Diesel sau benzinara ?
![]() ![]() ![]() |
Diesel sau benzinara ?
C a t a l i n |
![]()
Post
#241
|
||
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|||
SSilent |
![]()
Post
#242
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
io visez un 7.3
![]() ![]() sau hai sa fiu mai rezonabil, un 2.3 cu 16 "volti" This post has been edited by SSilent: 9 May 2009, 16:53 |
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
kataRFG |
![]()
Post
#243
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 26 February 04 From: Bucuresti ![]() |
la ala diesel adaugati si cate un piston lipit sau un bloc schimbat la socoteala aia!
|
--------------------
bmw
e60- 530Da
2000 si ceva
- xox SENIOR intre timp
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#244
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(b34uen @ 8 May 2009, 09:35) ca parere personala: unde o benzinara consuma 7,5l/100 un diesel similar consuma maxim 5l/100. si trebuie sa faci calculul si pentru cei care iau motarina cu 2 lei/l ![]() Pentru cei care iau motorina la 2 lei/l mai adaugam si un minim de 60 de milioane cost inlocuire injectoare. Motorina de 2 lei/l bagi doar la Raba sau Mercedes bot de cal. La motoare common-rail e o "binecuvantare" carburantul asta. QUOTE(adrian_c @ 8 May 2009, 23:44) Voi sunteti stresati rau de fumul ala. Fumul ala apare de la super-soferii care nu stiu cand sa schimbe viteza si ating "limita de fum". Pai super sofer vor fi intotdeauna pe sosele, indiferent daca conduc diesel sau nu. Si sa nu-mi spuneti mie ca fumul ala negru e sanatos. QUOTE(adrian_c @ 9 May 2009, 16:44) Si ca sa finalizam problema cu poluarea hai sa va spun ceva. Am sub nas o revista franceza (Occasasion magazine). Este un articol interesant despre BONUS-MALUS. Ce este acest Bonus-Malus ? Este un sistem care se aplica la inmatricularea masinilor noi si care ia in considerare emisiile de CO2. Astfel, daca masina emite: - sub 60 g/km ai Bonus 5000 € (primesti de la stat acesti bani) - intre 61-100 ai Bonus 1000 € - intre 101-120 ai Bonus 700 € - intre 121-130 ai Bonus 200 € urmeaza o zona neutra pentru emisii intre 131-160, adica 0 € apoi zona penalizanta: - intre 161-165 ai Malus 200 € (adica platesti acesti bani catre stat la prima inmatriculare) - intre 166-200 ai Malus 750 € - intre 201-250, Malus 1600 € - peste 250, Malus 2600 € In cadrul articolului este prezentat un tabel cu 21 de marci de masini care au Bonus 700 €. Asa ochiometric pot spune ca 80% dintre masini au motorizari Diesel. Cele pe benzina sunt cu motorizari mici (maxim 1.2 l) si cele Hybrid (Honda Civic si Toyota Prius). Concluzia finala : motorizarea Diesel polueaza mai putin ! Fac ceva pe normele CO2, ca si noi oamenii poluam si nu ne sanctioneaza nimeni pentru asta. Eu nu mai vreau FUM. CO2-ul e reciclat de plante prin fotosinteza, daca umpli cu copaci orice teren viran rezolvi problema CO2-ului. Dar a fumului cum o rezolvi? Vad ca in lume se pune problema mai mult a reducerii emisiilor de carbon, in loc de a se pune problema reimpaduririlor, cu care intr-adevar ai face ceva folositor. Daca inmatriculezi 100 de masini noi cu emisii scazute de CO2, dar elimini din circulatie 5 masini non-euro, nu se cheama ca ai redus nivelul emisiilor poluante pentru atmosfera. Acel bonus-malus se aplica in tari mai spalate, nu la noi, unde GPL-ul este accizat la fel ca benzina, unde nu exista nici o preocupare pentru biodiesel. Oricine doreste sa-si achizitioneze o masina, o face in limita bugetului si cred ca acel bonus-malus ce probabil taxeaza masinile pe benzina se compenseaza cu succes cu costurile mai mici de intretinere. Iar cat priveste costurile cu carburantul, probabil ii doare doar pe cei de nivelul Solenza/Logan, trebuie sa fii un mare bou sa iti iei masina de peste 10-15000 de euro, sa faci maxim 20 de mii de km pe an, si sa spui ca iti iei diesel ca "consuma putin". Cand iti permiti o astfel de masina, in mod sigur nu te mai deranjeaza 4-500 ron pe luna maxim cat dai pe carburant. Eu la nivelul meu de salariu de-abia imi permit un Logan in rate pe ceva ani, insa am atins nivelul la care nu ma mai deranjeaza costul benzinei, si fac 20 de mii de km anual. Cine si-a permis C4 si il deranjeaza acest cost, clar are o problema. This post has been edited by Laurentziu83: 9 May 2009, 17:32 |
--------------------
.
