Reglaj motor
![]() ![]() ![]() |
Reglaj motor
vecinuu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|||
nikuniku |
![]()
Post
#2
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
vecinuu vezi furtunu cu diuza=posibil fisurat/diuza lipsa--se inlocuieste/pune diuza
poate trage aer fals pe la talpa carburatorului=deformata de la caldura/strangere---se indreapta talpa lui pe smirghel(daca nu stii nu te baga ca-l poti strica rau)sau intre garnituri pui silicon de garnituri furtunu de la servofrana posibil fisurat---se inlocuieste sau nu ai pus toate piesele in carburator---al mai desfaci o data si vezi ce lipseste |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
vecinuu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
QUOTE(nikuniku @ 17 Mar 2012, 20:26) vecinuu vezi furtunu cu diuza=posibil fisurat/diuza lipsa--se inlocuieste/pune diuza poate trage aer fals pe la talpa carburatorului=deformata de la caldura/strangere---se indreapta talpa lui pe smirghel(daca nu stii nu te baga ca-l poti strica rau)sau intre garnituri pui silicon de garnituri furtunu de la servofrana posibil fisurat---se inlocuieste sau nu ai pus toate piesele in carburator---al mai desfaci o data si vezi ce lipseste stiu cum sta treaba cu dacia...doar ca nu mi s-a mai intamplat niciodata asa ceva...cel cu diuza are diuza, furtunu de la servofrana nu e fisurat...piese in carburator nu am uitat pentru ca imi ramaneau. Daca scot saiba de cupru de la surubul de relantiu si-l strang fara ea surubu imi moare motorul...ramane treaba cu aeru fals, specific ca am carburatorul cam denivelat sa zic asa ![]() This post has been edited by vecinuu: 17 Mar 2012, 21:47 |
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
Kanutza_77 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 19 December 10 From: Bucuresti-Pitesti-Campulung ![]() |
Vezi sa nu traga aer fals pe la talpa si mai verifica odata carburatorul!
|
--------------------
dacia
1310 Break
1993
- Ag 01 Jxg
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Dar cine ti-a spus tie, ca la suportul jiclorului de relanti, se pune saiba? E normal sa fie mare si sa nu-l poti regla, de indata ce varful conic al jiclorului nu ajunge sa etanseze pe scaunul lui, benzina trecand pe langa el atat cat se poate. Scoate tampenia de acolo, strange normal surubul la maxim, da ceva mai mult din clapeta ca sa poti mentine motorul in mers, dupa care reduci din clapeta cate putin pana la minimul de rotatii, reglezi din surubul de amestec maximul, iar reduci din clapeta, si asa pana inchizi clapeta cat se poate si relantiul e asigurat doar din cel de amestec. Daca slabind de surubul-suport al jiclorului de relanti, creste turatia, trebuie sa mai maresti putin gaura jiclorului, pana cand la slabirea lui, motorul nu mai creste in turatie, ci scade. Cum? O sarma oteloasa de pe un cablu, care sa intre exact pe gaura jiclorului, o turtesti putin cu un ciocan, dupa care ii faci laturile taioase. Nu trebuie sa exagerezi cu latitul, si bagi pe gaura jiclorului, rotind de ele ajustezi putin cate putin si faci proba, pana cand la slabirea surubului, se mai mareste foarte putin, turatia.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Kanutza_77 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 19 December 10 From: Bucuresti-Pitesti-Campulung ![]() |
Am mai intalnit ca jiclorul sa fie facut atat de prost incat conicitatea si alezajul lui defapt sa fie cu totul alte forme geometrice!
