Viteza maxima SLZ
![]() ![]() ![]() |
Viteza maxima SLZ
bion |
![]()
Post
#361
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
GTX |
![]()
Post
#362
|
![]() membru retras Group: Members Posts: 204 Joined: 20 June 06 ![]() |
![]() |
--------------------
Dacia
Opel Astra 2001
1998 berlina www.tuning-pe.net
|
|
RainHawk |
![]()
Post
#363
|
![]() Dus cu pluta. Group: Members Posts: 349 Joined: 4 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai mergeti voi mult cu SLZ cu 170+ sa vedeti cum va schimbati supapele mai curand decat va asteptati.
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4MPI
2004 Confort
- B-xx-XXX "I've started with nothing, Now... I still have most of it left!"
|
|
Corbu' |
![]()
Post
#364
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 763 Joined: 6 August 05 From: Canada ![]() |
Hai mai ca de la un mic test nu crapa nimic, mai ales ca nu prea ai unde sa ii dai 170+ sustinut ....
|
--------------------
-------
-------
------- Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
RainHawk |
![]()
Post
#365
|
![]() Dus cu pluta. Group: Members Posts: 349 Joined: 4 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Da, si asta e adevarat, un test, doua acolo nu strica la niciun motor. Pe de alta parte numai la consum cand te gandesti te ia groaza. Trebuie sa recunosc ca am devenit cam maniac cu consumul de la o vreme. Ultima oara cand am facut Buc-Pit 170+ sustinut cred ca mi-a consumat vreo 14 l. Parca erau doi pitici care aruncau benzina cu galeata. Acum mai nou mi-am luat limitator de viteza verbal.
![]() later edit: cred ca o sa imi iau o casca din aia de motociclist ca ma cam doare cefa uneori de cate palme imi iau. This post has been edited by RainHawk: 23 Jun 2006, 21:19 |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4MPI
2004 Confort
- B-xx-XXX "I've started with nothing, Now... I still have most of it left!"
|
|
kmi |
![]()
Post
#366
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 16 June 06 ![]() |
pentru cine nu stie ...1,4MPI sunt motoare de turatie, rezista bine la tavaleala, bineinteles daca si are ulei de care ii trebuie , si la urma urmei orice motor crapa la un moment dat
p.s nu cunosc pe nimeni la care sai fi crapat motorul la solenza sau supernova, ca au acelasi motor difera cutia, din motive de folosire neadecvata sau mai bine zis spanuri linii ,tavaleala... |
--------------------
dacia
solenza
2003 rapsodie
- CJ-82-KMI
|
|
cocisadrian |
![]()
Post
#367
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 23 March 05 ![]() |
QUOTE(bion @ 23 Jun 2006, 16:21) Eu am mers numa 31 de km intre Cluj si Turda(tu bag seama ca te-ai ratacit ![]() ![]() ![]() No servus bion Normal ca este si de urcat ca doar nu-i Turda in groapa ![]() |
--------------------
Logan
Ambition
2006
- MM014028
|
|
cocisadrian |
![]()
Post
#368
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 23 March 05 ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 23 Jun 2006, 15:13) Total OFFTOPIC ( pls , nu ma penalizati ! ) : esti sigur ca nu erai in cadere libera ? Daca toti spun ca masina stock ajunge max la 180 ( si asta din cauza erorii de km ) , tu spui ca ai ajuns la 195 ... Nu vreau sa ma gandesc la cum mergea motorul si masina ... apropos , ce turatie aveai si in ce treapta ? Te intreb pentru ca , o masina de la 100 cp in sus ajunge incet-incet la aceasta viteza ! Tu nu ai spus ca i-ai fi facut vre-o imbunatatire la motor , ca sa nu mai spun la stabilitate , care de la 140 in sus deja simti ca usor-usor te intreci Sf. Petru si asta are motor nu gluma !!! ( asa cum spunea un bun coleg ) Nu are rost sa enumar cam ce modificari ar trebui facute ... si sfatuiesc ca data viitoare cand mai vorbiti de viteze peste 160 km/h sa puneti si poze alaturi de impresii !!!! Daca eram in cadere libera 195 Km/h ar insemna sa cad lin. Ii drept ca suna motoru da eu nu am vazut motor sa nu sune ![]() |
--------------------
Logan
Ambition
2006
- MM014028
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#369
