DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

14 Pages « < 10 11 12 13 14 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Diesel sau benzinara ?

Andy_ACS
post 2 Aug 2009, 16:34
Post #331


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Unde ai citit tu ca la aceeasi rpm sunt comparabile? Esti partinitor (pro benzina). Dieselul la 3000 e la 3 sferturi din turatia maxima si a trecut bine de zona de cuplu maxim, pe cand benzina nu e nici la jumatatea plajei de turatie si la majoritatea motoarelor nici nu a ajuns in plaja de cuplu maxim.
Sau mai pe scurt - la mers normal unde cu benzinara mergi la 3000 rpm cu dieselul mergi la 2200 rpm sa zicem.
Normal ar fi sa comparam masinile la aceeasi viteza, nu la aceeasi turatie. De ex C4 diesel la 120 si C4 benzina tot la 120. Poate adrian scoate din joben ceva date.
Ce nu are dieselul - agomotul frumos scos de o benzina la turatii mari, doar ca nu orice fel de benzina (motoare mai mari si mai rafinate smile.gif )

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 2 Aug 2009, 16:36
Post #332


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Frecție. Nova are 5 trepte, și la 3000 rpm am 115 km/h. Mașinile noi ce se respectă au 6 trepte, și-mi zici că la 120 km/h motorul are 3500 rpm.

Să trecem peste, cum ajungi la 120 km/h cu dieselul? Schimbând la 1900 rpm?
În treptele 1, 2, 3, 4, 5, 6, la aceeași turație, e mai silențios un diesel? Ce naiba...

Compar aceeași turație pentru că, dacă nu-ți bați joc de o mașină, și o conduci corect, vei schimba treptele și la un diesel la 2500 - 3000 - 3500 rpm. Iar acel zgomot, de mașină de cusut cu guturai, mi se pare oribil. A, dacă schimbi la 1800 rpm, atunci nu mai auzi decât acel zgomot înfundat de subturare, însoțit de vibrația puternică.

La viteze mari zgomotul exterior datorat aerului devine mai pronunțat, și acoperă zgomotul motorului, dar nu aș zice că un diesel e mai silențios, repet, pe aceeași mașină, la nicio viteză.

This post has been edited by MAERSK: 2 Aug 2009, 16:41


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Aug 2009, 16:40
Post #333


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(adrian_c @ 2 Aug 2009, 16:32)
Pai nu este ca la benzinara la 120km/h ai 3500 rpm, la diesel ai 120 km/h la 2100 rpm, treapta a V-a.
*




un document din care sa rezulte cele mentionate? ca de pareri is lamurit..apropos, eu la 3500 rpm am 145 la ora, cu o benzinara destul de veche, tu ai ramas la Dacia 1310 cu exemplul din citat, si daca ma gandesc bine si la aia aveam 130 la ora la 3500 rpm..asa ca nu am nici o idee de unde ai scos datele alea.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 2 Aug 2009, 16:50
Post #334


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




gizas..iar au inceput biggrin.gif
eu la 120 kmh am 3200 rpm benzinara de 1.4, dar in mers constant fara accelerare pot sa fiu si la 4000+ si nu se aude
(ca fapt divers, ca pe mine unul nu ma deranjeaza zgomotul la dieselare - ca de'aia au mp3player tongue.gif )


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 2 Aug 2009, 16:51
Post #335


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




@argon - va legati de cifre care nu au caracter de generalitate, insa ideea enuntata mi se pare corecta - in folosirea uzuala la diesel ai turatii mai mici.

Schimbarea treptelor la diesel se poate face la 2200-2800 fara sa spui ca iti bati joc de ea, eu schimb si la benzina asa si e ok (nu tot timpul, uneori schimb si la 5000 cand situatia o cere).
Analizand simplu laja de cuplu maxim si turatia de putere maxina de la cele doua tipuri de motoare e clar ca dieselul obtine aceste valori la turatii mai mici si nu trebuie sa o turezi asa tare pentru performante.
Oricum unt 2 directii ale discutiei:
1. dieselul e sau nu mai economic (am vazut calculele, am avut si cateva observatii pe tema asta si concluzia mea e ca daca nu mergi cu adevarat mult - peste 25-30K pe an nu faci mare economie)
2. diselul e sau nu mai placut la condus - eu cred ca depinde de la caz la caz, e posibil sa fie mai placut dieselul pt ca e turbo si are cuplu mai mare. Dar e posibil sa fie si mai placuta benzina pentru ca e mai silentioasa in folosirea normala si poate scoate un sunte frumos chiar la turatie.

