Andy's Logan, Ambition 1.6 MPI
![]() ![]() |
Andy's Logan, Ambition 1.6 MPI
Saint666 |
![]()
Post
#391
|
||
![]() E X I S T A M Group: Members Posts: 423 Joined: 7 November 05 From: Bucuresti - Diham ![]() |
Attached thumbnail(s) P1080017.JPG ( Size: 157.77k ) Number of downloads: 863 |
||
--------------------
Dacia
Duster Dci 4x4
2012
- B
|
|||
Andy_ACS |
![]()
Post
#392
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Merci! - e posibil sa mearga. Insa acolo e doar pompa, pretul ala mai mare e pt tot ansamblul, cu filtru de combustibil si ce o mai avea pe acolo.
Am vorbit ca maine seara sa o pun pe tester, sa vad ce informatii noi rezulta din asta. In functie de rezultat vad ce voi face in continuare. Va tin la curent cu evolutia. |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
Saint666 |
![]()
Post
#393
|
![]() E X I S T A M Group: Members Posts: 423 Joined: 7 November 05 From: Bucuresti - Diham ![]() |
Succes. Ar fi bine sa mearga inlocuita doar pompa in sine.
|
--------------------
Dacia
Duster Dci 4x4
2012
- B
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#394
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Eu la solenza am probleme cu pompa de luni bune,dar NU SE PUNE PROBLEMA SA NU PORNEASCA,intrerupe cand o calc brusc sau cand depasesc 100-110 km la ora.Se curata pompa,bine in cazul tau la logan e mai usor ,la solenza trebuie sa dau rezervorul jos
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
Dsign |
![]()
Post
#395
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Merge inlocuiuta doar pompa in sine, insa trebuie umblat la niste furtune care se desfac doar cu aer cald. Recomand sa ai la indemana aer cu presiune, inainte de a desface capacul si a scoate pompa sa cureti mizeria adunata pe rezervor. Ca sa faci asta, scoti capacul negru mare prin care trec firele, e ala care se vede dupa ce dai bancheta la o parte.
Piulita aia mare se desface cu un lemn batut in cap sau cu o cheie speciala. Eu mi-am facut din 2 fiare o cheie de-asta (de fapt tatal unui amic a sudat-o) si e perfecta. Atentie! Pretul de 500 lei este exaagerat. Cauta cu atentie ca gasesti pompe bune la preturi mici. Cu 500 lei faci deja treaba tuning, cu pompe de inalta presiune de la alte masini. |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#396
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Multumesc pentru explicatii Dsign.
Am curatat deja destul de bine zona de deasupra pompei. Eu inca sper ca dupa ce o desfac sa curat filtrul ei si sa mearga... Practic ea nu e arsa, insa in alea 2 secunde cand pun contactul nu reuseste sa amorseze, posibil sa fie un gunoi ceva asezat acolo. Daca nu reusesc sa o resuscitez as incerca sa schimb doar pompa, nu tot ansamblul. Am mai citit si eu si ai dreptate, 500 ron e mult sa dau aiurea pe tot ansamblul daca eu am doar probleme cu pompa. Deseara o sa incerc sa o pun pe un tester sa vad daca obtin ceva informatii noi. |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
cdadan |
![]()
Post
#397
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Andy, daca pompa e de vina, citeste inca o data ce a scris Catalin.
QUOTE(C a t a l i n @ 15 Aug 2011, 16:04) Da, nu băzăia când puneam contactul. Când bați în ea sau în rezervor ai șanse să miști puțin rotorul și astfel cărbunii să calce mai bine pe colector. QUOTE(C a t a l i n @ 15 Aug 2011, 15:51) Am curățat pompa și am pus-o la loc, a mai mers vreo 2-3 săptămâni parcă, iar apoi m-a lăsat în drum. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#398
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Schimbi doar pompa electrica, nu tot ansamblul. Original Bosch este maxim 300 lei.
Cat priveste desfacerea piulitei, eu am desfacut-o cu o cheie cu lant. Se mai poate desface si cu o curea de distributie si un patent. Oringul il lasi pe gatul rezervorului, are obiceiul sa se deformeze si nu-l mai poti refolosi. Cat priveste conductele, nu stiu cum este la Logan, dar la Solenza nu se desface nici o conducta cu aer cald, are niste cuplaje rapide. Trebuie sa folosesti o carpa cand le desfaci pentru ca sistemul este sub presiune. Vezi ca este un topic facut de klaus la tutoriale. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
Dsign |
![]()
Post
#399
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Da, cuplele rapide sunt la locul lor. Insa e valabila treaba doar pt intreg ansamblul. Mai tarziu, daca vrei sa inlocuiesti doar pompa, trebuie s-o scoti, si are niste tampenii de furtune de plastic bagate cu forta acolo.
