DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> turbosuflanta

pskint25
post 13 Feb 2009, 17:22
Post #31


Membru de ieri pe maine


Group: Members
Posts: 500
Joined: 15 June 07
From: Aproape




dupa calculatorul acela cica la 8 psi, adica 0.55 bar...Nu cred ca trebuiesc alte injectoare, se poate doar remapa injectia, conditionata de un senzor care sa simta cand intra turbina...
Compresia motorului este 9,5:1.
Dar acolo zice de supercharger nu de turbo charger...


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala 1.4 MPi... vreau RS - B81PSK
Always ahead!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MAS
post 14 Feb 2009, 00:37
Post #32


Le Bubulateur


Group: Members
Posts: 205
Joined: 23 August 03
From: Bucuresti




Sunt diferente intre SC si turbo, insa sa stie omul la ce se baga si cam care e castigul...
Are nevoie de alte injectoare as zice eu... Calculatorul nu va sti in veci de supra-alimentare, el doar o sa vada debit marit de aer si, cu remap-ul corespunzator, o sa bage debit la benzen ca sa faca rapoartele.

Acuma, depinde ce vrea el de la masina: putere in toata plaja de turatii, sau pana la 3000 rpm sa fie solenza si dupa 3000 "Jana sa transforma"?


--------------------
scandura cu rulmenti noua, din 2000 - B-02/36-MAS B222BIP
Daaati si mie minus la reputatie. 'dea D-zeu sanatate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pskint25
post 14 Feb 2009, 12:14
Post #33


Membru de ieri pe maine


Group: Members
Posts: 500
Joined: 15 June 07
From: Aproape




eu unu as opta pentru jana... biggrin.gif


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala 1.4 MPi... vreau RS - B81PSK
Always ahead!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MAS
post 14 Feb 2009, 19:22
Post #34


Le Bubulateur


Group: Members
Posts: 205
Joined: 23 August 03
From: Bucuresti




Pai asta-i intrebarea, o vrea pe "Jana" la orice turatie, sau doar dupa un anumit nivel? Conteaza f mult in alegerea modalitatii de supra-alimentare, si (in cazul in care se vizeaza compresor) in alegerea tipul de compresor: centrifugal sau volumetric... Centrifugalul este asemanator cu turbo, si face presiune sus, pe cand volumetricul face presiune mai uniform, castigurile obtinandu-se cam pe toata plaja de turatie.


--------------------
scandura cu rulmenti noua, din 2000 - B-02/36-MAS B222BIP
Daaati si mie minus la reputatie. 'dea D-zeu sanatate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pskint25
post 15 Feb 2009, 15:26
Post #35


Membru de ieri pe maine


Group: Members
Posts: 500
Joined: 15 June 07
From: Aproape




la volumetric te referi la supercharger ? adica miscare impusa nu de gaze evacuate ci direct de motor?


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala 1.4 MPi... vreau RS - B81PSK
Always ahead!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MAS
post 15 Feb 2009, 18:20
Post #36


Le Bubulateur


Group: Members
Posts: 205
Joined: 23 August 03
From: Bucuresti




Dap, compresoarele sunt antrenate de cureaua de accesorii a motorului si sunt de 2 feluri: centrifugale (asemanatoare in performante cu turbo), si volumetrice (astea se impart in alte 2 categorii: ROOTS si TWINSCREW).
Compresoarele sunt preferate de multi datorita faptului ca ofera dinamica mai buna a cuplului pe toata plaja de turatie, fata de turbo. Inca un castig este acela ca se pastreaza caracterul de utilizare de zi cu zi a masinii, pe cand turbo rupe tot cand intra, insa pana sa se-nvarta, stai si te cam rogi de masina, fata d euna cu compresor care pleaca direct. Acum putem porni o polemica lunga cu privire la care metoda de supra-alimentare e mai buna... Pentru liniute, clar turbo e alegerea perfecta.
Pentru drumuri virajate, condus de zi cu zi, compresorul e alegerea optima: nu tii mereu motorul turat peste 3-4000RPM, insa poti in orice moment sa ai nevoie de un "zvac" ca la carte....


--------------------
scandura cu rulmenti noua, din 2000 - B-02/36-MAS B222BIP
Daaati si mie minus la reputatie. 'dea D-zeu sanatate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pskint25
post 15 Feb 2009, 21:04
Post #37


Membru de ieri pe maine


Group: Members
Posts: 500
Joined: 15 June 07
From: Aproape




corect la super nu ai lag singurul dezavantal al lui este ca manca din puterea la axa, dand inapoi de 3-4 opri mai mult, si e online, turbo e la turatii mari deoarece creste exponential puterea oferita in functie de regimul motorului si deci viteza gfazelor evacuate...
deci nu avem de ce sa polemizam caq sunt de aceeasi aprere cu tine smile.gif
lucrezi indomeniu? sau ai pus mana la montat/adaptat turbine pe masini fara?