Punctul 2. mi se pare subiectiv, nu ai cum sa ii argumentezi altuia ca ce iti place tie e general valabil si ca preferinta lui e un rahat.
Punctul 1. - se poate discuta cu argumente si cifre exacte si sa analizam diverse situatii.

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 2 Aug 2009, 16:54
Post #336


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




Am corectat 2100 rpm, este mai degraba 2400 rpm., pentru ca la 2750 rpm sunt deja la 135 km/h.

In treapta a III-a, la fix 2500 rpm am 72-75 km/h in functie daca urc sau merg pe drum drept.

MAERSK, masinile care au 6 trepte nu inseamna ca au viteza mai mare la o turatie mai mica. CV este etajata diferit, treptele sunt mai scurte cum se spune, insa la 120 km/h ai aceeasi rpm si CV5 si CV6.

La Diesel nu ai ce sa cauti sa schimbi la 3500 rpm. 3000 rpm este ultrasuficient, la 2500 se schimba in general.


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 2 Aug 2009, 16:57
Post #337


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Nu sunt etajate la fel. Treapta a 6 la multe mașini are un raport subunitar mai pronunțat decât trapta finală la cutiile în 5 rapoarte.

Ba ai ce să cauți, și anume să pici pe turația de cuplu maxim în treapta superioară, în treptele mici.

This post has been edited by MAERSK: 2 Aug 2009, 16:59


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 2 Aug 2009, 16:58
Post #338


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(adrian_c @ 2 Aug 2009, 16:35)
Andy_ACS, multumesc, am considerat ca masina se cumpara cu banii jos, la asigurari nu am facut calcule, insa RCA-ul este acelasi. La CASCO este diferenta, insa nu este foarte mare. Intradevar Diesel-ul este mai greu decat Benzina, 1354 fata de 1257 kg.
MAERSK a ramas benzinar convins si cred ca i se trage de la TDI-uri ... cine stie in ce diesel de prima generatie s-a urcat si a ramas cu parearea asta.

MAERSK, C4 meu nu vibreaza, nu este nici zgomotos si nu scoate nici fum.  smile.gif
*



No shit. Ai tu ceva dizel mai special? TOATE scot fum. Numa' la tine nu.

Si luat un coleg un Focus TDCI. Ne-am plimbat cu rabla lui, Am condus-o putin dupa care l-am urcat in rabla mea care era in intr-o parcare acoperita, deci ecouri mai multe si am pornit motorul. I s-a luminat fata. Apoi i-am zis sa apese pe acceleratia aia. I s-a mai luminat inca o data fata. Incerca sa auda ceva zgomot de motor. Am inchis portiera si i-am zis sa o tureze iar. I s-a luminat fata a treia oara. I se parea .... LINISTE.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 2 Aug 2009, 17:03
Post #339


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




QUOTE(MAERSK @ 2 Aug 2009, 15:57)
Nu sunt etajate la fel. Treapta a 6 la multe mașini are un raport subunitar mai pronunțat decât trapta finală la cutiile în 5 rapoarte.
*



A intrebat cineva parca pe tipul care si-a luat megane 3 cu CV6 si reiesea ca avea aceeasi viteza la nu stiu cate rpm, si deci erau treptele mai scurte.


driverx, OK i s-a luminat fata de 3x (trebuia sa ii zici lui Michael Jackson, poate nu isi mai facea atatea operatii smile.gif ), insa tie nu ti s-a luminat deloc cand ai mers cu masina lui ? ... din punct de vedere al motorului.


This post has been edited by adrian_c: 2 Aug 2009, 17:04


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 2 Aug 2009, 17:10
Post #340


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Ca să fie fair play, între dieseliști și benzinari, după a mea părere, ar trebui ca eșapamentul să fie bifurcat la diesel. Adică, emisiile alea de CO2 și ce mai zic ăștia, pe țeavă în spate, iar fumul ÎN HABITACLU.

Mie nu-mi convine deloc faptul că trebuie să respir nenorocirea aia de fum. Cine nu știe despre ce e vorba, să încalece o bicicletă, și să meargă 1 km în spatele unei mașini pe benzină, și apoi în spatele unui diesel...

