turbosuflanta
![]() ![]() ![]() |
turbosuflanta
BoomPunk |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru fara respect ptr lege si ``organ``! Group: Members Posts: 637 Joined: 20 March 06 From: Bucharest ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
de calcat
Zepter
|
|||
iuliano_smile |
![]()
Post
#62
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(BoomPunk @ 22 Feb 2009, 22:30) Serios vorbind,tilix_boss2008 daca vei reusi peste 2-3 ani,sa investesti banii necesari ca sa faci acele modificari solenzei tale,eu voi fi primul care te va sustine.Am observat fara sa ma chinui prea mult,ca esti destul de responsabil(macar din ceea ce se vede din ceea ce discuti si prin atitudine).Asa ca daca TU vei fi cel care isi va face aceste modificari,te voi sustine neconditionat. In alta ordine de idei,orice om normal la cap,cred ca va trece repede peste ideea ca atatia bani se merita investiti in solenza. Da aveti dreptate. This post has been edited by tilix_boss2008: 22 Feb 2009, 23:22 |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#63
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
baieti si totusi pe un logan 1.6 cred s-a montat un compresor care ai urca puterea la 120 cp nu-mi aduc bine aminte si era realizat la nemti nu ma refer la loganul 2.0 sport.
Ce naiba nu sunteti multumiti de solniza ? a cusiguranta doriti sa concurati cu masinile straina ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Daca se poate pe logan, sigur merge si pe solenza. Numai ca e o caruta de bani...
http://www.xxx/articole/daci..._Elia/index.htm Attached thumbnail(s) logan_cu_turbocompresor.jpg ( Size: 185.22k ) Number of downloads: 538 |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
Lucian1999 |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 19 April 07 ![]() |
mai baieti io unu chiar am vrut sa fac treaba asta dar cum spunea boompunk nu prea se merita, intradevar ar fi o super senzatie sa te dai cu un bmw la semafor si sa ii dai praf
23 Feb 2009, 15:26: andri1940 acolo este un compresor, nu turbo alta mancare de peste mai usor de montat This post has been edited by Lucian1999: 23 Feb 2009, 14:26 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
SCALA
- B 82 CNK
|
|
benkenobi |
![]()
Post
#66
|
![]() benkenobi Group: Members Posts: 842 Joined: 13 April 06 From: bucuresti ![]() |
[quote=Lucian1999,23 Feb 2009, 15:25]
mai baieti io unu chiar am vrut sa fac treaba asta dar cum spunea boompunk nu prea se merita, intradevar ar fi o super senzatie sa te dai cu un bmw la semafor si sa ii dai praf n-ai sa vezi. |
--------------------
solenza
solenza rapsodie
rapsodie 2003-august
|
|
slider2 |
![]()
Post
#67
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
lumea inca n-a inteles ca pentru acceleratie, viteza de top mare, iti mai trebuiesc si altele pe langa un motor puternic. un exemplu foarte reprezentativ este versus-ul dintre lotus exige s si mustang gt, facut de top gear. lotusul desi mult mai putin puternic (cam jumatate din puterea mustangului) l-a batut lejer, datorita sasiului foarte bun, stabilitatii, franarii, greutatii reduse si modului de transfer a puterii motorului prin roti, la sol.
This post has been edited by slider2: 23 Feb 2009, 15:11 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
benkenobi |
![]()
Post
#68
|
![]() benkenobi Group: Members Posts: 842 Joined: 13 April 06 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(slider2 @ 23 Feb 2009, 16:11) lumea inca n-a inteles ca pentru acceleratie, viteza de top mare, iti mai trebuiesc si altele pe langa un motor puternic. un exemplu foarte reprezentativ este versus-ul dintre lotus exige s si mustang gt, facut de top gear. lotusul desi mult mai putin puternic (cam jumatate din puterea mustangului) l-a batut lejer, datorita sasiului foarte bun, stabilitatii, franarii, greutatii reduse si modului de transfer a puterii motorului prin roti, la sol. esti sigur ca tot ce ai spus acolo este corect? ia explica mai pe larg. |
--------------------
solenza
solenza rapsodie
rapsodie 2003-august
|
|
slider2 |
![]()
Post
#69
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
poi degeaba ai un motor puternic, daca cv nu este proiectata pentru a face fata cum trebuie acestei puteri, sau pentru a folosi puterea motorului cat mai eficient pentru acceleratii/viteza maxima.