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala 1.4 MPi... vreau RS - B81PSK
Always ahead!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MAS
post 16 Feb 2009, 00:59
Post #38


Le Bubulateur


Group: Members
Posts: 205
Joined: 23 August 03
From: Bucuresti




Nu lucrez in domeniu, si INCA nu am montat, urmeaza in viitorul fff apropiat smile.gif
De ceva timp incoace, storc orice informatie care o gasesc cu privire la acest aspect, in plus sunt si pasionat de masini, nu numai sa le admir, dar sa-mi si bag mainile-n ele wink.gif
Ai o masina, iti bagi tu mainile-n ea, muncesti tu s-o faci sa fie A TA, creste inima in tine, mai ales cand ai succese cu ea smile.gif


--------------------
scandura cu rulmenti noua, din 2000 - B-02/36-MAS B222BIP
Daaati si mie minus la reputatie. 'dea D-zeu sanatate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
curentat
post 18 Feb 2009, 09:05
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 10 December 08




deci ca sa faci o gura de aerisire pe capota nu se merita si in plus de asta priza aia de aer nu intra decat volum de aer nu presiune pai de exemplu la 50-60 km/h cand ii dai cu a-2-a si o sa intre turbina pe la 3000rot o sa traga masina dar cu priza pe capota? si la 0,3bar se simte binisor si nu trebuiesc injectoare mai mari si alte minuni de exemplu voi daca sunteti cu a-3-a la 60km/h si calcati acceleratia la podea deodata ce se intampla?parca zici ca sar ineca pe moment si atunci injectoarele au deschis o cantitate de benzina mai mare dar cum so arda daca aer nu are de ajuns? atunci turbina baga aer fortat si poate sa arda aceea cantitate de benzina daca am zis ceva gresit va rog sa ma corectati


--------------------
dacia solenza 2003 clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pskint25
post 18 Feb 2009, 20:01
Post #40


Membru de ieri pe maine


Group: Members
Posts: 500
Joined: 15 June 07
From: Aproape




ai gresit la :
presiunea=Forta*suprafata=Masa*accelaratie*suprafata=masa*viteza/timp*suprafata

de unde rezulta ca cu cat ai o viteza mai mare intr-un interval de timp mai scurtsi o grila conectata direct la un filtru de aer (fara pierderi in incinta motorului) ai o presiune mai mare...de ce crezi ca daca mergi cu 50 km/h si scoti mana pe geam ti-o impinge inapoi? tocmai dinc auza acelei forte/presiuni.mai departe nu inteleg relatia dintre faptul de a schimba a 2-a la 50-60 cu 3000 de ture si cu "doar grila"..ai vazut vre-un bmw sau vw din fabrica fara grila care sa nu mearga daca schimbi a 2-a in conditiile date de tine?

in primul rand vorbeste in propozitii si fluent ca sa te intelegem.


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala 1.4 MPi... vreau RS - B81PSK
Always ahead!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Banu1974
post 18 Feb 2009, 20:20
Post #41


COSTIN


Group: Members
Posts: 1.155
Joined: 5 October 08
From: BUCURESTI-CHITILA




QUOTE(pskint25 @ 18 Feb 2009, 20:01)
ai gresit la :
presiunea=Forta*suprafata=Masa*accelaratie*suprafata=masa*viteza/timp*suprafata

de unde rezulta ca cu cat ai o viteza mai mare intr-un interval de timp mai scurtsi o grila conectata direct la un filtru de aer (fara pierderi in incinta motorului) ai o presiune mai mare...de ce crezi ca daca mergi cu 50 km/h si scoti mana pe geam ti-o impinge inapoi? tocmai dinc auza acelei forte/presiuni.mai departe nu inteleg relatia dintre faptul de a schimba a 2-a la 50-60 cu 3000 de ture si cu "doar grila"..ai vazut vre-un bmw sau vw din fabrica fara grila care sa nu mearga daca schimbi a 2-a in conditiile date de tine?

in primul rand vorbeste in propozitii si fluent ca sa te intelegem.
*


up.gif aplauze.gif bravo,prietene.