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(kmi @ 24 Jun 2006, 04:27) pentru cine nu stie ...1,4MPI sunt motoare de turatie, rezista bine la tavaleala, bineinteles daca si are ulei de care ii trebuie , si la urma urmei orice motor crapa la un moment dat p.s nu cunosc pe nimeni la care sai fi crapat motorul la solenza sau supernova, ca au acelasi motor difera cutia, din motive de folosire neadecvata sau mai bine zis spanuri linii ,tavaleala... Motoarele nu "crapa" in sensul ca le sar pistoanele prin capota ! Ci prin faptul ca pierde din putere , incepe sa consume ulei si ... asa mai departe . Daca voi incercati motoarele pe la 20.000 - 35.000 km sa vedeti ca prind 190 km/h e clar ca motoarele astea nu vor mai apuca 200.000 km ! Poate ca nici eu nu ma gandesc sa tin masina inca 8 ani , dar vre-o 3-4 o voi tine si nu vreau sa-mi bag unghia in gat ca i-am dat 170 cand eram mai "tineri" si la batranete nu mai poate sa ma care nici pe mine . Concluzia este ca motorul poate , masina merge , dar daca vrei sa o ai cat mai mult ... nu-i da blana ca bine nu-i face ! |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
bion |
![]()
Post
#370
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
QUOTE(cocisadrian @ 27 Jun 2006, 11:40) Normal ca este si de urcat ca doar nu-i Turda in groapa ![]() Dac sad si cujet bine ii mai fain sa cobori pe Feleac spre Cluj.Acolo prinzi sigur, sigur douaua sute si te opresti direct in primaria lu piticu cu ochelari si te arata si la prostv local. Cu stima bion |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
Corbu' |
![]()
Post
#371
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 763 Joined: 6 August 05 From: Canada ![]() |
QUOTE(RainHawk @ 23 Jun 2006, 22:17) Ultima oara cand am facut Buc-Pit 170+ sustinut cred ca mi-a consumat vreo 14 l. Parca erau doi pitici care aruncau benzina cu galeata. Acum mai nou mi-am luat limitator de viteza verbal. ![]() Hmm, cam mult papa la 170 km/h, din pacate nu am avut timp sa ma uit la consumul instant la viteza aia, eram prea ocupat ![]() |
--------------------
-------
-------
------- Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
B-53-SDP |
![]()
Post
#372
|
![]() 1.6 16v E5 + GPL Group: Members Posts: 489 Joined: 12 March 06 ![]() |
QUOTE(Corbu' @ 27 Jun 2006, 19:38) Hmm, cam mult papa la 170 km/h, din pacate nu am avut timp sa ma uit la consumul instant la viteza aia, eram prea ocupat ![]() Ma scuzi ca ma bag si eu in seama da de unde ai aflat chestia asta ca din cate stiu solenza nu are "COMPUTER DE BORD" ? |
--------------------
Dacia
Logan
Laureat 1.6 16v E5+ GPL On the street, drive safely and reponsibly and wear the seatbelt !
|
|
Corbu' |
![]()
Post
#373
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 763 Joined: 6 August 05 From: Canada ![]() |
Corect, nu are, dar eu i-am pus unul (facut de un user al forumului, conceput initial pentru SuperNova dar merge si pe Solenza fiind acelasi motor) si isi face treaba cu brio.
|
--------------------
-------
-------
------- Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
B-53-SDP |
![]()
Post
#374
|
![]() 1.6 16v E5 + GPL Group: Members Posts: 489 Joined: 12 March 06 ![]() |
QUOTE(Corbu' @ 27 Jun 2006, 21:08) Corect, nu are, dar eu i-am pus unul (facut de un user al forumului, conceput initial pentru SuperNova dar merge si pe Solenza fiind acelasi motor) si isi face treaba cu brio. Ok ! ![]() Felicitari pentru computerul de bord si da si tu mai multe detalii despe el te rog |
--------------------
Dacia
Logan
Laureat 1.6 16v E5+ GPL On the street, drive safely and reponsibly and wear the seatbelt !
|
|
pastrama |
![]()
Post
#375
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
SDP-ule, vezi ca s-a discutat despre computeru ala undeva pe la Imbunatatiri SN.
Incearca cu SEARCH. |
--------------------
Tedei
-
-
|
|
Reed |
![]()
Post
#376
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
La 140kmh Solenza consuma cam 10l/100km iar la 170 kmh cam 18l. Nu ma gindesc cit ar lua la ipotetica 195kmh... va las pe voi.
