DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

14 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Diesel sau benzinara ?

C a t a l i n
post 9 May 2009, 15:47
Post #241


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




No, bine, cum zici tu... smile.gif

Se insistă pe valorile CO2 din cauza așa zisei încălziri globale. A se vedea cât CO2 produce o vacă pe zi!
Fumul ăla nu e poluant? Nu e nociv omului? Smogul de unde provine?

Acu nu fac pe ecologistul, că doar eu visez la un 2.4 . rolleyes.gif

This post has been edited by MAERSK: 9 May 2009, 16:02


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 9 May 2009, 16:52
Post #242


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




io visez un 7.3 rolleyes.gif .... si o cisterna de benzina langa el radmasa.gif

sau hai sa fiu mai rezonabil, un 2.3 cu 16 "volti"

This post has been edited by SSilent: 9 May 2009, 16:53


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kataRFG
post 9 May 2009, 17:13
Post #243


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 26 February 04
From: Bucuresti




la ala diesel adaugati si cate un piston lipit sau un bloc schimbat la socoteala aia!


--------------------
bmw e60- 530Da 2000 si ceva - xox
SENIOR intre timp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 9 May 2009, 17:31
Post #244


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(b34uen @ 8 May 2009, 09:35)
ca parere personala: unde o benzinara consuma 7,5l/100 un diesel similar consuma maxim 5l/100. si trebuie sa faci calculul si pentru cei care iau motarina cu 2 lei/l smile.gif.
*


Pentru cei care iau motorina la 2 lei/l mai adaugam si un minim de 60 de milioane cost inlocuire injectoare. Motorina de 2 lei/l bagi doar la Raba sau Mercedes bot de cal. La motoare common-rail e o "binecuvantare" carburantul asta.

QUOTE(adrian_c @ 8 May 2009, 23:44)
Voi sunteti stresati rau de fumul ala. Fumul ala apare de la super-soferii care nu stiu cand sa schimbe viteza si ating "limita de fum".
*


Pai super sofer vor fi intotdeauna pe sosele, indiferent daca conduc diesel sau nu. Si sa nu-mi spuneti mie ca fumul ala negru e sanatos.

QUOTE(adrian_c @ 9 May 2009, 16:44)
Si ca sa finalizam problema cu poluarea hai sa va spun ceva. Am sub nas o revista franceza (Occasasion magazine). Este un articol interesant despre BONUS-MALUS. Ce este acest Bonus-Malus ? Este un sistem care se aplica la inmatricularea masinilor noi si care ia in considerare emisiile de CO2.

Astfel, daca masina emite:
- sub 60 g/km ai Bonus 5000 € (primesti de la stat acesti bani)
- intre 61-100 ai Bonus 1000 €
- intre 101-120 ai Bonus 700 €
- intre 121-130 ai Bonus 200 €

urmeaza o zona neutra pentru emisii intre 131-160, adica 0 €

apoi zona penalizanta:
- intre 161-165 ai Malus 200 € (adica platesti acesti bani catre stat la prima inmatriculare)
- intre 166-200 ai Malus 750 €
- intre 201-250, Malus 1600 €
- peste 250, Malus 2600 €

In cadrul articolului este prezentat un tabel cu 21 de marci de masini care au Bonus 700 €. Asa ochiometric pot spune ca 80% dintre masini au motorizari Diesel. Cele pe benzina sunt cu motorizari mici (maxim 1.2 l) si cele Hybrid (Honda Civic si Toyota Prius).

Concluzia finala : motorizarea Diesel polueaza mai putin !
*


Fac ceva pe normele CO2, ca si noi oamenii poluam si nu ne sanctioneaza nimeni pentru asta. Eu nu mai vreau FUM. CO2-ul e reciclat de plante prin fotosinteza, daca umpli cu copaci orice teren viran rezolvi problema CO2-ului. Dar a fumului cum o rezolvi?
Vad ca in lume se pune problema mai mult a reducerii emisiilor de carbon, in loc de a se pune problema reimpaduririlor, cu care intr-adevar ai face ceva folositor. Daca inmatriculezi 100 de masini noi cu emisii scazute de CO2, dar elimini din circulatie 5 masini non-euro, nu se cheama ca ai redus nivelul emisiilor poluante pentru atmosfera.

