turbosuflanta
![]() ![]() ![]() |
turbosuflanta
iuliano_smile |
![]()
Post
#91
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
Relu_GTT |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.502 Joined: 11 May 08 From: BRASOV ![]() |
Mai sunt si alte dacii turbo dar sgm a fost cea mai tare dacie motorul era de r19 1.8 16v 136 cp stock apoi modificat , montat turbo si multe altele depasea 200 cp
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2002 Confort
- BV 27 GTT BMW e46 FL 2.0i
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Deci cum e cu turbosuflanta aia ??? Cine si-a mai pus , de unde si cu cat ?
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#94
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
cautati motoare eletrice de mare turatie ... pot atinge instant 100 de mii de ture pentru a creea presiune insa curentul consumat urca la 1kW controlul motorului e pur eletronic.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#95
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Si sunt curios cum montezi asa un consumator mare ...
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#96
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Djasu a spus o idee, nu a dat cu baru, iar ideea e foarte buna. DAR voi..... nu mai conteaza
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#97
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Si noi l-am intrebat cum obtine el un KW.
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
pskint25 |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru de ieri pe maine Group: Members Posts: 500 Joined: 15 June 07 From: Aproape ![]() |
pai alternatorul original parca are 700w...unul mai bun care sa scoata 1,5 kw, dar sa folosesti feonul numai din cand in cand...asta inseamna si o alta distractie cu remaparile ca aer mai mult fara benzina mai multa iti da mai mult fasss...
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala 1.4 MPi... vreau RS
- B81PSK Always ahead!
|
|
Bullix |
![]()
Post
#99
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(pskint25 @ 18 Aug 2009, 21:24) Iti opreste motorul vrei sa spui ![]() Motoare electrice care sa prinda 100 de mii de ture, sa fiu al naibii daca am auzit. Parca nici supersonicele nu au asa turatie. Dar motoare de 18-30k rpm, sau chiar un pic mai sus, gasesti cu usurinta pe frezele electrice de tamplarie, care e controlat printr-un variator electronic, la unele modele potentiometrul fiind chiar integrat in butonul de actionare. Adaptarea s-ar face foarte simplu, dar iti trebuie un invertor DC->AC destul de scumpel. Imposibil nu e, dar fara remapare, pa. |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#100
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Ete ca se poate
![]() SAU.......se poate face cu reductor care sa mareasca turatie( sa nu injurati ca nu imi vine la ora asta in minte nimica) |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
Bullix |
![]()
Post
#101
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Daca ai pune un reductor din ala de turatie la pinioanele de la bicicleta crezi ca ai putea sa mergi ca o Honda cu 300 la ora pedaland la fel?
This post has been edited by Bullix: 28 Aug 2009, 23:28 |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
curentat |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 10 December 08 ![]() |
ar trebui un turbocompresor gen acesta antrenat pe curea agregate
|
--------------------
dacia
solenza
2003 clima
|
|
Bullix |
![]()
Post
#103
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Of, Doamne... tu te-ai uitat ce scrie pe motorul ala? Un "V", acolo, un "6", iti spune ceva? Mie imi spune asta: nu e motorul 1.4MPI de pe Solenza.
|
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
curentat |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 10 December 08 ![]() |
topicul era daca se poate pune turbina....ce ma enerveaza cel mai mult la aceste topicuri e ca acest e alt motor nu se poate monta nu rezista.daca vrei cai alt motor de 130 cp si multe altele....etc ba fratilor unii proprietarii doresc sa-si monteze tot felul de chestiii si altii vin cu tot felul de sugestii ...iti trebuie frane ''BREMBO" arcuri si amortizoare sport pe GAS caroserie rigidizata si dupa toate astea oricum masina (caroseria ) nu va tine ca e prea puternic motorul ... un motor cand ii aduci 20cp in plus la o masina acel proprietar oare ii schimba toate astea amortizoare frane? sa fim seriosi mai abtineti-va la aceste topicuri mai degraba nu raspundeti decat sa comentati aiurea ....Si CE BULLIX daca ala e motor V 6 si solenza are 1.4mpi? nu e tot MOTOR? sau ala e avion si se poate monta
29 Aug 2009, 21:14: ia spune-mi BULLIX ce se intampla la un diesel turbo cand ii pica turbina? cum va trage acel motor fara turbina? stii? This post has been edited by curentat: 29 Aug 2009, 21:14 |
--------------------
dacia
solenza
2003 clima
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#105
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Vorba multa saracia omului. Doar de vorbe suntem buni ca atunci cand punem in practica dam cu stangul in dreptul.