This post has been edited by MAERSK: 2 Aug 2009, 17:12


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 2 Aug 2009, 17:17
Post #341


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(adrian_c @ 3 Aug 2009, 01:03)
driverx, OK i s-a luminat fata de 3x (trebuia sa ii zici lui Michael Jackson, poate nu isi mai facea atatea operatii  smile.gif ), insa tie nu ti s-a luminat deloc cand ai mers cu masina lui ? ... din punct de vedere al motorului.
Luminat fata la mersul cu un tdci? Tu vorbesti serios? Sa vezi ce te luminezi / uzi tot cand te sui intr-un V8 de 6.2 litri care se balangane stanga-dreapta cand il turezi la relanti. Nu mai zic de acceleratii si sunetul motorului. Asta cu senzatiile tari la diesel, in special motoarele la mici, e de ras cu gura pana la urechi. Dieselul de la Ford trage bine, dar NU iti lumineaza fata.
QUOTE(MAERSK @ 3 Aug 2009, 01:10)
Ca să fie fair play, între dieseliști și benzinari, după a mea părere, ar trebui ca eșapamentul să fie bifurcat la diesel
Eu zic ca ar trebui innodat.


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turturel
post 2 Aug 2009, 17:28
Post #342


membrisor


Group: Members
Posts: 1.385
Joined: 2 May 08
From: Braila




dieselurile din ziua de azi sunt mult mai placute la condus fata de cele din generatiile anterioare. treaba cu fumul nu e generala..am mers in spatele la multe dieseluri si nu toate scot fum. mie imi place dieselul foarte mult din pricina cuplului motor si..a sunetului produs..DA..imi plac tractorasele. benzina imi place si ea..in special dupa 4500-5000 de ture. daca as avea bani sa dau pe o masina si sa mi-o intretin..in momentual actual mi-as cumpara un diesel..macar asa sa vad cum e sa conduci unul zi de zi.
tot legat de viata de zi cu zi..mai misto e un diesel de condus..parerea mea..din cauza cuplului disponibil de la turatii foarte joase. mie imi e indiferent ce masina conduc..imi plac toate..diesel, benzina. gpl. sa auzim de bine.

This post has been edited by titiDSN: 2 Aug 2009, 17:29


--------------------
Dacia Supernova 2003 confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 2 Aug 2009, 17:29
Post #343


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




Observ ca sunteti Benzinari de Benzinari si ca oricum nu conteaza argumentele pro-diesel.

MAERSK, s-a mai discutat, Benzina polueaza mai mult decat un Diesel, pentru aceeasi capacitate cilindrica. Ce observi tu cu bicicleta este relativ.

Insa sa va intreb ceva, asa pe final : De ce este Dieselul mai scump decat Benzina ? Daca tot este mai prost, mai zgomotos, scoate fum si alte "realitati benzinaresti".


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 2 Aug 2009, 17:31
Post #344


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




Pentru ca e mai scump de produs, in primul rand e supraalimentat


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 2 Aug 2009, 17:32
Post #345


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Pentru că mulți pun botul la 3% pe CB. Și dacă se vinde, crește și prețul.

Nu poluează mai mult, ci doar emite mai mult CO2... Poluarea nu înseamnă numai CO2... Iar pe eșapament nu iese numai CO2, însă doar ăla se măsoară, deh, marketing. Fumul ăla e cancerigen... Ce emite o mașină pe benzină mai nociv decât acel fum de diesel??? CO2 e absorbit de plante, fumul... de plămânii noștri...

Cum poate fi relativ ceea ce respir? Adică dacă mă asfixiez e real, dacă doar amețesc e aparent...

Probabil dacă vacile scoteau și fum, pe lângă CO2, alta era situația...

This post has been edited by MAERSK: 2 Aug 2009, 17:42


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 2 Aug 2009, 17:45
Post #346


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(adrian_c @ 2 Aug 2009, 18:03)
A intrebat cineva parca pe tipul care si-a luat megane 3 cu CV6 si reiesea ca avea aceeasi viteza la nu stiu cate rpm, si deci erau treptele mai scurte.
driverx, OK i s-a luminat fata de 3x (trebuia sa ii zici lui Michael Jackson, poate nu isi mai facea atatea operatii  smile.gif ), insa tie nu ti s-a luminat deloc cand ai mers cu masina lui ? ... din punct de vedere al motorului.
*



Imi placea putin cuplul. In rest. NU. Zgomot infernal comparat cu a mea, lag cat cuprinde, vibratii destul de mari. Chiar ma asteptam sa fie ceva mai mici vibratiile.