Eu am sucit si am invartit saracul ansamblu pe toate partile si nu mi-am dat seama cum se curata filtrul... Are intr-adevar o mica sita la fund, insa nu cred ca aia e tot elementul filtrant. Se vedea ceva mare inauntru, dar n-am ajuns sa desfac. Pompa mea nu avea nimic, am desfacut-o de curiozitate si nu vroiam sa stric ceva. |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#400
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Dsign |
![]()
Post
#401
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Pai i-am zis omului ca nu-i trebuie d-alea, atat. Si da, ii lipseste unui Logan cu un motor capabil.
Aici http://www.daciaclub.ro/Pompa-de-benzina-d...uta-t25486.html este tutorialul lui Klaus. |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#402
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Am citit tutorialul deja.
Azi nu a putut baiatul cu testerul sa vina, a fost ocupat, am lasat pe maine. Masina sta in continuare imobilizata in parcare. Deci sa inteleg ca daca vreau sa scot pompa electrica din andsamblu si sa o inlocuiesc e complicat? Nu iese asa usor? Am citit si de garnitura aia buclucasa, o sa incerc sa o las la locul ei, merci mult de atentionare. |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#403
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
cdadan |
![]()
Post
#404
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Dsign |
![]()
Post
#405
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
cred ca nu mai e cazul sa va amintesc ca am obtinut rezultate bune cu minim de costuri... Ce va mai place sa va bateti joc
![]() Andy, se poate scoate pompa, insa va trebui sa incalzesti un pic 2 furtune, cu grija si rabdare le scoti. Ideea e sa nu le rupi. Dupa aia le montezi si te ajuti cu coliere mici metalice, sa fii sigur ca nu scapa. |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
argon |
![]()
Post
#406
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#407
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Pompa mea este identica cu cea din topicul mai sus amintit. Poate la Logan sunt mai multe modele, nu vreau sa contrazic pe nimeni. Sincer, nu am scos nici un fel de furtun cu aer cald si nici nu am pus vreun colier. Am scos doar din pompa propriu-zisa prin invartire si usoara tragere si l-am montat la loc. Au trecut mai bine de doi ani si nu am nici o problema. Pompa are niste striuri pentru a preveni iesirea acelui furtun.
Se face bucati foarte simplu. Cand se scoate partea inferioara unde este filtrul trebuie putina atentie sa nu se crape sau sa se sparga plasticul, este destul de casant. Am folosit o surubelnita dreapta cu varful mai lat in care am lovit usor cu un ciocan. A iesit imediat. Cand o sa o scoti din rezervor, o sa-ti dai seama imediat cum trebuie procedat. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#408
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Deznodamantul aventurii:
Am dus azi la pranz masina la service, au facut baietii de acolo ceva teste si au concluzionat ca pompa de benzina trebuie inlocuita. Asta seara am fost si am ridicat atelajul, m-am intors bucuros acasa, dar cu 350 ron mai putin in buzunar. Pentru cine are probeme asemanatoare - ca om trecut prin experienta asta - daca va lasa undeva in drum incercati sa ciocaniti usor in pompa (in capac). Pana la urma isi da drumul si veti reusi sa ajungeti cu ea acasa/in service. Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
BZN |
![]()
Post
#409
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Ti-au spus de ce a picat? Masina n-are un rulaj mare...
Acum exact doua saptamani o parcasei la cateva masini distanta de a mea, in parcarea de vis-a-vis de "Viitorul". ![]() |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#410
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Salut BZN
![]() Nu stiau nici ei de ce a picat. Mecanicul care a lucrat la ea a zis ca 55.000 km sunt foarte putini pentru ca pompa sa pice. Cine stie. Oricum ea nu se arsese, facea ceva figuri, uneori nu pornea. Daca o ciocaneam cu o cheie mergea. Dupa parerea mea e posibil sa fi fost o problema cu carbunii, iar cand o loveam putin se 'asezau'. Apoi in mers dupa ce prindea viteza mergea. Am si pompa veche, insa e capsata. Poate daca am intr-o zi chef o sa tai sa vad ce e inauntru, desi deja stiu din topicul lui Klaus. This post has been edited by Andy_ACS: 19 Aug 2011, 09:24 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#411
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Filtrul acela cum era ?
Daca era imbacsit cu o pulbere fina de culoare maro (cum este si in pozele din topicul respectiv), benzina nu mai trecea prin el cum ar fi trebuit. Eu am schimbat-o la mai putini kilometri decat tine, dar se oprea doar in mers la drum lung. In oras mergea foarte bine. Nu se bloca, insa nu mai avea bazaitul acela strident, ci facea ca o rasnita de cafea. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#412
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
La mine singura problema a fost motorasul, in rest totul ok. Am schimbat doar motorasul, nu tot ansamblul.
|
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#413
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Si eu am schimbat doar motorasul, nu are rost sa schimbi tot.