--------------------
dacia solenza 2003 clima - B-33-SAC
Voi radeti de mine ca sunt diferit,dar eu rad de voi ca sunteti toti la fel!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 18 Feb 2009, 20:20
Post #42


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




QUOTE(curentat @ 18 Feb 2009, 09:05)
daca am zis ceva gresit va rog sa ma corectati
*



Păi n-ai zis nimic corect / Ai greșit tot.

Nu stau să le înșir pentru că oricum un tiuner ca tine nu ar pricepe, lumea pimp mai car-acal nu merge după legile fizicii se pare...

Doar o remarcă... turbina aia NU INTRĂ la 3000 sau la 2995 rpm cum crezi tu, aia funcționează și la ralanti, odată cu turația variază eficiența ei, dar progresiv!

De Bernoulli ai auzit?


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pskint25
post 18 Feb 2009, 20:34
Post #43


Membru de ieri pe maine


Group: Members
Posts: 500
Joined: 15 June 07
From: Aproape




in alta ordine de idei un eaton m45 credeti ca ar putea fi adapta pe motorul 1.4 mpi? exista posibilitatea sa ii prelungesti axa cu fulia pe care vine cureaua?


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala 1.4 MPi... vreau RS - B81PSK
Always ahead!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 19 Feb 2009, 16:16
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Am citit tot topicul , multe balarii dar si cateva informatii importante . Problema eu as sesiza-o in felul urmator : sa spunem ca reusim sa adaptam un SC mai domestic sau chiar turbo , cu multe modificari si facem masina sa se miste mai ok , dar apoi , ce facem ? Sa spunem ca de la 75 , cu modificarile "decente de cip + admisie + evacuare s-a dus in 83- 87 CP si dupa SC sau turbo sa spunem ca ar avea 110 - 125 CP . Peste 80% din cei care vor face aceste modificari le vor si proba , de mai multe ori ...
Deci ce se va intampla cu transmiterea puterii la roti ??? Planetarele , cutia , ambreiajul si tot ce este implicat in aceasta transmitere a puterii , cand ea nu mai este 75 Cp , ci 120 ?


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 19 Feb 2009, 16:19
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




QUOTE(marius80_eugen @ 19 Feb 2009, 15:16)
Deci ce se va intampla cu transmiterea puterii la roti ??? Planetarele , cutia , ambreiajul si tot ce este implicat in aceasta transmitere a puterii , cand ea nu mai este 75 Cp , ci 120 ?
*



In sfirsit o minte limpede smile.gif !


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BoomPunk
post 19 Feb 2009, 23:40
Post #46


Membru fara respect ptr lege si ``organ``!


Group: Members
Posts: 637
Joined: 20 March 06
From: Bucharest




Uite asa se duce dixtractia...vin astia doi-niste party-breaker si strica tot!
NU era mai bine frate sa ii lasati sa discute pe tema asta,era amuzant sa citesc la cate sute de cai puteau ajunge ipotetic solnitele...


--------------------
Dacia de calcat Zepter
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pskint25
post 20 Feb 2009, 01:28
Post #47


Membru de ieri pe maine


Group: Members
Posts: 500
Joined: 15 June 07
From: Aproape




daca se poate aplica un sc , atunci se pot implementa si alte modificari impuse..

nu fiti rai...

This post has been edited by pskint25: 20 Feb 2009, 01:30


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala 1.4 MPi... vreau RS - B81PSK
Always ahead!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian1999
post 21 Feb 2009, 10:27
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 19 April 07




salut, se poate monta turbo pe solenza eu am fost foarte interesat de acest subiect , costurile ajung undeva la 3000 euro piese + manopera cel putin mie asa mi-a spus nenea cu care am vorbit, nu merge mai mult de 0.5 bari ca bubui blocul motor si nici pistoanele nu rezista la o presiune mai mare, compresia motorului este de 9.5:1, daca nu gresesc, din toata operatia se pot obtine cel mult 120HP la toate astea se mai adauga punte spate schimbata pt. discuri , suspensie sport cat se poate de rigida, costuri totale undeva pe la 10.000 euro


--------------------
DACIA SOLENZA SCALA - B 82 CNK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BoomPunk
post 21 Feb 2009, 12:34
Post #49


Membru fara respect ptr lege si ``organ``!


