DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

16 Pages « < 9 10 11 12 13 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Viteza maxima SLZ

FIGHET
post 3 Apr 2006, 23:19
Post #301


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 3 April 06




biggrin.gif eu am prins cu ea 180 km/h si eram patru insi in masina si statea destul de bine pe strada pt. o dacie totusi rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif


--------------------
DACIA SOLENZA 1.4 mpi - B 78 XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Costin
post 4 Apr 2006, 08:45
Post #302


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 22 May 03
From: Bucuresti




Mers sambata la pitesti la revizia de 40.000
Revizia impecabila, facut directie si frane si testul clip, stranse toate suruburile de sub masina(suspensie fata/spate, tobe, unde vedea ala un surub cum punea cheia pe el), ulei elf 10w40, 2 persoane, rezervor plin, bucuresti-pitesti (din cate stiu 98Km) in 44 minute de la urcarea pe podul ca carrefour pana unde se termina cele 4 benzi.
In zonele cu gropi minore 80-100, unde se ingroasa gluma 50-60, depasire tiruri cu 120, in rest acul intre 150-170.
Sa vezi ce mishto e sa dai faruri la Pajero si la cielo smile.gif
Am foarte multa grija de masina (directie, frane, zdranganeli), dar in schimb ambele tobe duse (am aflat la revizie). Pe dinafara perfecte, fara atingeri, gauri, deformari, sitele din tobe varza => sunet sport si evacuarea presupun mai buna.
Schimbat si echilibrat roti acu o sapt, asa ca senzatia de la 170 la fel ca la 130.
Benzina OMV95, injector cleaner la fiecare 3500Km.

Concluzie offtopic: nu mai merg ever in bucuresti la revizie.
PS: drumul 7:10-7:54 si la 8:08 la stefanesti

am uitat sa zic:
autostrada varza intre km 22-30 si 36-43, nu dati faruri si nu va enervati daca dati peste aia cu trailere dacia ca nu se dau la o parte daca e soseaua nasoala, mersul pe banda de stationare trebuie facut cu multa atentie ca are si capcane majore, dar mai rare

Nu mai posta consecutiv, ai butonul "Edit".

This post has been edited by b64chr: 4 Apr 2006, 08:53


--------------------
Dacia Solenza 1.4 80CP Grafit, clima - B-31-ETA
Dacia Solenza 1.4 Grafit
80CP, Traseu Evacuare BORLA, cauciucuri Continental, becuri Philips, bord si schimbator de Sandero :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 18 Apr 2006, 13:43
Post #303


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




FIGHET :"eu am prins cu ea 180 km/h si eram patru insi in masina si statea destul de bine pe strada pt. o dacie totusi " Tu chiar crezi ce spui ?
In primul rand eu nu sunt multumit de detaliile care lipsesc cu desavarsire . Apoi "strada "aia era in Bucuresti sau pe vre-un aeroport si avioanele iti dadeau prioritate de drepta ? Cei patru insi erau la cate kg ? Pentru ca barbatii de obicei au peste 80 kg ... iar cu ~320 kg in masina ( fara a mai lua in calcul ceva bagaje ) nu mai prinzi tu nici 160 . Nu uita ca 180 era viteza afisata , iar cea reala e mai mica , cu aprox 9% . Asta inseamna ca tu mergeai aproape cu viteza maxima inscrisa in carte ( aprox 165 km/h parca ) si de asta chiar ma indoiesc . Oricum apreciez faptul ca te-ai abtinut sa spui ca " mai aveai pedala " sau "si se mai ducea " radmasa.gif Oricum asteptam mai multe detalii cu sufletul la gura !
P.S. Iti place sa mergi la pescuit ? Ca zilele astea ploua si ma gandeam ca o sa traga mai bine ... nu de altceva ...


