Reglaj motor
![]() ![]() ![]() |
Reglaj motor
nikuniku |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|||
vecinuu |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
QUOTE(nikuniku @ 4 Apr 2012, 22:28) daca bujia arata asa,e buba la cilindru respectiv,temperatura in el mai mare decat in celelalte probabil din cauza reglajului incorect al culbutorilor,sau avansu prea mare la aprindere,din cauza capsulei vacuumatice toate sunt albe, uite o poza. Cred ca e vorba de aer fals pe undeva si azi am cam alergat-o, i-am dat pe coaja 5800 rpm in treapta a 4 a ca m-am suparat pe ea ![]() <span class='edit'>4 Apr 2012, 22:35:</span> trage mai bine masina cand trage aer fals? O fi vorba de aer fals de sunt asa? 5 Apr 2012, 10:01: Am desfacut o bujie din cele noi si tot alba este. Pareri?? This post has been edited by vecinuu: 5 Apr 2012, 09:01 Attached thumbnail(s) 100_2379.JPG ( Size: 1010.61k ) Number of downloads: 823 |
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
aer fals trage cind ai talpa usor ovalizata de la carburator ,nu se pun 100 de distantiere sau 100 de garnituri la carburator ,am mai vazut asemenea ciudatenii:
prima garnitura ,porma un distantier ,a doua garnitura , talpa prencalzitoare,a treia garnitura carburator, de preferabileu eu fixez talpa prencalzitoare de talpa carburatorului cum e normal in suruburile ei, |
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
vecinuu |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
mi-a mancat zilele, relantiul e tot asa...tot am amanat sa nu desfac culbutorii dar vad ca n-am incotro, aer fals nu mai trage dar tot neregulat merge, mai scuipa cate un rateu asa la 2 secunde , cred ca am culbutorii dereglati la vreun piston ca si bate unu . O sa desfac maine ca deja ma enerveaza mersul asta la relantiu. Am schimbat garniturile cu unele noi, exact ordinea aceea am folosito si eu, oricum bine ca ai postat sa mai vada si altii care nu stiu.
6 Apr 2012, 20:45: Am rezolvat cu masina, am reglat culbutorii 0.15mm admisie, 0.20mm evacuare, am luat toate garniturile noi, cele de sub carburator, am facut o supa de carburator, am cumparat membrana pompa sprit si garnitura de etansare corp carburator+capac. Am montat totul, am dat cheie si merge fara nicio intrerupere masina. Nu stiu pana la urma de la ce a fost , important e ca merge. Multumesc tuturor pentru ajutor! This post has been edited by vecinuu: 6 Apr 2012, 19:45 |
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
vecinuu |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
salutare...as dori si eu sa stiu ceva...as putea aduce un motor de 1.3 palier marit la puterea unui motor de 1.4 ? Daca da, as vrea sa stiu cum, asta fara schimbarea pistoanelor, camasilor cu cele de 1.4. As vrea sa stiu toate modificarile care as putea sa le fac fara schimbarea setului.
|
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
nu iti da voie blocul motor trebuie alezat blocul,sau mergi de hornuieste camasile de 1,3 si bagi pistoane de 1,4 pe camasi de 1.3,sau facut astfel de operatii,ca putere 1,3 e mai mic de 1,4 din cauza raportului de compresie
This post has been edited by Magnum_Baracuda: 21 Jun 2012, 09:32 |
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
maho |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
fara sa schimbi setul poti mari puterea doar micsorand camera de ardere, razi vreo 2,5-3 mm din qlasa
This post has been edited by krapcarasu: 21 Jun 2012, 11:43 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
vecinuu |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
Pai credeti voi ca doar din chiuloasa se poate ajunge la puterea celui de 1.4? Si mi se pare cam mult 3mm. Nu o sa apara detonatii? Cat se poate lua maxim dintr.o chiuloasa de pe motor de 1.3? Chiuloasa nefiind rectificata niciodata, motorul nu pierde compresie nu nimic asta fara sa apara detonatii cu benzina de 95. Vreau sa aduc motorul asta la puterea celui de 1.4 fara prea multe modificari motorul nefiind al meu.
|
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
ideea e sa maresti raportul de compresie luand din chiuloasa detonatii nu apar din cauza asta,detonatiile sint din cauza avansului etc,nici de cum treaba cu chiuloasa,maximul e de 0,50mm care e pt rectificare (reparatia planitatii)
This post has been edited by Magnum_Baracuda: 21 Jun 2012, 12:03 |
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
vecinuu |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
Pai si daca iau de ex 1mm sau 1,5mm nu are nimic? Adica nu incepe sa faca autoaprindere motoru si sa se supraincalzeasca?
|
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.467 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Probleme tehnice e una, imbunatatiri e alta, iar eu nu suport topicurile "despre orice".
