Dacia mărește producția
![]() ![]() ![]() |
Dacia mărește producția
mimunku |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru de rezervă Group: Members Posts: 176 Joined: 18 October 04 From: Românica ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Săndel de Brasil
2009 Daca n-ar fi proștii, deștepții ar muri de foame (Camil Petrescu)
|
|||
aphophis |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
oricum sa revenim la partea cu germania, poate cei din "diaspora" ne tin la curent, cu situatia de acolo raportat la dacia
![]() |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
Vio |
![]()
Post
#33
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Cand oi mai afla ceva, mai dau din clanta pe aci...
![]() A, uite, de exemplu ieri am constatat pe propria piele cresterea numarului de Dacii pe drumurile nemtesti: din cauza ca nu l-am vazut de troiene si drept urmare nu i-am dat prioritate, era sa ma implant intr-un Sandero care venea de pe un drum lateral... ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
IsNa |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
Pai daca ii 'abwrack'-uiai tu Sandelu', se chema ca sprijini economia Romaneasca, dat fiind ca probabil isi lua altul cu banii de pe asigurare.
![]() This post has been edited by IsNa: 23 Feb 2009, 14:28 |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
Stefan |
![]()
Post
#35
|
![]() Quite opinionated Group: Members Posts: 1.449 Joined: 18 January 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
http://economie.hotnews.ro/stiri-auto-5448...ita-ieftina.htm
QUOTE Suparat ca Dacia a inregistrat vanzari record in luna ianuarie, Tageszeitung din Berlin sare la capul masinii noastre populare. „Fara podoabe, invechita, ieftina“ o numeste autoarea Natalie Tenberg, in articolul din 25 februarie, din TAZ.de. Pe ce-i suparat TAZ: ca in ciuda „calitatilor“ de mai sus, Dacia are succes. Ca masina asta „banala“ da fata erei pe care-o parcurgem. Ca, in timp ce masinile mamei-Renault se prafuiesc, Dacia din Romania inunda Europa scuturata de criza. Ca acest „insotitor ieftin“ sparge piata, desi „se comporta ca furculitele de plastic, in comparatie cu tacamurile WFM“. Mai e suparat ca Dacia Logan, intrata initial „pe cai gri“, in Germania, ulterior a prins aripi, ajutata de o reclama-traznet. E vorba de reclama cu Fidel si Che, „dam oamenilor ce au nevoie“ si „it`s time for another revolution“. Epitetele curg garla, pe langa supararile de fond ale doamnei sau domnisoarei Tenberg: ca Franta duce zilele astea o politica economica protectionista, pe cand la VW in Germania timpul de lucru s-a scurtat. Colac peste pupaza, as zice, in vremurile astea grele Dacia circula libera, de capul ei. |
--------------------
Volkswagen
Golf 7 Variant
1,4 TSI 2013
|
|
Vio |
![]()
Post
#36
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Articolu' ca articolu', da' ar fi fain sa vedeti comentariile originale ale cititorilor germani... praf o fac pe biata vaca aroganta la care ii pute Loganu'...
![]() This post has been edited by Vio: 26 Feb 2009, 00:01 |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
aphophis |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
Vio |
![]()
Post
#38
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Pai sa asteptam cifrele pe februarie, ca pe ianuarie nu era asa clara tendinta...