|
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
Trofin Liviu |
![]()
Post
#377
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 326 Joined: 17 May 06 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane
2007
- Cl-02-xxx
|
|
Corbu' |
![]()
Post
#378
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 763 Joined: 6 August 05 From: Canada ![]() |
QUOTE(Reed @ 27 Jun 2006, 22:00) La 140kmh Solenza consuma cam 10l/100km iar la 170 kmh cam 18l. Nu ma gindesc cit ar lua la ipotetica 195kmh... va las pe voi. Daca ar fi consumat atat as fi ramas fara benzina in rezervor pe autostrada. Ce mi-a aratat computerul iesea cu calculul de benzina de la pompa (cu o mica eroare de 2 L la un plin >porniri de motor ce nu se contorizeaza si probabil alte mici abateri); poate a mea consuma mai putin pentru ca este la origine Solenza Europa > no servo, no AC. Ma rog, nu vreau sa o dau in polemici aiurea, dar pe a mea o cunosc destul de bine la mers constant: 3.5-3.8 la 60km/h cu a 4a, 5-5.2 la 100km/h, 5.8-6 la 120km/h si 7.1 la 140km/h. P.S. Viteza este luata pe bord si nu cu GPS & co. This post has been edited by Corbu': 27 Jun 2006, 21:57 |
--------------------
-------
-------
------- Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#379
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Consumurile de care spui tu probabil ca sunt instantanee si la mers constant , ca altfel , in acceleratia pana la acele viteze consumul este dublu . Iar viteza ipotetica 195 ... esti cu piciorul numai blana , pentru a reusi sa mentii viteza contanta , altfel scade extrem de repede din cauza rezistentei la inaintare si a franei de motor .
Offtopic : am asistat la injectarea unei substante dintr-un spray ( gen cea de pornire la rece ) direct in corpul clapetei la o DSN . A ajuns in limitare in 2 sec !!! Deocamdata individul se gandeste cum ar putea sa sistemul din interior , controlat direct de la sofer . Probl e ca vaporii sunt extrem de imflamabili si e ceva pericol . Pe viitor se gandeste sa faca un fel de injectie direct din corpul filtrului de aer , dar trebuie numai la turatii peste 2.500 rpm , astfel incat vaporii sa fie in totalitate absorbiti de catre corpul clapetei spre injectoare , in camera de ardere odata cu aerul . Efectul este cresterea rapida a turatiei si fiind direct controlata de sofer in functie de presiunea data . Si el si cativa prieteni au considerat ca , daca ii reuseste experimentul poate creste viteza maxima la care ajunge masina , iar sistemul este activat numai de la 150 - 160 in sus sa spunem , pentru ca mentinerea vitezei ar reusi sa o faca si la 180-190 , problema mare fiind cu acceleratia . Bineinteles ca nu poti compara cu NOS ( ca ar fi o exagerare f mare ) , dar nu este prea greu de adaptat pe masina , ci mai greu de controlat de la sofer in timp ce mergi . Am mai asistat la o incercare de supraalimentare cu gaz ( GPL ) , dar efectul a fost destul de mic ( dar a fost incercat in mers !!! ) , la turatii mai mici de 3.000 rpm avand chiar efect de innecare , iar acceleratia simtita era de la 4.800 in sus ! P.S. Tipul este putin mai intr-un piston ... si sincer eu nu as face asa ceva si nici nu recomand . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Daedalus |
![]()
Post
#380
|
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu cand am alergat-o tare pe autostrada, adica n-am lasat-o sub 4500 rpm in viteza a 5-a, am estimat un consum clar peste 15%, sau undeva pe acolo. E trist dar orice distractie are costuri.
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|
Reed |
![]()
Post
#381
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Despre consum am scris mai sus. In cea ce priveste injectarea diferitilor comburanti sau agenti de racire in fluxul de aer nu stiu cum se va comporta computerul de bord care, brusc va fi confruntat cu situatii in afara grilelor. Injectarea de N2O, Freon, apa, supraalimentare cu aer are efecte rapide asupra puterii dar din pacate unele dureaza putin (N2o, Freon) iar altele au nevoie de un supliment de tabele in chipul ECU. Sunt chestiuni de cercetare, asa ca cine se incumeta sa experimenteze. Freonul si N2O se injecteaza in galeria de admisie DUPA debitmetru si ceilalti senzori iar apa ar fi de preferat sa se injecteze direct in cilindru printr-un injector separat dupa cel putin 10 min de functionare, cit despre cresterea presiunii aerului...... sunt multe solutii de turbo.
This post has been edited by Reed: 28 Jun 2006, 16:55 |
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
kmi |
![]()
Post
#382
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 16 June 06 ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 27 Jun 2006, 15:51) Motoarele nu "crapa" in sensul ca le sar pistoanele prin capota ! Ci prin faptul ca pierde din putere , incepe sa consume ulei si ... asa mai departe . Daca voi incercati motoarele pe la 20.000 - 35.000 km sa vedeti ca prind 190 km/h e clar ca motoarele astea nu vor mai apuca 200.000 km ! Poate ca nici eu nu ma gandesc sa tin masina inca 8 ani , dar vre-o 3-4 o voi tine si nu vreau sa-mi bag unghia in gat ca i-am dat 170 cand eram mai "tineri" si la batranete nu mai poate sa ma care nici pe mine . Concluzia este ca motorul poate , masina merge , dar daca vrei sa o ai cat mai mult ... nu-i da blana ca bine nu-i face ! foarte de acord, cu anumite lucruri... uite chiar azi m-am uitat la nivelul uleiului am undeva la 12000km mobil fullsintetic si vreau sa zic ca nivelul este exact la al doilea semn de jos in sus pe joja am mai zis si mai sus singura chestie, nu as putea sa spun cu siguranta ca e senzorul de turatie, dupa cate o ,,cursa"(120>180) are intreruperi la mersul in relanti nu am simtit niciodata pierderi de putere poate in timp (si odata cand m-am coborat dintrun E320 si m-am urcat in slz mea) |
--------------------
dacia
solenza
2003 rapsodie
- CJ-82-KMI
|
|
Codrut Alex |
![]()
Post
#383
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 27 July 06 ![]() |
Solenza mea Confort 1.4I are 35000Km si merge super. 160 la ora prinde fara sa vreau si ajunge la 180 fara probleme daca e drum intins chiar si tunci cand e incarcata. La 180 Km/h stateam pe DN1 in fundul unui Touareg de se minuna soferul. Pot spune ca la 160-170 e totusi stabila, pot face depasiri fara probleme si franeaza foarte bine de la viteza aia (frana de motor, fara ambreiaj).