Cat despre imbunatatirile la care te gandesti, e plin de discutii pe tema asta la sectiunea imbunatatiri. Spor la cautat. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
vecinuu |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
Salutare dragi colegi de forum...ma intampin cu problema destul de grava cu masina mea si nu stiu ce sa mai fac. Am schimbat si termostat si tot si daca urc vreo panta mai mare si lunga imi creste apa pana pe rosu si mai ales daca intru cu a 3 a in depasire mi se intampla la fel. Am scos si termostatul si face la fel. Nu stiu ce sa-i mai fac. Am schimbat de curand garnitura de chiuloasa daca tot am schimbat toate semeringurile ca am avut motorul dat jos, masina facea la fel si inainte, asta a inceput sa se intample dintr`o data. Sa incerc sa pun fulie mica pe pompa de apa? Am radiator mare...precizez ca vara trecuta nu am patit asa ceva si apa imi statea tot timpul la jumatate indiferent ca aveam fulie mare pe pompa de apa. Ce sfaturi imi dati? nu stiu ce sa mai fac...
|
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
Cristi1980 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 282 Joined: 26 August 07 ![]() |
ai facut aerisire?
motoru e comprimat? cat ai luat din chiulasa ... |
--------------------
Dacia
Logan
2005
- B54erf
|
|
vecinuu |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
0,3 cat sa fie dreapta...motorul nu este comprimat, chiuloasa a fost originala, neumblat la ea . Am specificat ca si inainte dupa ce am dat chiuloasa jos pateam la fel...asta de cand a venit vara, vara trecuta nu am patit asa ceva, apa statea numai la jumatate. Aerisire am facut, am schimbat si toate furtunele. Cum incerc sa o alerg putin cum mi se duce apa sus de tot pe linia aceea cu rizuri rosii. Nu stiu ce e cu ea, nu stiu ce sa-i fac.
11 Jul 2012, 01:40: Am verificat si capacul la pompa de apa, acei paleti nu au nimic, sunt intacti, am curatat chiuloasa , am curatat pompa de apa, am curatat radiator, tot tot...ce poate sa mai fie? termostatul deschide la 86 de grade, am schimbat 2 termostate dar tot pe cel vechi l-am pus, celelalte deschizand la 89 mi se pare. L-am dat si jos, tot statea apa peste jumatate cu mult . Cand am pus chiuloasa pe masina , pe langa supape nu curgea nimic...Avansul l-am reglat cu semnul pe volanta, vaccumaticul este ca in fabrica....am observat ca am bujiile pe o parte din ele este alba si pe o parte caramizie...sa traga aer fals pe undeva de se albeste pe o parte putin? acesta sa fie motivul incingerii? specific ca am si bord CN cu supapele acelea vaccumatice dar una e sparta....nu tin acel selector in zona cu supapa sparta, il tin pe la parbriz ca sa nu traga aer fals pe la acel vaccum. Nu stiu ce sa mai verific...alte idei? De la cele mai bune la cele mai rele si care ar putea fi cea mai rea. This post has been edited by vecinuu: 11 Jul 2012, 00:40 |
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
avansul pus la semn e cam mic , asta e un motiv; verifica daca infierbanta vreo roata la un drum cu franari f usoare
This post has been edited by krapcarasu: 11 Jul 2012, 10:27 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
vecinuu |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
am dat avansul mai mare, rotile au aceeasi temperatura , nu este infranata deloc ca o imping pe drept lejer. la fel face.
![]() |
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
termocontactul pt elv la cate grade deschide?
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
vecinuu |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
nu am elv
|
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
maho |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Daca zici ca si fara termostat face la fel, poate totusi ai radiatorul infundat; ai doar apa, sau amestec cu antigel ?
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
vecinuu |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
am avut antigel, acum am si apa ca am completat, sa fie radiatorul? Am bagat apa pe o parte si a iesit pe partea cealalta .
|
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
neacsugabrie |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 4 September 11 ![]() |
QUOTE(vecinuu @ 12 Jul 2012, 14:36) am avut antigel, acum am si apa ca am completat, sa fie radiatorul? Am bagat apa pe o parte si a iesit pe partea cealalta . Pai asa spune ,ca tu pierzi apa.Pe unde iese apa? Iti bolboroseste in vas? Daca pierzi apa si chiuloasa este Ok inseamna ca ai o camasa fisurata sau inelele de etansare camasi duse.Nu ai decat sa desfaci motorul. Bafta! |
--------------------
dacia
solenza
2003/scala Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza. |
|
vecinuu |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
Mi-a iesit apa pe la vas din cauza ca a crescut apa prea mult si a dat pe langa.
