DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

57 Pages « < 38 39 40 41 42 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Montarea unui electroventilator, cum se monteaza?

cristiman46
post 23 Dec 2009, 17:49
Post #1171


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 10 September 09






Filip probabil ti a ramas termocupla blocata pe deschis. Asa a patit si un prieten de al meu. Incearca sa o schimbi cu una de masina straina cum sa mai vorbit pe forum.Eu am de volkswagen nu stiu ce model.Am avut-o pe cea veche la mine ca model si sa potrivit perfect.


--------------------
dacia 1310 berlina 1988 - ph 02 utk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 23 Dec 2009, 19:07
Post #1172


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




spuneti-mi si mie va rog, o termocupla 8x-8x gasesc(adica sa se incadreze in intervalul 80-89). sa porneasca de ex 86 sa se opreasca 80 sau 82.? vreau ceva care sa cupleze inainte de 90 si sa se opreasca inainte de 80 sau 80.

This post has been edited by pirvumark: 23 Dec 2009, 19:08


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristiman46
post 23 Dec 2009, 19:18
Post #1173


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 10 September 09




pirvumark Eu am de 90-85 termocupla si merge foarte bine.Termostatul il am de 86. O termocupla care sa dechida mai devreme nu te avantajeaza ca o sa porneasca electoroventilatorul odata cu deschiderea termostatului.


--------------------
dacia 1310 berlina 1988 - ph 02 utk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 23 Dec 2009, 21:41
Post #1174


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




QUOTE(cristiman46 @ 20 Nov 2009, 17:46)
[attachmentid=1627569727] [attachmentid=1627569728] [attachmentid=1627569729]
*


de unde ai copiat ideea cu filtru de benzina montat acolo?? mellow.gif


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristiman46
post 23 Dec 2009, 22:00
Post #1175


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 10 September 09




ydaniel Cauti motiv de cearta??Eu vorbeam de cu totul altceva nu de filtrul de benzina suplimentar.


--------------------
dacia 1310 berlina 1988 - ph 02 utk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 24 Dec 2009, 14:26
Post #1176


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




pai eu asta am intrebat. daca exista o termocupla incadrata in acest interval si tu spui ca este. deci ar trebui sa gasesc de 90-85 da? e romaneasca sau straina? sa stiu unde sa caut. si merci de raspuns.
apropo, e radiator mic al tau sau i-ai mutat pozitia. ca ma bate gandul si pe mine dee mult timp sa fac o prelungire la filtrul de aer sa traga direct de afara, dar nu ma lasa radiatorul. cum de al tau sta asa in stanga ? l-ai pus cumva la gaurile celelalte si ai folosit alte furtune, in special cel ni partea dreapta(adica cel de jos)?

This post has been edited by pirvumark: 24 Dec 2009, 14:32


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristiman46
post 24 Dec 2009, 14:36
Post #1177


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 10 September 09




pirvumark ti am spus ca eu am gasit de 90-85 de volkswagen dar nu stiu ce model.Am luat-o pa cea veche la mine si am arata-o vanzatorului si mi -a spus ca de volkswagen se potriveste si ca toate ar avea un stas la filet(acelasi tip de filet).


--------------------
dacia 1310 berlina 1988 - ph 02 utk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 24 Dec 2009, 14:41
Post #1178


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




merci
nu am citit cu atentie. scuze.

24 Dec 2009, 14:41:
poti sa dai si un pret daca nu cer prea multe?


This post has been edited by pirvumark: 24 Dec 2009, 14:41


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristiman46
post 24 Dec 2009, 14:42
Post #1179


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 10 September 09




Da,am radiaror mic si la-m pus la celelalte gauri de pe caroserie pentru ca am vrut sa pun elctroventilatorul cat mai pe mijlocul radiatorului si trebuia sa imi incapa motorasul(de la electoventilator) de pompa de apa.Asa mi a ramas loc sa trag acel furtun de aer dar a trebuit sa mut clacsonele in alta parte(nu mai incapeau de radiator).

24 Dec 2009, 14:49:
Photo_0181.jpg ( Size: 259.83k ) Number of downloads: 661
Photo_0182.jpg ( Size: 279.36k ) Number of downloads: 701
35 lei.pe asta o am de rezerva.scz dar nu se vad temperaturile pe ea,e telu' slab.

This post has been edited by cristiman46: 24 Dec 2009, 14:49


--------------------
dacia 1310 berlina 1988 - ph 02 utk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 24 Dec 2009, 16:05
Post #1180


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




In primul rand, ce treaba avea zapada aia acolo? Cum a ajuns la tine zapada sub capota? Aici e misterul. Eu mizez pe faptul ca termocupla ta e trosnita. As schimba-o imediat.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1300
post 24 Dec 2009, 19:32
Post #1181


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 12 November 07
From: Iasi




Termocupla mea si-a dat duhul, noroc de butonul manual.