Acel bonus-malus se aplica in tari mai spalate, nu la noi, unde GPL-ul este accizat la fel ca benzina, unde nu exista nici o preocupare pentru biodiesel.
Oricine doreste sa-si achizitioneze o masina, o face in limita bugetului si cred ca acel bonus-malus ce probabil taxeaza masinile pe benzina se compenseaza cu succes cu costurile mai mici de intretinere.
Iar cat priveste costurile cu carburantul, probabil ii doare doar pe cei de nivelul Solenza/Logan, trebuie sa fii un mare bou sa iti iei masina de peste 10-15000 de euro, sa faci maxim 20 de mii de km pe an, si sa spui ca iti iei diesel ca "consuma putin". Cand iti permiti o astfel de masina, in mod sigur nu te mai deranjeaza 4-500 ron pe luna maxim cat dai pe carburant.
Eu la nivelul meu de salariu de-abia imi permit un Logan in rate pe ceva ani, insa am atins nivelul la care nu ma mai deranjeaza costul benzinei, si fac 20 de mii de km anual. Cine si-a permis C4 si il deranjeaza acest cost, clar are o problema.

This post has been edited by Laurentziu83: 9 May 2009, 17:32


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 9 May 2009, 17:37
Post #245


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.679
Joined: 1 November 04
From: sat




Eu am in parcu' auto de familie un Accent 1.5 CRDI. De cand a fost cumparat (28 martie) si pana acum are deja 3300km.

Rabla pe care a inlocuit-o (benzinara + GPL) a mancat de la inceputul anului pana in martie 600 RON numai pentru reparatii. Nu cred ca a halit Hyundai-ul motorina de 600 lei (nu tin socoteala, e pe firma, alimentez cand am nevoie si dau bonul la contabilitate). Diferenta de consum mediu intre Hyundai si Logan e de 1,5 litri. (CB-ul de pe Logan arata 7,3l iar cel de pe Hyundai arata 5,8l).
Deci, benzinarul papa in plus cam 6lei/100km. E drept ca spre deosebire de dieselar nu face mai nou nici 1000km/luna. Dar sa zicem c-ar face vreo 3000 cum a facut Hyundai-ul. Ar insemna o diferenta de 30 x 6 lei = 180 lei, de care alimentezi ceva mai mult de un plin de motorina, cu care mergi inca 7-800 km.

Edit: concluzia: ia-ti diesel daca mergi mult.

This post has been edited by Illusi0n: 9 May 2009, 17:40


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 9 May 2009, 19:09
Post #246


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Dar câți km în plus mergeai dacă îți luai Accent pe benzină, din banii economisiți astfel? biggrin.gif

This post has been edited by MAERSK: 9 May 2009, 19:42


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 9 May 2009, 20:07
Post #247


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




QUOTE(Laurentziu83 @ 9 May 2009, 17:31)
Vad ca in lume se pune problema mai mult a reducerii emisiilor de carbon, in loc de a se pune problema reimpaduririlor, cu care intr-adevar ai face ceva folositor.
*



pei nu ti se pare normal? ce dracu, pe emisii de CO2 poate sa iti scoata banii din buzunar si sa te vrajeasca sa cumperi cine stie ce cenzurat "tehnologic"... da pe copaci nu poate sa-ti ceara bani si nici sa-ti bage pe gat cenzuratu ala "tehnologic"

tocmai d-aia nu dau io 2 lei pe "ecologisti" astia ce imi spun mie ca masinile ne omoara planeta... si ca trebuie evident "sa cumparati noul model de masina RahatEficiency, acesta elibereaza in atmosfera numai X grame de CO2...bla bla bla bla bla" sunt satul pana peste cap... am vrut doar sa aduc problema noxelor doar asa de dragu de a venea alte noi de enshpe mii de statistici si calcule facute de colegi... da stiu I'm evil radmasa.gif


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 9 May 2009, 20:36
Post #248


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.679
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(MAERSK @ 9 May 2009, 19:09)
Dar câți km în plus mergeai dacă îți luai Accent pe benzină, din banii economisiți astfel? biggrin.gif
*


Benzinarul (cel putin ala de 1.4) de pe Accent are o problema la... relanti. Citind si pataniile unui posesor de Mitsibushu cu relantiu jucaus, apoi calculand cati km facea rabla pe luna, cumulat cu alte socoteli, de ce crezi ca s-a luat hotararea achizitionarii unei motorizari diesel? smile.gif

edit: cifrele alea (7-800km) le-am bagat "din burta". Dupa cum spuneam, masina fiind pe firma, nu m-am uitat la autonomie estimata (decat o singura data, din curiozitate, si era de vreo 680 km) si la ce intervale de timp sau distanta alimentez.