![]() Ui aci un citat din ultimul comentariu, care zic eu ca e bun in loc de concluzie la intreaga poveste, transcris in exprimare usor vioreasca ![]() "Puteati sa va abtineti cu articolul asta. Dacia Logan Diesel are apropo de asta motoare commonrail de ani de zile (nota lu' Vio - palmuta la VW, ca la astia le-o trebuit mult sa se desparta de cositoarele lor de Pumpe Düse ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
minny |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
Am citit si eu mai ales comentariile. Foarte interesante. 90 la suta iau apararea Daciei. Asta mai ales ca pana la urma cei care au cumparat una, planuiesc sa cumpere sau doar au o apreciere pozitiva vis-a-vis de marca se simt direct atinsi de articol. Cumparatorul german de automobile e destul de cultivat si nu merge dus cu zaharelul sa ii spui ca a cumparat o masina demodata tinand cont de fapul ca seria eco2 aduce marca "la zi" iar la design s-a umblat vizibil. Pana la urma concluziile la toti erau ca pretul primeaza. S-a si vehiculat ca rezultatele bune ale Daciei sunt o palma data exagerarii unor aspecte ale capitalismului cum ar fi vanzarea de masini tot mai scumpe paralel cu indobitocirea oamenilor ca e o treaba ce tine de imagine deci este un "must" sa ai masini de peste 20.000 cu tot felul de briz-brizuri. Concluzia a tras-o perfect un neamt:
Meiner Meinung nach ist der Dacia einfach nur der "Volkswagen", den wir früher mit dem Käfer hatten. adica: Parerea mea este ca Dacia nu este altceva decat acel "Volkswagen" (masina poporului) care l-am avut si noi inainte prin Broscuta. As zice ca Dacia in contextul crizei a devenit masina potrivita la locul potrivit. Nu ii condamn ca mor de ciuda unii in Germania. Din multe puncte de vedere planul de salvare al industriei auto germane a creat locuri de munca in Germania mai mult pe la dealerii Dacia, Chevrolet, etc. |
--------------------
------
------
------
|
|
aphophis |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() o traducere cu babelfish gasiti mai jos, se pare ca vw a profitat cel mai tare de acest program. 38.000 de unitati vandute. Apoi ar fi Peugeot cu 24.000 de unitati vandute. Apoi urmeaza Dacia cu 22.000 de unitati vandute. Dupa aia vin si .. alte marci ca fiat, skoda ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() QUOTE A strong plus registers also the French importer Peugeot, which could sell 24,000 new vehicles with Abwrackprämie. Renault daughter Dacia deeply felt owing to the premium almost one booms in Germany. Dacia could lock 22,000 sales contracts in only three weeks. Thus a sales record appears for the Romanian cheap mark: 2008 set Dacia off altogether approximately 25,000 vehicles in Germany. From the premium likewise strongly to profit the marks Fiat (20,000 sales), Skoda (19.500) and OPEL can. The Rüsselsheimer could set so far 19,000 small cars off, above all the models OPELs Corsa and OPEL Meriva. Toyota comes according to the inquiry followed after 17.500 sales, from Hyundai with 14.500. |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
Vio |
![]()
Post
#41
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
QUOTE As zice ca Dacia in contextul crizei a devenit masina potrivita la locul potrivit. Foarte adevarat. Totusi, sa nu ne amagim ca succesul lor se datoreaza unei strategii, in care sa fi prevazut ce vine, bla bla bla... e pur si simplu clasicul "din prost noroc"... In privinta comentariilor, nu stiu daca l-ai citit pe primul de sub articol - ala cred ca e scris de un romanas, ca prea stie el amanunte despre Romania, cam peste medie pentru un neamt... ![]() ![]() "Arareori am mai citit un articol atat de mizerabil, din care cititorului ii sare in ochi chiar invidia nedisimulata. Greu de crezut ca intr-o tara in care jurnalismul a devenit destul de profesionist se mai publica astfel de articole. Cauzele mai profunde ale acestei invidii se gasesc cu siguranta in alta parte: Romania era cunoscuta - din cauza presei neprofesioniste, sa fie clar - numai ca o tara a catastrofelor, a copiilor si cainilor strazii, a frigului, intunericului, a lui Ceausescu, a revolutiei sangeroase, a caselor de copii etc. etc, clisee negative care umpleau ziarele (cu exceptii, desigur!!). Si acum vine "tara asta a foamei" si le ia lucurile de munca germanilor care lucreaza in sectorul