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daedalus
post 25 Apr 2006, 05:41
Post #304


sound addicted


Group: Members
Posts: 947
Joined: 1 March 05
From: Bucuresti




Am fost la mare acum de pasti cu un prieten si prietena lui iar la intoarcere am fript-o rau de tot de i-au sarit pistoanele. Viteza maxima a fost undeva intre 185 si 190 in linie dreapta sau putina vale iar in "deal" scadea la 180. Se uitau astia la mine ca la felu 14. Am dat pe drum de un mos cu un Logan 1.4 MPI care o rupea si ala tot cu 180. Nu-mi venea sa cred cum ma chinuiam cu cate 5 km/h sa il devansez... si el pe mine la fel.. depindea cine isi lua putin avant. Pana la urma am reusit sa il fac cu acesti cativa km/h in plus, mai ales ca intr-o mica vale aveam 180 si am inceput sa cresc usor usor si ma apropiam de el, dar n-avea omu unde sa se dea la o parte si am luat putin picioru de pe acceleratie ca ma apropiam de el tot mai mult. Dar ce nu-mi venea sa cred era ca soferul avea undeva intre 40 si 50 de ani. Hai ca la mine mai intelegeam mania vitezei..ca deh.. varsta, dar el ? biggrin.gif Mai era unu cu un Megane mai vechi si o Vectra care pana la urma au renuntat si cand am trecut pe langa ei (asta mi-a zis prietenul meu ca eu eram f. atent la drum) se uitau la mine cu niste figuri f. mirate biggrin.gif A fost un drum senzational si am cam tras de SLZ mea cam cativa zeci de km am tinut-o in blana sperand sa-l iau pe unu cu Octavia 1.9TDI care nu s-a lasat depasit dar nici nu se ducea (a se citi "ii dadea") mai mult decat mine.
Deci cu eroarea de 9% cu tot cam 170 tot aveam la viteza maxima atinsa de mine, iar la 187km/h asa aveam cam 5100rpm. O sa revin si cu poze cand le iau de la prietenul meu de pe aparat. wink.gif

Inca o data tot respectul pentru Solenza, la 180 pe ceas luam si curbele pe autostrada Soarelui fara nici o greata. Uneori cand mai sufla vantul o simteam putin instabila si ii dadeam drumu la acceleratie pana pe la 160 dupa care reveneam. Nu mai zic de benzina care se sugea vazand cu ochii ohmy.gif dar asta e. Benzina a fost MOL 95 din Constanta bagata. Probabil ca e mai buna ca asta de Bucuresti tongue.gif

This post has been edited by Daedalus: 25 Apr 2006, 05:51


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI 2004 - B xx FTU
mda
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mobihel
post 20 May 2006, 10:02
Post #305


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 19 July 05




QUOTE(Ovidiu Lixandru @ 1 Jul 2003, 02:29)
Viteza maxima constructiva inscrisa pe carte e 160 (cel putin la Rapsodie). Difera la Scala (jante de 14 toli)?
Spunea cineva intr-un alt topic ca a mers cu 180 cu ea. Chiar se poate ajunge la 180? Mai e stabila masina la viteze de peste 140?
*




Eu am mers cu 155 si mai putea. cu jante de 14", cu scala.


--------------------
dacia solenza - bv-08-rbb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reed
post 20 May 2006, 21:56
Post #306


Membru autentic


Group: Members
Posts: 773
Joined: 16 June 05
From: Cluj-Napoca




Am mai raportat ca am ajuns la 165 kmh si nu am incercat mai multe datorita apropierii de maximumul pentru matadoare (T=190kmh). Daca aveti alte gume si eventual montati un filtru de aer sport si o evacuare de acelasi tip puteti linistit sa ajungeti pe la 190kmh (posibil). Consumul o sa ajunga pe la 15-16l/100km pt ca de pe la 150kmh masina "cere" treapta a 6a dar pt a vedea ce poate, merita.


--------------------
Seat Toledo Signo 1,6 16V 2002 - -
former Solenza Prima 1,4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 20 May 2006, 23:05
Post #307


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




QUOTE(Reed @ 20 May 2006, 22:56)
Daca aveti alte gume si eventual montati un filtru de aer sport si o evacuare de acelasi tip puteti linistit sa ajungeti pe la 190kmh (posibil).
*


Aha...cu ce masina?


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 21 May 2006, 08:19
Post #308


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




QUOTE(pastrama_stelistu @ 21 May 2006, 00:05)
Aha...cu ce masina?
*


N-ai pus întrebarea bine: în ce film? Și după ce ai fumat ce?


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reed
post 21 May 2006, 13:31
Post #309


Membru autentic


Group: Members
Posts: 773
Joined: 16 June 05
From: Cluj-Napoca




In conditii obisnuite s-au atins 180kmh cu SOLENZA asa ca adaugind un plus de securitate si crescind puterea cu ~ 10CP (cu procedurile descrise in topicul anterior- mai sunt si alte suplimente cu care se mai pot cistiga inca vreo 5-8(18) CP) ar trebui sa se ajunga si la 190kmh. Nu spun cum suna la viteza aia (nu am idee, dar la 165kmh nu suna prea tare).


