DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Reglaj motor

nikuniku
post 4 Apr 2012, 21:28
Post #31


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




daca bujia arata asa,e buba la cilindru respectiv,temperatura in el mai mare decat in celelalte probabil din cauza reglajului incorect al culbutorilor,sau avansu prea mare la aprindere,din cauza capsulei vacuumatice


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vecinuu
post 4 Apr 2012, 21:34
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 5 September 11




QUOTE(nikuniku @ 4 Apr 2012, 22:28)
daca bujia arata asa,e buba la cilindru respectiv,temperatura in el mai mare decat in celelalte probabil din cauza reglajului incorect al culbutorilor,sau avansu prea mare la aprindere,din cauza capsulei vacuumatice
*


toate sunt albe, uite o poza. Cred ca e vorba de aer fals pe undeva si azi am cam alergat-o, i-am dat pe coaja 5800 rpm in treapta a 4 a ca m-am suparat pe ea icon_mrgreen.gif

<span class='edit'>4 Apr 2012, 22:35:</span>
trage mai bine masina cand trage aer fals? O fi vorba de aer fals de sunt asa?

5 Apr 2012, 10:01:
Am desfacut o bujie din cele noi si tot alba este. Pareri??

This post has been edited by vecinuu: 5 Apr 2012, 09:01

Attached thumbnail(s)
100_2379.JPG ( Size: 1010.61k ) Number of downloads: 823


--------------------
Dacia 1310 break 1989 - 2-VL-8962
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 5 Apr 2012, 16:29
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




aer fals trage cind ai talpa usor ovalizata de la carburator ,nu se pun 100 de distantiere sau 100 de garnituri la carburator ,am mai vazut asemenea ciudatenii:
prima garnitura ,porma un distantier ,a doua garnitura , talpa prencalzitoare,a treia garnitura carburator, de preferabileu eu fixez talpa prencalzitoare de talpa carburatorului cum e normal in suruburile ei,


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vecinuu
post 5 Apr 2012, 20:47
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 5 September 11




mi-a mancat zilele, relantiul e tot asa...tot am amanat sa nu desfac culbutorii dar vad ca n-am incotro, aer fals nu mai trage dar tot neregulat merge, mai scuipa cate un rateu asa la 2 secunde , cred ca am culbutorii dereglati la vreun piston ca si bate unu . O sa desfac maine ca deja ma enerveaza mersul asta la relantiu. Am schimbat garniturile cu unele noi, exact ordinea aceea am folosito si eu, oricum bine ca ai postat sa mai vada si altii care nu stiu.

6 Apr 2012, 20:45:
Am rezolvat cu masina, am reglat culbutorii 0.15mm admisie, 0.20mm evacuare, am luat toate garniturile noi, cele de sub carburator, am facut o supa de carburator, am cumparat membrana pompa sprit si garnitura de etansare corp carburator+capac. Am montat totul, am dat cheie si merge fara nicio intrerupere masina. Nu stiu pana la urma de la ce a fost , important e ca merge. Multumesc tuturor pentru ajutor!

This post has been edited by vecinuu: 6 Apr 2012, 19:45


--------------------
Dacia 1310 break 1989 - 2-VL-8962
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vecinuu
post 20 Jun 2012, 19:33
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 5 September 11




salutare...as dori si eu sa stiu ceva...as putea aduce un motor de 1.3 palier marit la puterea unui motor de 1.4 ? Daca da, as vrea sa stiu cum, asta fara schimbarea pistoanelor, camasilor cu cele de 1.4. As vrea sa stiu toate modificarile care as putea sa le fac fara schimbarea setului.


--------------------
Dacia 1310 break 1989 - 2-VL-8962
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 21 Jun 2012, 09:30
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




nu iti da voie blocul motor trebuie alezat blocul,sau mergi de hornuieste camasile de 1,3 si bagi pistoane de 1,4 pe camasi de 1.3,sau facut astfel de operatii,ca putere 1,3 e mai mic de 1,4 din cauza raportului de compresie

This post has been edited by Magnum_Baracuda: 21 Jun 2012, 09:32


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 21 Jun 2012, 10:09
Post #37


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE(Magnum_Baracuda @ 21 Jun 2012, 10:30)
mergi de hornuieste camasile de 1,3 si bagi pistoane de 1,4
*


Honuieste, fara "r".
Cel mai simplu, rectificat putin din chiulasa, sunt topicuri garla...