This post has been edited by Illusi0n: 9 May 2009, 20:42


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 9 May 2009, 23:11
Post #249


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




Laurentziu83, eu consider ca nu ai de ce sa iti iei masina mai scumpa de 15 mii de euro oricat ai merge. In Romania cel putin iti poti cumpara o masina super faina cu preturi intre 12-14 mii euro.

Cine si-a permis C4 nu inseamna ca il dau banii afara din casa. Pur si simplu am cumparat C4 diesel deoarece :
1. merg foarte mult (in 3 saptamani am facut deja 5000 km)
2. am vrut sa incerc si Diesel
2. C4 este o masina grea (1300 kg) si un motor de 1.6i ar fi fost foarte penalizant la consum (daca avea 1000 kg ar fi fost poate mai ok consumul), demaraje, depasiri etc etc
4. am platit un pret foarte bun pentru masina (noroc cu criza)
5. tinuta de drum excelenta
5. este o masina foarte frumoasa din toate punctele de vedere (parere personala), de la forma ciudat de frumoasa si pana la simplitatea bordului si a interiorului in general.
6. noroc cu sotia ca eu am vrut initial Sandero Diesel

Deci eu am C4, ma deranjeaza sa platesc mult pe benzina si Nu am absolut nici o problema fizica sau psihica (cel putin asa cred biggrin.gif )

Imi scriu deja ideile pentru jurnalul de bord. Gata cu glumele, la treaba ... ramasesem sa calculez la GPL. Cat sa iau consum mediu mixt ?

Pe un forum francez cineva spune ca si-a pus GPL pe C4 1.6 16v in 3usi. Din poze i-a ocupat dihania de butelie jumatate din portbagaj (care si asa era destul de mic, 320 litri). El spune ca are un consum de 9.5 l/100 km.

Am cautat pe website-ul Dacia si nu gasesc un consum pentru versiunile cu GPL.

This post has been edited by adrian_c: 9 May 2009, 23:25


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 10 May 2009, 09:24
Post #250


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Eu am GPL pe dacia tatalui meu, am si pe Clio, desi nu il mai folosesc, pe masina urmatoare sigur nu voi mai monta GPL, o voi lasa asa cum a facut-o mamica ei, ca e mai bine. Daca nu imi voi permite consumul de benzina la ea, mai bine raman cu Symboala actuala.

Oricum, revenind la problema noxelor si a gramelor de CO2 eliminate in atmosfera, nu pot decat sa tongue.gife jos: cand vad pe vreunul ca vine si imi spune de vreun model revolutionar care scoate cu 2 grame de CO2 decat precedentul. Chiar asa de prosti ne cred ei?



--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 10 May 2009, 11:33
Post #251


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




Deci mai zis cei care isi cumpara diesel si fac 10 k km 20 k km pe an si cred ca au facut economie,io zic sa va treziti.
Consumabilele la diesel sunt mult mai scumpe,daca ai face un calcul per total ai vedea ca iesi mult mai scump wink.gif .
Da voi batman batman. tongue.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 10 May 2009, 14:10
Post #252


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




io zic ca TDi-ul de pe spatele masinii e problema... unii oameni pur si simplu nu pot rezista la asa ceva laugh.gif este un must have!


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 10 May 2009, 14:43
Post #253


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




Mai este si problema revanzarii. Cate masini pe benzina care au 100k km se vand fata de diesel cu acelasi nr. de km ?

Nu cred ca vrea nimeni o benzinara trecuta de 100k km, insa la Diesel se pune altfe problema.