--------------------
Dacia 1300 1975 - IS 02 JBG
Dacia 1300 @ 1975 fratuzoaica

Lucrurile vechi dăunzează grav gunoaielor moderne!!!!!!!!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 24 Dec 2009, 20:34
Post #1182


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.178
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




1 zapada este izolanta (apa distilata)
2 daca pui termocupla in apa sarata si tot nu cupleaza releul


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Filip
post 24 Dec 2009, 21:05
Post #1183


Forumist


Group: Members
Posts: 3.010
Joined: 23 July 09




QUOTE(Siconi @ 24 Dec 2009, 16:05)
In primul rand, ce treaba avea zapada aia acolo? Cum a ajuns la tine zapada sub capota? Aici e misterul. Eu mizez pe faptul ca termocupla ta e trosnita. As schimba-o imediat.
*


Nu stiu cum a ajuns zapada acolo, ca n-am miscat masina din loc, probabil cand a viscolit a intrat prin grila. Dar nu cred ca e de la asta, mufele la termocupla erau uscate, releul functioneaza, cred ca s-a blocat termocupla de la depunerile din blocul motor. Cand am luat masina avea un radiator de cupru cu mal in el, si lichidul de racire era ruginiu. S-a bagat apa in blocul motor sa se clateasca, pana a iesit ruginiul ala, s-a schimbat radiator, s-a pus antigel si apa distilata, amestec facut calumea, insa eu cred ca tot sunt depuneri in bloc, si astea mi-au dat termocupla peste cap. In vasul de expansiune nu se vede nimic, dar mizeriile alea nu urca pana acolo. Mie sa nu iau alta termocupla si sa mi-o strice si p-aia.

Attached thumbnail(s)
20122009267.jpg ( Size: 406.77k ) Number of downloads: 701


--------------------
Renault Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v 1998 ,1999, 2006
Fara Dacie viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 24 Dec 2009, 21:28
Post #1184


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Eu nu prea vad cum ar putea sa se strice termocupla din cauza mizeriei sau depunerilor, dupa cum ai observat ea este capsata.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Filip
post 24 Dec 2009, 22:42
Post #1185


Forumist


Group: Members
Posts: 3.010
Joined: 23 July 09




Pentru ca a mers 5 ani de zile pe o alta masina fara probleme, si mi se strica mie dupa 1 luna de zile de la instalare.

This post has been edited by Filip: 24 Dec 2009, 22:42


--------------------
Renault Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v 1998 ,1999, 2006
Fara Dacie viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 24 Dec 2009, 23:58
Post #1186


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Ghinion biggrin.gif. Eu am cumparat una noua deja stricata dry.gif . Am pe acasa vreo 3 sau 4 termocuple noi. Am cumparat pana am gasit una care sa functioneze ok.

This post has been edited by Neagu Ionut: 24 Dec 2009, 23:59


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 25 Dec 2009, 10:27
Post #1187


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




si ia zii, se vede vreo diferenta cu aerul tras direct de afara? se merita chinul?


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristiman46
post 25 Dec 2009, 11:38
Post #1188


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 10 September 09




pirvumark da se simte in mers treage un pic mai bine.Am avut si filtru sport montat si pot sa spun ca era o porcarie.Decat sunetul era de el si atat.Pe cand cu acest furtun se simte dar sa nu te astepti la rezultate spectaculoase.


--------------------
dacia 1310 berlina 1988 - ph 02 utk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 25 Dec 2009, 20:30
Post #1189


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




nu sunt omul care cere performante de la decie.
eu ma refer la faptul ca poate merge motorul mai bine. ca de ex. vara la 40 grade afara, il simti pur si simplu cum trage din greu. ca un om bolnav. sinti ca-i trebuie oxigen. daca il las la relanti il vezi cum merge inadusit asa. de asta spun. e bine ca trage aer cat de cat rece. benzina fiind calda si ea, se face un amestec mai bun cred, cu aerul de afara direct. nu?


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 26 Dec 2009, 15:11
Post #1190


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Aer mai rece inseamna aer mai dens, deci mai mult oxigen in acelasi volum de aer wink.gif


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 26 Dec 2009, 15:57
Post #1191


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




daca nu as pune acel furtun de la galerie la aer ar consuma mai mult acum in sezonul rece?


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 26 Dec 2009, 16:37
Post #1192


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




si consumul ar creste sau s-ar mentine la aceleasi cote? avand o cantitate mai mare de oxigen! din experienta, practic, nu teoretic?


