DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

57 Pages « < 39 40 41 42 43 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Montarea unui electroventilator, cum se monteaza?

cristiman46
post 30 Dec 2009, 20:31
Post #1201


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 10 September 09




Distanta e data de distantierele alea care tine electoventilatorul de radiator.(sunt distantiere de filtru de aer) Distanta intre pale si radiator este de ~5-6 mm nu am masurat exact.

30 Dec 2009, 20:32:
Se vede si in poza ca e destul de aproape.

This post has been edited by cristiman46: 30 Dec 2009, 20:32


--------------------
dacia 1310 berlina 1988 - ph 02 utk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 31 Dec 2009, 08:55
Post #1202


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




pai stiu ce sunt alea. eu am pus fara, si ma intrebam daca ar conta distanta la care este situata elicea. adica o distanta mai mica fata de radiator imbunatateste performantele(suge mai bine), sau o distanta mai mare?

la al meu e suport facut de mine. cel vechi l-am dat jos, statea la distanta foarte mare(nici nu incapea in compartimentul motor(intre capac distributie si radiator)).

This post has been edited by pirvumark: 31 Dec 2009, 08:58

Attached thumbnail(s)
Imagine_198_.jpg ( Size: 353.63k ) Number of downloads: 804
Imagine_257_.jpg ( Size: 343.71k ) Number of downloads: 874


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristiman46
post 31 Dec 2009, 10:16
Post #1203


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 10 September 09




pirvumark E putin diferit electroventilatorul meu.Prinderea lui se face cu trei suruburi nu cu doua ca la tine si motorasul e complet 'capsulat ' adica nu se vede bucsa aia de bronz din capatul motorasului .Carcasa motorasului acopera tot nu se vede axul.Sa stii ca si la mine distanta dintre motoras si capacul de la pompa de apa e de 3-4 mm.

31 Dec 2009, 10:18:
Distanta dintre pale si radiator e la fel ca la tine.Nu stiu daca conteaza distanta asta asa de mult.

31 Dec 2009, 10:24:
Si nu se simte vibratia electroventilatorului cand porneste ca vad ca nu ai nici un fel de bucsi de cauciuc sa atenueze un pic???

This post has been edited by cristiman46: 31 Dec 2009, 10:24


--------------------
dacia 1310 berlina 1988 - ph 02 utk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 31 Dec 2009, 11:42
Post #1204


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




pai, cand l-am cumparat era tot cu 3 gauri(cel original), dar asta e facut de mine ca nu imi placea cum intra.
distanta dintre motoras si bloc motor sau pompa de apa e tot cam asa 3-4 mm si la mine.
si curios, nu se simte nimic atunci cand porneste. nici un fel de vibratie. nici nu il aud, decat daca e la relantiu cand porneste. in rest doar martorul din buton imi spune ca a pornit.

This post has been edited by pirvumark: 31 Dec 2009, 11:45

Attached thumbnail(s)
Imagine_256_.jpg ( Size: 380.77k ) Number of downloads: 898


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristiman46
post 31 Dec 2009, 15:25
Post #1205


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 10 September 09




Photo_0159.jpg ( Size: 594.55k ) Number of downloads: 899
Photo_0158.jpg ( Size: 587.48k ) Number of downloads: 897
si eu am pus martor in bord si se aprinde cand porneste electroventilatorul si am pus si un buton sa il pornesc eu in caz ca se strica termocupla.


--------------------
dacia 1310 berlina 1988 - ph 02 utk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 31 Dec 2009, 20:30
Post #1206


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




frumos motor. curat, ingrijit. si eu aveam mania asta cu pastrarea curateniei, dar daca tot ridicam capota sa il sterg ma apucam si de bijutereala si aveam probleme mai tot timpul. parca mi se parea ca nu e nivelul bun, parca aia, parca aia. am vreo 2 ani de cand m-am lasat de sportul asta. nu e el curat dar merge struna. si cand zic ca e murdar, nu e de ulei sau altceva. e apa cu praf de prin balti, noroi.


iar martorul de la elv il am incorporat in buton. cand porneste elv se aprinde si becul din buton. daca pornesc din buton tot asa.