auto, asa o obraznicie!!! Astia trebuie sa fie saraci si sa ramana saraci, pentru ca noi sa ne putem cultiva pe mai departe prejudecatile, si bineinteles nu care cumva sa se amestece ei in industria noastra, unde am ajunge daca s-ar intampla asa ceva? Sa faca bine sa cumpere ei masinile noastre, care-s de 1000 de ori mai bune ca ale lor, ca ei habar n-au cum se construiesc masinile adevarate, si aia dintre noi care cumpara ceva de genul Daciei ar trebui sa se rusineze, ca sunt aproape tradatori de tara!!! Germani, cumparati numai masini autohtone!" Cam infierbantat baietasul, in orice caz... ![]() This post has been edited by Vio: 26 Feb 2009, 09:49 |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#42
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(adimfx @ 20 Feb 2009, 10:22) E normal ca un Logan de 80.000 km mers în Germania să meargă mai bine decât un Logan de 80.000 km mers aici. Diferențele le fac drumurile! mai terminati odata cu parerile astea cu masina din afara este mai buna cu cea din romania.... nu conteaza drumurile, nu in totata germania sunt drumuri bune, soferul face o parte din diferenta, la noi majoritatea soferilor ii dau in %#&% la masina ca sunt ei piloti de rally, in schimb germanii conduc calm, relaxati.... dar de romanul pentru ca avem drumuri proaste prefera "Volzvagan" ca sunt drumurile mai bine dincolo de granite.... si el nu are ce manca.... cat ma bucur si inca fac misto de tatal meu care a dat 1500 ron pe o planetara amarata si inca 800 pentru revizie, eu cu loganelul scapand cu 250 ron ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
aphophis |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
QUOTE(Vio @ 26 Feb 2009, 09:35) Foarte adevarat. Totusi, sa nu ne amagim ca succesul lor se datoreaza unei strategii, in care sa fi prevazut ce vine, bla bla bla... e pur si simplu clasicul "din prost noroc"... In privinta comentariilor, nu stiu daca l-ai citit pe primul de sub articol - ala cred ca e scris de un romanas, ca prea stie el amanunte despre Romania, cam peste medie pentru un neamt... ![]() ![]() "Arareori am mai citit un articol atat de mizerabil, din care cititorului ii sare in ochi chiar invidia nedisimulata. Greu de crezut ca intr-o tara in care jurnalismul a devenit destul de profesionist se mai publica astfel de articole. Cauzele mai profunde ale acestei invidii se gasesc cu siguranta in alta parte: Romania era cunoscuta - din cauza presei neprofesioniste, sa fie clar - numai ca o tara a catastrofelor, a copiilor si cainilor strazii, a frigului, intunericului, a lui Ceausescu, a revolutiei sangeroase, a caselor de copii etc. etc, clisee negative care umpleau ziarele (cu exceptii, desigur!!). Si acum vine "tara asta a foamei" si le ia lucurile de munca germanilor care lucreaza in sectorul auto, asa o obraznicie!!! Astia trebuie sa fie saraci si sa ramana saraci, pentru ca noi sa ne putem cultiva pe mai departe prejudecatile, si bineinteles nu care cumva sa se amestece ei in industria noastra, unde am ajunge daca s-ar intampla asa ceva? Sa faca bine sa cumpere ei masinile noastre, care-s de 1000 de ori mai bune ca ale lor, ca ei habar n-au cum se construiesc masinile adevarate, si aia dintre noi care cumpara ceva de genul Daciei ar trebui sa se rusineze, ca sunt aproape tradatori de tara!!! Germani, cumparati numai masini autohtone!" Cam infierbantat baietasul, in orice caz... ![]() nu e chiar noroc, adica e noroc ca s-au gandit nemtii sa faca programul asta, insa fiind o masina corecta, mai mare ca si concurenta si mai ieftina, a avut sanse de la inceput. Atata doar ca poate aia de la dacia-renault , poate au fost luati pre nepregatite. Oricum, fierul trebuie batut cat e cald |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
smailmiami |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 318 Joined: 7 September 06 ![]() |
Are dreptate baiatul ala ...
|
--------------------
Daewoo
Leganza
2004
- DJ-10-DKL
|
|
Vio |
![]()
Post
#45
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Statistica aia de vanzari cu prima de casare cu VW-38.000, Peugeot-24.000, Dacia-22.000 apare si in AMS Deutschland pe care l-am primit ieri... Dar e vorba de situatia pana la 10.02., si mai trebuie adaugat ceva: VW a vandut atatea pentru ca a plusat pe Polo cu un discount de inca 2000 pe langa aia 2500 de la stat...