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 26 Dec 2009, 19:15
Post #1193


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(pirvumark @ 26 Dec 2009, 16:37)
si consumul ar creste sau s-ar mentine la aceleasi cote? avand o cantitate mai mare de oxigen! din experienta, practic, nu teoretic?
*



Eu il am mai bine de un an , vara se simte ca motorul trage mai bine , nu gafaie si se balbaie cum ai precizat tu mai sus in unul din posturi .... am circulat si iarna asa cu el fuge de numa .... icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 28 Dec 2009, 16:29
Post #1194


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




hai ca din elv am dat-o in altceva. oricum, misto motorul. Sa-ti traiasca!


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nolimit
post 28 Dec 2009, 19:18
Post #1195


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 1 March 08
From: Slobozia




Salut! Eu nu am avut loc sa l pun intre motor si radiator asa ca l am pus in fata. Merge de minune acest electroventilator. Beneficiind de radiator din alama am putut monta termocupla pe el. Termocupla mea se inchide la 82C si se deschide la 68C este romaneasca. Observ ca toti va puneti termocuple care se inchid la aproape 90C. De ce? acea temperatura este deja racita adica termperatura de intrare in radiator este mult mai mare. Chiar vreti sa va prajiti motoarele? Pun si cateva poze pentru cine o sa aiba aceeasi problema ca mine sa vada ca merge pus si in fata radiatorului.P1050610.JPG ( Size: 3.33mb ) Number of downloads: 567
P1050809.JPG ( Size: 3.19mb ) Number of downloads: 533
P1050810.JPG ( Size: 3.01mb ) Number of downloads: 303


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 28 Dec 2009, 20:15
Post #1196


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




la mine incape. am suport facut de mine. renuntat la cel original.

asa am pus si eu dar nu am fost multumit de rezultate. racirea se facea mult mai greu decat atunci cand e pus in compartimentul motor, cu aceeasi termocupla pe care o ai tu.
poate merge bine pe timp de iarna, cand e rece si nu creste temperatura apei repede, dar vara nu merge deloc, testat de mine.

in legatura cu temperatura ridicata a apei, adica 90 grade si faptul ca multi folosesc termocuple cu temp ridicata, sunt de acord cu tine. apa aia e deja racita. si daca apa racita are 90 grade, in motor va sta peste 90 tot timpul. de asta vreau si eu o termocupla cu prag de cuplare pana in 90 si decuplare pana 80 (inclusiv).
daca e mai mica temperatura de decuplare merge elv ca prostu ca sa raceasca.

eu ma uit acuma la mine, ca am termocupla 82-68, ceasul din bord indica 82-84, termocupla insa nu cupleaza pentru ca e frig si apa e racita pe traseu pana la ea, chiar la mers incet cu 1 prin aglomeratie. in 4 saptamani mi-a pornit doar de 3 ori si atunci cand am patinat la tara pe ulite pline da zapada si motorul se incinsese.

in concluzie, ori mergem pe principiul termocuplei din chiuloasa ca la alte masini, ori treb sa calculam ca farmacistii si sa cautam ca chiorii o termocupla cu un inteval multumitor(cuplare /decuplare)

This post has been edited by pirvumark: 28 Dec 2009, 20:37

Attached thumbnail(s)
Imagine_163_.jpg ( Size: 274.65k ) Number of downloads: 187
normal_Imagine_162_.jpg ( Size: 77.48k ) Number of downloads: 204
Imagine_257_.jpg ( Size: 343.71k ) Number of downloads: 256


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristiman46
post 29 Dec 2009, 10:23
Post #1197


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 10 September 09




Eu am mers toata vara cu termocupla de 90-85 si termostat de 86 grade ,am radiator mic si nu am avut nici o problema cu incalzirea motorului.Cand stateam in trafic electroventilatorul pornea timp de 20 sec. si se oprea.Daca aveti instalatia cat de cat curatata nu aveti probleme cu incalzirea motorului.


--------------------
dacia 1310 berlina 1988 - ph 02 utk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 30 Dec 2009, 16:32
Post #1198


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




de care elv ai? cu 4 pale sau 10?
intre timp am schimbat radiatorul, si nu am idee cum o sa se comporte vara asta, dar vara trecuta nu prea mi-a placut cum se comporta. adica statea acul spre 90 mai tot timpul.


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristiman46
post 30 Dec 2009, 17:23
Post #1199


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 10 September 09




cu 10 pale.Photo_0116.jpg ( Size: 325.54k ) Number of downloads: 223


--------------------
dacia 1310 berlina 1988 - ph 02 utk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 30 Dec 2009, 18:11
Post #1200


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




care edistanta la tine intre pale si radiator?
conteaza mult si distanta la care se afla?


This post has been edited by pirvumark: 30 Dec 2009, 18:12

Attached thumbnail(s)
dist.JPG ( Size: 16.34k ) Number of downloads: 213


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
57 Pages « < 38 39 40 41 42 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th May 2025 - 22:41
Forum Renault