12 Jul 2012, 22:24: bolboroseste cand fierbe, se aude in radiator cum bolboroseste si da apa afara din vasu de expansiune. Daca nu apuca sa fiarba , nu pierd niciun gram de apa This post has been edited by vecinuu: 12 Jul 2012, 21:24 |
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
neacsugabrie |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 4 September 11 ![]() |
QUOTE(vecinuu @ 12 Jul 2012, 16:38) Mi-a iesit apa pe la vas din cauza ca a crescut apa prea mult si a dat pe langa. <span class='edit'>12 Jul 2012, 22:24:</span> bolboroseste cand fierbe, se aude in radiator cum bolboroseste si da apa afara din vasu de expansiune. Daca nu apuca sa fiarba , nu pierd niciun gram de apa Sunt simptome clare de garnitura chiuloasa arsa,camasi fisurate sau inele camasi duse. |
--------------------
dacia
solenza
2003/scala Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza. |
|
vecinuu |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
o sa incerc sa schimb radiatorul cu radiatorul unui prieten prima oara, daca nu merge am sa umblu la motor, daca mai umblu si nu pun altu direct. O sa revin cu rezultate
13 Jul 2012, 10:15: apropo...si inainte de desfacerea chiuloasei imi facea asa...am crezut si eu a era de la garnitura dar garnitura cea veche era intacta. Apa in ulei nu am si nici pierderi nu am. Decat cand fierbe apa da pe langa vasul de expansiune, daca nu fierbe, apa ramane in aceeasi cantitate. Din cate stiam eu, daca acele garnituri de etansare sunt duse, ramaneam fara apa in vas si mi-o baga in ulei. This post has been edited by vecinuu: 13 Jul 2012, 09:15 |
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
neacsugabrie |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 4 September 11 ![]() |
QUOTE(vecinuu @ 13 Jul 2012, 09:13) o sa incerc sa schimb radiatorul cu radiatorul unui prieten prima oara, daca nu merge am sa umblu la motor, daca mai umblu si nu pun altu direct. O sa revin cu rezultate <span class='edit'>13 Jul 2012, 10:15:</span> apropo...si inainte de desfacerea chiuloasei imi facea asa...am crezut si eu a era de la garnitura dar garnitura cea veche era intacta. Apa in ulei nu am si nici pierderi nu am. Decat cand fierbe apa da pe langa vasul de expansiune, daca nu fierbe, apa ramane in aceeasi cantitate. Din cate stiam eu, daca acele garnituri de etansare sunt duse, ramaneam fara apa in vas si mi-o baga in ulei. Daca ai camasa fisurata presiunea creata la compresie impinge apa inapoi in circuit,deci,creste nivelul in vas,daca ai probleme la chiuloasa este posibil ca apa sa fie evacuata pe esapament.Nu cred ca-i radiatorul. |
--------------------
dacia
solenza
2003/scala Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza. |
|
vecinuu |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
am mers la masina , am mers putin cu ea , am scos furtunul din vasul de expansiune, turez motorul dar nu curge nimic de pe furtun, asa 2 3 picaturi
<span class='edit'>13 Jul 2012, 12:30:</span> am mers la masina, am desfacut toate bujiile si pe o parte sunt caramizii spre afumate si pe cealalta albe. Atasez 2 poze pentru a vedea cum arata pe o parte si pe cealalta parte. This post has been edited by vecinuu: 13 Jul 2012, 11:31 Attached thumbnail(s) 100_2571.JPG ( Size: 1.47mb ) Number of downloads: 536 100_2572.JPG ( Size: 1.43mb ) Number of downloads: 478 |
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
maho |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(vecinuu @ 13 Jul 2012, 10:13) o sa incerc sa schimb radiatorul cu radiatorul unui prieten prima oara, daca nu merge am sa umblu la motor, daca mai umblu si nu pun altu direct. si inainte de desfacerea chiuloasei imi facea asa...am crezut si eu a era de la garnitura dar garnitura cea veche era intacta. Apa in ulei nu am si nici pierderi nu am. Decat cand fierbe apa da pe langa vasul de expansiune, daca nu fierbe, apa ramane in aceeasi cantitate. Din cate stiam eu, daca acele garnituri de etansare sunt duse, ramaneam fara apa in vas si mi-o baga in ulei. Si eu as face la fel, as lua-o pe rand (intai cu termostatul, apoi radiatorul...). Cam asa e cu garnitura; in privinta bujiilor nu stiu ce sa zic, o fi prea mare temperatura pe partea maronie a electrodului ? Ce bujii folosesti ? |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
vecinuu |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
bujiile sunt brisk, noi. Am avut altele, nu mai stiu ce model erau dar tot asa se faceau.
13 Jul 2012, 17:11: Cat de curand eu cred ca-i dau foc ca mi-a mancat zilele, mi-am facut niste nervi, nu stiu ce sa-i mai fac. This post has been edited by vecinuu: 13 Jul 2012, 16:11 |
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
iti recomand sa pui vas de expansiune cu 2 stuturi, uiti de aerisire; verifica fiecre furtun sa nu fie un dop pe undeva , vezi cum ai spus cu alt radiator
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th May 2025 - 04:28 |