de asemenea sasiul, suspensiile si franele sunt foarte importante. daca masina va avea un ruliu mare, si o franare ineficienta, va trebui sa reduci foarte mult si foarte devreme, viteza in viraje. de asemenea un ruliu mare inseamna aproape de fiecare data si un balans fata/spate al masinii in momentul accelerarii/franarii. asta inseamna ca la acceleratie masina se va ridica de fata, deci rotile motoare vor pierde mai usor aderenta, ceea nu e bine. analog si pentru franare, daca masina se va inclina prea mult spre fata, rotile spate vor pierde aderenta mai usor, si franarea lor va fi insuficienta, iar rotile fata nu vor face fata pentru o franare eficienta. greutatea stim cu toti cum influenteaza comportamentul rutier al unei masini, nu cred ca mai este necesar sa explic. un exemplu pentru un sasiu si o suspensiu oarecum orientata mai spre sport este comportamentul dinamic al supernovei fata de cel al solenzei. sau logan standard, comparat cu un model identic dar cu suspensie sport. acest model (logan) nu a fost proiectat pentru sport, deci nu are o stabilitate si un ruliu exemplare, dar suspensia sport schimba destul de mult masina. iar legat de exemplul cu lotus si mustang, cam stim cu totii ca masinile americane sunt in mare parte facute sa mearga in linie dreapta, si sunt orientate mai mult spre un cruising comfortabil, decat accelerarii/decelerari si schimbari bruste de directie. This post has been edited by slider2: 23 Feb 2009, 15:34 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
benkenobi |
![]()
Post
#70
|
![]() benkenobi Group: Members Posts: 842 Joined: 13 April 06 From: bucuresti ![]() |
imi pare sincer rau dar nu esti convingator.
eu ma refeream la structurarea (etajarea cutiei de viteze adica i=z1/z2) si la felul ei. apoi- masina poate fi dotata cu tractiune sau propulsie. conteaza dinamica ei data in mare parte si de cx-ul masinii, de tipul amortizoarelor, de garda la sol , de curgerea laminara sau turbionara a curentului de aer. conteaza foarte mult, extrem de mult sa ai un cuplu motor mare obtinut la turatii cat mai mici. si mai conteaza si aderenta la sol. acel coeficient de frecare "miu" dintre anvelopa si sol ( in cazul masinilor de f1 acesta este foarte mare, la mersul pe zapada este foarte mic). franarea nu are importanata deloc la obtinerea uneoi acceleratii mari, ci are legatura numai cu distrugerea energiei cinetice a masinii e=mv*v/2 ( consumarea ei prin frecarea palcutelor cu discurile de frana in procesul de franare si transformarea ei in caldura). nu este indicat sa dai exemple de liniute pe care le vezi pe net intre diverse masini. acolo treaba este teribil de simpla-conteaza reactiile soferilor ( sigur au reactii diferite), conteaza etajarea diferita a cutiilor de viteze, conteaza cuplul motor obtinut de cele doua masini la aceeasi turatie, conteaza raza rotilor, conteaza felul anvelopelor, conteaza puterea motorului, conteaza cx-ul masinii, etc. deci ai ales prost cand ai facut o astfel de comparatie. This post has been edited by benkenobi: 23 Feb 2009, 15:52 |
--------------------
solenza
solenza rapsodie
rapsodie 2003-august
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#71
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Frânarea contează în exemplul de mai sus, fiind vorba de un circuit, nu doar un drag race.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
benkenobi |
![]()
Post
#72
|
![]() benkenobi Group: Members Posts: 842 Joined: 13 April 06 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(MAERSK @ 23 Feb 2009, 17:06) si eu am zis doar ca nu are legatura cu acceleratia. daca este vorba de un circuit lucrurile se complica si mai tare. conteaza forte mult tehnica de pilotare a fiecaruia. exemplu=ratarea cu doar o jumatate de metru a apex-ului face ca iesirea din viraj sa se faca cu cca 3,5-4 metri mai in spate de punctul in care ar ajunge masina la iesirea din viraj in cazul in care ea trece exact prin apex. si 3,5-4 metri pierduti la fiecare viraj ratat este lucru grav pe un circuit. ca sa nu mai vorbim de capacitatea diferita a fiecaruia de a controla masina in diferite situatii ( supravirare sau subvirare) unde se pierd timpi pretiosi. iata de ce in continuare cred ca nu are rost o asemenea comparatie intre doua masini. pacat ca lucrurile au plecat pe un drum gresit si am ajuns total off topic. cine vrea putere, demaraj si viteza sa-si cumpere masina nu solenza. This post has been edited by benkenobi: 23 Feb 2009, 16:28 |
--------------------
solenza
solenza rapsodie
rapsodie 2003-august
|
|
slider2 |
![]()
Post
#73
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
@benkenobi ai dreptate in ceea ce spui, nu sunt convingator pentru ca tu deja esti foarte aprofundat. ceea ce am zis eu este la modul general, al unui nivel minim de cunostinte in domeniu. la modul profesionist, sunt mult mai multe lucruri de luat in seama, si mai exact ceea ce ai spus tu, dar cei care discutau despre o crestere de putere pe solenza, pentru a da fumuri unui bmw la semafor, ar trebui sa stie macar ceea ce am zis eu.