Se pare insa ca händlerii incep sa se faca magari, cu atitudini de genul: "pe langa ca iti da statu' mocca 2500, mai vrei si discount?... ciuciu!...". Am vazut un reportaj fain facut cu camera ascunsa de RTL (parca?...), in care doi reporteri umblau pe la diferite Autohausuri si incercau sa negocieze reduceri in 2 variante: 1. spuneau de la bun inceput ca se baga si la Abwrackprämie, caz in care nu primeau sau primeau reduceri suplimentare modeste; 2. Faceau pe nevinovatii, negociau un discount baban, si DUPA AIA mentionau ca beneficiaza si de cei 2500 de euro... Evident, morala era: daca vreti masina ieftina, faceti ca la punctu' 2... ![]() |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
Modus |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
testike |
![]()
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Pai si la Logan o planetara era vreo 8 mil ultima oara cand am intrebat de pret(fara manopera) , deci cel putin planetara nu ai schimbat-o de banii astia..
This post has been edited by testike: 27 Feb 2009, 12:10 |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
smailmiami |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 318 Joined: 7 September 06 ![]() |
Am intrebat eu iesri. Cea mai ieftina planetara originala de dreapta era 960 de lei. Una englezeasca era intr-adevar 230 lei.
|
--------------------
Daewoo
Leganza
2004
- DJ-10-DKL
|
|
aphophis |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
vio, mai zic ceva nemtii de vanzarile daciei in germania?
![]() |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
Vio |
![]()
Post
#50
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Pe net nu am mai gasit nimic, probabil peste vreo saptamana cand vine AMS-ul ala nou sa stim mai mult...
![]() A, cica deja s-or dus aproape un sfert din locurile din program - 140.000 de cereri de premie... ma gandesc ca o bucata buna de aci o avea si Dracia... ![]() ![]() This post has been edited by Vio: 4 Mar 2009, 22:31 |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
aphophis |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
vanzarile pe februarie 2009 in germania. Cred ca sunt mentionate aici, doar masinile livrate, e posibil ca boomul sa apara in urmatoarele luni, cand dacia va reusi sa livreze masinile comandate (cele de care s-a vorbit pana acum)
http://www.autobild.de/artikel/hitliste-fe...009_864163.html Ajung si eu la concluzia lui Vio, ca desi probabil au suficient de multe comenzi, trebuie sa le si livreze, ca sa poata fi considerate vanzari |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
aphophis |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
http://www.france24.com/fr/20090306-report...manie-allemagne
un reportaj frantuzesc despre dacia si programul rabla nemtesc. Se spun lucruri noi? Mai ales referitor la cifrele de vanzari? |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
Vio |
![]()
Post
#53
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Bombane ceva nenea frantuzu ca in o luna si ceva din 2009 or vandut Dacii cat in tot anul 2008...