MAERSK are MMAARREE dreptate. Se vede cat a fost de imbecilizata populatia cu CO2 si cu poluarea. Poluarea e pe 23847234234 niveluri. CO2 produce efect de sera. In rest, e "hrana" pentru plante. Daca nu s-ar taia atatia copaci, si industria nu ar arunca in aer atata CO2, problema ar deveni dintr-o data mult mai mica. Dar dizelul tot arunca o groaza de rahaturi cancerigene. Nu fac efect de sera, deci nu afecteaza in mod direct sau indirect za mother earth, dar il respiram noi.

Traiasca imbecilizarea. Trendu nou e sa scrii ZERO EMISSIONS pe masinile electrice. Prostimea va pune botu. Chiar pun deja. Chiar cred ca masina aia NU are emisii poluante, indiferent de natura lor.

Traiasca imbecilizarea.

This post has been edited by driverx: 2 Aug 2009, 17:49


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 2 Aug 2009, 17:55
Post #347


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




Ati devenit prea vehementi cu poluarea asta. Cautati cifre exacte sa vedem cat polueza Dieselul si cat Benzina. Ca vad ca toata lumea este experta in CO2 si NOx.


OK, deci este mai scump pentru ca este mai scump de produc, In rest ZERO calitati ! Frumos ! Va invit sa mergeti o perioada mai indelunata cu un Diesel si mai vorbim dupa, nu ca merg 2 km cu masina lu' colegu' si cat de prost ii Dieselu. Oricum plecati din start cu o doza mare de subiectivism si impotriva Dieselului.

This post has been edited by adrian_c: 2 Aug 2009, 17:55


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 2 Aug 2009, 17:58
Post #348


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




adrian_c

Dizelul scuipa / km mai putin CO2 decat un motor oarecum echivalent benzinar. Daca e sa ignori orice altceva ce scuipa tractoru tau pentru care mai nou i se pune filtrul de particule in coor, atunci da, poti zice ca dizelul are un avantaj. Dar ma tem ca filtrul ala de particule nu e pus ca sa iti scoata CO2 mai putin.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 2 Aug 2009, 20:53
Post #349


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Dacă l-ar respira și s-ar îmbolnăvi de cancer din cauza acelui fum doar fanii diesel, ar fi ok din punctul meu de vedere. smile.gif


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlaueCorsa
post 2 Aug 2009, 22:02
Post #350


Membru cu Prafuitor


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 6 October 03
From: Socola Tower, Iasi




Hai sa fim seriosi, ca nu de la un TDI faci cancer. Problema e cu vapoarele, camioanele vechi, locomotive etc. La masini se pune DPF, dar la restul?

This post has been edited by BlaueCorsa: 2 Aug 2009, 22:03


--------------------
Dacia / Renault Duster / Captur 2018 Confort / 2015 Authentique
Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turturel
post 2 Aug 2009, 22:07
Post #351


membrisor


Group: Members
Posts: 1.385
Joined: 2 May 08
From: Braila




de restul nu stiu multi si de aceea se da vina pe bietul motor. daca petrolierele si rabele care circula peste tot in lume ar sta pe loc un an de zile..cred ca diferenta ar fi sesizabila.


--------------------
Dacia Supernova 2003 confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 2 Aug 2009, 22:07
Post #352


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Da, bine. smile.gif
Ar fi 2 mari diferențe între vapoarele alea, care nu poluează cât zic ăștia dar oricum.
-Un vapor d-ăla cară cât 4-5-10 mii de TIR-uri. (care TIR-uri ce vor prelua marfa din port consumă și poluează mult mai mult apoi.
-Vaporul ăla nu trece prin fața geamului tău. Adică nu inspiri direct noxele.