Attached thumbnail(s) solenza180.jpg ( Size: 13.76k ) Number of downloads: 116 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- B-15-AKN
|
|
pastrama |
![]()
Post
#384
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
|
--------------------
Tedei
-
-
|
|
bolidu |
![]()
Post
#385
|
![]() Pai daca n-am ?! Group: Members Posts: 2.068 Joined: 1 July 06 From: Medgidalas ![]() |
Trageti voi concluziile ...
Attached thumbnail(s) top_speed.jpg ( Size: 82.73k ) Number of downloads: 184 |
--------------------
Solenza Confort
2005
Opel Astra Coupe
- CT-XX-CMF Daca te lasi de fumat, de baut si de femei, nu traiesti mai mult, doar ti se pare ca timpul trece prea incet.
|
|
free_fiber |
![]()
Post
#386
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.555 Joined: 25 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Ma bucur Bolidule ca te lauzi cu masina mea
![]() ![]() Colegii de forum mai vechi pot confirma ca nu mint. |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.5dci 85CP
2008
- B xx XXX
|
|
Overclocker |
![]()
Post
#387
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 23 July 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Am facut azi dimineata un experiment pe portiunea de panta in drumul de la cluj la turda... inainte de intrarea in turda... am accelerat in varful dealului pana la 150, si am scos-o din viteza... a contiunat sa accelereze pana la 165-170... e destul de mare inclinatia pantei, deci se poate merge cu 195 pe bord pe acolo... dar e riscant, de obicei este politie pe la mijlocul pantei in localitatea aia, Copaceni... si ramai pe drapta 3 luni... plus ca la peste 150 deja incepe sa se clatine... cam bate vantul in zona aceea...
|
--------------------
Dacia
Solenza Europa
2004 1.4MPI
- CJ-08-ZYP Anything can be overclocked...
|
|
bion |
![]()
Post
#388
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
QUOTE(Overclocker @ 4 Aug 2006, 18:52) Am facut azi dimineata un experiment pe portiunea de panta in drumul de la cluj la turda... inainte de intrarea in turda... am accelerat in varful dealului pana la 150, si am scos-o din viteza... a contiunat sa accelereze pana la 165-170... e destul de mare inclinatia pantei, deci se poate merge cu 195 pe bord pe acolo... dar e riscant, de obicei este politie pe la mijlocul pantei in localitatea aia, Copaceni... si ramai pe drapta 3 luni... plus ca la peste 150 deja incepe sa se clatine... cam bate vantul in zona aceea... Pai mai copilu` te joci nu cu politia ci cu Sf.Petru. Nu te-au invatat la gradinita de soferi ca nu se coboara o panta cu masina scoasa din viteza pen` ca poti sa ramai fara frana de servici s-ar putea sa nu mai poti sa o bagi in viteza , sa se opreasca motorul la relanti... Cu stima bion |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
Trofin Liviu |
![]()
Post
#389
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 326 Joined: 17 May 06 ![]() |
Am vrut sa vad si eu ce poate tractorasul meu si pe autostrada "Soarelui'' i-am dat. 155 km/h pe bord, nu urca, nu scadea. Motorul se comporta bine nu parea sa depuna un efort extraordinar.Dar acul de la vitezometru ere incremenit pe 155. ca in cartea tehnica. Cam atat am avut de spus.
|
--------------------
Renault
Megane
2007
- Cl-02-xxx
|
|
Daedalus |
![]()
Post
#390
|
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Deci pe vitezometru, numai cu viteza a 4-a se poate ajunge la 170km/h (ce-i drept la 6000rpm, dar se poate). Nu stiu cum de nu reusiti unii sa depasiti 150-160. Cand aveti un drum lung dus-intors, faceti testul la intors
![]() |
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th July 2025 - 05:56 |