DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

14 Pages « < 8 9 10 11 12 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Diesel sau benzinara ?

C a t a l i n
post 12 May 2009, 15:50
Post #271


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Foarte bine, orice drum ar fi monoton fără jaloane, nu? biggrin.gif


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 12 May 2009, 16:03
Post #272


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




Am intrebat la Citroen preturi de piese de schimb benzina/diesel. Astept raspuns pe mail ....


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_90
post 12 May 2009, 17:22
Post #273


baiatu' cu apa


Group: Members
Posts: 1.467
Joined: 16 January 08




degeaba mai baieti sa vedeti 1.6 mpi-ul meu cu 8 v cum face la 7000 rot/min (asta foarte rar ca risc prea mult) dieselul suna a batranete zici ca e un batran care abia a luat viagra.


--------------------
ford focus 2007 - xxx
plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 12 May 2009, 22:29
Post #274


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




QUOTE(bogdan_90 @ 12 May 2009, 16:22)
degeaba mai baieti sa vedeti 1.6 mpi-ul meu cu 8 v cum face la 7000 rot/min (asta foarte rar ca risc prea mult) dieselul suna a batranete zici ca e un batran care abia a luat viagra.
*



Bogdane, cati ani ai tata de ai scos textul asta intelept ? biggrin.gif

Adevarul este ca pe forumul asta sunt prea multi benzinari si putini dieselari.

This post has been edited by adrian_c: 12 May 2009, 22:29


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 12 May 2009, 23:32
Post #275


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




adevaru' e ca ai cam ramas singur p-aici tongue.gif te-au cam dezertat tovarasii tai iubitori de pacura blush.gif


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 13 May 2009, 10:23
Post #276


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




QUOTE(SSilent @ 12 May 2009, 22:32)
adevaru' e ca ai cam ramas singur p-aici  tongue.gif  te-au cam dezertat tovarasii tai iubitori de pacura  blush.gif
*



Lasa ca nu imi este frica de nimeni. Oricum nu suntem aici sa ne luam la bataie !

Mi-ar placea sa avem niste date clare, insa din pacate nu putem avea decat rezultate relative. Am examinat aseara "cartea de service" de la Citroen. Aceasta include toate masinile (de la C1 la Jumper) si intervalele reviziilor difera de la o masina la alta.

Astfel:
- C1 benzina : la fiecare 15k km (avand motor mic si mereu solicitat)
- C1 motorina : la fiecare 30k km (pentru motorul de 1.4HDI)
(aici castiga motorina la revizii)

- C4 benzina 1.6i 16v 120CP : la fiecare 30k km
- C4 motorina 1.6HDI 110CP : la fiecare 20k km
(aici castiga benzina la revizii)

Personal, voi face calculul complet pentru motorizarile 1.6 de la C4, insa pana acum nu am toate datele necesare. Iar legat de consum, poate nu este corect sa ma refer numai la cel mixt. Pentru ca la consumul urban diferenta dintre foarte mare intre benzina si motorina. Il dau exemplu tot pe C4 1.6, versiunea SX:

- benzina : 9.3 (urban), 5.2 (extraurban), 6.7 (mixt)
- motorina: 6.0 (urban), 4.0 (extraurban), 4.7 (mixt)

Astfel, intradevar daca ai merge numai extra-urban si putin in oras ar fi Ok sa alegi o benzinara. Insa daca te invarti mult prin oras si foarte putin pe afara se renteaza dieselul.

This post has been edited by adrian_c: 13 May 2009, 10:34


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 13 May 2009, 13:27
Post #277


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(adrian_c @ 12 May 2009, 16:47)
Dieselarilor, m-ati lasat singur aici cu benzinarii !!! Ma duc sa imi iau C4 benzina  biggrin.gif.
Mai baieti, eu sunt genul de om linistit, merg regulamentar, nu incurc circulatia, merg economic si ma simt bine si fara viteza si acceleratii pana la 5000-8000 rpm. Savurez peisajele, am timp sa ma gandesc la problemele mele de servici si la cele existentiale.
*



nu te-am lasat singur, dar la ce argumente aduc "benzinarii" inraiti, chiar nu ai cum sa le raspunzi intr-un mod logic.

eu personal, "am schimbat canalul", sa fie "ei" invingatori laugh.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 13 May 2009, 13:32
Post #278


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




243.gif au dreptate dieselarii,daca vrei sa te sinucizi in garaj cu Co2 ia un diesel wub.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 13 May 2009, 14:16
Post #279


