti senzori iar apa ar fi de preferat sa se injecteze direct in cilindru printr-un injector separat dupa cel putin 10 min de functionare, cit despre cresterea presiunii aerului...... sunt multe solutii de turbo.

This post has been edited by Reed: 28 Jun 2006, 16:55


--------------------
Seat Toledo Signo 1,6 16V 2002 - -
former Solenza Prima 1,4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kmi
post 29 Jun 2006, 05:07
Post #382


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 16 June 06




QUOTE(marius80_eugen @ 27 Jun 2006, 15:51)
Motoarele nu "crapa" in sensul ca le sar pistoanele prin capota ! Ci prin faptul ca pierde din putere , incepe sa consume ulei si ... asa mai departe . Daca voi incercati motoarele pe la 20.000 - 35.000 km sa vedeti ca prind 190 km/h e clar ca motoarele astea nu vor mai apuca 200.000 km ! Poate ca nici eu nu ma gandesc sa tin masina inca 8 ani , dar vre-o 3-4 o voi tine si nu vreau sa-mi bag unghia in gat ca i-am dat 170 cand eram mai "tineri" si la batranete nu mai poate sa ma care nici pe mine .
Concluzia este ca motorul poate , masina merge , dar daca vrei sa o ai cat mai mult ... nu-i da blana ca bine nu-i face !
*




foarte de acord, cu anumite lucruri...
uite chiar azi m-am uitat la nivelul uleiului am undeva la 12000km mobil fullsintetic si vreau sa zic ca nivelul este exact la al doilea semn de jos in sus pe joja
am mai zis si mai sus singura chestie, nu as putea sa spun cu siguranta ca e senzorul de turatie, dupa cate o ,,cursa"(120>180) are intreruperi la mersul in relanti
nu am simtit niciodata pierderi de putere poate in timp (si odata cand m-am coborat dintrun E320 si m-am urcat in slz mea)


--------------------
dacia solenza 2003 rapsodie - CJ-82-KMI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Codrut Alex
post 27 Jul 2006, 20:52
Post #383


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 27 July 06




Solenza mea Confort 1.4I are 35000Km si merge super. 160 la ora prinde fara sa vreau si ajunge la 180 fara probleme daca e drum intins chiar si tunci cand e incarcata. La 180 Km/h stateam pe DN1 in fundul unui Touareg de se minuna soferul. Pot spune ca la 160-170 e totusi stabila, pot face depasiri fara probleme si franeaza foarte bine de la viteza aia (frana de motor, fara ambreiaj).


Attached thumbnail(s)
solenza180.jpg ( Size: 13.76k ) Number of downloads: 116


--------------------
Dacia Solenza 2004 - B-15-AKN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 27 Jul 2006, 23:34
Post #384


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




QUOTE(Codrut Alex @ 27 Jul 2006, 21:52)
Pot spune ca la 160-170 e totusi stabila, pot face depasiri fara probleme
*


Mai fa tu multe depasiri cu 160-170 ca s-ar putea sa nu te mai vedem pe aici. blink.gif


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolidu
post 31 Jul 2006, 14:52
Post #385


Pai daca n-am ?!


Group: Members
Posts: 2.068
Joined: 1 July 06
From: Medgidalas




Trageti voi concluziile ...

Attached thumbnail(s)
top_speed.jpg ( Size: 82.73k ) Number of downloads: 184


--------------------
Solenza Confort 2005 Opel Astra Coupe - CT-XX-CMF
Daca te lasi de fumat, de baut si de femei, nu traiesti mai mult, doar ti se pare ca timpul trece prea incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
free_fiber
post 31 Jul 2006, 16:17
Post #386


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.555
Joined: 25 October 04
From: Bucuresti




Ma bucur Bolidule ca te lauzi cu masina mea smile.gif Vad ca o ai si la avatar, sunt chiar mandru. Poza ai luat-o de pe solenzamea.xhost ,dar sa stii ca poza e trucata, chiar de mine e trucata icon_mrgreen.gif Reala este la 180, e si ea pe aici pe topic.

Colegii de forum mai vechi pot confirma ca nu mint.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.5dci 85CP 2008 - B xx XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Overclocker
post 4 Aug 2006, 15:52
Post #387


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 23 July 04
From: Cluj-Napoca




Am facut azi dimineata un experiment pe portiunea de panta in drumul de la cluj la turda... inainte de intrarea in turda... am accelerat in varful dealului pana la 150, si am scos-o din viteza... a contiunat sa accelereze pana la 165-170... e destul de mare inclinatia pantei, deci se poate merge cu 195 pe bord pe acolo... dar e riscant, de obicei este politie pe la mijlocul pantei in localitatea aia, Copaceni... si ramai pe drapta 3 luni... plus ca la peste 150 deja incepe sa se clatine... cam bate vantul in zona aceea...


--------------------
Dacia Solenza Europa 2004 1.4MPI - CJ-08-ZYP
Anything can be overclocked...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 4 Aug 2006, 16:18
Post #388


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




QUOTE(Overclocker @ 4 Aug 2006, 18:52)
Am facut azi dimineata un experiment pe portiunea de panta in drumul de la cluj la turda... inainte de intrarea in turda... am accelerat in varful dealului pana la 150, si am scos-o din viteza... a contiunat sa accelereze pana la 165-170... e destul de mare inclinatia pantei, deci se poate merge cu 195 pe bord pe acolo... dar e riscant, de obicei este politie pe la mijlocul pantei in localitatea aia, Copaceni... si ramai pe drapta 3 luni... plus ca la peste 150 deja incepe sa se clatine... cam bate vantul in zona aceea...
*


Pai mai copilu` te joci nu cu politia ci cu Sf.Petru. Nu te-au invatat la gradinita de soferi ca nu se coboara o panta cu masina scoasa din viteza pen` ca poti sa ramai fara frana de servici s-ar putea sa nu mai poti sa o bagi in viteza , sa se opreasca motorul la relanti...
Cu stima bion


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Trofin Liviu
post 4 Aug 2006, 20:53
Post #389


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 17 May 06




Am vrut sa vad si eu ce poate tractorasul meu si pe autostrada "Soarelui'' i-am dat. 155 km/h pe bord, nu urca, nu scadea. Motorul se comporta bine nu parea sa depuna un efort extraordinar.Dar acul de la vitezometru ere incremenit pe 155. ca in cartea tehnica. Cam atat am avut de spus.


--------------------
Renault Megane 2007 - Cl-02-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daedalus
post 7 Aug 2006, 09:12
Post #390


sound addicted


Group: Members
Posts: 947
Joined: 1 March 05
From: Bucuresti




Deci pe vitezometru, numai cu viteza a 4-a se poate ajunge la 170km/h (ce-i drept la 6000rpm, dar se poate). Nu stiu cum de nu reusiti unii sa depasiti 150-160. Cand aveti un drum lung dus-intors, faceti testul la intors wink.gif sa vedeti ca se duce mai bine.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI 2004 - B xx FTU
mda
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
16 Pages « < 11 12 13 14 15 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th July 2025 - 05:56
Forum Renault