Curentat-ule sta linistit ca tu sti ceva ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
Bullix |
![]()
Post
#106
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(curentat @ 29 Aug 2009, 21:09) <span class='edit'>29 Aug 2009, 21:14:</span> ia spune-mi BULLIX ce se intampla la un diesel turbo cand ii pica turbina? cum va trage acel motor fara turbina? stii? Teoretic, surplusul de benzina oferit de injectoare dupa remapare nu va face decat sa-ti opreasca motorul, in cazul in care pica turbina. La diesel se intampla si mai rau, umpli autostrada de fum de nu mai vad aia din spate NIMIC. Oricum, daca te pasioneaza, te las pe tine sa incerci aceasta experienta extrem de placuta... intr-o depasire! ![]() QUOTE(curentat @ 29 Aug 2009, 21:09) Si CE BULLIX daca ala e motor V 6 si solenza are 1.4mpi? nu e tot MOTOR? sau ala e avion si se poate monta Acel VR6 a venit cu turbina de la mama lui. In varianta turbo, ca exista si fara. Cand o sa scoata cei de la Pitesti o turbina, pentru Golan 1.6 16V in cel mai bun caz, te asigur ca o sa fiu primul care o incearca... pe Solenza ![]() This post has been edited by Bullix: 30 Aug 2009, 02:07 |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
curentat |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 10 December 08 ![]() |
La un DIESEl daca ii scoti turbina merge ca un diesel puturos stil motoare vechi fara turbo asa se va comporta motorul fara turbo ...Deci motorul tot va merge numai ca e mai puturos si la orice diesel scoate fum (totul depinde de motorina uzura injectoarelor...etc )
Apropo Bullix stii ce se intampla la un motor diesel vechi fara turbo daca ii vei adapta o turbina? iti spun tot eu ....se va comporta ca un diesel turbo si nui trebuie nici o remapare la injectie sai modifici nush ce la timpi de injectie sau corectie de motorina asta e vrajeala ... Asa se intampla si la un benzinar turbo daca ii adaptezi turbo tot atata TEOREME ca nu merge ca-i trebuie remapare pentru injectie ..Stii cumva MITSUBISHI EVO 9 ? e de 2.0L turbo benzina stii ce se intampla l daca ii scoti la relanti racordul de la admisie cel care vine de la turbo ? Stiiii????? |
--------------------
dacia
solenza
2003 clima
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#108
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(Bullix @ 30 Aug 2009, 01:59) Teoretic, surplusul de benzina oferit de injectoare dupa remapare nu va face decat sa-ti opreasca motorul, in cazul in care pica turbina. La diesel se intampla si mai rau, umpli autostrada de fum de nu mai vad aia din spate NIMIC. Oricum, daca te pasioneaza, te las pe tine sa incerci aceasta experienta extrem de placuta... intr-o depasire! ![]() ![]() This post has been edited by tilix_boss2008: 30 Aug 2009, 09:36 |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
curentat |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 10 December 08 ![]() |
turbina nu face decat sa bage un surplus de aer fortat in bari ...in final daca montezi o turbina pe un benzinar merge 99% daca e calculat corect presiunea de intrare in admisie ....si cum la solenza admisia e din plastic rezista la o presiune de max 0,5bar si sunt si alte masini turbo diesel cu admisie din plastic la care rezistA presiunii totul se poate face o turbina un intercooler si sati faca un meserias toate astea ca restu gen arcuri amortizoare si frane se fac pe urma daca este cazul ...unii abereaza enorm care nu stiu si se afla in discutii aiurea sa se mai abtina de la unele chestii
30 Aug 2009, 11:51: Apropo filmuletul de mai sus de pe youtube ce treaba are ca ala e V6 si are turbocompresor de la mama lui ....orice se poate monta pe o masina nu conteaza ca e dacie sau trabant dar SGM cum a fost modificat? sau ala era avion .... 30 Aug 2009, 11:51: Apropo filmuletul de mai sus de pe youtube ce treaba are ca ala e V6 si are turbocompresor de la mama lui ....orice se poate monta pe o masina nu conteaza ca e dacie sau trabant dar SGM cum a fost modificat? sau ala era avion .... This post has been edited by curentat: 30 Aug 2009, 11:51 |
--------------------
dacia
solenza
2003 clima
|
|
Bullix |
![]()
Post
#110
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu, nu era avion... era Dacia cu motor de avion... adica de Audi. Nu era motor pe folie cu 5 turbine.