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#414
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Bine că ai rezolvat și ai primit și pompa veche. Nu de alta dar se pare că în ziua de azi rar se schimbă cu adevărat în service piesele din factură.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#415
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Profitand de cateva zile de concediu am fost la o tura cu masina pe urmatorul traseu:
Ziua 1: Craiova - Slatina - Pitesti - Curtea de Arges - Transfagarasan - Balea Lac (popas aici) - Cartisoara - Sibiu (am dormit aici o noapte + vizitat orasul) Ziua 2: Sibiu - Sebes - Transalpina pe la Obarsia Lotrului - Ranca - Novaci - Craiova Iesirea a totalizat 630 km. Viteza media a fost de 53km/h, consumul mediu a fost de 6%. Am fost trei persoane plus bagaje, AC folosit 30% din timp. Acum am cam 56500 km. Masina s-a comportat bine, insa un minus este faptul ca de fiecare data cand merg mai mult de 150-200 km dintr-o bucata ma doare rau genunchiul drept, cred ca pozitia la volan e deficitara. Am incercat diverse reglaje dar degeaba. Transagarasanul l-am mai facut acum 2 ani, este un drum spectaculos, in partea sudica imediat dupa baraj drumul este foarte prost, cu multe gropi, trebuie abordat prudent (~15km). Partea nordica are drum bun. Sibiul nu il mai vazusem de mult, frumos oras, centrul vechi degaje o atmosfera aparte. Am remarcat ca sunt foarte multe piste de biciclete si foarte multi biciclisti, iar lumea pare mai calma. Transalpina e un traseu spectaculos, mai dificil pentru masina si sofer decat Transagarasanul. Sunt curbe foarte foarte stranse si cu panta mare. Am mai foat doar pana la ranca din sud, insa nu l-am starbatut in totlitate pana acum. In partea de nord pana la Obarsia Lotrului se fac lucrari, multe portiuni de macadam, muncitori. Atasez si cateva poze. This post has been edited by Andy_ACS: 26 Aug 2011, 09:34 Attached thumbnail(s) 1.jpg ( Size: 562.58k ) Number of downloads: 479 2.jpg ( Size: 408.67k ) Number of downloads: 474 3.jpg ( Size: 543k ) Number of downloads: 473 4.jpg ( Size: 593.71k ) Number of downloads: 463 5.jpg ( Size: 507.77k ) Number of downloads: 200 6.jpg ( Size: 535.61k ) Number of downloads: 155 7.jpg ( Size: 480.2k ) Number of downloads: 140 8.jpg ( Size: 379.97k ) Number of downloads: 141 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
danutsb |
![]()
Post
#416
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 15 September 07 ![]() |
De cand cu centura s-a mai descongestionat traficul in oras. Daca tot ai ajuns la Sibiu, musai mers pe la Cisnadioara (la cetate), la Paltinis, la muzeul satului... poate alta data
![]() |
--------------------
Wir
leben
Autos
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#417
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Da, cu alta ocaze. Am avut timp doar pentru o tura in centrul vechi, am apreciat atmosfera de acolo. De asemenea am fost impresionat de numarul mare de piste de biciclete, frumos marcate, si de numarul mare de biciclisti. Frumos orasul.
Ieri am participat si eu (alaturi de aproximativ alti 100 de biciclisti) la o tura de protest in Craiova, ne dorim si noi aici cateva piste de biciclete. De asemenea se zvoneste ca edilii vor sa INTERZICA circulatia bicicletelor in oras, fapt ce mie mi se pare o mare tampenie. |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#418
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
pe transalpina n-ai facut poze ?
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#419
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Am facut cateva, dar mai mult cu membrii expeditiei.
O sa verific daca am 1-2 cu drum/peisaje Edit: Am gasit 3. Drumul e foarte spectaculos, insa nu am oprit decat o singura data dupa ce am trecut de portiunea cea mai periculoasa. Ori nu erau locuri de oprire in siguranta, ori era prea aglomerat. This post has been edited by Andy_ACS: 27 Aug 2011, 16:08 Attached thumbnail(s) 2011_08_24_12.08.04.jpg ( Size: 399.72k ) Number of downloads: 107 2011_08_24_12.08.10.jpg ( Size: 414.42k ) Number of downloads: 101 2011_08_24_12.08.43.jpg ( Size: 400.72k ) Number of downloads: 102 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
BZN |
![]()
Post
#420
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 21:18 |