.
.
|
|
marksman |
![]()
Post
#245
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Eu am in parcu' auto de familie un Accent 1.5 CRDI. De cand a fost cumparat (28 martie) si pana acum are deja 3300km.
Rabla pe care a inlocuit-o (benzinara + GPL) a mancat de la inceputul anului pana in martie 600 RON numai pentru reparatii. Nu cred ca a halit Hyundai-ul motorina de 600 lei (nu tin socoteala, e pe firma, alimentez cand am nevoie si dau bonul la contabilitate). Diferenta de consum mediu intre Hyundai si Logan e de 1,5 litri. (CB-ul de pe Logan arata 7,3l iar cel de pe Hyundai arata 5,8l). Deci, benzinarul papa in plus cam 6lei/100km. E drept ca spre deosebire de dieselar nu face mai nou nici 1000km/luna. Dar sa zicem c-ar face vreo 3000 cum a facut Hyundai-ul. Ar insemna o diferenta de 30 x 6 lei = 180 lei, de care alimentezi ceva mai mult de un plin de motorina, cu care mergi inca 7-800 km. Edit: concluzia: ia-ti diesel daca mergi mult. This post has been edited by Illusi0n: 9 May 2009, 17:40 |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#246
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Dar câți km în plus mergeai dacă îți luai Accent pe benzină, din banii economisiți astfel?
![]() This post has been edited by MAERSK: 9 May 2009, 19:42 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
SSilent |
![]()
Post
#247
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 9 May 2009, 17:31) Vad ca in lume se pune problema mai mult a reducerii emisiilor de carbon, in loc de a se pune problema reimpaduririlor, cu care intr-adevar ai face ceva folositor. pei nu ti se pare normal? ce dracu, pe emisii de CO2 poate sa iti scoata banii din buzunar si sa te vrajeasca sa cumperi cine stie ce cenzurat "tehnologic"... da pe copaci nu poate sa-ti ceara bani si nici sa-ti bage pe gat cenzuratu ala "tehnologic" tocmai d-aia nu dau io 2 lei pe "ecologisti" astia ce imi spun mie ca masinile ne omoara planeta... si ca trebuie evident "sa cumparati noul model de masina RahatEficiency, acesta elibereaza in atmosfera numai X grame de CO2...bla bla bla bla bla" sunt satul pana peste cap... am vrut doar sa aduc problema noxelor doar asa de dragu de a venea alte noi de enshpe mii de statistici si calcule facute de colegi... da stiu I'm evil ![]() |
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
marksman |
![]()
Post
#248
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
QUOTE(MAERSK @ 9 May 2009, 19:09) Benzinarul (cel putin ala de 1.4) de pe Accent are o problema la... relanti. Citind si pataniile unui posesor de Mitsibushu cu relantiu jucaus, apoi calculand cati km facea rabla pe luna, cumulat cu alte socoteli, de ce crezi ca s-a luat hotararea achizitionarii unei motorizari diesel? ![]() edit: cifrele alea (7-800km) le-am bagat "din burta". Dupa cum spuneam, masina fiind pe firma, nu m-am uitat la autonomie estimata (decat o singura data, din curiozitate, si era de vreo 680 km) si la ce intervale de timp sau distanta alimentez. This post has been edited by Illusi0n: 9 May 2009, 20:42 |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
adrian_c |
![]()
Post
#249
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
Laurentziu83, eu consider ca nu ai de ce sa iti iei masina mai scumpa de 15 mii de euro oricat ai merge. In Romania cel putin iti poti cumpara o masina super faina cu preturi intre 12-14 mii euro.