This post has been edited by Kanutza_77: 18 Mar 2012, 15:07 |
--------------------
dacia
1310 Break
1993
- Ag 01 Jxg
|
|
vecinuu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
Am schimbat carburatorul astazi, l-am curatat , l-am montat...toate bune si frumoase, motorul mergea perfect dar dintr-o data a inceput sa mearga urat si motorul in loc sa se tureze cand desfac surubul de relanti, da sa moara. O fi din cauza ca am lucrat duminica
![]() |
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
Kanutza_77 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 19 December 10 From: Bucuresti-Pitesti-Campulung ![]() |
Te referi la jiclorul de ralanti? Daca da este normal ca atunci cand il desfaci, amestecul sa fie mult prea sarac si sa mearga neregulat!
Daca te referi la reglaj. si a mers bine o perioda,poate s-a infundat din nou....zic si eu This post has been edited by Kanutza_77: 18 Mar 2012, 23:41 |
--------------------
dacia
1310 Break
1993
- Ag 01 Jxg
|
|
vecinuu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
Pai se manifesta cam ciudat...daca las putin desfacut surubu face ca naiba...eu stiam ca daca il desfac, se tureaza motorul pentru ca.i vine mai multa benzina, benzina nu mai trece prin jigler...si mai are o chestie foarte ciudata cu carburatorul asta...daca nu este putin socul tras , pe la 2000rpm se balbaie motorul, adica parca ar merge intrerupt...cred ca voi scoate acel economizor de sub talppa carburatorului, poate de aceea nu reusesc sa reglez deloc motorul, foarte ciudat se comporta
|
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu e sarac amestecul cand desfaci, ci bogat, ca trece multa benzina pe langa el, si e normal sa moara motorul. Regleaza iar din cel de combustie, sau fa-i cateva capace cu mana, turat, sa se desfunde ceva.
Asa e, sunt si deformate si aiurea la gauri, de aceea nu recomand schimbarea celor vechi. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Kanutza_77 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 19 December 10 From: Bucuresti-Pitesti-Campulung ![]() |
Ups! greseala mea! prea bogat,nu prea sarac:P
|
--------------------
dacia
1310 Break
1993
- Ag 01 Jxg
|
|
vecinuu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
am incercat, fara niciun rezultat...o sa-l dau jos si-o sa-l curat din nou, poate asa merge...o sa dau si acel economizor jos. O sa va comunic rezultatele
|
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
vecinuu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
l-am curatat, am schimbat jigloarele, acelasi rezultat. Motorul nu merge regulat la relanti, mai scuipa rateuri pe esapament. in ture merge bine, nu are nicio treaba....corpul de carburator scrie pe el ca e 32irm2a, nu am mai intalnit acest model. Cel vechi era un 32irm2am. Cel vechi are o buza rupta, de aceea nu-l pun, poate acesta are vreo gaura de progresiune ceva infundata , altfel nu-mi explic
This post has been edited by vecinuu: 24 Mar 2012, 17:12 |
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
dacia98 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 25 February 11 ![]() |
salut,
eu te sfatuiesc sa te uiti la avansul vacuumatic si la platini... bafta |
--------------------
Dacia
dacia
98 berlina
- -----------------
|
|
vecinuu |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
am aprindere electronica, avansul vaccumatic functioneaza corect. Daca era sa fie din avansul vaccumatic, cand scoteam furtunul de vaccum dintre carrburator si capsula vaccumatica mersul motorului trebuia sa fie rotund. Oricat de mic sau mare as avea avansul static, motorul tot un mers neregulat are. Ceva ciudat tot pe la jiglerul de relanti e, pe la carburator, nicidecum restul. Asta e parerea mea.
|
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Salut,de curiozitate,cum porneste la rece? greu,usor? La mine cand porneste greu la rece si merge neregulat in ralanti stiu ca trebuie sa-mi reglez culbutorii,e chestie probata deja de cateva ori. Recent,am patit-o ca nu mai tinea ralanti-ul nici pe benzina nici pe gaz si pornea f greu. Bobina de inductie a fost inculpatul de data asta.