Doi la mana, trecand peste povestea cu RAR-ul ca vad ca unii nu se lasa pana nu raman fara talon, pana ii faci restul modificarilor la suspensii si cadru, te plictisesti sa-i mai pui si turbina la urma, crede-ma. In plus, daca faci acele modificari in scopul de a atinge 50km/h in 0.5 secunde, tot respectul. Dar sa te apuci s-o impingi dup'aia in 200 la ora cu caroseria de Solenza... eu unul n-as face asta. Chiar daca se poate. Cei de la ProTV au mereu bateriile la camere incarcate ![]() |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
curentat |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 10 December 08 ![]() |
aici nu e vorba de cat la ora va prinde masina si in cate sec v face suta....e vorba daca se poate monta o turbina pe masina asta e topicul
31 Aug 2009, 07:13: apropo era un filmulet cu o nova 230km/h pe youtube This post has been edited by curentat: 31 Aug 2009, 07:13 |
--------------------
dacia
solenza
2003 clima
|
|
Bullix |
![]()
Post
#112
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Da, l-am vazut. Chiar si acea Nova avea motor de 1.8 16V de pe R19. Apropos, azi am vazut o Laguna foarte veche cu 2.0 16V. Deci Renault are motoare. Pacat ca nu ni le da si noua.
|
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
curentat |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 10 December 08 ![]() |
da ar fi super niste motoare macar de 1.8l 16v
![]() ![]() 31 Aug 2009, 09:37: am cautat pe google si n-am gasit daca si-a montat cineva priza de aer pe capota si sa intre aerul in admisie si cu cat creste viteza aerul intra mai fortat oare se simte ceva? a vazut cineva la vreo masina montat vreo astfel de priza de aer si facut legatura directa in admisie? This post has been edited by curentat: 31 Aug 2009, 09:37 |
--------------------
dacia
solenza
2003 clima
|
|
Bullix |
![]()
Post
#114
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Ce zici tu e foarte adevarat si foarte aplicabil, dar totul cu conditia remaparii cu cap. Adica nu te duci, iti faci chiptunning-ul ala de 82CP si gata, ai UCE-ul remapat. Trebuie calculat suflul prin priza aceea de aer, precum si prin turbosuflanta, dupa caz, si in functie de asta trebuie ajustati timpii de injectie. Altfel n-ai facut nimic. Pentru asta, cauta un aneometru. Similar aparatului medical folosit in spirometrie. Daca nu ma crezi, iti propun urmatorul experiment: desfa carcasa filtrului de aer, porneste motorul si lasa-l in relanti si apoi sufla cat poti de tare. Daca stai bine cu plamanii, vei opri motorul. In aceeasi maniera, tine motorul turat constant la vreo 2000 de ture si baga un jet de aer cu un compresor puternic. Acelasi efect. Tot turbo se cheama. Dar degeaba.