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 21 Jun 2012, 11:41
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




fara sa schimbi setul poti mari puterea doar micsorand camera de ardere, razi vreo 2,5-3 mm din qlasa

This post has been edited by krapcarasu: 21 Jun 2012, 11:43


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vecinuu
post 21 Jun 2012, 11:57
Post #39


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 5 September 11




Pai credeti voi ca doar din chiuloasa se poate ajunge la puterea celui de 1.4? Si mi se pare cam mult 3mm. Nu o sa apara detonatii? Cat se poate lua maxim dintr.o chiuloasa de pe motor de 1.3? Chiuloasa nefiind rectificata niciodata, motorul nu pierde compresie nu nimic asta fara sa apara detonatii cu benzina de 95. Vreau sa aduc motorul asta la puterea celui de 1.4 fara prea multe modificari motorul nefiind al meu.


--------------------
Dacia 1310 break 1989 - 2-VL-8962
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 21 Jun 2012, 12:01
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




ideea e sa maresti raportul de compresie luand din chiuloasa detonatii nu apar din cauza asta,detonatiile sint din cauza avansului etc,nici de cum treaba cu chiuloasa,maximul e de 0,50mm care e pt rectificare (reparatia planitatii)

This post has been edited by Magnum_Baracuda: 21 Jun 2012, 12:03


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vecinuu
post 21 Jun 2012, 12:10
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 5 September 11




Pai si daca iau de ex 1mm sau 1,5mm nu are nimic? Adica nu incepe sa faca autoaprindere motoru si sa se supraincalzeasca?


--------------------
Dacia 1310 break 1989 - 2-VL-8962
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 21 Jun 2012, 12:25
Post #42


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.467
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Probleme tehnice e una, imbunatatiri e alta, iar eu nu suport topicurile "despre orice".

Cat despre imbunatatirile la care te gandesti, e plin de discutii pe tema asta la sectiunea imbunatatiri. Spor la cautat.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vecinuu
post 10 Jul 2012, 22:52
Post #43


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 5 September 11




Salutare dragi colegi de forum...ma intampin cu problema destul de grava cu masina mea si nu stiu ce sa mai fac. Am schimbat si termostat si tot si daca urc vreo panta mai mare si lunga imi creste apa pana pe rosu si mai ales daca intru cu a 3 a in depasire mi se intampla la fel. Am scos si termostatul si face la fel. Nu stiu ce sa-i mai fac. Am schimbat de curand garnitura de chiuloasa daca tot am schimbat toate semeringurile ca am avut motorul dat jos, masina facea la fel si inainte, asta a inceput sa se intample dintr`o data. Sa incerc sa pun fulie mica pe pompa de apa? Am radiator mare...precizez ca vara trecuta nu am patit asa ceva si apa imi statea tot timpul la jumatate indiferent ca aveam fulie mare pe pompa de apa. Ce sfaturi imi dati? nu stiu ce sa mai fac...


--------------------
Dacia 1310 break 1989 - 2-VL-8962
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi1980
post 10 Jul 2012, 23:12
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 282
Joined: 26 August 07




ai facut aerisire?
motoru e comprimat? cat ai luat din chiulasa ...


--------------------
Dacia Logan 2005 - B54erf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vecinuu
post 11 Jul 2012, 00:33
Post #45


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 5 September 11




0,3 cat sa fie dreapta...motorul nu este comprimat, chiuloasa a fost originala, neumblat la ea . Am specificat ca si inainte dupa ce am dat chiuloasa jos pateam la fel...asta de cand a venit vara, vara trecuta nu am patit asa ceva, apa statea numai la jumatate. Aerisire am facut, am schimbat si toate furtunele. Cum incerc sa o alerg putin cum mi se duce apa sus de tot pe linia aceea cu rizuri rosii. Nu stiu ce e cu ea, nu stiu ce sa-i fac.