This post has been edited by pirvumark: 31 Dec 2009, 20:34

Attached thumbnail(s)
Imagine_259_.jpg ( Size: 378.12k ) Number of downloads: 432
elv1.JPG ( Size: 41.3k ) Number of downloads: 374


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 14 Jan 2010, 17:53
Post #1207


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




de vreo termocupla care sa deschida pe la 78 de grade ati auzit?
daca da spuneti-mi si mie unde gasesc va rog!


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 14 Jan 2010, 18:17
Post #1208


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




QUOTE(pirvumark @ 31 Dec 2009, 20:30)
frumos motor. curat, ingrijit. si eu aveam mania asta cu pastrarea curateniei, dar daca tot ridicam capota sa il sterg ma apucam si de bijutereala si aveam probleme mai tot timpul. parca mi se parea ca nu e nivelul bun, parca aia, parca aia. am vreo 2 ani de cand m-am lasat de sportul asta. nu e el curat dar merge struna. si cand zic ca e murdar, nu e de ulei sau altceva. e apa cu praf de prin balti, noroi.
iar martorul de la elv il am incorporat in buton. cand porneste elv se aprinde si becul din buton. daca pornesc din buton tot asa.
*



chiar daca sunt offtopic tre sa iti zic: cauta si tu pe la dezmembrari si pune scutul termic inapoi la electromotor ca s-ar putea sa ramai fara el


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gaba
post 15 Jan 2010, 14:02
Post #1209


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 11 April 06




La mine distanta intre radiator si elice e maxim 1,5 mm (daca o fac mai mare nu reusesc sa scot cureaua de pe motor) dar asa suna ca dracu ...

This post has been edited by Gaba: 15 Jan 2010, 14:04


--------------------
ex:dacia 1310 97' Dacia 1310 - MS xx xxx
Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 16 Jan 2010, 15:51
Post #1210


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




scut nu am avut de cand e masina. sincer nici nu am stiut ca dacia are scut termic pana unchiul meu nu a cumparat o dacie noua prin 2000 si am ramas uimit de tabla aia cu asbest sau ce e ala in plus, care pe urma am inteles ca are rol de scut termic.
masina merge asa de 15 ani si nu am avut niciodata probleme cu el din cauza asta. de fapt nici nu am avut probleme cu electromotorul pana acuma, in afara de un schimb de carbuni si 2 bobine. asta in 15 ani, reamintesc.
pornirea o am usoara, nu trebuie sa invarta mult. mai nasol la cald dar si atunci o ia destul de repejor.

16 Jan 2010, 15:54:
adica tu il tii aproape lipit de radiator nu? face zgomote nasoale. pe mine nu m-ar deranja asta. vreau sa stiu doar daca e mai eficient pozitionat aproape. ca daca da il mut si eu mai aproape.
adica poate "suge" mai bine aerul, creand o circulatie mai buna, flux mai mare de aer, racire mai rapida .

This post has been edited by pirvumark: 16 Jan 2010, 15:54


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gaba
post 18 Jan 2010, 12:04
Post #1211


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 11 April 06




Adevarul e ca nu sunt de loc sigur ... dar ma bazam pe o idee .. cu cit e mai aproape cu atat sunt mai sigur ca trage aer prin radiator . Daca e mai departe sunt sanse sa apara "vartejuri" de aer pe partea de exterior a elicei "acea buza exterioara" deci sa nu treaca chiar prin radiator aerul (de aceea as fi preferat varianta cu "cusca" si 4 pale mari .... nu prea stiu sa ma fac inteles dar o sa incerc sa desenez .


--------------------
ex:dacia 1310 97' Dacia 1310 - MS xx xxx
Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 18 Jan 2010, 17:50
Post #1212


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




las ca te-am inteles perfect. adica varianta cealalta de elv, cu 4 pale. pai si eu am intrebat pe aici care e mai eficient, dar au cam dat-o cotita colegii nostri care au elv. nu au zis nimic sigur. ca in politica. se trece de la un subiect la altul evitand raspunsul.