Am in fata vanzarile de Germania pe februarie... interesanta treaba... aparitia lui Sandero a impartit tot mai tare vanzarile pe modele, in asa fel incat la nivel de modele individuale Dacia pica din Top 50 (unde interesant, pe ultimul loc intra Megane - nu stiu care - cu 1838 februarie si 2843 ianuarie + februarie)... La vanzari pe global Dacia e pe locul 22, cu 2859 (+62,7%) pe februarie si respectiv 4819 (+44,6%) pe ianuarie + februarie... Nu stiu ce sa zic... sunt tot mai convins ca aici e vorba numai de masinile livrate efectiv, nu de cele comandate si cu termen de livrare care se intinde pana in aprilie sau chiar mai bine, care sunt mult mai multe... Intr-un alt articol de AMS am gasit urmatoarea statistica a numarului de CONTRACTE incheiate, in care apar unele schimbari totusi: 1. VW 90.000 2. Skoda 49.000 3. Opel 40.000 4. Fiat 30.000 5. Renault/Dacia 30.000 (interesant, amandoua la gramada...) 6. Ford 28.000 7. Peugeot 20.000 8. Nissan 20.000 9. Toyota 20.000 10. Hyundai 18.000 (situatie la inceputul lui martie). Oricum e o pozitie onorabila de-a dreptul... Au dat nemtii un impuls clar pietei cu Prämia lor: per total februarie sunt in Deutschland 277.740 de noi inmatriculari, cu 21,5% peste aceeasi luna 2008... This post has been edited by Vio: 12 Mar 2009, 23:33 |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
aphophis |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
pai in 2008 au vandut in germania 25 506 bucati.
![]() This post has been edited by aphophis: 12 Mar 2009, 23:35 |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
Vio |
![]()
Post
#55
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Pai zicea nenea ala din clip ca se lucreaza si sambete la Pitesti ca sa tina pasul... si madamele de la relatii clienti de la händleru' meu de aci erau deja satule de-a dreptul (am fo' sambata sa schimb o bobina), ca aproape toata lumea care le intra in pravalie numa' Datschia in sus si in jos... Da' las' ca tot ii bine, ca de cat or bombanit de ea sa vedeti ce misto si corect o pronunta in ultimul timp...
![]() Mey, apropo, tot sambata la ei in showroom am vazut un Sandero rosu sange (nu stiu ce echipare) inclusiv cu spoilerele vopsite si jante de alu, si pot sa spun ca arata periculos de bine... ![]() |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
aphophis |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
si in austria se pregateste un program "rabla", acolo se vor acorda insa 1500 de euro,sa vedem daca dacia va prinde si acolo:
QUOTE L’Autriche va mettre en place une prime à la casse afin de soutenir son marché automobile (cf. revue de presse du 23/1/09). La mesure concerne toutes les voitures immatriculées avant le 1er janvier 1996 (donc satisfaisant aux normes Euro-0 et Euro-1), ce qui correspond à environ un million de voitures (sur un parc de 4,5 millions). Elle sera effective du 1er avril au 31 décembre 2009 : pendant cette période, les acheteurs désireux de bénéficier de la prime de 1 500 euros pour la mise au rebut de leur ancien véhicule devront acquérir une voiture neuve satisfaisant au moins à la norme Euro-4. (DER STANDARD 11/3/09) http://www.ccfa.fr/revue-de-presse/autrich...r-en-avril.html 13 Mar 2009, 23:29: http://www.capital.ro/articol/sandero-poat...nia-117596.html oare de ce nu aduc masini din maroc si rusia? Facand editii speciale astfel incat sa nu fie identice cu versiunile produse in romania. Eu stiu.. ceva combinatie care sa iasa bine la pret si al dotarilor. Daca nu fac fata la comenzi, eu asta as face, daca nu ar fi impedimente de ordin tehnic dpdv al diferentelor dintre masinile produse aici si cele produse in rusia si maroc This post has been edited by aphophis: 13 Mar 2009, 23:29 |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
klaus |
![]()
Post
#57
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Maroc si Rusia nu sunt membre UE. De unde si o taxa vamala din poigné de 10%
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
aphophis |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
mister elucidat
![]() |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
minny |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
Autoritatile germane au decis triplarea fondurilor programului Rabla, de la 1,5 miliarde euro, la cinci miliarde euro, astfel ca doua milioane de oameni isi vor putea lua masini noi, primind o prima de casare de 2.500 euro, in schimbul renuntarii la masina mai veche de noua ani, noteaza AFP.