11 Jul 2012, 01:40:
Am verificat si capacul la pompa de apa, acei paleti nu au nimic, sunt intacti, am curatat chiuloasa , am curatat pompa de apa, am curatat radiator, tot tot...ce poate sa mai fie? termostatul deschide la 86 de grade, am schimbat 2 termostate dar tot pe cel vechi l-am pus, celelalte deschizand la 89 mi se pare. L-am dat si jos, tot statea apa peste jumatate cu mult . Cand am pus chiuloasa pe masina , pe langa supape nu curgea nimic...Avansul l-am reglat cu semnul pe volanta, vaccumaticul este ca in fabrica....am observat ca am bujiile pe o parte din ele este alba si pe o parte caramizie...sa traga aer fals pe undeva de se albeste pe o parte putin? acesta sa fie motivul incingerii? specific ca am si bord CN cu supapele acelea vaccumatice dar una e sparta....nu tin acel selector in zona cu supapa sparta, il tin pe la parbriz ca sa nu traga aer fals pe la acel vaccum. Nu stiu ce sa mai verific...alte idei? De la cele mai bune la cele mai rele si care ar putea fi cea mai rea.

This post has been edited by vecinuu: 11 Jul 2012, 00:40


--------------------
Dacia 1310 break 1989 - 2-VL-8962
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 11 Jul 2012, 10:25
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




avansul pus la semn e cam mic , asta e un motiv; verifica daca infierbanta vreo roata la un drum cu franari f usoare

This post has been edited by krapcarasu: 11 Jul 2012, 10:27


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vecinuu
post 11 Jul 2012, 13:08
Post #47


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 5 September 11




am dat avansul mai mare, rotile au aceeasi temperatura , nu este infranata deloc ca o imping pe drept lejer. la fel face. sad.gif


--------------------
Dacia 1310 break 1989 - 2-VL-8962
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 11 Jul 2012, 21:45
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




termocontactul pt elv la cate grade deschide?


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vecinuu
post 12 Jul 2012, 09:53
Post #49


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 5 September 11




nu am elv


--------------------
Dacia 1310 break 1989 - 2-VL-8962
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 12 Jul 2012, 10:02
Post #50


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Daca zici ca si fara termostat face la fel, poate totusi ai radiatorul infundat; ai doar apa, sau amestec cu antigel ?


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vecinuu
post 12 Jul 2012, 14:36
Post #51


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 5 September 11




am avut antigel, acum am si apa ca am completat, sa fie radiatorul? Am bagat apa pe o parte si a iesit pe partea cealalta .


--------------------
Dacia 1310 break 1989 - 2-VL-8962
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neacsugabrie
post 12 Jul 2012, 15:19
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 4 September 11






QUOTE(vecinuu @ 12 Jul 2012, 14:36)
am avut antigel, acum am si apa ca am completat, sa fie radiatorul? Am bagat apa pe o parte si a iesit pe partea cealalta .
*


Pai asa spune ,ca tu pierzi apa.Pe unde iese apa?
Iti bolboroseste in vas?
Daca pierzi apa si chiuloasa este Ok inseamna ca ai o camasa fisurata sau inelele de etansare camasi duse.Nu ai decat sa desfaci motorul.
Bafta!


--------------------
dacia solenza 2003/scala
Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vecinuu
post 12 Jul 2012, 16:38
Post #53


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 5 September 11




Mi-a iesit apa pe la vas din cauza ca a crescut apa prea mult si a dat pe langa.

12 Jul 2012, 22:24:
bolboroseste cand fierbe, se aude in radiator cum bolboroseste si da apa afara din vasu de expansiune. Daca nu apuca sa fiarba , nu pierd niciun gram de apa

This post has been edited by vecinuu: 12 Jul 2012, 21:24


--------------------
Dacia 1310 break 1989 - 2-VL-8962
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neacsugabrie
post 13 Jul 2012, 07:06
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 4 September 11




QUOTE(vecinuu @ 12 Jul 2012, 16:38)
Mi-a iesit apa pe la vas din cauza ca a crescut apa prea mult si a dat pe langa.

<span class='edit'>12 Jul 2012, 22:24:</span>
bolboroseste cand fierbe, se aude in radiator cum bolboroseste si da apa afara din vasu de expansiune. Daca nu apuca sa fiarba , nu pierd niciun gram de apa
*


Sunt simptome clare de garnitura chiuloasa arsa,camasi fisurate sau inele camasi duse.


--------------------
dacia solenza 2003/scala
Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vecinuu
post 13 Jul 2012, 09:13
Post #55


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 5 September 11




o sa incerc sa schimb radiatorul cu radiatorul unui prieten prima oara, daca nu merge am sa umblu la motor, daca mai umblu si nu pun altu direct. O sa revin cu rezultate

13 Jul 2012, 10:15:
apropo...si inainte de desfacerea chiuloasei imi facea asa...am crezut si eu a era de la garnitura dar garnitura cea veche era intacta. Apa in ulei nu am si nici pierderi nu am. Decat cand fierbe apa da pe langa vasul de expansiune, daca nu fierbe, apa ramane in aceeasi cantitate. Din cate stiam eu, daca acele garnituri de etansare sunt duse, ramaneam fara apa in vas si mi-o baga in ulei.