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




QUOTE(adrian_c @ 13 May 2009, 10:23)
Lasa ca nu imi este frica de nimeni. Oricum nu suntem aici sa ne luam la bataie !
*



normal, ziceam asa de conversatie tongue.gif

@Ov, o fi motorul dizal mai nu stiu cum, o fi mai eficient, whatever, eu ceva postari mai sus am enuntat niste argumente (mai am si pe langa alea) ca sa explic de ce prefer eu benzina in loc de dizal, intr-un final cred ca s-a inteles clar ca sunt 2 motoare diferite, fiecare cu intrebuintari diferite, si fiecare are dreptul la o alegere in functie de preferinte, dar deh, e frumoasa si bascalia biggrin.gif


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 13 May 2009, 15:45
Post #280


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




Si ca sa le mai pun o piedica la "benzinarii" inraiti biggrin.gif , vreau sa le spun ca in Europa de Vest majoritatea masinilor au motorizari Diesel.
smile.gif



--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 13 May 2009, 15:46
Post #281


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




aha, daca sti cum ziceau baietii de la parazitii: "vrei un profesor sau vrei un dresor?"

p.s. se poate muta topicu la cafenea? ca scopu' s-a atins de mult...

This post has been edited by SSilent: 13 May 2009, 15:47


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 13 May 2009, 15:51
Post #282


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




Stai ca nu s*a atins scopul ... tre sa fac calculul si mai am si asigurarile etc etc


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 13 May 2009, 15:53
Post #283


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




e aiurea "s-a atins scopu" ? ... hmm... parca da laugh.gif ok, scopul a fost atins tongue.gif


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gattoman
post 13 May 2009, 18:22
Post #284


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 24 December 04
From: ---




La o revizie, diferenta intre benzinar si diesel (masina de la avatar) ambele cu motor de 1.6, e de aprox 120 lei. In 15k km cred ca din consum se economiseste mai mult de atat. smile.gif

This post has been edited by gattoman: 13 May 2009, 18:23


--------------------
Tractor U650 16v z - K-MR-589
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 13 May 2009, 18:30
Post #285


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Intervalul de revizii e același pentru ambele motorizări? Au același preț mașinile?


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 14 May 2009, 10:28
Post #286


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(Ov @ 30 Apr 2009, 14:51)
da, ai dreptate, ar trebui sa favorizeze benzinarele radmasa.gif ca sa mai castige si ele.
*


http://www.planetlemans.com/2009/04/21/aco...lation-changes/ Te-a auzit ACO-ul!


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 14 May 2009, 18:10
Post #287


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




am fost acum cu un amic sa-si ia un golf variant 1.4 tsi (122cp) de la reprezentanta. Masina noua ce-i drept, nerodata. Am plecat amandoi de la midocar vitan, el cu a lui, eu cu a mea, si pe la eroilor l-am sunat sa ne comparam consumurile (consumul mediu de cand am plecat, resetate amandoua). Eu aveam 8.1 si el 12 wink.gif

nu zic ca m-am imbolnavit de nervi cand m-am urcat la el in masina si (nu) am auzit motorul la relanti smile.gif

deci ai si avantaje si dezavantaje.

Mi se facuse iar dor de benzina, dar pana acasa mi-a trecut tongue.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 14 May 2009, 19:02
Post #288


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




prefer sa nu aud motoru biggrin.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 14 May 2009, 19:07
Post #289


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




mai, sa sti ca se aude (rau) doar la relanti si cand ii dai fff tare in gura. In rest, la mers constant e chiar super O.K.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 14 May 2009, 19:10
Post #290


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




Salut Ov,

Totusi mi se pare exagerat de mult 12 l/100km, ca nu avea motor de 2 litri.

Cum i s-a parut ca trage motorul ? Daca pui 3 persoane si bagaje in masina cred ca este mortus.

Eu vreau sa iti spun ca sunt din ce in ce mai multumit de noua masina, m-am obisnuit aproape perfect cu dieselul, consumul este foarte bun (nu am trecut de 4.7 pe CB, consum mediu). Am programare saptamana viitoare sa schimb ulieul si filtrul de ulei dupa rodaj (am aprox. 5200 km), insa simt ca motorul este tot strans.

Bafta !

This post has been edited by adrian_c: 14 May 2009, 19:11


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 14 May 2009, 19:20
Post #291


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




pana anul trecut si el a avut tot o jetta 1.9tdi si din ce isi aduce aminte zice ca tsi-ul asta trage cam la fel smile.gif

De consum, e totusi primul drum al masinii respective, s-o mai lasa (macar cu un 1L/100km), dar oricum ma astept sa-i ia cu cel putin 2l/100km mai mult decat diesel-ul. Eu mai mult l-am sunat sa-l oftic biggrin.gif si sa am si eu acoperire cand s-o mai obisnui cu ea si o sa rada de zgomotul de la mine din tractor 04.gif

acum nu stiu cat de entuziasmat o fi el ca deh, si-a luat masina noua, dar dupa calculele mele ar trebui sa traga binisor. Eu as fi preferat totusi 1.4 tsi de 140cp (ala si cu compresor si cu turbo, fata de asta de 122 care are doar turbo) pt ca ala are cuplul exact cat tdi-ul, doar ca tine muuuuuuuult mai mult (si incepe tot de pe la 1500 rpm).