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
za_kristake
post 18 Jan 2010, 19:58
Post #1213


Membru autentic


Group: Members
Posts: 628
Joined: 9 March 08
From: Sibiu




QUOTE(pirvumark @ 18 Jan 2010, 17:50)
pai si eu am intrebat pe aici care e mai eficient, dar au cam dat-o cotita colegii nostri care au elv. nu au zis nimic sigur. ca in politica. se trece de la un subiect la altul evitand raspunsul.
*


Puteai sa le incerci pe amandoua, cel cu randament mai bun ramanea. Dar se pare ca mai sunt multi cu frica de lucru.


--------------------
1310 L 1997 - SB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 18 Jan 2010, 19:59
Post #1214


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




daca il aveam pe al doilea nu mai intrebam pe forum.


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 18 Jan 2010, 20:41
Post #1215


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




pai daca vrei poti face in asa fel incit al doilea sa plece mai tirziu pe la 80 grade , in cazul in care primul nu face fata
ca o nota ventilatoarele care au fost proiectate sa traga (pe interiorul radiatorului) nu merge pus in fata , chiar daca se schimba sensul nu are eficienta


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 18 Jan 2010, 20:45
Post #1216


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




merg puse si in fata ,DAR TREBE INTOARSA PALETA/ELICEA PE AX

This post has been edited by vladut88: 18 Jan 2010, 20:45


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 19 Jan 2010, 21:07
Post #1217


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




pai si cum o fixezi daca o intorci. ca ea are un stift cu un canel in care se prinde pentru a nu se invarti pe ax. si in plus are si pozitia lu peste de techinui si tai prin fata pe acolo. am incercat eu sa pun in fata si statea pornit 10 minute dupa ce opream daca aveam ghinionul sa porneasca dupa.
deci randament foarte prost cu el montat in fata(doar sensul schimbat, nu elicea).
apropo. voi stiti de vreo termocupla care sa deschida la saptezeci si ceva de grade, max 80? nu conteaza filetul si alte dimensiuni. doar temperatura sa o aiba pe asta.

This post has been edited by pirvumark: 19 Jan 2010, 21:08

Attached thumbnail(s)
Imagine_163_.jpg ( Size: 274.65k ) Number of downloads: 237
normal_Imagine_162_.jpg ( Size: 77.48k ) Number of downloads: 159


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 20 Jan 2010, 14:45
Post #1218


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Vladut, degeaba schimbi sensul de rotatie prin inversarea alimentarii pe ventilator. Daca te uiti cu mare atentie vei observa ca palele au o anumita geometrie care, din pacate, nu este simetrica si de aceea, daca nu intorci si palele invers nu vor avea eficienta pentru care au fost concepute... va fi ceva, dar mult mai putin. Palele alea nu sunt acolo doar asa pur si simplu, ci au o forma usor elicoidala, ceea ce permite un randament optim in conditiile de exploatare prevazute de proiectant. Daca schimbi sensul de rotatie, ar insemna sa schimbi si geometria palelor, ceaa ce nu poti face fiindca sunt turnate intr-o forma definitiva. E nevoie sa adaptezi geometria lor la noul sens de rotatie, si asta se face montand palele invers pe ax.
Desigur, ai ceva de muncit ca sa faci adaptarea, dar nu e imposibil si obtii un randament mult mai bun decat daca inversezi doar polaritatea alimentarii.

In ceea ce priveste eficienta celor doua tipuri de ELV mentionate, cel cu 4 pale este mai eficient datorita carcasei din jurul palelor. Distanta fata de radiator nu treguie sa depasesca 20mm. Pentru cel cu 10 pale si fara carcasa (are doar inelul ala de plastic care tine palele unite la capatul exterior ca sa nu se dezmembreze), distanta recomandata este de maxim 10mm. In rest, pot aparea mici turbulente si exista posibilitatea de a trage o parte de aer din spatele radiatorului, reducandu-se astfel eficienta ELV.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 21 Jan 2010, 13:50
Post #1219