This post has been edited by vecinuu: 13 Jul 2012, 09:15


--------------------
Dacia 1310 break 1989 - 2-VL-8962
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neacsugabrie
post 13 Jul 2012, 10:33
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 4 September 11




QUOTE(vecinuu @ 13 Jul 2012, 09:13)
o sa incerc sa schimb radiatorul cu radiatorul unui prieten prima oara, daca nu merge am sa umblu la motor, daca mai umblu si nu pun altu direct. O sa revin cu rezultate

<span class='edit'>13 Jul 2012, 10:15:</span>
apropo...si inainte de desfacerea chiuloasei imi facea asa...am crezut si eu a era de la garnitura dar garnitura cea veche era intacta. Apa in ulei nu am si nici pierderi nu am. Decat cand fierbe apa da pe langa vasul de expansiune, daca nu fierbe, apa ramane in aceeasi cantitate. Din cate stiam eu, daca acele garnituri de etansare sunt duse, ramaneam fara apa in vas si mi-o baga in ulei.
*


Daca ai camasa fisurata presiunea creata la compresie impinge apa inapoi in circuit,deci,creste nivelul in vas,daca ai probleme la chiuloasa este posibil ca apa sa fie evacuata pe esapament.Nu cred ca-i radiatorul.


--------------------
dacia solenza 2003/scala
Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vecinuu
post 13 Jul 2012, 10:55
Post #57


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 5 September 11




am mers la masina , am mers putin cu ea , am scos furtunul din vasul de expansiune, turez motorul dar nu curge nimic de pe furtun, asa 2 3 picaturi



<span class='edit'>13 Jul 2012, 12:30:</span>
am mers la masina, am desfacut toate bujiile si pe o parte sunt caramizii spre afumate si pe cealalta albe. Atasez 2 poze pentru a vedea cum arata pe o parte si pe cealalta parte.

This post has been edited by vecinuu: 13 Jul 2012, 11:31

Attached thumbnail(s)
100_2571.JPG ( Size: 1.47mb ) Number of downloads: 536
100_2572.JPG ( Size: 1.43mb ) Number of downloads: 478


--------------------
Dacia 1310 break 1989 - 2-VL-8962
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 13 Jul 2012, 11:55
Post #58


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE(vecinuu @ 13 Jul 2012, 10:13)
o sa incerc sa schimb radiatorul cu radiatorul unui prieten prima oara, daca nu merge am sa umblu la motor, daca mai umblu si nu pun altu direct. si inainte de desfacerea chiuloasei imi facea asa...am crezut si eu a era de la garnitura dar garnitura cea veche era intacta. Apa in ulei nu am si nici pierderi nu am. Decat cand fierbe apa da pe langa vasul de expansiune, daca nu fierbe, apa ramane in aceeasi cantitate. Din cate stiam eu, daca acele garnituri de etansare sunt duse, ramaneam fara apa in vas si mi-o baga in ulei.
*


Si eu as face la fel, as lua-o pe rand (intai cu termostatul, apoi radiatorul...). Cam asa e cu garnitura; in privinta bujiilor nu stiu ce sa zic, o fi prea mare temperatura pe partea maronie a electrodului ? Ce bujii folosesti ?


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vecinuu
post 13 Jul 2012, 16:11
Post #59


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 5 September 11




bujiile sunt brisk, noi. Am avut altele, nu mai stiu ce model erau dar tot asa se faceau.

13 Jul 2012, 17:11:
Cat de curand eu cred ca-i dau foc ca mi-a mancat zilele, mi-am facut niste nervi, nu stiu ce sa-i mai fac.

This post has been edited by vecinuu: 13 Jul 2012, 16:11


--------------------
Dacia 1310 break 1989 - 2-VL-8962
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 13 Jul 2012, 16:54
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




iti recomand sa pui vas de expansiune cu 2 stuturi, uiti de aerisire; verifica fiecre furtun sa nu fie un dop pe undeva , vezi cum ai spus cu alt radiator


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th May 2025 - 04:28
Forum Renault