![]() This post has been edited by sebymesteru: 24 Mar 2012, 23:43 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
vecinuu |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
Porneste foarte usor masina, cu soc, fara soc chiar si iarna...eu nu am sesizat nici-o diferenta la pornire nici la -15 grade. Cu pornirea nu am probleme si n-am avut niciodata, scanteie da bine, culbutorii i-am reglat dar a inceput unu sa bata, s-ar putea de acolo sa fie buba, sa nu-l fi strans atat de bine si s-o fi desfacut. O sa ma uit si la asta. Mersi mult pentru raspunsul tau. Astazi cred ca voi face o filmare si o voi posta aici sa va arat eu la ce ma refer
25 Mar 2012, 10:23: Cum se adauga un video aici? Daca uploadez cum uploadez poze imi da eroarea "Upload failed. You are not permitted to upload a file with that file extension." 25 Mar 2012, 10:27: Eu tot din carburator cred ca e ceva pentru ca masina s-a comportat perfect primele 20 min dupa reglarea culbutorilor, avansului, curatarea carburatorului, schimbarea fiselor cu fise tesla, bujiile. NU stiu ce sa mai cred 25 Mar 2012, 16:14: Am mers mai devreme cu ea spre surprinderea mea am vazut ca masina fara putin soc se balbaie cand bagi piciorul brusc. This post has been edited by vecinuu: 25 Mar 2012, 15:14 |
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
maho |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Urca-l pe youtube, si pune linkul.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
vecinuu |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
vecinuu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
Nu ma poate ajuta nimeni?
|
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#21
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
ia incearca sa mergi/pornesti/reglezi fara prostia aia rosie de pe bobina de inductie,chestie patita de mine cu o dacie,la care proprietaru pusese o aprindere electronica identica ca a ta,cica este noua,pornea ok dar dupa 20-30 minute gata se oprea motoru sau se scutura de cadea tot prafu/noroiu de pe caroserie,dupa ce am facut legaturile originale mergea motoru de nui venea sa creada
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
mishujkl |
![]()
Post
#22
|
![]() posts: 0,25 Group: Members Posts: 231 Joined: 25 June 07 From: sv ![]() |
scoate pe rand fiecare fisa din bujie si vezi daca se simte ceva schimbat in mersul motorului.
am patit sa-mi mearga intrerupt la relanti si bine in ture, cand nu lucra o bujie corespunzator. (proband bujia direct de la bobina, trei scantei erau intre electrodul central si cel de masa, iar una intre electrodul central si izolatia de ceramica). |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
vecinuu |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
QUOTE(mishujkl @ 30 Mar 2012, 13:42) scoate pe rand fiecare fisa din bujie si vezi daca se simte ceva schimbat in mersul motorului. am patit sa-mi mearga intrerupt la relanti si bine in ture, cand nu lucra o bujie corespunzator. (proband bujia direct de la bobina, trei scantei erau intre electrodul central si cel de masa, iar una intre electrodul central si izolatia de ceramica). in ture merge si a mea bine, chiar foarte bine...trage pana la 6000 frumos fara zguduieli. Am sa schimb fiecare bujie in parte sa vad cum sta treaba, se poate sa fie asta cu toate ca sunt noi. Imi e cam scarba sa scot fisele ca ies foarte greu astea tesla. Am rezolvat treaba cu pusu in nas schimband jiglorul acela tip eprubeta si cel care il tine. O sa va spun cum se manifesta. |
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
ct_71_ccl |
![]()
Post
#24
|
![]() ct_71_ccl Group: Members Posts: 195 Joined: 3 February 07 From: constanta ![]() |