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Nu stiu de ce vrei tu termocupla de 78 de grade. Am avut eu si e o mare prostie, iti merge electroventilatorul aproape tot timpul, pentru ca apa din motor iese la 90 de grade. Daca vrei sa faci o treaba buna, pune-i un termostat de 83 de grade si ai rezolvat. Nu o sa mai ai probleme vara cu apa in motor.
Termocupla pune de 92-82 si sa fie un vernet, nu cumpara romanesti de 10-15 lei pentru ca o sa ai mari surprize cu ele. Mie una nu mai mi-a pornit si alta a ramas pornita.
Bafta


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 21 Jan 2010, 19:32
Post #1220


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




aia care zici tu de 78 ce plaja de valori are 78 cu cat? pai eu as pune termostat de 82gr, dar iarna? il pun pe asta de 86 la loc. dai jos, pui la loc.
eu nu vad la astia cu masini starine sa faca asa ceva.
de aia ma chinui sa gasesc o termocupla cu un interval acceptabil, pt a nu mai umbla toata ziua la termostat.
si inca ceva, de aia ma intereseaza si eficienta elv.
ca daca as gasi pe undeva doua, sa le pun unul langa altul(de preferat de straina, cu motorul mai turtit pentru a incapea intre radiator si bloc), pot sa porneasca mai des, ca oricum or sa se opreasca repede, fiind doua isi fac treaba repede.

sa nu intelegeti ca mi-e frica de munca. din contra imi place sa lucrez la dacia mea, dar daca s-ar putea, de ce sa nu facem ceva sa ramana definitiv?

ia uitati aici. ar sta bine nu?

This post has been edited by pirvumark: 21 Jan 2010, 19:34

Attached thumbnail(s)
A_68_72_A_Big_Block_Spal_twin11_fan_kit.JPG ( Size: 70.27k ) Number of downloads: 261


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 21 Jan 2010, 19:50
Post #1221


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




mi se pare ca mai mult acopera radiatorul (blocheaza aerul) asta


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 21 Jan 2010, 19:56
Post #1222


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




uite aici alt model.
pai tu ce crezi ca daca sunt puse asa nu se mai face racirea din mers? pai aerul vine din fata nu din spate. prin radiator oricum trece aerul
si daca deranjeaza asa mult, pui mana pe flex si decupezi din carcasa, lasand doar in jurul elicei si niste brate subtiri ca sa le poti prinde asa o sa aiba aerul pe unde sa treaca

22 Jan 2010, 13:08:
hai te rog zi-mi despre termocupla aia de 78. care sunt valorile de pe ea exact. chiar ma intereseaza. oricum daca o sa gesesc . eu o pun pe furtun, si daca nu-mi convine, comut pe cea pe care o am acuma.

This post has been edited by pirvumark: 22 Jan 2010, 13:08

Attached thumbnail(s)
product_Honda_S2000_2000_05_Race_Radiator_w_Fan_and_Shroud.jpg ( Size: 98.01k ) Number of downloads: 286


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 22 Jan 2010, 15:40
Post #1223


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Asta e de pe Saviem sau de pe Raba?! laugh.gif


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 22 Jan 2010, 17:40
Post #1224


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




ar vrea raba sau saviemul sa aiba asemenea sistem de racire. daca avea, fii sigur ca dacia mea avea elv si la roti.
e de honda s2000, special de curse.


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
budd_weiser
post 30 Jan 2010, 12:49
Post #1225


Membru autentic


Group: Members
Posts: 238
Joined: 26 June 08




Salut, nu stiu daca vi s-a intamplat si voua dar de cand cu gerurile astea nu mi-a mai pornit ELV-ul. Masina este Dacia 1310 berlina 2003, bord CN4 fara ceasuri indicatoare, radiator mare aluminiu, ELV cu 4 pale, termocupla 92-82, releu mare special pt ELV si bineinteles piesa de rezistenta....CARTON pe aproape jumatate de radiator. Mentionez ca fac drumuri de 50km/zi in afara orasului deci fara semafoare, cozi etc.. Ultima oara l-am auzit pe "inculpat" functionand in urma cu ~ 2 saptamani dupa ce m-am invartit 10 minute in cautarea unui loc de parcare, vitezele 1 - 2.
Cum as putea sa verific daca totul e OK in ceea ce priveste instalatia elv+termocupla+releu fara sa demontez ceva de pe masina?