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
Lucian1999 |
![]() ![]()
Post
#74
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 19 April 07 ![]() |
benkenobi da sef' stim si noi sa citim din carti, dar de modificat o masina nu presupune neaparat si constuirea ei de la zero de accea se cheama modificare intradevar se tine cont de anumite aspecte constructive dar nu de toate si te rog sa imi spui si mie ce coeficient de frecare cu aerul are solenza ?????? ai testat-o tu intr-un tunel aerodinamic si ai aflat pt ca canstructorul nu stie acest coeficent
ms |
--------------------
DACIA
SOLENZA
SCALA
- B 82 CNK
|
|
benkenobi |
![]()
Post
#75
|
![]() benkenobi Group: Members Posts: 842 Joined: 13 April 06 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(Lucian1999 @ 24 Feb 2009, 13:09) benkenobi da sef' stim si noi sa citim din carti, dar de modificat o masina nu presupune neaparat si constuirea ei de la zero de accea se cheama modificare intradevar se tine cont de anumite aspecte constructive dar nu de toate si te rog sa imi spui si mie ce coeficient de frecare cu aerul are solenza ?????? ai testat-o tu intr-un tunel aerodinamic si ai aflat pt ca canstructorul nu stie acest coeficent ms daca constructorul nu a masurat cx-ul masinii de ce l-as masura eu? pentru ca am vrut putere, demaraj si confort mi-am cumparat bmw. ![]() This post has been edited by benkenobi: 24 Feb 2009, 12:17 |
--------------------
solenza
solenza rapsodie
rapsodie 2003-august
|
|
Lucian1999 |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 19 April 07 ![]() |
cateva poze cu o nova modificata de raliu poate intelegeti la ce ma refer, sper sa ma fac inteles
Attached File(s) |
--------------------
DACIA
SOLENZA
SCALA
- B 82 CNK
|
|
benkenobi |
![]()
Post
#77
|
![]() benkenobi Group: Members Posts: 842 Joined: 13 April 06 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(Lucian1999 @ 24 Feb 2009, 13:19) a grefa un alt motor pe dacia, alte amortizoare, alte frane, o alta cutie, etc, inseamna sa bagi bani multi in ea. si nu merita. mai faceau unii pe vremea lui ceasca- puneau motor si cutie de golf ( diesel) pe berlina. altii puneau cutie de renault fuego. tot dacie ramane. sa vad eu unde faci matale serpisori lepuiti , pentru o buna evacuare a gazelor. sa vad unde faci toate prelucrarile mecanice necesare grefarii noului motor. ce dracu - pe toti ne cheama iustin capra? ai fost la el acasa sa vezi ce atelier are? nu toti avem asa ceva. iar masina aia din poze numai dacie nu mai este- poate doar caroseria. nu este mai simplu sa-ti cumperi bmw? noi sa fim sanatosi si sa mergem ceva mai incet si mai prudent ca vad ca toti au inceput sa alerge cu 200 la ora cu daciile astea minunate. ![]() |
--------------------
solenza
solenza rapsodie
rapsodie 2003-august
|
|
Lucian1999 |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 19 April 07 ![]() |
SA INCHIDA CINEVA TOPICUL SATA SAU SA-L STEARGA CU TOTUL CA NU MAI ARE NICI-O LOGICA
DOAMNE AJUTA DE ACI INAINTE |
--------------------
DACIA
SOLENZA
SCALA
- B 82 CNK
|
|
Banu1974 |
![]()
Post
#79
|
![]() COSTIN Group: Members Posts: 1.155 Joined: 5 October 08 From: BUCURESTI-CHITILA ![]() |
QUOTE(Lucian1999 @ 24 Feb 2009, 17:28) SA INCHIDA CINEVA TOPICUL SATA SAU SA-L STEARGA CU TOTUL CA NU MAI ARE NICI-O LOGICA DOAMNE AJUTA DE ACI INAINTE Mai bine sa te inchida pe tine... Te faci de toata cacaoa cu aia 200 km. la ora...de cand iti permiti tu sa spui ce si cand sa se inchida?Te asteptam la Carol.Apropo"s mai atent cu lb. Romana...se rasuceste Pruteanu in mormant! |
--------------------
dacia
solenza
2003 clima
- B-33-SAC Voi radeti de mine ca sunt diferit,dar eu rad de voi ca sunteti toti la fel!!!