QUOTE(vecinuu @ 30 Mar 2012, 14:00) in ture merge si a mea bine, chiar foarte bine...trage pana la 6000 frumos fara zguduieli. Am sa schimb fiecare bujie in parte sa vad cum sta treaba, se poate sa fie asta cu toate ca sunt noi. Imi e cam scarba sa scot fisele ca ies foarte greu astea tesla. Am rezolvat treaba cu pusu in nas schimband jiglorul acela tip eprubeta si cel care il tine. O sa va spun cum se manifesta. salut vecinuule! ce ai rezolvat?aceaiasi prbl la masina fratelui meu.carb reglat la stand ,avansuri reglate ok,platini-bujii la fel culbutorii la fel.ciudat ca nu vrea sa mearga rotund la relantiu.ma gindesc la supape - poate au calamina depusa si nu mai inchid cum tebuie.scrie aici cum si daca ai rezolvat cu rateurile din esapament!spor! |
--------------------
dacia,renault
logan,clio
1,2 16 v - 2011;1,6 16 v - 2009
- ct 72 ccl,ct 71 ccl
|
|
vecinuu |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
QUOTE(ct_71_ccl @ 30 Mar 2012, 14:18) salut vecinuule! ce ai rezolvat?aceaiasi prbl la masina fratelui meu.carb reglat la stand ,avansuri reglate ok,platini-bujii la fel culbutorii la fel.ciudat ca nu vrea sa mearga rotund la relantiu.ma gindesc la supape - poate au calamina depusa si nu mai inchid cum tebuie.scrie aici cum si daca ai rezolvat cu rateurile din esapament!spor! Hai sa-ti spun cum sta treaba...calamina nu are pentru ca primele 10 minute dupa ce am schimbat fise, bujii, am reglat culbutorii a mers perfect, deci mergea constant totul...pe esapament se auzea constant , nu dadea niciun rateu, nimic nimic. Eu cred ca dau bujiile jos si vad despre ce e vorba, cand scot cate o fisa se simte cum scade turatia la fel la fiecare bujie, nu e nicio diferenta. Nu stiu ce sa zic, o sa mai verific odata bujiile, daca tot face, verific culbutorii. Daca nici atunci nu merge nu stiu ce pot spune. Incerc sa iau carburatorul de la cineva dupa masina si-l pun. O sa postez tot ce fac... |
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
maho |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Poate mi se pare mie, dar parca-ti "bate" putin si fulia pompei de apa ? Asa mi s-a parut, dupa palele ventilatorului. Daca scade turatia cand scoti cate-o bujie (fisa), inseamna ca-s in regula toate, n-are rost sa umbli la ele. Avansul e ok ?
P.S. Nu mai citati complet postul precedent, ca va luati avertisment ! |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
vecinuu |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
e ok, l-am reglat dupa aprinderea electronica cu semnul pe volanta. Oricum, oricat de mic sau mare l-as da tot merge neregulat. This post has been edited by vecinuu: 30 Mar 2012, 15:51 |
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
vertical1 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 2 April 12 ![]() |
Verifica furtunul care vine de la servo la galeria de admisie(Asta daca ai servo frana).
Problema ta e de la cantitatea de aer din amestecul carburant. Vezi si reglajul de aer de la carburator e un surub lateral dreapta cand te uiti di partea dreapa a masinii,chiar in partea de jos a carburatorului. Apoi verifica si duza de la furtunul ce intra in carburator dinspre galerie. Mult succes ! |
--------------------
Dacia
1300
1982
- B 35 MSC
|
|
vecinuu |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
Am verificat furtunul cu diuza, surubul de amestec, furtunul de la servo, l-am si scos si-am astupat gaura si tot la fel face...
|
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
vecinuu |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
uitati de ce motorul meu nu mergea rotund de nicio culoare. Eu cred ca ma duc si-i dau la vanzator cu ele in cap, nu au nici 100 km . Bujia a fost la pistonul 2 , celelalte erau intacte numai asta era asa, nu stiu ce s-a intamplat. Am luat un set brisk, le-am pus si merge perfect
4 Apr 2012, 22:25: sa fie amestecu prea sarac? ca au o tenta spre alb asa bujiile. Masina trage de rupe, nu stiu ce sa zic. This post has been edited by vecinuu: 4 Apr 2012, 21:25 Attached thumbnail(s) 100_2370.JPG ( Size: 1.2mb ) Number of downloads: 1851 |
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th May 2025 - 22:53 |