---------------------------
Înainte să săriți la petroliere, vă întreb:

Ce știți despre programele de implementare și reducere a poluării în vigoare pentru toate navele maritime? (Enviromental compliance programme)

This post has been edited by MAERSK: 2 Aug 2009, 22:10


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlaueCorsa
post 2 Aug 2009, 22:14
Post #353


Membru cu Prafuitor


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 6 October 03
From: Socola Tower, Iasi




Am mentionat si camioanele. Si poluarea nu e statica, nu? Adica noxele nu raman fixe pe ocean... smile.gif


--------------------
Dacia / Renault Duster / Captur 2018 Confort / 2015 Authentique
Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 2 Aug 2009, 22:16
Post #354


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Te asigur că în 3 luni pe mare am inspirat mult mai puține noxe decât într-o lună în Ploiești.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlaueCorsa
post 2 Aug 2009, 22:16
Post #355


Membru cu Prafuitor


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 6 October 03
From: Socola Tower, Iasi




Stai langa rafinarie? tongue.gif Eu am senzatia ca ma sufoc din Barcanesti pana la Bucov. biggrin.gif

This post has been edited by BlaueCorsa: 2 Aug 2009, 22:17


--------------------
Dacia / Renault Duster / Captur 2018 Confort / 2015 Authentique
Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 2 Aug 2009, 22:20
Post #356


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Nu, dar oricum rafinăriile sunt cam pe butuci...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fory
post 2 Aug 2009, 22:34
Post #357


Membru


Group: Members
Posts: 187
Joined: 27 April 09
From: Bucureti




am benzinara in posesie si la munca conduc un diesel si pot spune asa:

diesel/benzina
-e zgomotos si vibreaza ca naiba mai ales la relanti(in masina chiar nu se aude tot zgomotul ca e bine antifonata dar afara te rupe zici ca e tractor)
-trage bine dupa 2000 de ture in rest pana in 2000 te rogi de el sa prinda viteza
-consum: fac 600-700 km cu 46-47l cu benzinara fac 600 km cu 37-38l
-se conduce mai usor, mai ales la plecare de pe loc( chiar si in panta pleaca la relanti)
-dieselul la 2800 de ture are undeva la 130 pe cand la benzina la 2800 am 110(adica este clar o diferenta chiar si in treptele mai mici)
-fum scoate dieselul doar daca este condus subturat
-la poluare nu cunosc
in rest ambele sunt MASINI=>FIARE=>se farama....


--------------------
Dacia Supernova europa+ 2001 - OT-03-JDA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vet
post 3 Aug 2009, 01:25
Post #358


Membrul


Group: Members
Posts: 464
Joined: 9 December 07




@ fory
Cu ce diesel si in ce conditii consumi aproape 7% ?
Cu ce benzinar si in ce conditii consumi aproape 6% ?

Eu am reusit un cosum de maxim 6.4 (indicat de CB si confirmat prin metoda plin-plin), la un drum Bucuresti-C.Lung Muscel.....facut in urmatoarele conditii: masina inarcata (370kg pasageri, ~80kg bagaj = ~450kg), AC pornit tot timpul, acceleratia in podea toata A1.
In mod normal, merg cu masina goala, extraurban, viteza "putin" peste cea legala (70-80 in localitati, 100-120 afara). Daca nu folosesc AC- 4.8%. Cu AC 5.2%. Intotdeauna schimb la peste 2500 rpm.
Vorbesc aici de tractorasul din semnatura, care in 20 de luni a papat +70.000 de km. Si pe care nu l-asi schimba decat pe 1.6 16V din gama Logan.


--------------------
Dacia Logan 2007 / KissFM 1.5 dCi
.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fory
post 3 Aug 2009, 09:02
Post #359


Membru


Group: Members
Posts: 187
Joined: 27 April 09
From: Bucureti




vorbesc despre diesel opel astra 1.7tdi(mai mult in oras plina peste limita admisa cu 150kg) si benzinara supernova 1.4mpi(mai mult in afara smile.gif cu mine si multe bagaje)


--------------------
Dacia Supernova europa+ 2001 - OT-03-JDA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 3 Aug 2009, 09:08
Post #360


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




inseamna ca testele de consum nu sunt facute in aceleasi conditii, nici macar asemanatoare, deci sunt irelevante.
Opel Astra 1.7 DTI are un motor Isuzu de 75 de cai de generatie mai veche, mai tarziu au aparut 1.7 CDTI de 80 si chiar 110 cai.

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
14 Pages « < 10 11 12 13 14 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 17:43
Forum Renault