--------------------
Seat Toledo Signo 1,6 16V 2002 - -
former Solenza Prima 1,4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 21 May 2006, 14:42
Post #310


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




Daca tu din evacuare si filtru scoti mai mult de 5 cai...jos palaria.
Si alea care au atins lejer 180 sa stii ca nu aveau mai mult de 165 sau cat dracu scrie in talon...eroare de vitezometru.
Si asa, ca fapt divers...poti sa scoti tu din motorul ala si 100 de cai, ca tot nu o sa prinzi mai mult de 165 la ora ca nu te lasa cutia de viteze.


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wwilly
post 21 May 2006, 17:39
Post #311


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 14 September 03
From: Arad




degeaba pui tu filtru sport, si nu stiu ce fel de evacuare, daca injectia nu-i da mai multa benzina... si avand in vedere ca in momentul in care acceleratia este in pozitie maxima calculatorul intra in regim de bucla deschisa, adica ignora informatiile de la senzorii de presiune din admisie si sonda de oxigen, calculatorul de injectie nu da mai multa benzina decat ce "scrie in tabel". Deci parerea mea este ca in regim de putere maxima nu poti sa obtii o sporire de putere fara rescrierea tabelului... In celelelte regimuri altele dacat cel de putere maxima se poate obtine ceva , dar prea putin ca sa merite investitia. Asta este parerea mea , dar mai putem discuta...


--------------------
SLZ Comfort - AR-XX-PTP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daedalus
post 21 May 2006, 23:35
Post #312


sound addicted


Group: Members
Posts: 947
Joined: 1 March 05
From: Bucuresti




QUOTE(pastrama_stelistu @ 21 May 2006, 15:42)
Si asa, ca fapt divers...poti sa scoti tu din motorul ala si 100 de cai, ca tot nu o sa prinzi mai mult de 165 la ora ca nu te lasa cutia de viteze.
*



Eu zic ca tu ai spus o mare tampenie, dar fie..

Intr-adevar cu eroarea sunt de acord, dar eu va zic si am martori care imi confirma asta si o poza chiar daca neclara ca eu am avut aproape 190 pe ceas, undeva la 188 asa. Asta tot inseamna mai mult de 165 pe ceas..sa zicem 170. Si oricum la mine in talon scrie viteza maxima 160. Mi-e greu sa cred ca eroarea ar fi chiar de 30km/h.


Attached thumbnail(s)
HPIM0200.JPG ( Size: 93k ) Number of downloads: 98


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI 2004 - B xx FTU
mda
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianapetrei
post 22 May 2006, 09:20
Post #313


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 22 May 06




EU AM 1.9D CONFORT PARCA ( AIA FULL OPTIONS CICA radmasa.gif ). AM MERS CU 145KM/H IN BORD CU INCA 3 PERS SI PORTBAGAJUL PLIN. MAI AVEAM LOC SA II DAU DAR AM SI EU LIMITATOR ORAL IN DREAPTA blush.gif .


--------------------
Renault Megane 1.4 MPI Ph2 2002 - IS 11 SUP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 22 May 2006, 18:40
Post #314


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




Bine ma! Mergeti voi cu Slz cu 190 la ora!
Cum dracu credeti voi ca poate motorasul ala de 1.4 sa prinda atata...si aia de la dacia sunt asa de prosti...in loc sa scrie in talon ca viteza maxima e de 190-200, ei au trecut 160...prosti rau!


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
david79
post 22 May 2006, 19:03
Post #315


Membru autentic


Group: Members
Posts: 888
Joined: 19 March 05




subscriu la cele spuse mai sus. I-am dat si eu sa vad cat merge. Am ajuns la 160-165 dar m-am oprit, era prea mult pentru mine, care de obicei merg cu max 120 si aia pe A2. Problema e ca am schimbat gumele, am pus mai mari s acum vitezometrul indica superbine. Am resetat kilometrajul acela provizoriu cand eram pe autostrada la kilometrul 100. In 100 de kilometri parcursi ( masurati dupa bornele de pe autostrada ) kilometrajul masinii arata 99.2 km, deci viteza o indicca destul de bine. Cu gumele originale la 100 km parcursi masina arata 105.
Oricum raman la ideea ca cu aceasta masina poti merge rezonabil pana la 130-140 poate.

drive safe !