This post has been edited by budd_weiser: 30 Jan 2010, 12:53


--------------------
Dacia Berlina 2003 1310Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 30 Jan 2010, 14:47
Post #1226


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




mie nu mi-a mai pornit electroventilatoru de la inceputul lui noiembrie, asta pana saptamana trecuta cant am pus carton pe tot radiatorul pentru ca imi satea apa la 30 de grade... cu carton pe tot radiatorul imi statea apa asa cum trebuie la 80-90 de grade si elvul mergea asa cum mergea vara adica pornea la fiecare stop...

deci cel mai usor de verificat e sa acoperi radiatorul in intregime si sa faci cateva ture de bloc... eventual mergi cu ea in ture sa se incalzeasca mai repede motoru


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 30 Jan 2010, 14:53
Post #1227


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




e normal sa nu functioneze pe frigurile astea, temperatura apei nu trece de 80 - 85 gr, este racita deja in caloriferul de incalzire; cand deschide termostatul si trece apa in radiator, e mai mult decat suficient debitul de aer inghetat care trece prin jumatatea aia de radiator;
apropo, de ce pui carton, sau ai termostat de vara? Ca fapt divers, eu am termostat de 89 de gr, radiator mare din aluminiu, elv cu 4 pale cu deflector si termocupla 92-82, si nu a pornit de azi toamna, caldura am foarte buna, iar temperatura apei nu trece de 85 gr cf. indicatorului din bord


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
budd_weiser
post 30 Jan 2010, 15:36
Post #1228


Membru autentic


Group: Members
Posts: 238
Joined: 26 June 08




Atunci m-am mai linistit putin, dupa cum am spus nu am ceasuri indicatoare in bord si merg putin "orbeste" unsure.gif . In legatura cu cartonul mi s-a zis ca "asa face toate" si am pus si eu ca sa intru-n randu "lumii" biggrin.gif .


--------------------
Dacia Berlina 2003 1310Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiberiu-Andrei
post 30 Jan 2010, 17:34
Post #1229


Om al muntelui


Group: Members
Posts: 721
Joined: 25 September 07
From: Sfantu Gheorghe




Nenea budd_weiser....pui contactul si cu o surubelnita faci scurt intre piciorusele termocuplei.Elvul ar trebui sa porneasca instantaneu asa ca vezi pe unde-ti lasi mainile. laugh.gif


--------------------
Dacia 1410 1988 toamna1397 cmc - CV 03 MBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 30 Jan 2010, 17:41
Post #1230


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




exact, incearca pe direct la termocupla!
dar ce te mira ca nu porneste elv? pai pe vremea asta eu m-as mira sa porneasca. la mine a pornit azi o data(20-30 secunde) dupa o lunga perioada de pauza de aproximativ o luna. si atunci si acuma a pornit ca am ramas in zapada si am bazait-o cam tare si pe loc, na, trebuia sa urca apa , nu?

<span class='edit'>30 Jan 2010, 19:16:</span>
auziti, vreau si eu o parere sincera. uitati la mine la cat cupleaza termocupla. iarna nu atin eu temperatura asta, ca e frig si se raceste foarte bine, dar vara, cateodata creste peste ce vedeti in poza cu o liniuta portocalie chiar.
e periculos? ar trebui sa folosesc alta termocupla?
acuma am 82-68.
sa pun ceva 78 daca gasesc?
ar trebui sa stea apa mai jos? parca e cam sus. cu elicea pe pompa sta un pic peste 80. adica cu o linie portocalie mai in stanga.
ce spuneti?

This post has been edited by pirvumark: 30 Jan 2010, 19:19

Attached thumbnail(s)
temperatura.GIF ( Size: 31.36k ) Number of downloads: 226


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
57 Pages « < 39 40 41 42 43 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st June 2024 - 05:43
Forum Renault