|
|
puiu82 |
![]()
Post
#80
|
![]() MOTANU'RAPIDIST! Group: Members Posts: 1.940 Joined: 15 August 05 From: bucuresti,giulesti ![]() |
Luciane,cu tot respectul ala nu e motor de dacie......de fapt aia e dacie doar cu numele si o parte din caroserie.
Acum,serios vorbind......stii cat a costat masina aia la vremea ei? O asemenea masina nu se poate construi fara un sponsor puternic.....si sectia de competitii a uzinei Dacia era tare pe vremea aia. Si eu visez la o racheta facuta din cazanul din dotare.......dar presupunand ca as avea resursele necesare sa realizez asa ceva......merita oare riscurile?? Nu mai bine,de banii aia imi iau o masina mai puternica,mai confortabila si sunt in legalitate?? Asta nu inseamna ca nu respect munca si pasiunea celor care si-au modificat masinile......dar,nu prea ii inteleg cand ii vad si aud plangandu-se ca au ramas fara talon,fara permis si cand pun GRATUIT viata lor si a altora in pericol,doar pt a demonstra ca ei sunt diferiti(A SE CITI MARI SI TARI,SMECHERI,BAIETI DE BAIETI,RACERI) Pentru nivelul multora dintre noi,o remapare,o toba sport,un filtru sport,folie legala,mici gadgeturi,consumabile si benzina buna sunt suficiente...si de multe ori si astea se fac cu destule sacrificii. Tot raul spre bine......te-ai gandit o secunda oare ce s-ar putea intampla daca macar 10% dintre noi ar avea cate o racheta asa cum visam? Bafta! |
--------------------
Toyota
Auris
2011
- B-999-CGS Mandru posesor de doua maini stangi!!!
Ex-clima verde jad. |
|
benkenobi |
![]()
Post
#81
|
![]() benkenobi Group: Members Posts: 842 Joined: 13 April 06 From: bucuresti ![]() |
dom puiu , mare dreptate aveti. la drumurile noastre solenze puternice ne trebuie.
![]() |
--------------------
solenza
solenza rapsodie
rapsodie 2003-august
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#82
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
si totusi compresorul a fost pus pe un motor de logan 1.4 sau 1.6 nu stiu sigur
![]() ![]() Totusi nu prea vad sa aveti resurse pentru compresor asa ca ramaneti cu visele fiindca sunt frumoase sau cumparati un bmw si dupa o luna doua vi se ia mai ales cand bagi motorina de la pompa ![]() This post has been edited by djasu82: 24 Feb 2009, 20:05 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
dachriss |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 20 February 08 ![]() |
Imi plac discutiile bazate pe date concrete... dar si mai mult imi plac exemplele reale, sa nu mai vorbim de cele traite pe propria-mi piele...
Mergeam intr-o zi, cu solenza mea, cum merg de obicei: exterior=130-140km/h In momentul "X" despre care va povestesc aveam 130km/h...moment in care trece pe langa mine ... ce credeti? o DACIE BERLINA!!! ![]() ![]() Si.. speed frate!! M-am luat dupa el.... am ajuns aproape de 180 ca deh, mai mult nu merge, si pana la urma l-am ajuns. m-am "asezat" in spatele respectivului; mergea cu 160... ![]() Am mers asa pret de cativa km dupa care trece pe langa, asa incetisor, un passat model nou si tipu` cu dacia o calca... ne-a afumat pe aman2!!! ![]() ![]() ![]() Mentionez ca berlina, pe exterior, era originala, nici un fel de alte modificari. Am impresia ca rotile erau un pic mai late decat cele "native" dar nu saritor in ochi. ps: sigur respectivul avea alt motor/cutie/etc. |
--------------------
dacia
Solenza
2004
|
|
Relu_GTT |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.502 Joined: 11 May 08 From: BRASOV ![]() |
Ce culoare avea berlina? nr ceva ai retinut ?