--------------------
Toyota corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ; 2008 / 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reed
post 23 May 2006, 22:52
Post #316


Membru autentic


Group: Members
Posts: 773
Joined: 16 June 05
From: Cluj-Napoca




Daca o luam pur teoretic am putea obtine: circumferinta unui cauciuc 165/70R13 =1,763m ; turatia posibila in treapta a 5-a= 5000rpm; factor de transmisie la roata superior de 1 (~ la 1)deci:
1,763(m)x5000(rpm)x60(min)=....528900m(etri)/h=528km/h !!!!!!
Deci DACA nu ai avea frecarea care sa scada viteza ai merge ca un avion. Asadar ORICE solutie care creste puterea motorului (ce nu e data de turatie) va creste si viteza finala ce poate fi obtinuta- asta ca raspuns la limitarea puterii ???? de catre senzorii lambda smile.gif.


--------------------
Seat Toledo Signo 1,6 16V 2002 - -
former Solenza Prima 1,4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 24 May 2006, 13:52
Post #317


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Mamaaa , cati pescari sunt pe aici ... e adevarat ca s-a terminat cu prohibitia ... In primul rand eu cred ca poate fi si o eroare a senzorului de viteza , dar ...
Faza cea mai adevarata a fost la Daedalus , care spune ca la 180 km/h el se intrecea cu un Logan de 1.4 . Mai , sincer , Logan 1.4 nu ajunge la 180 nici tractata , pentru ca nu poate duce motorul ala aerodinamica de caramida a Loganului . Sunt de acord ca Solenza 1.4 poate ajunge pe vitezometru la 180 , adica 165 km/h ( viteza inscrisa in carte ) x 1,09 ( adica 9% eroarea de citire a vitezometrului , care mie mi-a fost testata si calculata la Computest in Vitan ) . Nu uita ca eu am totusi Scala , adica jenti pe 14 si cauciucuri 165/65/14 , ai , desi celelante modele au 165/70/13 , daca veti face bine calculul veti vedea ca de fapt diametrul rotilor nu este egal ! Si inca ceva : eroarea de kilometraj a fost masurata la o viteza medie de 80 km/h si cu siguranta acea eroare creste odata cu viteza !!!
Deci 165 x 1,09 = 179,85 km/h , ca sa fiu mai precis . Acum intervin cateva variabile , care pot fi : vantul ( conteaza extrem de mult !!! ) , starea carosabilului , greutatea din masina , presiunea din pneuri , tipul de motorizare si alte cateva ...
Daca ar fi fost vorba in poveste de 1.6 sau vre-un 1.4 modificat , mai credeam , dar asa ... Iar faza cu scadea la deal de la 185-190 la 180 , deja devine vis ... in realitate ajungeai la 160 ca popa in diferent ca iti iesea piciorul prin podea ...
Din punctul meu de vedere : intr-a 5-a ajungi la 5100 de ture pe bancul de proba , nu pe sosea ! Vantul care se simtea ... se simte de la 120 km/h ...
Concluzia mea : la tot ce ai spus , daca mai scazi vre-o 20-25 km/h , este perfect normal si sunt de acord cu tine !
Reed , filtrul de aer sport si evacuarea sport ajuta la o acceleratie mai buna , dar viteza maxima nu este prea mult influentata , adica poti pierde extrem de usor acel avantaj din cauza vantului . Si tot tie iti spun ca filtrul sport + evacuarea + catalizatorul + chip + eleron ( desi asta chiar scade f putin viteza maxima , dar creste putin stabilitate ) + spoilere + suspensie sport + sofer la cura de slabire + scos tot din masina ( sau pus , cum preferi ... ca trebuie sa ai totusi stabilitate ) => nu ajungi la + 18 CP . Poate sa-i pui turbina + alte modificari la motor , sa ajungi cam la 100 Cp si atunci sa ajungi si cu viteza maxima la 190 reali !!!
Zgomotul de la motor va fi mai mic decat cel de la asfalt ( rulare ) + vant !
Reed : eu cred ca tu ai facut matematica si fizica cu marmota ! In primul rand forbesti despre SF cu factorul de 1:1 , apoi o dai in turatia posibila ??? In primul rand ca EXISTA masini care au factorul de 1:1 , doar ca peste 2000 CP , au vre-o 120 T , se folosesc la transportul minereurilor in cantitati industriale si turatia de 1500 rpm este limitare pentru acel motor , el avand turatia de lucru intre 400 - 600 rpm !