Group: Members
Posts: 637
Joined: 20 March 06
From: Bucharest




Eh...hai sa nu exageram prea tare.Daca cu cei 3000 de euro nu prea ai exagerat(poate doar in cazul in care se gaseste un meserias,care sa vrea sa te ajute mai pe degeaba,iar piesele sa fie gasite la SH-dar chiar si asa, cu mai putin de vreo 1500-2000 de iepuroi nu cred ca scapi),la partea cu restul de modificari,care survin adaptarii turbinei sa ajungi la 7000 de euro...e mult prea mult.Posibil ca toate costurile implicate sa fie undeva pe la vreo 5000 de euro,dar deja i-ai triplat aproape valoarea masinii.Nu cred ca acest castig de putere(de hai sa zicem 40-45 CP-desi nu prea cred asa ceva) merita investitia,nu cred ca motorul va tine mai mult de cateva zeci de mii de km dupa aceste ``tratamente`` si asta DOAR in cazul fericit in care totul a fost adaptat ca la carte.Oricum,mai trebuie schimbate planetare,cutia automat cade si vine una mai performanta(pentru ca aceasta e prima care limiteaza viteza,nu ai cum cu aceleasi rapoarte in cutie sa scoti mai mult).Apoi...mai trebuie sa te gandesti daca sasiul si caroseria vor rezista la puterea marita,plus ca trebuie clar sa schimbi gumele,acum fiind neaparat necesare niste gume de dimensiuni considerabil mai late si neaparat marca serioasa(exclus kormoran,debica,matador sau alte petarde din astea.
Ultima chestie si poate cea mai importanta,cred ca este militia.Daca vei iesi pe strada cu ``monstrul`` solenza astfel modificata,esti victima sigura,pentru ca omologari MACAR pentru ce e vizual,nu ai sa obtii in veci.Nimeni nu-ti va omologa cauciucuri pe 195,205,215...225 latime in tara asta de cacao.Sa nu mai spunem de restul de modificari pentru care nu vei primi omologare,iar la plecarea de la RAR,vei fi asteptat deja pe drum de militie,anuntata de cei de la RAR de ceea ce-au vazut.Poate scapi de grija doar daca te duci cu masina pe platforma...smile.gif

Oricum ar fi,cred ca ar trebui sa incercati sa ganditi realist,sa va dati seama ca oricat va iubiti masina,investitia nu-si are rostul,oricat ai incerca din ea nu va iesi ``racheta`` in veci.Daca vreti senzatii tari si adrenalina(poate chiar o moarte prematura,dar in plina ``glorie``),puteti s-o vindeti si sa va achizitionati ceva care chiar se preteaza la modificari care sunt realiste,o masina de genul solenzei nu e facuta sa fie cu mult mai mult.E doar o masina credincioasa,care te duce din punctul A in punctul B,cu comportare rutiera de bun simt si cu o viteza de top mai mult decat suficienta.Lasati-o asa si va va ramane credincioasa pana la capat,daca o veti ``brusca``,va va trata si ea ca atare.

This post has been edited by BoomPunk: 21 Feb 2009, 12:39


--------------------
Dacia de calcat Zepter
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Boris08
post 21 Feb 2009, 13:23
Post #50


Supraponderal sunt,dar nu-mi plac masinile mari :))


Group: Members
Posts: 474
Joined: 9 May 08
From: Bucuresti




QUOTE(BoomPunk @ 19 Feb 2009, 23:40)
Uite asa se duce dixtractia...vin astia doi-niste party-breaker si strica tot!
NU era mai bine frate sa ii lasati sa discute pe tema asta,era amuzant sa citesc la cate sute de cai puteau ajunge ipotetic solnitele...
*


Sa inteleg ca esti al 3-lea party-breaker????smile.gif)


--------------------
Dacia Solenza 2005 Confort Sporit
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BoomPunk
post 21 Feb 2009, 13:45
Post #51


Membru fara respect ptr lege si ``organ``!


Group: Members
Posts: 637
Joined: 20 March 06
From: Bucharest




Nu,doar raspundeam punctual postului scris de Lucian1999 .Oricum,ceilalti pot continua sa abereze...pardon,sa discute pe aceasta tema interesanta.


--------------------
Dacia de calcat Zepter
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Banu1974
post 21 Feb 2009, 21:07
Post #52


COSTIN


Group: Members
Posts: 1.155
Joined: 5 October 08
From: BUCURESTI-CHITILA




QUOTE(BoomPunk @ 21 Feb 2009, 13:45)
Nu,doar raspundeam punctual postului scris de Lucian1999 .Oricum,ceilalti pot continua sa abereze...pardon,sa discute pe aceasta tema interesanta.
*



aplauze.gif coolspeak.gif imbratisare.gif cheers.gif
Ce dreptate ai...
Da. ,,sa abereze".
Parerea mea ca este doar o discutie ipotetica,care nu va fi pusa in practica,in veci...