This post has been edited by adrian_c: 10 May 2009, 14:43


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 10 May 2009, 14:55
Post #254


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




din contra, o benzinara la 100k mai duce inca 200k fara reparatii majore, pe cand la un diesel cu 100k risti sa schimbi turbina, pompa de injectie (la dci), injectoare,egr piese scumpe deci. eu diesel SH nu as cumpara niciodata

This post has been edited by ArtVandelay: 11 May 2009, 07:41


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 10 May 2009, 15:11
Post #255


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




QUOTE(adrian_c @ 10 May 2009, 15:43)
Mai este si problema revanzarii. Cate masini pe benzina care au 100k km se vand fata de diesel cu acelasi nr. de km ?

Nu cred ca vrea nimeni o benzinara trecuta de 100k km, insa la Diesel se pune altfe problema.
*


am luat un tico in octombrie 2008 ,din 2000 anu fabricatiei euro2, avea 108000 km reali are sigiliu pe cablu de kilometraj in bord si pe cutie .Acuma are 120300 km .Merge de rupe cu aer cu detoate.Si nu am bagat nici un ban major in el.Consumabile doar.
Ca sa dau exeplu de masina veche da buna.La km astia. happy.gif

10 May 2009, 16:14:
Plus ca daca ai luat un diesel sh de la vrun zgarcit de mergea cu a 5 la 60, vai de viata ;lui si bani tai. smile.gif)

This post has been edited by C@talin: 10 May 2009, 15:14


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 10 May 2009, 15:41
Post #256


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




QUOTE(adrian_c @ 10 May 2009, 14:43)
Mai este si problema revanzarii. Cate masini pe benzina care au 100k km se vand fata de diesel cu acelasi nr. de km ?

Nu cred ca vrea nimeni o benzinara trecuta de 100k km, insa la Diesel se pune altfe problema.
*



nu stiu ce sa spun, dar eu vreau un Mercedes W201 neaparat pe benzina (nu prea gasesti) si sub 200k km nu am sanse sa gasesc, desi stiu de ce sunt capabile motorizarile dizal ale Mercedes (in ceea ce priveste fiabilitatea), nu vreau dizal laugh.gif ...numai cand ma gandesc ca masina aia are 1.2 tone, si dizalu ala are 72 de cai, ma ia ameteala, nu vreau sa ma bata o Dacia 1310 radmasa.gif

This post has been edited by SSilent: 10 May 2009, 15:46


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 11 May 2009, 19:49
Post #257


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




Salutare,

M-am inscris acum vre-o luna si pe clubcitroen.ro. Cam slabut forumul (prost gandit, motor de cautare zero), se raspunde greu si cam putini specialisti ... sper sa nu vi se urce la cap laudele biggrin.gif !!

Gasii o poezioara care sa-i bucure pe benzinari. Ascultati :

---------------------------------------------------------
Dieselurile calcate des, scot fumul cu success.
Fumul este negru tare iar turbina-i trecatoare.
Ce sa fie, ce sa fie, debitmetrul in cutie?
Sau bujia e bushita plange si sta chinuita?
Distributia? Tot stresata si cureaua-i sta sa cada.
Asa ca las-o moale, nu calca pedala tare,
Las-o ca e obosita, sta in cuplu chinuita.
Vrei sport? Ia o benzina, care sta ca o felina.
N-o auzi la relanti, de-i pornita nici nu stii.
Care fara pic de jena, frige cuplul cu o schema.
Schema simpla si curata, ca-i place sa stea turata.
---------------------------------------------------------
radmasa.gif

This post has been edited by adrian_c: 11 May 2009, 19:50


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 11 May 2009, 23:27
Post #258


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




aplauze.gif

foarte adevarat


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 12 May 2009, 09:23
Post #259


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




QUOTE(SSilent @ 11 May 2009, 22:27)
foarte adevarat
*



Nu stiu cat este de adevarat, insa am postat-o sa se mai simta bine si benzinarii ca si asa au fost umiliti la consum, la cuplu si la CO2. biggrin.gif

Oricum Dieselul nu este chinuit in cuplu, toate motoarele se simt bine in zona turatiei de cuplu maxim. Si conform poeziei numai daca vrei sport poti sa iti iei o benzinara ... in fine un mic comentariu al poeziei. biggrin.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 12 May 2009, 09:25
Post #260


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Dacă ți s-ar spune că acest cuplu e un bullshit mai mare decât cel cu CO2-ul, ce ai zice?