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
david79
post 24 May 2006, 14:06
Post #318


Membru autentic


Group: Members
Posts: 888
Joined: 19 March 05




REED: una e turatia motorului, alta turatia rotii. Vezi factor demultiplicare cutie viteza. in tr 5 de ex.


--------------------
Toyota corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ; 2008 / 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reed
post 24 May 2006, 14:26
Post #319


Membru autentic


Group: Members
Posts: 773
Joined: 16 June 05
From: Cluj-Napoca




marius80_eugen
1. Eu nu stau asa aproape de marmota ca altii.
2. Daca puneai mina pe manualul Solenzei vedeai ca: - eroarea de kilometraj poate fi de 1,1052... si este data de necorectarea raportului de 21/19 de la angrenarea kilometraj; - raportul dintilor la viteza a 5-a este de 31/39 adica 0,795 (eu am aproximat la 1 care de fapt este raportul pt viteza a 4-a); -calculele erau pur teoretice , am specificat ca sunt conditii ideale (fara frecare a pieselor si cu aerul); -cistigurile de putere mentionate nu le-am calculat eu ci le-au calculat altii mai greu de contrazis ( am rugat a consulta www.carbibles.com inainte de a face polemici); -puteri mari se obtin la turatii mari doar la motoare asa zis "de unica folosinta", vezi Formula 1, masinile de uz curent cresc cilindreea si numarul de cilindrii preferind sa mentina o turatie mai redusa chiar daca acele masini pot atinge viteze mult peste 200km/h (in treptele 5-6 unde raportul este clar subunitar)


--------------------
Seat Toledo Signo 1,6 16V 2002 - -
former Solenza Prima 1,4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wwilly
post 24 May 2006, 18:18
Post #320


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 14 September 03
From: Arad




reed, nu uita sa introduci in calcul raportul de demultiplicare al diferentialului!!! Nu stiu la szl care este valoarea , dar in general la masinile de strada este undeva la 3:1...


--------------------
SLZ Comfort - AR-XX-PTP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RainHawk
post 24 May 2006, 19:38
Post #321


Dus cu pluta.


Group: Members
Posts: 349
Joined: 4 July 05
From: Bucuresti




Mai... nu va luati la omor ca solenza tot 180 km/h maxim prinde pe ceas. Poate in panta sa ajunga la 185 km/h. Ca real... D-zeu cu mila. Eu tot am omorat-o si mai mult de 180 nu a vrut neam.

Din punctul meu de vedere poate sa prinda si 220km/h ca de la 140-150 km/h in sus daca nu esti atent sau se intampla ceva.... te duci la liniute cu Sf. Petru. Si ala are motor, nu gluma.


--------------------
Dacia Solenza 1.4MPI 2004 Confort - B-xx-XXX
"I've started with nothing, Now... I still have most of it left!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reed
post 24 May 2006, 21:33
Post #322


Membru autentic


Group: Members
Posts: 773
Joined: 16 June 05
From: Cluj-Napoca




smile.gif erau DOAR niste calcule..... nu era vorba sa mergem cu slz cu viteze de peste 160 kmh pentru ca nu e facuta pentru asa ceva (ar trebui sa fie mai grea, altfel de suspensii, alta cutie de viteze...alt motor-> alta masina). Raportul de transmisie e de 15/56 la slz.
SI ATUNCI teoretic (dar mai aproape de practic) avem:
circumferinta roata 165/70R13=1,76m; turatie maxima treapta a 5-a=5500rpm; raport treapta a 5-a=31/39=0,795; raport de transmisie=15/56=0,268 si de aici =>
1,76x5500x60:0,795x0,268:1000=195,79km/h ce reprezinta viteza maxima teoretica pentru solenza asa ca nu va mai certati. NU cautati sa o atingeti pt ca e f periculos pt o masina de calibrul asta (e instabila la viteze asa de mari).