Programul Rabla german avea initial 600.000 de locuri, dar s-au inscris peste 1,2 milioane de persoane, ca dovada a succesului urias de care s-a bucurat initiativa pusa rapid la punct de autoritati. Daca noul buget de cinci miliarde euro va fi epuizat pana la finele anului, programul nu va mai fi extins, insa nici prima de casare nu a fost redusa, asa cum se asteptau unele voci din piata. Presa a scris recent ca succesul programului Rabla da deja dureri de cap autoritatilor, datorita bugetului tot mai mare. Programul a fost criticat de unii pe motiv ca i-a facut pe multi nemti sa-si ia masina, desi nu aveau nici cea mai mica intentia sa faca asta, insa au fost atrasi de prima de casare. Criticii spun ca nemtii si-au pierdut ratiunea si fac cheltuieli inutile. Pe de alta parte, multi producatori auto si-au marit productia datorita programului, iar cei de la Dacia declarau recent ca sase luni de acum incolo au comenzi pentru program. Programul a ajutat in special masinile mici, gen Polo, Sandero si Fabia, iar piata a urcat cu 20% in februarie si 40% in martie, in conditiile in care alte piete mari scad dur. In Germania se vand anual peste 3 milioane de masini noi. E foarte posibil ca anul acesta doua treimi din cei care-si iau autoturisme noi sa beneficieze de prima de casare. Sursa: Hotnews |
--------------------
------
------
------
|
|
R_a_z_v_a_n |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 15 December 08 ![]() |
Importatorii autohtoni cred că, peste un an sau doi, Daciile vor reveni în țară ca produse foarte ieftine la mâna a doua.
Dacia ar putea exporta în acest an trei sferturi din producție. În 2008 s-au vândut în Germania 25.000 Dacii, însă în primul trimestru al lui 2009 această țară a devenit a doua piață de vânzare a mașinilor românești, printr-un program similar Rablei autohtone. Dacă francezii au spus că Dacia este o oază în vreme de criză, nemții sunt mai sinceri cu privire la alegerile lor- au ales mașina „pentru că este ieftină și utilă ca o furculiță de plastic la picnic”, conform variantei online a ziarului Die Tageszeitung. Argumentele nemților explică într-un fel atitudinea importatorilor autohtoni de mașini la mâna a doua, care estimează ce peste un an sau doi, toate Daciile de la nemți vor fi cumpărate de români la prețuri foarte mici și vor ajunge un factor de poluare extrem de nociv. Până atunci, guvernanții nemți iau în calcul să extindă programul de înnoire a parcului auto, fapt care ar putea urca vânzările constructorului de la Mioveni către 150.000 unități doar pe această piață. Dacia este promovată în Germania ca „mașina de 5.000 euro” pentru că din prețul de 7.500 euro se scad cei 2.500 euro dați de stat. Pasiunea de moment a nemților pentru Dacia e explicată prin faptul că nu are un design sofisticat, tehnic nu e foarte performantă, și costă puțin, exact opusul mărcilor lor tradiționale. „E ca și cum ai înlocui tacâmurile de argint cu unele de plastic. Trebuie să facem economie”, a încercat să-și explice alegerea un cumpărător. Acest lucru a reprezentat un impuls nesperat pentru constructorul de la Mioveni, care a fost nevoit să oprească producția de mai multe ori din toamna lui 2008 și care i-ar putea crește vânzările cu circa 15 procente într-un an în care mai mulți constructori se luptă să nu dea faliment. În plus, pe piețele externe ar putea ajunge cam trei sferturi din tot ce va produce constructorul, o creștere însemnată raportat la cele 67 de procente exportate în 2008. În prezent, producția Dacia este de 1.200 unități pe zi, dintre care 610 Sandero și 360 Logan MCV, cele mai cerute modele în Europa de Vest. Pareri? LE: Multumesc moderatorilor pentru lipirea la topicul existent. ![]() This post has been edited by R_a_z_v_a_n: 9 Apr 2009, 12:33 |
--------------------
Passat
B5.5 AVB+
2004
- OT-97-DAR "Vorbeste putin, asculta mult si niciodata nu vei gresi."
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 02:07 |