Personal, mi se pare mega ingenios TSI-ul de 1.4, in toate cele 3 variante (122, 140, 170).


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 14 May 2009, 19:22
Post #292


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Doar că aparent nu prea îi priește benzina de la noi...

De ce a trecut de la TDI la TSI?

This post has been edited by MAERSK: 14 May 2009, 19:24


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 14 May 2009, 19:34
Post #293


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




1. tdi "mocca" <> tsi pe banii lui
2. merge sub 20k pe an
3. il enerva zgomotul 04.gif la tdi
4. totusi de apreciat ca a pastrat marca wink.gif ce-i drept ca n-a gasit jetta pe stoc cum voia el si d'aia s-a pricopsit cu un variant


ai exemple concrete cu benzina de la noi si TSI-ul ?


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 14 May 2009, 19:47
Post #294


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Păi n-au nici așa zișii mecanici din rețelele PB și Cardinal, cei ce la orice reclamație în service vin cu soluția unicat: "alimentați cu minim 98"...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 14 May 2009, 19:48
Post #295


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




pai si la noi nu se gaseste benzina de 98 huh.gif ?


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 14 May 2009, 19:52
Post #296


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Păi se găsește, dar nu scrie nicăieri VW să alimentezi cu 98, scrie carburant recomandat CO 95.

Bine, asta oricum nu e rezolvarea problemelor, e mai mult o scuză, că până una alta sunt multe alte motoare care merg fără probleme cu același carburant plin de apă...

Dacă ar putea, ar recomanda și la motorină același lucru, să iasă basma curată când pică vreo turbină sau volantă în garanție.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 14 May 2009, 20:13
Post #297


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




pt 1.4 tsi, vw recomanda 98. Ce-i drept zice ca merge si cu 95, dar cu "reduced performance" wink.gif

cat depre maimutele din service, alea sunt in stare sa dea vina pe orice ca sa-si ascunda incompetenta.

Noi am mers cu un TDI care a picat subit (masina de 10k km) si primul lucru care l-au spus a fost ca e motorina de vina. Am zis O.K., schimbati tot ce trebuie ca va platim. Si au schimbat de la pompa de injectie, injectoare, pana la chiulasa, si masina tot se opreste in mers biggrin.gif Pana la urma si-au dat si ei seama ca-s stupizi si ca motorina nu are nicio vina si nu au taxat cu nimic, dar oricum "paguba" lor e destul de mare smile.gif

cat despre mitul cu turbina si volanta, pot sa-ti dau asigurari (personale icon_mrgreen.gif ) ca astea nu pica daca nu esti meltean sa mergi subturat cu ea sau sa-i dai in gura mai mult decat trebuie, ca de plecat vanjos de pe loc nu prea poti ca 1. ai ASR-ul care-ti taie pofta de distractie (dar se poate scoate) si 2. cand stai pe loc cu ambreiajul calcat, poti sa accelerezi cat vrei ca nu trece de 3000 nici batuta wink.gif

This post has been edited by Ov: 14 May 2009, 20:15


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 14 May 2009, 21:22
Post #298


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




Cat l-a costat masina, cu TVA cu tot ? Daca nu este secret si ce echipari are ?

Merci


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 14 May 2009, 21:43
Post #299


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




16k banu' jos, masina ridicata la 1 saptamana de la comanda (era pe stoc)

argintie, confortline + mp3 cu 8 boxe, pachet lumini (lumini automate, spalatoare la faruri), computer de bord plus, jaluzea in spate, sertare sub scaune, bare cromate pe pavilion, priza 12V in portbagaj, intrare AUX in cotiera, clima

echiparea comfortline are in plus fata de baza (trendline):
ambele scaune cu reglaj lombar si pe inaltime
calculator de bord
tempomat
cotiera
oranamente cromate la geamuri
proiectoare

ce NU are (si ar fi oarecum util):
volan de piele
comenzi pe volan
jenti de aliaj
esp

EDIT:

am uitat, are si scaune incalzite

This post has been edited by Ov: 14 May 2009, 21:48


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 14 May 2009, 21:55
Post #300


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




Frumoasa configuratia, iar pretul nu este exagerat de mare pentru un break.

Sa o stapaneasca sanatos prietenu' !

Mi-as fi dorit si eu o cotiera si reglaj lombar la C4 meu. Cotiera pot sa ii pun, insa reglaj lombar mai greu.


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
14 Pages « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 21:32
Forum Renault