--------------------
Seat Toledo Signo 1,6 16V 2002 - -
former Solenza Prima 1,4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sozel0
post 1 Jun 2006, 11:42
Post #323


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 31 May 06




io am mers cel mai mult 160 km/h singur in masina..cei drept am vro 130 de km numa eu...turometrul nu l-am bagat in seama asa ca nu va pot spune ce turatie am avut la acea viteza..in treapta a 5-a...in schimb am facut o alta experienta care pana sa-mi iau slz nu o puteam face la berlina cu motor pe carburatie...am auzit si eu de la prieteni ca daca turezi motorul peste o anumita linita calc iti taie gazul cum s-ar zice...un coleg de munca mi-a spus ca la el la 5500 de rotatii a inceput un martor sonor la bord sa beep-aie...el avand o slz ca si a mea clima dar din 2004..a mea fiind 2003...e..fac eu proba...mai eram cu un pretin in masina...drum liber si bag piciorul ...viteza a 3-a ...rotatii 6000 la acel moment si astept sa mi se taie gazul...nexam..masina mergea la 6000 de rotatii de nu avea aer...prietenul mau care are un opel vectra a ramas profund impresionat cat de bine se auzea motorul si cat de bine poate sa mearga masina in viteza a 3-a la 130km/h si 6000 de rotatii...nici mie nu mi-a venit sa cred...130 de km/la ora pe bord...acum calculati voi cat avea de fapt ca io nu ma pricep..dar oricum e destul de bine zic eu...masina are 17300 km la bord..

This post has been edited by b64chr: 1 Jun 2006, 12:07


--------------------
dacia solenza solenza 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_axn
post 1 Jun 2006, 15:26
Post #324


Membru autentic


Group: Members
Posts: 639
Joined: 30 December 04
From: Bucuresti




daca vrei sa vezi cum iti taie alimentarea, cel mai usor e cu a II-a. pe la 90 si ceva o sa vezi cum se manifesta.


--------------------
vw passat 2009 - B __ ___
"putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Trofin Liviu
post 1 Jun 2006, 18:05
Post #325


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 17 May 06




Este vorba de limitatorul de turatie. Actioneaza asupra alimentarii?


--------------------
Renault Megane 2007 - Cl-02-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_axn
post 1 Jun 2006, 18:16
Post #326


Membru autentic


Group: Members
Posts: 639
Joined: 30 December 04
From: Bucuresti




da, la limitarea de turatie m-am referit. nu stiu sigur daca actioneaza asupra alimentarii (eu asa cred, dar oricum asa m-am obisnuit sa-i zic..) smile.gif


--------------------
vw passat 2009 - B __ ___
"putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 1 Jun 2006, 18:36
Post #327


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




Nț, asupra injecției. wink.gif Mai precis, nu mai sunt comandate injectoarele.


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sozel0
post 1 Jun 2006, 22:26
Post #328


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 31 May 06




QUOTE(alex_axn @ 1 Jun 2006, 16:26)
daca vrei sa vezi cum iti taie alimentarea, cel mai usor e cu a II-a. pe la 90 si ceva o sa vezi cum se manifesta.
*




cu a II-a nu m-am dus decat pana la 80 ca m-a enervat unu cu un matiz ca se credea jmecher si zicea ca ma face...a luat plasa cand i-am dat a III-a smile.gif)..deja il vedeam in oglinda cum se schimba la fatza smile.gif)


--------------------
dacia solenza solenza 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 5 Jun 2006, 12:58
Post #329


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Oare de ce vrei tu sa vezi in timp ce mergi cu ea cum se taie alimentarea in limitare ? De ce nu incerci cu motorul pe liber ? Cu siguranta nu vei forta atat de mult motorul pe liber decat in sarcina ... si , daca din nefericire se intampla ceva , cel putin stai pe loc si nu esti in goana vantului turbat pe nu stiu ce sosea ... Sincer ... nu cred ca vei auzi vre-un semnal acustic , dar limitarea se va simti imediat in acceleratie ... Sa nu-l fortezi de mai multe ori daca ai ajuns o data in limitare ! Limitarea , dupa cate stiu eu este pe la 6.200 rpm .
Stii , motorul de MAtiz este motor de turatie si ajunge la 5.000 rpm destul de des , asa , ca tipul ala probabil ca si-a amintit doar ca are Matiz si nu vre-un motor de peste 15.000 rpm .
Intrebare : la ce iti foloseste experimentul cu limitarea ??? Eu l-as incerca dupa vre-un chip , ceva , dar asa sincer mi se pare doar o fortare inutila a motorului .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Trofin Liviu
post 5 Jun 2006, 15:13
Post #330


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 17 May 06




Am vazut pana acum cat prinde Solenza, dar sunt f.f. curios sa stiu cat rezista Solenza la drum lung. Mai precis care a fost cel mai lung drum pe care l-ati facut?


--------------------
Renault Megane 2007 - Cl-02-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
16 Pages « < 9 10 11 12 13 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th July 2025 - 21:05
Forum Renault