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 12 May 2009, 09:51
Post #261


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




iar incepi? da, dieseleurile au cutii cu rapoarte mai lungi, deci cuplul la roata nu mai e asa impresionant ca pe hartie, dar pe cine intereseaza asta? conteaza cum trage in realitate, nu teoretic


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 12 May 2009, 09:56
Post #262


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Păi aia nu e realitate, e mai mult mentalitate... Și n-am reînceput eu...smile.gif


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 12 May 2009, 10:27
Post #263


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




Incepem discutii legate de cuplu, turatie, putere ?

Este clar, puterea ta ajuta sa prinzi viteze cat mai mari, iar cuplul te ajuta in reprize. Insa intodeauna diferenta o face cuplul.

Imi aduc aminte cand urcam muntii prin Germania si Romanica cu Solenza si eram cu pedala de acceleratie aproape la cursa maxima si ma rugam de ea sa urce (deh aveam si ceva bagaje), insa Dieselul nu sta la discutii cu nici o rampa. smile.gif

Acum na, benzina este pentru cei revolutionari, iar dieselul pentru conservatori ... vorba aceea ... cand esti mic si nu ai esti revolutionar, cand esti mare si ai devii conservator ! smile.gif Bine asta nu inseamna ca eu am !

Se observa rapid, benzinarii sar imediat la bataie, dieselarii mai calmi asa laugh.gif ...

This post has been edited by adrian_c: 12 May 2009, 10:31


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 12 May 2009, 14:08
Post #264


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




pei daca o urcai mai sus in ture iti garantez ca nu mai aveai probleme wink.gif toti se vaita ca benzina nu trage in deal, pei la 3000 rpm normal ca e lesinat saracu smile.gif


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 12 May 2009, 14:19
Post #265


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.970
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




la 4500 benzina e in largul ei. La diesel intra pe rosu.
4000 vede tot timpul. Pana la 4200...de acolo ii dau mai rar.

Personal prefer benzina, desi foarte rar merg cu 5000 de ture.
Visul meu e o Honda. Din aia care merge turata pana la 8000 !

This post has been edited by axabrt: 12 May 2009, 14:20


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 12 May 2009, 14:59
Post #266


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




QUOTE(SSilent @ 12 May 2009, 13:08)
pei daca o urcai mai sus in ture iti garantez ca nu mai aveai probleme  wink.gif  toti se vaita ca benzina nu trage in deal, pei la 3000 rpm normal ca e lesinat saracu  smile.gif
*



Nu ai dreptate in totalitate, poti sa il accelerezi cat vrei, daca nu are cuplu, nu are !


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 12 May 2009, 15:00
Post #267


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Celor care cred că e nevoie de 500 Nm cuplu la arbore, și deci visează la diesel, le recomand prietenește un drive test cu un Civic de 1.8 iVTEC 140 CP, mai precis o repriză 50-100 km/h cu treapta a 2-a și apoi a 3-a până în 150 km/h.

Și asta nu înseamnă că va consuma 20 litrii la 100 km, deoarece se poate merge în oraș cu treapta 1 și apoi direct a 4-a, iar în afară treapta a 2-a sau a 3-a și apoi direct a 6-a biggrin.gif .

Singurul care va simți acel cuplu mare la diesel e ambreiajul, și nu va fi prea fericit. biggrin.gif

This post has been edited by MAERSK: 12 May 2009, 15:33


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 12 May 2009, 15:10
Post #268


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




sau cu un muscle car, se simte in ala un cuplu muuult mai mare decat intr-un dizal, din cauza etajarii cutiei


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 12 May 2009, 15:47
Post #269


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




Dieselarilor, m-ati lasat singur aici cu benzinarii !!! Ma duc sa imi iau C4 benzina biggrin.gif.


Mai baieti, eu sunt genul de om linistit, merg regulamentar, nu incurc circulatia, merg economic si ma simt bine si fara viteza si acceleratii pana la 5000-8000 rpm. Savurez peisajele, am timp sa ma gandesc la problemele mele de servici si la cele existentiale.



--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 12 May 2009, 15:49
Post #270


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




o benzinara turbo e mult peste un muscle car ori un v-tec, daca tot o dam in ozn-uri


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
14 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 23:36
Forum Renault