Cine si-a permis C4 nu inseamna ca il dau banii afara din casa. Pur si simplu am cumparat C4 diesel deoarece : 1. merg foarte mult (in 3 saptamani am facut deja 5000 km) 2. am vrut sa incerc si Diesel 2. C4 este o masina grea (1300 kg) si un motor de 1.6i ar fi fost foarte penalizant la consum (daca avea 1000 kg ar fi fost poate mai ok consumul), demaraje, depasiri etc etc 4. am platit un pret foarte bun pentru masina (noroc cu criza) 5. tinuta de drum excelenta 5. este o masina foarte frumoasa din toate punctele de vedere (parere personala), de la forma ciudat de frumoasa si pana la simplitatea bordului si a interiorului in general. 6. noroc cu sotia ca eu am vrut initial Sandero Diesel Deci eu am C4, ma deranjeaza sa platesc mult pe benzina si Nu am absolut nici o problema fizica sau psihica (cel putin asa cred ![]() Imi scriu deja ideile pentru jurnalul de bord. Gata cu glumele, la treaba ... ramasesem sa calculez la GPL. Cat sa iau consum mediu mixt ? Pe un forum francez cineva spune ca si-a pus GPL pe C4 1.6 16v in 3usi. Din poze i-a ocupat dihania de butelie jumatate din portbagaj (care si asa era destul de mic, 320 litri). El spune ca are un consum de 9.5 l/100 km. Am cautat pe website-ul Dacia si nu gasesc un consum pentru versiunile cu GPL. This post has been edited by adrian_c: 9 May 2009, 23:25 |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#250
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Eu am GPL pe dacia tatalui meu, am si pe Clio, desi nu il mai folosesc, pe masina urmatoare sigur nu voi mai monta GPL, o voi lasa asa cum a facut-o mamica ei, ca e mai bine. Daca nu imi voi permite consumul de benzina la ea, mai bine raman cu Symboala actuala.
Oricum, revenind la problema noxelor si a gramelor de CO2 eliminate in atmosfera, nu pot decat sa ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
C@talin |
![]()
Post
#251
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
Deci mai zis cei care isi cumpara diesel si fac 10 k km 20 k km pe an si cred ca au facut economie,io zic sa va treziti.
Consumabilele la diesel sunt mult mai scumpe,daca ai face un calcul per total ai vedea ca iesi mult mai scump ![]() Da voi batman batman. ![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
SSilent |
![]()
Post
#252
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
io zic ca TDi-ul de pe spatele masinii e problema... unii oameni pur si simplu nu pot rezista la asa ceva
![]() |
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
adrian_c |
![]()
Post
#253
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
Mai este si problema revanzarii. Cate masini pe benzina care au 100k km se vand fata de diesel cu acelasi nr. de km ?
Nu cred ca vrea nimeni o benzinara trecuta de 100k km, insa la Diesel se pune altfe problema. This post has been edited by adrian_c: 10 May 2009, 14:43 |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#254
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
din contra, o benzinara la 100k mai duce inca 200k fara reparatii majore, pe cand la un diesel cu 100k risti sa schimbi turbina, pompa de injectie (la dci), injectoare,egr piese scumpe deci. eu diesel SH nu as cumpara niciodata
This post has been edited by ArtVandelay: 11 May 2009, 07:41 |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
C@talin |
![]()
Post
#255
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
QUOTE(adrian_c @ 10 May 2009, 15:43) Mai este si problema revanzarii. Cate masini pe benzina care au 100k km se vand fata de diesel cu acelasi nr. de km ? Nu cred ca vrea nimeni o benzinara trecuta de 100k km, insa la Diesel se pune altfe problema. am luat un tico in octombrie 2008 ,din 2000 anu fabricatiei euro2, avea 108000 km reali are sigiliu pe cablu de kilometraj in bord si pe cutie .Acuma are 120300 km .Merge de rupe cu aer cu detoate.Si nu am bagat nici un ban major in el.Consumabile doar. Ca sa dau exeplu de masina veche da buna.La km astia. ![]() 10 May 2009, 16:14: Plus ca daca ai luat un diesel sh de la vrun zgarcit de mergea cu a 5 la 60, vai de viata ;lui si bani tai. ![]() This post has been edited by C@talin: 10 May 2009, 15:14 |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
SSilent |
![]()
Post
#256
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
QUOTE(adrian_c @ 10 May 2009, 14:43) Mai este si problema revanzarii. Cate masini pe benzina care au 100k km se vand fata de diesel cu acelasi nr. de km ? Nu cred ca vrea nimeni o benzinara trecuta de 100k km, insa la Diesel se pune altfe problema. nu stiu ce sa spun, dar eu vreau un Mercedes W201 neaparat pe benzina (nu prea gasesti) si sub 200k km nu am sanse sa gasesc, desi stiu de ce sunt capabile motorizarile dizal ale Mercedes (in ceea ce priveste fiabilitatea), nu vreau dizal ![]() ![]() This post has been edited by SSilent: 10 May 2009, 15:46 |
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
adrian_c |
![]()
Post
#257
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
Salutare,
M-am inscris acum vre-o luna si pe clubcitroen.ro. Cam slabut forumul (prost gandit, motor de cautare zero), se raspunde greu si cam putini specialisti ... sper sa nu vi se urce la cap laudele ![]() Gasii o poezioara care sa-i bucure pe benzinari. Ascultati : --------------------------------------------------------- Dieselurile calcate des, scot fumul cu success. Fumul este negru tare iar turbina-i trecatoare. Ce sa fie, ce sa fie, debitmetrul in cutie? Sau bujia e bushita plange si sta chinuita? Distributia? Tot stresata si cureaua-i sta sa cada. Asa ca las-o moale, nu calca pedala tare, Las-o ca e obosita, sta in cuplu chinuita. Vrei sport? Ia o benzina, care sta ca o felina. N-o auzi la relanti, de-i pornita nici nu stii. Care fara pic de jena, frige cuplul cu o schema. Schema simpla si curata, ca-i place sa stea turata. --------------------------------------------------------- ![]() This post has been edited by adrian_c: 11 May 2009, 19:50 |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
SSilent |
![]()
Post
#258
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
![]() foarte adevarat |
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
adrian_c |
![]()
Post
#259
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
QUOTE(SSilent @ 11 May 2009, 22:27) Nu stiu cat este de adevarat, insa am postat-o sa se mai simta bine si benzinarii ca si asa au fost umiliti la consum, la cuplu si la CO2. ![]() Oricum Dieselul nu este chinuit in cuplu, toate motoarele se simt bine in zona turatiei de cuplu maxim. Si conform poeziei numai daca vrei sport poti sa iti iei o benzinara ... in fine un mic comentariu al poeziei. ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#260
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Dacă ți s-ar spune că acest cuplu e un bullshit mai mare decât cel cu CO2-ul, ce ai zice?