This post has been edited by Banu1974: 21 Feb 2009, 21:09


--------------------
dacia solenza 2003 clima - B-33-SAC
Voi radeti de mine ca sunt diferit,dar eu rad de voi ca sunteti toti la fel!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BoomPunk
post 21 Feb 2009, 21:31
Post #53


Membru fara respect ptr lege si ``organ``!


Group: Members
Posts: 637
Joined: 20 March 06
From: Bucharest




Cine stie....poate se va gasi vreunul destul de nebun sa puna si in practica,dar ma gandesc ca nu va starni decat priviri compatimitoare in jur.Admiratia o poate capta pe forumuri de sinucigasi,incepe numele forumului cu 4...


--------------------
Dacia de calcat Zepter
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Banu1974
post 21 Feb 2009, 22:27
Post #54


COSTIN


Group: Members
Posts: 1.155
Joined: 5 October 08
From: BUCURESTI-CHITILA




QUOTE(BoomPunk @ 21 Feb 2009, 21:31)
Cine stie....poate se va gasi vreunul destul de nebun sa puna si in practica,dar ma gandesc ca nu va starni decat priviri compatimitoare in jur.Admiratia o poate capta pe forumuri de sinucigasi,incepe numele forumului cu 4...
*


Tati,iti dai seama ce spui?cat de nebun sa fii sa bagi atatia bani,cand o poti lua direct la 300cp? radmasa.gif


--------------------
dacia solenza 2003 clima - B-33-SAC
Voi radeti de mine ca sunt diferit,dar eu rad de voi ca sunteti toti la fel!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BoomPunk
post 22 Feb 2009, 16:12
Post #55


Membru fara respect ptr lege si ``organ``!


Group: Members
Posts: 637
Joined: 20 March 06
From: Bucharest




Pai si atunci ce facem,asteptam sa modifice cineva o solenza atat de mult si o luam de la el cu 3000 de euro? radmasa.gif


--------------------
Dacia de calcat Zepter
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 22 Feb 2009, 17:20
Post #56


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




QUOTE(BoomPunk @ 21 Feb 2009, 12:34)
dar deja i-ai triplat aproape valoarea masinii.
*


Da cine are Solenza unique. Noi avem noi noi!!


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fantomas
post 22 Feb 2009, 17:27
Post #57


Nesuferit


Group: Members
Posts: 186
Joined: 27 February 08
From: Bucuresti




ipotetic vorbind ... cineva care are destui bani ar putea face asta ... si mi`ar placea sa vad o aslfel de solenza cum trece pe langa un bmw 3 sau 5 ... pe autostrada radmasa.gif ... as da orice sa vad fatza unui copil de 18 anisori caruia taticu ia facut cadou un bmw ... si pe urma sa planga ca o solenza l`a pierdut pe drum yupy.gif

si realist vorbind ... o solenza la 120-150 de cai ... fara modificariile precizate de @BoomPunk , mai mult ca sigur dupa 50-100 km max ... sigur chemati platforma
sa va duca acasa biggrin.gif

This post has been edited by Fantomas: 22 Feb 2009, 17:27


--------------------
Dacia Solenza 2003-2004 - B 86 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 22 Feb 2009, 18:26
Post #58


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




QUOTE(Fantomas @ 22 Feb 2009, 17:27)
ipotetic vorbind ... cineva care are destui bani ar putea face asta ... si mi`ar placea sa vad o aslfel de solenza cum trece pe langa un bmw 3 sau 5 ... pe autostrada  radmasa.gif ... as da orice sa vad fatza unui copil de 18 anisori caruia taticu ia facut cadou un bmw ... si pe urma sa planga ca o solenza l`a pierdut pe drum  yupy.gif

si realist vorbind ... o solenza la 120-150 de cai ... fara modificariile precizate de @BoomPunk  , mai mult ca sigur dupa 50-100 km max ... sigur chemati platforma
sa va duca acasa  biggrin.gif
*


Si yo as vrea.
Poate o fac eu peste 3 ani laugh.gif
Ma va sustine cineva? rolleyes.gif


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 22 Feb 2009, 18:29
Post #59


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Scaunu'...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 22 Feb 2009, 21:28
Post #60


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




QUOTE(MAERSK @ 22 Feb 2009, 18:29)
Scaunu'...
*


radmasa.gif Da le las pe alea originale. Sau le modific sa ma tina mai bine. Ceva de genu sport.


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 21:15
Forum Renault