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2002 Confort
- BV 27 GTT BMW e46 FL 2.0i
|
|
andr3y_yoo |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru ma Group: Members Posts: 1.060 Joined: 18 November 08 From: Bucuresti ![]() |
cum zicea zzero (tipu cu solenza aia alba modificata grav la motor) : una e cand te afuma un bmw si alta e cand te afuma o dacie .... il faci pe ala din bmw sa isi rupa paru din cap
si care mai e farmecu cand sti ca si altcineva mai are o masina identica cu a ta? mai tineti minte sgm-u ? respect frate.....a dat fum si la un audi TT nu stiu , mie personal , imi place sa ma dau cu o coaja dasta modificata grav.... dar cine a zis ca daca o sa avem rachete din solenza o sa merge prin oras cu 200 ? mergem decent....ce benkenobi tu daca ai bmw mergi cu 200 prin oras? nu mergi normal....te ajuta la depasiri la cva... doar pe portiuni drepte sau la o liniutza la semafor o sa ii dam calumea....nu mai zic pe sosea,autostrada imi place adrenalina ... e mai mare intr-o dacie la 230 decat intr-un bmw/mercedes si alte firme serioase nu stiu , voi asa va ganditi , ca suntem pusti dastia care le dau in prostie fara sa ne dam seama ca ne punem viata in pericol si a celorlalti participanti la trafic ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 GT Turbo
- B-68-BMD Daca Ai cap Iese Altfel Dacia 4 ever :X |
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#86
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(dachriss @ 20 Jul 2009, 12:55) Imi plac discutiile bazate pe date concrete... dar si mai mult imi plac exemplele reale, sa nu mai vorbim de cele traite pe propria-mi piele... Mergeam intr-o zi, cu solenza mea, cum merg de obicei: exterior=130-140km/h In momentul "X" despre care va povestesc aveam 130km/h...moment in care trece pe langa mine ... ce credeti? o DACIE BERLINA!!! ![]() ![]() Si.. speed frate!! M-am luat dupa el.... am ajuns aproape de 180 ca deh, mai mult nu merge, si pana la urma l-am ajuns. m-am "asezat" in spatele respectivului; mergea cu 160... ![]() Am mers asa pret de cativa km dupa care trece pe langa, asa incetisor, un passat model nou si tipu` cu dacia o calca... ne-a afumat pe aman2!!! ![]() ![]() ![]() Mentionez ca berlina, pe exterior, era originala, nici un fel de alte modificari. Am impresia ca rotile erau un pic mai late decat cele "native" dar nu saritor in ochi. ps: sigur respectivul avea alt motor/cutie/etc. ![]() ![]() Era BINE CUNOSCUTUL SGM, caruia ii port respect etern mai mult decat oricine. |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#87
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
SGM s-a facut
praf tilix_boss2008 parca mai bine de un an de zile ... a fost vandut de colegul nostru robert zis si SGM de pe forum la un pusti si ala i-a dat in goarna pana cand s-a oprit intr-un copac ![]() This post has been edited by djasu82: 20 Jul 2009, 15:00 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#88
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 20 Jul 2009, 14:55) SGM s-a facut praf tilix_boss2008 parca mai bine de un an de zile ... a fost vandut de colegul nostru robert zis si SGM de pe forum la un pusti si ala i-a dat in goarna pana cand s-a oprit intr-un copac ![]() Stiu si imi pare rau ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#89
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
Pai si daca stii, de ce mai zici ca era masina respectiva?
![]() |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
shake |
![]()
Post
#90
|
![]() Crap Group: Members Posts: 1.589 Joined: 11 August 06 From: Bucuresti , Militari Squad ![]() |
din cate am auzit ... Nea'Robert sau sgm , si-a tras un Golf 4 , nu as vrea sa ma gandesc ce o sa renasca din el
![]() |
--------------------
D
S
2003 Montez kit Xenon (Bucuresti).
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 21:21 |