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#261
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
iar incepi? da, dieseleurile au cutii cu rapoarte mai lungi, deci cuplul la roata nu mai e asa impresionant ca pe hartie, dar pe cine intereseaza asta? conteaza cum trage in realitate, nu teoretic
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#262
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Păi aia nu e realitate, e mai mult mentalitate... Și n-am reînceput eu...
![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
adrian_c |
![]()
Post
#263
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
Incepem discutii legate de cuplu, turatie, putere ?
Este clar, puterea ta ajuta sa prinzi viteze cat mai mari, iar cuplul te ajuta in reprize. Insa intodeauna diferenta o face cuplul. Imi aduc aminte cand urcam muntii prin Germania si Romanica cu Solenza si eram cu pedala de acceleratie aproape la cursa maxima si ma rugam de ea sa urce (deh aveam si ceva bagaje), insa Dieselul nu sta la discutii cu nici o rampa. ![]() Acum na, benzina este pentru cei revolutionari, iar dieselul pentru conservatori ... vorba aceea ... cand esti mic si nu ai esti revolutionar, cand esti mare si ai devii conservator ! ![]() Se observa rapid, benzinarii sar imediat la bataie, dieselarii mai calmi asa ![]() This post has been edited by adrian_c: 12 May 2009, 10:31 |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
SSilent |
![]()
Post
#264
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
pei daca o urcai mai sus in ture iti garantez ca nu mai aveai probleme
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
axabrt |
![]()
Post
#265
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.970 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
la 4500 benzina e in largul ei. La diesel intra pe rosu.
4000 vede tot timpul. Pana la 4200...de acolo ii dau mai rar. Personal prefer benzina, desi foarte rar merg cu 5000 de ture. Visul meu e o Honda. Din aia care merge turata pana la 8000 ! This post has been edited by axabrt: 12 May 2009, 14:20 |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
adrian_c |
![]()
Post
#266
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
|
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#267
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Celor care cred că e nevoie de 500 Nm cuplu la arbore, și deci visează la diesel, le recomand prietenește un drive test cu un Civic de 1.8 iVTEC 140 CP, mai precis o repriză 50-100 km/h cu treapta a 2-a și apoi a 3-a până în 150 km/h.
Și asta nu înseamnă că va consuma 20 litrii la 100 km, deoarece se poate merge în oraș cu treapta 1 și apoi direct a 4-a, iar în afară treapta a 2-a sau a 3-a și apoi direct a 6-a ![]() Singurul care va simți acel cuplu mare la diesel e ambreiajul, și nu va fi prea fericit. ![]() This post has been edited by MAERSK: 12 May 2009, 15:33 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
SSilent |
![]()
Post
#268
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
sau cu un muscle car, se simte in ala un cuplu muuult mai mare decat intr-un dizal, din cauza etajarii cutiei
|
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
adrian_c |
![]()
Post
#269
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
Dieselarilor, m-ati lasat singur aici cu benzinarii !!! Ma duc sa imi iau C4 benzina
![]() Mai baieti, eu sunt genul de om linistit, merg regulamentar, nu incurc circulatia, merg economic si ma simt bine si fara viteza si acceleratii pana la 5000-8000 rpm. Savurez peisajele, am timp sa ma gandesc la problemele mele de servici si la cele existentiale. |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#270
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
o benzinara turbo e mult peste un muscle car ori un v-tec, daca tot o dam in ozn-uri
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:36 |