PS: la carburatie era mult mai simplu, pentru ca benzina era trasa aproape natural, si cu o pompa de sprit putin modificata si cu reglajele de rigoare, aia era. Ca dovada ca la americani inca se poarta des carburatoarele. This post has been edited by Bullix: 31 Aug 2009, 12:56 |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#115
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
QUOTE(curentat @ 30 Aug 2009, 09:17) ai modifici nush ce la timpi de injectie sau corectie de motorina asta e vrajeala ... Asa se intampla si la un benzinar turbo daca ii adaptezi turbo tot atata TEOREME ca nu merge ca-i trebuie remapare pentru injectie ..Stii cumva MITSUBISHI EVO 9 ? e de 2.0L turbo benzina stii ce se intampla l daca ii scoti la relanti racordul de la admisie cel care vine de la turbo ? Stiiii????? nu te supara..esti clona lui dj-asu? ca numai el abera in halul asta.. se chinuie baietii cu ecu-stand alone, injectoare suplimentare in admisie, remapari, si vine nea caisa mecanicu de la bloc sa spuna ca merge si fara, esti tare intrebare, de detonatii si in ce conditii au loc ai auzit? This post has been edited by ArtVandelay: 31 Aug 2009, 13:01 |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
curentat |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 10 December 08 ![]() |
am auzit de detonatii normal dar sensorii ce fac cand intra mai mult aer cand clapeta de admisie e deschisa?trimite informatie la ECU si atunci da mai multa benzina si tot asa....ia spune-mi tu mie ARTVALENDAY in momentul cand calci pe la 2000 ture acceleratia la fund de ce nu o ia deodata sa plece ?ce se intampla in momentul ala,stii?
31 Aug 2009, 20:43: se chinuie sa scoata mai multi cai dintr-un motor asta se schinuie sa faca baietii is mai multe principiii ....teai intrebat dc nu mi-0am facut chip pe masina mea? bani am ..... ![]() This post has been edited by curentat: 31 Aug 2009, 20:43 |
--------------------
dacia
solenza
2003 clima
|
|
pskint25 |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru de ieri pe maine Group: Members Posts: 500 Joined: 15 June 07 From: Aproape ![]() |
hai ma curentat toti avem bani...dar suntem la dacii.. nu la a8l-uri,......
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala 1.4 MPi... vreau RS
- B81PSK Always ahead!
|
|
curentat |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 10 December 08 ![]() |
asa-i avem bani dar ii investim degeaba ca nu obtinem mai nimik
2 Sep 2009, 12:53: nu mai vine nimeni cu cate o idee? o modificare This post has been edited by curentat: 2 Sep 2009, 12:53 |
--------------------
dacia
solenza
2003 clima
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#119
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
Bullix |
![]()
Post
#120
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Hai sa ne gandim putin, care este cel mai slab motor disponibil la Dacia acum? Pai, cred ca tocmai 1.4MPI. Hai sa ne uitam la majoritatea modelelor de Clio Symbol cumparate recent (nu noul model, ala de dinainte de-l stiti cu totii), ce motor au? 1.4MPI. Se pare ca de "proaste" ce-au fost, s-au vandut si se vand in draci. Acum hai sa ne uitam la ofertele marilor producatori, sa gasim cel mai slab motor la ei. Incep eu lista: Opel Corsa 5 usi 1.0 (60CP). Credeti ca masina aia nu se vinde? Dar uitati-va mai bine la dotari. Si incepeti sa va doriti dotari mai bine. Ca motorul vostru atinge 170/h stock, cred ca va ajunge. Iar cu un consum instant pe masura (pana la 20L/100km sau chiar peste), eu cred ca o puteti fugari destul. A, sau credeti ca un motor turbo prinde 100 in 5 secunde cu consum instant de 4L/100?
This post has been edited by Bullix: 2 Sep 2009, 22:22 |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:28 |